Mijn zegen krijg je.quote:
Jij kent Ooh?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:23 schreef T-lex het volgende:
Tamara is cool...![]()
En Ooh is gewoon de gefrustereerde en aan de kant gezette ex van Tamara. (lesbisch wel te verstaan) Tamara heeft vast nog wat sms'jes van je in d'r telefoon.![]()
Je komt alleen met vage verhalen, aannamens, en geen harde bewijzen...maar ga zo door, zeer vermakelijk dit.![]()
The soap continues! Wanneer komt de vader van Brian ten tonele die ook de oom van Tamara blijkt te zijn.
Niks persoonlijk hoor...maar je verhaal rammelt aan alle kanten. En om nou te zeggen dat je met nieuwe en vooral belastende info aan komt zetten. Nee...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef Ooh het volgende:
Hahaha.. Ja natuurlijk, ik ben de ex van tamara.. ze is niet lesbisch hoor..
En ik hoef mijn verhalen niet te bewijzen naar jullie, ik weet het, en meer mensen weten het.. Dit is maar een forumpje, het kan mij niet schelen of jij het gelooft of niet!
En ik houdt het vaag omdat het dan te prive wordt.. vandaar
@Ohh, dit is een reactie op een forum, laatst zocht ik via Google wat opquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef Ooh het volgende:
Dit is maar een forumpje, het kan mij niet schelen of jij het gelooft of niet!
ik geloof jequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:26 schreef Ooh het volgende:
Hahaha.. Ja natuurlijk, ik ben de ex van tamara.. ze is niet lesbisch hoor..
En ik hoef mijn verhalen niet te bewijzen naar jullie, ik weet het, en meer mensen weten het.. Dit is maar een forumpje, het kan mij niet schelen of jij het gelooft of niet!
En ik houdt het vaag omdat het dan te prive wordt.. vandaar
Dit verhaal klopt precies!quote:ik zette gelijk al vraagtekens bij die 6 jaar want heb Brian er ooit over horen vertellen. Dat was nogal opmerkelijk want hij sprak zelden of nooit over het verleden. Hij KENDE haar 6 jaar als vriendin van de een of ander. Daar woonde ze mee samen. Deze had ook losse handjes. Brian was er voor haar als vriend. Op een gegeven moment ging ze bij die vriend weg en heeft samen met Brian haar spullen opgehaald. Hij wachtte in de auto, maar die gast kwam naar buiten en er ontstond een vechtpartij. Daarna kreeg hij iets met Tamara. Hij wierp zich op als beschermheer. Ik meen dat Tamara toen ze samen op een bovenverdieping in Amsterdam woonde hij haar ook met iemand anders aantrof waardoor het stuk liep. Iets in die trant dus. Voor Tamara had hij toch nog 2 exen? Dus die 6 jaar is zowiezo onwaarschijnlijk.
Waarom? Omdat dit de grootste mediahoeren zijn die het niet uitmaakt of ze negatief of positief in de belangstelling staan, als ze maar "bekend" blijven. Dit zijn mensen die roem als een doel op zich zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef dieenebart het volgende:
Vraagt dan niemand zich af waarom?
Waarom zijn Amanda, Brian en Tamara nog steeds in de media? Waarom deze neuzelverhalen over wie er zwanger is van wie, en hoe lang al?
Waarom horen we nooit meer iets over Natasia? Dat was toch degene waarvan we allemaal dachten dat die nog vaak (negatief) in het nieuws zou komen.
Waarom?
En nu gooit Ooh weer Oohlie op het vuur. Zo komen we toch nooit van DGK af? En kunnen we al helemaal geen affiniteit opbouwen met CBML...
Je hebt gelijk, ik had hier ook helemaal niet over moeten beginnen.. maar ik zat tv te kijken en kon gewoon mijn oren niet geloven toen ik dat zag.. en ja, toen ging ik ff googlen en zo kwam ik hier.. kon mijn mond niet houden! Maar had ik misschien beter wel kunnen doen.quote:Niks persoonlijk hoor...maar je verhaal rammelt aan alle kanten. En om nou te zeggen dat je met nieuwe en vooral belastende info aan komt zetten. Nee...
Beetje half werk dit. Je komt met wat vage verhalen omdat het privé is. Als je er toch niet verder op in wil gaan, misschien was het dan verstandig geweest om helemaal geen verhalen de wereld in te helpen. Das uiteraard helemaal jou beslissing. Maar ik slik niet alles voor zoete koek.
In juli zou ze terugkomen. Daarna heeft Brian zich opgegeven voor dgk.quote:Heb t eigenlijk erg druk met van alles, stage en privé... Ik heb gewerkt in de F&B en dat is allemaal wel goed gegaan, de leukere verhalen hou ik over voor als ik terug kom (als ik terug kom...)
Idd, in eerste instantie was Netty helemaal niet blij met Amanda, en vond Amanda niets vergeleken met Tamara.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:33 schreef sunny16947 het volgende:
Alleen dat verhaal van Netty lijkt me niet waarschijnlijk. Volgens mij hadden ze regelmatig contact en kwam ze nog steeds bij Netty over de vloer. Ook de opmerkingen van Kenneth bij bezoek dat hij de groeten van haar kreeg etc.
Ik ken Netty niet persoonlijk en Brian ook niet. Alleen Tamara. En ik weet zeker dat Netty haar gebeld had om haar op afstand te houden. De werkelijke reden daarvoor weet ik ook niet, maar wel dat Netty erg boos was.quote:Idd, in eerste instantie was Netty helemaal niet blij met Amanda, en vond Amanda niets vergeleken met Tamara.
Als Netty een paar maanden geleden al gebeld heeft met Tamara om Tamara op afstand te houden, dan zal dit IMHO vooral zijn geweest om te voorkomen dat Brian zijn contractuele verplichtingen niet meer kon nakomen, hij was immers nog maanden samen met Amanda geboekt.
En dat er drama van zou komen als Brian weer wat met Tamara zou krijgen was meer dan duidelijk.
Idd en 1 van de vrienden van Brian ook. Volgens mij Darryl.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef Ooh het volgende:
[..]
Ik ken Netty niet persoonlijk en Brian ook niet. Alleen Tamara. En ik weet zeker dat Netty haar gebeld had om haar op afstand te houden. De werkelijke reden daarvoor weet ik ook niet, maar wel dat Netty erg boos was.
En in de gouden kooi heeft Netty ook al eens laten vallen dat ze Tamara een golddigger vond. Volgens mij kan die broer van Brian wel met Tamara opschieten.
In de kooi zei Mickey dat Talpa tot 1 augustus de huur had betaald aan de makelaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef controlaltdelete het volgende:
en hoe gaat het nu met Mikey? Hangt hij inmiddels weer
aan de spuit en zn hond in het asiel gedumpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |