abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:28:19 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40044233
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Vogue het volgende:
Ik woon sinds mei in Deventer. Noordenbergkwartier hier

Leuk stadje hoor! Komende zaterdag ga ik eens het uitgaansleven verkennen (ben eigenlijk nog maar 1 keer echt uitgeweest in Deventer en toen waren we in een vreselijke tent beland )

Wat is aan te raden? Ik hou van tentjes die een klein beetje alternatief zijn, waar een wat ouder publiek komt (geen scholieren) en waar je lekker kan dansen. Maar waar je ook gezellig aan de bar kan kletsen. De Dikke van Dale vind ik bijv. erg leuk, maar dat is natuurlijk niets om uit te gaan.

Weet iemand wat?
Ik ben ook nog steeds niet echt uitgegaan in deventer en woon hier nu sinds 2 januari Moet ik echt binnenkort maar eens doen als ik het vriendinnetje mee kan slepen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_40045260
De heks is wel leuk, Elegast voor jong publiek en alternatieve muziek, de boemel voor haring-in-een-ton gevoel met wat ouder publiek, Persé met dansvloer en wanhopige 30-ers. Meer?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_40045375
midtown voor alternatieve muziek, jonge en oude metalheads voornamelijk
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:58:58 #254
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_40046670
Joffer voor studenten, publiek wordt helaas steeds jonger. Murphy's voor aangeschoten jeugd, veel buitenlanders, agressief sfeertje (goedkoop bier), Luxor voor nog meer buitenlanders en jonge sletjes..
pi_40056816
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
Waar is dat ? ik dacht dt je in deventer alleen maar van die hardcore r&B en frans bauer muziek tenten had.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_40057253
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:05 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Waar is dat ? ik dacht dt je in deventer alleen maar van die hardcore r&B en frans bauer muziek tenten had.
ok je komt de brink op vanaf de v en d. zodra de brink verbreed, de eerste keer, dan zit er links de elegast, als het voor de tweede keer verbreed, zit links midtown. midtown zit in een kelder, net zoals elegast (laatste is een volgens mij, daar ben ik namelijk nooit binnen geweest).
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_40057847
edit
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:01:30 #258
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40057952
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:28 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ok je komt de brink op vanaf de v en d. zodra de brink verbreed, de eerste keer, dan zit er links de elegast, als het voor de tweede keer verbreed, zit links midtown. midtown zit in een kelder, net zoals elegast (laatste is een volgens mij, daar ben ik namelijk nooit binnen geweest).
Klopt, kga er zometeen eens kijken
pi_40059566
eerst al Deventer op Stelten gemist en nou weer zomerfeest, niet echt leuk. Aan het begin van de avond wel wat mensen gezien die aan het oefenen waren en zag er al erg leuk uit
pi_40063413
Heb mittown niet kunnen vinden die shop wel.

wie van jullie gaat daar wel eens ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40063461
als je met je rug naar de shop staat en dan iets doorloopt dan zie je links een trappetje naar beneden en daar zit midtown, dus echt niet moeilijk te vinden In Maya zit ik niet zoveel, ik ga altijd naar Bulls Eye
pi_40063497
ik was ook in bulls eye vandaag.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 22 juli 2006 @ 01:53:45 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40065385
Ik heb op het terrasje voor de happy days gezeten, net achter die bar die buiten stond. Lekker relaxed naar het laatste optreden gekeken en nog een hele slechte poging gedaan tot dansen voor het podium
pi_40072006
Gisteren was de oorlogsfilm A Bridge Too Far weer op tv...
hebben julie daarin de Wilhelminabrug nog gezien

pi_40073931
jup, dat was bij mij bekend dat daarin de Wilhelminabrug te zien is
pi_40083479
Dat lounge-cafe, is dat nog wat?
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_40084943
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:31 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Dat lounge-cafe, is dat nog wat?
Fred en Douwe bedoel je? Dat is zeker wel wat ja
pi_40088704
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Gisteren was de oorlogsfilm A Bridge Too Far weer op tv...
hebben julie daarin de Wilhelminabrug nog gezien

[afbeelding]

[afbeelding]
het is dat ik niet wist dat hij op tv was, anders had ik mijn oom nog kunnen zien (die was figurant in de film )
pi_40111681
Gisteren een mini-kroegentocht gedaan. Eerst naar Fred en Douwe, maar daar was het erg druk, dus toen ernaast op het terras gaan zitten (café del Mar), vervolgens met wat vrienden naar de Elegast (leuke muziek, maar mijn vrienden vonden het te alternatief) en daarna beland in de Persee (was een beetje een tegenvaller qua publiek).

Al met al een leuk avondje gehad
pi_40111799
Del Mar is idd ook erg relaxed ja, zeker die banken achterin
  zondag 23 juli 2006 @ 20:57:40 #271
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40112684
Gister ook naar de Elegast geweest, wel leuk cafe inderdaad
pi_40112745
Elegast ben ik 1 keer geweest, maar vond het ontzettend smerig daar, en hou er niet van om je jas in een garderobe te moeten doen. Ga dus liever naar Midtown, daar is ook een veel leukere sfeer vind ik
pi_40114713
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Sylvana het volgende:
Elegast ben ik 1 keer geweest, maar vond het ontzettend smerig daar, en hou er niet van om je jas in een garderobe te moeten doen. Ga dus liever naar Midtown, daar is ook een veel leukere sfeer vind ik
Wat is er smerig in de elegast dan? behalve dan de mannenplee waar jij toch niet heen hoeft
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_40119534
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Wat is er smerig in de elegast dan? behalve dan de mannenplee waar jij toch niet heen hoeft
gewoon alles, de banken, de tafels, allemaal spinnenwebben aan de muur, de bar, t zag er gewoon allemaal niet fris uit ( en nee, het hoeft niet spic en span schoon te zijn, maar dit was echt smerig en totaal niet hygienisch )
pi_40124180
Wat raar Ik vond het nergens smerig en de spinnewebben zijn me niet opgevallen. Het toilet vond ik ook niet vies. Je kreeg alleen hele kleine glaasjes wijn, das dan wel weer jammer. En ik vind zo'n kaartsysteem toch echt niet handig.
pi_40126667
Ja ik vind het ook een beetje raar hoor, ik kom er al 8 jaar en ik kan mij geen spinneweb herinneren, of dat het er ranzig uit ziet. Dat kaart systeem is wel ok, je kan je portomonee in je jas laten zitten zodat deze niet gejat kan worden en met die kaart betalen
  maandag 24 juli 2006 @ 12:28:17 #277
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40129431
Vind het systeem met die kaart ook wel erg relaxed. Dat maakt alles een hoop sneller aan de bar, hoef je niet te wachten.
En mij is ook niet echt iets opgevallen wat erg vuil was. Heb je je zo staan vervelen dat je elk hoekje van het cafe hebt staan bekijken ofzo?
pi_40129635
Tis en blijft een donkere kelder, maar behalve de mannenplee, valt het best mee met de Elegast.
pi_40147442
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
Kan hem nog niet vinden
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40147591
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Kan hem nog niet vinden
kjik je met je neus ofzo

pi_40147643
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

kjik je met je neus ofzo

[afbeelding]
Wat noem jij vooraan de brink?
Is dat ding morgen ook open ? ga dan me passpoort halen bij het stadshuis enzo
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40147747
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:36 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Wat noem jij vooraan de brink?
Is dat ding morgen ook open ? ga dan me passpoort halen bij het stadshuis enzo
als je vanaf het station komt, en dan richting centrum loopt en dan dus vooraan, dus aan het begin van de brink, voor de fontein en hijs gewoon elke dag open volgens mij
pi_40147808
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

als je vanaf het station komt, en dan richting centrum loopt en dan dus vooraan, dus aan het begin van de brink, voor de fontein en hijs gewoon elke dag open volgens mij
Aah ik kijk wel rond.
Bullseye is sochtends ook wel open he
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40147997
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:40 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Aah ik kijk wel rond.
Bullseye is sochtends ook wel open he
het is echt niet moeilijk te vinden hoor, er zijjn maar 2 trappen naar beneden op de brink, 1 bij de elegast en 1 bij midtown en als je het dan nog niet kan vinden dan laat ik het woensdag wel zien als ik zelf weer in Deventer ben

Bulls eye is volgens mij 's ochtends nog niet open, ik ben niet zo verslaafd dat ik er 's ochtends al heen ga Maar heb ze wel es 's ochtends gebeld en dan nam er niemand op
pi_40148036
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

het is echt niet moeilijk te vinden hoor, er zijjn maar 2 trappen naar beneden op de brink, 1 bij de elegast en 1 bij midtown en als je het dan nog niet kan vinden dan laat ik het woensdag wel zien als ik zelf weer in Deventer ben

Bulls eye is volgens mij 's ochtends nog niet open, ik ben niet zo verslaafd dat ik er 's ochtends al heen ga Maar heb ze wel es 's ochtends gebeld en dan nam er niemand op
Ooh kut
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40169655
en heb je het gevonden?
pi_40169686
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:48 schreef Sylvana het volgende:
en heb je het gevonden?
Bulls eye was open.
Ben verder niet op de brink ofzo geweest
wat een gekut trouwens in dat stads kantoor.
Tering wacht tijden van een uur om mijn passpoort op te halen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40169771
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Bulls eye was open.
Ben verder niet op de brink ofzo geweest
wat een gekut trouwens in dat stads kantoor.
Tering wacht tijden van een uur om mijn passpoort op te halen.
beter dat bulls open was

Ik woon 2 meter van het stadskantoor vandaan, dus als het erg druk is trek ik een nummertje, ga ik weer naar huis en dan als ik denk zo'n beetje aan de beurt te zijn ga ik wel weer es kijken
pi_40196126
Elegast ben ik wel eens geweest, maar ik vond de muziek steeds minder leuk worden en het publiek irritanter. De Midtown vind ik dan stukken leuker met veel beter muziek en een gezelliger sfeertje.
pi_40196970
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:37 schreef Eveli het volgende:
Elegast ben ik wel eens geweest, maar ik vond de muziek steeds minder leuk worden en het publiek irritanter. De Midtown vind ik dan stukken leuker met veel beter muziek en een gezelliger sfeertje.
EENSCH!!!
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:46:18 #291
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40198577
Midtown leek me echt zo'n cafe voor ouwe stoners.
pi_40200697
Ik ken die hele Midtown niet, maar als ik dat zo lees moet het he-le-maal geweldig zijn? Althans als ik de kritieken van Sylvana mag geloven?
Alleen ben ik een beetje bang dat er heel jong publiek rondloopt. Ik heb een soort van aversie tegen types als: kijk, ik ben een 1e jaars student en ik ben helemaal popi-jopi". Of scholieren, nóg erger
pi_40201051
Iemand die trouwens Jeroen kende?

Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40201143
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:45 schreef Vogue het volgende:

Alleen ben ik een beetje bang dat er heel jong publiek rondloopt. Ik heb een soort van aversie tegen types als: kijk, ik ben een 1e jaars student en ik ben helemaal popi-jopi". Of scholieren, nóg erger
Die vind je niet in de Midtown,

Of de Midtown het nou helemaal is wil ik ook niet zeggen, het is een beetje een alternatief rockers cafe. Totaal niet hip ofzo ook de muziek is zeker niet mijn smaak, maar om de een of andere reden hangt er een heel ontspannen en relaxe sfeer waardoor ik er af en toe ook te vinden ben.
De muziek is absoluut niet mijn smaak. Lange haren, gescheurde spijkerbroeken en ruige stoppelbaarden ook niet.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_40202401
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Die vind je niet in de Midtown,

Of de Midtown het nou helemaal is wil ik ook niet zeggen, het is een beetje een alternatief rockers cafe. Totaal niet hip ofzo ook de muziek is zeker niet mijn smaak, maar om de een of andere reden hangt er een heel ontspannen en relaxe sfeer waardoor ik er af en toe ook te vinden ben.
De muziek is absoluut niet mijn smaak. Lange haren, gescheurde spijkerbroeken en ruige stoppelbaarden ook niet.
Dat hebben wij ook een beetje . Totaal niet onze muziek ed. maar die sfeer is er altijd zwaar relaxt. Hoewel soms de muziek van mij iéts zachter mag .
pi_40202603
Des te meer reden om er een keertje te gaan kijken dan
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:53:51 #297
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_40202937
Hey Sylvana, woon je soms aan de Burse?

* Misanthroopia woont al zo'n 7 jaar in Deventer en heeft net als kluupkluup ROP gestudeerd aan IJsselland.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  woensdag 26 juli 2006 @ 14:58:04 #298
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_40203077
Ow ja trouwens, kom deze intro allemaal ff kijken bij SAAM! Das mijn studentenvereniging, die zit op de 1e verdieping van Brink 21 (27 t/m 29 augustus). Altijd supergezellig en leuke feestjes.

spamspamspam

www.saam.nl
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_40205713
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:58 schreef Misanthroopia het volgende:
Ow ja trouwens, kom deze intro allemaal ff kijken bij SAAM!
Daar heb ik vroeger (in die kelder) nog achter de bar gestaan

En op naar deel 2 van onze mooie stadje aan de ijssel
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_40208773
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:55 schreef Canisfire het volgende:
Iemand die trouwens Jeroen kende?

[afbeelding]
zat bij m in de klas, jeetje, misschien info hoe hij zo plotseling is overleden? want hij zag er altijd super uit en niet ziek of zo.

en diegene die tapt bij saam, dan ken je marloes ook wel, goeie vriendin van me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')