abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:03:20 #251
6941 APK
Factual, I think.
pi_61943746
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:48 schreef LouLou het volgende:

Is er überhaupt enige versie van DGK verkocht, al dan niet aan Duitsland?
Come to think of it, is er ooit een achter-de-schermen- programma over BB geweest? Behalve hoe de cameramensen door het grote kruis slopen.
Nee, kijkt dus allen!
quote:
Waarom ze er niet aan meewerken is i.m.o. omdat er weinig te verdedigen valt, wat meer was het nou dan een experiment. Één waarbij ze niet willen uitweiden over de mate van gescript zijn etc.
Ze mochten niet meewerken, werden geintimideerd enzo.
Huub?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:06:44 #252
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61943830
Wie gooit die ARTE ( ) shit ff op Youtube.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 september 2008 @ 23:10:00 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_61943903
Kan iemand het aan mes rijgen van Brian topic vinden ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:12:09 #254
6941 APK
Factual, I think.
pi_61943946
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:06 schreef soylent het volgende:
Wie gooit die ARTE ( ) shit ff op Youtube.
Wordt pas volgende week vrijdag uitgezonden.
pi_61944094
B&A in shownews op SBS6
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  vrijdag 26 september 2008 @ 23:21:04 #256
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_61944097
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef APK het volgende:

Ze mochten niet meewerken, werden geintimideerd enzo.
Huub?
Die moest van het hokje.
Oh.
Ok.
pi_61944549
il silenzio è assordante qui

Ciao a tutti.
pi_61944792
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
il silenzio è assordante qui

Ciao a tutti.
Van hetzelfde Ruud
pi_61944828
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:56 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Van hetzelfde Ruud
Blurkie

Zat eigenlijk in het verkeerde topic Heb je de plaatjes al gezien van Marghe
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:00:49 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_61944866
Truste allemaal en lekker dit topic volposten zodat niemand meer weet dat er volgende week een -misschien- kritische docu over DGK op ARTE komt.

Die overigens niet over Brian en Amanda gaat.
pi_61944899
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:00 schreef APK het volgende:
Truste allemaal en lekker dit topic volposten zodat niemand meer weet dat er volgende week een -misschien- kritische docu over DGK op ARTE komt.

Ben er mee bezig
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:04:29 #262
6941 APK
Factual, I think.
pi_61944949
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ben er mee bezig
Waar blijft die Markvanrinsum
pi_61945008
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:04 schreef APK het volgende:

[..]

Waar blijft die Markvanrinsum
Ligt onder de tafel met zijn eigen drankvoorraad
pi_61945115
quote:

Ik heb Arte niet meer, die heeft Ziggo er af gehaald
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:02:21 #265
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_61945860
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:56 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Van hetzelfde Ruud
En als "ik" weltruste wens geen reactie ,welke taal is yuppie genoeg pffff slamat slapie
..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_61946280
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:02 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

En als "ik" weltruste wens geen reactie ,welke taal is yuppie genoeg pffff slamat slapie
..
truste geile beer
pi_61947625
Je zou bijna een Commotie om Brian-topic gaan starten

Als Brian zich na DGK zo heeft gedragen als erin, dan heeft Mannie gelijk.
Camera's doen toch wonderen voor zijn zelfbeheersing.

Behalve de filmpjes, die bekend zijn en jammergenoeg is dat topic [DGK-gate] Help hier Amanda bij haar aangifte. in SHO gesloten, want het kan best waardevol voor d'r zijn, heb ik 's nachts wel meer klappen gezien van Brian.

Dat anaal geneuk vond Amanda ook niet altijd even prettig.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:29:57 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61948359
quote:

Kun je ARTE ook via uiitzendinggemist zien?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 11:57:19 #269
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61949395
Iedereen op Amanda's hyves is boos op Amanda
quote:
C-id (4)
today, 10:57
Ik heb er nog een nachtje over nagedacht. Ik vind het allereerst hartstikke kut dat Brian met Tamara gaat. Dat sowieso, maar ik denk echt dat die relatie met Tamara weinig zal worden. Misschien troost ze hem, maar dat het wat zou kunnen worden tussen die twee? Nee, want daarvoor is te veel gebeurd tussen die twee.
Ik vind het jammer dat Amanda niet sterker is geweest, nu komt ze met n gare media-actie die haar en Brian veel schade heeft gebracht. Heb je het nieuws gevolgd?!? Amanda en Brian komen er beiden superslecht vanaf, echt heel erg. Daarom was ik gister boos op Amanda. Ze had beter moeten weten. Al het keiharde werken voor roem en eer heeft ze nu belachelijk gemaakt, dat doet pijn. Niet alleen voor hun, maar ook voor de fans die toekijken. Echt, verdorrie, had eerst een advocaat in de hand genomen ipv deze actie. Okay, Amanda is pas 20, weet niet hoe t werkt met dit soort dingen, maar het doet pijn om dit schandalige media-gebeuren wat er nu is te aanschouwen. Als zij haar recht had willen halen, had ze niet de media erbij moeten betrekken, dat is en blijft een regelrechte wraakactie van Amanda, waar ze dus flink voor gestraft is door de media en terecht! Hopelijk doet ze het in de toekomst beter en gaat ze haar zaken beter regelen, want iedereen verdient een tweede kans, ook Amanda.
quote:
voor ons een heel nieuw leven (722)
today, 09:48
"ma" ik weet niet waar het op slaan moet wat jij nu zegt? maar het feit dat ik mijn profiel niet zichtbaar heb betekent niet dat ik een slet ben of weet je de roepping van slet niet? en waarom zou ik hem zichtbaar meoten stellen als je toch geen fuck met mij te maken heb.. en wat amanda betreft.. hoe kan je zo stom zijn om haar te verdedigen?! zij heeft zelf gezecht op tv tegen haar "beste" vriendin nadia dat ze gek is op dominante mannen, dus hoe dom kan je zijn haar te verdedigen.. ze is hier zelf mee begonnen en ze wilde niet luisteren naar de buitenkant en eigenlijk is het gewoon heel zielig want ze KAN het niet begrijpen omdat ze te STOM is.. dus wat wil jij nu gaan bereiken om haar te gaan verdedigen?! ben je amanda geil ofzoiets dat jij ook zo nodig even wat aandacht van d'r moet.. en jaa je begrijpt natuurlijk zelf ook wel dat je niet het ene moment mishandeling kan accepteren en er om kan lachen heel duidelijk op de televisie, en er nu in eens genoeg van kan hebben! dat zou even makkelijk zijn.. ze is warschijnlijk niet meer in trek bij de mannen omdat ze haar gare kut door iedereen heeft laten zweten en zich door iedereen vol heeft laten spuiten... dus kiest ze maar voor brian zijn geld.. pfff wat ben je dan voor golddigger? vies wijf ga toch weg man.. en ma ik weet niet wat jij mij te zeggen heb maar jou onzin is toch echt met stomheid geslagen!

de groeten
Inge (21)
quote:
today, 01:19
Mooi verwoord Donna...
Het zou zeker niet verkeerd zijn voor haar om (alleen!!) stil te staan bij wat ze aan het doen is... en of dat wel de manier is... en beseft wat ze eigenlijk wil en teweeg brengt.
Die 'Telegraaf-actie' verbaasd me heel erg. Het is gewoon zóóó tegenstrijdig met eerdere verhalen/reacties/blogs e.d. Iets klopt er niet en ik hoop dat Amanda weet wat ze doet... wraakgevoelens zijn immers een hele slechte raadgever... los van wat er wel of niet gebeurd is. Jammer dat het zo loopt.
quote:
Thyrza - LaToya (270)
yesterday, 22:37
suc6 meis
quote:
Pat (0)
yesterday, 22:10
Hey Donna,

Huub heeft Amanda gebeld.......ik geloof dat hij het tel nr van amanda heeft van Talpa gekregen want hij werkt daar......Amanda heeft hem niet opgezocht
quote:
Donna (22)
yesterday, 21:52
Amanda,

Als het verhaal (m.b.t. de aangifte) niet of niet helemaal klopt, is het verstandiger om even een time-out te nemen en goed over alles na te denken.
Pas op dat je niet ook je eigen glazen ingooit. Ik weet niet wat er gebeurd is tussen jullie, dus dat terzijde.

Wat nu gebeurt, lijkt misschien wel als een soort genoegdoening, maar de mensen die jou ook het licht in de ogen niet gunnen, stoken je lekker op. Pas op dat je niet in die val loopt meissie.

Ik snap al niet dat je Huub hierin betrokken hebt. Over jou is hij ook niet positief geweest, dus het feit dat je hem belt, geeft mij het idee dat je niet zo goed weet wat je met de situatie aan moet en om je heen aan het slaan bent, aangespoord door mensen die uiteindelijk niet voor de consequenties van dit mediageweld en dito gevolgen gaan opdraaien.

Als je reden ertoe hebt, zoek je recht, maar laat je niet opnaaien en neem de tijd, doe geen dingen die je meer kwaad dan goed zullen doen, alleen omdat je misschien denkt dat het de ander zou kunnen treffen.

Sterkte en veel wijsheid.

Donna
quote:
Marjanika (0)
yesterday, 21:34
Dat weten we Kitty, Maar het is Amanda die de telefoon op neemt en Amanda die over Brian klets bij Huub die ze beschuldigt van aanranding en geweld.
C-id (4)
yesterday, 21:30
Amanda, het zal wel aan je lage opleiding en je straatmanieren liggen, maar wat je nu Brian aan probeert te doen vind ik echt geen stijl! Hij heeft je zo vaak gered, je was te lui om te lopen in die kooi. Brian moet eigenlijk de beelden terug zien, toen je vreemd ging achter zijn rug met Huub. Je zoende en liet je beffen, toen dat uit kwam zei je dat Huub je verkracht had. Schijnheiligheid ten top! Fuck you bitch!
Kitty (16)
yesterday, 21:26
Marjanika......... Huub belde Amanda hoor !!!!!!!! en je weet hoe sensatie belust is. dus verwijt Amanda niets !!!!!!!
Sterkte Amanda !!!
Marjanika (0)
yesterday, 21:12
Je komt wel erg ongeloofwaardig over Amanda.
Vooral nu je lekker met Huub hebt gebeld om het over Brian te hebben.
Huub was toch diegene die jouw had aangerand? Huub had jouw toch geslagen? Huub was toch degene die jij zo haatte en wou aangeven? En Brian moest toch vaak tussen jou en Huub springen? Nee, ik geloof niets meer van jouw verhaal. Zoals je nu met Huub doet, lijkt het alsof je dat verhaal dus ook al gelogen te hebt.
quote:
Hartje (3)
yesterday, 21:10
wat een een aandachtrekkerij van amanda.Nu het uit is..is brian de zwarte schaap.
Ik denk als brian amanda echt mishandeld zou hebben in de kooi dat ze bij talpa/rtl5 wel allang iets hadden gedaan.
Vind dit zo achteraf gelul. Nu heeft ze geen kooi of brian om aandacht mee te trekken dus nu gaat ze iets verzinnen.
Als ze echt zo een grote mond heeft zoals ze altijd had.dan was ze allang voorzichzelf opgekomen.
geloof hier niks van.. ga een camera zoeken en huilen..dan krijg je ook aandacht..of jou kennende amanda..SHOW YOUR TITTIES..daar krijg je ook goed aandacht mee

dit is zo laag..je had dit niet nodig om aandacht te krijgen..maja dit zegt meer over jou.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61949820
of dom..of handjevol onder andere naam.
anders kan ik het niet verklaren.
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:48:47 #271
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_61950051
quote:
Merci-Lin (30)
vandaag, 12:14
lekker makkelijk allemaal
aldiemensen die zpogoedweten wat amanda wel of niet had moeten doen
een vrouw die mishandeld wordt zit vol angst en ga dat niet goedpraten
amanda heeft brian geslagen lees je hier
kijknaar die handjes van amanda en het lijf van brian

ik begrijp amanda wel
ze is gewoon gemanupuleerd om steeds haar mond dicht te houden wellicht voorde fans en lekker dan voorde fans met een man leven
die als het hemuitkomt zijhn handjes loszitten net zo goed als amanda wist hoebrian was weet ook brian hoe amanda is
had haar meteen laten gaan maar nee
eerts misbruiken
en in je achterhoofd allang weten wat je gaat doen
Tamara is nooit uitbeeld geweest
ik weet nog
dat de laaste dagen van de kooi ik mij afvroeg waarom doet brian zo raar altijd als men erover begon wat ze na de kooi gaan doen
amanda had haar antwoord klaar
brian zei dan niets
en dit is wat ik met mijn eigen ogen de laaste dagen van de kooi heb gezien
ik heb brian het voordeel van de twijvel gegeven
en zelf heel veel op hem gestemd
maar nu weet ik dat hij dus echt slappehandjes heeft
ja ik geloof Amanda
waarom kan ze nu niet op haar hyves
dat doet ze echt niet zelf
dus hoe laf wil je nog meer wezen
Amanda sterkte
en weet gods molen maalt langzaam maar
zeker
en al die vrouwen die het gedrag van brian goed praten ga lekker zelf met hem leven en zijn para klappen ontvangen
hyvers haal brian van je hyves weg
laat hem nu maar eerts gaan leren dat je geen vrouwen mag slaan hoe dan ook

Amanda er wacht vast iest mooiop jouw
want dat verdien je
laat gaan wieweet waar het goed vooris
en vergeet nooit neem geen ex terug want je moet nooit vergeten waarom het een ex is .
en zo zie ik het ook maar wat voor straf krijgt brian nu ????
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_61950073
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]

knip

wat een stelletje onbenullen, dus eigenlijk is het Amanda's eigen schuld
en buiten de media houden dat ze Brian aanklaagt, zou nooit lukken, komt altijd wel op de één of andere manier naar buiten.

Amanda, als tie je echt geslagen heeft, YOU GO GIRL
En tuurlijk zit er ook rancune bij, lijkt me vrij logisch
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 12:53:56 #273
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61950121
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:50 schreef Desii het volgende:

[..]

wat een stelletje onbenullen, dus eigenlijk is het Amanda's eigen schuld
Ze denken dat Brian haar slechts een corrigerende tik heeft gegeven
En daarbij denken die infantielen ook nog dat Amanda Brian's condoom heeft lek geprikt waardoor Tamara zwanger is geworden
Room 23
pi_61950258
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:53 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ze denken dat Brian haar slechts een corrigerende tik heeft gegeven
En daarbij denken die infantielen ook nog dat Amanda Brian's condoom heeft lek geprikt waardoor Tamara zwanger is geworden
dat meen je niet

Kijk Amanda is niet van de slimsten, maar haar ex-fans zijn nog tig tandjes erger
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:58:25 #275
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_61950967
Amanda heeft in de kooi wel gezegd dat als ze ooit belazerd zou worden ze behoorlijk rancuneus kan zijn. Zo heeft ze ooit de auto van een ex helemaal bekrast. Ik geloof dan ook zeker dat er wel rancune bij zal zitten. Maar daarom hoeft het nog niet minder waar te zijn.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 14:01:59 #276
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61951010
Ach eigenlijk is het toch ook helemaal niet interessant, behalve dan dat ze (en hun fans) de eigen reputatie naar de kloten helpen/bevestigen.
Room 23
pi_61951036
quote:

Goh, ik ben benieuwd wie haar Hyves beheert.
Hier en daar herken ik wel de hand van meesteres Netty (in de comments) en volgens mij zijn er ook flink wat reacties uit Almere (aan het taalgebruik te zien - beetje Mamjotaaltje).
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:06:41 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61951078
Is die Hyves van Amanda weer zichtbaar dan?
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 14:09:12 #279
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61951108
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:06 schreef Copycat het volgende:
Is die Hyves van Amanda weer zichtbaar dan?
je moet bij de comments op de blogs kijken tegenwoordig
Room 23
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:13:11 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61951165
Heeft Amanda een blog?
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 14:15:40 #281
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61951201
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda een blog?
maar Netty schijnt die inmiddels te schrijven

http://lifeofamanda.hyves.nl/blog/15858427/Verhaal_Party/iKeF/
Room 23
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:14:39 #282
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61952687
quote:

quote:
Donna (22)
yesterday, 21:52
Amanda,

Als het verhaal (m.b.t. de aangifte) niet of niet helemaal klopt, is het verstandiger om even een time-out te nemen en goed over alles na te denken.
Pas op dat je niet ook je eigen glazen ingooit. Ik weet niet wat er gebeurd is tussen jullie, dus dat terzijde.

Wat nu gebeurt, lijkt misschien wel als een soort genoegdoening, maar de mensen die jou ook het licht in de ogen niet gunnen, stoken je lekker op. Pas op dat je niet in die val loopt meissie.

Ik snap al niet dat je Huub hierin betrokken hebt. Over jou is hij ook niet positief geweest, dus het feit dat je hem belt, geeft mij het idee dat je niet zo goed weet wat je met de situatie aan moet en om je heen aan het slaan bent, aangespoord door mensen die uiteindelijk niet voor de consequenties van dit mediageweld en dito gevolgen gaan opdraaien.

Als je reden ertoe hebt, zoek je recht, maar laat je niet opnaaien en neem de tijd, doe geen dingen die je meer kwaad dan goed zullen doen, alleen omdat je misschien denkt dat het de ander zou kunnen treffen.

Sterkte en veel wijsheid.

Donna

Wat is hier mis aan?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_61952845
Huub is alles behalve anti-Amanda, dat klopt er niet aan. Huub was anti-Brian in het spel, dit heeft hij zo vaak uitgelegd in DGK zelf ook.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:24:42 #284
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61952876
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:23 schreef elcastel het volgende:
Huub is alles behalve anti-Amanda, dat klopt er niet aan. Huub was anti-Brian in het spel, dit heeft hij zo vaak uitgelegd in DGK zelf ook.
Yeah right!. Dat Huub graag zijn piemeltje ook bij haar naar binnen wilde prakken, is een ander verhaal.

Wat acheraf niet bleek te kloppen, is dat niet Amanda, maar Huub het initiatief heeft genomen. Hoezo lijkenpikker!
pi_61952898
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Yeah right!. Dat Huub graag zijn piemeltje ook bij haar naar binnen wilde prakken, is een ander verhaal.
Waar heb je het over ? Heb je wel gekeken, of herinner ik me nu opeens dat je dat soort dingen niet met jou kunt bespreken ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:27:29 #286
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61952941
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:25 schreef elcastel het volgende:

[..]

Waar heb je het over ? Heb je wel gekeken, of herinner ik me nu opeens dat je dat soort dingen niet met jou kunt bespreken ?
Ik heb mijn reaktie gegeven, durf maar te zeggen dat het niet klopt. Het zal me overigens worst wezen. De kooitijd is geweest.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:29:06 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61952970
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:

Wat acheraf niet bleek te kloppen, is dat niet Amanda, maar Huub het initiatief heeft genomen. Hoezo lijkenpikker!

Omdat hij iemand met wie hij lange tijd heeft samengewoond en met wie hij het een aanzienlijk deel van de tijd goed kon vinden een telefonisch hart onder de riem steekt, is hij een lijkenpikker?
Hoe zwart wit kan je wereldbeeld zijn ...
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:30:34 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61953002
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat hij iemand met wie hij lange tijd heeft samengewoond en met wie hij het een aanzienlijk deel van de tijd goed kon vinden een telefonisch hart onder de riem steekt, is hij een lijkenpikker?
Hoe zwart wit kan je wereldbeeld zijn ...
Ik zie dat zeker niet zo. Maar jij mag het zien zoals je wilt. Hij droomt vast nog van die mooie schaamlippen van haar.

By the way, als je zo om iemand geeft, ga je het allemaal niet op je blog neerzetten. Bah. Hypocriet ventje is het.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:31:18 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61953020

Mijn God. Wat een kinderachtig niveau.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:32:11 #290
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61953045
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:31 schreef Copycat het volgende:

Mijn God. Wat een kinderachtig niveau.
Ben ik helemaal met je eens, laat die twee het zelf uitzoeken.
pi_61953061
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb mijn reaktie gegeven, durf maar te zeggen dat het niet klopt. Het zal me overigens worst wezen. De kooitijd is geweest.
Wat is daar voor durf voor nodig, ? Jij refereert naar een actie van Huub (die al veel genuanceerder ligt dan jij beweerd), dat had verder bitter weinig met de band Amanda-Huub te maken. Na die nacht lagen Huub en Amanda nogsteeds op 1 lijn, het was pas later - toen ze weer richting Brian trok - dat ze anti-Huub werd en vice versa.

Huub heeft meerdere malen aangegeven dat Amanda een tof wijf is en dat het jammer is dat ze in handen is gevallen van zo'n figuur (ik hou me netjes, anders lees je het niet). Huub had niet alleen speltechnisch een hekel aan Brian, maar vond ook dat hij Amanda niet goed behandelde. Dit is allemaal gewoon 10 keer op de streams geweest, het is jammer dat jij selectief blind bent (of ergens bent geraakt).

En ja, er is een hoop geschreeuwd tussen Huub en Amanda, en er zijn lade's gegooid en weet ik veel wat, maar in de basis zat het goed, zeker van Huub's kant. Het verbaast me niks dat Amanda nu contact met Huub zoekt, die herkent nu kennelijk ook hoe Huub er precies over dacht.

Ow ja en die PI suggereert idd dat ik je uitlach.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:41:41 #292
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61953236
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:32 schreef elcastel het volgende:

[..]

Wat is daar voor durf voor nodig, ? Jij refereert naar een actie van Huub (die al veel genuanceerder ligt dan jij beweerd), dat had verder bitter weinig met de band Amanda-Huub te maken. Na die nacht lagen Huub en Amanda nogsteeds op 1 lijn, het was pas later - toen ze weer richting Brian trok - dat ze anti-Huub werd en vice versa.

Huub heeft meerdere malen aangegeven dat Amanda een tof wijf is en dat het jammer is dat ze in handen is gevallen van zo'n figuur (ik hou me netjes, anders lees je het niet). Huub had niet alleen speltechnisch een hekel aan Brian, maar vond ook dat hij Amanda niet goed behandelde. Dit is allemaal gewoon 10 keer op de streams geweest, het is jammer dat jij selectief blind bent (of ergens bent geraakt).

En ja, er is een hoop geschreeuwd tussen Huub en Amanda, en er zijn lade's gegooid en weet ik veel wat, maar in de basis zat het goed, zeker van Huub's kant. Het verbaast me niks dat Amanda nu contact met Huub zoekt, die herkent nu kennelijk ook hoe Huub er precies over dacht.

Ow ja en die PI suggereert idd dat ik je uitlach.

Huub wilde indertijd Amanda aan zijn kant, en toen het niet lukte (met hulp van Eric en Sylvia) en zij duidelijk koos voor Brian, toen deugde er niets meer aan Amanda.
Dat Huub soms positief over haar was, zegt mij niets, hij heeft ook weleens gezegd dat hij het met Brian best goed kon vinden buiten het spel om. Ook heeft hij weleens gezegd dat Brian erg op rechtvaardigheid gebrand is. Om nu de scheldpartijen van Huub te gaan bagetelliseren, waar Amanda het lijdend voorwerp was, vind ik op z'n zachts gezegd lachwekkend.

Het schijnt Huub te zijn die contact heeft gezocht (zie blog Huub).
Ik heb hem hier ook nooit voor haar zien opkomen toen zij gebashd werd.
Huub is een smerig mannetje, je weet wel, de " ideale schoonzoon" die alles recht praat en slim zijn woorden kiest (lukt niet alijd, maar hij doet zijn best).

Ik weet niet wat een Pl is, maar je lacht maar, tot je blauw ziet, ik zit er niet mee.
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 16:45:39 #293
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61953332
Ah Donnatellie komt het feestje even compleet maken
Room 23
pi_61953401
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
-knip-
Hierop reageren zou een herhaling van mijn eerdere post zijn. Succes met je bekrompen geest, ik krijg een deja vu van je.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:49:16 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61953416
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:

Ik weet niet wat een Pl is, maar je lacht maar, tot je blauw ziet, ik zit er niet mee.
Zulks een misplaatste smiley.

Maar gelukkig zal DGK je verder worst wezen .
pi_61953444
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:

Cc, rustig effe, ik zeik al in mijn broek.
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2008 @ 16:53:58 #297
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61953507
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

By the way, als je zo om iemand geeft, ga je het allemaal niet op je blog neerzetten. Bah. Hypocriet ventje is het.
Ben ik het overigens mee eens, als ik Huub was geweest had ik champagne ontkurkt en Evert en Albert even uitgenodigd
Room 23
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:54:30 #298
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61953517
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:48 schreef elcastel het volgende:

[..]

Hierop reageren zou een herhaling van mijn eerdere post zijn. Succes met je bekrompen geest, ik krijg een deja vu van je.
Dat het een herhaling zou zijn, heb je goed gezien. Jij succes met je tunnelvisie.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:55:38 #299
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61953535
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misplaatst?
Yep, worst!
pi_61953543
Nog 2 en dan nemen we ARTE even mee in de OP.
1 dan.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')