![]()
Nieuw blog!!
vandaag, 12:46, 81 x bekeken
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,
Hier even een korte blog van mij, ik voel me al weer een stuk beter, ik heb de afgelopen week veel thuis doorgebracht met vriendinnen en mijn zusje. Ik ben heel blij met alle lieve reacties en mailtjes, maar het is echt té veel om iedereen persoonlijk terug te mailen, dus daarom bedank ik iedereen via deze blog. Maar ik wil ook even aan de nieuwe vriendjes en vriendinnetjes laten weten dat ik op deze hyves niemand meer kan accepteren. Ik heb contact gehad met hyves en het blijkt dat ik geen 2 hyves mag hebben. Dus ik kan nu niet meer mensen accepteren op deze hyves, op mijn oude hyves kan dat wel. Ik wil jullie vragen als jullie daar nog geen lid zijn het nog een keer te doen, want daar accepteer ik elke dag de nieuwe leden erbij.
Ben je al lid van mijn andere hyves, dan is dat natuurlijk niet nodig. Ik ben op dit moment weer heel druk met mijn eigen salon, die er zeker gaat komen in 2009, ik ben druk op zoek naar een mooi en leuke locatie.
Ik heb vorige week ook een nieuwe piercing laten zetten, ik heb nog een piercing onder in mijn navel laten zetten, dan kan ik over een aantal weken een hele mooie sieraad gaan dragen die dan vast zit aan de uiteinde van beide piercings. Ik was erg zenuwachtig en was zo bang dat ik niet stil kon zitten, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Even gillen en het was gebeurd, ik ben heel druk met mijn autorijlessen en ik mag binnenkort weer afrijden, niemand weet wanneer, op deze manier hoop ik dat de spanning en druk minder is en dat ik nu wel slaag. Ik hou jullie op de hoogte als het me gelukt is, dan kan ik zelf Nederland onveilig maken met mijn eigen autootje. Dit was het weer voor nu, hou me blogs in de gaten, want ik vergeet jullie zeker niet.
Dikke kus Amanda
bron
http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/blog/16607230/Nieuw_blog/2Ebu/[ Bericht 35% gewijzigd door dgklieke op 08-10-2008 16:03:57 ]