Thanks allen!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef Ikook het volgende:
[..]
Joehoe! Proficiat! Welke opleiding?![]()
GAE- zwolle dit weekend tijdens koopzondag en één of andere markt. Tis in ieder geval geen antiekmarkt dit keerquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:00 schreef PteV het volgende:
FC Zwolle - GAE...mooie bekerwedstrijd! relluh
rellen is zo 1997. en oh ja.. ik doe ook P&A aan saxion . alleen nog ff afstuderen en ik heb mn papiertje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:00 schreef PteV het volgende:
FC Zwolle - GAE...mooie bekerwedstrijd! relluh
Morgen is er ook weer zo'n markt in de Walstraat hoor...quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:19 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
GAE- zwolle dit weekend tijdens koopzondag en één of andere markt. Tis in ieder geval geen antiekmarkt dit keer![]()
Ben het totaal met je eens hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:36 schreef ghizzer het volgende:
[..]
rellen is zo 1997. en oh ja.. ik doe ook P&A aan saxion . alleen nog ff afstuderen en ik heb mn papiertje.
juistem. welke hoofdstroom en minor ga je doen? nog plannen om na P&A door te studeren?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:46 schreef PteV het volgende:
[..]
Ben het totaal met je eens hoorIk ben inmiddels ook alweer 3e-jaars...gaat hard
![]()
Gister reed ik erlangs en toen nog nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Is die nieuwe bios in de Boreel al een keer open?
Hoofdstroom P&O, m'n minor wil ik in de USA gaan volgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:38 schreef ghizzer het volgende:
[..]
juistem. welke hoofdstroom en minor ga je doen? nog plannen om na P&A door te studeren?
haha geinig. mijn hoofdstroom was/is ook P&O. alle vakken gelukkig gehaald. niet de gemakkelijkste hoofdstroom, maar denk wel de leukste. (maar ja.. dat is natuurlijk strict persoonlijk en ik ken de uiteindelijke invulling van de andere 2 hoofdstromen niet).quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:16 schreef PteV het volgende:
[..]
Hoofdstroom P&O, m'n minor wil ik in de USA gaan volgen
Ja klopt, is vertraagdquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:30 schreef Eveli het volgende:
Die bios schijnt pas in november of december open te gaan.
Leuk om te horen, ik zit ook helemaal op m'n plek met deze hoofdstroom. Laatste vak wat ik open had staan was arbeidsverhoudingen & medezeggenschap. Als ik meer invulling heb gegeven aan de minor/stage laat ik het hier wel wetenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:13 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha geinig. mijn hoofdstroom was/is ook P&O. alle vakken gelukkig gehaald. niet de gemakkelijkste hoofdstroom, maar denk wel de leukste. (maar ja.. dat is natuurlijk strict persoonlijk en ik ken de uiteindelijke invulling van de andere 2 hoofdstromen niet).
vette sjeis zeg. maar dan een vrije minor of een stage? ben benieuwd! oh ja.. heel slecht van me, maar van harte met het behalen van je propedeuse. had ik nog niet gedaan zag ik. wat was je laatste vak?
avm is een makkie. is neem ik aan bij jullie ook een casus? is dat niet dat rijnzicht ding?quote:Op zondag 30 september 2007 20:23 schreef PteV het volgende:
[..]
Leuk om te horen, ik zit ook helemaal op m'n plek met deze hoofdstroom. Laatste vak wat ik open had staan was arbeidsverhoudingen & medezeggenschap. Als ik meer invulling heb gegeven aan de minor/stage laat ik het hier wel weten
Nope, was een tentamen. Overigens was dit de laatste kans om de oude modules te volgen, vanaf nu bieden ze alles in een andere vorm aan. Ben wel blij dat ik er vanaf benquote:Op zondag 30 september 2007 22:19 schreef ghizzer het volgende:
[..]
avm is een makkie. is neem ik aan bij jullie ook een casus? is dat niet dat rijnzicht ding?
quote:Op zondag 30 september 2007 14:08 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja klopt, is vertraagd
De eerste winkels in de boreel worden vandaag als het goed is geopend, maar de rest gaat inderdaad pas in november/december open...
Lekker geslapen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Donderdagavond is de winkel van John Oude Wesselink als eerste en enige geopend, en de parkeergarage is in gebruik genomen... Dat ding stond vanmiddag al aardig vol (althans, het deel wat opgeleverd is)...
Ik ga vanavond voor het eerst in m'n nieuwe huis slapen...
Vind je dat niet fijn? Lijkt mij ideaalquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:36 schreef whoops het volgende:
De eerste overnachting was erg fijn!Wat een rust 's avonds in vergelijking met de Walstraat...
Alleen de mensen die om 7 uur 's ochtends vlakbij je slaapkamerraam beginnen met het slijpen van stenen mogen wat mij betreft thuis blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |