ik geloof amanda nu eens wel, ik denk inderdaad dat braien haar mishandeld heeft, ze gaat anders niet naar de politie om aangifte te doen hoor...dat is een stap hoorquote:
ja,dat klinkt lekker logisch..quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:38 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik geloof amanda nu eens wel, ik denk inderdaad dat braien haar mishandeld heeft, ze gaat anders niet naar de politie om aangifte te doen hoor...dat is een stap hoor
Ik vind haar erg moedig!
tvpquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja,dat klinkt lekker logisch..
een persoonlijkheidsstoornis doet zelfs vreemdere dingen met lijers hieraan dan een valse aangifte, hoor.
het blijft wel moedig; ook van de telegraaf
waarom niet?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tvp
vraag me niet waarom.......
toch heeft het een functie gehad (voor mij in ieder geval) dat je hier tvp-de en dat je bestaat!quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
omdat het eigenlijk geen reet interesseert
eetsequote:Op zaterdag 27 september 2008 18:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch heeft het een functie gehad (voor mij in ieder geval) dat je hier tvp-de en dat je bestaat!:
ik ga lekker souvlaki wraps maken en ff een goed recept zoeken.
[ afbeelding ]
leeters en mazzel
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:38 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik geloof amanda nu eens wel, ik denk inderdaad dat braien haar mishandeld heeft, ze gaat anders niet naar de politie om aangifte te doen hoor...dat is een stap hoor
Ik vind haar erg moedig!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
Wat een site zeg
Prachtige zinsbouw en vooral de herhaling van werknemers/kandidaten is zo lekker consequent.
Goede reclame ook voor je recruitershonk, een losgeslagen psychopatische antiliaan met een neiging tot zelfbevrediging en een erbarmelijk gevoel voor taal.
Ik zie hem al de intakes doen met de aanstormen talenten:
Brain: 'ik rapporteer die modderfokking shit weet je. Codes, cracks, lines..ik rapporteer ze allemaal.
Progammeur : Heeft u ook informatie over de verwachtingen binnen deze functie?
<Knip>
Soko Soko!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
Wat een site zeg
Prachtige zinsbouw en vooral de herhaling van werknemers/kandidaten is zo lekker consequent.
Goede reclame ook voor je recruitershonk, een losgeslagen psychopatische antiliaan met een neiging tot zelfbevrediging en een erbarmelijk gevoel voor taal.
Ik zie hem al de intakes doen met de aanstormende talenten:
Brain: 'ik rapporteer die modderfokking shit weet je. Codes, cracks, lines..ik rapporteer ze allemaal.
Progammeur : Heeft u ook informatie over de verwachtingen binnen deze functie?
Brain: Wil je me para maken? Conjo, ik heb al bewerkstelligt dat er een functie is, dat kun je verwachten.
Programmeur ; Ehm, ok, maar ik zou graag wat meer willen weten over de exacte werkzaamheden die van mij verwacht worden bij uw eindklant.
Brain: Je zit weer te drammen, ik waarschuw je dat je die grens niet moet passeren, want als we die gepasseerd zijn dan is er geen grens meer. Dan is de passage voorbij de grens!!!!
Pogrammeur: Ik begrijp niet zo goed wat u bedoelt, kunt u mij dit nader toelichten?
Brain: Ik zeg en ik blijf zeggen en jij passeert de grens weer. Wij staan hier op een voetbalveld, met mij in de spits en jou op rechts en wat jij nu doet is mij passeren!!
*slaat zichzelf in het gezicht*
FOKKING CONJO GRENZEN !!!! JE MOET ME NIET DIE BLACKOUTS OP DWINGEN !
Programmeur: Ik begrijp het. Bedankt voor de informatie.
Brain: Graag gedaan. Ik ben hier om te helpen weetje, alleenstaande programmeurs en shit die wil ik helpen.
Ik heb er een quote over gemaakt:
' when perseverance cracks the code, all birds wear strings '
Soko Soko!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |