Dat is omdat de treinen dan niet meer op elkaar hoeven te wachten. Als je nu bijvoorbeeld vanuit Amersfoort naar Enschede wil, moet je bij Deventer 5-10 minuten wachten tot de trein naar Nijmegen weg is. Als er een extra perron is, kan die trein gewoon doorrijden naar het perron, en wordt de reistijd dus korterquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Messenga het volgende:
Ik snap sowieso niet echt waarom er een extra perron nodig is, de perrons zijn nu al onderbezet met treinen.
Da's een kwestie van de tijd verandereren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is omdat de treinen dan niet meer op elkaar hoeven te wachten. Als je nu bijvoorbeeld vanuit Amersfoort naar Enschede wil, moet je bij Deventer 5-10 minuten wachten tot de trein naar Nijmegen weg is. Als er een extra perron is, kan die trein gewoon doorrijden naar het perron, en wordt de reistijd dus korter
Ze willen de capaciteit op korte termijn gaan vergrotenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's een kwestie van de tijd verandereren.
Er zijn geloof ik maar 6 treinlijnen die per uur langskomen in Deventer.
Enschede - Randstad en Andersom
Zwolle - Nijmegen en andersom
Wierden - Apeldoorn en andersom
Voor de rest is Deventer slechts een tussenstop. Daarbij komt nog dat de ritten Enschede - Randstad en Zwolle - Nijmegen op precies hetzelfde moment binnenkomen en vertrekken.
Met wat? Ik woon inmiddels in Tilburg, daar heb je 3 Perrons, en gaan geloof ik 20 treinen per uur langs.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:57 schreef PteV het volgende:
[..]
Ze willen de capaciteit op korte termijn gaan vergrotenheb gehoord dat er ook een Burger King op het station komt...
Daar gaan ze wel mee bezig geloof ik jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:34 schreef Pompidom1 het volgende:
Burgerking moet inderdaad in de oude fietsenstalling komen. En het is stukken beter dat er een nieuw perron erbij komt, dat verkort weer mooi de reistijd. Weet iemand of ze het busstation ook tegelijkertijd aanpakken, want dat ziet er ook niet uit.
ik gok dat ze niet zomaar de tijden kunnen veranderen omdat ze ook afhankelijk zijn van de capaciteiten van andere stations (amersfoort, hilversum, a'dam centraal)...dat zal de reden wel zijn voor een extra perronquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met wat? Ik woon inmiddels in Tilburg, daar heb je 3 Perrons, en gaan geloof ik 20 treinen per uur langs.
Je noemt hierbij niet het aantal treinen per uur, maar per half uur. Daarnaast rijden er in de spits zeker nog extra treinen van amersfoort naar deventer en extra treinen van deventer richting amsterdam. Tenslotte willen ze de capaciteit van de stoptrein apeldoorn-almelo verhogen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Messenga het volgende:
Da's een kwestie van de tijd verandereren.
Er zijn geloof ik maar 6 treinlijnen die per uur langskomen in Deventer.
Enschede - Randstad en Andersom
Zwolle - Nijmegen en andersom
Wierden - Apeldoorn en andersom
Voor de rest is Deventer slechts een tussenstop. Daarbij komt nog dat de ritten Enschede - Randstad en Zwolle - Nijmegen op precies hetzelfde moment binnenkomen en vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop