abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:02:55 #1
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_40209245

Deventer anno 1657

Game on!

Deeltje 1

[ Bericht 25% gewijzigd door Misanthroopia op 26-07-2006 18:35:56 ]
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:05:44 #2
41606 Misanthroopia
pi_40209337
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Daar heb ik vroeger (in die kelder) nog achter de bar gestaan

En op naar deel 2 van onze mooie stadje aan de ijssel
Bij Commanre ofzo?
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef gothic-blackie het volgende:

en diegene die tapt bij saam, dan ken je marloes ook wel, goeie vriendin van me
Haha, ja Deventer is klein. Welke Marloes bedoel je eigenlijk? Er lopen er namelijk twee van rond
pi_40209551
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:05 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Bij Commanre ofzo?
[..]

Haha, ja Deventer is klein. Welke Marloes bedoel je eigenlijk? Er lopen er namelijk twee van rond
gezette meid, meer bekend als loes dan marloes, heeft een tijdje in het interimbestuur gezeten, staat vaak bij de portier, of moet tappen, de ex van randy.... misschien kom je er zo uit zonder dat ik haar volledige naam op internet kwak
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_40209597
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ken hem verder ook niet.
Mijn broertje zit bij Colmschate in het G-team en kende hem via via omdat hij daar ergens trainer was voor de pupillen ofzo.
maar je weet niet hoe het is gekomen of zo? ik kan er namelijk zelf zo moeilijk achter komen sinds ik in rotterdam woon en deventer heb verlaten.
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:15:39 #5
41606 Misanthroopia
pi_40209636
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:13 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

gezette meid, meer bekend als loes dan marloes, heeft een tijdje in het interimbestuur gezeten, staat vaak bij de portier, of moet tappen, de ex van randy.... misschien kom je er zo uit zonder dat ik haar volledige naam op internet kwak
Ja ik weet al wie je bedoelt, had haar gister nog aan de telefoon En bij Randy kom ik ook wel vaker haha. Ben nu wel benieuwd wie jij bent eigenlijk.
pi_40209675
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:15 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Ja ik weet al wie je bedoelt, had haar gister nog aan de telefoon En bij Randy kom ik ook wel vaker haha. Ben nu wel benieuwd wie jij bent eigenlijk.
lol ik ben degene die nog nooit in saam is geweest, oud klasgenootje (van vorig jaar) die haar nogal vaak achter de jas aan zit maar nu ben ik ook wel benieuwd wie jij bent, hoor zo ongeveer over de hele vriendenkring van haar de roddels, en de gezellige verhalen en nog een handige tip: ik ben degene die dat beertje voor haar telefoon aan haar heeft gegeven

btw weet jij dan misschien of loes nu moet werken? probeer haar te bereiken en zo
pi_40209697
bwahaha nee man! Zwolle!
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:21:25 #8
41606 Misanthroopia
pi_40209786
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:16 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

lol ik ben degene die nog nooit in saam is geweest, oud klasgenootje (van vorig jaar) die haar nogal vaak achter de jas aan zit maar nu ben ik ook wel benieuwd wie jij bent, hoor zo ongeveer over de hele vriendenkring van haar de roddels, en de gezellige verhalen
Ik ben nu voorzitter van saam, loop al zo'n 7 jaar rond in Deventer, ben met m'n smoel op tv oost geweest in een studentenprogramma (met randy en zteev), redelijk lang, blond haar.. does this ring a bell?.
pi_40209833
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Ik ben nu voorzitter van saam, loop al zo'n 7 jaar rond in Deventer, ben met m'n smoel op tv oost geweest in een studentenprogramma (met randy en zteev), redelijk lang, blond haar.. does this ring a bell?.
Matei

van ut internet, maar doesnt ring a bell
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:23:13 #10
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_40209842
Deventer Represents...

Ik zit vaak bij Midtown op het terras omdat daar geblowed mag worden , en Maya is m'n vaste shop (die zit het dichtst bij mijn huis... )
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:23:44 #11
41606 Misanthroopia
pi_40209854
quote:
en nog een handige tip: ik ben degene die dat beertje voor haar telefoon aan haar heeft gegeven

btw weet jij dan misschien of loes nu moet werken? probeer haar te bereiken en zo
Beertje... hmmm zegt me niet zoveel. Pics! En geen idee wat ze nu aan het doen is.
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:24:29 #12
41606 Misanthroopia
pi_40209880
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:22 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Matei

van ut internet, maar doesnt ring a bell

Nou aangenaam om kennis te maken dan
pi_40209883
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:23 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Beertje... hmmm zegt me niet zoveel. Pics! En geen idee wat ze nu aan het doen is.
heb je de weblog van loes? zo ja ik sta ook in de lijst aan de zijkant, onder dezelfde nick als nu

hmm toch niet zelfde nick, dan is het de langste naam en geen picks meer op mijn log
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:30:50 #14
41606 Misanthroopia
pi_40210079
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

heb je de weblog van loes? zo ja ik sta ook in de lijst aan de zijkant, onder dezelfde nick als nu

hmm toch niet zelfde nick, dan is het de langste naam en geen picks meer op mijn log
nope ik heb haar log adres niet
pi_40210106
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:23 schreef whoops het volgende:
Deventer Represents...

Ik zit vaak bij Midtown op het terras omdat daar geblowed mag worden , en Maya is m'n vaste shop (die zit het dichtst bij mijn huis... )
Aah, wie ben jij dan? Ik zit er ook namelijk wel eens

Edit: Heeft TS trouwens een linkje naar topic #1?
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:35:27 #16
41606 Misanthroopia
pi_40210213
Vooruit dan maar
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:39:02 #17
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40210310
Deeltje twee al weer, dat schiet op ineens
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_40210671
tvp
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_40211241
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Nou aangenaam om kennis te maken dan
o jee, loes wil weten waar we over geroddelt hebben
pi_40214424
Ik voel me geroepen mij hier weer te melden.

Nog over Midtown: er komt heel weinig jong volk, zeker geen meisjes en jongetjes van 14, 16 e.d. Er komen voornamelijk rockfans vanwege de muziek die daar gedraaid wordt (vaak rock, metal), maar er komen net zo goed 'normaal' uitziende mensen, meestal van in de twintig of dertig, maar soms ook ouder.
Ik ken trouwens 2 mensen die daar werken, iemand anders nog die mensen kent die daar werken?
pi_40220985
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Misanthroopia het volgende:
Hey Sylvana, woon je soms aan de Burse?

* Misanthroopia woont al zo'n 7 jaar in Deventer en heeft net als kluupkluup ROP gestudeerd aan IJsselland.
jup, daar woon ik ja
pi_40221034
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:14 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

maar je weet niet hoe het is gekomen of zo? ik kan er namelijk zelf zo moeilijk achter komen sinds ik in rotterdam woon en deventer heb verlaten.
Is een bloedvat geknapt in zijn hersenen Ze hebben hem nog geprobeerd te reanimeren, maar toen ambulance kwam, was het al te laat Rust zacht Jeroen...

Eerst Floor al en nu Jeroen, t leven is zo oneerlijk

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 27-07-2006 01:09:55 ]
pi_40221092
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:43 schreef Eveli het volgende:

Nog over Midtown: er komt heel weinig jong volk, zeker geen meisjes en jongetjes van 14, 16 e.d. Er komen voornamelijk rockfans vanwege de muziek die daar gedraaid wordt (vaak rock, metal), maar er komen net zo goed 'normaal' uitziende mensen, meestal van in de twintig of dertig, maar soms ook ouder.
Ik ken trouwens 2 mensen die daar werken, iemand anders nog die mensen kent die daar werken?
idd, gewoon erg relaxed, je hoeft niet persee in rockkleding te komen, maar ook normaal volk wordt gewoon gerespecteert ja, is in andere rockcafes nog wel es anders. En dat er geblowed mag worden is ook wel erg relaxed
pi_40225392
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:43 schreef Eveli het volgende:

* mattttPUNTnl kent Gea, Ana, barman van wie ik z'n naam altijd vergeet (jong ventje, altijd dronken, gemilimeterd haar en altijd vrolijk) die daar werken.

En eh, (ex)-saam dj represent
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_40227615
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 02:08 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

* mattttPUNTnl kent Gea, Ana, barman van wie ik z'n naam altijd vergeet (jong ventje, altijd dronken, gemilimeterd haar en altijd vrolijk) die daar werken.

En eh, (ex)-saam dj represent
Jelle! Anika, Amerins, Ellen, Ilona, Gea werkt er dacht ik niet meer..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')