zie:quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vind je dat niet fijn? Lijkt mij ideaal
Weet iemand iets van gister, rellen ofzo? Ik moest vanaf de platvoet richting 5hoek, maar bij de Avia 'naast' het stadion stonden 2 ME busjes haaks op de weg, maar omgekeerd, iemand nieuws?
Sukkels zijn het, die "supporters"...maar wel mooi gewonnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:07 schreef Sylvana het volgende:
het was weer een gezellig voetbalmiddagje dus
haha die ken ik ook ja, maar anno 2005 zeurt ie constant om 50 cent om naar apeldoorn te kunnen. ook met een zielig verhaal erbij dat ie de daklozenkrant verkocht of zo? en met van die sportschoenen aan? ben m al een tijd niet meer tegen gekomen.. ach ja.. hij zal wel met de trein weg zijn gegaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:53 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hey pple,
In de tijd dat ik nog in Deventer woonde liep er altijd zo'n kerel rond die rond de 30 jaar was, vragend om wat geld zodat hij naar Zwolle kon reizen met de trein. Ik heb em in die tijd al 10 keer gezegd dat hij na 2 jaar met een ander verhaal moest komen.. Maar hij was altijd wel heel netjes, niet zo opdringerig..![]()
nja goed supporters zijn opzich wel oke, maar die hooligans die voetbal als excuus gebruikenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:43 schreef PteV het volgende:
[..]
Sukkels zijn het, die "supporters"...maar wel mooi gewonnen
Daarom schreef ik het ook tussen haakjes, de echte supporters breken niks afquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
nja goed supporters zijn opzich wel oke, maar die hooligans die voetbal als excuus gebruiken
Ja oke, zover was ik alwelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:38 schreef PteV het volgende:
[..]
Daarom schreef ik het ook tussen haakjes, de echte supporters breken niks af
Das wel mooi balenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:17 schreef nijnja het volgende:
Ook leuk, wekker op 8.00, 8.45 rijles, is hij dr nu nog niet
reageer eens
Gezelligquote:
Dinsdag heb ik weer rijles, alst goed is heb ik 11-12 mn rijbewijs, althans, dan heb ik er recht op, het is standaard dat je er dan nog 4 (werk)dagen op moet wachten ofzo toch? Mooi geregeld weer, of betalen of een week nog wachtenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das wel mooi balen
Heb ik ook wel es gehad, had ik rijles, was het mn TTT, kwam ie ook heel niet, had ie een dubbele afspraak ingeplandToen schoot ik echt in de stress. Gebeurde bij hem wel vaker dattie te laat kwam of dubbele afspraken had, erg irritant is dat ja.
ja, ik heb hem al bijna een jaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik weer rijles, alst goed is heb ik 11-12 mn rijbewijs, althans, dan heb ik er recht op, het is standaard dat je er dan nog 4 (werk)dagen op moet wachten ofzo toch? Mooi geregeld weer, of betalen of een week nog wachten... Maargoed, jij hebt je rijbewijs nu wel binnen toch., dacht ik?
Nu mama weg, dus hoofdpijn muziek
Klikkerdeklik
Dat zijn dure grapjes inderdaad... Ik denk dat mij ook zoiets moet gebeuren voor ik echt rustig wil rijden, vooral als je de enige bent, oke ik les nu nog, maar als ik 's ochtends helemaal niets tegen kom, op die nieuwe Nweg, langs het kanaal.... Daar is 50 helemaal nietsquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:45 schreef Rossdale het volgende:
Ongelukken niet en boetes heb ik al 4 jaar niet gehad. Had er de eerste 2 jaar erg veel, maar nadat ik met 43 km/u te hard over de ring in antwerpen ben geflitst was ik ineens genezen... was in totaal meer dan 400 euro kwijt.
Haha handige tip, nou rijd ik rond Deventer sowieso al vaak rond, ook op de fiets ivm stage, nu in Wilp, en daar dus ook, ken ik redelijk veel flitsersquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:48 schreef Rossdale het volgende:
Klopt, hou de max 10% te hard regel aan dan wordt je niet geflitstWerkt voor mij al 4 jaar feilloos
Behalve de mobiele flitsersquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha handige tip, nou rijd ik rond Deventer sowieso al vaak rond, ook op de fiets ivm stage, nu in Wilp, en daar dus ook, ken ik redelijk veel flitsersMaar bedankt voor de tip
Ja dat is inderdaad ook weer zo, ik ken hier in de buurt ookal zo`n plekje waar ze gaan staan, naaiersquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Behalve de mobiele flitsersWant het woord mobiel zegt het al, die staan overal en nergens. Houd dus maar gewoon je snelheid goed in de gaten, want met die tyfushonden weet je het nooit.
Mn broer is anders al wel eens geflitst omdat ie 4 km/u te hard reed.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:48 schreef Rossdale het volgende:
Klopt, hou de max 10% te hard regel aan dan wordt je niet geflitstWerkt voor mij al 4 jaar feilloos
Mja, ten eerste heb ik geen geld voor een auto en alles wat daarbij hoort, en ten tweede, kan hem moeilijk voor mn deur neerzettenquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:42 schreef nijnja het volgende:
Dat brengt mij op een 2e vraag, Sylvana, wat doe jij op zondag om 07.05 uit bed ?
Dat is dan 4 kilometer boven de grens van 10%, waarschijnlijk. Of na de meetcorrectie van +4km, dan reed hij dus 8km te hard...quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:53 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mn broer is anders al wel eens geflitst omdat ie 4 km/u te hard reed.
Ah oke, goede reden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mja, ten eerste heb ik geen geld voor een auto en alles wat daarbij hoort, en ten tweede, kan hem moeilijk voor mn deur neerzetten
Moet ik hem altijd in parkeergarage neerzetten, kost ook weer allemaal geld
En ik kon vannacht niet slapen, daarom paar uurtjes mn bed uit geweest en rond 8 uur er weer ingegaan
Moet door een mobiele flitser zijn dan, en op wat voor weg was dat? Als dat op een 50 weg is reed hij dus in werkelijkheid 57 voor correctie en dat is meer dan 10%quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:53 schreef Eveli het volgende:
[..]
Mn broer is anders al wel eens geflitst omdat ie 4 km/u te hard reed.
Mijn parkeervergunning (Bergkwartier zonder Wilhelminagarage) kost 190 per jaar, zo uit mn hoofd. En er is een wachtlijst voor...quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:53 schreef Sylvana het volgende:
ja, maar zo'n vergunning is ook hartstikke duur, ook iets van 130 per maand ofzo had ik een keer gehoord
Dacht op 80 km/u-wegen. Of anders op de snelweg.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet door een mobiele flitser zijn dan, en op wat voor weg was dat? Als dat op een 50 weg is reed hij dus in werkelijkheid 57 voor correctie en dat is meer dan 10%
Je woont straks bóven een supermaktquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:58 schreef whoops het volgende:
Ik heb sinds kort ook een parkeerplaats onder m'n huis, echt ideaal... En sinds die parkeerplaats dus ook een auto... Went snel, kratjes bier halen met de auto...
Ja maar ik gebruik de auto ook om langs de Bull's Eye te rijden hoor...quote:
Als ik jou was zou ik me meer verheugen op de dag daarna, dan weet je tenminste of je vrolijk of depri moet zijn...quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:16 schreef nijnja het volgende:
Hoi mensen, 11-12, waarom kan het niet zover zijn?
Ja oke, eigenlijk dan meer de week ernaquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me meer verheugen op de dag daarna, dan weet je tenminste of je vrolijk of depri moet zijn...
Wat is er op 11-12quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:16 schreef nijnja het volgende:
Hoi mensen, 11-12, waarom kan het niet zover zijn?
Moet ik afrijdenquote:
suc6quote:
Boven de plusmarkt zitten er meerdere, het lijkt me dat er wel een goeie bij zit, maar heb daar geen ervaring mee. Ik ga zelf nog naar de tandarts waar ik m'n leven lang al kom aangezien het mijn oom is, maar hij zit niet in Deventer...quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef Sylvana het volgende:
wie weet er een goeie tandarts in het centrum van Deventer ( postcode 7411)?
en waarom is die tandarts zo goed? ben op zoek naar 1 nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |