Dat gezeik van iedereen over het haar, heb ik ook nooit gesnapt. Je zou zeggen dat er gegeven moment alles over gezegd is, maar men blijft gefascineerd van Amanda, dat alles aan Amanda afgekraakt moet worden. Ik lach er een beetje om.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat het probleem is, met het haar van Amanda.
Meerdere DGK vrouwen lieten extensions aanmeten, zonder hatelijk commentaar (vooral van de vrouwen) op de forums.
Staat een en tussen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik een vreemde gevolgtrekking. Zouden veel mannen (bijna allen) loverboys zijn.
Een loverboy is voor mij heel iets anders en hufters kunnen ze allemaal zijn.
Precies wat ik zei: Amanda stylde heur haar meestal enkel van voren, waardoor het er van achter als een platgeslagen marmot uitzag. Daarbij mishandelde ze heur haar dusdanig dat die extensions er binnen de kortste keren uitzag als een cavia die een eeuw geleden al was overreden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef spapaars het volgende:
Meerdere DGK vrouwen lieten extensions aanmeten, zonder hatelijk commentaar (vooral van de vrouwen) op de forums.
Overdrijven is geen vak.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies wat ik zei: Amanda stylde heur haar meestal enkel van voren, waardoor het er van achter als een platgeslagen marmot uitzag. Daarbij mishandelde ze heur haar dusdanig dat die extensions er binnen de kortste keren uitzag als een cavia die een eeuw geleden al was overreden.
Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Overdrijven is wél een vakquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
Overdrijven is geen vak.
Nooit een platgeslagen Marmot gezien, offender of that?
Copythatquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overdrijven is wél een vak. Tal van foto's zijn hier de revue gepasseerd van Amanda met een severecase of roadkill op heur harses.
Klopt! Daarom heb ik ze ook apart (afzonderlijk) genoemd.quote:
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat haar haar stinkt. Ze heeft de nodige bezoekers geknuffeld en ik heb nooit gemerkt dat zij zich terugtrokken o.i.d. omdat haar haar zou stinken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.
Deze durfde ze amper af te zetten, waar het idee dus vandaan kwam dat het daar onder wel zou beginnen te stinken.
Neuh, het stonk absoluut niet, ze douchte veel, geloof mij nu maar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.
Deze durfde ze amper af te zetten, waar het idee dus vandaan kwam dat het daar onder wel zou beginnen te stinken.
Jawel hoor Eric en Huub hebben het wel is gezegtquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat haar haar stinkt. Ze heeft de nodige bezoekers geknuffeld en ik heb nooit gemerkt dat zij zich terugtrokken o.i.d. omdat haar haar zou stinken.
Nooit gehoord, en als zij de enigen zijn, dan valt het wel mee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:22 schreef Ning het volgende:
[..]
Jawel hoor Eric en Huub hebben het wel is gezegt
ja je hebt helemaal gelijk, waar hebben we het over, onze aandacht moet bij Brian blijven, die was negatief in beeld omdat hij Amanda sloeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nooit gehoord, en als zij de enigen zijn, dan valt het wel mee.
Als Eric het gezegd zou hebben, denk ik dat het geweest is nadat het de kooi verlaten had.
Waar hebben we het over zeg.
Huub stonk uit z'n bek werd weleens gezegd, maar daar zal je mij niet over horen. Het kan zomaar gebeuren, en dan nog.... lekker belangrijk!
Mensen die dingen riepen die ze niet konden weten noemden ze "vals-getuigen".quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:27 schreef blomst het volgende:
[..]
ja je hebt helemaal gelijk, waar hebben we het over, onze aandacht moet bij Brian blijven, die was negatief in beeld omdat hij Amanda sloeg.
En wat Amanda ook gedaan heeft, iemand slaan , stompen is nooit goed te praten
Lieke zonder Annis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
liekeAnnis
bron http://sporty-lieke.hyves.nl/fotos/
En terecht!!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:51 schreef jassy het volgende:
Natasia in het Nieuws:
'Gouden Kooi' is werk, dus krijgt Natasja WW nadat ze is weggestemd
Deelname aan het omstreden tv-programma 'de Gouden Kooi' is werk. Voormalig kandidate Natasja heeft daarom recht op een WW-uitkering nu zij zonder werk zit. Dat heeft de rechtbank Zwolle-Lelystad bepaald. Natasja uit Almere spande de zaak aan nadat het UWV haar aanvraag voor een werkloosheidsuitkering had afgewezen, omdat de vergoeding voor haar deelname aan de Gouden Kooi geen salaris, maar een schadeloosstelling zou zijn. Natasja kreeg voor haar deelname ¤2250 per maand, waarover premies werden ingehouden. Volgende rechter was dat salaris. Het UWV moet haar de misgelopen WW uitbetalen sinds juli vorig jaar, toen ze uit de Gouden Kooi werd weggestemd.
Was voorpagina nieuws bij de Twentse Courant Tubantia
Dan krijgt ze nog aardig watquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:51 schreef jassy het volgende:
Natasia in het Nieuws:
'Gouden Kooi' is werk, dus krijgt Natasja WW nadat ze is weggestemd
Deelname aan het omstreden tv-programma 'de Gouden Kooi' is werk. Voormalig kandidate Natasja heeft daarom recht op een WW-uitkering nu zij zonder werk zit. Dat heeft de rechtbank Zwolle-Lelystad bepaald. Natasja uit Almere spande de zaak aan nadat het UWV haar aanvraag voor een werkloosheidsuitkering had afgewezen, omdat de vergoeding voor haar deelname aan de Gouden Kooi geen salaris, maar een schadeloosstelling zou zijn. Natasja kreeg voor haar deelname ¤2250 per maand, waarover premies werden ingehouden. Volgende rechter was dat salaris. Het UWV moet haar de misgelopen WW uitbetalen sinds juli vorig jaar, toen ze uit de Gouden Kooi werd weggestemd.
Was voorpagina nieuws bij de Twentse Courant Tubantia
Hoezo? Sinds wanneer is in die villa hangen werk en is het egld dat je daarvoor krijgt salaris? Ik vind het belachelijk, laat dat wijf lekker gaan werken zeg.quote:
Ja dat is wat anders. Ze had allang een baan kunnen hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Sinds wanneer is in die villa hangen werk en is het egld dat je daarvoor krijgt salaris? Ik vind het belachelijk, laat dat wijf lekker gaan werken zeg.
Nee, ze moest een paar uur per dag doen alsof ze een zorgzame moeder was. Helaas voor haar kwam in de overige uren haar ware aard telkens weer bovendrijven.quote:[b]Op dinsdag 7 oktober 2008 12:49
En zij moest 24/u per dag zichzelf zijn. Dat is hard werken hoor.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
Wonen in een villa, gratis eten, drinken, rijbewijs en borst correctie + een kans een miljoen te winnen + ¤2250,- pm.
Graag ook zo'n vakantie baantje.
Klopt, daaraan kon je goed zien hoeveel moeite het haar kostte om dat 'lieve' stemmetje op te zetten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
Jullie vergeten wel ff het voorlezen voor "de kindertjes"...dat is geen kattenpis.![]()
Das hard werken...
Die arme 'Kindjes van Nederland' en haar eigen bloedjes. Volgens mij hebben ze er allemaal nog nachtmerries van. Ik iig wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
Jullie vergeten wel ff het voorlezen voor "de kindertjes"...dat is geen kattenpis.![]()
Das hard werken...
jij wilt je tieten laten vergroten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
Wonen in een villa, gratis eten, drinken, rijbewijs en borst correctie + een kans een miljoen te winnen + ¤2250,- pm.
Graag ook zo'n vakantie baantje.
En net of die kinderen naar die streams keken...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Klopt, daaraan kon je goed zien hoeveel moeite het haar kostte om dat 'lieve' stemmetje op te zetten.
Eigenlijk hoorde ik haar nog liever bleren en tieren, dat kwam stukken natuurlijker over
hebben een tijdje lang de meest ranzige verhalen gehouden tijdens haar voorlees uurtje, kan mij ooit nog eens het gesprek aan de eettafel bij het keukenterras herinneren over sex met paarden e.d. terwijl die heks aan de andere kant de kindertjes aan het voorlezen was,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
En net of die kinderen naar die streams keken...![]()
Wat zou jij doen ??
...of Natasia die voorleest. Of die stream aan de andere kant. Waar bijvoorbeeld Amanda aan de eettafel een zeer onsmakkelijk verhaal verteld over d'r zeer bloedige ontmaagding in een goedkope hotelkamer. Juist ja, dan haken zelfs je eigen kinderen af Natasia.![]()
![]()
Voorleesuurtje????? Het was krap aan 10 minuten, meer tijd nam die zwarte heks daar niet voor of ze moeten er maar weinig van uitgezonden hebben. Thank God.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:27 schreef Huubdgk het volgende:
hebben een tijdje lang de meest ranzige verhalen gehouden tijdens haar voorlees uurtje, kan mij ooit nog eens het gesprek aan de eettafel bij het keukenterras herinneren over sex met paarden e.d. terwijl die heks aan de andere kant de kindertjes aan het voorlezen was,
haaaaaaaaaai moppentrommels blegh!
eigenlijk was ik het... over dat er een man in amerika was die was doodgegaan aan inwendige bloedingen na, jawel, penetratie door een hengstquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voorleesuurtje????? Het was krap aan 10 minuten, meer tijd nam die zwarte heks daar niet voor of ze moeten er maar weinig van uitgezonden hebben. Thank God.![]()
Sex met paarden....dat moet Brian geweest zijn die met dit onderwerp kwam.
Hè jakkes, wat een debiel, die vent in Amerika dan hè?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:41 schreef Huubdgk het volgende:
eigenlijk was ik het... over dat er een man in amerika was die was doodgegaan aan inwendige bloedingen na, jawel, penetratie door een hengstwas toen in het nieuws
WEBLOG REACTIES: DE WERELD IS GEKKER GEWORDENquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:25 schreef Huubdgk het volgende:
moet het niet gekker worden, ga vandaag hier maar eens een vernietigend blog over schrijven
Waar komt dit vandaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef dgklieke het volgende:
[..]
WEBLOG REACTIES: DE WERELD IS GEKKER GEWORDEN
Deelname Gouden Kooi was werk voor Natasja
van onze redactie
AMSTERDAM - Het geld dat Natasia kreeg voor haar deelname aan de Gouden Kooi is gewoon salaris en dus heeft ze nu recht op een ww-uitkering.
Dat bepaalde de rechtbank Lelystad/Zwolle. Natasia spande een zaak aan tegen het UWV nadat haar aanvraag voor een ww-uitkering door de instantie was afgewezen. UWV meende dat de vergoeding die Natasia voor haar deelname aan de Gouden Kooi kreeg geen salaris, maar een schadeloosstelling was. Het bezwaar wat Natasia hierop indiende werd met hetzelfde argument afgewezen.
Foto: Beusker, Roy
Maar nu heeft de rechtbank bepaald dat er wel degelijk sprake was van een dienstbetrekking tussen Natasia en De Gouden Kooi. Voor haar deelname kreeg ze een vergoeding van 2250 euro bruto per maand, waar gewoon loonheffing en premies op zijn ingehouden.
Natasia heeft nu de ww die ze is misgelopen sinds juli vorig jaar van het UWV te goed.
Dit meldt Dagblad van het Noorden.
sorry mag ik even?
hahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaa, een uitkering, hoe enorm chique! Ja, echt stijl die dame.
Alleen zoals altijd bij Natasia krijg ik de wrange bijsmaak dat deze vrouw kinderen heeft.
Maar eerlijk is eerlijk, Chayenne en Yairo zijn 2 enorm lieve en welopgevoede kinderen. Hoop dat ze dat, ondanks hoe hun moeder zich af en toe gedraagt, blijven.
Hoe gedraagt die moeder zich dan? nou zo
http://www.telegraaf.nl/p(...)nd_bij_Jensen__.html
http://www.telegraaf.nl/p(...)ging__Natasia__.html
en natuurlijk niet te vergeten, deze
deze laat ook haar mooiste kant zien
grtz all
Huub
Wat denk je zelf? Die twee hebben een beef. En terecht!quote:
dat klopt maar als haar linkomen minder is dan een ww uitkering dan word het aangevuld tot de ww uitkering waar ze recht op hadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft na de kooi toch ook opgetreden in het land? Niet voor noppes dunkt me. Dan is dat toch gewoon werk? En heb je geen recht meer op WW?
Ze hebben Arte eraf gegooid hier, stelletje sukkelsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Die twee hebben een beef. En terecht!
*ding dong*
Natasia vs Huub
Vecht het vooral lekker uit in de media. Ik lees wel. Het is ook al even stil met Amanda vs Brian.
Stel aandachtshoeren dat het zijn. Game on!![]()
Wie heeft eigenlijk Arte gekeken afgelopen vrijdag?
Geen idee. Ze heeft al jaren een gedeeltelijke WAO.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef Elske6 het volgende:
WAO ? Waarvoor dat? Psychische klap omdat ze de Kooi was uit gezet???
Ik heb gekeken, was maar heel kort. Kritische blik van buitenaf hoe verwerkelijk dit soort televisie is. Ze hebben de meest ranzige beelden van internet geplukt en zich afgevraagd, hoe mensen nu naar zo iets kunnen kijken.quote:Wie heeft eigenlijk Arte gekeken afgelopen vrijdag?
Ze had paar afgangen bij Jensen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft na de kooi toch ook opgetreden in het land? Niet voor noppes dunkt me. Dan is dat toch gewoon werk? En heb je geen recht meer op WW?
Wauw, dat zou wel heel erg zuur zijn!! Als het waar is hoop ik voor hem dat hij niet alles daar had staanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:16 schreef bloodymary het volgende:
Ik las net ergens dat Jaap zijn geld op Icesavings heeft/had staan. Weet niet of het waar is.......
Ja, dat denk ik ook. Vind dat niets voor iemand als Jaap !! En hier een grap over maken ligt voor de handquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:21 schreef Copycat het volgende:
Dan zal het wel een FOK!iaans garpje zijn, denk ik.
Dat heb ik al gedacht toen hij DGK won...haha. Hij zou er toe in staat zijn.......quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Jaap eerder een type dat zijn geld in een aantal oude sokken bewaart.
Meen je dat nou echt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:36 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap zou anders het geld toch niet uitgeven en de rest van zn leven in een bungelo wonen
opzich zou het wel een mooi voorbeeld zijn van de hebzucht die er heerst, als het waar is hoop ik dat ie niks terug krijgt
Met een foto van een boze edoch strijdvaardige Huub over drie kolommen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef APK het volgende:
Valt me nog mee dat dit schokkende wereldnieuws niet op de voorpagina van de papieren editie van De Telegraaf staat.
Hoe kun je dat nou zeggen, ze hebben nog wel zo'n geweldige cursus beleggingen gehad!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Jaap eerder een type dat zijn geld in een aantal oude sokken bewaart.
Ik gok dat Lieke dan jarig is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:59 schreef Manu82 het volgende:
En wat is er over 6 uur?
Ja lekker belangrijk, is er nog wat gebeurd met Amanda, Brian, de zwangere ex en de aangiftes?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
WEBLOG REACTIES: HYVES GEJAT
een of andere sneaky motherfucker of motherfuckster heeft mijn hyves gejat!
Nee, alles is naar de achtergrond verschoven, want the breaking news is dat Lieke over 5 3/4 uur 25 wordt!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk, is er nog wat gebeurd met Amanda, Brian, de zwangere ex en de aangiftes?
En spring je uit de taart?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, alles is naar de achtergrond verschoven, want the breaking news is dat Lieke over 5 3/4 uur 25 wordt!!!
ja, ik zag dat ze via hyves druk was met mensen uit te nodigen voor haar feestjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, alles is naar de achtergrond verschoven, want the breaking news is dat Lieke over 5 3/4 uur 25 wordt!!!
Lees jij zelf eigenlijk wel wat je post.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:13 schreef dgklieke het volgende:
'Gouden Kooi-Huub zoekt een leuke man' [ afbeelding ]
van onze redactie Gerelateerde artikelen Huub en Claire betrokken bij ruzie in Spaanse disco
Huub en Claire, de... Gouden Kooi-Huub blijkt trouw als een hond
Nu Huub de prostituees niet... Bodyguards voor Huub en Claire!
Huub en Claire laten zich... Afkicken van De Gouden Kooi
Voor iedereen die moet afkicken van De... Huub moet Gouden Kooi verlaten!
Huub heeft donderdagavond als... Twingly blog zoeken1 blogs die verwijzen naar dit artikelHyves pagina van Huub ( gouden kooi ) beklad !?3 uren geleden Nieuws NieuwsWat is Twingly? AMSTERDAM - Huub van Ballegooy uit de Gouden Kooi zou via zijn Hyves-pagina op zoek zijn naar een leuke vent in zijn leven.
Dat het leven na de Gouden Kooi niet meevalt, blijkt wel uit het feit dat zijn Hyvespagina is gehackt...
En Huub is not amused. Hij laat via de website Rocketmiljonairs weten: 'Dus heb al gemailed naar Hyves Headquarters over deze internet terror! Ze moeten degene die dit gedaan heeft eerst stokslagen op de voetzolen geven geven, kaalscheren en op een platte kar door het dorp heen rijden...en tot bloederig slot daarna ongeblindoekt executeren....met hagel!'
Hij doet daar de dringende oproep om het password van zijn site naar hem te mailen.
klik hier voor de nieuwe hyves van huub
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ke_man___.html?p=4,1
zal bwiaan wel gedaan hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Lees jij zelf eigenlijk wel wat je post.
Mjah dan krijg je zo te lezen de hele familie er gratis bij....Ik bedank vriendelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
Vluchten uit Volendam dan maar. Ik bied Nicolaas wel onderdak aan. Wie neemt Marietje liefdevol op?
Opvallende reactie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
Vluchten uit Volendam dan maar. Ik bied Nicolaas wel onderdak aan. Wie neemt Marietje liefdevol op?
quote:De Telegraaf/Priv� zou de zoon van Maribelle eens moeten interviewen, dan kunnen ze horen hoe Nicolaas echt is en waarom hij niet bij zijn moeder wil wonen!
Ex-plaatsgenoot, Volendam | 08:10 | 10.10.08
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |