Ik dacht dat de kooi al voorbij was. Dit kan alleen maar verwarring scheppen. Wat streamers/fans zeggen is nog niet de 'waarheid'. Ook ontstaat hierdoor zoveel verwarring dat mensen het verleden en het heden door elkaar gaan halen. Ik lach me rot.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Danique van VOL heeft wat speurwerk gedaan en kwam dit tegen in een oud topique. Schijnt een gesprek te zijn geweest in de Kooi tussen Netty en Natasia. Het is dus een streamverslag.
[..]
."
En hoe weet jij dat hij niet 6 jaar bevriend is met haar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:27 schreef HDS het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)a-om-bria_shortfilms
Brian is een leugenaar met z'n verhaal over 6 jaar relatie met tamara. in dit fimpje zegt hij toch echt duidelijk dat hij 6 jaar bevriend is met Tamara. Hij liegt alles los en vast bij elkaar dat hij zelf niet meer weet wat hij destijds heeft gezegd.
Ik geloof echt de verhalen van OOh; oftewel een "kennis" van Tamara. Fok Forum. Terwijl hij met tamara seks had, stuurde hij amanda ook pikante smsjes ik wil diep in je komen bla bla bla!!! En nog vele andere smsjes.
Dat is woordenpikkerij. We weten best wel wat bedoeld wordt. G-sus, straks moet hij nog verantwoorden waarom hij som 'ja' zegt en andere keren 'bon'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
Le-zen. HDS heet het over het feit dat Brian heeft verklaard zes jaar een relatie te hebben gehad met Tamara (zie dat stuk in Telegraaf waarin hij toegeeft toch vader te worden). In dit filmpje zegt hij dat hij al zes jaar met haar bevriend is. Twee verschillende dingen dus, uit één en dezelfde mond.
Jij misschien niet. Maar zo werkt het dus wel. We kunnen over woorden vallen, terwijl we niet precies weten waar het misverstand ligt. Ik begrijp in ieder geval wat bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik haal zes jaar vriendschap en een half jaar een relatie enerzijds en zes jaar een relatie anderzijds nooit door elkaar.
Het ging om de vraag hoe het zat met Tamara en Brian in het verleden en die poen. Heeft niks te maken met verwarring scheppen en het is immers weer actueel. Maar ik ben blij dat je lol hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik dacht dat de kooi al voorbij was. Dit kan alleen maar verwarring scheppen. Wat streamers/fans zeggen is nog niet de 'waarheid'. Ook ontstaat hierdoor zoveel verwarring dat mensen het verleden en het heden door elkaar gaan halen. Ik lach me rot.
Precies, dat bedoel ik. Wat een gemierenneuk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, zo kun je alles wel met honderden korrels zout nemen. 'We zijn er niet bij geweest, dus we weten niet precies welke bewoordingen hij heeft gebruikt en dus kunnen we er dus eigenlijk geen mening over hebben.'
Ach, je bent er zoet mee. Sorry weet niet wat een foe(s) is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging om de vraag hoe het zat met Tamara en Brian in het verleden en die poen. Heeft niks te maken met verwarring scheppen en het is immers weer actueel. Maar ik ben blij dat je lol hebt.![]()
Eindelijk kan ik iemand invullen onder foes.
Ehm ja, dat was dus spottend bedoeld. Tenminste, die indruk heb ik. Ik was er uiteraard niet bij toen CC dit posttequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Wat een gemierenneuk.
Misschien kun je er volgende keer nog even een disclaimer bijzetten of zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Je zou toch denken dateen dead giveaway zou zijn ...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Filmpje van afgelopen zaterdag, Celebberen maar.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ferry is gewoon een mattie.Niks aan de hand.
Goh was dat dan in alle gevallen maar zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik begrijp in ieder geval wat bedoeld wordt.
You just proved my point. Niets is wat het lijkt, als je voorbarig bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ehm ja, dat was dus spottend bedoeld. Tenminste, die indruk heb ik. Ik was er uiteraard niet bij toen CC dit postte
Titel: Hoi, vanaf nu maximaal 1 x per week, check... [/b]quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:59 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat een prachtig nummer...Staat hij al op nr 1? (van de slechte top 100)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ripley, ik denk dat ik mijn diploma's door de plee ga spoelen. Bij nader inzien is het geschreven woord toch niet mijn kopje thee.
Inhoudelijk reageren is misschien een betere optie. Laat zien dat je de diploma's waard bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ripley, ik denk dat ik mijn diploma's door de plee ga spoelen. Bij nader inzien is het geschreven woord toch niet mijn kopje thee.
De reactie over het communiceren slaat precies op wat ik bedoel. Daar gaat het allang niet meer over of het nou een vergissing, een verspreking, een fout van de Telegraaf, of wat dan ook is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
Het enige (enigszins) inhoudelijke hieraan is dat in De Telegraaf zes jaar relatie staat en hij elders verkondigt zes maanden een relatie te hebben gehad en zes jaar vriendschap.
Ik vind dat twee dingen die je niet snel door elkaar haalt (bij nader inzien misschien wel als je Brian Kubatz heet), jij ziet dat anders en begint over onbedoelde uitwerkingen die communicatie op mensen kan hebben. En dat je je beter kunt afvragen hoe iets bedoeld is, in plaats van het voor waar aan te nemen ...
Sorry hoor, maar wat voor een discussie wil je dan in hemelsnaam voeren? Dan sla je toch alles dood met niks?
Dus wees concreet en to the point of pick een andere battle.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, zo kun je alles wel met honderden korrels zout nemen. 'We zijn er niet bij geweest, dus we weten niet precies welke bewoordingen hij heeft gebruikt en dus kunnen we er dus eigenlijk geen mening over hebben.'
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Wat een gemierenneuk.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ehm ja, dat was dus spottend bedoeld. Tenminste, die indruk heb ik. Ik was er uiteraard niet bij toen CC dit postte
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
You just proved my point. Niets is wat het lijkt, als je voorbarig bent.
Ik weet hoe het bedoeld is, en mijn reactie is daarom ook aan haar.
Aangezien ik gewend ben om dingen op verschillende manieren te interpreteren, daar waar dingen soms voor meerdere interpretaties vatbaar zijn, begrijp ik waar jij de fout in gaat, en zij misschien ook, gezien haar reactie.
Taal, i.h.b. communiceren, en vooral het geschreven woord kan een onbedoelde uitwerking op mensen hebben. Het is dan beter om te vragen hoe het bedoeld is, i.p.v. voetstoots aan te nemen dat het is wat je denkt.
Ik zou zeggen, lees nog maar eens terug, en neem dan deze reaktie mee in jouw overweging of ik haar reaktie goed ingeschat heb.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is misschien een betere optie. Laat zien dat je de diploma's waard bent.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De reactie over het communiceren slaat precies op wat ik bedoel. Daar gaat het allang niet meer over of het nou een vergissing, een verspreking, een fout van de Telegraaf, of wat dan ook is.
Het ging om wat erna kwam, waar Ripley op reageerde en daarmee suggereerde dat ik jou commentaar niet goed begrepen had, en dat het wellicht sarcastisch bedoeld kon zijn.
Vermoeiend zeg. Het is ook niet gemakkelijk, het leven.
Brian heeft Amanda niet on streams geslagen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:53 schreef dgklieke het volgende:
ik wil nog even terugkomen op dat brian amanda mishandeld heb in de gouden kooi
wij als streams hebben dit vaak kunnen zien
maar de regie van de gouden kooi nog duidelijker dan wij
zo zij palm vrijdag op nowlive radio
knip
nee maar stompen is ook slaan.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 05:43 schreef Manu82 het volgende:
En daarom heeft Brian denk ik ook dit keer deels gelijk;
Hij heeft haar niet geslagen, maar een kopstoot gegeven, in bed onder de dekens gestompt en haar daarna aan haar haren naar het bad gesleept en haar toen een half uur onder water geduwd. Van slaan was geen sprake
Palma is een leugenares. Ze durfde ze eerst ook niets te zeggen. Vanaf het gevalletje met Brian (OM AMANDA for crying out loud) is ze totaal anti-Brian, ondanks al haar fake uitspraken "ik gun het iedereen" etc.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:53 schreef dgklieke het volgende:
ik wil nog even terugkomen op dat brian amanda mishandeld heb in de gouden kooi
wij als streams hebben dit vaak kunnen zien
maar de regie van de gouden kooi nog duidelijker dan wij
zo zij palm vrijdag op nowlive radio
dat ze samen met de regie alle beelden terug gekeken hadden
en palma weet 100% zeker dat brian amanda geslagen heeft
deze uitzending van nowlive radio kan je op dit filmpje
beluisteren http://www.clipser.com/watch_video/789365
Palma is inderdaad een beetje een raar wijf. Maar er valt verder weinig te ontkennen aan het feit dat Brian gewelddadig tegen amanda is geweest op tape en dat moet de regie en het personeel, die er met hun neus bovenop zaten toch ook hebben gezien, als de streamers het al niet gemist hebbenquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Palma is een leugenares. Ze durfde ze eerst ook niets te zeggen. Vanaf het gevalletje met Brian (OM AMANDA for crying out loud) is ze totaal anti-Brian, ondanks al haar fake uitspraken "ik gun het iedereen" etc.
Ik heb niet gezien wat anderen menen gezien te hebben. Ik kan niet onder de dekens kijken, maar anderen kunnen precies zien wat er gebeurd is. Palma is 'snachts daar niet aanwezig. Palms is een naprater van Nowlive, niet meer niet minder.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Palma is inderdaad een beetje een raar wijf. Maar er valt verder weinig te ontkennen aan het feit dat Brian gewelddadig tegen amanda is geweest op tape en dat moet de regie en het personeel, die er met hun neus bovenop zaten toch ook hebben gezien, als de streamers het al niet gemist hebben
Wat ik heb gezien van hoe brian amanda heeft behandeld, zegt me genoeg. Met name die scene in de badkamer was gewoon mishandeling. En wat mij betreft is die ene keer al erg genoeg. Tel daarbij de dubieuze andere zaken op en het lijkt me bijna onmogelijk om te ontkennen dat er iets aan de hand is daar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien wat anderen menen gezien te hebben. Ik kan niet onder de dekens kijken, maar anderen kunnen precies zien wat er gebeurd is. Palma is 'snachts daar niet aanwezig. Palms is een naprater van Nowlive, niet meer niet minder.
Natuurlijk zijn er dingen gebeurd, net zoals bij anderen, maar men maakt er veel teveel van.
het was wurgseksquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Brian gaf Amanda hier wrs een aai over haar bolletje, heel liefdevol eigenlijk. Dat "BRIAN' van Amanda zegt mij genoeg.
Hier doelde Palma op, dit heeft ze gezien op de streams en velen met haar.
Filmpje.
Oooooh, was dat het? Heel bewust zijn mice afdoen en haar daarna hoer noemen, yeah right.quote:
Het is maar net wat voor naam je er aan wil geven.......... Ik zie het ook meer als een duw dan een klap omdat hij zijn arm recht naar voren bewoog in plaats van een zijwaartse slaande beweging. Dat verklaard ook waarom Amanda een vinger in haar mond kreeg van Brian. Bij een klap kan zoiets haast niet gebeuren, tenzij je slaat als Erik misschienquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef schatje het volgende:
Brian sloeg Amanda toen wel in het gezicht. Hij maakte daar zelf een duw van. Zijn moeder Netty schreef nog in brief hoe goed het haar deed dat Brian Amanda had geslagen. Dit was allemaal op de streams te zien.
Ouwe koeien, misschien, maar bij een aangifte wel van belang lijkt mij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:23 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor naam je er aan wil geven.......... Ik zie het ook meer als een duw dan een klap omdat hij zijn arm recht naar voren bewoog in plaats van een zijwaartse slaande beweging. Dat verklaard ook waarom Amanda een vinger in haar mond kreeg van Brian. Bij een klap kan zoiets haast niet gebeuren, tenzij je slaat als Erik misschienMaar dit soort ouwe
![]()
zijn al zooooo vaak besproken. Mensen zien toch wat ze willen zien
![]()
"Hij heeft Nathanael getrapt, ik zag het zelluf"........
`quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ouwe koeien, misschien, maar bij een aangifte wel van belang lijkt mij.
Ik denk dat als een rechter dat filmpje ziet van de douche hij al genoeg weet.
Maar Amanda is ook niet brandschoon, die heeft dit gedrag van Brian altijd gepikt, ze had ook bij de eerste klap op kunnen stappen, en dat heeft ze niet gedaan, waardoor Brian gewoon door kon gaan met zijn frustraties af te reageren op haar.
Kan me herinneren dat na de melding van Samantha op Brian's hyves, er hier toch opmerkingen werden gemaakt dat het toch vooral doorgespeeld moest worden naar de televaag. Dus lijkt het mij zeer wel aannemelijk dat de televaag zelf bij Amanda op de stoep stond, en zij daar niet zelf mee gekomen is. En ja dan kun je er voor kiezen om je verhaal te doen, of je laat de televaag zijn eigen verhaal maken. Lijkt mij dus niet juist om te zeggen dat Amanda de publiciteit heeft gezocht.quote:En waarom wil ze met haar verhaal op de voorkant van de Telegraaf komen in plaats van eerst de aangifte te laten lopen.... en dan ook Tamara's zwangerschap erbij vermelden wat daarbij niet nodig was.
Amanda heeft zelfs een fotoshoot gedaan (met haar hondje Juicy) voor bij haar verhaal...... Dat gaat dan in mijn ogen verder dan alleen je verhaal doen omdat het inmiddels niet meer anders kan. Bovendien had ze kunnen weten dat dergelijke krabbels van haar vriendin Samantha op zo'n publieke site dit zou veroorzaken. Ik vind dus wel dat Amanda de publiciteit heeft gezocht/zoekt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat na de melding van Samantha op Brian's hyves, er hier toch opmerkingen werden gemaakt dat het toch vooral doorgespeeld moest worden naar de televaag. Dus lijkt het mij zeer wel aannemelijk dat de televaag zelf bij Amanda op de stoep stond, en zij daar niet zelf mee gekomen is. En ja dan kun je er voor kiezen om je verhaal te doen, of je laat de televaag zijn eigen verhaal maken. Lijkt mij dus niet juist om te zeggen dat Amanda de publiciteit heeft gezocht.
Amanda is het prototype van een makkelijk slachtoffer. Dat ziet een rechter ook neem ik aan. Dat ze niet eerder en niet tegen andere mensen aangifte heeft gedaan doet niets af aan deze situatie: het duurt vaak jaren voordat vrouwen eindelijk het licht zien in een dergelijke misbruiksituatie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
`
Ik denk het niet...... Op dat stukje is te zien dat hij haar onder de douche duwt, maar niet het gebeuren er omheen. Zo was het Amanda die daar begon met slaan (wat niet op film te zien was, maar ze zelf had vertelt), ook al is ze dan de 'vrouw' in het verhaal. Amanda die stomdronken was en flipte begon Brian op zijn borst te slaan, waarop Brian flipte en haar de douche in duwde, waarop Amanda weer flipte en met bloempotten ging gooien en onderweg ergens Brian een snee in zijn lip bezorgde......... Of dit alles dan valt onder mishandeling....... ik weet het nog niet zo zeker. En die vage filmpjes over dat Brian Amanda onder de dekens zou slaan...... Tenzij de rechter wel beschikt over een bril die door dekens heen kan kijken, zal er met die speculaties ook weinig gebeuren denk ik. Het rare is inderdaad ook dat Amanda dit telkens met Brian uitpraatte en er verder geen probleem van maakte of zelfs tegen vriendinnetjes zei dat haar man dat in zekere mate in zich moest hebben.
Ik denk sowieso dat er (als het zover komt) vraagtekens bij Amanda's verhaal worden gezet. Hoezo doet ze immers wel aangifte tegen Brian en niet tegen haar vorige ex(en) die haar echt het ziekenhuis in had geslagen (met een laars zoals Amanda ooit vertelde). Of zet ze die aangifte tegen Huub niet door die haar volgens haar aangerand zou hebben (en ook volgens haar geschopt/bespuugd/geduwd zou hebben, of met een stoel naar haar gooide waarbij ze ten val kwam). En waarom wil ze met haar verhaal op de voorkant van de Telegraaf komen in plaats van eerst de aangifte te laten lopen.... en dan ook Tamara's zwangerschap erbij vermelden wat daarbij niet nodig was. Ook is Amanda geen vreemde bij justitie.... Naar eigen zeggen heeft ze vaak op het politiebureau gezeten n.a.v. ruzies met vriendjes en heeft ze sowieso 1 keer eerder een valse verklaring afgelegd (toen ze 'per ongeluk' een agent van de roltrap trapte, zei dat beide ouders overleden waren en vervolgens een paar uur later door haar moeder uit de isoleercel werd opgehaald).
Het zal een lastige zaak worden denk ik voor BEIDE partijen....... als het uberhaubt zo ver komt.
mijn inziens zijn er vrouwen/meisjes die juist op zoek zijn naar relaties die uitmonden in geweld en zorgen voor instabiliteit en misere. mannie lijkt me het prototype van zo'n vrouwquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Amanda is het prototype van een makkelijk slachtoffer. Dat ziet een rechter ook neem ik aan. Dat ze niet eerder en niet tegen andere mensen aangifte heeft gedaan doet niets af aan deze situatie: het duurt vaak jaren voordat vrouwen eindelijk het licht zien in een dergelijke misbruiksituatie.
ja je bent een fan van Braien de looser...alsof amanda alles zelf verzint...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
`
Ik denk het niet...... Op dat stukje is te zien dat hij haar onder de douche duwt, maar niet het gebeuren er omheen. Zo was het Amanda die daar begon met slaan (wat niet op film te zien was, maar ze zelf had vertelt), ook al is ze dan de 'vrouw' in het verhaal. Amanda die stomdronken was en flipte begon Brian op zijn borst te slaan, waarop Brian flipte en haar de douche in duwde, waarop Amanda weer flipte en met bloempotten ging gooien en onderweg ergens Brian een snee in zijn lip bezorgde......... Of dit alles dan valt onder mishandeling....... ik weet het nog niet zo zeker. En die vage filmpjes over dat Brian Amanda onder de dekens zou slaan...... Tenzij de rechter wel beschikt over een bril die door dekens heen kan kijken, zal er met die speculaties ook weinig gebeuren denk ik. Het rare is inderdaad ook dat Amanda dit telkens met Brian uitpraatte en er verder geen probleem van maakte of zelfs tegen vriendinnetjes zei dat haar man dat in zekere mate in zich moest hebben.
Ik denk sowieso dat er (als het zover komt) vraagtekens bij Amanda's verhaal worden gezet. Hoezo doet ze immers wel aangifte tegen Brian en niet tegen haar vorige ex(en) die haar echt het ziekenhuis in had geslagen (met een laars zoals Amanda ooit vertelde). Of zet ze die aangifte tegen Huub niet door die haar volgens haar aangerand zou hebben (en ook volgens haar geschopt/bespuugd/geduwd zou hebben, of met een stoel naar haar gooide waarbij ze ten val kwam). En waarom wil ze met haar verhaal op de voorkant van de Telegraaf komen in plaats van eerst de aangifte te laten lopen.... en dan ook Tamara's zwangerschap erbij vermelden wat daarbij niet nodig was. Ook is Amanda geen vreemde bij justitie.... Naar eigen zeggen heeft ze vaak op het politiebureau gezeten n.a.v. ruzies met vriendjes en heeft ze sowieso 1 keer eerder een valse verklaring afgelegd (toen ze 'per ongeluk' een agent van de roltrap trapte, zei dat beide ouders overleden waren en vervolgens een paar uur later door haar moeder uit de isoleercel werd opgehaald).
Het zal een lastige zaak worden denk ik voor BEIDE partijen....... als het uberhaubt zo ver komt.
Dat geval bij die douche wordt sterk uitvergroot. Amanda was in alle staten (dronken ook) en zij was niet meer voor rede vatbaar. Brian had geen vat meer op haar (ze wilde anderen aanvallen). Het was niet eens een ruzie tussen hen (Brian en Amanda, wat al aangeeft dat de intentie er zeker niet was om haar iets aan te doen. HIj wilde Amanda weg uit de situatie, maar zij wlde dat niet. Als je goed en objectief kijkt, zie je dat hij haar onder bedwang houdt en haar tegelijkertijd richting de douche brengt (de enige plek waar je alleen kunt zijn) Ik zie niet dat hij haar slaat of wat dan ook. Wat ik wel zie, is dat hij haar hevig tegenstribbelend, nogal hardhandig (dat is Brian, moet ook denken aan het worstelen met Jaap, waar hij ondanks dat Jaap niet echt tegenstribbelde, maar vanwege het gewicht van Jaap, flink aan de bak moest.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien van hoe brian amanda heeft behandeld, zegt me genoeg. Met name die scene in de badkamer was gewoon mishandeling. En wat mij betreft is die ene keer al erg genoeg. Tel daarbij de dubieuze andere zaken op en het lijkt me bijna onmogelijk om te ontkennen dat er iets aan de hand is daar.
Ik heb jouw verhaal nog niet gelezen, ik zag staan " je gaat niet zomaar naar de politie" en dat vroeg om een reaktie. Nou, er zijn genoeg mensen die naar de politie gaan met een lulverhaal, uit wraak en/of omdat ze opgestookt zijn/worden door anderen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:27 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ja je bent een fan van Braien de looser...alsof amanda alles zelf verzint...
je gaat niet zo maar naar de politie hoor....
Jij dénkt dat Brian er achteraf ook spijt van heeft. Ja, dat denk ik ook, maar dan niet omdát hij het gedaan heeft, maar omdat iedereen het kon zien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat geval bij die douche wordt sterk uitvergroot. Amanda was in alle staten (dronken ook) en zij was niet meer voor rede vatbaar. Brian had geen vat meer op haar (ze wilde anderen aanvallen). Het was niet eens een ruzie tussen hen (Brian en Amanda, wat al aangeeft dat de intentie er zeker niet was om haar iets aan te doen. HIj wilde Amanda weg uit de situatie, maar zij wlde dat niet. Als je goed en objectief kijkt, zie je dat hij haar onder bedwang houdt en haar tegelijkertijd richting de douche brengt (de enige plek waar je alleen kunt zijn) Ik zie niet dat hij haar slaat of wat dan ook. Wat ik wel zie, is dat hij haar hevig tegenstribbelend, nogal hardhandig (dat is Brian, moet ook denken aan het worstelen met Jaap, waar hij ondanks dat Jaap niet echt tegenstribbelde, maar vanwege het gewicht van Jaap, flink aan de bak moest.
Het ziet er heel heftig uit en je kunt vanalles invullen, maar kijk je wat er werkelijk gebeurd, dan zie je GEEN mishandeling. Het was dom van hem, en ik denk dat hij het beter niet had kunnen doen, en ik denk dat hij er achteraf ook spijt van heeft.
Ik kan me ergere situaties meemaken, waar niemand " moord en brand" zou schreeuwen bij het zien van deze beelden, maar dat ze zouden zeggen " jeetje, wat een wilde meid zeg, die laat zich ook niet zomaar wegdragen/wegsturen.
Natuurlijk waren de Huubsoppers van streek, omdat ze liever hadden gehad dat Amanda iemand had geslagen, tsja dan was Amanda de agressieveling geweest.
Waarom zou hij zijn mic speciaal daarvoor af doen, hij is dan toch slimmer dan je denkt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oooooh, was dat het? Heel bewust zijn mice afdoen en haar daarna hoer noemen, yeah right.
De grap is, deze filmpjes zijn allemaal verwijderd van JoeTjoep en nog veel meer. Ze zijn alleen nog te vinden op Clipser.![]()
Hilarisch dat saunagesprek, Huub Huub Huub en Brian slaat zichzelf onder de dekens.![]()
Ik denk dat hij er spijt van heeft omdat hij het beter had kunnen laten omdat het nu zo uitgelegd wordt door de azijnzeikers.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij dénkt dat Brian er achteraf ook spijt van heeft. Ja, dat denk ik ook, maar dan niet omdát hij het gedaan heeft, maar omdat iedereen het kon zien.
Het was een hele toestand en dat weet je net zo goed. Wil je beweren dat het niet te maken had daarmee? Het wordt steeds gekker.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:35 schreef sunny16947 het volgende:
TB kun jij dan misschien nog eens uitleggen wat er precies aan vooraf ging. Amanda tegenhouden???? Huub stond al met de beveiliging buiten, en Lieke stond m.i. achterin de slaapzaal. En was Brian niet zelf met dat vuurtje begonnen door Lieke te provoceren?
Ik vind het ook geen slaan, hij duwde haar duidelijk weg. Natasia zei ook tegen haar om niet er naartoe te gaan. Als Brian zo'n mishandelaar is, dan zou je toch op z'n minst verwachten dat hij haar meteen toegetakeld zou hebben. Het is was nogal niets. Ik wilde niets van haar weten en ging juist weg bij haar, wat ik me heel goed kan voorstellen, maar ze bleef doorgaan. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als ik zo'n schouwspel gezien zou hebben. Wat zijn we allemaal braaf als het over Brian gaat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:23 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor naam je er aan wil geven.......... Ik zie het ook meer als een duw dan een klap omdat hij zijn arm recht naar voren bewoog in plaats van een zijwaartse slaande beweging. Dat verklaard ook waarom Amanda een vinger in haar mond kreeg van Brian. Bij een klap kan zoiets haast niet gebeuren, tenzij je slaat als Erik misschienMaar dit soort ouwe
![]()
zijn al zooooo vaak besproken. Mensen zien toch wat ze willen zien
![]()
"Hij heeft Nathanael getrapt, ik zag het zelluf"........
Had Huub dat maar gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ouwe koeien, misschien, maar bij een aangifte wel van belang lijkt mij.
Ik denk dat als een rechter dat filmpje ziet van de douche hij al genoeg weet.
Maar Amanda is ook niet brandschoon, die heeft dit gedrag van Brian altijd gepikt, ze had ook bij de eerste klap op kunnen stappen, en dat heeft ze niet gedaan, waardoor Brian gewoon door kon gaan met zijn frustraties af te reageren op haar.
Dat was toch de dag dat er hele plukken haar uit Amanda's hoofd waren verdwenen? Dat er een tand los zat bij Amanda? Die dag was het toch?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er spijt van heeft omdat hij het beter had kunnen laten omdat het nu zo uitgelegd wordt door de azijnzeikers.
Hele plukken haar, een tand los, Brian een bloedlip, tsja dat kan gebeuren als iemand als een wilde tekeer gaat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was toch de dag dat er hele plukken haar uit Amanda's hoofd waren verdwenen? Dat er een tand los zat bij Amanda? Die dag was het toch?
Ja, die dag was het, maar ach, het was goed en beschermend bedoeldquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was toch de dag dat er hele plukken haar uit Amanda's hoofd waren verdwenen? Dat er een tand los zat bij Amanda? Die dag was het toch?
Ja, als vriendlief een ander liefje zwanger heeft gemaakt. C'mon people. Ik amuseer me met die mensen die Amanda voor alles wat vies en vuil is hebben uitgemaakt, maar nu zo met haar begaan zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Amanda is het prototype van een makkelijk slachtoffer. Dat ziet een rechter ook neem ik aan. Dat ze niet eerder en niet tegen andere mensen aangifte heeft gedaan doet niets af aan deze situatie: het duurt vaak jaren voordat vrouwen eindelijk het licht zien in een dergelijke misbruiksituatie.
Als je iemand wil behoeden, noem je dat ook beschermen. De ene keer dan is het vreselijk dom als hij de verkeerde woorden gebruikt, en de andere keer is het precies zoals hij het zegt en dan weet men ook weer wat hij bedoeld heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, die dag was het, maar ach, het was goed en beschermend bedoeld
ik ben nog steeds geen fan van amanda, maar dat neemt niet weg dat ze niet niet evrdiend om mishandeld te worden. en niet verdient om in bescherming gehouden te worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als vriendlief een ander liefje zwanger heeft gemaakt. C'mon people. Ik amuseer me met die mensen die Amanda voor alles wat vies en vuil is hebben uitgemaakt, maar nu zo met haar begaan zijn.
Dat maak jij er nu van. Ik vind dat vrouwen een vrijbrief krijgen om alles maar bij een man te doen en zelfs ook mogen slaan. Ik vind bv dat je ook je pootjes hoort thuis te houden als vrouw.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen fan van amanda, maar dat neemt niet weg dat ze niet niet evrdiend om mishandeld te worden. en niet verdient om in bescherming gehouden te worden.
Juist het feit dat ze met haar neus op de ontrouw van brian wordt gedrukt kan de reden zijn dat ze eindelijk onder ogen heeft gezien dat hij niet van haar houdt.
jij insinueert dat een vrouw het soms verdient om in elkaar geslagen te worden omdat ze emotioneel is. Een echte kerel weet dat zonder geweld op te lossen. En ik als voormalige wilde kat kan dat beamen.
Damn.... in wat voor kringen verkeer jij waar dergelijke dingen als 'niet abnormaal' worden beschouwd?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hele plukken haar, een tand los, Brian een bloedlip, tsja dat kan gebeuren als iemand als een wilde tekeer gaat.
Ik heb ergere dingen gehoord in dergelijke situaties. Oh oh oh, wat heeft hij haar mishandeld.
Gooi het maar daar op. Ik houd mijn ogen en oren open en doe niet alsof ik op een eiland zit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn.... in wat voor kringen verkeer jij waar dergelijke dingen als 'niet abnormaal' worden beschouwd?
Nou precies dat Mootie, als een man een vrouw afragt en het wordt vergoedelijkt door een andere vrouw.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn.... in wat voor kringen verkeer jij waar dergelijke dingen als 'niet abnormaal' worden beschouwd?
Dat Amanda leeft in haar eigen wereld hebben we wel gezien. Ze creeert haar eigen waarheid, die ze nog zelf gelooft ook. Dus de vraag zal altijd blijven wat echt is gebeurd en wat ze heeft gezien in haar eigen verdorven fantasie. Amanda is echt volkomen screwed up, dat hebben we toch allemaal kunnen aanschouden in al die maanden DGK. Ze zag dingen die er totaal niet waren en bleef bv Huub beschuldigen van dingen ondanks dat videobeelden het tegendeel bewezen. Het kind is echt niet goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen fan van amanda, maar dat neemt niet weg dat ze niet niet evrdiend om mishandeld te worden. en niet verdient om in bescherming gehouden te worden.
en jij bent zeker fan van braien he..brien sloeg wel degelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Amanda leeft in haar eigen wereld hebben we wel gezien. Ze creeert haar eigen waarheid, die ze nog zelf gelooft ook. Dus de vraag zal altijd blijven wat echt is gebeurd en wat ze heeft gezien in haar eigen verdorven fantasie. Amanda is echt volkomen screwed up, dat hebben we toch allemaal kunnen aanschouden in al die maanden DGK. Ze zag dingen die er totaal niet waren en bleef bv Huub beschuldigen van dingen ondanks dat videobeelden het tegendeel bewezen. Het kind is echt niet goed.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:24 schreef Estherdv het volgende:
[..]
en jij bent zeker fan van braien he..braien sloeg wel degelijk
Waarom moet je perse fan zijn. Ik krijg toch het vermoeden bevestigd dat sommigen hun mening aanpassen per persoon. Omdat het Brian is, dan gelden andere regels. Ditzelfde geldt ook voor de anderen (Huub, Jaap, Dennis, Nadia noem maar op). Je kunt los van wat je van iemand vindt, een mening hebben die niet voorspelbaar is, zoals bij mensen die simple-minded zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:24 schreef Estherdv het volgende:
[..]
en jij bent zeker fan van braien he..brien sloeg wel degelijk
Amanda is zeker koppig en geeft niet snel iets toe.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Amanda leeft in haar eigen wereld hebben we wel gezien. Ze creeert haar eigen waarheid, die ze nog zelf gelooft ook. Dus de vraag zal altijd blijven wat echt is gebeurd en wat ze heeft gezien in haar eigen verdorven fantasie. Amanda is echt volkomen screwed up, dat hebben we toch allemaal kunnen aanschouden in al die maanden DGK. Ze zag dingen die er totaal niet waren en bleef bv Huub beschuldigen van dingen ondanks dat videobeelden het tegendeel bewezen. Het kind is echt niet goed.
Daar ben ik ook benieuwd naar, in plaats van naar al die navelstaarderij.quote:
Brian is een opgewonden standje, al moet ik zeggen dat hij zich aan de andere kant ook best kon beheersen, JUIST omdat hij een opgewonden standje is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Amanda is zeker koppig en geeft niet snel iets toe.
Ook het geweld dat we hebben zouden moeten zien, via de filmpjes cq livestreams, zijn niet overtuigend.
Maar dat Brian last heeft van agressieve buien is op zich wel bewezen.
Dus als hij buiten de vele camera´s van het DGK huis, wat ongenuanceerde geweld zou hebben toegepast, zou dat mij niet verbazen.
Kom maar op.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:50 schreef Suikeroom het volgende:
kijk ze discussiëren alsof jullie leven ervan afhangt![]()
![]()
![]()
is er nog nieuws?
In die twee jaar was het nooit constant stressen, nooit constant ruzie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:06 schreef ThunderBitch het volgende:
s
[..]
Brian is een opgewonden standje, al moet ik zeggen dat hij zich aan de andere kant ook best kon beheersen, JUIST omdat hij een opgewonden standje is.
Ik weet niet of je 2 jaar jezelf zodanig kunt inhouden. Sommige mensen hebben een explosief karakter en/of een explosieve relatie. Alles is heftig. Als het misgaat, gaat het dan ook goed mis. Het wil niet zeggen dat iemand dan als mishandelaar gezien moet worden.
Sommige vrouwen (en ook mannen) houden van dergelijke relaties en vinden een relatie snel saai als het geen grote pieken en dalen vertoont. De relaties tussen een man en een vrouw (geliefden) zijn erg ingewikkeld en niet zo simpel samen te vatten. Zo zijn er ook vrouwen die steeds bevestiging nodig hebben en de confrontatie steeds opzoeken, wat niet wil zeggen dat deze vrouwen niet volgzaam zijn op bepaalde punten.
Er is niet voor niets het gezegde "waar er twee kijven, hebben er 2 schuld".
Sorry Suikertje, heb geen nieuwtje, of ik moet er eentje verzinnen, maar dat zal ik maar niet doen.![]()
![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Had echt gehoopt na een heel weekend op wat spectaculaire info over het duo Amanda/Brian.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, in plaats van naar al die navelstaarderij.
Geen Amanda meer in De Telegraaf? Geen Brian die vervolgens een weerwoord geeft?
Ze laten ons gewoon in de steekquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, in plaats van naar al die navelstaarderij.
Geen Amanda meer in De Telegraaf? Geen Brian die vervolgens een weerwoord geeft?
De druk in de villa was er in principe constant, want je moest altijd op je hoede zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
In die twee jaar was het nooit constant stressen, nooit constant ruzie.
daarom was er enige beheersing van Brian(wetende de camera´s) mogelijk.
Dat Amanda het typische soort vrouw is, die op haar vijfenveertigste verjaardag als vrijgezel roept, ´ ik heb altijd de verkeerde man getroffen ´, en niet beseffend ´de verkeerde man opgezocht´. staat buiten kijf.
Als ze een blauw oog had gekregen van Brian, dan had het in het Telegraaf verhaal gestaan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:37 schreef Mathara het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Had echt gehoopt na een heel weekend op wat spectaculaire info over het duo Amanda/Brian.
Eén van de verpleegkundige hier woont vlak bij Zaandam. Toen ze ongeveer 5 weken terug, daar in de supermarkt was zag ze na heel goed koekeloeren Amanda daar lopen met haar zusje .
Amanda droeg een soort van sjaal/doek op haar hoofd, en had ook een zonnebril op dus goed kijken was geboden.
Zusje hield haar ook stevig vast bij haar arm, en duwde het karretje. Die verpleegkundige had ernstig het vermoeden dat Amanda een blauw oog o.i.d verborg.
Nadat zusje had afgerekend, en ze weer weg waren ontstond er een roddel_gesprek in de winkel. Dan hebben sommige mensen wel meer gezien dan een ander, of stonden dichtbij genoeg om te kunnen zien dat het gezicht van Amanda blauw was, toen ze even haar zonnebril omhoog deed om iets te lezen wat Danielle in haar hand had.
Wat de verpleegkundige zelf vooral opviel was, dat Amanda erg trillerig op haar benen stond, en als een angstig vogeltje dicht naast Danielle liep.
Zij had er eigenlijk niet meer aan gedacht. Maar toen ze het bericht in de televaag had gelezen van Amanda, was haar 1e gedachte aan dat moment in de supermarkt.
Ze zegt wel, dat dit niet meer dan een waarneming was van dat moment. En er van alles aan de hand geweest zou kunnen zijn met Amanda en dit niet per definitie te maken zou hoeven hebben met Brian!!!
Met dat wat nu bekend is, zou het wel het meest waarschijnlijke kunnen zijn. Maar nomaals het blijft een waarneming van dat moment, en reactie's van ander bezoekers van de AH, die graag een sterk verhaal maken op zo'n moment.
Feit is wel, dat Amanda op dat moment serieus iets verborgen hield {en dus op zeker blauw plekken/oog had}. En zusje haar heel beschermend vast hield
Dat doe ik ook. Zoiets kan van alles betekenen, die nuchterheid heeft die verpleegkundige hier ook wel hoor, daarom heeft zij het ook niet ingevuld als iets belangrijks.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze een blauw oog had gekregen van Brian, dan had het in het Telegraaf verhaal gestaan.
Er kan inderdaad vanalles aan de hand zijn geweest. Misschien wel gewoon het feit dat Brian met Tamara was of wat dat ook.
Misschien had ze een sjaal om het hoofd omdat ze een bad hairday had. Zou ook zomaar kunnen.
Plus, mensen verzinnen soms verhaaltjes, dus ik geloof sowieso die onzin niet. Ik probeer het bij de feiten te houden, daar waar het enigszins kan.
Er zijn nu eenmaal vrouwen die het talent hebben altijd voor een verkeerde man te kiezen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De druk in de villa was er in principe constant, want je moest altijd op je hoede zijn.
Het is buiten juist gemakkelijker, om weg te lopen, de deur achter je dicht te trekken en de ander in zijn of haar sop te laten gaarkoken. Ik kan me herinneren dat Brian dat ook zelf gezegd heeft. Hij gaat dan liever uit de situatie. Dat heeft hij daar ook vaak gedaan, maar je kunt natuurlijk, naast het spelen van het spel, niet ver weg gaan en je moet het snel oplossen.
De meeste vrouwen vinden dat ze de verkeerde man gekozen hebben. We moeten het niet overdrijven, want de ene partner past prima bij een andere vrouw, terwijl een andere je tot waanzin kan drijven.
Het is niet zo klip en klaar zoals sommigen ons willen doen geloven.
Fout voor haar dan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal vrouwen die het talent hebben altijd voor een verkeerde man te kiezen.
En Amanda is er één van.
misschien leeft Amanda is een foute wereld. haar vorige vriend belande in een Argentijnse cel.
Over dat haar is al veel geschreven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Amanda ís toch een walking & talking bad hair day?
Snap nog steeds niet wat het probleem is, met het haar van Amanda.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Alleen vergat ze negen van de tien keer de achterkant van haar hoofd en dus haar mee te nemen in de ellenlange kapsalonbezoekjes.
Das de wet van vraag en aanbod.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, Amanda is een naieve vrouw waar, door hufters en loverboys misbruik van wordt gemaakt.
Nu haar laatste ex nogquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal vrouwen die het talent hebben altijd voor een verkeerde man te kiezen.
En Amanda is er één van.
misschien leeft Amanda is een foute wereld, haar vorige vriend belande in een Argentijnse cel.
Misbruik maken is altijd fout.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Das de wet van vraag en aanbod.
Zonder die vrouwen waren er geen loverboys.![]()
Of was het nou andersom?!Ook daar valt weer over te discusseren.
Vind ik een vreemde gevolgtrekking. Zouden veel mannen (bijna allen) loverboys zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, Amanda is een naieve vrouw waar, door hufters en loverboys misbruik van wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |