danku!quote:Op zondag 28 september 2008 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier!
http://player.omroep.nl/?aflID=7981070
Hm... ik dacht dat we dat al hadden gehad, moeders lastigvallen.quote:Op zondag 28 september 2008 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
@BwennieBren ,Krottenwijk staat op mijn hyves....
quote:Op zondag 28 september 2008 13:10 schreef bloodymary het volgende:
Wat doen de media toch eigenlijk slecht hun werk dan. Ze vragen zich af of het wel gebeurd is in DGK, maar die filmpes van de douchescene en dat gestomp onder de lakens zijn toch zo te vinden en geven toch een duidelijk beeld?
Toch niet met de vervallen hut en al?quote:Op zondag 28 september 2008 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
@BwennieBren ,Krottenwijk staat op mijn hyves....
Enlighten me, ik snappum niequote:Op zondag 28 september 2008 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hm... ik dacht dat we dat al hadden gehad, moeders lastigvallen.
Als ik me dit goed herinner, werd de moeder van Brian aardig door het slijk gehaald, en daarnaast was het erg beledigend voor mensen die daar vandaan komen, lijkt me.quote:
Pfffff... er staat geen reet.quote:Op zondag 28 september 2008 16:44 schreef lies1958 het volgende:
Amanda heeft een nieuwe hyve's aangemaakt.
Er staat dus nu ook een uitleg op van haar verhaal.
http://thenewlifeofamanda(...)es_is_een_feit/QF-J/
Vond? Nu niet meer?quote:Op zondag 28 september 2008 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik me dit goed herinner, werd de moeder van Brian aardig door het slijk gehaald, en daarnaast was het erg beledigend voor mensen die daar vandaan komen, lijkt me.
Vond het toen een goed besluit om het te verwijderen. Maar, niets is wat het lijkt.
Ach, zo heeft iedereen zijn eigen kijk op zaken. De kooi is geweest, dus.... what the heck.quote:Op zondag 28 september 2008 16:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Vond? Nu niet meer?![]()
Ver gezocht overigens dat het beledigend zou zijn voor mensen die daar vandaan komen. Het is liedje dat met een grote knipoog is geschreven maar misschien begreep je dat nog niet. Bij deze dus. Ik heb het trouwens eerder al uitgelegd hier op FOK maar heb geen zin om het weer te doen. Use the mighty google maar
Maar FYI er is geen krottenwijk in Bonaire hoor![]()
Het door het slijk halen van Netty valt toch wel mee aangezien ze daar zelf een hele grote hand in heeft gehad tijdens DGK? M.i. geldt dat overigens voor alle bewoners die in de finale zaten. Maar omdat ik hou van slijk, bagger, moddergooien, blijf ik het heerlijk volgen
Ja , te belachelijk voor woorden..quote:Op zondag 28 september 2008 11:33 schreef noekje het volgende:
Wil diegene die het nodig vindt om alle posten van hier naar Rocketmiljonairs te kopiëren zo vriendelijk zijn om daarmee te kappen. Het is infantiel en laf. Mensen die daar iets kwijt willen, regelen dat zelf wel. En als je het dan doet, doe het dan goed want je bent een prutser.
Precies, laten we het daar maar op houden. Netty heeft mij evenmin als kijker niets aangedaan, behalve dat ze op mijn lachspieren werkte met haar acties. En dat is goed toch? 'Cause this is TV mén! Pure entertainmentquote:Op zondag 28 september 2008 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, zo heeft iedereen zijn eigen kijk op zaken. De kooi is geweest, dus.... what the heck.
Netty heeft mij als kijker niets aangedaan, dus ik zou niet weten wat ze ernaar gemaakt heeft, evenmin de moeder van de andere spelers overigens.
Hehe, heeft zij jou evenmin niets aangedaan? , ik vermoed, slip of the keys.quote:Op zondag 28 september 2008 17:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Precies, laten we het daar maar op houden. Netty heeft mij evenmin als kijker niets aangedaan, behalve dat ze op mijn lachspieren werkte met haar acties. En dat is goed toch? 'Cause this is TV mén! Pure entertainment
Ik las het ja, je hebt gelijkquote:Op zondag 28 september 2008 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hehe, heeft zij jou evenmin niets aangedaan? , ik vermoed, slip of the keys.![]()
Enne ja, laten we het daarop houden. Make love, not war.(vooral op zondag).
quote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
VOLlers onder elkaar, how cute.![]()
Netty is een kutwijf en heeft 2 kutkinderen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Yep, het is dat het een vrije dag genoemd wordt, maar zondagen zijn niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik las het ja, je hebt gelijk
En ik haat zondagen trouwens
Ik verveel me....
Tsja, zegt een kutforummer.quote:Op zondag 28 september 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
VOLlers onder elkaar, how cute.![]()
Netty is een kutwijf en heeft 2 kutkinderen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |