quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef Sylvana het volgende:
wie weet er een goeie tandarts in het centrum van Deventer ( postcode 7411)?
en waarom is die tandarts zo goed? ben op zoek naar 1 nl.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Boven de plusmarkt zitten er meerdere, het lijkt me dat er wel een goeie bij zit, maar heb daar geen ervaring mee. Ik ga zelf nog naar de tandarts waar ik m'n leven lang al kom aangezien het mijn oom is, maar hij zit niet in Deventer...
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Woon je ook in Colmschate?
Er zit een nieuwe daar onder die appartementen naast de scheg, waar ook dat fitness centrum zit. Weet alleen niet of ie goed is, zit er zelf niet...
Ohw, tis ook mijn tandarts, ik vind het best een geschikte vent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:11 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Oh sorry, dacht dat dat Colmschate was
Dellemijn is mijn tandarts, niet echt aan te raden
Onze stad is ook echt wel stukken stoerder dan die twee dorpen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:58 schreef Eveli het volgende:
Jeah, we hebben meer topics dan Apeldoorn en Hengelo.
Thnx, zal deze tandartsen wel ff bellen wie er nog plek heeft danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:17 schreef piepster het volgende:
7411 is de binnenstad. Ik kan me trouwens herinneren dat we het hier al eerder over hebben gehad, maar ik weet even niet meer in welk topic.
De meeste tandartsen in Deventer nemen alleen mensen uit hun eigen wijk aan. Je zou dus terecht moeten kunnen bij:
Reyenga Tandarts, E
Bergstr 4 7411ET Deventer
Leeuwenbrug Deventer BV, De
Leeuwenbrug 77 7411TH Deventer
Dellemijn, H L
Lindenstr 13 7411NV Deventer
Meijer en N Meijer Baumfalk, N A
Brink 24 7411BS Deventer
Ik heb zelf geen ervaring met deze tandartsen.
Trouwens. De op was weg uit de wiki. Ik heb hem weer teruggezet. Ik hoop dat ie zo goed is.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is een rondje tussen de Wilhelminabrug en de spoorbrug ook goed?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:42 schreef nijnja het volgende:
Goedenmorgen Deventer
Rondje om de hele IJssel
Vooruit, voor deze keerquote:Op donderdag 1 november 2007 12:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
is een rondje tussen de Wilhelminabrug en de spoorbrug ook goed?
noshitquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef whoops het volgende:
Oh my god, de Mediamarkt opent morgen om 8 uur zijn deuren, en er staan gewoon nu al mensen te wachten...
omg wat een gekkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef whoops het volgende:
Oh my god, de Mediamarkt opent morgen om 8 uur zijn deuren, en er staan gewoon nu al mensen te wachten...
Reyenga zou ik niet direct aanraden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:17 schreef piepster het volgende:
7411 is de binnenstad. Ik kan me trouwens herinneren dat we het hier al eerder over hebben gehad, maar ik weet even niet meer in welk topic.
De meeste tandartsen in Deventer nemen alleen mensen uit hun eigen wijk aan. Je zou dus terecht moeten kunnen bij:
Reyenga Tandarts, E
Bergstr 4 7411ET Deventer
Leeuwenbrug Deventer BV, De
Leeuwenbrug 77 7411TH Deventer
Dellemijn, H L
Lindenstr 13 7411NV Deventer
Meijer en N Meijer Baumfalk, N A
Brink 24 7411BS Deventer
Ik heb zelf geen ervaring met deze tandartsen.
Trouwens. De op was weg uit de wiki. Ik heb hem weer teruggezet. Ik hoop dat ie zo goed is.
waarom niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Reyenga zou ik niet direct aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop