abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:50:56 #251
16715 Mylene
*schatje*
pi_62212878
Natasia heeft na de kooi toch ook opgetreden in het land? Niet voor noppes dunkt me. Dan is dat toch gewoon werk? En heb je geen recht meer op WW?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:58:30 #252
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62213129
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft na de kooi toch ook opgetreden in het land? Niet voor noppes dunkt me. Dan is dat toch gewoon werk? En heb je geen recht meer op WW?
dat klopt maar als haar linkomen minder is dan een ww uitkering dan word het aangevuld tot de ww uitkering waar ze recht op had
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_62213449
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Die twee hebben een beef. En terecht!

*ding dong*
Natasia vs Huub

Vecht het vooral lekker uit in de media. Ik lees wel. Het is ook al even stil met Amanda vs Brian.
Stel aandachtshoeren dat het zijn. Game on!

Wie heeft eigenlijk Arte gekeken afgelopen vrijdag?
Ze hebben Arte eraf gegooid hier, stelletje sukkels
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:14:30 #254
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_62213648
Goh toevallig dat het nieuwsbericht omtrent het wel of niet krijgen van een WW uitkering op dezelfde dag komt dat een collega van mij haar nog aan de telefoon had. Maar als de rechter meent dat Natasia wel degelijk een gezagsverhouding met Talpa had en dat Talpa ww premie heeft betaald, dan heeft ze gewoon gelijk. Leuk, kan ik haar in de toekomst misschien ook aan de telefoon krijgen. Misschien gaat ze dan ook wel zo lief schreeuwen als haar uitkering nog niet is overgemaakt. Schreeuwen kon ze namelijk als de beste . Ga er in ieder geval wel vanuit, aangezien ze waarschijnlijk te achterlijk is om haar werkbriefje fatsoenlijk in te vullen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62213753
Hoewel ik het idioot vind dat iemand die wel haar kinderen fulltime in de steek kon laten om op tv te komen dat nu opeens niet 8 uur per dag zou kunnen om gewoon te gaan werken voor haar geld, kan ik me wel vinden in de uitspraak van de rechter. De nadruk bij de gouden kooi lag aanzienlijk meer op soap dan op real life, en het meespelen in een soap valt onder werk.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:19:24 #256
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_62213852
Dus na WAO nu ook WW.

Die is lekker bezig .
Porcupine Tee - Normal
pi_62218994
WAO ? Waarvoor dat? Psychische klap omdat ze de Kooi was uit gezet???
pi_62223135
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef Elske6 het volgende:
WAO ? Waarvoor dat? Psychische klap omdat ze de Kooi was uit gezet???
Geen idee. Ze heeft al jaren een gedeeltelijke WAO.
Porcupine Tee - Normal
pi_62223162
quote:
Wie heeft eigenlijk Arte gekeken afgelopen vrijdag?
Ik heb gekeken, was maar heel kort. Kritische blik van buitenaf hoe verwerkelijk dit soort televisie is. Ze hebben de meest ranzige beelden van internet geplukt en zich afgevraagd, hoe mensen nu naar zo iets kunnen kijken.
Zelf Huub was nog in beeld, want de cameraploeg was ook bij de villa, maar niemand wou commentaar geven.
Dat was nog een beetje raar, want in het filmpje werd gezegd dat ze net kwamen, wanneer een oudbewoner het huis opnieuw zou ingaan en Huub liep op de achtergrond tussen andere mensen van de redactie/ beveiliging. Ik weet niet, wanneer het was opgenomen, maar ik denk dat ze Huub herkenden, maar niet wisten dat die nu achter de schermen werkt.
Ook die politicus (Atsma?) en een psycholoog mochten nog vertellen, welk negatief invloed het programma heeft...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:29:36 #260
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62224369
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef schatje het volgende:
Ze had paar afgangen bij Jensen.
Wat deed ze meer in het land?
wat deed ze meer? Dan zich voor niks en noppes belachelijk te maken in de publiciteit.
Ze neukte met, en werd tijdelijk onderhouden door, een onbekende (waarschijnlijk criminele) miljonair, wordt deze periode ook meegerekend als een armlastige periode na DGK?

[ Bericht 7% gewijzigd door spapaars op 08-10-2008 09:35:53 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:53:48 #261
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62234533
Nieuw blog!!
vandaag, 12:46, 81 x bekeken
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Hier even een korte blog van mij, ik voel me al weer een stuk beter, ik heb de afgelopen week veel thuis doorgebracht met vriendinnen en mijn zusje. Ik ben heel blij met alle lieve reacties en mailtjes, maar het is echt té veel om iedereen persoonlijk terug te mailen, dus daarom bedank ik iedereen via deze blog. Maar ik wil ook even aan de nieuwe vriendjes en vriendinnetjes laten weten dat ik op deze hyves niemand meer kan accepteren. Ik heb contact gehad met hyves en het blijkt dat ik geen 2 hyves mag hebben. Dus ik kan nu niet meer mensen accepteren op deze hyves, op mijn oude hyves kan dat wel. Ik wil jullie vragen als jullie daar nog geen lid zijn het nog een keer te doen, want daar accepteer ik elke dag de nieuwe leden erbij.
Ben je al lid van mijn andere hyves, dan is dat natuurlijk niet nodig. Ik ben op dit moment weer heel druk met mijn eigen salon, die er zeker gaat komen in 2009, ik ben druk op zoek naar een mooi en leuke locatie.

Ik heb vorige week ook een nieuwe piercing laten zetten, ik heb nog een piercing onder in mijn navel laten zetten, dan kan ik over een aantal weken een hele mooie sieraad gaan dragen die dan vast zit aan de uiteinde van beide piercings. Ik was erg zenuwachtig en was zo bang dat ik niet stil kon zitten, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Even gillen en het was gebeurd, ik ben heel druk met mijn autorijlessen en ik mag binnenkort weer afrijden, niemand weet wanneer, op deze manier hoop ik dat de spanning en druk minder is en dat ik nu wel slaag. Ik hou jullie op de hoogte als het me gelukt is, dan kan ik zelf Nederland onveilig maken met mijn eigen autootje. Dit was het weer voor nu, hou me blogs in de gaten, want ik vergeet jullie zeker niet.

Dikke kus Amanda

bron http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/blog/16607230/Nieuw_blog/2Ebu/

[ Bericht 35% gewijzigd door dgklieke op 08-10-2008 16:03:57 ]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_62258131
Ik las net ergens dat Jaap zijn geld op Icesavings heeft/had staan. Weet niet of het waar is.......
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:18:09 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62258170
Waar las je dat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62258250
Nou, het is niet zo'n heel betrouwbare bron, namelijk hier op het forum bij een topic over Icesavings bij Kredietcrisis. Er stond ook verder nergens een bron vermeld of zo.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:21:03 #265
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62258255
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:16 schreef bloodymary het volgende:
Ik las net ergens dat Jaap zijn geld op Icesavings heeft/had staan. Weet niet of het waar is.......
Wauw, dat zou wel heel erg zuur zijn!! Als het waar is hoop ik voor hem dat hij niet alles daar had staan
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:21:25 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62258270
Dan zal het wel een FOK!iaans garpje zijn, denk ik.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:26:06 #267
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62258370
Ik zou het zeker lullig voor hem vinden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_62258410
Ja, dat zal ook wel, maar ik dacht ik meld het hier toch even, al is het maar om geruchten te verspreiden! Hij zal ook wel slimmer zijn dan om op 1 paard te wedden.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:30:39 #269
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62258481
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:21 schreef Copycat het volgende:
Dan zal het wel een FOK!iaans garpje zijn, denk ik.
Ja, dat denk ik ook. Vind dat niets voor iemand als Jaap !! En hier een grap over maken ligt voor de hand
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:32:16 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62258518
Ik vind Jaap eerder een type dat zijn geld in een aantal oude sokken bewaart.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:36:20 #271
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62258619
Jaap zou anders het geld toch niet uitgeven en de rest van zn leven in een bungelo wonen

opzich zou het wel een mooi voorbeeld zijn van de hebzucht die er heerst, als het waar is hoop ik dat ie niks terug krijgt
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:36:39 #272
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62258632
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Jaap eerder een type dat zijn geld in een aantal oude sokken bewaart.
Dat heb ik al gedacht toen hij DGK won...haha. Hij zou er toe in staat zijn.......

Wel zware sokken dan,.....en fijn voor Cora
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:39:27 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62258684
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:36 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap zou anders het geld toch niet uitgeven en de rest van zn leven in een bungelo wonen

opzich zou het wel een mooi voorbeeld zijn van de hebzucht die er heerst, als het waar is hoop ik dat ie niks terug krijgt
Meen je dat nou echt?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_62260100
Nu ook op telegraaf.nl:

'Gouden Kooi-Huub zoekt een leuke man' van onze redactie

AMSTERDAM - Huub van Ballegooy uit de Gouden Kooi zou via zijn Hyves-pagina op zoek zijn naar een leuke vent in zijn leven.

Dat het leven na de Gouden Kooi niet meevalt, blijkt wel uit het feit dat zijn Hyvespagina is gehackt...

En Huub is not amused. Hij laat via de website Rocketmiljonairs weten: 'Dus heb al gemailed naar Hyves Headquarters over deze internet terror! Ze moeten degene die dit gedaan heeft eerst stokslagen op de voetzolen geven geven, kaalscheren en op een platte kar door het dorp heen rijden...en tot bloederig slot daarna ongeblindoekt executeren....met hagel!'

Hij doet daar de dringende oproep om het password van zijn site naar hem te mailen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:49:38 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_62260412
Valt me nog mee dat dit schokkende wereldnieuws niet op de voorpagina van de papieren editie van De Telegraaf staat.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')