Dat is omdat de treinen dan niet meer op elkaar hoeven te wachten. Als je nu bijvoorbeeld vanuit Amersfoort naar Enschede wil, moet je bij Deventer 5-10 minuten wachten tot de trein naar Nijmegen weg is. Als er een extra perron is, kan die trein gewoon doorrijden naar het perron, en wordt de reistijd dus korterquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Messenga het volgende:
Ik snap sowieso niet echt waarom er een extra perron nodig is, de perrons zijn nu al onderbezet met treinen.
Da's een kwestie van de tijd verandereren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is omdat de treinen dan niet meer op elkaar hoeven te wachten. Als je nu bijvoorbeeld vanuit Amersfoort naar Enschede wil, moet je bij Deventer 5-10 minuten wachten tot de trein naar Nijmegen weg is. Als er een extra perron is, kan die trein gewoon doorrijden naar het perron, en wordt de reistijd dus korter
Ze willen de capaciteit op korte termijn gaan vergrotenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's een kwestie van de tijd verandereren.
Er zijn geloof ik maar 6 treinlijnen die per uur langskomen in Deventer.
Enschede - Randstad en Andersom
Zwolle - Nijmegen en andersom
Wierden - Apeldoorn en andersom
Voor de rest is Deventer slechts een tussenstop. Daarbij komt nog dat de ritten Enschede - Randstad en Zwolle - Nijmegen op precies hetzelfde moment binnenkomen en vertrekken.
Met wat? Ik woon inmiddels in Tilburg, daar heb je 3 Perrons, en gaan geloof ik 20 treinen per uur langs.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:57 schreef PteV het volgende:
[..]
Ze willen de capaciteit op korte termijn gaan vergrotenheb gehoord dat er ook een Burger King op het station komt...
Daar gaan ze wel mee bezig geloof ik jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:34 schreef Pompidom1 het volgende:
Burgerking moet inderdaad in de oude fietsenstalling komen. En het is stukken beter dat er een nieuw perron erbij komt, dat verkort weer mooi de reistijd. Weet iemand of ze het busstation ook tegelijkertijd aanpakken, want dat ziet er ook niet uit.
ik gok dat ze niet zomaar de tijden kunnen veranderen omdat ze ook afhankelijk zijn van de capaciteiten van andere stations (amersfoort, hilversum, a'dam centraal)...dat zal de reden wel zijn voor een extra perronquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met wat? Ik woon inmiddels in Tilburg, daar heb je 3 Perrons, en gaan geloof ik 20 treinen per uur langs.
Je noemt hierbij niet het aantal treinen per uur, maar per half uur. Daarnaast rijden er in de spits zeker nog extra treinen van amersfoort naar deventer en extra treinen van deventer richting amsterdam. Tenslotte willen ze de capaciteit van de stoptrein apeldoorn-almelo verhogen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Messenga het volgende:
Da's een kwestie van de tijd verandereren.
Er zijn geloof ik maar 6 treinlijnen die per uur langskomen in Deventer.
Enschede - Randstad en Andersom
Zwolle - Nijmegen en andersom
Wierden - Apeldoorn en andersom
Voor de rest is Deventer slechts een tussenstop. Daarbij komt nog dat de ritten Enschede - Randstad en Zwolle - Nijmegen op precies hetzelfde moment binnenkomen en vertrekken.
Ditquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:05 schreef Houniet het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd daar vannacht.
Gezellig weerquote:Tachtig mensen op de vuist in Deventer
Uitgegeven: 26 april 2008 13:25
Laatst gewijzigd: 26 april 2008 13:26
DEVENTER - Bij een grote vechtpartij in Deventer in de nacht van vrijdag op zaterdag zijn ongeveer tachtig mensen met elkaar op de vuist gegaan. Dat maakte de politie zaterdag bekend.
ANP
Groepen mensen uit Ede, Utrecht, Culemborg, Amsterdam en Deventer gooiden in een horecagelegenheid aan de Brink in Deventer over en weer met glas. De vechtpartij verplaatste zich naar buiten waar glas, stenen en bloempotten werden gegooid.
Charges
De groepen werden gescheiden door politiemensen uit Deventer, nabijgelegen plaatsen en van het korps Noord-en Oost-Gelderland. Daarbij voerden zij meerdere charges uit.
De groep Deventenaren verzette zich hevig. Een groep van ongeveer veertig personen uit Ede en Utrecht werd onder begeleiding naar hun voertuigen gebracht. Vier personen raakten gewond. De politie hield een persoon uit Deventer aan. Het is onduidelijk wat de reden van de onenigheid was.
nu.nl
Gewoon een kamer, of echt een appartement/huis? Want kamers zijn zo gevonden in Deventer. Ik had beide kamers met ruim 2 weken iigquote:Op maandag 28 april 2008 11:20 schreef Eveli het volgende:
Weet iemand hoe een vriend van me op zeer korte, dringende termijn een zo goedkoop mogelijke woonruimte kan krijgen in Deventer of omstreken?
en hoe duur? en welke eisen?quote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gewoon een kamer, of echt een appartement/huis? Want kamers zijn zo gevonden in Deventer. Ik had beide kamers met ruim 2 weken iig
Wij hebben per 1 mei ook een kamer vrij hier in huis, trouwensAlleen die is wel 360 p/m
Geen idee, maar kun je niet gewoon aan een kennis ofzo vragen of je iets waarin je ijs kan maken bij hun in de vriezer mag leggen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef delapoko het volgende:
Weet iemand waar ik in Deventer ijs kan kopen. Dan bedoel ik gewoon bevroren water. Want ons koelkast is kapoet
Ik ga vaak naar de kapper Goldfingers in de Golstraat. Daar laat ik me voor 15 euro knippen (lees: tondeuzen) en scheren, en dat bevalt me prima...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:26 schreef Catullus het volgende:
Weet iemand misschien waar in Deventer een goedkope kapper zit? Goedkoop is voor onder de 15 euro je haar even laten kortwieken.
OK, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar de kapper Goldfingers in de Golstraat. Daar laat ik me voor 15 euro knippen (lees: tondeuzen) en scheren, en dat bevalt me prima...
Vraag wel van tevoren even wat het gaat kosten, want ik geloof dat ik een special price krijg omdat ik er maandelijks kom.
Dank dank dank!!!! Superquote:Op maandag 12 mei 2008 11:37 schreef piepster het volgende:
Op zondag 25 mei organiseert Aircooled Chill Out een "Chill Out Day" op De Brink in Deventer. De Brink is een zeer bekend en historisch stadsplein omringd door gezellige café's en leuke restaurants. Deze locatie, die normaal niet toegankelijk is voor auto's en overig verkeer, mogen wij gebruiken voor het evenement!
Aircooled Chill Out draagt niet alleen een warm hart toe aan luchtgekoelde Volkswagens, maar ook aan goede initiatieven zoals Going Dutch en Right To Play. Een deel van het inschrijf- en sponsorgeld van Aircooled Chill Out presents: Right To Play komt daarom ten goede aan de organisatie Right To Play.
Als organisatie willen wij graag een evenement neerzetten dat er uitspringt en geen dertien in een dozijn meeting wordt. Daarom hebben we een concept bedacht waarbij we maximaal 80 auto's gaan plaatsen op het plein. Circa 30 luchtgekoelde VW's zullen op uitnodiging van de organisatie aanwezig zijn en de overige plaatsen worden vergeven aan de bezoekers die zich het eerst inschrijven. Schrijf je daarom direct in en verzeker je van een gereserveerde plaats op De Brink voor jouw luchtgekoelde VW! Volg deze link om je nu in te schrijven: Inschrijven!
Meer info: http://debrink.aircooled.nl
Leuk om even te gaan kijken denk ik zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |