abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:39:19 #226
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62199324
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:51 schreef jassy het volgende:
Natasia in het Nieuws:

'Gouden Kooi' is werk, dus krijgt Natasja WW nadat ze is weggestemd
Deelname aan het omstreden tv-programma 'de Gouden Kooi' is werk. Voormalig kandidate Natasja heeft daarom recht op een WW-uitkering nu zij zonder werk zit. Dat heeft de rechtbank Zwolle-Lelystad bepaald. Natasja uit Almere spande de zaak aan nadat het UWV haar aanvraag voor een werkloosheidsuitkering had afgewezen, omdat de vergoeding voor haar deelname aan de Gouden Kooi geen salaris, maar een schadeloosstelling zou zijn. Natasja kreeg voor haar deelname ¤2250 per maand, waarover premies werden ingehouden. Volgende rechter was dat salaris. Het UWV moet haar de misgelopen WW uitbetalen sinds juli vorig jaar, toen ze uit de Gouden Kooi werd weggestemd.

Was voorpagina nieuws bij de Twentse Courant Tubantia
Dan krijgt ze nog aardig wat Lijkt me ook wel terecht
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:41:31 #227
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62199385
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

En terecht!!!!!!
Hoezo? Sinds wanneer is in die villa hangen werk en is het egld dat je daarvoor krijgt salaris? Ik vind het belachelijk, laat dat wijf lekker gaan werken zeg.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:42:25 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62199405
Zal Wilgo alweer op de loer liggen?

2250 bruto per maand is trouwens ook niet echt veel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:45:02 #229
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62199471
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 12:41 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo? Sinds wanneer is in die villa hangen werk en is het egld dat je daarvoor krijgt salaris? Ik vind het belachelijk, laat dat wijf lekker gaan werken zeg.
Ja dat is wat anders. Ze had allang een baan kunnen hebben Maar recht hebben op dat geld over de 1e maanden weer thuis, lijkt terecht.

Die administratieve opleiding in de Kooi, heeft niet veel opgeleverd den ik zo. Of ze is lui
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:49:05 #230
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62199563
Met 2250 kun je ook maar net je reet vegen natuurlijk.
Ik haat dat mokkel, maar ze heeft gelijk. Ze heeft zich maanden voor lul moeten zetten in die villa en laten we eerlijk zijn, de meeste mensen hebben banen die nauwelijks veel interessanter dan wat zij heeft gedaan.
En zij moest 24/u per dag zichzelf zijn. Dat is hard werken hoor.
pi_62201691
quote:
[b]Op dinsdag 7 oktober 2008 12:49
En zij moest 24/u per dag zichzelf zijn. Dat is hard werken hoor.
Nee, ze moest een paar uur per dag doen alsof ze een zorgzame moeder was. Helaas voor haar kwam in de overige uren haar ware aard telkens weer bovendrijven.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:32:34 #232
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62201884
Wonen in een villa, gratis eten, drinken, rijbewijs en borst correctie + een kans een miljoen te winnen + ¤2250,- pm.
Graag ook zo'n vakantie baantje.
pi_62202128
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
Wonen in een villa, gratis eten, drinken, rijbewijs en borst correctie + een kans een miljoen te winnen + ¤2250,- pm.
Inderdaad.
pi_62202237
Jullie vergeten wel ff het voorlezen voor "de kindertjes"...dat is geen kattenpis.
Das hard werken...
pi_62202319
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
Jullie vergeten wel ff het voorlezen voor "de kindertjes"...dat is geen kattenpis.
Das hard werken...
Klopt, daaraan kon je goed zien hoeveel moeite het haar kostte om dat 'lieve' stemmetje op te zetten.
Eigenlijk hoorde ik haar nog liever bleren en tieren, dat kwam stukken natuurlijker over
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:50:44 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_62202337
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:46 schreef T-lex het volgende:
Das hard werken...
Die arme 'Kindjes van Nederland' en haar eigen bloedjes. Volgens mij hebben ze er allemaal nog nachtmerries van. Ik iig wel. En vergeet die neptranen niet, kost ook wat hoor, om die eruit te persen. Enge zwarte heks is het.

Filmpje.

En vergeet deze niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:59:29 #237
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62202555
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef spapaars het volgende:
jij wilt je tieten laten vergroten?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_62203175
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:50 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Klopt, daaraan kon je goed zien hoeveel moeite het haar kostte om dat 'lieve' stemmetje op te zetten.
Eigenlijk hoorde ik haar nog liever bleren en tieren, dat kwam stukken natuurlijker over
En net of die kinderen naar die streams keken...
Wat zou jij doen ??
...of Natasia die voorleest. Of die stream aan de andere kant. Waar bijvoorbeeld Amanda aan de eettafel een zeer onsmakkelijk verhaal verteld over d'r zeer bloedige ontmaagding in een goedkope hotelkamer. Juist ja, dan haken zelfs je eigen kinderen af Natasia.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:25:47 #239
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62203242
moet het niet gekker worden, ga vandaag hier maar eens een vernietigend blog over schrijven
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:27:03 #240
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62203285
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:23 schreef T-lex het volgende:

[..]

En net of die kinderen naar die streams keken...
Wat zou jij doen ??
...of Natasia die voorleest. Of die stream aan de andere kant. Waar bijvoorbeeld Amanda aan de eettafel een zeer onsmakkelijk verhaal verteld over d'r zeer bloedige ontmaagding in een goedkope hotelkamer. Juist ja, dan haken zelfs je eigen kinderen af Natasia.
hebben een tijdje lang de meest ranzige verhalen gehouden tijdens haar voorlees uurtje, kan mij ooit nog eens het gesprek aan de eettafel bij het keukenterras herinneren over sex met paarden e.d. terwijl die heks aan de andere kant de kindertjes aan het voorlezen was,

haaaaaaaaaai moppentrommels blegh!
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:32:32 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_62203427
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:27 schreef Huubdgk het volgende:

hebben een tijdje lang de meest ranzige verhalen gehouden tijdens haar voorlees uurtje, kan mij ooit nog eens het gesprek aan de eettafel bij het keukenterras herinneren over sex met paarden e.d. terwijl die heks aan de andere kant de kindertjes aan het voorlezen was,

haaaaaaaaaai moppentrommels blegh!
Voorleesuurtje????? Het was krap aan 10 minuten, meer tijd nam die zwarte heks daar niet voor of ze moeten er maar weinig van uitgezonden hebben. Thank God.

Sex met paarden....dat moet Brian geweest zijn die met dit onderwerp kwam.
― Mark Twain
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:41:47 #242
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62203690
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Voorleesuurtje????? Het was krap aan 10 minuten, meer tijd nam die zwarte heks daar niet voor of ze moeten er maar weinig van uitgezonden hebben. Thank God.

Sex met paarden....dat moet Brian geweest zijn die met dit onderwerp kwam.
eigenlijk was ik het... over dat er een man in amerika was die was doodgegaan aan inwendige bloedingen na, jawel, penetratie door een hengst was toen in het nieuws
Nil Volentibus Arduum
  Moderator dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:44:49 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62203787
Het staat nu ook in de Telegraaf

Die maandvergoeding was volgens mij gebaseerd op de inkomsten en vaste lasten voordat deelnemers het huis in gingen. En ¤2250 is vrijwel modaal, dus dan had ze ondanks die lelijke enge rotkop en hangtieten blijkbaar toch nog wel wat klanten in Almere.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:46:40 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_62203847
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:41 schreef Huubdgk het volgende:

eigenlijk was ik het... over dat er een man in amerika was die was doodgegaan aan inwendige bloedingen na, jawel, penetratie door een hengst was toen in het nieuws
Hè jakkes, wat een debiel, die vent in Amerika dan hè? . Toch past dit ook wel weer bij Brian met zijn 'kinderarmpje' die Amanda anaal neemt.

Memories, memories.
― Mark Twain
pi_62204678
Als er premies zijn ingehouden, dan heeft ze idd recht op een uitkering.
Maar dan zal ze toch wel een sollicitatie plicht hebben. Als je voor zo'n lange periode je kinderen kan laten verzorgen door anderen, dan moet 8 uur per dag toch ook geen probleem zijn.
Maar ja, welke werkgever wil dat nu 40 uur per week over de vloer hebben.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:23:22 #246
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62205059
Zal ze over die periode ook haar schnabbelende bijverdiensten wel op moeten geven. Of zou die knallende carnavalsplaat niks opgeleverd hebben? hahahaha. Trouwens hoe zijn de regels eigenlijk......moet je niet een periode van 12 maanden aaneengesloten hebben gewerkt wil je daar recht op hebben. En dan ook nog naar de inkomsten over die periode, en ik dacht 3 maanden (volgens de nieuwe regels) voordat je naar de bijstand gaat.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:28:19 #247
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62210215
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:09:44 #248
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62211521
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:25 schreef Huubdgk het volgende:
moet het niet gekker worden, ga vandaag hier maar eens een vernietigend blog over schrijven
WEBLOG REACTIES: DE WERELD IS GEKKER GEWORDEN

Deelname Gouden Kooi was werk voor Natasja

van onze redactie

AMSTERDAM - Het geld dat Natasia kreeg voor haar deelname aan de Gouden Kooi is gewoon salaris en dus heeft ze nu recht op een ww-uitkering.

Dat bepaalde de rechtbank Lelystad/Zwolle. Natasia spande een zaak aan tegen het UWV nadat haar aanvraag voor een ww-uitkering door de instantie was afgewezen. UWV meende dat de vergoeding die Natasia voor haar deelname aan de Gouden Kooi kreeg geen salaris, maar een schadeloosstelling was. Het bezwaar wat Natasia hierop indiende werd met hetzelfde argument afgewezen.

Foto: Beusker, Roy

Maar nu heeft de rechtbank bepaald dat er wel degelijk sprake was van een dienstbetrekking tussen Natasia en De Gouden Kooi. Voor haar deelname kreeg ze een vergoeding van 2250 euro bruto per maand, waar gewoon loonheffing en premies op zijn ingehouden.

Natasia heeft nu de ww die ze is misgelopen sinds juli vorig jaar van het UWV te goed.

Dit meldt Dagblad van het Noorden.

sorry mag ik even?

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaa, een uitkering, hoe enorm chique! Ja, echt stijl die dame.

Alleen zoals altijd bij Natasia krijg ik de wrange bijsmaak dat deze vrouw kinderen heeft.

Maar eerlijk is eerlijk, Chayenne en Yairo zijn 2 enorm lieve en welopgevoede kinderen. Hoop dat ze dat, ondanks hoe hun moeder zich af en toe gedraagt, blijven.

Hoe gedraagt die moeder zich dan? nou zo

http://www.telegraaf.nl/p(...)nd_bij_Jensen__.html

http://www.telegraaf.nl/p(...)ging__Natasia__.html

en natuurlijk niet te vergeten, deze

deze laat ook haar mooiste kant zien

grtz all

Huub
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=91&jaar=2008&maand=10

[ Bericht 4% gewijzigd door dgklieke op 07-10-2008 20:14:54 ]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:13:33 #249
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62211637
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef dgklieke het volgende:

[..]

WEBLOG REACTIES: DE WERELD IS GEKKER GEWORDEN

Deelname Gouden Kooi was werk voor Natasja

van onze redactie

AMSTERDAM - Het geld dat Natasia kreeg voor haar deelname aan de Gouden Kooi is gewoon salaris en dus heeft ze nu recht op een ww-uitkering.

Dat bepaalde de rechtbank Lelystad/Zwolle. Natasia spande een zaak aan tegen het UWV nadat haar aanvraag voor een ww-uitkering door de instantie was afgewezen. UWV meende dat de vergoeding die Natasia voor haar deelname aan de Gouden Kooi kreeg geen salaris, maar een schadeloosstelling was. Het bezwaar wat Natasia hierop indiende werd met hetzelfde argument afgewezen.

Foto: Beusker, Roy

Maar nu heeft de rechtbank bepaald dat er wel degelijk sprake was van een dienstbetrekking tussen Natasia en De Gouden Kooi. Voor haar deelname kreeg ze een vergoeding van 2250 euro bruto per maand, waar gewoon loonheffing en premies op zijn ingehouden.

Natasia heeft nu de ww die ze is misgelopen sinds juli vorig jaar van het UWV te goed.

Dit meldt Dagblad van het Noorden.

sorry mag ik even?

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaa, een uitkering, hoe enorm chique! Ja, echt stijl die dame.

Alleen zoals altijd bij Natasia krijg ik de wrange bijsmaak dat deze vrouw kinderen heeft.

Maar eerlijk is eerlijk, Chayenne en Yairo zijn 2 enorm lieve en welopgevoede kinderen. Hoop dat ze dat, ondanks hoe hun moeder zich af en toe gedraagt, blijven.

Hoe gedraagt die moeder zich dan? nou zo

http://www.telegraaf.nl/p(...)nd_bij_Jensen__.html

http://www.telegraaf.nl/p(...)ging__Natasia__.html

en natuurlijk niet te vergeten, deze

deze laat ook haar mooiste kant zien

grtz all

Huub
Waar komt dit vandaan?
pi_62212036
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waar komt dit vandaan?
Wat denk je zelf? Die twee hebben een beef. En terecht!

*ding dong*
Natasia vs Huub

Vecht het vooral lekker uit in de media. Ik lees wel. Het is ook al even stil met Amanda vs Brian.
Stel aandachtshoeren dat het zijn. Game on!

Wie heeft eigenlijk Arte gekeken afgelopen vrijdag?
Go hard or go home
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:50:56 #251
16715 Mylene
*schatje*
pi_62212878
Natasia heeft na de kooi toch ook opgetreden in het land? Niet voor noppes dunkt me. Dan is dat toch gewoon werk? En heb je geen recht meer op WW?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:58:30 #252
226422 dgklieke
pi_62213129
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft na de kooi toch ook opgetreden in het land? Niet voor noppes dunkt me. Dan is dat toch gewoon werk? En heb je geen recht meer op WW?
dat klopt maar als haar linkomen minder is dan een ww uitkering dan word het aangevuld tot de ww uitkering waar ze recht op had
pi_62213449
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Die twee hebben een beef. En terecht!

*ding dong*
Natasia vs Huub

Vecht het vooral lekker uit in de media. Ik lees wel. Het is ook al even stil met Amanda vs Brian.
Stel aandachtshoeren dat het zijn. Game on!

Ze hebben Arte eraf gegooid hier, stelletje sukkels
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:14:30 #254
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_62213648
Goh toevallig dat het nieuwsbericht omtrent het wel of niet krijgen van een WW uitkering op dezelfde dag komt dat een collega van mij haar nog aan de telefoon had. Maar als de rechter meent dat Natasia wel degelijk een gezagsverhouding met Talpa had en dat Talpa ww premie heeft betaald, dan heeft ze gewoon gelijk. Leuk, kan ik haar in de toekomst misschien ook aan de telefoon krijgen. Misschien gaat ze dan ook wel zo lief schreeuwen als haar uitkering nog niet is overgemaakt. Schreeuwen kon ze namelijk als de beste . Ga er in ieder geval wel vanuit, aangezien ze waarschijnlijk te achterlijk is om haar werkbriefje fatsoenlijk in te vullen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62213753
Hoewel ik het idioot vind dat iemand die wel haar kinderen fulltime in de steek kon laten om op tv te komen dat nu opeens niet 8 uur per dag zou kunnen om gewoon te gaan werken voor haar geld, kan ik me wel vinden in de uitspraak van de rechter. De nadruk bij de gouden kooi lag aanzienlijk meer op soap dan op real life, en het meespelen in een soap valt onder werk.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:19:24 #256
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_62213852
Dus na WAO nu ook WW.

Die is lekker bezig .
Porcupine Tee - Normal
pi_62218994
WAO ? Waarvoor dat? Psychische klap omdat ze de Kooi was uit gezet???
pi_62223135
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef Elske6 het volgende:
WAO ? Waarvoor dat? Psychische klap omdat ze de Kooi was uit gezet???
Geen idee. Ze heeft al jaren een gedeeltelijke WAO.
Porcupine Tee - Normal
pi_62223162
quote:
Ik heb gekeken, was maar heel kort. Kritische blik van buitenaf hoe verwerkelijk dit soort televisie is. Ze hebben de meest ranzige beelden van internet geplukt en zich afgevraagd, hoe mensen nu naar zo iets kunnen kijken.
Zelf Huub was nog in beeld, want de cameraploeg was ook bij de villa, maar niemand wou commentaar geven.
Dat was nog een beetje raar, want in het filmpje werd gezegd dat ze net kwamen, wanneer een oudbewoner het huis opnieuw zou ingaan en Huub liep op de achtergrond tussen andere mensen van de redactie/ beveiliging. Ik weet niet, wanneer het was opgenomen, maar ik denk dat ze Huub herkenden, maar niet wisten dat die nu achter de schermen werkt.
Ook die politicus (Atsma?) en een psycholoog mochten nog vertellen, welk negatief invloed het programma heeft...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:29:36 #260
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62224369
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef schatje het volgende:
Ze had paar afgangen bij Jensen.
Wat deed ze meer in het land?
wat deed ze meer? Dan zich voor niks en noppes belachelijk te maken in de publiciteit.
Ze neukte met, en werd tijdelijk onderhouden door, een onbekende (waarschijnlijk criminele) miljonair, wordt deze periode ook meegerekend als een armlastige periode na DGK?

[ Bericht 7% gewijzigd door spapaars op 08-10-2008 09:35:53 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:53:48 #261
226422 dgklieke
pi_62234533
Nieuw blog!!
vandaag, 12:46, 81 x bekeken
Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Hier even een korte blog van mij, ik voel me al weer een stuk beter, ik heb de afgelopen week veel thuis doorgebracht met vriendinnen en mijn zusje. Ik ben heel blij met alle lieve reacties en mailtjes, maar het is echt té veel om iedereen persoonlijk terug te mailen, dus daarom bedank ik iedereen via deze blog. Maar ik wil ook even aan de nieuwe vriendjes en vriendinnetjes laten weten dat ik op deze hyves niemand meer kan accepteren. Ik heb contact gehad met hyves en het blijkt dat ik geen 2 hyves mag hebben. Dus ik kan nu niet meer mensen accepteren op deze hyves, op mijn oude hyves kan dat wel. Ik wil jullie vragen als jullie daar nog geen lid zijn het nog een keer te doen, want daar accepteer ik elke dag de nieuwe leden erbij.
Ben je al lid van mijn andere hyves, dan is dat natuurlijk niet nodig. Ik ben op dit moment weer heel druk met mijn eigen salon, die er zeker gaat komen in 2009, ik ben druk op zoek naar een mooi en leuke locatie.

Ik heb vorige week ook een nieuwe piercing laten zetten, ik heb nog een piercing onder in mijn navel laten zetten, dan kan ik over een aantal weken een hele mooie sieraad gaan dragen die dan vast zit aan de uiteinde van beide piercings. Ik was erg zenuwachtig en was zo bang dat ik niet stil kon zitten, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Even gillen en het was gebeurd, ik ben heel druk met mijn autorijlessen en ik mag binnenkort weer afrijden, niemand weet wanneer, op deze manier hoop ik dat de spanning en druk minder is en dat ik nu wel slaag. Ik hou jullie op de hoogte als het me gelukt is, dan kan ik zelf Nederland onveilig maken met mijn eigen autootje. Dit was het weer voor nu, hou me blogs in de gaten, want ik vergeet jullie zeker niet.

Dikke kus Amanda

bron http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/blog/16607230/Nieuw_blog/2Ebu/

[ Bericht 35% gewijzigd door dgklieke op 08-10-2008 16:03:57 ]
pi_62258131
Ik las net ergens dat Jaap zijn geld op Icesavings heeft/had staan. Weet niet of het waar is.......
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:18:09 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62258170
Waar las je dat?
pi_62258250
Nou, het is niet zo'n heel betrouwbare bron, namelijk hier op het forum bij een topic over Icesavings bij Kredietcrisis. Er stond ook verder nergens een bron vermeld of zo.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:21:03 #265
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62258255
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:16 schreef bloodymary het volgende:
Ik las net ergens dat Jaap zijn geld op Icesavings heeft/had staan. Weet niet of het waar is.......
Wauw, dat zou wel heel erg zuur zijn!! Als het waar is hoop ik voor hem dat hij niet alles daar had staan
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:21:25 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62258270
Dan zal het wel een FOK!iaans garpje zijn, denk ik.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:26:06 #267
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62258370
Ik zou het zeker lullig voor hem vinden.
pi_62258410
Ja, dat zal ook wel, maar ik dacht ik meld het hier toch even, al is het maar om geruchten te verspreiden! Hij zal ook wel slimmer zijn dan om op 1 paard te wedden.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:30:39 #269
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62258481
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:21 schreef Copycat het volgende:
Dan zal het wel een FOK!iaans garpje zijn, denk ik.
Ja, dat denk ik ook. Vind dat niets voor iemand als Jaap !! En hier een grap over maken ligt voor de hand
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:32:16 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62258518
Ik vind Jaap eerder een type dat zijn geld in een aantal oude sokken bewaart.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:36:20 #271
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62258619
Jaap zou anders het geld toch niet uitgeven en de rest van zn leven in een bungelo wonen

opzich zou het wel een mooi voorbeeld zijn van de hebzucht die er heerst, als het waar is hoop ik dat ie niks terug krijgt
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:36:39 #272
227826 Mathara
De peper in je leven
pi_62258632
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Dat heb ik al gedacht toen hij DGK won...haha. Hij zou er toe in staat zijn.......

Wel zware sokken dan,.....en fijn voor Cora
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:39:27 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62258684
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:36 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap zou anders het geld toch niet uitgeven en de rest van zn leven in een bungelo wonen

opzich zou het wel een mooi voorbeeld zijn van de hebzucht die er heerst, als het waar is hoop ik dat ie niks terug krijgt
Meen je dat nou echt?
pi_62260100
Nu ook op telegraaf.nl:

'Gouden Kooi-Huub zoekt een leuke man' van onze redactie

AMSTERDAM - Huub van Ballegooy uit de Gouden Kooi zou via zijn Hyves-pagina op zoek zijn naar een leuke vent in zijn leven.

Dat het leven na de Gouden Kooi niet meevalt, blijkt wel uit het feit dat zijn Hyvespagina is gehackt...

En Huub is not amused. Hij laat via de website Rocketmiljonairs weten: 'Dus heb al gemailed naar Hyves Headquarters over deze internet terror! Ze moeten degene die dit gedaan heeft eerst stokslagen op de voetzolen geven geven, kaalscheren en op een platte kar door het dorp heen rijden...en tot bloederig slot daarna ongeblindoekt executeren....met hagel!'

Hij doet daar de dringende oproep om het password van zijn site naar hem te mailen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:49:38 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_62260412
Valt me nog mee dat dit schokkende wereldnieuws niet op de voorpagina van de papieren editie van De Telegraaf staat.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:50:58 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62260437
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef APK het volgende:
Valt me nog mee dat dit schokkende wereldnieuws niet op de voorpagina van de papieren editie van De Telegraaf staat.
Met een foto van een boze edoch strijdvaardige Huub over drie kolommen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:57:56 #277
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62262252
Nou snap ik het......Wilma Nanninga heeft hem gehackt. Is er geen nieuws, dan maak je nieuws!!!!!!!
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_62262463
Zal wel weer een publiciteitsstunt zijn samen met zijn maatje Ben.
Hij kreeg geen aandacht genoeg en nu faken ze een hack op zijn site.
Of hij heeft met zijn altijd dronken kop zelf zijn PW veranderd en weet die niet meer.
pi_62263480
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen, ze hebben nog wel zo'n geweldige cursus beleggingen gehad!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:54:00 #280
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62265296
Nog iets meer dan 6 uurtjes en dan is het zo ver !!!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 17:59:43 #281
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62265424
En wat is er over 6 uur?
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:02:53 #282
6941 APK
Factual, I think.
pi_62265496
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:59 schreef Manu82 het volgende:
En wat is er over 6 uur?
Ik gok dat Lieke dan jarig is.
Met haar op de cover zullen de media een recordomzet boeken.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:06:52 #283
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62265607
WEBLOG REACTIES: HYVES GEJAT

een of andere sneaky motherfucker of motherfuckster heeft mijn hyves gejat!

Snap niet echt hoe dat gegaan is maar toch kan ik mijn hyves niet in en staan er allerlei rare dingen op mijn hyves.

Dus heb al gemailed naar Hyves Headquarters over deze internet terror! Ze moeten degene die dit gedaan heeft eerst stokslagen op de voetzolen geven geven, kaalscheren en op een platte kar door het dorp heen rijden...en tot bloederig slot daarna ongeblindoekt executeren....met hagel!

Beetje mijn hyves jatten, maar ip wordt gechecked en het wordt teruggedraaid, ik weet het goed gemaakt. Als je mij mailt naar huubhyves@gmail.com met het nieuwe wachtwoord zal ik niet alles uit de kast halen om je leven zo zuur mogelijk te maken!

Bron

Schelden, dreigen, WO2 erbij halen.. Zo kennen we onze Huubstra weer !!!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62265672
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
WEBLOG REACTIES: HYVES GEJAT

een of andere sneaky motherfucker of motherfuckster heeft mijn hyves gejat!
Ja lekker belangrijk, is er nog wat gebeurd met Amanda, Brian, de zwangere ex en de aangiftes?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:13:41 #285
226422 dgklieke
pi_62265754
'Gouden Kooi-Huub zoekt een leuke man'

AMSTERDAM - Huub van Ballegooy uit de Gouden Kooi zou via zijn Hyves-pagina op zoek zijn naar een leuke vent in zijn leven.
Dat het leven na de Gouden Kooi niet meevalt, blijkt wel uit het feit dat zijn Hyvespagina is gehackt...
En Huub is not amused. Hij laat via de website Rocketmiljonairs weten: 'Dus heb al gemailed naar Hyves Headquarters over deze internet terror! Ze moeten degene die dit gedaan heeft eerst stokslagen op de voetzolen geven geven, kaalscheren en op een platte kar door het dorp heen rijden...en tot bloederig slot daarna ongeblindoekt executeren....met hagel!'
Hij doet daar de dringende oproep om het password van zijn site naar hem te mailen.
klik hier voor de nieuwe hyves van huub
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ke_man___.html?p=4,1

huub heeft zij hyves weer terug

[ Bericht 7% gewijzigd door dgklieke op 09-10-2008 19:07:37 ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:14:55 #286
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62265777
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:10 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja lekker belangrijk, is er nog wat gebeurd met Amanda, Brian, de zwangere ex en de aangiftes?
Nee, alles is naar de achtergrond verschoven, want the breaking news is dat Lieke over 5 3/4 uur 25 wordt!!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 18:17:16 #287
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62265818
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Nee, alles is naar de achtergrond verschoven, want the breaking news is dat Lieke over 5 3/4 uur 25 wordt!!!
En spring je uit de taart?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_62265883
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

ja, ik zag dat ze via hyves druk was met mensen uit te nodigen voor haar feestje
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 18:23:48 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_62265943
Die Emma toch, pathetic.
― Mark Twain
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:27:49 #290
226422 dgklieke
pi_62266021

amanda gaat nu onder de naam hope verder door het leven
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:32:30 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62266098
Hope doet leven?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:48:23 #292
226422 dgklieke
pi_62266402
WEBLOG REACTIES: HUUB HYVES TELEGRAAF?

jezus christus wat een gedoe weer, ben ik druk aan het werk, stap ik zojuist kantoor weer binnen wijzen mijn collega's mij op het artikel www.telegraaf.nl Is het dan zo nieuwswaardig? Laten we ff lekker veel aandacht gaan geven dat Huub zijn hyves is gehacked.

Ben niet vies van publiciteit maar dit vind ik wel een beetje erg ver gaan. Wat boeit het nou dat een of andere 15 jarige kut puber mijn hyves heeft gejat? Maar goed,

de reacties over mijn quote wat ze met de dader moeten doen? Als het je niet bevalt lees je het toch lekker niet? Iedereen die mij een beetje kent weet hoe ik inelkaar zit, en als je dat niet wilt zien prima dan toch lekker niet?

Vind gewoon dat iemand niet zomaar je hyves mag stelen, thats all. Als ik dan vervolgens wat breedsprakerige metaforen gebruik om mijn ongenoegen te uiten moet je niet meteen gaan lopen janken.

Wil nog steeds mijn hyves terug,

alle fans & supporters--> you rule!

alle haters&jankerds---> bite me!

meeste telegraaf.nl reageerders--> get a life!

persoon die mijn hyves heeft gehacked--> lees vorige blog

Huub

bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=93&jaar=2008&maand=10
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:54:44 #293
6941 APK
Factual, I think.
pi_62266555
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:13 schreef dgklieke het volgende:
'Gouden Kooi-Huub zoekt een leuke man' [ afbeelding ]
van onze redactie Gerelateerde artikelen Huub en Claire betrokken bij ruzie in Spaanse disco
Huub en Claire, de... Gouden Kooi-Huub blijkt trouw als een hond
Nu Huub de prostituees niet... Bodyguards voor Huub en Claire!
Huub en Claire laten zich... Afkicken van De Gouden Kooi
Voor iedereen die moet afkicken van De... Huub moet Gouden Kooi verlaten!
Huub heeft donderdagavond als... Twingly blog zoeken1 blogs die verwijzen naar dit artikelHyves pagina van Huub ( gouden kooi ) beklad !?3 uren geleden Nieuws NieuwsWat is Twingly? AMSTERDAM - Huub van Ballegooy uit de Gouden Kooi zou via zijn Hyves-pagina op zoek zijn naar een leuke vent in zijn leven.
klik hier voor de nieuwe hyves van huub
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ke_man___.html?p=4,1
Lees jij zelf eigenlijk wel wat je post.
pi_62276259
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:54 schreef APK het volgende:

[..]

Lees jij zelf eigenlijk wel wat je post.
zal bwiaan wel gedaan hebben
Twinning = boring
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:38:05 #295
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_62278837
vr 10 okt 2008, 06:00

Zangeres Maribelle heeft haar huwelijk met Nicolaas Streefkerk (ex-Gouden Kooi) uitgesteld.

AMSTERDAM - Zangeres Maribelle heeft haar huwelijk met Nicolaas Streefkerk (ex-Gouden Kooi) uitgesteld. Haar familie is verdeeld geraakt door haar verloofde. „Twee zussen van me hebben Nicolaas nooit een kans gegeven”, zegt de geboren Volendamse, die op 28 november de bruid zou zijn. „En in mijn geboortedorp gonst het van de gemene roddels over hem. Daar hebben we onze buik van vol. Voorlopig wordt er niet getrouwd.”

De trouwjurk van Maribelle (echte naam Marietje Kwakman) blijft voorlopig in de kast hangen. „We hadden álles al geregeld”, vertelt de zangeres teleurgesteld. „Mijn droomjurk, het stadhuis in Edam, de feestlocatie, de band, noem maar op. Maar we hebben er helemaal geen trek in om mensen die het niet goed met ons menen, op onze bruiloft te gast te hebben. Daarvoor is er te veel gebeurd.”

Maribelle vertelt verdrietig: „Mijn ouders, mijn drie broers en zus zijn heel erg blij voor me. Maar twee anderen hebben zich meteen tegen Nicolaas gekeerd. Van een familielid kreeg ik zelfs sms’jes dat in het dorp wordt verteld dat Nicolaas een foute vent is, een dealer is, criminele vrienden heeft en werkloos is. Allemaal leugens en laster. Maar denk maar niet dat er íemand is die ons op de man af vraagt of er iets van waar is.”

Nicolaas (41) en Maribelle (48) zeggen dat ze meerdere malen pogingen hebben ondernomen om de verstoorde familieband te herstellen. „Maar helaas is het niet gelukt”, zegt Nicolaas. „Ik werd met de nek aangekeken. Laat staan dat er een woord tegen mij werd gezegd.” Hij haalt zijn schouders op: „Tja, dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen.”

Bron : http://www.telegraaf.nl/p(...)k_uit___.html?p=11,1
Keep the Sunny Side Up
pi_62278954
Nou ja Je laat ze toch gewoon de pestpokke krijgen als ze het er niet mee eens zijn en trouwt gewoon
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_62278969
Vluchten uit Volendam dan maar. Ik bied Nicolaas wel onderdak aan. Wie neemt Marietje liefdevol op?
Go hard or go home
pi_62279037
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
Vluchten uit Volendam dan maar. Ik bied Nicolaas wel onderdak aan. Wie neemt Marietje liefdevol op?
Mjah dan krijg je zo te lezen de hele familie er gratis bij....Ik bedank vriendelijk
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:55:13 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62279094
Een dealer moeten ze toch juist met open armen ontvangen in Volendam? Of zien die negatieve familieleden hun nering naar de tering gaan als er nog een cokedealer in het dorp komt?
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:56:03 #300
135305 beequeen
Lost.
pi_62279108
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
Opvallende reactie.
quote:
De Telegraaf/Priv� zou de zoon van Maribelle eens moeten interviewen, dan kunnen ze horen hoe Nicolaas echt is en waarom hij niet bij zijn moeder wil wonen!
Ex-plaatsgenoot, Volendam | 08:10 | 10.10.08
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')