Dat zegt natuurlijk iets over jou. Je zou het ook niet kunnen verhullen, want anders zou je opeens een heel ander type mens zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het overigens mee eens, als ik Huub was geweest had ik champagne ontkurkt en Evert en Albert even uitgenodigd
Yep, misplaatst. Want suggereert een geweldige diss en die was toch echt nergens te vindenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Misplaatst?
You've totally lost me...quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep, misplaatst. Want suggereert een geweldige diss en die was toch echt nergens te vinden.
Anyhood.
ARTE in de OP!
Ik wil weten hoe en wat, heb Vara, geen Vprogids en ook geen ARTE tussen mijn kanalen dus ik wil streams! Of uitzendinggemist.ARTE.
Dan was het niet voor jou bedoeld. Dat ARTE deel dan. Lees straks maar in de OPquote:
Pffff... heb je haar weer. Moet je niet druk bezig zijn met reageren op Hyves en blogs. Waar vind je de tijd zeg.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:01 schreef lies1958 het volgende:
god wat is die thunderbitch bezig zeg. Lijkt brian wel, alles is toch huub zijn schuld. Huub heeft vast ook de filmpjes gemaakt van het mishandelen van brian naar amanda toe die op clipser staan. Misschien is thunderbitch wel afgewezen als groupie door huub tijdens een optreden en mocht ze niet mee de villa in van hem. Zou ze daarom hem overal de schuld van geven. Afgewezen vrouw of zo.
Maar laat ze vooral brian blijven verdedigen, en denken dat amanda alles heeft verzonnen. Ieder zijn ding.
Dag lieverd.quote:
Je leert het al, wat ga je kokenquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ga maar aan mijn eten beginnen. Ik zal zeggen, doe je best. Veel plezier ermee....
Is het de gids van de afgelopen week ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:07 schreef Manu82 het volgende:
En er is nog steeds de vraag of iemand een VPRO gids en scanner heeft natuurlijk
Thanks, weet ik meteen wat dat arte isquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:06 schreef beequeen het volgende:
Wanneer wordt dat gedoe uitgezonden op ARTE, ik heb dat kanaal nl wel.
Edit: OP gelezen. Thanx Meyou.![]()
Welke hyve's en welke blogs bedoel je. Ik reageer alleen hier.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pffff... heb je haar weer. Moet je niet druk bezig zijn met reageren op Hyves en blogs. Waar vind je de tijd zeg.
Ik ga maar aan mijn eten beginnen. Ik zal zeggen, doe je best. Veel plezier ermee....
Ik zal even checken, ik ken wel van die mensen die dat soort gidsen hebben. Scannen, of de zin erin, moet ik even over nadenken.quote:
Waar slaat dat nu weer op?!?!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:06 schreef Marrije het volgende:
Ik heb die Brian en Amanda gate niet echt gevolgd maar ik denk ook dat Amanda weer eens schromelijk aan het overdrijven is. Is ze een ster in.
Dus datquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op?!?!!
ZE ZAT ER ZELF NAAST!!!!!!
![]()
ik geloof amanda nu eens wel, ik denk inderdaad dat braien haar mishandeld heeft, ze gaat anders niet naar de politie om aangifte te doen hoor...dat is een stap hoorquote:
ja,dat klinkt lekker logisch..quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:38 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik geloof amanda nu eens wel, ik denk inderdaad dat braien haar mishandeld heeft, ze gaat anders niet naar de politie om aangifte te doen hoor...dat is een stap hoor
Ik vind haar erg moedig!
tvpquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja,dat klinkt lekker logisch..
een persoonlijkheidsstoornis doet zelfs vreemdere dingen met lijers hieraan dan een valse aangifte, hoor.
het blijft wel moedig; ook van de telegraaf
waarom niet?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tvp
vraag me niet waarom.......
toch heeft het een functie gehad (voor mij in ieder geval) dat je hier tvp-de en dat je bestaat!quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
omdat het eigenlijk geen reet interesseert
eetsequote:Op zaterdag 27 september 2008 18:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch heeft het een functie gehad (voor mij in ieder geval) dat je hier tvp-de en dat je bestaat!:
ik ga lekker souvlaki wraps maken en ff een goed recept zoeken.
[ afbeelding ]
leeters en mazzel
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:38 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik geloof amanda nu eens wel, ik denk inderdaad dat braien haar mishandeld heeft, ze gaat anders niet naar de politie om aangifte te doen hoor...dat is een stap hoor
Ik vind haar erg moedig!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
Wat een site zeg
Prachtige zinsbouw en vooral de herhaling van werknemers/kandidaten is zo lekker consequent.
Goede reclame ook voor je recruitershonk, een losgeslagen psychopatische antiliaan met een neiging tot zelfbevrediging en een erbarmelijk gevoel voor taal.
Ik zie hem al de intakes doen met de aanstormen talenten:
Brain: 'ik rapporteer die modderfokking shit weet je. Codes, cracks, lines..ik rapporteer ze allemaal.
Progammeur : Heeft u ook informatie over de verwachtingen binnen deze functie?
<Knip>
Soko Soko!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
Wat een site zeg
Prachtige zinsbouw en vooral de herhaling van werknemers/kandidaten is zo lekker consequent.
Goede reclame ook voor je recruitershonk, een losgeslagen psychopatische antiliaan met een neiging tot zelfbevrediging en een erbarmelijk gevoel voor taal.
Ik zie hem al de intakes doen met de aanstormende talenten:
Brain: 'ik rapporteer die modderfokking shit weet je. Codes, cracks, lines..ik rapporteer ze allemaal.
Progammeur : Heeft u ook informatie over de verwachtingen binnen deze functie?
Brain: Wil je me para maken? Conjo, ik heb al bewerkstelligt dat er een functie is, dat kun je verwachten.
Programmeur ; Ehm, ok, maar ik zou graag wat meer willen weten over de exacte werkzaamheden die van mij verwacht worden bij uw eindklant.
Brain: Je zit weer te drammen, ik waarschuw je dat je die grens niet moet passeren, want als we die gepasseerd zijn dan is er geen grens meer. Dan is de passage voorbij de grens!!!!
Pogrammeur: Ik begrijp niet zo goed wat u bedoelt, kunt u mij dit nader toelichten?
Brain: Ik zeg en ik blijf zeggen en jij passeert de grens weer. Wij staan hier op een voetbalveld, met mij in de spits en jou op rechts en wat jij nu doet is mij passeren!!
*slaat zichzelf in het gezicht*
FOKKING CONJO GRENZEN !!!! JE MOET ME NIET DIE BLACKOUTS OP DWINGEN !
Programmeur: Ik begrijp het. Bedankt voor de informatie.
Brain: Graag gedaan. Ik ben hier om te helpen weetje, alleenstaande programmeurs en shit die wil ik helpen.
Ik heb er een quote over gemaakt:
' when perseverance cracks the code, all birds wear strings '
Soko Soko!
danku!quote:Op zondag 28 september 2008 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier!
http://player.omroep.nl/?aflID=7981070
Hm... ik dacht dat we dat al hadden gehad, moeders lastigvallen.quote:Op zondag 28 september 2008 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
@BwennieBren ,Krottenwijk staat op mijn hyves....
quote:Op zondag 28 september 2008 13:10 schreef bloodymary het volgende:
Wat doen de media toch eigenlijk slecht hun werk dan. Ze vragen zich af of het wel gebeurd is in DGK, maar die filmpes van de douchescene en dat gestomp onder de lakens zijn toch zo te vinden en geven toch een duidelijk beeld?
Toch niet met de vervallen hut en al?quote:Op zondag 28 september 2008 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
@BwennieBren ,Krottenwijk staat op mijn hyves....
Enlighten me, ik snappum niequote:Op zondag 28 september 2008 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hm... ik dacht dat we dat al hadden gehad, moeders lastigvallen.
Als ik me dit goed herinner, werd de moeder van Brian aardig door het slijk gehaald, en daarnaast was het erg beledigend voor mensen die daar vandaan komen, lijkt me.quote:
Pfffff... er staat geen reet.quote:Op zondag 28 september 2008 16:44 schreef lies1958 het volgende:
Amanda heeft een nieuwe hyve's aangemaakt.
Er staat dus nu ook een uitleg op van haar verhaal.
http://thenewlifeofamanda(...)es_is_een_feit/QF-J/
Vond? Nu niet meer?quote:Op zondag 28 september 2008 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik me dit goed herinner, werd de moeder van Brian aardig door het slijk gehaald, en daarnaast was het erg beledigend voor mensen die daar vandaan komen, lijkt me.
Vond het toen een goed besluit om het te verwijderen. Maar, niets is wat het lijkt.
Ach, zo heeft iedereen zijn eigen kijk op zaken. De kooi is geweest, dus.... what the heck.quote:Op zondag 28 september 2008 16:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Vond? Nu niet meer?![]()
Ver gezocht overigens dat het beledigend zou zijn voor mensen die daar vandaan komen. Het is liedje dat met een grote knipoog is geschreven maar misschien begreep je dat nog niet. Bij deze dus. Ik heb het trouwens eerder al uitgelegd hier op FOK maar heb geen zin om het weer te doen. Use the mighty google maar
Maar FYI er is geen krottenwijk in Bonaire hoor![]()
Het door het slijk halen van Netty valt toch wel mee aangezien ze daar zelf een hele grote hand in heeft gehad tijdens DGK? M.i. geldt dat overigens voor alle bewoners die in de finale zaten. Maar omdat ik hou van slijk, bagger, moddergooien, blijf ik het heerlijk volgen
Ja , te belachelijk voor woorden..quote:Op zondag 28 september 2008 11:33 schreef noekje het volgende:
Wil diegene die het nodig vindt om alle posten van hier naar Rocketmiljonairs te kopiëren zo vriendelijk zijn om daarmee te kappen. Het is infantiel en laf. Mensen die daar iets kwijt willen, regelen dat zelf wel. En als je het dan doet, doe het dan goed want je bent een prutser.
Precies, laten we het daar maar op houden. Netty heeft mij evenmin als kijker niets aangedaan, behalve dat ze op mijn lachspieren werkte met haar acties. En dat is goed toch? 'Cause this is TV mén! Pure entertainmentquote:Op zondag 28 september 2008 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, zo heeft iedereen zijn eigen kijk op zaken. De kooi is geweest, dus.... what the heck.
Netty heeft mij als kijker niets aangedaan, dus ik zou niet weten wat ze ernaar gemaakt heeft, evenmin de moeder van de andere spelers overigens.
Hehe, heeft zij jou evenmin niets aangedaan? , ik vermoed, slip of the keys.quote:Op zondag 28 september 2008 17:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Precies, laten we het daar maar op houden. Netty heeft mij evenmin als kijker niets aangedaan, behalve dat ze op mijn lachspieren werkte met haar acties. En dat is goed toch? 'Cause this is TV mén! Pure entertainment
Ik las het ja, je hebt gelijkquote:Op zondag 28 september 2008 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hehe, heeft zij jou evenmin niets aangedaan? , ik vermoed, slip of the keys.![]()
Enne ja, laten we het daarop houden. Make love, not war.(vooral op zondag).
quote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
VOLlers onder elkaar, how cute.![]()
Netty is een kutwijf en heeft 2 kutkinderen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Yep, het is dat het een vrije dag genoemd wordt, maar zondagen zijn niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik las het ja, je hebt gelijk
En ik haat zondagen trouwens
Ik verveel me....
Tsja, zegt een kutforummer.quote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
VOLlers onder elkaar, how cute.![]()
Netty is een kutwijf en heeft 2 kutkinderen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ga nieuwe filmpjes makenquote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik las het ja, je hebt gelijk
En ik haat zondagen trouwens
Ik verveel me....
Eh,... Amanda schijnt een nieuw Hyvesaccount te hebben (maar niet heus).quote:
Hey zakkenwasser, ik heb de foto van Eric gevonden, het was een mooie foto met Huubschen samen in bed, slapend. Echt een mooie. Maar, je krijgt hem niet. Dus dat.quote:
Ik heb foto's zat van Huub en Ericquote:Op zondag 28 september 2008 17:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey zakkenwasser, ik heb de foto van Eric gevonden, het was een mooie foto met Huubschen samen in bed, slapend. Echt een mooie. Maar, je krijgt hem niet. Dus dat.
Over wat dan?quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Make love, not war.(vooral op zondag).
quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 17:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey zakkenwasser, ik heb de foto van Eric gevonden, het was een mooie foto met Huubschen samen in bed, slapend. Echt een mooie. Maar, je krijgt hem niet. Dus dat.
De ene vroeg erom, en de ander had het nog tegoed (de fotoquote:
Maar deze heb jij niet...... ik zei toch dat ik een hele mooie had, zou hem nog opzoeken. Het is ECHT een mooie, al kan ik het haast niet uit m'n toetsenbord krijgen.quote:Op zondag 28 september 2008 17:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb foto's zat van Huub en Eric![]()
Maakt niet uit ,als het maar smeuig isquote:Op zondag 28 september 2008 17:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Over wat dan?
Trouwens mijn "partner in crime" wil niets meer met de kooi te maken hebben en zij maakte de filmpjes. Ik deed alleen de audio...
euhw.... tjsa ik mis veel, heb dit topic niet zo lang geleden ontdekt zie je? Zeg maar na het nieuws van Brian en Amandaquote:Op zondag 28 september 2008 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De ene vroeg erom, en de ander had het nog tegoed (de foto).
No dear, been there, done that ...quote:Op zondag 28 september 2008 17:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maakt niet uit ,als het maar smeuig is.
, een mooi liedje erbij
Heb ik dat gezegd dan? Of heb je vermoedens, of luister je ook naar lasterpraatjes?quote:Op zondag 28 september 2008 18:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
euhw.... tjsa ik mis veel, heb dit topic niet zo lang geleden ontdekt zie je? Zeg maar na het nieuws van Brian en Amanda![]()
Maarehhh... wie ben jij op VOL dan?
Pardon?quote:
nee, nee, blijkbaarquote:Op zondag 28 september 2008 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd dan? Of heb je vermoedens, of luister je ook naar lasterpraatjes?
Blijft een geweldig filmpje!quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef Elske6 het volgende:
http://www.videomix.cz/video/-Bvz7W3YMqc/ promo flimpje van Brian
Whah, is het Fenya???quote:Op zondag 28 september 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon?
BTW, doe de groeten aan Sco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |