Ik dacht dat de kooi al voorbij was. Dit kan alleen maar verwarring scheppen. Wat streamers/fans zeggen is nog niet de 'waarheid'. Ook ontstaat hierdoor zoveel verwarring dat mensen het verleden en het heden door elkaar gaan halen. Ik lach me rot.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Danique van VOL heeft wat speurwerk gedaan en kwam dit tegen in een oud topique. Schijnt een gesprek te zijn geweest in de Kooi tussen Netty en Natasia. Het is dus een streamverslag.
[..]
."
En hoe weet jij dat hij niet 6 jaar bevriend is met haar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:27 schreef HDS het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)a-om-bria_shortfilms
Brian is een leugenaar met z'n verhaal over 6 jaar relatie met tamara. in dit fimpje zegt hij toch echt duidelijk dat hij 6 jaar bevriend is met Tamara. Hij liegt alles los en vast bij elkaar dat hij zelf niet meer weet wat hij destijds heeft gezegd.
Ik geloof echt de verhalen van OOh; oftewel een "kennis" van Tamara. Fok Forum. Terwijl hij met tamara seks had, stuurde hij amanda ook pikante smsjes ik wil diep in je komen bla bla bla!!! En nog vele andere smsjes.
Dat is woordenpikkerij. We weten best wel wat bedoeld wordt. G-sus, straks moet hij nog verantwoorden waarom hij som 'ja' zegt en andere keren 'bon'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
Le-zen. HDS heet het over het feit dat Brian heeft verklaard zes jaar een relatie te hebben gehad met Tamara (zie dat stuk in Telegraaf waarin hij toegeeft toch vader te worden). In dit filmpje zegt hij dat hij al zes jaar met haar bevriend is. Twee verschillende dingen dus, uit één en dezelfde mond.
Jij misschien niet. Maar zo werkt het dus wel. We kunnen over woorden vallen, terwijl we niet precies weten waar het misverstand ligt. Ik begrijp in ieder geval wat bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik haal zes jaar vriendschap en een half jaar een relatie enerzijds en zes jaar een relatie anderzijds nooit door elkaar.
Het ging om de vraag hoe het zat met Tamara en Brian in het verleden en die poen. Heeft niks te maken met verwarring scheppen en het is immers weer actueel. Maar ik ben blij dat je lol hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik dacht dat de kooi al voorbij was. Dit kan alleen maar verwarring scheppen. Wat streamers/fans zeggen is nog niet de 'waarheid'. Ook ontstaat hierdoor zoveel verwarring dat mensen het verleden en het heden door elkaar gaan halen. Ik lach me rot.
Precies, dat bedoel ik. Wat een gemierenneuk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, zo kun je alles wel met honderden korrels zout nemen. 'We zijn er niet bij geweest, dus we weten niet precies welke bewoordingen hij heeft gebruikt en dus kunnen we er dus eigenlijk geen mening over hebben.'
Ach, je bent er zoet mee. Sorry weet niet wat een foe(s) is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging om de vraag hoe het zat met Tamara en Brian in het verleden en die poen. Heeft niks te maken met verwarring scheppen en het is immers weer actueel. Maar ik ben blij dat je lol hebt.![]()
Eindelijk kan ik iemand invullen onder foes.
Ehm ja, dat was dus spottend bedoeld. Tenminste, die indruk heb ik. Ik was er uiteraard niet bij toen CC dit posttequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Wat een gemierenneuk.
Misschien kun je er volgende keer nog even een disclaimer bijzetten of zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Je zou toch denken dateen dead giveaway zou zijn ...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Filmpje van afgelopen zaterdag, Celebberen maar.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ferry is gewoon een mattie.Niks aan de hand.
Goh was dat dan in alle gevallen maar zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik begrijp in ieder geval wat bedoeld wordt.
You just proved my point. Niets is wat het lijkt, als je voorbarig bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ehm ja, dat was dus spottend bedoeld. Tenminste, die indruk heb ik. Ik was er uiteraard niet bij toen CC dit postte
Titel: Hoi, vanaf nu maximaal 1 x per week, check... [/b]quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:59 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat een prachtig nummer...Staat hij al op nr 1? (van de slechte top 100)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ripley, ik denk dat ik mijn diploma's door de plee ga spoelen. Bij nader inzien is het geschreven woord toch niet mijn kopje thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |