Misbruik maken is altijd fout.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Das de wet van vraag en aanbod.
Zonder die vrouwen waren er geen loverboys.![]()
Of was het nou andersom?!Ook daar valt weer over te discusseren.
Vind ik een vreemde gevolgtrekking. Zouden veel mannen (bijna allen) loverboys zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, Amanda is een naieve vrouw waar, door hufters en loverboys misbruik van wordt gemaakt.
Dat gezeik van iedereen over het haar, heb ik ook nooit gesnapt. Je zou zeggen dat er gegeven moment alles over gezegd is, maar men blijft gefascineerd van Amanda, dat alles aan Amanda afgekraakt moet worden. Ik lach er een beetje om.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat het probleem is, met het haar van Amanda.
Meerdere DGK vrouwen lieten extensions aanmeten, zonder hatelijk commentaar (vooral van de vrouwen) op de forums.
Staat een en tussen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik een vreemde gevolgtrekking. Zouden veel mannen (bijna allen) loverboys zijn.
Een loverboy is voor mij heel iets anders en hufters kunnen ze allemaal zijn.
Precies wat ik zei: Amanda stylde heur haar meestal enkel van voren, waardoor het er van achter als een platgeslagen marmot uitzag. Daarbij mishandelde ze heur haar dusdanig dat die extensions er binnen de kortste keren uitzag als een cavia die een eeuw geleden al was overreden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef spapaars het volgende:
Meerdere DGK vrouwen lieten extensions aanmeten, zonder hatelijk commentaar (vooral van de vrouwen) op de forums.
Overdrijven is geen vak.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies wat ik zei: Amanda stylde heur haar meestal enkel van voren, waardoor het er van achter als een platgeslagen marmot uitzag. Daarbij mishandelde ze heur haar dusdanig dat die extensions er binnen de kortste keren uitzag als een cavia die een eeuw geleden al was overreden.
Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Overdrijven is wél een vakquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
Overdrijven is geen vak.
Nooit een platgeslagen Marmot gezien, offender of that?
Copythatquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overdrijven is wél een vak. Tal van foto's zijn hier de revue gepasseerd van Amanda met een severecase of roadkill op heur harses.
Klopt! Daarom heb ik ze ook apart (afzonderlijk) genoemd.quote:
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat haar haar stinkt. Ze heeft de nodige bezoekers geknuffeld en ik heb nooit gemerkt dat zij zich terugtrokken o.i.d. omdat haar haar zou stinken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.
Deze durfde ze amper af te zetten, waar het idee dus vandaan kwam dat het daar onder wel zou beginnen te stinken.
Neuh, het stonk absoluut niet, ze douchte veel, geloof mij nu maar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de extensions , meer om hoe slecht ze met het haar en de extensions omging/ verzorgde, en het resultaat was dan ook alfgeknakt haar, en moest ze verder met een Pruik/haarstukken.
Deze durfde ze amper af te zetten, waar het idee dus vandaan kwam dat het daar onder wel zou beginnen te stinken.
Jawel hoor Eric en Huub hebben het wel is gezegtquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat haar haar stinkt. Ze heeft de nodige bezoekers geknuffeld en ik heb nooit gemerkt dat zij zich terugtrokken o.i.d. omdat haar haar zou stinken.
Nooit gehoord, en als zij de enigen zijn, dan valt het wel mee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:22 schreef Ning het volgende:
[..]
Jawel hoor Eric en Huub hebben het wel is gezegt
ja je hebt helemaal gelijk, waar hebben we het over, onze aandacht moet bij Brian blijven, die was negatief in beeld omdat hij Amanda sloeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nooit gehoord, en als zij de enigen zijn, dan valt het wel mee.
Als Eric het gezegd zou hebben, denk ik dat het geweest is nadat het de kooi verlaten had.
Waar hebben we het over zeg.
Huub stonk uit z'n bek werd weleens gezegd, maar daar zal je mij niet over horen. Het kan zomaar gebeuren, en dan nog.... lekker belangrijk!
Mensen die dingen riepen die ze niet konden weten noemden ze "vals-getuigen".quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:27 schreef blomst het volgende:
[..]
ja je hebt helemaal gelijk, waar hebben we het over, onze aandacht moet bij Brian blijven, die was negatief in beeld omdat hij Amanda sloeg.
En wat Amanda ook gedaan heeft, iemand slaan , stompen is nooit goed te praten
Lieke zonder Annis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
liekeAnnis
bron http://sporty-lieke.hyves.nl/fotos/
En terecht!!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:51 schreef jassy het volgende:
Natasia in het Nieuws:
'Gouden Kooi' is werk, dus krijgt Natasja WW nadat ze is weggestemd
Deelname aan het omstreden tv-programma 'de Gouden Kooi' is werk. Voormalig kandidate Natasja heeft daarom recht op een WW-uitkering nu zij zonder werk zit. Dat heeft de rechtbank Zwolle-Lelystad bepaald. Natasja uit Almere spande de zaak aan nadat het UWV haar aanvraag voor een werkloosheidsuitkering had afgewezen, omdat de vergoeding voor haar deelname aan de Gouden Kooi geen salaris, maar een schadeloosstelling zou zijn. Natasja kreeg voor haar deelname ¤2250 per maand, waarover premies werden ingehouden. Volgende rechter was dat salaris. Het UWV moet haar de misgelopen WW uitbetalen sinds juli vorig jaar, toen ze uit de Gouden Kooi werd weggestemd.
Was voorpagina nieuws bij de Twentse Courant Tubantia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |