abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:59:33 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62062673
Vervolg op De ex-Gouden Kooi bewoners in de media #6

Het vorige topic stond weer bol van spanning en sensatie...

Amanda beschuldigde Brian van fysiek geweld, Brian ontkende, Amanda hield het vervolgens niet bij beschuldigingen maar zou ook aangifte tegen Brian gedaan hebben.
Brian riep dat het misschien pijnlijk was voor Amanda dat hij zo snel na het verbreken van hun relatie weer geluk bij zijn ex-vriendin Tamara had gevonden, maar dat hij Amanda nooit iets aangedaan had.

De aangifte werd vervolgens aangevuld met een aanklacht wegens het stelen van Amanda d'r Hyves, en het wijzigen van de wachtwoorden...

En daar bleef het niet bij; een van de vriendinnen van Amanda zou op 25 september op Brian z'n Hyves gepost hebben dat Tamara zwanger was van Brian, Brian deed dit af als een leugen, en verwijderde de berichten.

Inmiddels heeft Brian zelf bekend gemaakt dat Tamara idd zwanger is, ze zouden begin september (!!!) een zwangerschapstest gedaan hebben, maar op een of andere vreemde manier blijft hij volhouden dat hij Amanda nooit bedonderd heeft met Tamara.... beetje raar als hun relatie tot ongeveer 23 augustus (exact 3 maanden na het eindigen van DGK) geduurd heeft, en Tamara begin september al zwanger bleek te zijn.

De laatste berichten over de zwangerschap:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 07:26 schreef Nostalgist het volgende:
En de telegraaf bevestigt:

wo 01 okt 2008, 06:00 bron: www.telegraaf.nl

Gouden Kooi-Brian geeft tóch toe: 'Ja, ik word vader'

AMSTERDAM - Het hoge woord is eruit: Brian, tegen wie ex-vriendin Amanda aangifte deed wegens mishandeling, wordt vader. De Gouden Kooi-finalist: „Ik heb het eerst ontkend, omdat het heel pril was. Tamara’s familie wist ook nog van niets. Maar volgend jaar mei verwachten we ons eerste kindje.”

Brian en Amanda zetten in augustus een punt achter hun romance. En niet veel later kwam Brian zijn ex Tamara weer tegen. „We hadden zes jaar een relatie. Het was meteen weer vertrouwd tussen ons. Ons kindje is niet gepland, maar zeer zeker welkom.”

De aangifte die Amanda tegen hem deed, zit Brian behoorlijk dwars. „Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt. Toen ze hoorde over mij en Tamara, werd ze razend. Ze dreigde me hoe dan ook zwart te maken.”

Knikt: „Ik begrijp dat het voor haar vreselijk is om te horen dat je ex, zo vlak na de breuk, weer gelukkig is met een ander. En dat hij dan nog vader wordt, zal ook niet gemakkelijk zijn. Maar, vindt Brian, „ík kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Ik heb Amanda niet bedrogen met Tamara, wij zijn sinds begin september weer samen. We hopen nu op een beetje rust, zodat we ons kunnen voorbereiden op ons aanstaande ouderschap.”
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:09 schreef dgklieke het volgende:

Bekijk deze YouTube-video

brian vertelt zijn verhaal bij rtl boulevard 1--10-2008
En om de spanning en sensatie nog wat groter te maken: Brian zegt niet alleen Amanda niet met Tamara te hebben bedonderd, maar kennelijk stuurde hij nog ondeugende SMSjes naar Amanda toen hij niet alleen al "gelukkig" was met Tamara maar zelfs al wist dat Tamara zwanger was.... datum: 19 september
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef dgklieke het volgende:
Amanda komt naar buiten met pikante sms'jes'Brian bleef contact met me zoeken!'

AMSTERDAM - Voormalig Gouden Kooi-bewoonster Amanda komt naar buiten met een aantal sms-berichtjes. 'Ze zijn bijna een maand na de breuk door Brian naar me toe gestuurd. Maar hij moet me met rust laten!'

'Dat ik deze smsjes nu naar buiten breng is verre van chique en is nooit mijn intentie geweest', laat Amanda weten. 'Maar zolang Brian me blijft beschuldigen, me lastig blijft vallen met o.a. het kraken van mijn email en blijft liegen kan hij de volle mep krijgen.'

Brian en Amanda zetten eind augustus een punt achter hun relatie. Niet lang daarna kwam Brian zijn ex-vriendin Tamara, die nu zwanger van hem is, tegen. 'Ik kan me voorstellen dat het steekt bij Amanda dat ik zo snel na onze breuk al gelukkig ben met een ander. En ik begrijp ook dat het zuur is voor Amanda dat Tamara en ik in mei ons eerste kindje verwachten.'

De verstandhouding tussen Amanda en Brian is sinds hun relatie op de klippen liep slecht. Vorige week deed Amanda aangifte van mishandeling en bedreiging tegen haar ex-vriend.

bron http://www.telegraaf.nl/p(...)oeken____.html?p=9,2

[ Bericht 48% gewijzigd door Leandra op 01-10-2008 22:24:59 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_62062754
quote] Op woensdag 1 oktober 2008 21:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
quote:
Op 19 september was hij toch al haar ex?!
volgens zijn Hyves hadden ze toen een optreden
http://brianaire.hyves.nl/
quote:
Teenage XXL Brian & Amanda treden samen op in The Dance Factory in Berlikum vanavond 19/09/08. @ The Dance Factory, Berlikum 19 sep, 16:02
Zal hij Tamara wel even zijn vergeten
Goedemorgen :W
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:24:34 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62063592
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens zijn Hyves hadden ze toen een optreden
http://brianaire.hyves.nl/
[..]
Zal hij Tamara wel even zijn vergeten
Wat blauwe shotjes vodka al niet met je doen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_62063696
Zei Brian bij boulevard iets over de sms'jes?
pi_62063786
kan je achteraf de naam bij een telefoonnummer niet veranderen? , dus dat ze de smsjes wel heeft gekregen, maar misschien niet van Brian
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:30:44 #6
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62063823
die smsjes .. heeft iemand een foto van Tamara, ik weet niet meer echt hoe zij eruit ziet
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_62063849
quote:
En om de spanning en sensatie nog wat groter te maken: Brian zegt niet alleen Amanda niet met Tamara te hebben bedonderd, maar kennelijk stuurde hij nog ondeugende SMSjes naar Amanda toen hij niet alleen al "gelukkig" was met Tamara maar zelfs al wist dat Tamara zwanger was.... datum: 19 september
[..]
Die smsjes kan amanda zelf wel verstuurd hebben, gratis via internet.etc? verzin maar een afzender.....

Maar leuk dat ze zo'n goede relatie hebben..
pi_62063954
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef Zana het volgende:
kan je achteraf de naam bij een telefoonnummer niet veranderen? , dus dat ze de smsjes wel heeft gekregen, maar misschien niet van Brian
Grote kans dat brian zelf zijn naam en nummer in Amanda haar telefoon heeft gezet.
Amanda is in dat soort dingen niet zo handig.
pi_62063978
Mooie op Leandra
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:38:52 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62064112
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die smsjes kan amanda zelf wel verstuurd hebben, gratis via internet.etc? verzin maar een afzender.....

Maar leuk dat ze zo'n goede relatie hebben..
Tuurlijk kan dat, ze kan ook de naam van een willekeurig ander nummer veranderd hebben in "Brian Kubatz" maar ik dacht dat de algemene opinie toch was dat Amanda niet bijster intelligent is.
Dan moet ze dat in september al met voorbedachte rade gedaan hebben, of iemand anders heeft haar toen die berichtjes gestuurd (wel toevallig na een gezamenlijk optreden) en moet ze alsnog de naam van die persoon in Brian Kubatz veranderd hebben.

Dus of ze gaat nu om met mensen die wel intelligent genoeg zijn om zoiets te bedenken, of ze zijn idd van Brian, en op een of andere manier verwacht ik niet dat Amanda ineens met mensen omgaat die zoveel slimmer zijn dan zij
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:39:55 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62064155
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef blomst het volgende:
Mooie op Leandra
Thnx
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:52:22 #12
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62064517
Zou die Tamara geweten hebben dat Brian ie sms'jes heeft gestuurd? ws niet
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:54:23 #13
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62064587
De soap gaat door. Mooi zo.
Life is what you make it.
  Moderator woensdag 1 oktober 2008 @ 22:55:04 #14
184769 crew  Deisyy
pi_62064607
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, ze kan ook de naam van een willekeurig ander nummer veranderd hebben in "Brian Kubatz" maar ik dacht dat de algemene opinie toch was dat Amanda niet bijster intelligent is.
Dan moet ze dat in september al met voorbedachte rade gedaan hebben, of iemand anders heeft haar toen die berichtjes gestuurd (wel toevallig na een gezamenlijk optreden) en moet ze alsnog de naam van die persoon in Brian Kubatz veranderd hebben.

Dus of ze gaat nu om met mensen die wel intelligent genoeg zijn om zoiets te bedenken, of ze zijn idd van Brian, en op een of andere manier verwacht ik niet dat Amanda ineens met mensen omgaat die zoveel slimmer zijn dan zij
Of Amanda heeft de berichtjes door iemand aan zichzelf laten sturen, de naam van de afzender aangepast in Brian Kubatz en de afzender de datum van zijn mobiel ingesteld op 19 september. Voila
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:00:21 #15
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62064746
Ze zijn s'nachts laat verzonden................Waar was Huub op dat moment???????? Blauwe vodkashotjes aan het drinken in showtime.....?? Brian weet het vast wel weer zo te draaien dat ze van Huub afkomstig zijn whaaaaaaaaaaaa
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_62064812
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:00 schreef sunny16947 het volgende:
Ze zijn s'nachts laat verzonden................Waar was Huub op dat moment???????? Blauwe vodkashotjes aan het drinken in showtime.....?? Brian weet het vast wel weer zo te draaien dat ze van Huub afkomstig zijn whaaaaaaaaaaaa
huubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuub

Arme Tamara...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:06:01 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_62064883
Toch wel een redelijk geniale campagne van OHRA.
Bassie en Brian.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_62064958
Leandra! Mooi!
Go hard or go home
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:08:58 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62064964
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Amanda heeft de berichtjes door iemand aan zichzelf laten sturen, de naam van de afzender aangepast in Brian Kubatz en de afzender de datum van zijn mobiel ingesteld op 19 september. Voila
Niet helemaal, het tijdstip van de SMS-centrale wordt met berichten meegestuurd
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_62066665
Dus je kunt de datum van een sms niet aanpassen? Dan wordt het verhaal nog opmerkelijker.......
Een 'vriendin' van Amanda die post op een ander forum (om Amanda's hyve te promoten zoals ze het noemt) en Amanda regelmatig zou spreken heeft te horen gekregen van haar dat Brian haar die smsjes gestuurd zou hebben nadat ze samen hadden opgetreden in TDF Berlikum en hij haar naar huis had gebracht.
Het optreden was dan wel op 19 september, maar na twaalven wordt het toch echt 20 september (en dus niet klopt met wat er in het schermpje staat)
Of die vriendin liegt, dat kan natuurlijk ook.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:13:12 #21
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62066671
brian op bezoek bij cbml met giel mobiel
http://www.clipser.com/watch_video/784772

cbml ribas met de giel mobiel (giel hoor je ook praten)
http://www.clipser.com/watch_video/784770
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:22:59 #22
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_62066817
Vanuit de telefooncel kan je ook sms-en , elke naam kan je intikken.

Bedankt Lieke, wat ben je toch handig en ijverig, dacht je
liever bij Clipser dan Youtube i.v.m. weghalen ?
pi_62066896
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:59 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op De ex-Gouden Kooi bewoners in de media #6

Het vorige topic stond weer bol van spanning en sensatie...

Amanda beschuldigde Brian van fysiek geweld, Brian ontkende, Amanda hield het vervolgens niet bij beschuldigingen maar zou ook aangifte tegen Brian gedaan hebben.
Brian riep dat het misschien pijnlijk was voor Amanda dat hij zo snel na het verbreken van hun relatie weer geluk bij zijn ex-vriendin Tamara had gevonden, maar dat hij Amanda nooit iets aangedaan had.

De aangifte werd vervolgens aangevuld met een aanklacht wegens het stelen van Amanda d'r Hyves, en het wijzigen van de wachtwoorden...

En daar bleef het niet bij; een van de vriendinnen van Amanda zou op 25 september op Brian z'n Hyves gepost hebben dat Tamara zwanger was van Brian, Brian deed dit af als een leugen, en verwijderde de berichten.

Inmiddels heeft Brian zelf bekend gemaakt dat Tamara idd zwanger is, ze zouden begin september (!!!) een zwangerschapstest gedaan hebben, maar op een of andere vreemde manier blijft hij volhouden dat hij Amanda nooit bedonderd heeft met Tamara.... beetje raar als hun relatie tot ongeveer 23 augustus (exact 3 maanden na het eindigen van DGK) geduurd heeft, en Tamara begin september al zwanger bleek te zijn.

De laatste berichten over de zwangerschap:
[..]

[..]

[..]
Top! op
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:46:19 #24
226422 dgklieke
pi_62067129
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 00:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanuit de telefooncel kan je ook sms-en , elke naam kan je intikken.

Bedankt Lieke, wat ben je toch handig en ijverig, dacht je
liever bij Clipser dan Youtube i.v.m. weghalen ?
maar niks zegen tegen rtl
pi_62067940
Tamara was toch lesbisch of bi? Althans tijdelijk, zo lijkt het.
pi_62067960
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 03:32 schreef mootie het volgende:
Tamara was toch lesbisch of bi? Althans tijdelijk, zo lijkt het.
Tamara en Brian zijn gewoon een koppeltje en dat heeft Amanda altijd geweten, al die tijd in de kooi al. Zelfs wij als buitenstaanders zagen de vonken overspringen in die korte tijd dat ze er was. Amanda is zwaar genaaid door Brian, triest van hem en naief van haar. That's the game en zoals Nena al zei: Dat meeeeeeen je niet, je gaat de kooi in.(tegen mandje)

Nena
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_62069106
Hahah.. dit is echt erg dit!

Ik ken die Tamara goed, echt waar.. en zij heeft nooit 6 jaar lang een relatie met Brian gehad, maar maar 3 MAANDEN! En zij weten dat ook heeeeeel goed, waarom ze daar over liegen weet ik niet, beetje vreemd..
En dan nog iets, Tamara had hem gebruikt voor geld, ze zijn op vakantie geweest naar bonaire enz.. na deze vakantie heeft ze het uitgemaakt met Brian. Toen Brian de gouden kooi in ging zocht ze weer contact met hem, omdat ze het interessant vond om op tv te komen. Zelfs de moeder van Brian weet dat ze hem gebruikte voor geld en is erg boos op haar geworden!

Maar nu is Tamara haar plannetje gelukt. Waarschijnlijk is ze met opzet zwanger geworden. Ze wil alleen maar bekend worden in Nederland. Dat meisje heeft serieus psychische problemen, best wel zielig eigenlijk.. Ook voor Brian, want haar liefde is zeker niet oprecht!
En echt waar geloof me.. ik kan het weten, want heb er met mijn neus bovenop gezeten toen Brian en Tamara 3 maanden een 'relatie' hadden!!!

(even kleine aanpassing: Tamara en Brian KENNEN elkaar 6 jaar.. maar hebben maar 3 maanden een relatie gehad)

[ Bericht 5% gewijzigd door Ooh op 02-10-2008 09:17:45 ]
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:59:45 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62069204
Dat zijn jouw eigen woorden, Ooh?

Mooie OP, Leandra!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:00:43 #29
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_62069216
Dus krijgt Brain koekje van eigen deeg
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_62069230
Go hard or go home
pi_62069410
Copycat dat zijn wel mijn woorden, maar niet gelogen! Ik wil hier niets mee bereiken hoor, wou het gewoon ff kwijt omdat het allemaal zo'n onzin is! Ik zat letterlijk met open mond naar rtl boulevard te kijken! Hahaha wat een grap zeg.. maar goed
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:19:26 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62069499
Oh, zo bedoelde ik het ook niet hoor!

Tell me more, tell me more .
pi_62069569
Ik weet zelfs dat Netty (de moeder van Brain) Tamara heeft opgebelt in juli en tegen haar heeft gezegt dat ze Brian met rust moest laten en niet moest gaan stoken tussen Brian en Amanda.
Maar Brian heeft een zwak voor Tamara en houdt waarschijnlijk echt van haar. Tamara daarentegen helemaal niet. Ze heeft vaak genoeg gezegt dat ze Brian gewoon als vriend wou hebben en niet als Haar vriend omdat hij altijd zo'n watje was en moest huilen enzo, daar kon ze niet goed tegen. Maar toen hij op tv kwam was hij opeens weer interessant.
pi_62069593
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:23 schreef Ooh het volgende:
Ik weet zelfs dat Netty (de moeder van Brain) Tamara heeft opgebelt in juli en tegen haar heeft gezegt dat ze Brian met rust moest laten en niet moest gaan stoken tussen Brian en Amanda.
Maar Brian heeft een zwak voor Tamara en houdt waarschijnlijk echt van haar. Tamara daarentegen helemaal niet. Ze heeft vaak genoeg gezegt dat ze Brian gewoon als vriend wou hebben en niet als Haar vriend omdat hij altijd zo'n watje was en moest huilen enzo, daar kon ze niet goed tegen. Maar toen hij op tv kwam was hij opeens weer interessant.
Dat klinkt als een leuke meid
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_62069626
Nou leuk is ze zeker niet. Ze ziet er misschien goed uit en ze komt wel leuk over, maar onder dat alles is ze gemeen en niet goed bij haar hoofd
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:29:26 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62069662
Terwijl je toch juist zou denken dat de manier waarop Brian zich op televisie heeft geprofileerd, hem zoveel minder aantrekkelijker zou maken.
Maar zij ziet dus wel een gouden toekomst in de spotlights voor zich weggelegd als de moeder van het kind van Brian?

En dan dacht je dat ze niet dommer konden zijn dan Amanda .
pi_62069717
quote:
Maar zij ziet dus wel een gouden toekomst in de spotlights voor zich weggelegd als de moeder van het kind van Brian?
Je slaat de spijker op zijn kop.. Dat is waar het haar om gaat.. Ze heeft altijd bekend willen worden, eerst probeerde ze het als model, maar dat lukte niet echt.. en nu ziet ze haar kans schoon met Brian. 15 minutes of fame

En amanda is misschien wel een beetje een slettebak, maar volgens mij wel eerlijk en lief!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:33:03 #38
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62069730
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:27 schreef Ooh het volgende:
Nou leuk is ze zeker niet. Ze ziet er misschien goed uit en ze komt wel leuk over, maar onder dat alles is ze gemeen en niet goed bij haar hoofd
Waarom is ze niet goed bij haar hoofd?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_62069752
quote:
Waarom is ze niet goed bij haar hoofd?
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!
pi_62069838
Iemand die het bed deelt of nog erger, een kind van Brian wil, is per definitie krank im kopf. Laat dat wel gezegd zijn!
Go hard or go home
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:51:07 #41
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62070028
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Ooh het volgende:

[..]

Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!
OMG.. spooky!!!!
pi_62070055
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Ooh het volgende:

[..]

Ai Ai Ai
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:55:34 #43
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_62070113
T wordt steeds gekker
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:57:57 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62070166
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:40 schreef noekje het volgende:
Iemand die het bed deelt of nog erger, een kind van Brian wil, is per definitie krank im kopf. Laat dat wel gezegd zijn!
Juist. Nu moet ik zeggen dat ze in de kooi redelijk normaal overkwam, die Tamara. Maar gek en gek samen heft elkaar wellicht een beetje op?
pi_62070243
quote:
Juist. Nu moet ik zeggen dat ze in de kooi redelijk normaal overkwam, die Tamara.
Ja dat komt ze ook inderdaad. Charmant, slim enz.. maar echt believe me, allemaal schijn!
En ik weet bijna zeker dat Brian wel vreemd is gegaan met haar toen hij nog met Amanda had. Gezien de lengte dat ze zwanger is.. Dat kan bijna niet, of het moet echt de eerste keer dat ze het deden raak zijn geweest..
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:03:59 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62070287
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:01 schreef Ooh het volgende:

En ik weet bijna zeker dat Brian wel vreemd is gegaan met haar toen hij nog met Amanda had. Gezien de lengte dat ze zwanger is.. Dat kan bijna niet, of het moet echt de eerste keer dat ze het deden raak zijn geweest..
Hij zei gisteren bij Boulevard dat ze begin september die zwangerschapstest hebben gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat dat het eerste is wat je doet, nadat je hebt geneukt, dus daar zal wel een week of wat tussen hebben gezeten. En wanneer was het nu over tussen hem en Amanda?
pi_62070347
Volgens mij was het eind augustus over tussen hem en amanda. Stel je voor dat hij gelijk naar Tamara is gegaan, dan nog zouden ze eerst 2 weken moeten wachten om een zwangerschapstest te doen. Dat zou betekenen dat ze half september een test hebben gedaan. En dat is echt op z'n vroegst!!! Erg onwaarschijnlijk.. dus daarom denk ik dat ze al eerder met elkaar gingen.. maar dat zegt hij natuurlijk niet in de media
pi_62070468
Op het gevaar af dat deze er al tig keer staat.
Ik was toch wel benieuwd naar het bezoek van Tamara in de kooi em eens te zien hoe ze zich gedroeg.

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_62070527
Dat bezoek was ook zo'n gemene vooropgezette actie. Onder het mom van 'gewoon even een vriend bezoeken'. Maar nee hoor, ze kon op tv komen, en tegelijkertijd even stoken tussen Amanda en Brian. Hahaha.. haar gezicht, haar lachje, echt zo sneaky! En maar lief en aardig doen..
pi_62070690
Tamara is cool...

En Ooh is gewoon de gefrustereerde en aan de kant gezette ex van Tamara. (lesbisch wel te verstaan) Tamara heeft vast nog wat sms'jes van je in d'r telefoon.
Je komt alleen met vage verhalen, aannamens, en geen harde bewijzen...maar ga zo door, zeer vermakelijk dit.

The soap continues! Wanneer komt de vader van Brian ten tonele die ook de oom van Tamara blijkt te zijn.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:24:49 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62070717
Ja, Tamara is cool en liefde is Brian en Amanda .

Ik vind je een aardige gozer, T-lex, maar aan je mensenkennis schort het een en ander .
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:25:26 #52
162917 tuinfluiter
pi_62070736
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 00:46 schreef dgklieke het volgende:

maar niks zegen tegen rtl
Mijn zegen krijg je.

Nog even over Tamara, ik ga dat allemaal eens opzoeken bij streamverslagen
Brian heeft het meer dan 1 keer over exen gehad maar aangezien ik niet 3 meisjes
door elkaar heen wil halen, gooi ik nou niet alles eruit of door elkaar.

Pullup in dit topic staat het filmpje nog niet.
pi_62070753
Hahaha.. Ja natuurlijk, ik ben de ex van tamara.. ze is niet lesbisch hoor..
En ik hoef mijn verhalen niet te bewijzen naar jullie, ik weet het, en meer mensen weten het.. Dit is maar een forumpje, het kan mij niet schelen of jij het gelooft of niet!
En ik houdt het vaag omdat het dan te prive wordt.. vandaar
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:26:50 #54
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62070767
Misschien kan ohhh dat bevestigen:

ik zette gelijk al vraagtekens bij die 6 jaar want heb Brian er ooit over horen vertellen. Dat was nogal opmerkelijk want hij sprak zelden of nooit over het verleden. Hij KENDE haar 6 jaar als vriendin van de een of ander. Daar woonde ze mee samen. Deze had ook losse handjes. Brian was er voor haar als vriend. Op een gegeven moment ging ze bij die vriend weg en heeft samen met Brian haar spullen opgehaald. Hij wachtte in de auto, maar die gast kwam naar buiten en er ontstond een vechtpartij. Daarna kreeg hij iets met Tamara. Hij wierp zich op als beschermheer. Ik meen dat Tamara toen ze samen op een bovenverdieping in Amsterdam woonde hij haar ook met iemand anders aantrof waardoor het stuk liep. Iets in die trant dus. Voor Tamara had hij toch nog 2 exen? Dus die 6 jaar is zowiezo onwaarschijnlijk.
Snooker is top!!!
pi_62070796
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:23 schreef T-lex het volgende:
Tamara is cool...

En Ooh is gewoon de gefrustereerde en aan de kant gezette ex van Tamara. (lesbisch wel te verstaan) Tamara heeft vast nog wat sms'jes van je in d'r telefoon.
Je komt alleen met vage verhalen, aannamens, en geen harde bewijzen...maar ga zo door, zeer vermakelijk dit.

The soap continues! Wanneer komt de vader van Brian ten tonele die ook de oom van Tamara blijkt te zijn.
Jij kent Ooh?
Maar go on en verdedig die dipshit lekker. Jij zal er wel kijk op hebben.
Go hard or go home
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:43:04 #56
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_62071164
Vraagt dan niemand zich af waarom?

Waarom zijn Amanda, Brian en Tamara nog steeds in de media? Waarom deze neuzelverhalen over wie er zwanger is van wie, en hoe lang al?
Waarom horen we nooit meer iets over Natasia? Dat was toch degene waarvan we allemaal dachten dat die nog vaak (negatief) in het nieuws zou komen.
Waarom?

En nu gooit Ooh weer Oohlie op het vuur. Zo komen we toch nooit van DGK af? En kunnen we al helemaal geen affiniteit opbouwen met CBML...
pi_62071270
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef Ooh het volgende:
En ik hoef mijn verhalen niet te bewijzen naar jullie, ik weet het, en meer mensen weten het.. Dit is maar een forumpje, het kan mij niet schelen of jij het gelooft of niet!
Niks persoonlijk hoor...maar je verhaal rammelt aan alle kanten. En om nou te zeggen dat je met nieuwe en vooral belastende info aan komt zetten. Nee...

Beetje half werk dit. Je komt met wat vage verhalen omdat het privé is. Als je er toch niet verder op in wil gaan, misschien was het dan verstandig geweest om helemaal geen verhalen de wereld in te helpen. Das uiteraard helemaal jou beslissing. Maar ik slik niet alles voor zoete koek.
pi_62071630
Wat is het weer heerlijk het geroddel
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:05:08 #59
162917 tuinfluiter
pi_62071658
quote:
Dit is maar een forumpje, het kan mij niet schelen of jij het gelooft of niet!
@Ohh, dit is een reactie op een forum, laatst zocht ik via Google wat op
en kwam hele DGK-topics van Fok tegen van 15 maanden geleden.......

Een huisgenoot zocht een liedje van iemand en kwam jubelend naar beneden dat
hij dit op google zocht en in een fok-topic van 3 jaar geleden terecht kwam met het liedje.

Dus dit is een Forumpje ?

Verder bedankt voor hier posten.

Kan je wel beantwoorden of Tamara half Egyptisch is, werkzaam was als model in Egypte?
Veel schulden heeft gemaakt bij Brian, iets van 33.000, hij aangedaan was na een brief?

Of is dat die andere vriendin?
pi_62072054
quote:
ik geloof je omdat ik het te leuk vind, al die sappige roddels

dus gooi het er allemaal maar uit hoor, hou je niet in... ik zit er klaar voor
opkroppen is heul slecht
pi_62072120
quote:
ik zette gelijk al vraagtekens bij die 6 jaar want heb Brian er ooit over horen vertellen. Dat was nogal opmerkelijk want hij sprak zelden of nooit over het verleden. Hij KENDE haar 6 jaar als vriendin van de een of ander. Daar woonde ze mee samen. Deze had ook losse handjes. Brian was er voor haar als vriend. Op een gegeven moment ging ze bij die vriend weg en heeft samen met Brian haar spullen opgehaald. Hij wachtte in de auto, maar die gast kwam naar buiten en er ontstond een vechtpartij. Daarna kreeg hij iets met Tamara. Hij wierp zich op als beschermheer. Ik meen dat Tamara toen ze samen op een bovenverdieping in Amsterdam woonde hij haar ook met iemand anders aantrof waardoor het stuk liep. Iets in die trant dus. Voor Tamara had hij toch nog 2 exen? Dus die 6 jaar is zowiezo onwaarschijnlijk.
Dit verhaal klopt precies!

Verder is Tamara inderdaad half egyptisch en doet hier en daar wat modellenwerk. Maar veel soeps is dat niet. Of ze werkelijk 33000 schuld heeft gemaakt weet ik niet
pi_62072148
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef dieenebart het volgende:

Waarom zijn Amanda, Brian en Tamara nog steeds in de media? Waarom deze neuzelverhalen over wie er zwanger is van wie, en hoe lang al?
Waarom horen we nooit meer iets over Natasia? Dat was toch degene waarvan we allemaal dachten dat die nog vaak (negatief) in het nieuws zou komen.
Waarom?

En nu gooit Ooh weer Oohlie op het vuur. Zo komen we toch nooit van DGK af? En kunnen we al helemaal geen affiniteit opbouwen met CBML...
Waarom? Omdat dit de grootste mediahoeren zijn die het niet uitmaakt of ze negatief of positief in de belangstelling staan, als ze maar "bekend" blijven. Dit zijn mensen die roem als een doel op zich zien.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62072238
quote:
Niks persoonlijk hoor...maar je verhaal rammelt aan alle kanten. En om nou te zeggen dat je met nieuwe en vooral belastende info aan komt zetten. Nee...

Beetje half werk dit. Je komt met wat vage verhalen omdat het privé is. Als je er toch niet verder op in wil gaan, misschien was het dan verstandig geweest om helemaal geen verhalen de wereld in te helpen. Das uiteraard helemaal jou beslissing. Maar ik slik niet alles voor zoete koek.
Je hebt gelijk, ik had hier ook helemaal niet over moeten beginnen.. maar ik zat tv te kijken en kon gewoon mijn oren niet geloven toen ik dat zag.. en ja, toen ging ik ff googlen en zo kwam ik hier.. kon mijn mond niet houden! Maar had ik misschien beter wel kunnen doen.
Ik hoop voor het kindje dat ze lang en gelukkig samen leven en dat alles een happy end krijgt.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:33:34 #64
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62072313
Alleen dat verhaal van Netty lijkt me niet waarschijnlijk. Volgens mij hadden ze regelmatig contact en kwam ze nog steeds bij Netty over de vloer. Ook de opmerkingen van Kenneth bij bezoek dat hij de groeten van haar kreeg etc.
Snooker is top!!!
pi_62072415
Nathalia heette het vriendinnetje voor Tamara..............daarmee had Brian langer een relatie.
Hij belde met Kerst met haar vanuit de kooi, zij was/is van Bonaire.
Bijkomend voordeel was dat Nathalia geld en zaken kon regelen daar.
Iedereen snapt wel dat zij de lievelinge was van Netty.

Netty vertelde Natasia dat Tamara hem (Brian) bankroet gemaakt had.
Of Brian ooit 33.000 euros in zijn bezit had ( zwart enof rood) kan ik met moeite geloven.
Daarnaast was Tamara ook vreemdgegaan, volgens mij tijdens een modelklus in Egypte.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:46:17 #66
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62072604
Ik had de indruk dat Nathalia een stuk ouder was dan Brian.

Het vreemdgaan in Egypte zou kunen kloppen als je haar blogs leest van haar stageperiode in het Hilton in Hurghada, waar ze ook probeerde modellenwerk te krijgen.
quote:
Heb t eigenlijk erg druk met van alles, stage en privé... Ik heb gewerkt in de F&B en dat is allemaal wel goed gegaan, de leukere verhalen hou ik over voor als ik terug kom (als ik terug kom...)
In juli zou ze terugkomen. Daarna heeft Brian zich opgegeven voor dgk.
Snooker is top!!!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:49:33 #67
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62072679
Oh ja, en het filmpje van haar binenkomst is leuk, maar zou liever iets zien van het gesprek in de chill. Er staat me bij dat ze een opmerking maakte dat ze aan hun samenzijn toch iets moois had overgehouden, waarna Brian het gesprek een andere wending gaf. Daar kwamen volgens mij ook de speculaties vandaan dat zij samen al een kind zouden hebben.
Snooker is top!!!
pi_62072705
Was het niet zo dat Tamara een rijke vriend kreeg in Egypte en die inwisselde voor Brian??
Later kwam ze daar weer op terug dat geld ook niet alles was of iets in die trant??

(zoiets komt uit een vaag grijs gebiedje in mijn geheugen)
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:57:41 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62072876
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:33 schreef sunny16947 het volgende:
Alleen dat verhaal van Netty lijkt me niet waarschijnlijk. Volgens mij hadden ze regelmatig contact en kwam ze nog steeds bij Netty over de vloer. Ook de opmerkingen van Kenneth bij bezoek dat hij de groeten van haar kreeg etc.
Idd, in eerste instantie was Netty helemaal niet blij met Amanda, en vond Amanda niets vergeleken met Tamara.
Als Netty een paar maanden geleden al gebeld heeft met Tamara om Tamara op afstand te houden, dan zal dit IMHO vooral zijn geweest om te voorkomen dat Brian zijn contractuele verplichtingen niet meer kon nakomen, hij was immers nog maanden samen met Amanda geboekt.

En dat er drama van zou komen als Brian weer wat met Tamara zou krijgen was meer dan duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:59:41 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_62072937
en hoe gaat het nu met Mikey? Hangt hij inmiddels weer aan de spuit en zn hond in het asiel gedumpt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_62072943
quote:
Idd, in eerste instantie was Netty helemaal niet blij met Amanda, en vond Amanda niets vergeleken met Tamara.
Als Netty een paar maanden geleden al gebeld heeft met Tamara om Tamara op afstand te houden, dan zal dit IMHO vooral zijn geweest om te voorkomen dat Brian zijn contractuele verplichtingen niet meer kon nakomen, hij was immers nog maanden samen met Amanda geboekt.
En dat er drama van zou komen als Brian weer wat met Tamara zou krijgen was meer dan duidelijk.
Ik ken Netty niet persoonlijk en Brian ook niet. Alleen Tamara. En ik weet zeker dat Netty haar gebeld had om haar op afstand te houden. De werkelijke reden daarvoor weet ik ook niet, maar wel dat Netty erg boos was.
En in de gouden kooi heeft Netty ook al eens laten vallen dat ze Tamara een golddigger vond. Volgens mij kan die broer van Brian wel met Tamara opschieten.
pi_62073057
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef Ooh het volgende:

[..]

Ik ken Netty niet persoonlijk en Brian ook niet. Alleen Tamara. En ik weet zeker dat Netty haar gebeld had om haar op afstand te houden. De werkelijke reden daarvoor weet ik ook niet, maar wel dat Netty erg boos was.
En in de gouden kooi heeft Netty ook al eens laten vallen dat ze Tamara een golddigger vond. Volgens mij kan die broer van Brian wel met Tamara opschieten.
Idd en 1 van de vrienden van Brian ook. Volgens mij Darryl.
Die stond toen hij in DGK zat met een zak vol boodschappen aan Tamaraas deur.
Netty was niet dol op Tamara. Maar niets zo veranderlijk als een Netty.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:09:07 #73
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62073112
Wanneer is die ommezwaai van Netty eigenlijk gekomen van anti naar pro Amanda? De achterban van Brian waren experts in het vinden van achtergrondinformatie. Netty heeft ook contact gehad met Amanda's moeder. Was dat nadat ze had vernomen dat er in die hoek ook nog wel wat centen te halen waren?
Snooker is top!!!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:10:05 #74
162917 tuinfluiter
pi_62073135
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef controlaltdelete het volgende:
en hoe gaat het nu met Mikey? Hangt hij inmiddels weer
aan de spuit en zn hond in het asiel gedumpt?
In de kooi zei Mickey dat Talpa tot 1 augustus de huur had betaald aan de makelaar.

Of Mikey die huur in de vrije sector zelf kon betalen, was ook zijn vraag, .

Ik las in de SC dat Mickey niet meer in de duplex bij 't Hilversumse bos woont.

[ Bericht 2% gewijzigd door tuinfluiter op 02-10-2008 12:17:03 (TIKFOUTje) ]
pi_62073188
En dan nog 1 ding over de datum dat ze zwanger zou zijn geraakt. Heb het ff uitgerekend op internet (ja ik heb niets beters te doen, verveel me hahah)
Ze zeiden eind mei verwachten ze hun kind. Ik heb als uiterste datum gerekend 30 mei (als het eerder is dan is hij sowieso vreemd gegaan)

Er zijn nog 240 dagen tot je bevaldatum op 30 mei, 2009..
Je bent 40 dagen zwanger.
Je bent 1.3 maanden zwanger.
Je bent in je tweede zwangerschapsmaand.
Je 1e trimester: 23 augustus, 2008 t/m 20 november, 2008. (0 - 12 weken)
Je 2e trimester: 21 november, 2008 t/m 05 maart, 2009. (13 - 27 weken)
Je 3e trimester: 06 maart, 2009 t/m 30 mei, 2009. (28 - 40 weken)

Dit betekend dat ze 23 augustus zwanger is geraakt. Het lijkt me sterk dat ze de eerste keer sex zwanger is geraakt, dus de kans dat brian amanda heeft bedrogen is heeeeel groot.

En nou houd ik op, want ik begin vervelend te worden denk ik hahah
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:14:17 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62073251
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef dieenebart het volgende:
Omdat we langzaam maar zeker warm worden gemaakt voor een Real Life Soap over Brian, Tamara, Amanda, BabyBrian? Met bijrollen van Netty, Kenneth en de familie Balk?
pi_62073669
wat ik begrijp is, dat nettie helemaal niet arm is..
dan zou tamara inderdaad een golddigger zijn.

maar begreep ook dat tamara haar ouders niet arm zijn.
dus, wat nu, kom maar met de verhalen
pi_62073695
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat we langzaam maar zeker warm worden gemaakt voor een Real Life Soap over Brian, Tamara, Amanda, BabyBrian? Met bijrollen van Netty, Kenneth en de familie Balk?
nou als er streams dan komen, kijk ik,
pi_62073718
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:34 schreef hondjes het volgende:
wat ik begrijp is, dat nettie helemaal niet arm is..
dan zou tamara inderdaad een golddigger zijn.

maar begreep ook dat tamara haar ouders niet arm zijn.
dus, wat nu, kom maar met de verhalen
Netty is niet alleen de moeder van Brian, maar ook die van Amanda. Daarom kon de moeder van Amanda niet op tv komen.
pi_62073957
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:36 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Netty is niet alleen de moeder van Brian, maar ook die van Amanda. Daarom kon de moeder van Amanda niet op tv komen.
wordt vaker gezegd.
pi_62074056
vandaar kamervragen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:59:51 #82
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62074355
waarom is hier geen real life soap van? het leven van Brian en Amanda, dat zou ik echt gaan volgen
pi_62074436
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:59 schreef Suikeroom het volgende:
waarom is hier geen real life soap van? het leven van Brian en Amanda, dat zou ik echt gaan volgen
ze zijn nu spraakmakender als in de kooi
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:06:04 #84
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62074562
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:02 schreef Desii het volgende:

[..]

ze zijn nu spraakmakender als in de kooi
Dit is nog eens echte real life is een leuk tijdverdrijf
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:21:40 #85
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62075060
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 12:09 schreef sunny16947 het volgende:
Wanneer is die ommezwaai van Netty eigenlijk gekomen van anti naar pro Amanda? De achterban van Brian waren experts in het vinden van achtergrondinformatie. Netty heeft ook contact gehad met Amanda's moeder. Was dat nadat ze had vernomen dat er in die hoek ook nog wel wat centen te halen waren?
Nu doe je aan geschiedsvervalsing.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:24:39 #86
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62075166
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt ook geen hout van.
pi_62075336
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt ook geen hout van.
Ik herinner me anders nog goed dat Netty een brief schreef waarin ze stelde dat het goed was dat Brian Amanda een klap had verkocht, dus zo dol was ze niet op Amanda in het begin.
pi_62081155
Ik ben toe aan een vervolg, waar blijft Brian met zijn smsjes.
pi_62081235
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
Ik ben toe aan een vervolg, waar blijft Brian met zijn smsjes.
en ik ook, nog even snel voor ik in spanje zit..
alhoewel , neem de laptop mee.
deze soap wil ik niet missen
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:15:58 #90
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62081411
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik herinner me anders nog goed dat Netty een brief schreef waarin ze stelde dat het goed was dat Brian Amanda een klap had verkocht, dus zo dol was ze niet op Amanda in het begin.
leuk filmpje dit:

http://www.clipser.com/watch_video/20138
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:42:25 #91
58921 Day
You can fly!
pi_62081969
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:50 schreef Desii het volgende:
Was het niet zo dat Tamara een rijke vriend kreeg in Egypte en die inwisselde voor Brian??
Later kwam ze daar weer op terug dat geld ook niet alles was of iets in die trant??

(zoiets komt uit een vaag grijs gebiedje in mijn geheugen)
Staat me ook iets van bij, ja.
En dat Netty een hekel aan haar had, omdat ze Brian had kaalgeplukt (gesprek met Natasia bij haar 1e bezoek).
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 19:07:31 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_62083987
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:15 schreef Suikeroom het volgende:

leuk filmpje dit:

http://www.clipser.com/watch_video/20138
De opmerking van Niels nadat Erik vroeg of Huub's hoofd helemaal in Amanda zat.
quote:
Niels: Kan makkelijk, ze is immers helemaal uitgewoond door Brian.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 21:54:56 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_62090344
Een reactie van Brian op Scofield's Hyves.
quote:
Brian:
Dankjewel je begrijpt het. Ik hou me lekker op de achtergrond en bemoei me niet meer met haar media aandacht. Het is nu echt te kinderachtig voor woorden en ik laat het lekker ze gang gaan. Heb belangrijkere dingen aan me hoofd.

Ik blijf sterk overeind en hoe meer mensen me haten hoe groter ik word, hoe meer mensen me steunen hoe beter ik word!

Big up!

ONE LOVE
Met dank aan VOL.
Sterk overeind blijven is een kunst of een gave. Dichterlijke vrijheid.
― Mark Twain
pi_62090423
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
Een reactie van Brian op Scofield's Hyves.
[..]

Met dank aan VOL.
en vol staat nog vol achter brian?
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 22:01:04 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_62090649
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:56 schreef blomst het volgende:

en vol staat nog vol achter brian?
Niet allemaal hoor, maar net als Huubsoppers zijn er ook Briansoppers. Ze zijn wel iets genuanceerder.
There is always"The big if".
― Mark Twain
pi_62090782
quote:
Zucht...... Brian ten voeten uit
pi_62090813
heb ze bij VOL nooit voor VOL aangezien hehehhe
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 02:25:06 #98
226422 dgklieke
pi_62097055
dennis Titel: Hoi, vanaf nu maximaal 1 x per week, check...
Aan: Vrienden van Dennis
Hey alles goed? Vanaf nu stuur ik je maximaal 1 x per week een mailtje zodat niet iedere week je inbox vol staat met vervelende mailtjes van mij Dus gewoon wat vaker op mijn hyves langskomen of www.dennisbaxfansite.nl in de gaten houden.

Afgelopen dinsdag was ik te gast bij Monique Smit bij de kids top 20. Zaterdag 4 oktober zal ik te zien zijn in de uitzending om 08.20 uur en de herhaling op zondag om 15.15 uur. Binnengekomen op nummer 11, dus help mij naar nummer 1, stem via http://www.kidstop20.nl/index2.php op mijn single "Ademloos Geluk" alvast bedankt

Wil je op de hoogte worden gehouden van alle nieuwtjes en exclusieve foto's stuur dan een email naar: nieuwsbrief@dennisbaxfansite.nl
Met daarin:
Je naam, Email Adres, Woonplaats en Geboortedatum.

VIDEOCLIP "Ademloos Geluk"

Natuurlijk in de winkel verkrijgbaar en te downloaden bij radio 538!

Tot volgende week, groetjes Dennis
http://dennis-bax.hyves.nl

[ Bericht 15% gewijzigd door dgklieke op 03-10-2008 02:49:23 ]
  † In Memoriam † vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:18:04 #99
135305 beequeen
Lost.
pi_62101680
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:37 schreef -sabine- het volgende:

Netty vertelde Natasia dat Tamara hem (Brian) bankroet gemaakt had.
Of Brian ooit 33.000 euros in zijn bezit had ( zwart enof rood) kan ik met moeite geloven.
Daarnaast was Tamara ook vreemdgegaan, volgens mij tijdens een modelklus in Egypte.
Danique van VOL heeft wat speurwerk gedaan en kwam dit tegen in een oud topique. Schijnt een gesprek te zijn geweest in de Kooi tussen Netty en Natasia. Het is dus een streamverslag.
quote:
zondag 24 december 2006 @ 15:56 Reageer met quote De dames hebben het over eenzaamheid, Netty zegt te gaan snoepen als ze eenzaam is, Natas zegt dat zij ook daarom 105 kilo is gaan wegen.
Natas zegt maar het is toch wel goedgekomen financieel? Nee zegt Netty.
Is het ook niet goedgekomen met die 50.000 euro? Netty zegt van niet, het staat nog steeds niet op de rekening. Hij schijnt een meisje gehad te hebben die hem financieel uitgekleed heeft. Netty vraagt zich af of er nog iets van overblijft van dat gewonnen geld.
Natas weet over wie Netty het heeft. Netty vond haar eerst wel aardig maar niet nu ze er met een ander vandoor is

zondag 24 december 2006 @ 15:57 Reageer met quote Nu horen we dus dat het geld van Talpa niet voldoende was om de achterstanden weg te werken... en Mama Brian heeft geen geld en heeft nog genoeg problemen/nasleep van haar garagebedrijfje. Blijkbaar heeft T -Tamara? Brian uitgekleed financieel.

zondag 24 december 2006 @ 15:59 Reageer met quote het exmeisje van brian was ook een verwend poppetje verteld mams, natas zegt: zit er hier ook een in het huis...
brian valt op verwende poppetjes...
expoppetje heeft blijkbaar nog het lef gehad om te vragen naar het geld, een soort nenaatje lamahzegguh.

zondag 24 december 2006 @ 15:59 Reageer met quote Netty heeft hem van te voren al gewaarschuwd voor Tamara. Ze was wel lief voor mij maar het was een verwend poppetje (valt hij dus op). Het was uit en ineens voor hij de kooi inging begon ze weer contact te zoeken. Ze heeft me gebeld (ze weet niet of ze dit al aan Brian heeft verteld) en ze vroeg: die 50.000 euro heeft u die niet gekregen?
De mensen begrijpen niet wat het verhaal was, ze dachten allemaal het is voor zijn moeder, maar dat heb ik nooit gedacht. (Nou Brian ook daar ben je mee door de mand gevallen niks voor mama alles voor Brian)

zondag 24 december 2006 @ 16:00 Reageer met quote
Tamara (de ex van Brainless) heeft contact opgenomen met Mama Brian. Maar dat vindt Mama Brian achterbaks - en ze heeft Brainless ook fin. uitgekleed. "Ze wilde ineens weer contact toen Brainless de kooi inging." Nasty: "Ja, dan denkt ze dat er wat te halen valt." Tamara heeft ook geinformeerd naar de ¤ 50.000,-. Dat vindt Netty maar raar. Tamara is maar een verwend meisje, vindt Netty. Nasty: "Ja, zo één zit er ook hier
."
― Mark Twain
pi_62102155
Of ????? Tamara was al zwanger, dus niet van Brian, en Brian greep deze kans met beide handen aan om als een "goede a.s vader " voor de rechter te moeten staan.... Hij voelde de bui al hangen...
pi_62103022
http://www.dailymotion.co(...)a-om-bria_shortfilms

Brian is een leugenaar met z'n verhaal over 6 jaar relatie met tamara. in dit fimpje zegt hij toch echt duidelijk dat hij 6 jaar bevriend is met Tamara. Hij liegt alles los en vast bij elkaar dat hij zelf niet meer weet wat hij destijds heeft gezegd.

Ik geloof echt de verhalen van OOh; oftewel een "kennis" van Tamara. Fok Forum. Terwijl hij met tamara seks had, stuurde hij amanda ook pikante smsjes ik wil diep in je komen bla bla bla!!! En nog vele andere smsjes.
pi_62104529
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:55:49 #103
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62105009
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Danique van VOL heeft wat speurwerk gedaan en kwam dit tegen in een oud topique. Schijnt een gesprek te zijn geweest in de Kooi tussen Netty en Natasia. Het is dus een streamverslag.
[..]

."
Ik dacht dat de kooi al voorbij was. Dit kan alleen maar verwarring scheppen. Wat streamers/fans zeggen is nog niet de 'waarheid'. Ook ontstaat hierdoor zoveel verwarring dat mensen het verleden en het heden door elkaar gaan halen. Ik lach me rot.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:56:30 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62105025
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:27 schreef HDS het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)a-om-bria_shortfilms

Brian is een leugenaar met z'n verhaal over 6 jaar relatie met tamara. in dit fimpje zegt hij toch echt duidelijk dat hij 6 jaar bevriend is met Tamara. Hij liegt alles los en vast bij elkaar dat hij zelf niet meer weet wat hij destijds heeft gezegd.

Ik geloof echt de verhalen van OOh; oftewel een "kennis" van Tamara. Fok Forum. Terwijl hij met tamara seks had, stuurde hij amanda ook pikante smsjes ik wil diep in je komen bla bla bla!!! En nog vele andere smsjes.
En hoe weet jij dat hij niet 6 jaar bevriend is met haar?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:59:26 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62105102
Le-zen. HDS heet het over het feit dat Brian heeft verklaard zes jaar een relatie te hebben gehad met Tamara (zie dat stuk in Telegraaf waarin hij toegeeft toch vader te worden). In dit filmpje zegt hij dat hij al zes jaar met haar bevriend is. Twee verschillende dingen dus, uit één en dezelfde mond.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:09:49 #106
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62105355
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
Le-zen. HDS heet het over het feit dat Brian heeft verklaard zes jaar een relatie te hebben gehad met Tamara (zie dat stuk in Telegraaf waarin hij toegeeft toch vader te worden). In dit filmpje zegt hij dat hij al zes jaar met haar bevriend is. Twee verschillende dingen dus, uit één en dezelfde mond.
Dat is woordenpikkerij. We weten best wel wat bedoeld wordt. G-sus, straks moet hij nog verantwoorden waarom hij som 'ja' zegt en andere keren 'bon'.
Het is maar geschreven tekst he, we waren er niet bij en we weten niet wat hij tegen de Telegraaf gezegd heeft.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:11:59 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62105400
Ik weet niet hoor, maar ik haal zes jaar vriendschap en een half jaar een relatie enerzijds en zes jaar een relatie anderzijds nooit door elkaar .
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:15:33 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62105496
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik haal zes jaar vriendschap en een half jaar een relatie enerzijds en zes jaar een relatie anderzijds nooit door elkaar .
Jij misschien niet. Maar zo werkt het dus wel. We kunnen over woorden vallen, terwijl we niet precies weten waar het misverstand ligt. Ik begrijp in ieder geval wat bedoeld wordt.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:17:54 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62105562
Ja, zo kun je alles wel met honderden korrels zout nemen. 'We zijn er niet bij geweest, dus we weten niet precies welke bewoordingen hij heeft gebruikt en dus kunnen we er dus eigenlijk geen mening over hebben.'
  † In Memoriam † vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:18:54 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_62105584
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:

Ik dacht dat de kooi al voorbij was. Dit kan alleen maar verwarring scheppen. Wat streamers/fans zeggen is nog niet de 'waarheid'. Ook ontstaat hierdoor zoveel verwarring dat mensen het verleden en het heden door elkaar gaan halen. Ik lach me rot.
Het ging om de vraag hoe het zat met Tamara en Brian in het verleden en die poen. Heeft niks te maken met verwarring scheppen en het is immers weer actueel. Maar ik ben blij dat je lol hebt.

Eindelijk kan ik iemand invullen onder foes.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:31:58 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_62105887
Filmpje van afgelopen zaterdag, Celebberen maar.

― Mark Twain
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:34:19 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62105948
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, zo kun je alles wel met honderden korrels zout nemen. 'We zijn er niet bij geweest, dus we weten niet precies welke bewoordingen hij heeft gebruikt en dus kunnen we er dus eigenlijk geen mening over hebben.'
Precies, dat bedoel ik. Wat een gemierenneuk.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:35:19 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62105971
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het ging om de vraag hoe het zat met Tamara en Brian in het verleden en die poen. Heeft niks te maken met verwarring scheppen en het is immers weer actueel. Maar ik ben blij dat je lol hebt.

Eindelijk kan ik iemand invullen onder foes.
Ach, je bent er zoet mee. Sorry weet niet wat een foe(s) is.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:39:07 #114
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62106077
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ehm ja, dat was dus spottend bedoeld. Tenminste, die indruk heb ik. Ik was er uiteraard niet bij toen CC dit postte
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:45:24 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62106245
Je zou toch denken dat een dead giveaway zou zijn ...
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:24:33 #116
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62107193
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Je zou toch denken dat een dead giveaway zou zijn ...
Misschien kun je er volgende keer nog even een disclaimer bijzetten of zo
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:57:46 #117
226422 dgklieke
pi_62107907
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Filmpje van afgelopen zaterdag, Celebberen maar.

dit is de eerste keer dat huub niet er tussen door praat

brian gaat weer vreemd

en jaap is jaap
pi_62108183
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:57 schreef dgklieke het volgende:

[..]
brian gaat weer vreemd
Ferry is gewoon een mattie. Niks aan de hand.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 16:22:59 #119
226422 dgklieke
pi_62108474
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:10 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ferry is gewoon een mattie. Niks aan de hand.
o ik schrok al maar nu ik goed kijk is het kelly en dat zou jaap niet pikken
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:16:36 #120
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62109710
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik begrijp in ieder geval wat bedoeld wordt.
Goh was dat dan in alle gevallen maar zo.
Snooker is top!!!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:52:30 #121
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62110324
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ehm ja, dat was dus spottend bedoeld. Tenminste, die indruk heb ik. Ik was er uiteraard niet bij toen CC dit postte
You just proved my point. Niets is wat het lijkt, als je voorbarig bent.
Ik weet hoe het bedoeld is, en mijn reactie is daarom ook aan haar.
Aangezien ik gewend ben om dingen op verschillende manieren te interpreteren, daar waar dingen soms voor meerdere interpretaties vatbaar zijn, begrijp ik waar jij de fout in gaat, en zij misschien ook, gezien haar reactie.
Taal, i.h.b. communiceren, en vooral het geschreven woord kan een onbedoelde uitwerking op mensen hebben. Het is dan beter om te vragen hoe het bedoeld is, i.p.v. voetstoots aan te nemen dat het is wat je denkt.

Ik zou zeggen, lees nog maar eens terug, en neem dan deze reaktie mee in jouw overweging of ik haar reaktie goed ingeschat heb.
pi_62110438
quote:
Wat een prachtig nummer...Staat hij al op nr 1? (van de slechte top 100)
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:09:24 #123
226422 dgklieke
pi_62110608
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:59 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Wat een prachtig nummer...Staat hij al op nr 1? (van de slechte top 100)
Titel: Hoi, vanaf nu maximaal 1 x per week, check... [/b]
Aan: Vrienden van brian
Hey alles goed? Vanaf nu stuur ik je maximaal 1 x per week een mailtje zodat niet iedere week je inbox vol staat met vervelende mailtjes van mij Dus gewoon wat vaker op mijn hyves langskomen of www.brianfansite.nl in de gaten houden.

Afgelopen dinsdag was ik te gast bij Monique Smit bij de kids top 20. Zaterdag 4 oktober zal ik te zien zijn in de uitzending om 08.20 uur en de herhaling op zondag om 15.15 uur. Binnengekomen op nummer 11, dus help mij naar nummer 1, stem via http://www.kidstop20.nl/index2.php op mijn single "Alleenstaande Moeders" alvast bedankt

Wil je op de hoogte worden gehouden van alle nieuwtjes en exclusieve foto's stuur dan een email naar: nieuwsbrief@brianfansite.nl
Met daarin:
Je naam, Email Adres, Woonplaats en Geboortedatum.

VIDEOCLIP "Alleenstaande Moeders"

Natuurlijk in de winkel verkrijgbaar en te downloaden bij radio 538!

Tot volgende week, groetjes brian :
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:13:02 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62111860
Ripley, ik denk dat ik mijn diploma's door de plee ga spoelen. Bij nader inzien is het geschreven woord toch niet mijn kopje thee.
pi_62113714
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ripley, ik denk dat ik mijn diploma's door de plee ga spoelen. Bij nader inzien is het geschreven woord toch niet mijn kopje thee.

Kom op CC...je kan het.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:56:00 #126
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62114402
quote:
Inhoudelijk reageren is misschien een betere optie. Laat zien dat je de diploma's waard bent.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:15:41 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62114995
Het enige (enigszins) inhoudelijke hieraan is dat in De Telegraaf zes jaar relatie staat en hij elders verkondigt zes maanden een relatie te hebben gehad en zes jaar vriendschap.

Ik vind dat twee dingen die je niet snel door elkaar haalt (bij nader inzien misschien wel als je Brian Kubatz heet), jij ziet dat anders en begint over onbedoelde uitwerkingen die communicatie op mensen kan hebben. En dat je je beter kunt afvragen hoe iets bedoeld is, in plaats van het voor waar aan te nemen ...

Sorry hoor, maar wat voor een discussie wil je dan in hemelsnaam voeren? Dan sla je toch alles dood met niks?

Dus wees concreet en to the point of pick een andere battle.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:21:37 #128
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62115190
En dat terwijl TB andere juist precies daarop probeert vast te pinnen en zich niet afvraagt of het misschien anders bedoeld is. Nou schiet mij maar lek.
Snooker is top!!!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:48:58 #129
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62116029
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
Het enige (enigszins) inhoudelijke hieraan is dat in De Telegraaf zes jaar relatie staat en hij elders verkondigt zes maanden een relatie te hebben gehad en zes jaar vriendschap.

Ik vind dat twee dingen die je niet snel door elkaar haalt (bij nader inzien misschien wel als je Brian Kubatz heet), jij ziet dat anders en begint over onbedoelde uitwerkingen die communicatie op mensen kan hebben. En dat je je beter kunt afvragen hoe iets bedoeld is, in plaats van het voor waar aan te nemen ...

Sorry hoor, maar wat voor een discussie wil je dan in hemelsnaam voeren? Dan sla je toch alles dood met niks?

Dus wees concreet en to the point of pick een andere battle.
De reactie over het communiceren slaat precies op wat ik bedoel. Daar gaat het allang niet meer over of het nou een vergissing, een verspreking, een fout van de Telegraaf, of wat dan ook is.
Het ging om wat erna kwam, waar Ripley op reageerde en daarmee suggereerde dat ik jou commentaar niet goed begrepen had, en dat het wellicht sarcastisch bedoeld kon zijn.

Vermoeiend zeg. Het is ook niet gemakkelijk, het leven.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:01:09 #130
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62116335
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Copycat het volgende:
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

You just proved my point. Niets is wat het lijkt, als je voorbarig bent.
Ik weet hoe het bedoeld is, en mijn reactie is daarom ook aan haar.
Aangezien ik gewend ben om dingen op verschillende manieren te interpreteren, daar waar dingen soms voor meerdere interpretaties vatbaar zijn, begrijp ik waar jij de fout in gaat, en zij misschien ook, gezien haar reactie.
Taal, i.h.b. communiceren, en vooral het geschreven woord kan een onbedoelde uitwerking op mensen hebben. Het is dan beter om te vragen hoe het bedoeld is, i.p.v. voetstoots aan te nemen dat het is wat je denkt.

Ik zou zeggen, lees nog maar eens terug, en neem dan deze reaktie mee in jouw overweging of ik haar reaktie goed ingeschat heb.
quote:
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Inhoudelijk reageren is misschien een betere optie. Laat zien dat je de diploma's waard bent.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De reactie over het communiceren slaat precies op wat ik bedoel. Daar gaat het allang niet meer over of het nou een vergissing, een verspreking, een fout van de Telegraaf, of wat dan ook is.
Het ging om wat erna kwam, waar Ripley op reageerde en daarmee suggereerde dat ik jou commentaar niet goed begrepen had, en dat het wellicht sarcastisch bedoeld kon zijn.

Vermoeiend zeg. Het is ook niet gemakkelijk, het leven.

Twimc:
Ik heb het even op een rijtje gezet, is misschien iets gemakkelijker.
Verder ben ik er klaar mee, het moet nu wel duidelijk zijn. Toch?

Hoogachtend,

Moi.
pi_62139152
Interessante discussie
  zondag 5 oktober 2008 @ 02:53:52 #132
226422 dgklieke
pi_62141623
ik wil nog even terugkomen op dat brian amanda mishandeld heb in de gouden kooi
wij als streams hebben dit vaak kunnen zien
maar de regie van de gouden kooi nog duidelijker dan wij
zo zij palm vrijdag op nowlive radio
dat ze samen met de regie alle beelden terug gekeken hadden
en palma weet 100% zeker dat brian amanda geslagen heeft
deze uitzending van nowlive radio kan je op dit filmpje
beluisteren http://www.clipser.com/watch_video/789365
  zondag 5 oktober 2008 @ 05:26:17 #133
143001 Prospera
Verfrissend
pi_62142041
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:53 schreef dgklieke het volgende:
knip
Brian heeft Amanda niet on streams geslagen.
Wanneer heb jij dat als "streams" gezien?

wel een kopstoot gegeven, gespuugd, onder de douche gezet, aan haar haren getrokken en onder de dekens gestompt.
Maar hij heeft haar niet geslagen
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2008 @ 05:43:33 #134
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62142058
En daarom heeft Brian denk ik ook dit keer deels gelijk;

Hij heeft haar niet geslagen, maar een kopstoot gegeven, in bed onder de dekens gestompt en haar daarna aan haar haren naar het bad gesleept en haar toen een half uur onder water geduwd. Van slaan was geen sprake
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_62142120
mogge, de bewoners zijn vervangen: http://dgk.servehttp.com/index.asp
pi_62142436
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 05:43 schreef Manu82 het volgende:
En daarom heeft Brian denk ik ook dit keer deels gelijk;

Hij heeft haar niet geslagen, maar een kopstoot gegeven, in bed onder de dekens gestompt en haar daarna aan haar haren naar het bad gesleept en haar toen een half uur onder water geduwd. Van slaan was geen sprake
nee maar stompen is ook slaan.....
  zondag 5 oktober 2008 @ 11:13:39 #137
16715 Mylene
*schatje*
pi_62143415
Brian sloeg Amanda toen wel in het gezicht. Hij maakte daar zelf een duw van. Zijn moeder Netty schreef nog in brief hoe goed het haar deed dat Brian Amanda had geslagen. Dit was allemaal op de streams te zien.

Brian die Lieke slaat in d'r gezicht bij de paardenbak is volgens mij niet op de streams geweest.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 05-10-2008 11:19:55 ]
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:38:33 #138
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62144864
Thunderbitch, chill
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:16:07 #139
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62145578
Koefnoen gisteren.
Na 3 min en 18sec.

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)1491/bb.20081004.asf

[ Bericht 24% gewijzigd door spapaars op 05-10-2008 13:22:16 ]
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:11:52 #140
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62146621
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:53 schreef dgklieke het volgende:
dat ze samen met de regie alle beelden terug gekeken hadden
en palma weet 100% zeker dat brian amanda geslagen heeft
deze uitzending van nowlive radio kan je op dit filmpje
beluisteren http://www.clipser.com/watch_video/789365
Palma is een leugenares. Ze durfde ze eerst ook niets te zeggen. Vanaf het gevalletje met Brian (OM AMANDA for crying out loud) is ze totaal anti-Brian, ondanks al haar fake uitspraken "ik gun het iedereen" etc.
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:19:11 #141
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62146791
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Palma is een leugenares. Ze durfde ze eerst ook niets te zeggen. Vanaf het gevalletje met Brian (OM AMANDA for crying out loud) is ze totaal anti-Brian, ondanks al haar fake uitspraken "ik gun het iedereen" etc.
Palma is inderdaad een beetje een raar wijf. Maar er valt verder weinig te ontkennen aan het feit dat Brian gewelddadig tegen amanda is geweest op tape en dat moet de regie en het personeel, die er met hun neus bovenop zaten toch ook hebben gezien, als de streamers het al niet gemist hebben
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:24:16 #142
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62146904
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef Ripley het volgende:

[..]

Palma is inderdaad een beetje een raar wijf. Maar er valt verder weinig te ontkennen aan het feit dat Brian gewelddadig tegen amanda is geweest op tape en dat moet de regie en het personeel, die er met hun neus bovenop zaten toch ook hebben gezien, als de streamers het al niet gemist hebben
Ik heb niet gezien wat anderen menen gezien te hebben. Ik kan niet onder de dekens kijken, maar anderen kunnen precies zien wat er gebeurd is. Palma is 'snachts daar niet aanwezig. Palms is een naprater van Nowlive, niet meer niet minder.

Natuurlijk zijn er dingen gebeurd, net zoals bij anderen, maar men maakt er veel teveel van.
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:30:24 #143
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62147022
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb niet gezien wat anderen menen gezien te hebben. Ik kan niet onder de dekens kijken, maar anderen kunnen precies zien wat er gebeurd is. Palma is 'snachts daar niet aanwezig. Palms is een naprater van Nowlive, niet meer niet minder.

Natuurlijk zijn er dingen gebeurd, net zoals bij anderen, maar men maakt er veel teveel van.
Wat ik heb gezien van hoe brian amanda heeft behandeld, zegt me genoeg. Met name die scene in de badkamer was gewoon mishandeling. En wat mij betreft is die ene keer al erg genoeg. Tel daarbij de dubieuze andere zaken op en het lijkt me bijna onmogelijk om te ontkennen dat er iets aan de hand is daar.
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2008 @ 14:31:39 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_62147052
Brian gaf Amanda hier wrs een aai over haar bolletje, heel liefdevol eigenlijk. Dat "BRIAN' van Amanda zegt mij genoeg.
Hier doelde Palma op, dit heeft ze gezien op de streams en velen met haar.

Filmpje.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 05-10-2008 14:38:15 ]
― Mark Twain
pi_62147550
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Brian gaf Amanda hier wrs een aai over haar bolletje, heel liefdevol eigenlijk. Dat "BRIAN' van Amanda zegt mij genoeg.
Hier doelde Palma op, dit heeft ze gezien op de streams en velen met haar.

Filmpje.
het was wurgseks
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2008 @ 15:05:55 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_62147765
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:54 schreef blomst het volgende:

het was wurgseks
Oooooh, was dat het? Heel bewust zijn mice afdoen en haar daarna hoer noemen, yeah right.
De grap is, deze filmpjes zijn allemaal verwijderd van JoeTjoep en nog veel meer. Ze zijn alleen nog te vinden op Clipser.
Hilarisch dat saunagesprek, Huub Huub Huub en Brian slaat zichzelf onder de dekens.

[ Bericht 1% gewijzigd door beequeen op 05-10-2008 15:13:20 ]
― Mark Twain
pi_62148110
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef schatje het volgende:
Brian sloeg Amanda toen wel in het gezicht. Hij maakte daar zelf een duw van. Zijn moeder Netty schreef nog in brief hoe goed het haar deed dat Brian Amanda had geslagen. Dit was allemaal op de streams te zien.
Het is maar net wat voor naam je er aan wil geven.......... Ik zie het ook meer als een duw dan een klap omdat hij zijn arm recht naar voren bewoog in plaats van een zijwaartse slaande beweging. Dat verklaard ook waarom Amanda een vinger in haar mond kreeg van Brian. Bij een klap kan zoiets haast niet gebeuren, tenzij je slaat als Erik misschien Maar dit soort ouwe zijn al zooooo vaak besproken. Mensen zien toch wat ze willen zien
"Hij heeft Nathanael getrapt, ik zag het zelluf"........
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:33:52 #148
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62148312
Dennis mocht zijn liedje zingen ( na 17.30 min)

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)4947/bb.20081004.asf

pi_62148327
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:23 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Het is maar net wat voor naam je er aan wil geven.......... Ik zie het ook meer als een duw dan een klap omdat hij zijn arm recht naar voren bewoog in plaats van een zijwaartse slaande beweging. Dat verklaard ook waarom Amanda een vinger in haar mond kreeg van Brian. Bij een klap kan zoiets haast niet gebeuren, tenzij je slaat als Erik misschien Maar dit soort ouwe zijn al zooooo vaak besproken. Mensen zien toch wat ze willen zien
Ouwe koeien, misschien, maar bij een aangifte wel van belang lijkt mij.
Ik denk dat als een rechter dat filmpje ziet van de douche hij al genoeg weet.
Maar Amanda is ook niet brandschoon, die heeft dit gedrag van Brian altijd gepikt, ze had ook bij de eerste klap op kunnen stappen, en dat heeft ze niet gedaan, waardoor Brian gewoon door kon gaan met zijn frustraties af te reageren op haar.
pi_62149193
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar Amanda is ook niet brandschoon, die heeft dit gedrag van Brian altijd gepikt, ze had ook bij de eerste klap op kunnen stappen, en dat heeft ze niet gedaan, waardoor Brian gewoon door kon gaan met zijn frustraties af te reageren op haar.
`
Ik denk het niet...... Op dat stukje is te zien dat hij haar onder de douche duwt, maar niet het gebeuren er omheen. Zo was het Amanda die daar begon met slaan (wat niet op film te zien was, maar ze zelf had vertelt), ook al is ze dan de 'vrouw' in het verhaal. Amanda die stomdronken was en flipte begon Brian op zijn borst te slaan, waarop Brian flipte en haar de douche in duwde, waarop Amanda weer flipte en met bloempotten ging gooien en onderweg ergens Brian een snee in zijn lip bezorgde......... Of dit alles dan valt onder mishandeling....... ik weet het nog niet zo zeker. En die vage filmpjes over dat Brian Amanda onder de dekens zou slaan...... Tenzij de rechter wel beschikt over een bril die door dekens heen kan kijken, zal er met die speculaties ook weinig gebeuren denk ik. Het rare is inderdaad ook dat Amanda dit telkens met Brian uitpraatte en er verder geen probleem van maakte of zelfs tegen vriendinnetjes zei dat haar man dat in zekere mate in zich moest hebben.

Ik denk sowieso dat er (als het zover komt) vraagtekens bij Amanda's verhaal worden gezet. Hoezo doet ze immers wel aangifte tegen Brian en niet tegen haar vorige ex(en) die haar echt het ziekenhuis in had geslagen (met een laars zoals Amanda ooit vertelde). Of zet ze die aangifte tegen Huub niet door die haar volgens haar aangerand zou hebben (en ook volgens haar geschopt/bespuugd/geduwd zou hebben, of met een stoel naar haar gooide waarbij ze ten val kwam). En waarom wil ze met haar verhaal op de voorkant van de Telegraaf komen in plaats van eerst de aangifte te laten lopen.... en dan ook Tamara's zwangerschap erbij vermelden wat daarbij niet nodig was. Ook is Amanda geen vreemde bij justitie.... Naar eigen zeggen heeft ze vaak op het politiebureau gezeten n.a.v. ruzies met vriendjes en heeft ze sowieso 1 keer eerder een valse verklaring afgelegd (toen ze 'per ongeluk' een agent van de roltrap trapte, zei dat beide ouders overleden waren en vervolgens een paar uur later door haar moeder uit de isoleercel werd opgehaald ).
Het zal een lastige zaak worden denk ik voor BEIDE partijen....... als het uberhaubt zo ver komt.
  zondag 5 oktober 2008 @ 17:14:50 #151
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62150950
quote:
En waarom wil ze met haar verhaal op de voorkant van de Telegraaf komen in plaats van eerst de aangifte te laten lopen.... en dan ook Tamara's zwangerschap erbij vermelden wat daarbij niet nodig was.
Kan me herinneren dat na de melding van Samantha op Brian's hyves, er hier toch opmerkingen werden gemaakt dat het toch vooral doorgespeeld moest worden naar de televaag. Dus lijkt het mij zeer wel aannemelijk dat de televaag zelf bij Amanda op de stoep stond, en zij daar niet zelf mee gekomen is. En ja dan kun je er voor kiezen om je verhaal te doen, of je laat de televaag zijn eigen verhaal maken. Lijkt mij dus niet juist om te zeggen dat Amanda de publiciteit heeft gezocht.
Snooker is top!!!
pi_62152017
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Kan me herinneren dat na de melding van Samantha op Brian's hyves, er hier toch opmerkingen werden gemaakt dat het toch vooral doorgespeeld moest worden naar de televaag. Dus lijkt het mij zeer wel aannemelijk dat de televaag zelf bij Amanda op de stoep stond, en zij daar niet zelf mee gekomen is. En ja dan kun je er voor kiezen om je verhaal te doen, of je laat de televaag zijn eigen verhaal maken. Lijkt mij dus niet juist om te zeggen dat Amanda de publiciteit heeft gezocht.
Amanda heeft zelfs een fotoshoot gedaan (met haar hondje Juicy) voor bij haar verhaal...... Dat gaat dan in mijn ogen verder dan alleen je verhaal doen omdat het inmiddels niet meer anders kan. Bovendien had ze kunnen weten dat dergelijke krabbels van haar vriendin Samantha op zo'n publieke site dit zou veroorzaken. Ik vind dus wel dat Amanda de publiciteit heeft gezocht/zoekt.
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:29:43 #153
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62153264
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

`
Ik denk het niet...... Op dat stukje is te zien dat hij haar onder de douche duwt, maar niet het gebeuren er omheen. Zo was het Amanda die daar begon met slaan (wat niet op film te zien was, maar ze zelf had vertelt), ook al is ze dan de 'vrouw' in het verhaal. Amanda die stomdronken was en flipte begon Brian op zijn borst te slaan, waarop Brian flipte en haar de douche in duwde, waarop Amanda weer flipte en met bloempotten ging gooien en onderweg ergens Brian een snee in zijn lip bezorgde......... Of dit alles dan valt onder mishandeling....... ik weet het nog niet zo zeker. En die vage filmpjes over dat Brian Amanda onder de dekens zou slaan...... Tenzij de rechter wel beschikt over een bril die door dekens heen kan kijken, zal er met die speculaties ook weinig gebeuren denk ik. Het rare is inderdaad ook dat Amanda dit telkens met Brian uitpraatte en er verder geen probleem van maakte of zelfs tegen vriendinnetjes zei dat haar man dat in zekere mate in zich moest hebben.

Ik denk sowieso dat er (als het zover komt) vraagtekens bij Amanda's verhaal worden gezet. Hoezo doet ze immers wel aangifte tegen Brian en niet tegen haar vorige ex(en) die haar echt het ziekenhuis in had geslagen (met een laars zoals Amanda ooit vertelde). Of zet ze die aangifte tegen Huub niet door die haar volgens haar aangerand zou hebben (en ook volgens haar geschopt/bespuugd/geduwd zou hebben, of met een stoel naar haar gooide waarbij ze ten val kwam). En waarom wil ze met haar verhaal op de voorkant van de Telegraaf komen in plaats van eerst de aangifte te laten lopen.... en dan ook Tamara's zwangerschap erbij vermelden wat daarbij niet nodig was. Ook is Amanda geen vreemde bij justitie.... Naar eigen zeggen heeft ze vaak op het politiebureau gezeten n.a.v. ruzies met vriendjes en heeft ze sowieso 1 keer eerder een valse verklaring afgelegd (toen ze 'per ongeluk' een agent van de roltrap trapte, zei dat beide ouders overleden waren en vervolgens een paar uur later door haar moeder uit de isoleercel werd opgehaald ).
Het zal een lastige zaak worden denk ik voor BEIDE partijen....... als het uberhaubt zo ver komt.
Amanda is het prototype van een makkelijk slachtoffer. Dat ziet een rechter ook neem ik aan. Dat ze niet eerder en niet tegen andere mensen aangifte heeft gedaan doet niets af aan deze situatie: het duurt vaak jaren voordat vrouwen eindelijk het licht zien in een dergelijke misbruiksituatie.
pi_62153616
De kwartjes van Demins zijn legendarisch.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_62153824
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:29 schreef Ripley het volgende:

[..]

Amanda is het prototype van een makkelijk slachtoffer. Dat ziet een rechter ook neem ik aan. Dat ze niet eerder en niet tegen andere mensen aangifte heeft gedaan doet niets af aan deze situatie: het duurt vaak jaren voordat vrouwen eindelijk het licht zien in een dergelijke misbruiksituatie.
mijn inziens zijn er vrouwen/meisjes die juist op zoek zijn naar relaties die uitmonden in geweld en zorgen voor instabiliteit en misere. mannie lijkt me het prototype van zo'n vrouw soms willen mensen het licht niet zien
pi_62154480
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

`

ja je bent een fan van Braien de looser...alsof amanda alles zelf verzint...

je gaat niet zo maar naar de politie hoor....
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:09:43 #157
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62157292
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat ik heb gezien van hoe brian amanda heeft behandeld, zegt me genoeg. Met name die scene in de badkamer was gewoon mishandeling. En wat mij betreft is die ene keer al erg genoeg. Tel daarbij de dubieuze andere zaken op en het lijkt me bijna onmogelijk om te ontkennen dat er iets aan de hand is daar.
Dat geval bij die douche wordt sterk uitvergroot. Amanda was in alle staten (dronken ook) en zij was niet meer voor rede vatbaar. Brian had geen vat meer op haar (ze wilde anderen aanvallen). Het was niet eens een ruzie tussen hen (Brian en Amanda, wat al aangeeft dat de intentie er zeker niet was om haar iets aan te doen. HIj wilde Amanda weg uit de situatie, maar zij wlde dat niet. Als je goed en objectief kijkt, zie je dat hij haar onder bedwang houdt en haar tegelijkertijd richting de douche brengt (de enige plek waar je alleen kunt zijn) Ik zie niet dat hij haar slaat of wat dan ook. Wat ik wel zie, is dat hij haar hevig tegenstribbelend, nogal hardhandig (dat is Brian, moet ook denken aan het worstelen met Jaap, waar hij ondanks dat Jaap niet echt tegenstribbelde, maar vanwege het gewicht van Jaap, flink aan de bak moest.

Het ziet er heel heftig uit en je kunt vanalles invullen, maar kijk je wat er werkelijk gebeurd, dan zie je GEEN mishandeling. Het was dom van hem, en ik denk dat hij het beter niet had kunnen doen, en ik denk dat hij er achteraf ook spijt van heeft.

Ik kan me ergere situaties voorstellen, waar niemand " moord en brand" zou schreeuwen bij het zien van deze beelden, maar dat ze zouden zeggen " jeetje, wat een wilde meid zeg, die laat zich ook niet zomaar wegdragen/wegsturen.

Natuurlijk waren de Huubsoppers van streek, omdat ze liever hadden gehad dat Amanda iemand had geslagen, tsja dan was Amanda de agressieveling geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 06-10-2008 03:44:19 ]
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:11:50 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62157357
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Estherdv het volgende:

[..]

ja je bent een fan van Braien de looser...alsof amanda alles zelf verzint...

je gaat niet zo maar naar de politie hoor....
Ik heb jouw verhaal nog niet gelezen, ik zag staan " je gaat niet zomaar naar de politie" en dat vroeg om een reaktie. Nou, er zijn genoeg mensen die naar de politie gaan met een lulverhaal, uit wraak en/of omdat ze opgestookt zijn/worden door anderen.
pi_62157485
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat geval bij die douche wordt sterk uitvergroot. Amanda was in alle staten (dronken ook) en zij was niet meer voor rede vatbaar. Brian had geen vat meer op haar (ze wilde anderen aanvallen). Het was niet eens een ruzie tussen hen (Brian en Amanda, wat al aangeeft dat de intentie er zeker niet was om haar iets aan te doen. HIj wilde Amanda weg uit de situatie, maar zij wlde dat niet. Als je goed en objectief kijkt, zie je dat hij haar onder bedwang houdt en haar tegelijkertijd richting de douche brengt (de enige plek waar je alleen kunt zijn) Ik zie niet dat hij haar slaat of wat dan ook. Wat ik wel zie, is dat hij haar hevig tegenstribbelend, nogal hardhandig (dat is Brian, moet ook denken aan het worstelen met Jaap, waar hij ondanks dat Jaap niet echt tegenstribbelde, maar vanwege het gewicht van Jaap, flink aan de bak moest.

Het ziet er heel heftig uit en je kunt vanalles invullen, maar kijk je wat er werkelijk gebeurd, dan zie je GEEN mishandeling. Het was dom van hem, en ik denk dat hij het beter niet had kunnen doen, en ik denk dat hij er achteraf ook spijt van heeft.

Ik kan me ergere situaties meemaken, waar niemand " moord en brand" zou schreeuwen bij het zien van deze beelden, maar dat ze zouden zeggen " jeetje, wat een wilde meid zeg, die laat zich ook niet zomaar wegdragen/wegsturen.

Natuurlijk waren de Huubsoppers van streek, omdat ze liever hadden gehad dat Amanda iemand had geslagen, tsja dan was Amanda de agressieveling geweest.
Jij dénkt dat Brian er achteraf ook spijt van heeft. Ja, dat denk ik ook, maar dan niet omdát hij het gedaan heeft, maar omdat iedereen het kon zien.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:35:00 #160
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62158115
TB kun jij dan misschien nog eens uitleggen wat er precies aan vooraf ging. Amanda tegenhouden???? Huub stond al met de beveiliging buiten, en Lieke stond m.i. achterin de slaapzaal. En was Brian niet zelf met dat vuurtje begonnen door Lieke te provoceren?
Snooker is top!!!
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:45:42 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62158435
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oooooh, was dat het? Heel bewust zijn mice afdoen en haar daarna hoer noemen, yeah right.
De grap is, deze filmpjes zijn allemaal verwijderd van JoeTjoep en nog veel meer. Ze zijn alleen nog te vinden op Clipser.
Hilarisch dat saunagesprek, Huub Huub Huub en Brian slaat zichzelf onder de dekens.
Waarom zou hij zijn mic speciaal daarvoor af doen, hij is dan toch slimmer dan je denkt.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:46:58 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62158478
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:15 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Jij dénkt dat Brian er achteraf ook spijt van heeft. Ja, dat denk ik ook, maar dan niet omdát hij het gedaan heeft, maar omdat iedereen het kon zien.
Ik denk dat hij er spijt van heeft omdat hij het beter had kunnen laten omdat het nu zo uitgelegd wordt door de azijnzeikers.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:47:46 #163
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62158511
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:35 schreef sunny16947 het volgende:
TB kun jij dan misschien nog eens uitleggen wat er precies aan vooraf ging. Amanda tegenhouden???? Huub stond al met de beveiliging buiten, en Lieke stond m.i. achterin de slaapzaal. En was Brian niet zelf met dat vuurtje begonnen door Lieke te provoceren?
Het was een hele toestand en dat weet je net zo goed. Wil je beweren dat het niet te maken had daarmee? Het wordt steeds gekker.
Ze draaide gewoon door en wilde niet stoppen.
We hebben het ook kunnen zien toen Huub de hak op zijn schouder kreeg. Brian probeerde haar toen ook tegen te houden. Hij wist daarna ook hoe ze kon doorslaan en wilde dat risico niet nemen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:53:32 #164
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62158735
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:23 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Ik vind het ook geen slaan, hij duwde haar duidelijk weg. Natasia zei ook tegen haar om niet er naartoe te gaan. Als Brian zo'n mishandelaar is, dan zou je toch op z'n minst verwachten dat hij haar meteen toegetakeld zou hebben. Het is was nogal niets. Ik wilde niets van haar weten en ging juist weg bij haar, wat ik me heel goed kan voorstellen, maar ze bleef doorgaan. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als ik zo'n schouwspel gezien zou hebben. Wat zijn we allemaal braaf als het over Brian gaat.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:55:13 #165
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62158786
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Had Huub dat maar gedaan.
pi_62158792
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er spijt van heeft omdat hij het beter had kunnen laten omdat het nu zo uitgelegd wordt door de azijnzeikers.
Dat was toch de dag dat er hele plukken haar uit Amanda's hoofd waren verdwenen? Dat er een tand los zat bij Amanda? Die dag was het toch?
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:56:44 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62158834
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat was toch de dag dat er hele plukken haar uit Amanda's hoofd waren verdwenen? Dat er een tand los zat bij Amanda? Die dag was het toch?
Hele plukken haar, een tand los, Brian een bloedlip, tsja dat kan gebeuren als iemand als een wilde tekeer gaat.
Ik heb ergere dingen gehoord in dergelijke situaties. Oh oh oh, wat heeft hij haar mishandeld.
pi_62159082
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, die dag was het, maar ach, het was goed en beschermend bedoeld
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:04:17 #169
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62159126
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:29 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, als vriendlief een ander liefje zwanger heeft gemaakt. C'mon people. Ik amuseer me met die mensen die Amanda voor alles wat vies en vuil is hebben uitgemaakt, maar nu zo met haar begaan zijn.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:07:41 #170
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62159271
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, die dag was het, maar ach, het was goed en beschermend bedoeld
Als je iemand wil behoeden, noem je dat ook beschermen. De ene keer dan is het vreselijk dom als hij de verkeerde woorden gebruikt, en de andere keer is het precies zoals hij het zegt en dan weet men ook weer wat hij bedoeld heeft.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:11:49 #171
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62159452
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, als vriendlief een ander liefje zwanger heeft gemaakt. C'mon people. Ik amuseer me met die mensen die Amanda voor alles wat vies en vuil is hebben uitgemaakt, maar nu zo met haar begaan zijn.
ik ben nog steeds geen fan van amanda, maar dat neemt niet weg dat ze niet niet evrdiend om mishandeld te worden. en niet verdient om in bescherming gehouden te worden.

Juist het feit dat ze met haar neus op de ontrouw van brian wordt gedrukt kan de reden zijn dat ze eindelijk onder ogen heeft gezien dat hij niet van haar houdt.

jij insinueert dat een vrouw het soms verdient om in elkaar geslagen te worden omdat ze emotioneel is. Een echte kerel weet dat zonder geweld op te lossen. En ik als voormalige wilde kat kan dat beamen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:26:05 #172
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62160056
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

ik ben nog steeds geen fan van amanda, maar dat neemt niet weg dat ze niet niet evrdiend om mishandeld te worden. en niet verdient om in bescherming gehouden te worden.

Juist het feit dat ze met haar neus op de ontrouw van brian wordt gedrukt kan de reden zijn dat ze eindelijk onder ogen heeft gezien dat hij niet van haar houdt.

jij insinueert dat een vrouw het soms verdient om in elkaar geslagen te worden omdat ze emotioneel is. Een echte kerel weet dat zonder geweld op te lossen. En ik als voormalige wilde kat kan dat beamen.
Dat maak jij er nu van. Ik vind dat vrouwen een vrijbrief krijgen om alles maar bij een man te doen en zelfs ook mogen slaan. Ik vind bv dat je ook je pootjes hoort thuis te houden als vrouw.
Als een man mij slaat, mep ik terug. Klaar.
Ik vind niet dan mannen moeten vechten met een vrouw, en dan bedoel ik dat meer i.v.m. de ongelijkheid in kracht, want een man zou een vrouw misschien helemaal lens kunnen slaan. Dat is de enige reden eigenlijk. Vrouwen maken daar vaak misbruik van en beroepen zich op het feit dat ze van het zwakke geslacht zijn, al zou je dan niet zeggen als je het gedrag zag.

Ik vind niet dat een man een vrouw moet mishandelen. Maar, ik vind het toch lastig worden als een vrouw denkt dat zij dat WEL mag en dat herhaaldelijk doet.
pi_62160485
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hele plukken haar, een tand los, Brian een bloedlip, tsja dat kan gebeuren als iemand als een wilde tekeer gaat.
Ik heb ergere dingen gehoord in dergelijke situaties. Oh oh oh, wat heeft hij haar mishandeld.
Damn.... in wat voor kringen verkeer jij waar dergelijke dingen als 'niet abnormaal' worden beschouwd?
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:42:07 #174
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62160690
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Damn.... in wat voor kringen verkeer jij waar dergelijke dingen als 'niet abnormaal' worden beschouwd?
Gooi het maar daar op. Ik houd mijn ogen en oren open en doe niet alsof ik op een eiland zit.
  maandag 6 oktober 2008 @ 02:20:33 #175
143001 Prospera
Verfrissend
pi_62163800
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou precies dat Mootie, als een man een vrouw afragt en het wordt vergoedelijkt door een andere vrouw.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 6 oktober 2008 @ 03:19:24 #176
16701 scanman01
Today's a good day
pi_62163968
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat Amanda leeft in haar eigen wereld hebben we wel gezien. Ze creeert haar eigen waarheid, die ze nog zelf gelooft ook. Dus de vraag zal altijd blijven wat echt is gebeurd en wat ze heeft gezien in haar eigen verdorven fantasie. Amanda is echt volkomen screwed up, dat hebben we toch allemaal kunnen aanschouden in al die maanden DGK. Ze zag dingen die er totaal niet waren en bleef bv Huub beschuldigen van dingen ondanks dat videobeelden het tegendeel bewezen. Het kind is echt niet goed.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:01:18 #177
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62165215
Amanda verdient niet beter, totaal geen medelijden mee
pi_62165590
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 03:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat Amanda leeft in haar eigen wereld hebben we wel gezien. Ze creeert haar eigen waarheid, die ze nog zelf gelooft ook. Dus de vraag zal altijd blijven wat echt is gebeurd en wat ze heeft gezien in haar eigen verdorven fantasie. Amanda is echt volkomen screwed up, dat hebben we toch allemaal kunnen aanschouden in al die maanden DGK. Ze zag dingen die er totaal niet waren en bleef bv Huub beschuldigen van dingen ondanks dat videobeelden het tegendeel bewezen. Het kind is echt niet goed.
en jij bent zeker fan van braien he..brien sloeg wel degelijk
pi_62165597
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 09:24 schreef Estherdv het volgende:

[..]

en jij bent zeker fan van braien he..braien sloeg wel degelijk
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:57:53 #180
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62169130
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 09:24 schreef Estherdv het volgende:

[..]

en jij bent zeker fan van braien he..brien sloeg wel degelijk
Waarom moet je perse fan zijn. Ik krijg toch het vermoeden bevestigd dat sommigen hun mening aanpassen per persoon. Omdat het Brian is, dan gelden andere regels. Ditzelfde geldt ook voor de anderen (Huub, Jaap, Dennis, Nadia noem maar op). Je kunt los van wat je van iemand vindt, een mening hebben die niet voorspelbaar is, zoals bij mensen die simple-minded zijn.
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:43:22 #181
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62170361
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 03:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Amanda is zeker koppig en geeft niet snel iets toe.
Ook het geweld dat we hebben zouden moeten zien, via de filmpjes cq livestreams, zijn niet overtuigend.
Maar dat Brian last heeft van agressieve buien is op zich wel bewezen.
Dus als hij buiten de vele camera´s van het DGK huis, wat ongenuanceerde geweld zou hebben toegepast, zou dat mij niet verbazen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 12:50:40 #182
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62170559
kijk ze discussiëren alsof jullie leven ervan afhangt

is er nog nieuws?
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:05:33 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62170907
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:50 schreef Suikeroom het volgende:
is er nog nieuws?
Daar ben ik ook benieuwd naar, in plaats van naar al die navelstaarderij.
Geen Amanda meer in De Telegraaf? Geen Brian die vervolgens een weerwoord geeft?
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:06:31 #184
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62170932
s
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:43 schreef spapaars het volgende:

[..]

Amanda is zeker koppig en geeft niet snel iets toe.
Ook het geweld dat we hebben zouden moeten zien, via de filmpjes cq livestreams, zijn niet overtuigend.
Maar dat Brian last heeft van agressieve buien is op zich wel bewezen.
Dus als hij buiten de vele camera´s van het DGK huis, wat ongenuanceerde geweld zou hebben toegepast, zou dat mij niet verbazen.
Brian is een opgewonden standje, al moet ik zeggen dat hij zich aan de andere kant ook best kon beheersen, JUIST omdat hij een opgewonden standje is.
Ik weet niet of je 2 jaar jezelf zodanig kunt inhouden. Sommige mensen hebben een explosief karakter en/of een explosieve relatie. Alles is heftig. Als het misgaat, gaat het dan ook goed mis. Het wil niet zeggen dat iemand dan als mishandelaar gezien moet worden.
Sommige vrouwen (en ook mannen) houden van dergelijke relaties en vinden een relatie snel saai als het geen grote pieken en dalen vertoont. De relaties tussen een man en een vrouw (geliefden) zijn erg ingewikkeld en niet zo simpel samen te vatten. Zo zijn er ook vrouwen die steeds bevestiging nodig hebben en de confrontatie steeds opzoeken, wat niet wil zeggen dat deze vrouwen niet volgzaam zijn op bepaalde punten.
Er is niet voor niets het gezegde "waar er twee kijven, hebben er 2 schuld".

Sorry Suikertje, heb geen nieuwtje, of ik moet er eentje verzinnen, maar dat zal ik maar niet doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ThunderBitch op 06-10-2008 13:13:58 ]
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:08:17 #185
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62170958
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:50 schreef Suikeroom het volgende:
kijk ze discussiëren alsof jullie leven ervan afhangt

is er nog nieuws?
Kom maar op.
Of moeten anderen het allemaal uitzoeken?
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:24:20 #186
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62171379
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:06 schreef ThunderBitch het volgende:
s
[..]

Brian is een opgewonden standje, al moet ik zeggen dat hij zich aan de andere kant ook best kon beheersen, JUIST omdat hij een opgewonden standje is.
Ik weet niet of je 2 jaar jezelf zodanig kunt inhouden. Sommige mensen hebben een explosief karakter en/of een explosieve relatie. Alles is heftig. Als het misgaat, gaat het dan ook goed mis. Het wil niet zeggen dat iemand dan als mishandelaar gezien moet worden.
Sommige vrouwen (en ook mannen) houden van dergelijke relaties en vinden een relatie snel saai als het geen grote pieken en dalen vertoont. De relaties tussen een man en een vrouw (geliefden) zijn erg ingewikkeld en niet zo simpel samen te vatten. Zo zijn er ook vrouwen die steeds bevestiging nodig hebben en de confrontatie steeds opzoeken, wat niet wil zeggen dat deze vrouwen niet volgzaam zijn op bepaalde punten.
Er is niet voor niets het gezegde "waar er twee kijven, hebben er 2 schuld".

Sorry Suikertje, heb geen nieuwtje, of ik moet er eentje verzinnen, maar dat zal ik maar niet doen.
In die twee jaar was het nooit constant stressen, nooit constant ruzie.
daarom was er enige beheersing van Brian(wetende de camera´s) mogelijk.
Dat Amanda het typische soort vrouw is, die op haar vijfenveertigste verjaardag als vrijgezel roept, ´ ik heb altijd de verkeerde man getroffen ´, en niet beseffend ´de verkeerde man opgezocht´. staat buiten kijf.
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:37:38 #187
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62171759
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geen Amanda meer in De Telegraaf? Geen Brian die vervolgens een weerwoord geeft?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Had echt gehoopt na een heel weekend op wat spectaculaire info over het duo Amanda/Brian.

Eén van de verpleegkundige hier woont vlak bij Zaandam. Toen ze ongeveer 5 weken terug, daar in de supermarkt was zag ze na heel goed koekeloeren Amanda daar lopen met haar zusje .
Amanda droeg een soort van sjaal/doek op haar hoofd, en had ook een zonnebril op dus goed kijken was geboden.

Zusje hield haar ook stevig vast bij haar arm, en duwde het karretje. Die verpleegkundige had ernstig het vermoeden dat Amanda een blauw oog o.i.d verborg.
Nadat zusje had afgerekend, en ze weer weg waren ontstond er een roddel_gesprek in de winkel. Dan hebben sommige mensen wel meer gezien dan een ander, of stonden dichtbij genoeg om te kunnen zien dat het gezicht van Amanda blauw was, toen ze even haar zonnebril omhoog deed om iets te lezen wat Danielle in haar hand had.

Wat de verpleegkundige zelf vooral opviel was, dat Amanda erg trillerig op haar benen stond, en als een angstig vogeltje dicht naast Danielle liep.

Zij had er eigenlijk niet meer aan gedacht. Maar toen ze het bericht in de televaag had gelezen van Amanda, was haar 1e gedachte aan dat moment in de supermarkt.
Ze zegt wel, dat dit niet meer dan een waarneming was van dat moment. En er van alles aan de hand geweest zou kunnen zijn met Amanda en dit niet per definitie te maken zou hoeven hebben met Brian!!!

Met dat wat nu bekend is, zou het wel het meest waarschijnlijke kunnen zijn. Maar nomaals het blijft een waarneming van dat moment, en reactie's van ander bezoekers van de AH, die graag een sterk verhaal maken op zo'n moment.

Feit is wel, dat Amanda op dat moment serieus iets verborgen hield {en dus op zeker blauw plekken/oog had}. En zusje haar heel beschermend vast hield
  † In Memoriam † maandag 6 oktober 2008 @ 13:40:20 #188
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62171834
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze laten ons gewoon in de steek
Room 23
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:43:25 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62171919
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef spapaars het volgende:

[..]

In die twee jaar was het nooit constant stressen, nooit constant ruzie.
daarom was er enige beheersing van Brian(wetende de camera´s) mogelijk.
Dat Amanda het typische soort vrouw is, die op haar vijfenveertigste verjaardag als vrijgezel roept, ´ ik heb altijd de verkeerde man getroffen ´, en niet beseffend ´de verkeerde man opgezocht´. staat buiten kijf.
De druk in de villa was er in principe constant, want je moest altijd op je hoede zijn.
Het is buiten juist gemakkelijker, om weg te lopen, de deur achter je dicht te trekken en de ander in zijn of haar sop te laten gaarkoken. Ik kan me herinneren dat Brian dat ook zelf gezegd heeft. Hij gaat dan liever uit de situatie. Dat heeft hij daar ook vaak gedaan, maar je kunt natuurlijk, naast het spelen van het spel, niet ver weg gaan en je moet het snel oplossen.

De meeste vrouwen vinden dat ze de verkeerde man gekozen hebben. We moeten het niet overdrijven, want de ene partner past prima bij een andere vrouw, terwijl een andere je tot waanzin kan drijven.
Het is niet zo klip en klaar zoals sommigen ons willen doen geloven.
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:48:00 #190
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62172058
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:37 schreef Mathara het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Had echt gehoopt na een heel weekend op wat spectaculaire info over het duo Amanda/Brian.

Eén van de verpleegkundige hier woont vlak bij Zaandam. Toen ze ongeveer 5 weken terug, daar in de supermarkt was zag ze na heel goed koekeloeren Amanda daar lopen met haar zusje .
Amanda droeg een soort van sjaal/doek op haar hoofd, en had ook een zonnebril op dus goed kijken was geboden.

Zusje hield haar ook stevig vast bij haar arm, en duwde het karretje. Die verpleegkundige had ernstig het vermoeden dat Amanda een blauw oog o.i.d verborg.
Nadat zusje had afgerekend, en ze weer weg waren ontstond er een roddel_gesprek in de winkel. Dan hebben sommige mensen wel meer gezien dan een ander, of stonden dichtbij genoeg om te kunnen zien dat het gezicht van Amanda blauw was, toen ze even haar zonnebril omhoog deed om iets te lezen wat Danielle in haar hand had.

Wat de verpleegkundige zelf vooral opviel was, dat Amanda erg trillerig op haar benen stond, en als een angstig vogeltje dicht naast Danielle liep.

Zij had er eigenlijk niet meer aan gedacht. Maar toen ze het bericht in de televaag had gelezen van Amanda, was haar 1e gedachte aan dat moment in de supermarkt.
Ze zegt wel, dat dit niet meer dan een waarneming was van dat moment. En er van alles aan de hand geweest zou kunnen zijn met Amanda en dit niet per definitie te maken zou hoeven hebben met Brian!!!

Met dat wat nu bekend is, zou het wel het meest waarschijnlijke kunnen zijn. Maar nomaals het blijft een waarneming van dat moment, en reactie's van ander bezoekers van de AH, die graag een sterk verhaal maken op zo'n moment.

Feit is wel, dat Amanda op dat moment serieus iets verborgen hield {en dus op zeker blauw plekken/oog had}. En zusje haar heel beschermend vast hield
Als ze een blauw oog had gekregen van Brian, dan had het in het Telegraaf verhaal gestaan.
Er kan inderdaad vanalles aan de hand zijn geweest. Misschien wel gewoon het feit dat Brian met Tamara was of wat dat ook.
Misschien had ze een sjaal om het hoofd omdat ze een bad hairday had. Zou ook zomaar kunnen.
Plus, mensen verzinnen soms verhaaltjes, dus ik geloof sowieso die onzin niet. Ik probeer het bij de feiten te houden, daar waar het enigszins kan.
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:59:33 #191
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62172353
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als ze een blauw oog had gekregen van Brian, dan had het in het Telegraaf verhaal gestaan.
Er kan inderdaad vanalles aan de hand zijn geweest. Misschien wel gewoon het feit dat Brian met Tamara was of wat dat ook.
Misschien had ze een sjaal om het hoofd omdat ze een bad hairday had. Zou ook zomaar kunnen.
Plus, mensen verzinnen soms verhaaltjes, dus ik geloof sowieso die onzin niet. Ik probeer het bij de feiten te houden, daar waar het enigszins kan.

Dat doe ik ook. Zoiets kan van alles betekenen, die nuchterheid heeft die verpleegkundige hier ook wel hoor, daarom heeft zij het ook niet ingevuld als iets belangrijks.
Ik loop ook wel eens wat dieper met mijn hoofd gebogen of in de kraag van mijn jas, en dat heeft dan ook weinig betekenis.
Wagelijke feit is wel, dat mensen echt de meest bizarre dingen weten te verzinnen. Dat gebeurt nu veel te veel, zolang er geen bewezen info naar buiten komt is de rest zo naar het land der fabelen te verplaatsen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:59:38 #192
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62172358
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De druk in de villa was er in principe constant, want je moest altijd op je hoede zijn.
Het is buiten juist gemakkelijker, om weg te lopen, de deur achter je dicht te trekken en de ander in zijn of haar sop te laten gaarkoken. Ik kan me herinneren dat Brian dat ook zelf gezegd heeft. Hij gaat dan liever uit de situatie. Dat heeft hij daar ook vaak gedaan, maar je kunt natuurlijk, naast het spelen van het spel, niet ver weg gaan en je moet het snel oplossen.

De meeste vrouwen vinden dat ze de verkeerde man gekozen hebben. We moeten het niet overdrijven, want de ene partner past prima bij een andere vrouw, terwijl een andere je tot waanzin kan drijven.
Het is niet zo klip en klaar zoals sommigen ons willen doen geloven.
Er zijn nu eenmaal vrouwen die het talent hebben altijd voor een verkeerde man te kiezen.
En Amanda is er één van.
misschien leeft Amanda is een foute wereld, haar vorige vriend belande in een Argentijnse cel.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:00:40 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62172380
Amanda ís toch een walking & talking bad hair day?
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:00:58 #194
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62172392
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef spapaars het volgende:

[..]

Er zijn nu eenmaal vrouwen die het talent hebben altijd voor een verkeerde man te kiezen.
En Amanda is er één van.
misschien leeft Amanda is een foute wereld. haar vorige vriend belande in een Argentijnse cel.
Fout voor haar dan.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:04:48 #195
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62172487
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Amanda ís toch een walking & talking bad hair day?
Over dat haar is al veel geschreven.
Zelfs dat het stinkt.
Dat kan ik niet bevestigen, omdat ik geen reuk televisie bezit, anderen blijkbaar wel.
Wel weet ik dat, Amanda meer te vinden was in de daar aanwezige kapsalon dan wie ook.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:13:32 #196
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62172706
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Fout voor haar dan.
Ja, Amanda is een naieve vrouw waar, door hufters en loverboys misbruik van wordt gemaakt.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:13:33 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62172708
Alleen vergat ze negen van de tien keer de achterkant van haar hoofd en dus haar mee te nemen in de ellenlange kapsalonbezoekjes.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:19:36 #198
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62172862
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Alleen vergat ze negen van de tien keer de achterkant van haar hoofd en dus haar mee te nemen in de ellenlange kapsalonbezoekjes.
Snap nog steeds niet wat het probleem is, met het haar van Amanda.
Meerdere DGK vrouwen lieten extensions aanmeten, zonder hatelijk commentaar (vooral van de vrouwen) op de forums.
pi_62172864
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef spapaars het volgende:

[..]

Ja, Amanda is een naieve vrouw waar, door hufters en loverboys misbruik van wordt gemaakt.
Das de wet van vraag en aanbod.
Zonder die vrouwen waren er geen loverboys.
Of was het nou andersom?! Ook daar valt weer over te discusseren.
pi_62172888
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef spapaars het volgende:

[..]

En Amanda is er één van.
misschien leeft Amanda is een foute wereld, haar vorige vriend belande in een Argentijnse cel.
Nu haar laatste ex nog
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:20:42 #201
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62172893
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef T-lex het volgende:

[..]

Das de wet van vraag en aanbod.
Zonder die vrouwen waren er geen loverboys.
Of was het nou andersom?! Ook daar valt weer over te discusseren.
Misbruik maken is altijd fout.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:20:59 #202
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62172903
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef spapaars het volgende:

[..]

Vind ik een vreemde gevolgtrekking. Zouden veel mannen (bijna allen) loverboys zijn.
Een loverboy is voor mij heel iets anders en hufters kunnen ze allemaal zijn.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:23:26 #203
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62172957
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef spapaars het volgende:

[..]

Meerdere DGK vrouwen lieten extensions aanmeten, zonder hatelijk commentaar (vooral van de vrouwen) op de forums.
Dat gezeik van iedereen over het haar, heb ik ook nooit gesnapt. Je zou zeggen dat er gegeven moment alles over gezegd is, maar men blijft gefascineerd van Amanda, dat alles aan Amanda afgekraakt moet worden. Ik lach er een beetje om.
pi_62172962
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:20 schreef spapaars het volgende:

[..]

Misbruik maken is altijd fout.
Klopt! Je laten misbruiken ook.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:24:13 #205
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62172970
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Vind ik een vreemde gevolgtrekking. Zouden veel mannen (bijna allen) loverboys zijn.
Een loverboy is voor mij heel iets anders en hufters kunnen ze allemaal zijn.
Staat een en tussen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:24:23 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62172979
quote:
Precies wat ik zei: Amanda stylde heur haar meestal enkel van voren, waardoor het er van achter als een platgeslagen marmot uitzag. Daarbij mishandelde ze heur haar dusdanig dat die extensions er binnen de kortste keren uitzag als een cavia die een eeuw geleden al was overreden.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:32:24 #207
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62173183
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Precies wat ik zei: Amanda stylde heur haar meestal enkel van voren, waardoor het er van achter als een platgeslagen marmot uitzag. Daarbij mishandelde ze heur haar dusdanig dat die extensions er binnen de kortste keren uitzag als een cavia die een eeuw geleden al was overreden.
Overdrijven is geen vak.
Nooit een platgeslagen Marmot gezien, offender of that?
pi_62173270
quote:

[..]

Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.
Deze durfde ze amper af te zetten, waar het idee dus vandaan kwam dat het daar onder wel zou beginnen te stinken.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:38:04 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62173334
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:

Overdrijven is geen vak.
Nooit een platgeslagen Marmot gezien, offender of that?
Overdrijven is wél een vak . Tal van foto's zijn hier de revue gepasseerd van Amanda met een severecase of roadkill op heur harses.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:55:46 #210
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62173806
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Overdrijven is wél een vak . Tal van foto's zijn hier de revue gepasseerd van Amanda met een severecase of roadkill op heur harses.
Copythat
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:56:11 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62173821
Spatie.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:57:09 #212
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62173846
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:24 schreef spapaars het volgende:

[..]

Staat een en tussen.
Klopt! Daarom heb ik ze ook apart (afzonderlijk) genoemd.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:59:10 #213
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62173894
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef blomst het volgende:

[..]

Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.
Deze durfde ze amper af te zetten, waar het idee dus vandaan kwam dat het daar onder wel zou beginnen te stinken.
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat haar haar stinkt. Ze heeft de nodige bezoekers geknuffeld en ik heb nooit gemerkt dat zij zich terugtrokken o.i.d. omdat haar haar zou stinken.
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:03:40 #214
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62174011
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef blomst het volgende:

[..]

Neuh, het stonk absoluut niet, ze douchte veel, geloof mij nu maar.
het is allemaal terug te zien.

Hier!

http://the-site.dk/phpBB3/viewforum.php?f=4
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:08:23 #215
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62174133
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
Spatie.
Copy spastisch spatie cat
pi_62174520
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat haar haar stinkt. Ze heeft de nodige bezoekers geknuffeld en ik heb nooit gemerkt dat zij zich terugtrokken o.i.d. omdat haar haar zou stinken.
Jawel hoor Eric en Huub hebben het wel is gezegt
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:58:04 #217
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62175543
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:22 schreef Ning het volgende:

[..]

Jawel hoor Eric en Huub hebben het wel is gezegt
Nooit gehoord, en als zij de enigen zijn, dan valt het wel mee.
Als Eric het gezegd zou hebben, denk ik dat het geweest is nadat het de kooi verlaten had.
Waar hebben we het over zeg.
Huub stonk uit z'n bek werd weleens gezegd, maar daar zal je mij niet over horen. Het kan zomaar gebeuren, en dan nog.... lekker belangrijk!
pi_62176507
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nooit gehoord, en als zij de enigen zijn, dan valt het wel mee.
Als Eric het gezegd zou hebben, denk ik dat het geweest is nadat het de kooi verlaten had.
Waar hebben we het over zeg.
Huub stonk uit z'n bek werd weleens gezegd, maar daar zal je mij niet over horen. Het kan zomaar gebeuren, en dan nog.... lekker belangrijk!
ja je hebt helemaal gelijk, waar hebben we het over, onze aandacht moet bij Brian blijven, die was negatief in beeld omdat hij Amanda sloeg.
En wat Amanda ook gedaan heeft, iemand slaan , stompen is nooit goed te praten
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:20:16 #219
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62179645
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:27 schreef blomst het volgende:

[..]

ja je hebt helemaal gelijk, waar hebben we het over, onze aandacht moet bij Brian blijven, die was negatief in beeld omdat hij Amanda sloeg.
En wat Amanda ook gedaan heeft, iemand slaan , stompen is nooit goed te praten
Mensen die dingen riepen die ze niet konden weten noemden ze "vals-getuigen".
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:50:13 #220
226422 dgklieke
pi_62192233
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 02:44:13 #221
226422 dgklieke
pi_62192544
-Er is er een jarig...-

lieke (11013)
Lieke wordt op 10 oktober 25 jaar!
Zou er een feestje zijn? Of wil je weten wat Lieke wil hebben?
Krabbel Lieke of stuur een kaartje!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:50:26 #222
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62194949
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]

lieke Annis
bron http://sporty-lieke.hyves.nl/fotos/
Lieke zonder Annis.

pi_62197895
Natasia in het Nieuws:

'Gouden Kooi' is werk, dus krijgt Natasja WW nadat ze is weggestemd
Deelname aan het omstreden tv-programma 'de Gouden Kooi' is werk. Voormalig kandidate Natasja heeft daarom recht op een WW-uitkering nu zij zonder werk zit. Dat heeft de rechtbank Zwolle-Lelystad bepaald. Natasja uit Almere spande de zaak aan nadat het UWV haar aanvraag voor een werkloosheidsuitkering had afgewezen, omdat de vergoeding voor haar deelname aan de Gouden Kooi geen salaris, maar een schadeloosstelling zou zijn. Natasja kreeg voor haar deelname ¤2250 per maand, waarover premies werden ingehouden. Volgende rechter was dat salaris. Het UWV moet haar de misgelopen WW uitbetalen sinds juli vorig jaar, toen ze uit de Gouden Kooi werd weggestemd.

Was voorpagina nieuws bij de Twentse Courant Tubantia
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:54:16 #224
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62197971
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:51 schreef jassy het volgende:
Natasia in het Nieuws:

Deelname aan het omstreden tv-programma 'de Gouden Kooi' is werk. Voormalig kandidate Natasja heeft daarom recht op een WW-uitkering nu zij zonder werk zit. Dat heeft de rechtbank Zwolle-Lelystad bepaald. Natasja uit Almere spande de zaak aan nadat het UWV haar aanvraag voor een werkloosheidsuitkering had afgewezen, omdat de vergoeding voor haar deelname aan de Gouden Kooi geen salaris, maar een schadeloosstelling zou zijn. Natasja kreeg voor haar deelname ¤2250 per maand, waarover premies werden ingehouden. Volgende rechter was dat salaris. Het UWV moet haar de misgelopen WW uitbetalen sinds juli vorig jaar, toen ze uit de Gouden Kooi werd weggestemd.

En terecht!!!!!!
pi_62199265
inderdaad terecht...... Dus Natasja kan weer een deurtje intrappen !!!...... Proficiat..

( tenzij ze al die tijd bijstandsuitkering heeft gehad, dan kan ze het zo weer afdragen... )
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:39:19 #226
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62199324
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:51 schreef jassy het volgende:
Natasia in het Nieuws:

Dan krijgt ze nog aardig wat Lijkt me ook wel terecht
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:41:31 #227
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62199385
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

En terecht!!!!!!
Hoezo? Sinds wanneer is in die villa hangen werk en is het egld dat je daarvoor krijgt salaris? Ik vind het belachelijk, laat dat wijf lekker gaan werken zeg.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:42:25 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62199405
Zal Wilgo alweer op de loer liggen?

2250 bruto per maand is trouwens ook niet echt veel!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:45:02 #229
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62199471
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 12:41 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo? Sinds wanneer is in die villa hangen werk en is het egld dat je daarvoor krijgt salaris? Ik vind het belachelijk, laat dat wijf lekker gaan werken zeg.
Ja dat is wat anders. Ze had allang een baan kunnen hebben Maar recht hebben op dat geld over de 1e maanden weer thuis, lijkt terecht.

Die administratieve opleiding in de Kooi, heeft niet veel opgeleverd den ik zo. Of ze is lui
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:49:05 #230
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62199563
Met 2250 kun je ook maar net je reet vegen natuurlijk.
Ik haat dat mokkel, maar ze heeft gelijk. Ze heeft zich maanden voor lul moeten zetten in die villa en laten we eerlijk zijn, de meeste mensen hebben banen die nauwelijks veel interessanter dan wat zij heeft gedaan.
En zij moest 24/u per dag zichzelf zijn. Dat is hard werken hoor.
pi_62201691
quote:
[b]Op dinsdag 7 oktober 2008 12:49
En zij moest 24/u per dag zichzelf zijn. Dat is hard werken hoor.
Nee, ze moest een paar uur per dag doen alsof ze een zorgzame moeder was. Helaas voor haar kwam in de overige uren haar ware aard telkens weer bovendrijven.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:32:34 #232
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62201884
Wonen in een villa, gratis eten, drinken, rijbewijs en borst correctie + een kans een miljoen te winnen + ¤2250,- pm.
Graag ook zo'n vakantie baantje.
pi_62202128
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
Wonen in een villa, gratis eten, drinken, rijbewijs en borst correctie + een kans een miljoen te winnen + ¤2250,- pm.
Inderdaad.
pi_62202237
Jullie vergeten wel ff het voorlezen voor "de kindertjes"...dat is geen kattenpis.
Das hard werken...
pi_62202319
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
Jullie vergeten wel ff het voorlezen voor "de kindertjes"...dat is geen kattenpis.
Das hard werken...
Klopt, daaraan kon je goed zien hoeveel moeite het haar kostte om dat 'lieve' stemmetje op te zetten.
Eigenlijk hoorde ik haar nog liever bleren en tieren, dat kwam stukken natuurlijker over
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:50:44 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_62202337
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
Das hard werken...
Die arme 'Kindjes van Nederland' en haar eigen bloedjes. Volgens mij hebben ze er allemaal nog nachtmerries van. Ik iig wel. En vergeet die neptranen niet, kost ook wat hoor, om die eruit te persen. Enge zwarte heks is het.

Filmpje.

En vergeet deze niet.
― Mark Twain
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:59:29 #237
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62202555
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
jij wilt je tieten laten vergroten?
pi_62203175
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:50 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Klopt, daaraan kon je goed zien hoeveel moeite het haar kostte om dat 'lieve' stemmetje op te zetten.
Eigenlijk hoorde ik haar nog liever bleren en tieren, dat kwam stukken natuurlijker over
En net of die kinderen naar die streams keken...
Wat zou jij doen ??
...of Natasia die voorleest. Of die stream aan de andere kant. Waar bijvoorbeeld Amanda aan de eettafel een zeer onsmakkelijk verhaal verteld over d'r zeer bloedige ontmaagding in een goedkope hotelkamer. Juist ja, dan haken zelfs je eigen kinderen af Natasia.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:25:47 #239
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62203242
moet het niet gekker worden, ga vandaag hier maar eens een vernietigend blog over schrijven
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:27:03 #240
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62203285
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:23 schreef T-lex het volgende:

[..]

En net of die kinderen naar die streams keken...
Wat zou jij doen ??
...of Natasia die voorleest. Of die stream aan de andere kant. Waar bijvoorbeeld Amanda aan de eettafel een zeer onsmakkelijk verhaal verteld over d'r zeer bloedige ontmaagding in een goedkope hotelkamer. Juist ja, dan haken zelfs je eigen kinderen af Natasia.
hebben een tijdje lang de meest ranzige verhalen gehouden tijdens haar voorlees uurtje, kan mij ooit nog eens het gesprek aan de eettafel bij het keukenterras herinneren over sex met paarden e.d. terwijl die heks aan de andere kant de kindertjes aan het voorlezen was,

haaaaaaaaaai moppentrommels blegh!
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:32:32 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_62203427
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:27 schreef Huubdgk het volgende:

hebben een tijdje lang de meest ranzige verhalen gehouden tijdens haar voorlees uurtje, kan mij ooit nog eens het gesprek aan de eettafel bij het keukenterras herinneren over sex met paarden e.d. terwijl die heks aan de andere kant de kindertjes aan het voorlezen was,

haaaaaaaaaai moppentrommels blegh!
Voorleesuurtje????? Het was krap aan 10 minuten, meer tijd nam die zwarte heks daar niet voor of ze moeten er maar weinig van uitgezonden hebben. Thank God.

Sex met paarden....dat moet Brian geweest zijn die met dit onderwerp kwam.
― Mark Twain
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:41:47 #242
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62203690
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Voorleesuurtje????? Het was krap aan 10 minuten, meer tijd nam die zwarte heks daar niet voor of ze moeten er maar weinig van uitgezonden hebben. Thank God.

Sex met paarden....dat moet Brian geweest zijn die met dit onderwerp kwam.
eigenlijk was ik het... over dat er een man in amerika was die was doodgegaan aan inwendige bloedingen na, jawel, penetratie door een hengst was toen in het nieuws
Nil Volentibus Arduum
  Moderator dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:44:49 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62203787
Het staat nu ook in de Telegraaf

Die maandvergoeding was volgens mij gebaseerd op de inkomsten en vaste lasten voordat deelnemers het huis in gingen. En ¤2250 is vrijwel modaal, dus dan had ze ondanks die lelijke enge rotkop en hangtieten blijkbaar toch nog wel wat klanten in Almere.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:46:40 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_62203847
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:41 schreef Huubdgk het volgende:

eigenlijk was ik het... over dat er een man in amerika was die was doodgegaan aan inwendige bloedingen na, jawel, penetratie door een hengst was toen in het nieuws
Hè jakkes, wat een debiel, die vent in Amerika dan hè? . Toch past dit ook wel weer bij Brian met zijn 'kinderarmpje' die Amanda anaal neemt.

Memories, memories.
― Mark Twain
pi_62204678
Als er premies zijn ingehouden, dan heeft ze idd recht op een uitkering.
Maar dan zal ze toch wel een sollicitatie plicht hebben. Als je voor zo'n lange periode je kinderen kan laten verzorgen door anderen, dan moet 8 uur per dag toch ook geen probleem zijn.
Maar ja, welke werkgever wil dat nu 40 uur per week over de vloer hebben.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:23:22 #246
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62205059
Zal ze over die periode ook haar schnabbelende bijverdiensten wel op moeten geven. Of zou die knallende carnavalsplaat niks opgeleverd hebben? hahahaha. Trouwens hoe zijn de regels eigenlijk......moet je niet een periode van 12 maanden aaneengesloten hebben gewerkt wil je daar recht op hebben. En dan ook nog naar de inkomsten over die periode, en ik dacht 3 maanden (volgens de nieuwe regels) voordat je naar de bijstand gaat.
Snooker is top!!!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:28:19 #247
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62210215
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:09:44 #248
226422 dgklieke
pi_62211521
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:25 schreef Huubdgk het volgende:
moet het niet gekker worden, ga vandaag hier maar eens een vernietigend blog over schrijven
WEBLOG REACTIES: DE WERELD IS GEKKER GEWORDEN

Deelname Gouden Kooi was werk voor Natasja

van onze redactie

AMSTERDAM - Het geld dat Natasia kreeg voor haar deelname aan de Gouden Kooi is gewoon salaris en dus heeft ze nu recht op een ww-uitkering.

Dat bepaalde de rechtbank Lelystad/Zwolle. Natasia spande een zaak aan tegen het UWV nadat haar aanvraag voor een ww-uitkering door de instantie was afgewezen. UWV meende dat de vergoeding die Natasia voor haar deelname aan de Gouden Kooi kreeg geen salaris, maar een schadeloosstelling was. Het bezwaar wat Natasia hierop indiende werd met hetzelfde argument afgewezen.

Foto: Beusker, Roy

Maar nu heeft de rechtbank bepaald dat er wel degelijk sprake was van een dienstbetrekking tussen Natasia en De Gouden Kooi. Voor haar deelname kreeg ze een vergoeding van 2250 euro bruto per maand, waar gewoon loonheffing en premies op zijn ingehouden.

Natasia heeft nu de ww die ze is misgelopen sinds juli vorig jaar van het UWV te goed.

Dit meldt Dagblad van het Noorden.

sorry mag ik even?

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaa, een uitkering, hoe enorm chique! Ja, echt stijl die dame.

Alleen zoals altijd bij Natasia krijg ik de wrange bijsmaak dat deze vrouw kinderen heeft.

Maar eerlijk is eerlijk, Chayenne en Yairo zijn 2 enorm lieve en welopgevoede kinderen. Hoop dat ze dat, ondanks hoe hun moeder zich af en toe gedraagt, blijven.

Hoe gedraagt die moeder zich dan? nou zo

http://www.telegraaf.nl/p(...)nd_bij_Jensen__.html

http://www.telegraaf.nl/p(...)ging__Natasia__.html

en natuurlijk niet te vergeten, deze

deze laat ook haar mooiste kant zien

grtz all

Huub
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=91&jaar=2008&maand=10

[ Bericht 4% gewijzigd door dgklieke op 07-10-2008 20:14:54 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:13:33 #249
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62211637
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef dgklieke het volgende:

[..]

WEBLOG REACTIES: DE WERELD IS GEKKER GEWORDEN

Deelname Gouden Kooi was werk voor Natasja

van onze redactie

AMSTERDAM - Het geld dat Natasia kreeg voor haar deelname aan de Gouden Kooi is gewoon salaris en dus heeft ze nu recht op een ww-uitkering.

Dat bepaalde de rechtbank Lelystad/Zwolle. Natasia spande een zaak aan tegen het UWV nadat haar aanvraag voor een ww-uitkering door de instantie was afgewezen. UWV meende dat de vergoeding die Natasia voor haar deelname aan de Gouden Kooi kreeg geen salaris, maar een schadeloosstelling was. Het bezwaar wat Natasia hierop indiende werd met hetzelfde argument afgewezen.

Foto: Beusker, Roy

Maar nu heeft de rechtbank bepaald dat er wel degelijk sprake was van een dienstbetrekking tussen Natasia en De Gouden Kooi. Voor haar deelname kreeg ze een vergoeding van 2250 euro bruto per maand, waar gewoon loonheffing en premies op zijn ingehouden.

Natasia heeft nu de ww die ze is misgelopen sinds juli vorig jaar van het UWV te goed.

Dit meldt Dagblad van het Noorden.

sorry mag ik even?

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaa, een uitkering, hoe enorm chique! Ja, echt stijl die dame.

Alleen zoals altijd bij Natasia krijg ik de wrange bijsmaak dat deze vrouw kinderen heeft.

Maar eerlijk is eerlijk, Chayenne en Yairo zijn 2 enorm lieve en welopgevoede kinderen. Hoop dat ze dat, ondanks hoe hun moeder zich af en toe gedraagt, blijven.

Hoe gedraagt die moeder zich dan? nou zo

http://www.telegraaf.nl/p(...)nd_bij_Jensen__.html

http://www.telegraaf.nl/p(...)ging__Natasia__.html

en natuurlijk niet te vergeten, deze

deze laat ook haar mooiste kant zien

grtz all

Huub
Waar komt dit vandaan?
pi_62212036
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waar komt dit vandaan?
Wat denk je zelf? Die twee hebben een beef. En terecht!

*ding dong*
Natasia vs Huub

Vecht het vooral lekker uit in de media. Ik lees wel. Het is ook al even stil met Amanda vs Brian.
Stel aandachtshoeren dat het zijn. Game on!

Wie heeft eigenlijk Arte gekeken afgelopen vrijdag?
Go hard or go home
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:50:56 #251
16715 Mylene
*schatje*
pi_62212878
Natasia heeft na de kooi toch ook opgetreden in het land? Niet voor noppes dunkt me. Dan is dat toch gewoon werk? En heb je geen recht meer op WW?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:58:30 #252
226422 dgklieke
pi_62213129
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft na de kooi toch ook opgetreden in het land? Niet voor noppes dunkt me. Dan is dat toch gewoon werk? En heb je geen recht meer op WW?
dat klopt maar als haar linkomen minder is dan een ww uitkering dan word het aangevuld tot de ww uitkering waar ze recht op had
pi_62213449
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Die twee hebben een beef. En terecht!

*ding dong*
Natasia vs Huub

Vecht het vooral lekker uit in de media. Ik lees wel. Het is ook al even stil met Amanda vs Brian.
Stel aandachtshoeren dat het zijn. Game on!

Ze hebben Arte eraf gegooid hier, stelletje sukkels
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:14:30 #254
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_62213648
Goh toevallig dat het nieuwsbericht omtrent het wel of niet krijgen van een WW uitkering op dezelfde dag komt dat een collega van mij haar nog aan de telefoon had. Maar als de rechter meent dat Natasia wel degelijk een gezagsverhouding met Talpa had en dat Talpa ww premie heeft betaald, dan heeft ze gewoon gelijk. Leuk, kan ik haar in de toekomst misschien ook aan de telefoon krijgen. Misschien gaat ze dan ook wel zo lief schreeuwen als haar uitkering nog niet is overgemaakt. Schreeuwen kon ze namelijk als de beste . Ga er in ieder geval wel vanuit, aangezien ze waarschijnlijk te achterlijk is om haar werkbriefje fatsoenlijk in te vullen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62213753
Hoewel ik het idioot vind dat iemand die wel haar kinderen fulltime in de steek kon laten om op tv te komen dat nu opeens niet 8 uur per dag zou kunnen om gewoon te gaan werken voor haar geld, kan ik me wel vinden in de uitspraak van de rechter. De nadruk bij de gouden kooi lag aanzienlijk meer op soap dan op real life, en het meespelen in een soap valt onder werk.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:19:24 #256
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_62213852
Dus na WAO nu ook WW.

Die is lekker bezig .
Porcupine Tee - Normal
pi_62218994
WAO ? Waarvoor dat? Psychische klap omdat ze de Kooi was uit gezet???
pi_62223135
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef Elske6 het volgende:
WAO ? Waarvoor dat? Psychische klap omdat ze de Kooi was uit gezet???
Geen idee. Ze heeft al jaren een gedeeltelijke WAO.
Porcupine Tee - Normal
pi_62223162
quote:
Ik heb gekeken, was maar heel kort. Kritische blik van buitenaf hoe verwerkelijk dit soort televisie is. Ze hebben de meest ranzige beelden van internet geplukt en zich afgevraagd, hoe mensen nu naar zo iets kunnen kijken.
Zelf Huub was nog in beeld, want de cameraploeg was ook bij de villa, maar niemand wou commentaar geven.
Dat was nog een beetje raar, want in het filmpje werd gezegd dat ze net kwamen, wanneer een oudbewoner het huis opnieuw zou ingaan en Huub liep op de achtergrond tussen andere mensen van de redactie/ beveiliging. Ik weet niet, wanneer het was opgenomen, maar ik denk dat ze Huub herkenden, maar niet wisten dat die nu achter de schermen werkt.
Ook die politicus (Atsma?) en een psycholoog mochten nog vertellen, welk negatief invloed het programma heeft...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:29:36 #260
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62224369
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef schatje het volgende:
Ze had paar afgangen bij Jensen.
Wat deed ze meer in het land?
wat deed ze meer? Dan zich voor niks en noppes belachelijk te maken in de publiciteit.
Ze neukte met, en werd tijdelijk onderhouden door, een onbekende (waarschijnlijk criminele) miljonair, wordt deze periode ook meegerekend als een armlastige periode na DGK?

[ Bericht 7% gewijzigd door spapaars op 08-10-2008 09:35:53 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:53:48 #261
226422 dgklieke
pi_62234533
Nieuw blog!!
vandaag, 12:46, 81 x bekeken
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Hier even een korte blog van mij, ik voel me al weer een stuk beter, ik heb de afgelopen week veel thuis doorgebracht met vriendinnen en mijn zusje. Ik ben heel blij met alle lieve reacties en mailtjes, maar het is echt té veel om iedereen persoonlijk terug te mailen, dus daarom bedank ik iedereen via deze blog. Maar ik wil ook even aan de nieuwe vriendjes en vriendinnetjes laten weten dat ik op deze hyves niemand meer kan accepteren. Ik heb contact gehad met hyves en het blijkt dat ik geen 2 hyves mag hebben. Dus ik kan nu niet meer mensen accepteren op deze hyves, op mijn oude hyves kan dat wel. Ik wil jullie vragen als jullie daar nog geen lid zijn het nog een keer te doen, want daar accepteer ik elke dag de nieuwe leden erbij.
Ben je al lid van mijn andere hyves, dan is dat natuurlijk niet nodig. Ik ben op dit moment weer heel druk met mijn eigen salon, die er zeker gaat komen in 2009, ik ben druk op zoek naar een mooi en leuke locatie.

Ik heb vorige week ook een nieuwe piercing laten zetten, ik heb nog een piercing onder in mijn navel laten zetten, dan kan ik over een aantal weken een hele mooie sieraad gaan dragen die dan vast zit aan de uiteinde van beide piercings. Ik was erg zenuwachtig en was zo bang dat ik niet stil kon zitten, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Even gillen en het was gebeurd, ik ben heel druk met mijn autorijlessen en ik mag binnenkort weer afrijden, niemand weet wanneer, op deze manier hoop ik dat de spanning en druk minder is en dat ik nu wel slaag. Ik hou jullie op de hoogte als het me gelukt is, dan kan ik zelf Nederland onveilig maken met mijn eigen autootje. Dit was het weer voor nu, hou me blogs in de gaten, want ik vergeet jullie zeker niet.

Dikke kus Amanda

bron http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/blog/16607230/Nieuw_blog/2Ebu/

[ Bericht 35% gewijzigd door dgklieke op 08-10-2008 16:03:57 ]
pi_62258131
Ik las net ergens dat Jaap zijn geld op Icesavings heeft/had staan. Weet niet of het waar is.......
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:18:09 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62258170
Waar las je dat?
pi_62258250
Nou, het is niet zo'n heel betrouwbare bron, namelijk hier op het forum bij een topic over Icesavings bij Kredietcrisis. Er stond ook verder nergens een bron vermeld of zo.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:21:03 #265
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62258255
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:16 schreef bloodymary het volgende:
Ik las net ergens dat Jaap zijn geld op Icesavings heeft/had staan. Weet niet of het waar is.......
Wauw, dat zou wel heel erg zuur zijn!! Als het waar is hoop ik voor hem dat hij niet alles daar had staan
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:21:25 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62258270
Dan zal het wel een FOK!iaans garpje zijn, denk ik.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:26:06 #267
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62258370
Ik zou het zeker lullig voor hem vinden.
pi_62258410
Ja, dat zal ook wel, maar ik dacht ik meld het hier toch even, al is het maar om geruchten te verspreiden! Hij zal ook wel slimmer zijn dan om op 1 paard te wedden.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:30:39 #269
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62258481
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:21 schreef Copycat het volgende:
Dan zal het wel een FOK!iaans garpje zijn, denk ik.
Ja, dat denk ik ook. Vind dat niets voor iemand als Jaap !! En hier een grap over maken ligt voor de hand
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:32:16 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62258518
Ik vind Jaap eerder een type dat zijn geld in een aantal oude sokken bewaart.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:36:20 #271
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62258619
Jaap zou anders het geld toch niet uitgeven en de rest van zn leven in een bungelo wonen

opzich zou het wel een mooi voorbeeld zijn van de hebzucht die er heerst, als het waar is hoop ik dat ie niks terug krijgt
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:36:39 #272
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62258632
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Dat heb ik al gedacht toen hij DGK won...haha. Hij zou er toe in staat zijn.......

Wel zware sokken dan,.....en fijn voor Cora
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:39:27 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62258684
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:36 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap zou anders het geld toch niet uitgeven en de rest van zn leven in een bungelo wonen

opzich zou het wel een mooi voorbeeld zijn van de hebzucht die er heerst, als het waar is hoop ik dat ie niks terug krijgt
Meen je dat nou echt?
pi_62260100
Nu ook op telegraaf.nl:

'Gouden Kooi-Huub zoekt een leuke man' van onze redactie

AMSTERDAM - Huub van Ballegooy uit de Gouden Kooi zou via zijn Hyves-pagina op zoek zijn naar een leuke vent in zijn leven.

Dat het leven na de Gouden Kooi niet meevalt, blijkt wel uit het feit dat zijn Hyvespagina is gehackt...

En Huub is not amused. Hij laat via de website Rocketmiljonairs weten: 'Dus heb al gemailed naar Hyves Headquarters over deze internet terror! Ze moeten degene die dit gedaan heeft eerst stokslagen op de voetzolen geven geven, kaalscheren en op een platte kar door het dorp heen rijden...en tot bloederig slot daarna ongeblindoekt executeren....met hagel!'

Hij doet daar de dringende oproep om het password van zijn site naar hem te mailen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:49:38 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_62260412
Valt me nog mee dat dit schokkende wereldnieuws niet op de voorpagina van de papieren editie van De Telegraaf staat.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:50:58 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62260437
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef APK het volgende:
Valt me nog mee dat dit schokkende wereldnieuws niet op de voorpagina van de papieren editie van De Telegraaf staat.
Met een foto van een boze edoch strijdvaardige Huub over drie kolommen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:57:56 #277
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62262252
Nou snap ik het......Wilma Nanninga heeft hem gehackt. Is er geen nieuws, dan maak je nieuws!!!!!!!
Snooker is top!!!
pi_62262463
Zal wel weer een publiciteitsstunt zijn samen met zijn maatje Ben.
Hij kreeg geen aandacht genoeg en nu faken ze een hack op zijn site.
Of hij heeft met zijn altijd dronken kop zelf zijn PW veranderd en weet die niet meer.
pi_62263480
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen, ze hebben nog wel zo'n geweldige cursus beleggingen gehad!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:54:00 #280
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62265296
Nog iets meer dan 6 uurtjes en dan is het zo ver !!!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 17:59:43 #281
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62265424
En wat is er over 6 uur?
Room 23
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:02:53 #282
6941 APK
Factual, I think.
pi_62265496
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:59 schreef Manu82 het volgende:
En wat is er over 6 uur?
Ik gok dat Lieke dan jarig is.
Met haar op de cover zullen de media een recordomzet boeken.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:06:52 #283
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62265607
WEBLOG REACTIES: HYVES GEJAT

een of andere sneaky motherfucker of motherfuckster heeft mijn hyves gejat!

Snap niet echt hoe dat gegaan is maar toch kan ik mijn hyves niet in en staan er allerlei rare dingen op mijn hyves.

Dus heb al gemailed naar Hyves Headquarters over deze internet terror! Ze moeten degene die dit gedaan heeft eerst stokslagen op de voetzolen geven geven, kaalscheren en op een platte kar door het dorp heen rijden...en tot bloederig slot daarna ongeblindoekt executeren....met hagel!

Beetje mijn hyves jatten, maar ip wordt gechecked en het wordt teruggedraaid, ik weet het goed gemaakt. Als je mij mailt naar huubhyves@gmail.com met het nieuwe wachtwoord zal ik niet alles uit de kast halen om je leven zo zuur mogelijk te maken!

Bron

Schelden, dreigen, WO2 erbij halen.. Zo kennen we onze Huubstra weer !!!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62265672
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
WEBLOG REACTIES: HYVES GEJAT

een of andere sneaky motherfucker of motherfuckster heeft mijn hyves gejat!
Ja lekker belangrijk, is er nog wat gebeurd met Amanda, Brian, de zwangere ex en de aangiftes?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:13:41 #285
226422 dgklieke
pi_62265754
'Gouden Kooi-Huub zoekt een leuke man'

AMSTERDAM - Huub van Ballegooy uit de Gouden Kooi zou via zijn Hyves-pagina op zoek zijn naar een leuke vent in zijn leven.
Dat het leven na de Gouden Kooi niet meevalt, blijkt wel uit het feit dat zijn Hyvespagina is gehackt...
En Huub is not amused. Hij laat via de website Rocketmiljonairs weten: 'Dus heb al gemailed naar Hyves Headquarters over deze internet terror! Ze moeten degene die dit gedaan heeft eerst stokslagen op de voetzolen geven geven, kaalscheren en op een platte kar door het dorp heen rijden...en tot bloederig slot daarna ongeblindoekt executeren....met hagel!'
Hij doet daar de dringende oproep om het password van zijn site naar hem te mailen.
klik hier voor de nieuwe hyves van huub
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ke_man___.html?p=4,1

huub heeft zij hyves weer terug

[ Bericht 7% gewijzigd door dgklieke op 09-10-2008 19:07:37 ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:14:55 #286
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62265777
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:10 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja lekker belangrijk, is er nog wat gebeurd met Amanda, Brian, de zwangere ex en de aangiftes?
Nee, alles is naar de achtergrond verschoven, want the breaking news is dat Lieke over 5 3/4 uur 25 wordt!!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 18:17:16 #287
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62265818
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Nee, alles is naar de achtergrond verschoven, want the breaking news is dat Lieke over 5 3/4 uur 25 wordt!!!
En spring je uit de taart?
Room 23
pi_62265883
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

ja, ik zag dat ze via hyves druk was met mensen uit te nodigen voor haar feestje
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 18:23:48 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_62265943
Die Emma toch, pathetic.
― Mark Twain
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:27:49 #290
226422 dgklieke
pi_62266021

amanda gaat nu onder de naam hope verder door het leven
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:32:30 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62266098
Hope doet leven?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:48:23 #292
226422 dgklieke
pi_62266402
WEBLOG REACTIES: HUUB HYVES TELEGRAAF?

jezus christus wat een gedoe weer, ben ik druk aan het werk, stap ik zojuist kantoor weer binnen wijzen mijn collega's mij op het artikel www.telegraaf.nl Is het dan zo nieuwswaardig? Laten we ff lekker veel aandacht gaan geven dat Huub zijn hyves is gehacked.

Ben niet vies van publiciteit maar dit vind ik wel een beetje erg ver gaan. Wat boeit het nou dat een of andere 15 jarige kut puber mijn hyves heeft gejat? Maar goed,

de reacties over mijn quote wat ze met de dader moeten doen? Als het je niet bevalt lees je het toch lekker niet? Iedereen die mij een beetje kent weet hoe ik inelkaar zit, en als je dat niet wilt zien prima dan toch lekker niet?

Vind gewoon dat iemand niet zomaar je hyves mag stelen, thats all. Als ik dan vervolgens wat breedsprakerige metaforen gebruik om mijn ongenoegen te uiten moet je niet meteen gaan lopen janken.

Wil nog steeds mijn hyves terug,

alle fans & supporters--> you rule!

alle haters&jankerds---> bite me!

meeste telegraaf.nl reageerders--> get a life!

persoon die mijn hyves heeft gehacked--> lees vorige blog

Huub

bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=93&jaar=2008&maand=10
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:54:44 #293
6941 APK
Factual, I think.
pi_62266555
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:13 schreef dgklieke het volgende:
'Gouden Kooi-Huub zoekt een leuke man' [ afbeelding ]
van onze redactie Gerelateerde artikelen Huub en Claire betrokken bij ruzie in Spaanse disco
Huub en Claire, de... Gouden Kooi-Huub blijkt trouw als een hond
Nu Huub de prostituees niet... Bodyguards voor Huub en Claire!
Huub en Claire laten zich... Afkicken van De Gouden Kooi
Voor iedereen die moet afkicken van De... Huub moet Gouden Kooi verlaten!
Huub heeft donderdagavond als... Twingly blog zoeken1 blogs die verwijzen naar dit artikelHyves pagina van Huub ( gouden kooi ) beklad !?3 uren geleden Nieuws NieuwsWat is Twingly? AMSTERDAM - Huub van Ballegooy uit de Gouden Kooi zou via zijn Hyves-pagina op zoek zijn naar een leuke vent in zijn leven.
klik hier voor de nieuwe hyves van huub
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ke_man___.html?p=4,1
Lees jij zelf eigenlijk wel wat je post.
pi_62276259
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:54 schreef APK het volgende:

[..]

Lees jij zelf eigenlijk wel wat je post.
zal bwiaan wel gedaan hebben
Twinning = boring
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:38:05 #295
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_62278837
vr 10 okt 2008, 06:00

Zangeres Maribelle heeft haar huwelijk met Nicolaas Streefkerk (ex-Gouden Kooi) uitgesteld.

AMSTERDAM - Zangeres Maribelle heeft haar huwelijk met Nicolaas Streefkerk (ex-Gouden Kooi) uitgesteld. Haar familie is verdeeld geraakt door haar verloofde. „Twee zussen van me hebben Nicolaas nooit een kans gegeven”, zegt de geboren Volendamse, die op 28 november de bruid zou zijn. „En in mijn geboortedorp gonst het van de gemene roddels over hem. Daar hebben we onze buik van vol. Voorlopig wordt er niet getrouwd.”

De trouwjurk van Maribelle (echte naam Marietje Kwakman) blijft voorlopig in de kast hangen. „We hadden álles al geregeld”, vertelt de zangeres teleurgesteld. „Mijn droomjurk, het stadhuis in Edam, de feestlocatie, de band, noem maar op. Maar we hebben er helemaal geen trek in om mensen die het niet goed met ons menen, op onze bruiloft te gast te hebben. Daarvoor is er te veel gebeurd.”

Maribelle vertelt verdrietig: „Mijn ouders, mijn drie broers en zus zijn heel erg blij voor me. Maar twee anderen hebben zich meteen tegen Nicolaas gekeerd. Van een familielid kreeg ik zelfs sms’jes dat in het dorp wordt verteld dat Nicolaas een foute vent is, een dealer is, criminele vrienden heeft en werkloos is. Allemaal leugens en laster. Maar denk maar niet dat er íemand is die ons op de man af vraagt of er iets van waar is.”

Nicolaas (41) en Maribelle (48) zeggen dat ze meerdere malen pogingen hebben ondernomen om de verstoorde familieband te herstellen. „Maar helaas is het niet gelukt”, zegt Nicolaas. „Ik werd met de nek aangekeken. Laat staan dat er een woord tegen mij werd gezegd.” Hij haalt zijn schouders op: „Tja, dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen.”

Bron : http://www.telegraaf.nl/p(...)k_uit___.html?p=11,1
Keep the Sunny Side Up
pi_62278954
Nou ja Je laat ze toch gewoon de pestpokke krijgen als ze het er niet mee eens zijn en trouwt gewoon
pi_62278969
Vluchten uit Volendam dan maar. Ik bied Nicolaas wel onderdak aan. Wie neemt Marietje liefdevol op?
Go hard or go home
pi_62279037
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
Vluchten uit Volendam dan maar. Ik bied Nicolaas wel onderdak aan. Wie neemt Marietje liefdevol op?
Mjah dan krijg je zo te lezen de hele familie er gratis bij....Ik bedank vriendelijk
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:55:13 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62279094
Een dealer moeten ze toch juist met open armen ontvangen in Volendam? Of zien die negatieve familieleden hun nering naar de tering gaan als er nog een cokedealer in het dorp komt?
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:56:03 #300
135305 beequeen
Lost.
pi_62279108
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
Opvallende reactie.
quote:
De Telegraaf/Priv� zou de zoon van Maribelle eens moeten interviewen, dan kunnen ze horen hoe Nicolaas echt is en waarom hij niet bij zijn moeder wil wonen!
Ex-plaatsgenoot, Volendam | 08:10 | 10.10.08
― Mark Twain
pi_62279176
Oh correctie:
Wie neemt Marietje én zoon liefdevol op?
Ik wil Nicolaas met een staande lamp. Dan heb je 's avonds zo'n mooie rode gloed door de woonkamer. Je huid ziet er dan 32 jaar jonger uit.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')