Dat zegt natuurlijk iets over jou. Je zou het ook niet kunnen verhullen, want anders zou je opeens een heel ander type mens zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het overigens mee eens, als ik Huub was geweest had ik champagne ontkurkt en Evert en Albert even uitgenodigd
Yep, misplaatst. Want suggereert een geweldige diss en die was toch echt nergens te vindenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Misplaatst?
You've totally lost me...quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep, misplaatst. Want suggereert een geweldige diss en die was toch echt nergens te vinden.
Anyhood.
ARTE in de OP!
Ik wil weten hoe en wat, heb Vara, geen Vprogids en ook geen ARTE tussen mijn kanalen dus ik wil streams! Of uitzendinggemist.ARTE.
Dan was het niet voor jou bedoeld. Dat ARTE deel dan. Lees straks maar in de OPquote:
Pffff... heb je haar weer. Moet je niet druk bezig zijn met reageren op Hyves en blogs. Waar vind je de tijd zeg.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:01 schreef lies1958 het volgende:
god wat is die thunderbitch bezig zeg. Lijkt brian wel, alles is toch huub zijn schuld. Huub heeft vast ook de filmpjes gemaakt van het mishandelen van brian naar amanda toe die op clipser staan. Misschien is thunderbitch wel afgewezen als groupie door huub tijdens een optreden en mocht ze niet mee de villa in van hem. Zou ze daarom hem overal de schuld van geven. Afgewezen vrouw of zo.
Maar laat ze vooral brian blijven verdedigen, en denken dat amanda alles heeft verzonnen. Ieder zijn ding.
Dag lieverd.quote:
Je leert het al, wat ga je kokenquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ga maar aan mijn eten beginnen. Ik zal zeggen, doe je best. Veel plezier ermee....
Is het de gids van de afgelopen week ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:07 schreef Manu82 het volgende:
En er is nog steeds de vraag of iemand een VPRO gids en scanner heeft natuurlijk
Thanks, weet ik meteen wat dat arte isquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:06 schreef beequeen het volgende:
Wanneer wordt dat gedoe uitgezonden op ARTE, ik heb dat kanaal nl wel.
Edit: OP gelezen. Thanx Meyou.![]()
Welke hyve's en welke blogs bedoel je. Ik reageer alleen hier.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pffff... heb je haar weer. Moet je niet druk bezig zijn met reageren op Hyves en blogs. Waar vind je de tijd zeg.
Ik ga maar aan mijn eten beginnen. Ik zal zeggen, doe je best. Veel plezier ermee....
Ik zal even checken, ik ken wel van die mensen die dat soort gidsen hebben. Scannen, of de zin erin, moet ik even over nadenken.quote:
Waar slaat dat nu weer op?!?!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:06 schreef Marrije het volgende:
Ik heb die Brian en Amanda gate niet echt gevolgd maar ik denk ook dat Amanda weer eens schromelijk aan het overdrijven is. Is ze een ster in.
Dus datquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op?!?!!
ZE ZAT ER ZELF NAAST!!!!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |