quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:26 schreef Nostalgist het volgende:
En de telegraaf bevestigt:
wo 01 okt 2008, 06:00 bron: www.telegraaf.nl
Gouden Kooi-Brian geeft tóch toe: 'Ja, ik word vader'
AMSTERDAM - Het hoge woord is eruit: Brian, tegen wie ex-vriendin Amanda aangifte deed wegens mishandeling, wordt vader. De Gouden Kooi-finalist: „Ik heb het eerst ontkend, omdat het heel pril was. Tamara’s familie wist ook nog van niets. Maar volgend jaar mei verwachten we ons eerste kindje.”
Brian en Amanda zetten in augustus een punt achter hun romance. En niet veel later kwam Brian zijn ex Tamara weer tegen. „We hadden zes jaar een relatie. Het was meteen weer vertrouwd tussen ons. Ons kindje is niet gepland, maar zeer zeker welkom.”
De aangifte die Amanda tegen hem deed, zit Brian behoorlijk dwars. „Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt. Toen ze hoorde over mij en Tamara, werd ze razend. Ze dreigde me hoe dan ook zwart te maken.”
Knikt: „Ik begrijp dat het voor haar vreselijk is om te horen dat je ex, zo vlak na de breuk, weer gelukkig is met een ander. En dat hij dan nog vader wordt, zal ook niet gemakkelijk zijn. Maar, vindt Brian, „ík kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Ik heb Amanda niet bedrogen met Tamara, wij zijn sinds begin september weer samen. We hopen nu op een beetje rust, zodat we ons kunnen voorbereiden op ons aanstaande ouderschap.”
En om de spanning en sensatie nog wat groter te maken: Brian zegt niet alleen Amanda niet met Tamara te hebben bedonderd, maar kennelijk stuurde hij nog ondeugende SMSjes naar Amanda toen hij niet alleen al "gelukkig" was met Tamara maar zelfs al wist dat Tamara zwanger was.... datum: 19 septemberquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:09 schreef dgklieke het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
brian vertelt zijn verhaal bij rtl boulevard 1--10-2008
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef dgklieke het volgende:
Amanda komt naar buiten met pikante sms'jes'Brian bleef contact met me zoeken!'
AMSTERDAM - Voormalig Gouden Kooi-bewoonster Amanda komt naar buiten met een aantal sms-berichtjes. 'Ze zijn bijna een maand na de breuk door Brian naar me toe gestuurd. Maar hij moet me met rust laten!'
'Dat ik deze smsjes nu naar buiten breng is verre van chique en is nooit mijn intentie geweest', laat Amanda weten. 'Maar zolang Brian me blijft beschuldigen, me lastig blijft vallen met o.a. het kraken van mijn email en blijft liegen kan hij de volle mep krijgen.'
Brian en Amanda zetten eind augustus een punt achter hun relatie. Niet lang daarna kwam Brian zijn ex-vriendin Tamara, die nu zwanger van hem is, tegen. 'Ik kan me voorstellen dat het steekt bij Amanda dat ik zo snel na onze breuk al gelukkig ben met een ander. En ik begrijp ook dat het zuur is voor Amanda dat Tamara en ik in mei ons eerste kindje verwachten.'
De verstandhouding tussen Amanda en Brian is sinds hun relatie op de klippen liep slecht. Vorige week deed Amanda aangifte van mishandeling en bedreiging tegen haar ex-vriend.
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)oeken____.html?p=9,2
volgens zijn Hyves hadden ze toen een optredenquote:Op 19 september was hij toch al haar ex?!
Zal hij Tamara wel even zijn vergetenquote:Teenage XXL Brian & Amanda treden samen op in The Dance Factory in Berlikum vanavond 19/09/08. @ The Dance Factory, Berlikum 19 sep, 16:02
Wat blauwe shotjes vodka al niet met je doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens zijn Hyves hadden ze toen een optreden
http://brianaire.hyves.nl/
[..]
Zal hij Tamara wel even zijn vergeten
Die smsjes kan amanda zelf wel verstuurd hebben, gratis via internet.etc? verzin maar een afzender.....quote:En om de spanning en sensatie nog wat groter te maken: Brian zegt niet alleen Amanda niet met Tamara te hebben bedonderd, maar kennelijk stuurde hij nog ondeugende SMSjes naar Amanda toen hij niet alleen al "gelukkig" was met Tamara maar zelfs al wist dat Tamara zwanger was.... datum: 19 september![]()
[..]
Grote kans dat brian zelf zijn naam en nummer in Amanda haar telefoon heeft gezet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef Zana het volgende:
kan je achteraf de naam bij een telefoonnummer niet veranderen?, dus dat ze de smsjes wel heeft gekregen, maar misschien niet van Brian
Tuurlijk kan dat, ze kan ook de naam van een willekeurig ander nummer veranderd hebben in "Brian Kubatz" maar ik dacht dat de algemene opinie toch was dat Amanda niet bijster intelligent is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die smsjes kan amanda zelf wel verstuurd hebben, gratis via internet.etc? verzin maar een afzender.....
Maar leuk dat ze zo'n goede relatie hebben..
Of Amanda heeft de berichtjes door iemand aan zichzelf laten sturen, de naam van de afzender aangepast in Brian Kubatz en de afzender de datum van zijn mobiel ingesteld op 19 september. Voilaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, ze kan ook de naam van een willekeurig ander nummer veranderd hebben in "Brian Kubatz" maar ik dacht dat de algemene opinie toch was dat Amanda niet bijster intelligent is.
Dan moet ze dat in september al met voorbedachte rade gedaan hebben, of iemand anders heeft haar toen die berichtjes gestuurd (wel toevallig na een gezamenlijk optreden) en moet ze alsnog de naam van die persoon in Brian Kubatz veranderd hebben.
Dus of ze gaat nu om met mensen die wel intelligent genoeg zijn om zoiets te bedenken, of ze zijn idd van Brian, en op een of andere manier verwacht ik niet dat Amanda ineens met mensen omgaat die zoveel slimmer zijn dan zij
huubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:00 schreef sunny16947 het volgende:
Ze zijn s'nachts laat verzonden................Waar was Huub op dat moment???????? Blauwe vodkashotjes aan het drinken in showtime.....?? Brian weet het vast wel weer zo te draaien dat ze van Huub afkomstig zijn whaaaaaaaaaaaa
Niet helemaal, het tijdstip van de SMS-centrale wordt met berichten meegestuurdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of Amanda heeft de berichtjes door iemand aan zichzelf laten sturen, de naam van de afzender aangepast in Brian Kubatz en de afzender de datum van zijn mobiel ingesteld op 19 september. Voila
Top! opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:59 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op De ex-Gouden Kooi bewoners in de media #6
Het vorige topic stond weer bol van spanning en sensatie...
Amanda beschuldigde Brian van fysiek geweld, Brian ontkende, Amanda hield het vervolgens niet bij beschuldigingen maar zou ook aangifte tegen Brian gedaan hebben.
Brian riep dat het misschien pijnlijk was voor Amanda dat hij zo snel na het verbreken van hun relatie weer geluk bij zijn ex-vriendin Tamara had gevonden, maar dat hij Amanda nooit iets aangedaan had.
De aangifte werd vervolgens aangevuld met een aanklacht wegens het stelen van Amanda d'r Hyves, en het wijzigen van de wachtwoorden...
En daar bleef het niet bij; een van de vriendinnen van Amanda zou op 25 september op Brian z'n Hyves gepost hebben dat Tamara zwanger was van Brian, Brian deed dit af als een leugen, en verwijderde de berichten.
Inmiddels heeft Brian zelf bekend gemaakt dat Tamara idd zwanger is, ze zouden begin september (!!!) een zwangerschapstest gedaan hebben, maar op een of andere vreemde manier blijft hij volhouden dat hij Amanda nooit bedonderd heeft met Tamara.... beetje raar als hun relatie tot ongeveer 23 augustus (exact 3 maanden na het eindigen van DGK) geduurd heeft, en Tamara begin september al zwanger bleek te zijn.
De laatste berichten over de zwangerschap:
[..]
[..]
En om de spanning en sensatie nog wat groter te maken: Brian zegt niet alleen Amanda niet met Tamara te hebben bedonderd, maar kennelijk stuurde hij nog ondeugende SMSjes naar Amanda toen hij niet alleen al "gelukkig" was met Tamara maar zelfs al wist dat Tamara zwanger was.... datum: 19 september![]()
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Vanuit de telefooncel kan je ook sms-en , elke naam kan je intikken.
Bedankt Lieke, wat ben je toch handig en ijverig, dacht je
liever bij Clipser dan Youtube i.v.m. weghalen ?
Tamara en Brian zijn gewoon een koppeltje en dat heeft Amanda altijd geweten, al die tijd in de kooi al. Zelfs wij als buitenstaanders zagen de vonken overspringen in die korte tijd dat ze er was. Amanda is zwaar genaaid door Brian, triest van hem en naief van haar. That's the game en zoals Nena al zei: Dat meeeeeeen je niet, je gaat de kooi in.(tegen mandje)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:32 schreef mootie het volgende:
Tamara was toch lesbisch of bi? Althans tijdelijk, zo lijkt het.
Dat klinkt als een leuke meidquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:23 schreef Ooh het volgende:
Ik weet zelfs dat Netty (de moeder van Brain) Tamara heeft opgebelt in juli en tegen haar heeft gezegt dat ze Brian met rust moest laten en niet moest gaan stoken tussen Brian en Amanda.
Maar Brian heeft een zwak voor Tamara en houdt waarschijnlijk echt van haar. Tamara daarentegen helemaal niet. Ze heeft vaak genoeg gezegt dat ze Brian gewoon als vriend wou hebben en niet als Haar vriend omdat hij altijd zo'n watje was en moest huilen enzo, daar kon ze niet goed tegen. Maar toen hij op tv kwam was hij opeens weer interessant.
Je slaat de spijker op zijn kop.. Dat is waar het haar om gaat.. Ze heeft altijd bekend willen worden, eerst probeerde ze het als model, maar dat lukte niet echt.. en nu ziet ze haar kans schoon met Brian. 15 minutes of famequote:Maar zij ziet dus wel een gouden toekomst in de spotlights voor zich weggelegd als de moeder van het kind van Brian?
Waarom is ze niet goed bij haar hoofd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:27 schreef Ooh het volgende:
Nou leuk is ze zeker niet. Ze ziet er misschien goed uit en ze komt wel leuk over, maar onder dat alles is ze gemeen en niet goed bij haar hoofd
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!quote:Waarom is ze niet goed bij haar hoofd?
OMG.. spooky!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Ooh het volgende:
[..]
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!
Ai Ai Aiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Ooh het volgende:
[..]
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!
Juist. Nu moet ik zeggen dat ze in de kooi redelijk normaal overkwam, die Tamara. Maar gek en gek samen heft elkaar wellicht een beetje op?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:40 schreef noekje het volgende:
Iemand die het bed deelt of nog erger, een kind van Brian wil, is per definitie krank im kopf. Laat dat wel gezegd zijn!
Ja dat komt ze ook inderdaad. Charmant, slim enz.. maar echt believe me, allemaal schijn!quote:Juist. Nu moet ik zeggen dat ze in de kooi redelijk normaal overkwam, die Tamara.
Hij zei gisteren bij Boulevard dat ze begin september die zwangerschapstest hebben gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat dat het eerste is wat je doet, nadat je hebt geneukt, dus daar zal wel een week of wat tussen hebben gezeten. En wanneer was het nu over tussen hem en Amanda?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:01 schreef Ooh het volgende:
En ik weet bijna zeker dat Brian wel vreemd is gegaan met haar toen hij nog met Amanda had. Gezien de lengte dat ze zwanger is.. Dat kan bijna niet, of het moet echt de eerste keer dat ze het deden raak zijn geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |