quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:26 schreef Nostalgist het volgende:
En de telegraaf bevestigt:
wo 01 okt 2008, 06:00 bron: www.telegraaf.nl
Gouden Kooi-Brian geeft tóch toe: 'Ja, ik word vader'
AMSTERDAM - Het hoge woord is eruit: Brian, tegen wie ex-vriendin Amanda aangifte deed wegens mishandeling, wordt vader. De Gouden Kooi-finalist: „Ik heb het eerst ontkend, omdat het heel pril was. Tamara’s familie wist ook nog van niets. Maar volgend jaar mei verwachten we ons eerste kindje.”
Brian en Amanda zetten in augustus een punt achter hun romance. En niet veel later kwam Brian zijn ex Tamara weer tegen. „We hadden zes jaar een relatie. Het was meteen weer vertrouwd tussen ons. Ons kindje is niet gepland, maar zeer zeker welkom.”
De aangifte die Amanda tegen hem deed, zit Brian behoorlijk dwars. „Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt. Toen ze hoorde over mij en Tamara, werd ze razend. Ze dreigde me hoe dan ook zwart te maken.”
Knikt: „Ik begrijp dat het voor haar vreselijk is om te horen dat je ex, zo vlak na de breuk, weer gelukkig is met een ander. En dat hij dan nog vader wordt, zal ook niet gemakkelijk zijn. Maar, vindt Brian, „ík kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Ik heb Amanda niet bedrogen met Tamara, wij zijn sinds begin september weer samen. We hopen nu op een beetje rust, zodat we ons kunnen voorbereiden op ons aanstaande ouderschap.”
En om de spanning en sensatie nog wat groter te maken: Brian zegt niet alleen Amanda niet met Tamara te hebben bedonderd, maar kennelijk stuurde hij nog ondeugende SMSjes naar Amanda toen hij niet alleen al "gelukkig" was met Tamara maar zelfs al wist dat Tamara zwanger was.... datum: 19 septemberquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:09 schreef dgklieke het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
brian vertelt zijn verhaal bij rtl boulevard 1--10-2008
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef dgklieke het volgende:
Amanda komt naar buiten met pikante sms'jes'Brian bleef contact met me zoeken!'
AMSTERDAM - Voormalig Gouden Kooi-bewoonster Amanda komt naar buiten met een aantal sms-berichtjes. 'Ze zijn bijna een maand na de breuk door Brian naar me toe gestuurd. Maar hij moet me met rust laten!'
'Dat ik deze smsjes nu naar buiten breng is verre van chique en is nooit mijn intentie geweest', laat Amanda weten. 'Maar zolang Brian me blijft beschuldigen, me lastig blijft vallen met o.a. het kraken van mijn email en blijft liegen kan hij de volle mep krijgen.'
Brian en Amanda zetten eind augustus een punt achter hun relatie. Niet lang daarna kwam Brian zijn ex-vriendin Tamara, die nu zwanger van hem is, tegen. 'Ik kan me voorstellen dat het steekt bij Amanda dat ik zo snel na onze breuk al gelukkig ben met een ander. En ik begrijp ook dat het zuur is voor Amanda dat Tamara en ik in mei ons eerste kindje verwachten.'
De verstandhouding tussen Amanda en Brian is sinds hun relatie op de klippen liep slecht. Vorige week deed Amanda aangifte van mishandeling en bedreiging tegen haar ex-vriend.
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)oeken____.html?p=9,2
volgens zijn Hyves hadden ze toen een optredenquote:Op 19 september was hij toch al haar ex?!
Zal hij Tamara wel even zijn vergetenquote:Teenage XXL Brian & Amanda treden samen op in The Dance Factory in Berlikum vanavond 19/09/08. @ The Dance Factory, Berlikum 19 sep, 16:02
Wat blauwe shotjes vodka al niet met je doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens zijn Hyves hadden ze toen een optreden
http://brianaire.hyves.nl/
[..]
Zal hij Tamara wel even zijn vergeten
Die smsjes kan amanda zelf wel verstuurd hebben, gratis via internet.etc? verzin maar een afzender.....quote:En om de spanning en sensatie nog wat groter te maken: Brian zegt niet alleen Amanda niet met Tamara te hebben bedonderd, maar kennelijk stuurde hij nog ondeugende SMSjes naar Amanda toen hij niet alleen al "gelukkig" was met Tamara maar zelfs al wist dat Tamara zwanger was.... datum: 19 september![]()
[..]
Grote kans dat brian zelf zijn naam en nummer in Amanda haar telefoon heeft gezet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef Zana het volgende:
kan je achteraf de naam bij een telefoonnummer niet veranderen?, dus dat ze de smsjes wel heeft gekregen, maar misschien niet van Brian
Tuurlijk kan dat, ze kan ook de naam van een willekeurig ander nummer veranderd hebben in "Brian Kubatz" maar ik dacht dat de algemene opinie toch was dat Amanda niet bijster intelligent is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die smsjes kan amanda zelf wel verstuurd hebben, gratis via internet.etc? verzin maar een afzender.....
Maar leuk dat ze zo'n goede relatie hebben..
Of Amanda heeft de berichtjes door iemand aan zichzelf laten sturen, de naam van de afzender aangepast in Brian Kubatz en de afzender de datum van zijn mobiel ingesteld op 19 september. Voilaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, ze kan ook de naam van een willekeurig ander nummer veranderd hebben in "Brian Kubatz" maar ik dacht dat de algemene opinie toch was dat Amanda niet bijster intelligent is.
Dan moet ze dat in september al met voorbedachte rade gedaan hebben, of iemand anders heeft haar toen die berichtjes gestuurd (wel toevallig na een gezamenlijk optreden) en moet ze alsnog de naam van die persoon in Brian Kubatz veranderd hebben.
Dus of ze gaat nu om met mensen die wel intelligent genoeg zijn om zoiets te bedenken, of ze zijn idd van Brian, en op een of andere manier verwacht ik niet dat Amanda ineens met mensen omgaat die zoveel slimmer zijn dan zij
huubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:00 schreef sunny16947 het volgende:
Ze zijn s'nachts laat verzonden................Waar was Huub op dat moment???????? Blauwe vodkashotjes aan het drinken in showtime.....?? Brian weet het vast wel weer zo te draaien dat ze van Huub afkomstig zijn whaaaaaaaaaaaa
Niet helemaal, het tijdstip van de SMS-centrale wordt met berichten meegestuurdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Amanda heeft de berichtjes door iemand aan zichzelf laten sturen, de naam van de afzender aangepast in Brian Kubatz en de afzender de datum van zijn mobiel ingesteld op 19 september. Voila
Top! opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:59 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op De ex-Gouden Kooi bewoners in de media #6
Het vorige topic stond weer bol van spanning en sensatie...
Amanda beschuldigde Brian van fysiek geweld, Brian ontkende, Amanda hield het vervolgens niet bij beschuldigingen maar zou ook aangifte tegen Brian gedaan hebben.
Brian riep dat het misschien pijnlijk was voor Amanda dat hij zo snel na het verbreken van hun relatie weer geluk bij zijn ex-vriendin Tamara had gevonden, maar dat hij Amanda nooit iets aangedaan had.
De aangifte werd vervolgens aangevuld met een aanklacht wegens het stelen van Amanda d'r Hyves, en het wijzigen van de wachtwoorden...
En daar bleef het niet bij; een van de vriendinnen van Amanda zou op 25 september op Brian z'n Hyves gepost hebben dat Tamara zwanger was van Brian, Brian deed dit af als een leugen, en verwijderde de berichten.
Inmiddels heeft Brian zelf bekend gemaakt dat Tamara idd zwanger is, ze zouden begin september (!!!) een zwangerschapstest gedaan hebben, maar op een of andere vreemde manier blijft hij volhouden dat hij Amanda nooit bedonderd heeft met Tamara.... beetje raar als hun relatie tot ongeveer 23 augustus (exact 3 maanden na het eindigen van DGK) geduurd heeft, en Tamara begin september al zwanger bleek te zijn.
De laatste berichten over de zwangerschap:
[..]
[..]
En om de spanning en sensatie nog wat groter te maken: Brian zegt niet alleen Amanda niet met Tamara te hebben bedonderd, maar kennelijk stuurde hij nog ondeugende SMSjes naar Amanda toen hij niet alleen al "gelukkig" was met Tamara maar zelfs al wist dat Tamara zwanger was.... datum: 19 september![]()
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanuit de telefooncel kan je ook sms-en , elke naam kan je intikken.
Bedankt Lieke, wat ben je toch handig en ijverig, dacht je
liever bij Clipser dan Youtube i.v.m. weghalen ?
Tamara en Brian zijn gewoon een koppeltje en dat heeft Amanda altijd geweten, al die tijd in de kooi al. Zelfs wij als buitenstaanders zagen de vonken overspringen in die korte tijd dat ze er was. Amanda is zwaar genaaid door Brian, triest van hem en naief van haar. That's the game en zoals Nena al zei: Dat meeeeeeen je niet, je gaat de kooi in.(tegen mandje)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:32 schreef mootie het volgende:
Tamara was toch lesbisch of bi? Althans tijdelijk, zo lijkt het.
Dat klinkt als een leuke meidquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:23 schreef Ooh het volgende:
Ik weet zelfs dat Netty (de moeder van Brain) Tamara heeft opgebelt in juli en tegen haar heeft gezegt dat ze Brian met rust moest laten en niet moest gaan stoken tussen Brian en Amanda.
Maar Brian heeft een zwak voor Tamara en houdt waarschijnlijk echt van haar. Tamara daarentegen helemaal niet. Ze heeft vaak genoeg gezegt dat ze Brian gewoon als vriend wou hebben en niet als Haar vriend omdat hij altijd zo'n watje was en moest huilen enzo, daar kon ze niet goed tegen. Maar toen hij op tv kwam was hij opeens weer interessant.
Je slaat de spijker op zijn kop.. Dat is waar het haar om gaat.. Ze heeft altijd bekend willen worden, eerst probeerde ze het als model, maar dat lukte niet echt.. en nu ziet ze haar kans schoon met Brian. 15 minutes of famequote:Maar zij ziet dus wel een gouden toekomst in de spotlights voor zich weggelegd als de moeder van het kind van Brian?
Waarom is ze niet goed bij haar hoofd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:27 schreef Ooh het volgende:
Nou leuk is ze zeker niet. Ze ziet er misschien goed uit en ze komt wel leuk over, maar onder dat alles is ze gemeen en niet goed bij haar hoofd
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!quote:Waarom is ze niet goed bij haar hoofd?
OMG.. spooky!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Ooh het volgende:
[..]
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!
Ai Ai Aiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Ooh het volgende:
[..]
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!
Juist. Nu moet ik zeggen dat ze in de kooi redelijk normaal overkwam, die Tamara. Maar gek en gek samen heft elkaar wellicht een beetje op?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:40 schreef noekje het volgende:
Iemand die het bed deelt of nog erger, een kind van Brian wil, is per definitie krank im kopf. Laat dat wel gezegd zijn!
Ja dat komt ze ook inderdaad. Charmant, slim enz.. maar echt believe me, allemaal schijn!quote:Juist. Nu moet ik zeggen dat ze in de kooi redelijk normaal overkwam, die Tamara.
Hij zei gisteren bij Boulevard dat ze begin september die zwangerschapstest hebben gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat dat het eerste is wat je doet, nadat je hebt geneukt, dus daar zal wel een week of wat tussen hebben gezeten. En wanneer was het nu over tussen hem en Amanda?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:01 schreef Ooh het volgende:
En ik weet bijna zeker dat Brian wel vreemd is gegaan met haar toen hij nog met Amanda had. Gezien de lengte dat ze zwanger is.. Dat kan bijna niet, of het moet echt de eerste keer dat ze het deden raak zijn geweest..
Mijn zegen krijg je.quote:
Jij kent Ooh?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:23 schreef T-lex het volgende:
Tamara is cool...![]()
En Ooh is gewoon de gefrustereerde en aan de kant gezette ex van Tamara. (lesbisch wel te verstaan) Tamara heeft vast nog wat sms'jes van je in d'r telefoon.![]()
Je komt alleen met vage verhalen, aannamens, en geen harde bewijzen...maar ga zo door, zeer vermakelijk dit.![]()
The soap continues! Wanneer komt de vader van Brian ten tonele die ook de oom van Tamara blijkt te zijn.
Niks persoonlijk hoor...maar je verhaal rammelt aan alle kanten. En om nou te zeggen dat je met nieuwe en vooral belastende info aan komt zetten. Nee...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef Ooh het volgende:
Hahaha.. Ja natuurlijk, ik ben de ex van tamara.. ze is niet lesbisch hoor..
En ik hoef mijn verhalen niet te bewijzen naar jullie, ik weet het, en meer mensen weten het.. Dit is maar een forumpje, het kan mij niet schelen of jij het gelooft of niet!
En ik houdt het vaag omdat het dan te prive wordt.. vandaar
@Ohh, dit is een reactie op een forum, laatst zocht ik via Google wat opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef Ooh het volgende:
Dit is maar een forumpje, het kan mij niet schelen of jij het gelooft of niet!
ik geloof jequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef Ooh het volgende:
Hahaha.. Ja natuurlijk, ik ben de ex van tamara.. ze is niet lesbisch hoor..
En ik hoef mijn verhalen niet te bewijzen naar jullie, ik weet het, en meer mensen weten het.. Dit is maar een forumpje, het kan mij niet schelen of jij het gelooft of niet!
En ik houdt het vaag omdat het dan te prive wordt.. vandaar
Dit verhaal klopt precies!quote:ik zette gelijk al vraagtekens bij die 6 jaar want heb Brian er ooit over horen vertellen. Dat was nogal opmerkelijk want hij sprak zelden of nooit over het verleden. Hij KENDE haar 6 jaar als vriendin van de een of ander. Daar woonde ze mee samen. Deze had ook losse handjes. Brian was er voor haar als vriend. Op een gegeven moment ging ze bij die vriend weg en heeft samen met Brian haar spullen opgehaald. Hij wachtte in de auto, maar die gast kwam naar buiten en er ontstond een vechtpartij. Daarna kreeg hij iets met Tamara. Hij wierp zich op als beschermheer. Ik meen dat Tamara toen ze samen op een bovenverdieping in Amsterdam woonde hij haar ook met iemand anders aantrof waardoor het stuk liep. Iets in die trant dus. Voor Tamara had hij toch nog 2 exen? Dus die 6 jaar is zowiezo onwaarschijnlijk.
Waarom? Omdat dit de grootste mediahoeren zijn die het niet uitmaakt of ze negatief of positief in de belangstelling staan, als ze maar "bekend" blijven. Dit zijn mensen die roem als een doel op zich zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef dieenebart het volgende:
Vraagt dan niemand zich af waarom?
Waarom zijn Amanda, Brian en Tamara nog steeds in de media? Waarom deze neuzelverhalen over wie er zwanger is van wie, en hoe lang al?
Waarom horen we nooit meer iets over Natasia? Dat was toch degene waarvan we allemaal dachten dat die nog vaak (negatief) in het nieuws zou komen.
Waarom?
En nu gooit Ooh weer Oohlie op het vuur. Zo komen we toch nooit van DGK af? En kunnen we al helemaal geen affiniteit opbouwen met CBML...
Je hebt gelijk, ik had hier ook helemaal niet over moeten beginnen.. maar ik zat tv te kijken en kon gewoon mijn oren niet geloven toen ik dat zag.. en ja, toen ging ik ff googlen en zo kwam ik hier.. kon mijn mond niet houden! Maar had ik misschien beter wel kunnen doen.quote:Niks persoonlijk hoor...maar je verhaal rammelt aan alle kanten. En om nou te zeggen dat je met nieuwe en vooral belastende info aan komt zetten. Nee...
Beetje half werk dit. Je komt met wat vage verhalen omdat het privé is. Als je er toch niet verder op in wil gaan, misschien was het dan verstandig geweest om helemaal geen verhalen de wereld in te helpen. Das uiteraard helemaal jou beslissing. Maar ik slik niet alles voor zoete koek.
In juli zou ze terugkomen. Daarna heeft Brian zich opgegeven voor dgk.quote:Heb t eigenlijk erg druk met van alles, stage en privé... Ik heb gewerkt in de F&B en dat is allemaal wel goed gegaan, de leukere verhalen hou ik over voor als ik terug kom (als ik terug kom...)
Idd, in eerste instantie was Netty helemaal niet blij met Amanda, en vond Amanda niets vergeleken met Tamara.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:33 schreef sunny16947 het volgende:
Alleen dat verhaal van Netty lijkt me niet waarschijnlijk. Volgens mij hadden ze regelmatig contact en kwam ze nog steeds bij Netty over de vloer. Ook de opmerkingen van Kenneth bij bezoek dat hij de groeten van haar kreeg etc.
Ik ken Netty niet persoonlijk en Brian ook niet. Alleen Tamara. En ik weet zeker dat Netty haar gebeld had om haar op afstand te houden. De werkelijke reden daarvoor weet ik ook niet, maar wel dat Netty erg boos was.quote:Idd, in eerste instantie was Netty helemaal niet blij met Amanda, en vond Amanda niets vergeleken met Tamara.
Als Netty een paar maanden geleden al gebeld heeft met Tamara om Tamara op afstand te houden, dan zal dit IMHO vooral zijn geweest om te voorkomen dat Brian zijn contractuele verplichtingen niet meer kon nakomen, hij was immers nog maanden samen met Amanda geboekt.
En dat er drama van zou komen als Brian weer wat met Tamara zou krijgen was meer dan duidelijk.
Idd en 1 van de vrienden van Brian ook. Volgens mij Darryl.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef Ooh het volgende:
[..]
Ik ken Netty niet persoonlijk en Brian ook niet. Alleen Tamara. En ik weet zeker dat Netty haar gebeld had om haar op afstand te houden. De werkelijke reden daarvoor weet ik ook niet, maar wel dat Netty erg boos was.
En in de gouden kooi heeft Netty ook al eens laten vallen dat ze Tamara een golddigger vond. Volgens mij kan die broer van Brian wel met Tamara opschieten.
In de kooi zei Mickey dat Talpa tot 1 augustus de huur had betaald aan de makelaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef controlaltdelete het volgende:
en hoe gaat het nu met Mikey? Hangt hij inmiddels weer
aan de spuit en zn hond in het asiel gedumpt?
Omdat we langzaam maar zeker warm worden gemaakt voor een Real Life Soap over Brian, Tamara, Amanda, BabyBrian? Met bijrollen van Netty, Kenneth en de familie Balk?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef dieenebart het volgende:
Vraagt dan niemand zich af waarom?
nou als er streams dan komen, kijk ik,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat we langzaam maar zeker warm worden gemaakt voor een Real Life Soap over Brian, Tamara, Amanda, BabyBrian? Met bijrollen van Netty, Kenneth en de familie Balk?
Netty is niet alleen de moeder van Brian, maar ook die van Amanda. Daarom kon de moeder van Amanda niet op tv komen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:34 schreef hondjes het volgende:
wat ik begrijp is, dat nettie helemaal niet arm is..
dan zou tamara inderdaad een golddigger zijn.
maar begreep ook dat tamara haar ouders niet arm zijn.
dus, wat nu, kom maar met de verhalen
wordt vaker gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Netty is niet alleen de moeder van Brian, maar ook die van Amanda. Daarom kon de moeder van Amanda niet op tv komen.
ze zijn nu spraakmakender als in de kooiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:59 schreef Suikeroom het volgende:
waarom is hier geen real life soap van? het leven van Brian en Amanda, dat zou ik echt gaan volgen
Dit is nog eens echte real lifequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:02 schreef Desii het volgende:
[..]
ze zijn nu spraakmakender als in de kooi
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:09 schreef sunny16947 het volgende:
Wanneer is die ommezwaai van Netty eigenlijk gekomen van anti naar pro Amanda? De achterban van Brian waren experts in het vinden van achtergrondinformatie. Netty heeft ook contact gehad met Amanda's moeder. Was dat nadat ze had vernomen dat er in die hoek ook nog wel wat centen te halen waren?
Klopt ook geen hout van.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, in eerste instantie was Netty helemaal niet blij met Amanda, en vond Amanda niets vergeleken met Tamara.
Als Netty een paar maanden geleden al gebeld heeft met Tamara om Tamara op afstand te houden, dan zal dit IMHO vooral zijn geweest om te voorkomen dat Brian zijn contractuele verplichtingen niet meer kon nakomen, hij was immers nog maanden samen met Amanda geboekt.
En dat er drama van zou komen als Brian weer wat met Tamara zou krijgen was meer dan duidelijk.
Ik herinner me anders nog goed dat Netty een brief schreef waarin ze stelde dat het goed was dat Brian Amanda een klap had verkocht, dus zo dol was ze niet op Amanda in het begin.quote:
en ik ook, nog even snel voor ik in spanje zit..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
Ik ben toe aan een vervolg, waar blijft Brian met zijn smsjes.
leuk filmpje dit:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik herinner me anders nog goed dat Netty een brief schreef waarin ze stelde dat het goed was dat Brian Amanda een klap had verkocht, dus zo dol was ze niet op Amanda in het begin.
Staat me ook iets van bij, ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:50 schreef Desii het volgende:
Was het niet zo dat Tamara een rijke vriend kreeg in Egypte en die inwisselde voor Brian??
Later kwam ze daar weer op terug dat geld ook niet alles was of iets in die trant??
(zoiets komt uit een vaag grijs gebiedje in mijn geheugen)
De opmerking van Niels nadat Erik vroeg of Huub's hoofd helemaal in Amanda zat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:15 schreef Suikeroom het volgende:
leuk filmpje dit:
http://www.clipser.com/watch_video/20138
quote:Niels: Kan makkelijk, ze is immers helemaal uitgewoond door Brian.
Met dank aan VOL.quote:Brian:
Dankjewel je begrijpt het. Ik hou me lekker op de achtergrond en bemoei me niet meer met haar media aandacht. Het is nu echt te kinderachtig voor woorden en ik laat het lekker ze gang gaan. Heb belangrijkere dingen aan me hoofd.
Ik blijf sterk overeind en hoe meer mensen me haten hoe groter ik word, hoe meer mensen me steunen hoe beter ik word!
Big up!
ONE LOVE
en vol staat nog vol achter brian?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
Een reactie van Brian op Scofield's Hyves.
[..]
Met dank aan VOL.
Sterk overeind blijven is een kunst of een gave. Dichterlijke vrijheid.
Niet allemaal hoor, maar net als Huubsoppers zijn er ook Briansoppers. Ze zijn wel iets genuanceerder.quote:
Zucht...... Brian ten voeten uitquote:Sterk overeind blijven is een kunst of een gave. Dichterlijke vrijheid.
Danique van VOL heeft wat speurwerk gedaan en kwam dit tegen in een oud topique. Schijnt een gesprek te zijn geweest in de Kooi tussen Netty en Natasia. Het is dus een streamverslag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:37 schreef -sabine- het volgende:
Netty vertelde Natasia dat Tamara hem (Brian) bankroet gemaakt had.
Of Brian ooit 33.000 euros in zijn bezit had ( zwart enof rood) kan ik met moeite geloven.
Daarnaast was Tamara ook vreemdgegaan, volgens mij tijdens een modelklus in Egypte.
."quote:zondag 24 december 2006 @ 15:56 Reageer met quote De dames hebben het over eenzaamheid, Netty zegt te gaan snoepen als ze eenzaam is, Natas zegt dat zij ook daarom 105 kilo is gaan wegen.
Natas zegt maar het is toch wel goedgekomen financieel? Nee zegt Netty.
Is het ook niet goedgekomen met die 50.000 euro? Netty zegt van niet, het staat nog steeds niet op de rekening. Hij schijnt een meisje gehad te hebben die hem financieel uitgekleed heeft. Netty vraagt zich af of er nog iets van overblijft van dat gewonnen geld.
Natas weet over wie Netty het heeft. Netty vond haar eerst wel aardig maar niet nu ze er met een ander vandoor is
zondag 24 december 2006 @ 15:57 Reageer met quote Nu horen we dus dat het geld van Talpa niet voldoende was om de achterstanden weg te werken... en Mama Brian heeft geen geld en heeft nog genoeg problemen/nasleep van haar garagebedrijfje. Blijkbaar heeft T -Tamara? Brian uitgekleed financieel.
zondag 24 december 2006 @ 15:59 Reageer met quote het exmeisje van brian was ook een verwend poppetje verteld mams, natas zegt: zit er hier ook een in het huis...
brian valt op verwende poppetjes...
expoppetje heeft blijkbaar nog het lef gehad om te vragen naar het geld, een soort nenaatje lamahzegguh.
zondag 24 december 2006 @ 15:59 Reageer met quote Netty heeft hem van te voren al gewaarschuwd voor Tamara. Ze was wel lief voor mij maar het was een verwend poppetje (valt hij dus op). Het was uit en ineens voor hij de kooi inging begon ze weer contact te zoeken. Ze heeft me gebeld (ze weet niet of ze dit al aan Brian heeft verteld) en ze vroeg: die 50.000 euro heeft u die niet gekregen?
De mensen begrijpen niet wat het verhaal was, ze dachten allemaal het is voor zijn moeder, maar dat heb ik nooit gedacht. (Nou Brian ook daar ben je mee door de mand gevallen niks voor mama alles voor Brian)
zondag 24 december 2006 @ 16:00 Reageer met quote
Tamara (de ex van Brainless) heeft contact opgenomen met Mama Brian. Maar dat vindt Mama Brian achterbaks - en ze heeft Brainless ook fin. uitgekleed. "Ze wilde ineens weer contact toen Brainless de kooi inging." Nasty: "Ja, dan denkt ze dat er wat te halen valt." Tamara heeft ook geinformeerd naar de ¤ 50.000,-. Dat vindt Netty maar raar. Tamara is maar een verwend meisje, vindt Netty. Nasty: "Ja, zo één zit er ook hier
Ik dacht dat de kooi al voorbij was. Dit kan alleen maar verwarring scheppen. Wat streamers/fans zeggen is nog niet de 'waarheid'. Ook ontstaat hierdoor zoveel verwarring dat mensen het verleden en het heden door elkaar gaan halen. Ik lach me rot.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Danique van VOL heeft wat speurwerk gedaan en kwam dit tegen in een oud topique. Schijnt een gesprek te zijn geweest in de Kooi tussen Netty en Natasia. Het is dus een streamverslag.
[..]
."
En hoe weet jij dat hij niet 6 jaar bevriend is met haar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:27 schreef HDS het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)a-om-bria_shortfilms
Brian is een leugenaar met z'n verhaal over 6 jaar relatie met tamara. in dit fimpje zegt hij toch echt duidelijk dat hij 6 jaar bevriend is met Tamara. Hij liegt alles los en vast bij elkaar dat hij zelf niet meer weet wat hij destijds heeft gezegd.
Ik geloof echt de verhalen van OOh; oftewel een "kennis" van Tamara. Fok Forum. Terwijl hij met tamara seks had, stuurde hij amanda ook pikante smsjes ik wil diep in je komen bla bla bla!!! En nog vele andere smsjes.
Dat is woordenpikkerij. We weten best wel wat bedoeld wordt. G-sus, straks moet hij nog verantwoorden waarom hij som 'ja' zegt en andere keren 'bon'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
Le-zen. HDS heet het over het feit dat Brian heeft verklaard zes jaar een relatie te hebben gehad met Tamara (zie dat stuk in Telegraaf waarin hij toegeeft toch vader te worden). In dit filmpje zegt hij dat hij al zes jaar met haar bevriend is. Twee verschillende dingen dus, uit één en dezelfde mond.
Jij misschien niet. Maar zo werkt het dus wel. We kunnen over woorden vallen, terwijl we niet precies weten waar het misverstand ligt. Ik begrijp in ieder geval wat bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik haal zes jaar vriendschap en een half jaar een relatie enerzijds en zes jaar een relatie anderzijds nooit door elkaar.
Het ging om de vraag hoe het zat met Tamara en Brian in het verleden en die poen. Heeft niks te maken met verwarring scheppen en het is immers weer actueel. Maar ik ben blij dat je lol hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik dacht dat de kooi al voorbij was. Dit kan alleen maar verwarring scheppen. Wat streamers/fans zeggen is nog niet de 'waarheid'. Ook ontstaat hierdoor zoveel verwarring dat mensen het verleden en het heden door elkaar gaan halen. Ik lach me rot.
Precies, dat bedoel ik. Wat een gemierenneuk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, zo kun je alles wel met honderden korrels zout nemen. 'We zijn er niet bij geweest, dus we weten niet precies welke bewoordingen hij heeft gebruikt en dus kunnen we er dus eigenlijk geen mening over hebben.'
Ach, je bent er zoet mee. Sorry weet niet wat een foe(s) is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging om de vraag hoe het zat met Tamara en Brian in het verleden en die poen. Heeft niks te maken met verwarring scheppen en het is immers weer actueel. Maar ik ben blij dat je lol hebt.![]()
Eindelijk kan ik iemand invullen onder foes.
Ehm ja, dat was dus spottend bedoeld. Tenminste, die indruk heb ik. Ik was er uiteraard niet bij toen CC dit posttequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Wat een gemierenneuk.
Misschien kun je er volgende keer nog even een disclaimer bijzetten of zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Je zou toch denken dateen dead giveaway zou zijn ...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Filmpje van afgelopen zaterdag, Celebberen maar.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ferry is gewoon een mattie.Niks aan de hand.
Goh was dat dan in alle gevallen maar zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik begrijp in ieder geval wat bedoeld wordt.
You just proved my point. Niets is wat het lijkt, als je voorbarig bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ehm ja, dat was dus spottend bedoeld. Tenminste, die indruk heb ik. Ik was er uiteraard niet bij toen CC dit postte
Titel: Hoi, vanaf nu maximaal 1 x per week, check... [/b]quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:59 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat een prachtig nummer...Staat hij al op nr 1? (van de slechte top 100)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ripley, ik denk dat ik mijn diploma's door de plee ga spoelen. Bij nader inzien is het geschreven woord toch niet mijn kopje thee.
Inhoudelijk reageren is misschien een betere optie. Laat zien dat je de diploma's waard bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ripley, ik denk dat ik mijn diploma's door de plee ga spoelen. Bij nader inzien is het geschreven woord toch niet mijn kopje thee.
De reactie over het communiceren slaat precies op wat ik bedoel. Daar gaat het allang niet meer over of het nou een vergissing, een verspreking, een fout van de Telegraaf, of wat dan ook is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
Het enige (enigszins) inhoudelijke hieraan is dat in De Telegraaf zes jaar relatie staat en hij elders verkondigt zes maanden een relatie te hebben gehad en zes jaar vriendschap.
Ik vind dat twee dingen die je niet snel door elkaar haalt (bij nader inzien misschien wel als je Brian Kubatz heet), jij ziet dat anders en begint over onbedoelde uitwerkingen die communicatie op mensen kan hebben. En dat je je beter kunt afvragen hoe iets bedoeld is, in plaats van het voor waar aan te nemen ...
Sorry hoor, maar wat voor een discussie wil je dan in hemelsnaam voeren? Dan sla je toch alles dood met niks?
Dus wees concreet en to the point of pick een andere battle.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, zo kun je alles wel met honderden korrels zout nemen. 'We zijn er niet bij geweest, dus we weten niet precies welke bewoordingen hij heeft gebruikt en dus kunnen we er dus eigenlijk geen mening over hebben.'
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Wat een gemierenneuk.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ehm ja, dat was dus spottend bedoeld. Tenminste, die indruk heb ik. Ik was er uiteraard niet bij toen CC dit postte
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
You just proved my point. Niets is wat het lijkt, als je voorbarig bent.
Ik weet hoe het bedoeld is, en mijn reactie is daarom ook aan haar.
Aangezien ik gewend ben om dingen op verschillende manieren te interpreteren, daar waar dingen soms voor meerdere interpretaties vatbaar zijn, begrijp ik waar jij de fout in gaat, en zij misschien ook, gezien haar reactie.
Taal, i.h.b. communiceren, en vooral het geschreven woord kan een onbedoelde uitwerking op mensen hebben. Het is dan beter om te vragen hoe het bedoeld is, i.p.v. voetstoots aan te nemen dat het is wat je denkt.
Ik zou zeggen, lees nog maar eens terug, en neem dan deze reaktie mee in jouw overweging of ik haar reaktie goed ingeschat heb.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is misschien een betere optie. Laat zien dat je de diploma's waard bent.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De reactie over het communiceren slaat precies op wat ik bedoel. Daar gaat het allang niet meer over of het nou een vergissing, een verspreking, een fout van de Telegraaf, of wat dan ook is.
Het ging om wat erna kwam, waar Ripley op reageerde en daarmee suggereerde dat ik jou commentaar niet goed begrepen had, en dat het wellicht sarcastisch bedoeld kon zijn.
Vermoeiend zeg. Het is ook niet gemakkelijk, het leven.
Brian heeft Amanda niet on streams geslagen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:53 schreef dgklieke het volgende:
ik wil nog even terugkomen op dat brian amanda mishandeld heb in de gouden kooi
wij als streams hebben dit vaak kunnen zien
maar de regie van de gouden kooi nog duidelijker dan wij
zo zij palm vrijdag op nowlive radio
knip
nee maar stompen is ook slaan.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 05:43 schreef Manu82 het volgende:
En daarom heeft Brian denk ik ook dit keer deels gelijk;
Hij heeft haar niet geslagen, maar een kopstoot gegeven, in bed onder de dekens gestompt en haar daarna aan haar haren naar het bad gesleept en haar toen een half uur onder water geduwd. Van slaan was geen sprake
Palma is een leugenares. Ze durfde ze eerst ook niets te zeggen. Vanaf het gevalletje met Brian (OM AMANDA for crying out loud) is ze totaal anti-Brian, ondanks al haar fake uitspraken "ik gun het iedereen" etc.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:53 schreef dgklieke het volgende:
ik wil nog even terugkomen op dat brian amanda mishandeld heb in de gouden kooi
wij als streams hebben dit vaak kunnen zien
maar de regie van de gouden kooi nog duidelijker dan wij
zo zij palm vrijdag op nowlive radio
dat ze samen met de regie alle beelden terug gekeken hadden
en palma weet 100% zeker dat brian amanda geslagen heeft
deze uitzending van nowlive radio kan je op dit filmpje
beluisteren http://www.clipser.com/watch_video/789365
Palma is inderdaad een beetje een raar wijf. Maar er valt verder weinig te ontkennen aan het feit dat Brian gewelddadig tegen amanda is geweest op tape en dat moet de regie en het personeel, die er met hun neus bovenop zaten toch ook hebben gezien, als de streamers het al niet gemist hebbenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Palma is een leugenares. Ze durfde ze eerst ook niets te zeggen. Vanaf het gevalletje met Brian (OM AMANDA for crying out loud) is ze totaal anti-Brian, ondanks al haar fake uitspraken "ik gun het iedereen" etc.
Ik heb niet gezien wat anderen menen gezien te hebben. Ik kan niet onder de dekens kijken, maar anderen kunnen precies zien wat er gebeurd is. Palma is 'snachts daar niet aanwezig. Palms is een naprater van Nowlive, niet meer niet minder.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Palma is inderdaad een beetje een raar wijf. Maar er valt verder weinig te ontkennen aan het feit dat Brian gewelddadig tegen amanda is geweest op tape en dat moet de regie en het personeel, die er met hun neus bovenop zaten toch ook hebben gezien, als de streamers het al niet gemist hebben
Wat ik heb gezien van hoe brian amanda heeft behandeld, zegt me genoeg. Met name die scene in de badkamer was gewoon mishandeling. En wat mij betreft is die ene keer al erg genoeg. Tel daarbij de dubieuze andere zaken op en het lijkt me bijna onmogelijk om te ontkennen dat er iets aan de hand is daar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien wat anderen menen gezien te hebben. Ik kan niet onder de dekens kijken, maar anderen kunnen precies zien wat er gebeurd is. Palma is 'snachts daar niet aanwezig. Palms is een naprater van Nowlive, niet meer niet minder.
Natuurlijk zijn er dingen gebeurd, net zoals bij anderen, maar men maakt er veel teveel van.
het was wurgseksquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Brian gaf Amanda hier wrs een aai over haar bolletje, heel liefdevol eigenlijk. Dat "BRIAN' van Amanda zegt mij genoeg.
Hier doelde Palma op, dit heeft ze gezien op de streams en velen met haar.
Filmpje.
Oooooh, was dat het? Heel bewust zijn mice afdoen en haar daarna hoer noemen, yeah right.quote:
Het is maar net wat voor naam je er aan wil geven.......... Ik zie het ook meer als een duw dan een klap omdat hij zijn arm recht naar voren bewoog in plaats van een zijwaartse slaande beweging. Dat verklaard ook waarom Amanda een vinger in haar mond kreeg van Brian. Bij een klap kan zoiets haast niet gebeuren, tenzij je slaat als Erik misschienquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef schatje het volgende:
Brian sloeg Amanda toen wel in het gezicht. Hij maakte daar zelf een duw van. Zijn moeder Netty schreef nog in brief hoe goed het haar deed dat Brian Amanda had geslagen. Dit was allemaal op de streams te zien.
Ouwe koeien, misschien, maar bij een aangifte wel van belang lijkt mij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:23 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor naam je er aan wil geven.......... Ik zie het ook meer als een duw dan een klap omdat hij zijn arm recht naar voren bewoog in plaats van een zijwaartse slaande beweging. Dat verklaard ook waarom Amanda een vinger in haar mond kreeg van Brian. Bij een klap kan zoiets haast niet gebeuren, tenzij je slaat als Erik misschienMaar dit soort ouwe
![]()
zijn al zooooo vaak besproken. Mensen zien toch wat ze willen zien
![]()
"Hij heeft Nathanael getrapt, ik zag het zelluf"........
`quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ouwe koeien, misschien, maar bij een aangifte wel van belang lijkt mij.
Ik denk dat als een rechter dat filmpje ziet van de douche hij al genoeg weet.
Maar Amanda is ook niet brandschoon, die heeft dit gedrag van Brian altijd gepikt, ze had ook bij de eerste klap op kunnen stappen, en dat heeft ze niet gedaan, waardoor Brian gewoon door kon gaan met zijn frustraties af te reageren op haar.
Kan me herinneren dat na de melding van Samantha op Brian's hyves, er hier toch opmerkingen werden gemaakt dat het toch vooral doorgespeeld moest worden naar de televaag. Dus lijkt het mij zeer wel aannemelijk dat de televaag zelf bij Amanda op de stoep stond, en zij daar niet zelf mee gekomen is. En ja dan kun je er voor kiezen om je verhaal te doen, of je laat de televaag zijn eigen verhaal maken. Lijkt mij dus niet juist om te zeggen dat Amanda de publiciteit heeft gezocht.quote:En waarom wil ze met haar verhaal op de voorkant van de Telegraaf komen in plaats van eerst de aangifte te laten lopen.... en dan ook Tamara's zwangerschap erbij vermelden wat daarbij niet nodig was.
Amanda heeft zelfs een fotoshoot gedaan (met haar hondje Juicy) voor bij haar verhaal...... Dat gaat dan in mijn ogen verder dan alleen je verhaal doen omdat het inmiddels niet meer anders kan. Bovendien had ze kunnen weten dat dergelijke krabbels van haar vriendin Samantha op zo'n publieke site dit zou veroorzaken. Ik vind dus wel dat Amanda de publiciteit heeft gezocht/zoekt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat na de melding van Samantha op Brian's hyves, er hier toch opmerkingen werden gemaakt dat het toch vooral doorgespeeld moest worden naar de televaag. Dus lijkt het mij zeer wel aannemelijk dat de televaag zelf bij Amanda op de stoep stond, en zij daar niet zelf mee gekomen is. En ja dan kun je er voor kiezen om je verhaal te doen, of je laat de televaag zijn eigen verhaal maken. Lijkt mij dus niet juist om te zeggen dat Amanda de publiciteit heeft gezocht.
Amanda is het prototype van een makkelijk slachtoffer. Dat ziet een rechter ook neem ik aan. Dat ze niet eerder en niet tegen andere mensen aangifte heeft gedaan doet niets af aan deze situatie: het duurt vaak jaren voordat vrouwen eindelijk het licht zien in een dergelijke misbruiksituatie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
`
Ik denk het niet...... Op dat stukje is te zien dat hij haar onder de douche duwt, maar niet het gebeuren er omheen. Zo was het Amanda die daar begon met slaan (wat niet op film te zien was, maar ze zelf had vertelt), ook al is ze dan de 'vrouw' in het verhaal. Amanda die stomdronken was en flipte begon Brian op zijn borst te slaan, waarop Brian flipte en haar de douche in duwde, waarop Amanda weer flipte en met bloempotten ging gooien en onderweg ergens Brian een snee in zijn lip bezorgde......... Of dit alles dan valt onder mishandeling....... ik weet het nog niet zo zeker. En die vage filmpjes over dat Brian Amanda onder de dekens zou slaan...... Tenzij de rechter wel beschikt over een bril die door dekens heen kan kijken, zal er met die speculaties ook weinig gebeuren denk ik. Het rare is inderdaad ook dat Amanda dit telkens met Brian uitpraatte en er verder geen probleem van maakte of zelfs tegen vriendinnetjes zei dat haar man dat in zekere mate in zich moest hebben.
Ik denk sowieso dat er (als het zover komt) vraagtekens bij Amanda's verhaal worden gezet. Hoezo doet ze immers wel aangifte tegen Brian en niet tegen haar vorige ex(en) die haar echt het ziekenhuis in had geslagen (met een laars zoals Amanda ooit vertelde). Of zet ze die aangifte tegen Huub niet door die haar volgens haar aangerand zou hebben (en ook volgens haar geschopt/bespuugd/geduwd zou hebben, of met een stoel naar haar gooide waarbij ze ten val kwam). En waarom wil ze met haar verhaal op de voorkant van de Telegraaf komen in plaats van eerst de aangifte te laten lopen.... en dan ook Tamara's zwangerschap erbij vermelden wat daarbij niet nodig was. Ook is Amanda geen vreemde bij justitie.... Naar eigen zeggen heeft ze vaak op het politiebureau gezeten n.a.v. ruzies met vriendjes en heeft ze sowieso 1 keer eerder een valse verklaring afgelegd (toen ze 'per ongeluk' een agent van de roltrap trapte, zei dat beide ouders overleden waren en vervolgens een paar uur later door haar moeder uit de isoleercel werd opgehaald).
Het zal een lastige zaak worden denk ik voor BEIDE partijen....... als het uberhaubt zo ver komt.
mijn inziens zijn er vrouwen/meisjes die juist op zoek zijn naar relaties die uitmonden in geweld en zorgen voor instabiliteit en misere. mannie lijkt me het prototype van zo'n vrouwquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Amanda is het prototype van een makkelijk slachtoffer. Dat ziet een rechter ook neem ik aan. Dat ze niet eerder en niet tegen andere mensen aangifte heeft gedaan doet niets af aan deze situatie: het duurt vaak jaren voordat vrouwen eindelijk het licht zien in een dergelijke misbruiksituatie.
ja je bent een fan van Braien de looser...alsof amanda alles zelf verzint...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
`
Ik denk het niet...... Op dat stukje is te zien dat hij haar onder de douche duwt, maar niet het gebeuren er omheen. Zo was het Amanda die daar begon met slaan (wat niet op film te zien was, maar ze zelf had vertelt), ook al is ze dan de 'vrouw' in het verhaal. Amanda die stomdronken was en flipte begon Brian op zijn borst te slaan, waarop Brian flipte en haar de douche in duwde, waarop Amanda weer flipte en met bloempotten ging gooien en onderweg ergens Brian een snee in zijn lip bezorgde......... Of dit alles dan valt onder mishandeling....... ik weet het nog niet zo zeker. En die vage filmpjes over dat Brian Amanda onder de dekens zou slaan...... Tenzij de rechter wel beschikt over een bril die door dekens heen kan kijken, zal er met die speculaties ook weinig gebeuren denk ik. Het rare is inderdaad ook dat Amanda dit telkens met Brian uitpraatte en er verder geen probleem van maakte of zelfs tegen vriendinnetjes zei dat haar man dat in zekere mate in zich moest hebben.
Ik denk sowieso dat er (als het zover komt) vraagtekens bij Amanda's verhaal worden gezet. Hoezo doet ze immers wel aangifte tegen Brian en niet tegen haar vorige ex(en) die haar echt het ziekenhuis in had geslagen (met een laars zoals Amanda ooit vertelde). Of zet ze die aangifte tegen Huub niet door die haar volgens haar aangerand zou hebben (en ook volgens haar geschopt/bespuugd/geduwd zou hebben, of met een stoel naar haar gooide waarbij ze ten val kwam). En waarom wil ze met haar verhaal op de voorkant van de Telegraaf komen in plaats van eerst de aangifte te laten lopen.... en dan ook Tamara's zwangerschap erbij vermelden wat daarbij niet nodig was. Ook is Amanda geen vreemde bij justitie.... Naar eigen zeggen heeft ze vaak op het politiebureau gezeten n.a.v. ruzies met vriendjes en heeft ze sowieso 1 keer eerder een valse verklaring afgelegd (toen ze 'per ongeluk' een agent van de roltrap trapte, zei dat beide ouders overleden waren en vervolgens een paar uur later door haar moeder uit de isoleercel werd opgehaald).
Het zal een lastige zaak worden denk ik voor BEIDE partijen....... als het uberhaubt zo ver komt.
Dat geval bij die douche wordt sterk uitvergroot. Amanda was in alle staten (dronken ook) en zij was niet meer voor rede vatbaar. Brian had geen vat meer op haar (ze wilde anderen aanvallen). Het was niet eens een ruzie tussen hen (Brian en Amanda, wat al aangeeft dat de intentie er zeker niet was om haar iets aan te doen. HIj wilde Amanda weg uit de situatie, maar zij wlde dat niet. Als je goed en objectief kijkt, zie je dat hij haar onder bedwang houdt en haar tegelijkertijd richting de douche brengt (de enige plek waar je alleen kunt zijn) Ik zie niet dat hij haar slaat of wat dan ook. Wat ik wel zie, is dat hij haar hevig tegenstribbelend, nogal hardhandig (dat is Brian, moet ook denken aan het worstelen met Jaap, waar hij ondanks dat Jaap niet echt tegenstribbelde, maar vanwege het gewicht van Jaap, flink aan de bak moest.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien van hoe brian amanda heeft behandeld, zegt me genoeg. Met name die scene in de badkamer was gewoon mishandeling. En wat mij betreft is die ene keer al erg genoeg. Tel daarbij de dubieuze andere zaken op en het lijkt me bijna onmogelijk om te ontkennen dat er iets aan de hand is daar.
Ik heb jouw verhaal nog niet gelezen, ik zag staan " je gaat niet zomaar naar de politie" en dat vroeg om een reaktie. Nou, er zijn genoeg mensen die naar de politie gaan met een lulverhaal, uit wraak en/of omdat ze opgestookt zijn/worden door anderen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ja je bent een fan van Braien de looser...alsof amanda alles zelf verzint...
je gaat niet zo maar naar de politie hoor....
Jij dénkt dat Brian er achteraf ook spijt van heeft. Ja, dat denk ik ook, maar dan niet omdát hij het gedaan heeft, maar omdat iedereen het kon zien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat geval bij die douche wordt sterk uitvergroot. Amanda was in alle staten (dronken ook) en zij was niet meer voor rede vatbaar. Brian had geen vat meer op haar (ze wilde anderen aanvallen). Het was niet eens een ruzie tussen hen (Brian en Amanda, wat al aangeeft dat de intentie er zeker niet was om haar iets aan te doen. HIj wilde Amanda weg uit de situatie, maar zij wlde dat niet. Als je goed en objectief kijkt, zie je dat hij haar onder bedwang houdt en haar tegelijkertijd richting de douche brengt (de enige plek waar je alleen kunt zijn) Ik zie niet dat hij haar slaat of wat dan ook. Wat ik wel zie, is dat hij haar hevig tegenstribbelend, nogal hardhandig (dat is Brian, moet ook denken aan het worstelen met Jaap, waar hij ondanks dat Jaap niet echt tegenstribbelde, maar vanwege het gewicht van Jaap, flink aan de bak moest.
Het ziet er heel heftig uit en je kunt vanalles invullen, maar kijk je wat er werkelijk gebeurd, dan zie je GEEN mishandeling. Het was dom van hem, en ik denk dat hij het beter niet had kunnen doen, en ik denk dat hij er achteraf ook spijt van heeft.
Ik kan me ergere situaties meemaken, waar niemand " moord en brand" zou schreeuwen bij het zien van deze beelden, maar dat ze zouden zeggen " jeetje, wat een wilde meid zeg, die laat zich ook niet zomaar wegdragen/wegsturen.
Natuurlijk waren de Huubsoppers van streek, omdat ze liever hadden gehad dat Amanda iemand had geslagen, tsja dan was Amanda de agressieveling geweest.
Waarom zou hij zijn mic speciaal daarvoor af doen, hij is dan toch slimmer dan je denkt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oooooh, was dat het? Heel bewust zijn mice afdoen en haar daarna hoer noemen, yeah right.
De grap is, deze filmpjes zijn allemaal verwijderd van JoeTjoep en nog veel meer. Ze zijn alleen nog te vinden op Clipser.![]()
Hilarisch dat saunagesprek, Huub Huub Huub en Brian slaat zichzelf onder de dekens.![]()
Ik denk dat hij er spijt van heeft omdat hij het beter had kunnen laten omdat het nu zo uitgelegd wordt door de azijnzeikers.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij dénkt dat Brian er achteraf ook spijt van heeft. Ja, dat denk ik ook, maar dan niet omdát hij het gedaan heeft, maar omdat iedereen het kon zien.
Het was een hele toestand en dat weet je net zo goed. Wil je beweren dat het niet te maken had daarmee? Het wordt steeds gekker.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:35 schreef sunny16947 het volgende:
TB kun jij dan misschien nog eens uitleggen wat er precies aan vooraf ging. Amanda tegenhouden???? Huub stond al met de beveiliging buiten, en Lieke stond m.i. achterin de slaapzaal. En was Brian niet zelf met dat vuurtje begonnen door Lieke te provoceren?
Ik vind het ook geen slaan, hij duwde haar duidelijk weg. Natasia zei ook tegen haar om niet er naartoe te gaan. Als Brian zo'n mishandelaar is, dan zou je toch op z'n minst verwachten dat hij haar meteen toegetakeld zou hebben. Het is was nogal niets. Ik wilde niets van haar weten en ging juist weg bij haar, wat ik me heel goed kan voorstellen, maar ze bleef doorgaan. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als ik zo'n schouwspel gezien zou hebben. Wat zijn we allemaal braaf als het over Brian gaat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:23 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor naam je er aan wil geven.......... Ik zie het ook meer als een duw dan een klap omdat hij zijn arm recht naar voren bewoog in plaats van een zijwaartse slaande beweging. Dat verklaard ook waarom Amanda een vinger in haar mond kreeg van Brian. Bij een klap kan zoiets haast niet gebeuren, tenzij je slaat als Erik misschienMaar dit soort ouwe
![]()
zijn al zooooo vaak besproken. Mensen zien toch wat ze willen zien
![]()
"Hij heeft Nathanael getrapt, ik zag het zelluf"........
Had Huub dat maar gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ouwe koeien, misschien, maar bij een aangifte wel van belang lijkt mij.
Ik denk dat als een rechter dat filmpje ziet van de douche hij al genoeg weet.
Maar Amanda is ook niet brandschoon, die heeft dit gedrag van Brian altijd gepikt, ze had ook bij de eerste klap op kunnen stappen, en dat heeft ze niet gedaan, waardoor Brian gewoon door kon gaan met zijn frustraties af te reageren op haar.
Dat was toch de dag dat er hele plukken haar uit Amanda's hoofd waren verdwenen? Dat er een tand los zat bij Amanda? Die dag was het toch?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er spijt van heeft omdat hij het beter had kunnen laten omdat het nu zo uitgelegd wordt door de azijnzeikers.
Hele plukken haar, een tand los, Brian een bloedlip, tsja dat kan gebeuren als iemand als een wilde tekeer gaat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was toch de dag dat er hele plukken haar uit Amanda's hoofd waren verdwenen? Dat er een tand los zat bij Amanda? Die dag was het toch?
Ja, die dag was het, maar ach, het was goed en beschermend bedoeldquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was toch de dag dat er hele plukken haar uit Amanda's hoofd waren verdwenen? Dat er een tand los zat bij Amanda? Die dag was het toch?
Ja, als vriendlief een ander liefje zwanger heeft gemaakt. C'mon people. Ik amuseer me met die mensen die Amanda voor alles wat vies en vuil is hebben uitgemaakt, maar nu zo met haar begaan zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Amanda is het prototype van een makkelijk slachtoffer. Dat ziet een rechter ook neem ik aan. Dat ze niet eerder en niet tegen andere mensen aangifte heeft gedaan doet niets af aan deze situatie: het duurt vaak jaren voordat vrouwen eindelijk het licht zien in een dergelijke misbruiksituatie.
Als je iemand wil behoeden, noem je dat ook beschermen. De ene keer dan is het vreselijk dom als hij de verkeerde woorden gebruikt, en de andere keer is het precies zoals hij het zegt en dan weet men ook weer wat hij bedoeld heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, die dag was het, maar ach, het was goed en beschermend bedoeld
ik ben nog steeds geen fan van amanda, maar dat neemt niet weg dat ze niet niet evrdiend om mishandeld te worden. en niet verdient om in bescherming gehouden te worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als vriendlief een ander liefje zwanger heeft gemaakt. C'mon people. Ik amuseer me met die mensen die Amanda voor alles wat vies en vuil is hebben uitgemaakt, maar nu zo met haar begaan zijn.
Dat maak jij er nu van. Ik vind dat vrouwen een vrijbrief krijgen om alles maar bij een man te doen en zelfs ook mogen slaan. Ik vind bv dat je ook je pootjes hoort thuis te houden als vrouw.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen fan van amanda, maar dat neemt niet weg dat ze niet niet evrdiend om mishandeld te worden. en niet verdient om in bescherming gehouden te worden.
Juist het feit dat ze met haar neus op de ontrouw van brian wordt gedrukt kan de reden zijn dat ze eindelijk onder ogen heeft gezien dat hij niet van haar houdt.
jij insinueert dat een vrouw het soms verdient om in elkaar geslagen te worden omdat ze emotioneel is. Een echte kerel weet dat zonder geweld op te lossen. En ik als voormalige wilde kat kan dat beamen.
Damn.... in wat voor kringen verkeer jij waar dergelijke dingen als 'niet abnormaal' worden beschouwd?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hele plukken haar, een tand los, Brian een bloedlip, tsja dat kan gebeuren als iemand als een wilde tekeer gaat.
Ik heb ergere dingen gehoord in dergelijke situaties. Oh oh oh, wat heeft hij haar mishandeld.
Gooi het maar daar op. Ik houd mijn ogen en oren open en doe niet alsof ik op een eiland zit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn.... in wat voor kringen verkeer jij waar dergelijke dingen als 'niet abnormaal' worden beschouwd?
Nou precies dat Mootie, als een man een vrouw afragt en het wordt vergoedelijkt door een andere vrouw.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn.... in wat voor kringen verkeer jij waar dergelijke dingen als 'niet abnormaal' worden beschouwd?
Dat Amanda leeft in haar eigen wereld hebben we wel gezien. Ze creeert haar eigen waarheid, die ze nog zelf gelooft ook. Dus de vraag zal altijd blijven wat echt is gebeurd en wat ze heeft gezien in haar eigen verdorven fantasie. Amanda is echt volkomen screwed up, dat hebben we toch allemaal kunnen aanschouden in al die maanden DGK. Ze zag dingen die er totaal niet waren en bleef bv Huub beschuldigen van dingen ondanks dat videobeelden het tegendeel bewezen. Het kind is echt niet goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen fan van amanda, maar dat neemt niet weg dat ze niet niet evrdiend om mishandeld te worden. en niet verdient om in bescherming gehouden te worden.
en jij bent zeker fan van braien he..brien sloeg wel degelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Amanda leeft in haar eigen wereld hebben we wel gezien. Ze creeert haar eigen waarheid, die ze nog zelf gelooft ook. Dus de vraag zal altijd blijven wat echt is gebeurd en wat ze heeft gezien in haar eigen verdorven fantasie. Amanda is echt volkomen screwed up, dat hebben we toch allemaal kunnen aanschouden in al die maanden DGK. Ze zag dingen die er totaal niet waren en bleef bv Huub beschuldigen van dingen ondanks dat videobeelden het tegendeel bewezen. Het kind is echt niet goed.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:24 schreef Estherdv het volgende:
[..]
en jij bent zeker fan van braien he..braien sloeg wel degelijk
Waarom moet je perse fan zijn. Ik krijg toch het vermoeden bevestigd dat sommigen hun mening aanpassen per persoon. Omdat het Brian is, dan gelden andere regels. Ditzelfde geldt ook voor de anderen (Huub, Jaap, Dennis, Nadia noem maar op). Je kunt los van wat je van iemand vindt, een mening hebben die niet voorspelbaar is, zoals bij mensen die simple-minded zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:24 schreef Estherdv het volgende:
[..]
en jij bent zeker fan van braien he..brien sloeg wel degelijk
Amanda is zeker koppig en geeft niet snel iets toe.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Amanda leeft in haar eigen wereld hebben we wel gezien. Ze creeert haar eigen waarheid, die ze nog zelf gelooft ook. Dus de vraag zal altijd blijven wat echt is gebeurd en wat ze heeft gezien in haar eigen verdorven fantasie. Amanda is echt volkomen screwed up, dat hebben we toch allemaal kunnen aanschouden in al die maanden DGK. Ze zag dingen die er totaal niet waren en bleef bv Huub beschuldigen van dingen ondanks dat videobeelden het tegendeel bewezen. Het kind is echt niet goed.
Daar ben ik ook benieuwd naar, in plaats van naar al die navelstaarderij.quote:
Brian is een opgewonden standje, al moet ik zeggen dat hij zich aan de andere kant ook best kon beheersen, JUIST omdat hij een opgewonden standje is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Amanda is zeker koppig en geeft niet snel iets toe.
Ook het geweld dat we hebben zouden moeten zien, via de filmpjes cq livestreams, zijn niet overtuigend.
Maar dat Brian last heeft van agressieve buien is op zich wel bewezen.
Dus als hij buiten de vele camera´s van het DGK huis, wat ongenuanceerde geweld zou hebben toegepast, zou dat mij niet verbazen.
Kom maar op.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:50 schreef Suikeroom het volgende:
kijk ze discussiëren alsof jullie leven ervan afhangt![]()
![]()
![]()
is er nog nieuws?
In die twee jaar was het nooit constant stressen, nooit constant ruzie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:06 schreef ThunderBitch het volgende:
s
[..]
Brian is een opgewonden standje, al moet ik zeggen dat hij zich aan de andere kant ook best kon beheersen, JUIST omdat hij een opgewonden standje is.
Ik weet niet of je 2 jaar jezelf zodanig kunt inhouden. Sommige mensen hebben een explosief karakter en/of een explosieve relatie. Alles is heftig. Als het misgaat, gaat het dan ook goed mis. Het wil niet zeggen dat iemand dan als mishandelaar gezien moet worden.
Sommige vrouwen (en ook mannen) houden van dergelijke relaties en vinden een relatie snel saai als het geen grote pieken en dalen vertoont. De relaties tussen een man en een vrouw (geliefden) zijn erg ingewikkeld en niet zo simpel samen te vatten. Zo zijn er ook vrouwen die steeds bevestiging nodig hebben en de confrontatie steeds opzoeken, wat niet wil zeggen dat deze vrouwen niet volgzaam zijn op bepaalde punten.
Er is niet voor niets het gezegde "waar er twee kijven, hebben er 2 schuld".
Sorry Suikertje, heb geen nieuwtje, of ik moet er eentje verzinnen, maar dat zal ik maar niet doen.![]()
![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Had echt gehoopt na een heel weekend op wat spectaculaire info over het duo Amanda/Brian.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, in plaats van naar al die navelstaarderij.
Geen Amanda meer in De Telegraaf? Geen Brian die vervolgens een weerwoord geeft?
Ze laten ons gewoon in de steekquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, in plaats van naar al die navelstaarderij.
Geen Amanda meer in De Telegraaf? Geen Brian die vervolgens een weerwoord geeft?
De druk in de villa was er in principe constant, want je moest altijd op je hoede zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
In die twee jaar was het nooit constant stressen, nooit constant ruzie.
daarom was er enige beheersing van Brian(wetende de camera´s) mogelijk.
Dat Amanda het typische soort vrouw is, die op haar vijfenveertigste verjaardag als vrijgezel roept, ´ ik heb altijd de verkeerde man getroffen ´, en niet beseffend ´de verkeerde man opgezocht´. staat buiten kijf.
Als ze een blauw oog had gekregen van Brian, dan had het in het Telegraaf verhaal gestaan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:37 schreef Mathara het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Had echt gehoopt na een heel weekend op wat spectaculaire info over het duo Amanda/Brian.
Eén van de verpleegkundige hier woont vlak bij Zaandam. Toen ze ongeveer 5 weken terug, daar in de supermarkt was zag ze na heel goed koekeloeren Amanda daar lopen met haar zusje .
Amanda droeg een soort van sjaal/doek op haar hoofd, en had ook een zonnebril op dus goed kijken was geboden.
Zusje hield haar ook stevig vast bij haar arm, en duwde het karretje. Die verpleegkundige had ernstig het vermoeden dat Amanda een blauw oog o.i.d verborg.
Nadat zusje had afgerekend, en ze weer weg waren ontstond er een roddel_gesprek in de winkel. Dan hebben sommige mensen wel meer gezien dan een ander, of stonden dichtbij genoeg om te kunnen zien dat het gezicht van Amanda blauw was, toen ze even haar zonnebril omhoog deed om iets te lezen wat Danielle in haar hand had.
Wat de verpleegkundige zelf vooral opviel was, dat Amanda erg trillerig op haar benen stond, en als een angstig vogeltje dicht naast Danielle liep.
Zij had er eigenlijk niet meer aan gedacht. Maar toen ze het bericht in de televaag had gelezen van Amanda, was haar 1e gedachte aan dat moment in de supermarkt.
Ze zegt wel, dat dit niet meer dan een waarneming was van dat moment. En er van alles aan de hand geweest zou kunnen zijn met Amanda en dit niet per definitie te maken zou hoeven hebben met Brian!!!
Met dat wat nu bekend is, zou het wel het meest waarschijnlijke kunnen zijn. Maar nomaals het blijft een waarneming van dat moment, en reactie's van ander bezoekers van de AH, die graag een sterk verhaal maken op zo'n moment.
Feit is wel, dat Amanda op dat moment serieus iets verborgen hield {en dus op zeker blauw plekken/oog had}. En zusje haar heel beschermend vast hield
Dat doe ik ook. Zoiets kan van alles betekenen, die nuchterheid heeft die verpleegkundige hier ook wel hoor, daarom heeft zij het ook niet ingevuld als iets belangrijks.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze een blauw oog had gekregen van Brian, dan had het in het Telegraaf verhaal gestaan.
Er kan inderdaad vanalles aan de hand zijn geweest. Misschien wel gewoon het feit dat Brian met Tamara was of wat dat ook.
Misschien had ze een sjaal om het hoofd omdat ze een bad hairday had. Zou ook zomaar kunnen.
Plus, mensen verzinnen soms verhaaltjes, dus ik geloof sowieso die onzin niet. Ik probeer het bij de feiten te houden, daar waar het enigszins kan.
Er zijn nu eenmaal vrouwen die het talent hebben altijd voor een verkeerde man te kiezen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De druk in de villa was er in principe constant, want je moest altijd op je hoede zijn.
Het is buiten juist gemakkelijker, om weg te lopen, de deur achter je dicht te trekken en de ander in zijn of haar sop te laten gaarkoken. Ik kan me herinneren dat Brian dat ook zelf gezegd heeft. Hij gaat dan liever uit de situatie. Dat heeft hij daar ook vaak gedaan, maar je kunt natuurlijk, naast het spelen van het spel, niet ver weg gaan en je moet het snel oplossen.
De meeste vrouwen vinden dat ze de verkeerde man gekozen hebben. We moeten het niet overdrijven, want de ene partner past prima bij een andere vrouw, terwijl een andere je tot waanzin kan drijven.
Het is niet zo klip en klaar zoals sommigen ons willen doen geloven.
Fout voor haar dan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal vrouwen die het talent hebben altijd voor een verkeerde man te kiezen.
En Amanda is er één van.
misschien leeft Amanda is een foute wereld. haar vorige vriend belande in een Argentijnse cel.
Over dat haar is al veel geschreven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Amanda ís toch een walking & talking bad hair day?
Snap nog steeds niet wat het probleem is, met het haar van Amanda.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Alleen vergat ze negen van de tien keer de achterkant van haar hoofd en dus haar mee te nemen in de ellenlange kapsalonbezoekjes.
Das de wet van vraag en aanbod.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, Amanda is een naieve vrouw waar, door hufters en loverboys misbruik van wordt gemaakt.
Nu haar laatste ex nogquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal vrouwen die het talent hebben altijd voor een verkeerde man te kiezen.
En Amanda is er één van.
misschien leeft Amanda is een foute wereld, haar vorige vriend belande in een Argentijnse cel.
Misbruik maken is altijd fout.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Das de wet van vraag en aanbod.
Zonder die vrouwen waren er geen loverboys.![]()
Of was het nou andersom?!Ook daar valt weer over te discusseren.
Vind ik een vreemde gevolgtrekking. Zouden veel mannen (bijna allen) loverboys zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, Amanda is een naieve vrouw waar, door hufters en loverboys misbruik van wordt gemaakt.
Dat gezeik van iedereen over het haar, heb ik ook nooit gesnapt. Je zou zeggen dat er gegeven moment alles over gezegd is, maar men blijft gefascineerd van Amanda, dat alles aan Amanda afgekraakt moet worden. Ik lach er een beetje om.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat het probleem is, met het haar van Amanda.
Meerdere DGK vrouwen lieten extensions aanmeten, zonder hatelijk commentaar (vooral van de vrouwen) op de forums.
Staat een en tussen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik een vreemde gevolgtrekking. Zouden veel mannen (bijna allen) loverboys zijn.
Een loverboy is voor mij heel iets anders en hufters kunnen ze allemaal zijn.
Precies wat ik zei: Amanda stylde heur haar meestal enkel van voren, waardoor het er van achter als een platgeslagen marmot uitzag. Daarbij mishandelde ze heur haar dusdanig dat die extensions er binnen de kortste keren uitzag als een cavia die een eeuw geleden al was overreden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef spapaars het volgende:
Meerdere DGK vrouwen lieten extensions aanmeten, zonder hatelijk commentaar (vooral van de vrouwen) op de forums.
Overdrijven is geen vak.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies wat ik zei: Amanda stylde heur haar meestal enkel van voren, waardoor het er van achter als een platgeslagen marmot uitzag. Daarbij mishandelde ze heur haar dusdanig dat die extensions er binnen de kortste keren uitzag als een cavia die een eeuw geleden al was overreden.
Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Overdrijven is wél een vakquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
Overdrijven is geen vak.
Nooit een platgeslagen Marmot gezien, offender of that?
Copythatquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overdrijven is wél een vak. Tal van foto's zijn hier de revue gepasseerd van Amanda met een severecase of roadkill op heur harses.
Klopt! Daarom heb ik ze ook apart (afzonderlijk) genoemd.quote:
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat haar haar stinkt. Ze heeft de nodige bezoekers geknuffeld en ik heb nooit gemerkt dat zij zich terugtrokken o.i.d. omdat haar haar zou stinken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.
Deze durfde ze amper af te zetten, waar het idee dus vandaan kwam dat het daar onder wel zou beginnen te stinken.
Neuh, het stonk absoluut niet, ze douchte veel, geloof mij nu maar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.
Deze durfde ze amper af te zetten, waar het idee dus vandaan kwam dat het daar onder wel zou beginnen te stinken.
Jawel hoor Eric en Huub hebben het wel is gezegtquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat haar haar stinkt. Ze heeft de nodige bezoekers geknuffeld en ik heb nooit gemerkt dat zij zich terugtrokken o.i.d. omdat haar haar zou stinken.
Nooit gehoord, en als zij de enigen zijn, dan valt het wel mee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:22 schreef Ning het volgende:
[..]
Jawel hoor Eric en Huub hebben het wel is gezegt
ja je hebt helemaal gelijk, waar hebben we het over, onze aandacht moet bij Brian blijven, die was negatief in beeld omdat hij Amanda sloeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nooit gehoord, en als zij de enigen zijn, dan valt het wel mee.
Als Eric het gezegd zou hebben, denk ik dat het geweest is nadat het de kooi verlaten had.
Waar hebben we het over zeg.
Huub stonk uit z'n bek werd weleens gezegd, maar daar zal je mij niet over horen. Het kan zomaar gebeuren, en dan nog.... lekker belangrijk!
Mensen die dingen riepen die ze niet konden weten noemden ze "vals-getuigen".quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:27 schreef blomst het volgende:
[..]
ja je hebt helemaal gelijk, waar hebben we het over, onze aandacht moet bij Brian blijven, die was negatief in beeld omdat hij Amanda sloeg.
En wat Amanda ook gedaan heeft, iemand slaan , stompen is nooit goed te praten
Lieke zonder Annis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
liekeAnnis
bron http://sporty-lieke.hyves.nl/fotos/
En terecht!!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:51 schreef jassy het volgende:
Natasia in het Nieuws:
'Gouden Kooi' is werk, dus krijgt Natasja WW nadat ze is weggestemd
Deelname aan het omstreden tv-programma 'de Gouden Kooi' is werk. Voormalig kandidate Natasja heeft daarom recht op een WW-uitkering nu zij zonder werk zit. Dat heeft de rechtbank Zwolle-Lelystad bepaald. Natasja uit Almere spande de zaak aan nadat het UWV haar aanvraag voor een werkloosheidsuitkering had afgewezen, omdat de vergoeding voor haar deelname aan de Gouden Kooi geen salaris, maar een schadeloosstelling zou zijn. Natasja kreeg voor haar deelname ¤2250 per maand, waarover premies werden ingehouden. Volgende rechter was dat salaris. Het UWV moet haar de misgelopen WW uitbetalen sinds juli vorig jaar, toen ze uit de Gouden Kooi werd weggestemd.
Was voorpagina nieuws bij de Twentse Courant Tubantia
Dan krijgt ze nog aardig watquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:51 schreef jassy het volgende:
Natasia in het Nieuws:
'Gouden Kooi' is werk, dus krijgt Natasja WW nadat ze is weggestemd
Deelname aan het omstreden tv-programma 'de Gouden Kooi' is werk. Voormalig kandidate Natasja heeft daarom recht op een WW-uitkering nu zij zonder werk zit. Dat heeft de rechtbank Zwolle-Lelystad bepaald. Natasja uit Almere spande de zaak aan nadat het UWV haar aanvraag voor een werkloosheidsuitkering had afgewezen, omdat de vergoeding voor haar deelname aan de Gouden Kooi geen salaris, maar een schadeloosstelling zou zijn. Natasja kreeg voor haar deelname ¤2250 per maand, waarover premies werden ingehouden. Volgende rechter was dat salaris. Het UWV moet haar de misgelopen WW uitbetalen sinds juli vorig jaar, toen ze uit de Gouden Kooi werd weggestemd.
Was voorpagina nieuws bij de Twentse Courant Tubantia
Hoezo? Sinds wanneer is in die villa hangen werk en is het egld dat je daarvoor krijgt salaris? Ik vind het belachelijk, laat dat wijf lekker gaan werken zeg.quote:
Ja dat is wat anders. Ze had allang een baan kunnen hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Sinds wanneer is in die villa hangen werk en is het egld dat je daarvoor krijgt salaris? Ik vind het belachelijk, laat dat wijf lekker gaan werken zeg.
Nee, ze moest een paar uur per dag doen alsof ze een zorgzame moeder was. Helaas voor haar kwam in de overige uren haar ware aard telkens weer bovendrijven.quote:[b]Op dinsdag 7 oktober 2008 12:49
En zij moest 24/u per dag zichzelf zijn. Dat is hard werken hoor.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
Wonen in een villa, gratis eten, drinken, rijbewijs en borst correctie + een kans een miljoen te winnen + ¤2250,- pm.
Graag ook zo'n vakantie baantje.
Klopt, daaraan kon je goed zien hoeveel moeite het haar kostte om dat 'lieve' stemmetje op te zetten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
Jullie vergeten wel ff het voorlezen voor "de kindertjes"...dat is geen kattenpis.![]()
Das hard werken...
Die arme 'Kindjes van Nederland' en haar eigen bloedjes. Volgens mij hebben ze er allemaal nog nachtmerries van. Ik iig wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
Jullie vergeten wel ff het voorlezen voor "de kindertjes"...dat is geen kattenpis.![]()
Das hard werken...
jij wilt je tieten laten vergroten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
Wonen in een villa, gratis eten, drinken, rijbewijs en borst correctie + een kans een miljoen te winnen + ¤2250,- pm.
Graag ook zo'n vakantie baantje.
En net of die kinderen naar die streams keken...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Klopt, daaraan kon je goed zien hoeveel moeite het haar kostte om dat 'lieve' stemmetje op te zetten.
Eigenlijk hoorde ik haar nog liever bleren en tieren, dat kwam stukken natuurlijker over
hebben een tijdje lang de meest ranzige verhalen gehouden tijdens haar voorlees uurtje, kan mij ooit nog eens het gesprek aan de eettafel bij het keukenterras herinneren over sex met paarden e.d. terwijl die heks aan de andere kant de kindertjes aan het voorlezen was,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
En net of die kinderen naar die streams keken...![]()
Wat zou jij doen ??
...of Natasia die voorleest. Of die stream aan de andere kant. Waar bijvoorbeeld Amanda aan de eettafel een zeer onsmakkelijk verhaal verteld over d'r zeer bloedige ontmaagding in een goedkope hotelkamer. Juist ja, dan haken zelfs je eigen kinderen af Natasia.![]()
![]()
Voorleesuurtje????? Het was krap aan 10 minuten, meer tijd nam die zwarte heks daar niet voor of ze moeten er maar weinig van uitgezonden hebben. Thank God.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:27 schreef Huubdgk het volgende:
hebben een tijdje lang de meest ranzige verhalen gehouden tijdens haar voorlees uurtje, kan mij ooit nog eens het gesprek aan de eettafel bij het keukenterras herinneren over sex met paarden e.d. terwijl die heks aan de andere kant de kindertjes aan het voorlezen was,
haaaaaaaaaai moppentrommels blegh!
eigenlijk was ik het... over dat er een man in amerika was die was doodgegaan aan inwendige bloedingen na, jawel, penetratie door een hengstquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voorleesuurtje????? Het was krap aan 10 minuten, meer tijd nam die zwarte heks daar niet voor of ze moeten er maar weinig van uitgezonden hebben. Thank God.![]()
Sex met paarden....dat moet Brian geweest zijn die met dit onderwerp kwam.
Hè jakkes, wat een debiel, die vent in Amerika dan hè?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:41 schreef Huubdgk het volgende:
eigenlijk was ik het... over dat er een man in amerika was die was doodgegaan aan inwendige bloedingen na, jawel, penetratie door een hengstwas toen in het nieuws
WEBLOG REACTIES: DE WERELD IS GEKKER GEWORDENquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:25 schreef Huubdgk het volgende:
moet het niet gekker worden, ga vandaag hier maar eens een vernietigend blog over schrijven
Waar komt dit vandaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef dgklieke het volgende:
[..]
WEBLOG REACTIES: DE WERELD IS GEKKER GEWORDEN
Deelname Gouden Kooi was werk voor Natasja
van onze redactie
AMSTERDAM - Het geld dat Natasia kreeg voor haar deelname aan de Gouden Kooi is gewoon salaris en dus heeft ze nu recht op een ww-uitkering.
Dat bepaalde de rechtbank Lelystad/Zwolle. Natasia spande een zaak aan tegen het UWV nadat haar aanvraag voor een ww-uitkering door de instantie was afgewezen. UWV meende dat de vergoeding die Natasia voor haar deelname aan de Gouden Kooi kreeg geen salaris, maar een schadeloosstelling was. Het bezwaar wat Natasia hierop indiende werd met hetzelfde argument afgewezen.
Foto: Beusker, Roy
Maar nu heeft de rechtbank bepaald dat er wel degelijk sprake was van een dienstbetrekking tussen Natasia en De Gouden Kooi. Voor haar deelname kreeg ze een vergoeding van 2250 euro bruto per maand, waar gewoon loonheffing en premies op zijn ingehouden.
Natasia heeft nu de ww die ze is misgelopen sinds juli vorig jaar van het UWV te goed.
Dit meldt Dagblad van het Noorden.
sorry mag ik even?
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaa, een uitkering, hoe enorm chique! Ja, echt stijl die dame.
Alleen zoals altijd bij Natasia krijg ik de wrange bijsmaak dat deze vrouw kinderen heeft.
Maar eerlijk is eerlijk, Chayenne en Yairo zijn 2 enorm lieve en welopgevoede kinderen. Hoop dat ze dat, ondanks hoe hun moeder zich af en toe gedraagt, blijven.
Hoe gedraagt die moeder zich dan? nou zo
http://www.telegraaf.nl/p(...)nd_bij_Jensen__.html
http://www.telegraaf.nl/p(...)ging__Natasia__.html
en natuurlijk niet te vergeten, deze
deze laat ook haar mooiste kant zien
grtz all
Huub
Wat denk je zelf? Die twee hebben een beef. En terecht!quote:
dat klopt maar als haar linkomen minder is dan een ww uitkering dan word het aangevuld tot de ww uitkering waar ze recht op hadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft na de kooi toch ook opgetreden in het land? Niet voor noppes dunkt me. Dan is dat toch gewoon werk? En heb je geen recht meer op WW?
Ze hebben Arte eraf gegooid hier, stelletje sukkelsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Die twee hebben een beef. En terecht!
*ding dong*
Natasia vs Huub
Vecht het vooral lekker uit in de media. Ik lees wel. Het is ook al even stil met Amanda vs Brian.
Stel aandachtshoeren dat het zijn. Game on!![]()
Wie heeft eigenlijk Arte gekeken afgelopen vrijdag?
Geen idee. Ze heeft al jaren een gedeeltelijke WAO.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef Elske6 het volgende:
WAO ? Waarvoor dat? Psychische klap omdat ze de Kooi was uit gezet???
Ik heb gekeken, was maar heel kort. Kritische blik van buitenaf hoe verwerkelijk dit soort televisie is. Ze hebben de meest ranzige beelden van internet geplukt en zich afgevraagd, hoe mensen nu naar zo iets kunnen kijken.quote:Wie heeft eigenlijk Arte gekeken afgelopen vrijdag?
Ze had paar afgangen bij Jensen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft na de kooi toch ook opgetreden in het land? Niet voor noppes dunkt me. Dan is dat toch gewoon werk? En heb je geen recht meer op WW?
Wauw, dat zou wel heel erg zuur zijn!! Als het waar is hoop ik voor hem dat hij niet alles daar had staanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:16 schreef bloodymary het volgende:
Ik las net ergens dat Jaap zijn geld op Icesavings heeft/had staan. Weet niet of het waar is.......
Ja, dat denk ik ook. Vind dat niets voor iemand als Jaap !! En hier een grap over maken ligt voor de handquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:21 schreef Copycat het volgende:
Dan zal het wel een FOK!iaans garpje zijn, denk ik.
Dat heb ik al gedacht toen hij DGK won...haha. Hij zou er toe in staat zijn.......quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Jaap eerder een type dat zijn geld in een aantal oude sokken bewaart.
Meen je dat nou echt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:36 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap zou anders het geld toch niet uitgeven en de rest van zn leven in een bungelo wonen
opzich zou het wel een mooi voorbeeld zijn van de hebzucht die er heerst, als het waar is hoop ik dat ie niks terug krijgt
Met een foto van een boze edoch strijdvaardige Huub over drie kolommen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef APK het volgende:
Valt me nog mee dat dit schokkende wereldnieuws niet op de voorpagina van de papieren editie van De Telegraaf staat.
Hoe kun je dat nou zeggen, ze hebben nog wel zo'n geweldige cursus beleggingen gehad!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Jaap eerder een type dat zijn geld in een aantal oude sokken bewaart.
Ik gok dat Lieke dan jarig is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:59 schreef Manu82 het volgende:
En wat is er over 6 uur?
Ja lekker belangrijk, is er nog wat gebeurd met Amanda, Brian, de zwangere ex en de aangiftes?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
WEBLOG REACTIES: HYVES GEJAT
een of andere sneaky motherfucker of motherfuckster heeft mijn hyves gejat!
Nee, alles is naar de achtergrond verschoven, want the breaking news is dat Lieke over 5 3/4 uur 25 wordt!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk, is er nog wat gebeurd met Amanda, Brian, de zwangere ex en de aangiftes?
En spring je uit de taart?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, alles is naar de achtergrond verschoven, want the breaking news is dat Lieke over 5 3/4 uur 25 wordt!!!
ja, ik zag dat ze via hyves druk was met mensen uit te nodigen voor haar feestjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, alles is naar de achtergrond verschoven, want the breaking news is dat Lieke over 5 3/4 uur 25 wordt!!!
Lees jij zelf eigenlijk wel wat je post.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:13 schreef dgklieke het volgende:
'Gouden Kooi-Huub zoekt een leuke man' [ afbeelding ]
van onze redactie Gerelateerde artikelen Huub en Claire betrokken bij ruzie in Spaanse disco
Huub en Claire, de... Gouden Kooi-Huub blijkt trouw als een hond
Nu Huub de prostituees niet... Bodyguards voor Huub en Claire!
Huub en Claire laten zich... Afkicken van De Gouden Kooi
Voor iedereen die moet afkicken van De... Huub moet Gouden Kooi verlaten!
Huub heeft donderdagavond als... Twingly blog zoeken1 blogs die verwijzen naar dit artikelHyves pagina van Huub ( gouden kooi ) beklad !?3 uren geleden Nieuws NieuwsWat is Twingly? AMSTERDAM - Huub van Ballegooy uit de Gouden Kooi zou via zijn Hyves-pagina op zoek zijn naar een leuke vent in zijn leven.
Dat het leven na de Gouden Kooi niet meevalt, blijkt wel uit het feit dat zijn Hyvespagina is gehackt...
En Huub is not amused. Hij laat via de website Rocketmiljonairs weten: 'Dus heb al gemailed naar Hyves Headquarters over deze internet terror! Ze moeten degene die dit gedaan heeft eerst stokslagen op de voetzolen geven geven, kaalscheren en op een platte kar door het dorp heen rijden...en tot bloederig slot daarna ongeblindoekt executeren....met hagel!'
Hij doet daar de dringende oproep om het password van zijn site naar hem te mailen.
klik hier voor de nieuwe hyves van huub
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ke_man___.html?p=4,1
zal bwiaan wel gedaan hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Lees jij zelf eigenlijk wel wat je post.
Mjah dan krijg je zo te lezen de hele familie er gratis bij....Ik bedank vriendelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
Vluchten uit Volendam dan maar. Ik bied Nicolaas wel onderdak aan. Wie neemt Marietje liefdevol op?
Opvallende reactie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
Vluchten uit Volendam dan maar. Ik bied Nicolaas wel onderdak aan. Wie neemt Marietje liefdevol op?
quote:De Telegraaf/Priv� zou de zoon van Maribelle eens moeten interviewen, dan kunnen ze horen hoe Nicolaas echt is en waarom hij niet bij zijn moeder wil wonen!
Ex-plaatsgenoot, Volendam | 08:10 | 10.10.08
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |