quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef Sylvana het volgende:
wie weet er een goeie tandarts in het centrum van Deventer ( postcode 7411)?
en waarom is die tandarts zo goed? ben op zoek naar 1 nl.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Boven de plusmarkt zitten er meerdere, het lijkt me dat er wel een goeie bij zit, maar heb daar geen ervaring mee. Ik ga zelf nog naar de tandarts waar ik m'n leven lang al kom aangezien het mijn oom is, maar hij zit niet in Deventer...
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Woon je ook in Colmschate?
Er zit een nieuwe daar onder die appartementen naast de scheg, waar ook dat fitness centrum zit. Weet alleen niet of ie goed is, zit er zelf niet...
Ohw, tis ook mijn tandarts, ik vind het best een geschikte vent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:11 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Oh sorry, dacht dat dat Colmschate was
Dellemijn is mijn tandarts, niet echt aan te raden
Onze stad is ook echt wel stukken stoerder dan die twee dorpen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:58 schreef Eveli het volgende:
Jeah, we hebben meer topics dan Apeldoorn en Hengelo.
Thnx, zal deze tandartsen wel ff bellen wie er nog plek heeft danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:17 schreef piepster het volgende:
7411 is de binnenstad. Ik kan me trouwens herinneren dat we het hier al eerder over hebben gehad, maar ik weet even niet meer in welk topic.
De meeste tandartsen in Deventer nemen alleen mensen uit hun eigen wijk aan. Je zou dus terecht moeten kunnen bij:
Reyenga Tandarts, E
Bergstr 4 7411ET Deventer
Leeuwenbrug Deventer BV, De
Leeuwenbrug 77 7411TH Deventer
Dellemijn, H L
Lindenstr 13 7411NV Deventer
Meijer en N Meijer Baumfalk, N A
Brink 24 7411BS Deventer
Ik heb zelf geen ervaring met deze tandartsen.
Trouwens. De op was weg uit de wiki. Ik heb hem weer teruggezet. Ik hoop dat ie zo goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
is een rondje tussen de Wilhelminabrug en de spoorbrug ook goed?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:42 schreef nijnja het volgende:
Goedenmorgen Deventer
Rondje om de hele IJssel
Vooruit, voor deze keerquote:Op donderdag 1 november 2007 12:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
is een rondje tussen de Wilhelminabrug en de spoorbrug ook goed?
noshitquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef whoops het volgende:
Oh my god, de Mediamarkt opent morgen om 8 uur zijn deuren, en er staan gewoon nu al mensen te wachten...
omg wat een gekkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef whoops het volgende:
Oh my god, de Mediamarkt opent morgen om 8 uur zijn deuren, en er staan gewoon nu al mensen te wachten...
Reyenga zou ik niet direct aanraden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:17 schreef piepster het volgende:
7411 is de binnenstad. Ik kan me trouwens herinneren dat we het hier al eerder over hebben gehad, maar ik weet even niet meer in welk topic.
De meeste tandartsen in Deventer nemen alleen mensen uit hun eigen wijk aan. Je zou dus terecht moeten kunnen bij:
Reyenga Tandarts, E
Bergstr 4 7411ET Deventer
Leeuwenbrug Deventer BV, De
Leeuwenbrug 77 7411TH Deventer
Dellemijn, H L
Lindenstr 13 7411NV Deventer
Meijer en N Meijer Baumfalk, N A
Brink 24 7411BS Deventer
Ik heb zelf geen ervaring met deze tandartsen.
Trouwens. De op was weg uit de wiki. Ik heb hem weer teruggezet. Ik hoop dat ie zo goed is.
waarom niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Reyenga zou ik niet direct aanraden.
OMGquote:Op woensdag 7 november 2007 16:31 schreef Eveli het volgende:
Ben toenet bij de Boreel geweest.
Jumbo: GROOT, niet duur, veel keuze
Telstar: GROOT , gaaf assortiment, maar wel duur
Media Markt: GROOT , druk
En allejezus, ze hebben bij de Media Markt gewoon een TV van 80.000 euro!261 cm beeld in doorsnee.
Waar bij Jumbo kom je te werken nijna, gewoon vakkenvullen ofzo?quote:
Gaat al niet meer door, kga eerst de supermarkten hier in de buurt proberen, woon op de zandweerd, bij C1000 en Albert Heijn, en hoorde dat ze bij AH nog mensen nodig hadden, dus eerst daar ff kijken, is toch dichterbijquote:Op zondag 11 november 2007 21:05 schreef whoops het volgende:
Vanmiddag heb ik even gesproken met de uitsmijtmeneer van de Media Markt, maar de mensen die dinsdagavond voor de deur stonden hadden die avond een feestje/receptie voor werknemers en leveranciers van de MM, het waren dus niet klanten die als eerste voor de deur stonden... Ik hoorde dat de opkomst ook nog best meeviel, ondanks de grote recalmecampagne...
[..]
Waar bij Jumbo kom je te werken nijna, gewoon vakkenvullen ofzo?
hoe heb je dat gedaan dan? sterkte ermee!quote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef nijnja het volgende:
Heel rustig, en ik heb vandaag mijn arm kapot gegooit
Had gister avond waterpolo training, gingen we 5 - 5 doen, over het hele bad, niet in't doel scoren maar gewoon bal tegen de kant 'drukken'. Ik moest met 3 nieuwe en 1 egoist tegen 4 veteranen en een nieuwe. Ging dus superslecht, omdat die 3 nieuwe dus gewoon nog geen ervaring hebben, fluit trainer ook erg partijdig tegen ons...quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan dan? sterkte ermee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
******* communist.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:10 schreef devbow het volgende:
Nounou wees er maar blij mee met die Boreel. Lekker consumeren, ja toch?
En ik nog altijd ben liever een volgevreten consument die bij god niet weet wat hij met z'n geld moet dan een scharminkelige scholier die tegen alles aanschopt omdat dat wel ethisch correct is...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:25 schreef ghizzer het volgende:
[..]
******* communist.
Ik ben nog liever een Blauwvinger dan een rode arbeider uit Deventer.
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:46 schreef whoops het volgende:
[..]
En ik nog altijd ben liever een volgevreten consument die bij god niet weet wat hij met z'n geld moet dan een scharminkelige scholier die tegen alles aanschopt omdat dat wel ethisch correct is...
Ben je moe jongen?quote:
Deventer in het nieuwsquote:
Deventer in het nieuws: dat moet of met weer een moordzaak te maken hebben, of met zoiets raars...quote:
yup!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:33 schreef piepster het volgende:
Iemand die hem kent?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Deventer met uitzondering van het centrum![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |