Bij Commanre ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Daar heb ik vroeger (in die kelder) nog achter de bar gestaan![]()
En op naar deel 2 van onze mooie stadje aan de ijssel![]()
Haha, ja Deventer is klein. Welke Marloes bedoel je eigenlijk? Er lopen er namelijk twee van rondquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef gothic-blackie het volgende:
en diegene die tapt bij saam, dan ken je marloes ook wel, goeie vriendin van me
gezette meid, meer bekend als loes dan marloes, heeft een tijdje in het interimbestuur gezeten, staat vaak bij de portier, of moet tappen, de ex van randy.... misschien kom je er zo uit zonder dat ik haar volledige naam op internet kwakquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:05 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Bij Commanre ofzo?
[..]
Haha, ja Deventer is klein. Welke Marloes bedoel je eigenlijk? Er lopen er namelijk twee van rond![]()
maar je weet niet hoe het is gekomen of zo? ik kan er namelijk zelf zo moeilijk achter komen sinds ik in rotterdam woon en deventer heb verlaten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ken hem verder ook niet.
Mijn broertje zit bij Colmschate in het G-team en kende hem via via omdat hij daar ergens trainer was voor de pupillen ofzo.
Ja ik weet al wie je bedoelt, had haar gister nog aan de telefoonquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:13 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
gezette meid, meer bekend als loes dan marloes, heeft een tijdje in het interimbestuur gezeten, staat vaak bij de portier, of moet tappen, de ex van randy.... misschien kom je er zo uit zonder dat ik haar volledige naam op internet kwak
lol ik ben degene die nog nooit in saam is geweest, oud klasgenootje (van vorig jaar) die haar nogal vaak achter de jas aan zitquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:15 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ja ik weet al wie je bedoelt, had haar gister nog aan de telefoonEn bij Randy kom ik ook wel vaker haha. Ben nu wel benieuwd wie jij bent eigenlijk.
Ik ben nu voorzitter van saam, loop al zo'n 7 jaar rond in Deventer, ben met m'n smoel op tv oost geweest in een studentenprogramma (met randy en zteev), redelijk lang, blond haar.. does this ring a bell?.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:16 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
lol ik ben degene die nog nooit in saam is geweest, oud klasgenootje (van vorig jaar) die haar nogal vaak achter de jas aan zitmaar nu ben ik ook wel benieuwd wie jij bent, hoor zo ongeveer over de hele vriendenkring van haar de roddels, en de gezellige verhalen
Mateiquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ik ben nu voorzitter van saam, loop al zo'n 7 jaar rond in Deventer, ben met m'n smoel op tv oost geweest in een studentenprogramma (met randy en zteev), redelijk lang, blond haar.. does this ring a bell?.
Beertje... hmmm zegt me niet zoveel. Pics! En geen idee wat ze nu aan het doen is.quote:en nog een handige tip: ik ben degene die dat beertje voor haar telefoon aan haar heeft gegeven
btw weet jij dan misschien of loes nu moet werken? probeer haar te bereiken en zo
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:22 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Matei
van ut internet, maar doesnt ring a bell
heb je de weblog van loes? zo ja ik sta ook in de lijst aan de zijkant, onder dezelfde nick als nuquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:23 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Beertje... hmmm zegt me niet zoveel. Pics! En geen idee wat ze nu aan het doen is.
nope ik heb haar log adres nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
heb je de weblog van loes? zo ja ik sta ook in de lijst aan de zijkant, onder dezelfde nick als nu
hmm toch niet zelfde nick, dan is het de langste naamen geen picks meer op mijn log
Aah, wie ben jij dan? Ik zit er ook namelijk wel eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:23 schreef whoops het volgende:
Deventer Represents...
Ik zit vaak bij Midtown op het terras omdat daar geblowed mag worden, en Maya is m'n vaste shop (die zit het dichtst bij mijn huis...
)
o jee, loes wil weten waar we over geroddelt hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
![]()
Nou aangenaam om kennis te maken dan
jup, daar woon ik jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef Misanthroopia het volgende:
Hey Sylvana, woon je soms aan de Burse?
* Misanthroopia woont al zo'n 7 jaar in Deventer en heeft net als kluupkluup ROP gestudeerd aan IJsselland.
Is een bloedvat geknapt in zijn hersenenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:14 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
maar je weet niet hoe het is gekomen of zo? ik kan er namelijk zelf zo moeilijk achter komen sinds ik in rotterdam woon en deventer heb verlaten.
idd, gewoon erg relaxed, je hoeft niet persee in rockkleding te komen, maar ook normaal volk wordt gewoon gerespecteert ja, is in andere rockcafes nog wel es anders. En dat er geblowed mag worden is ook wel erg relaxedquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:43 schreef Eveli het volgende:
Ik voel me geroepen mij hier weer te melden.
Nog over Midtown: er komt heel weinig jong volk, zeker geen meisjes en jongetjes van 14, 16 e.d. Er komen voornamelijk rockfans vanwege de muziek die daar gedraaid wordt (vaak rock, metal), maar er komen net zo goed 'normaal' uitziende mensen, meestal van in de twintig of dertig, maar soms ook ouder.
Ik ken trouwens 2 mensen die daar werken, iemand anders nog die mensen kent die daar werken?
* mattttPUNTnl kent Gea, Ana, barman van wie ik z'n naam altijd vergeet (jong ventje, altijd dronken, gemilimeterd haar en altijd vrolijk) die daar werken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:43 schreef Eveli het volgende:
Ik voel me geroepen mij hier weer te melden.
Nog over Midtown: er komt heel weinig jong volk, zeker geen meisjes en jongetjes van 14, 16 e.d. Er komen voornamelijk rockfans vanwege de muziek die daar gedraaid wordt (vaak rock, metal), maar er komen net zo goed 'normaal' uitziende mensen, meestal van in de twintig of dertig, maar soms ook ouder.
Ik ken trouwens 2 mensen die daar werken, iemand anders nog die mensen kent die daar werken?
Jelle!quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:08 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
* mattttPUNTnl kent Gea, Ana, barman van wie ik z'n naam altijd vergeet (jong ventje, altijd dronken, gemilimeterd haar en altijd vrolijk) die daar werken.
En eh, (ex)-saam dj represent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |