Iedereen op Amanda's hyves is boos op Amanda

quote:
C-id (4)
today, 10:57
Ik heb er nog een nachtje over nagedacht. Ik vind het allereerst hartstikke kut dat Brian met Tamara gaat. Dat sowieso, maar ik denk echt dat die relatie met Tamara weinig zal worden. Misschien troost ze hem, maar dat het wat zou kunnen worden tussen die twee? Nee, want daarvoor is te veel gebeurd tussen die twee.
Ik vind het jammer dat Amanda niet sterker is geweest, nu komt ze met n gare media-actie die haar en Brian veel schade heeft gebracht. Heb je het nieuws gevolgd?!? Amanda en Brian komen er beiden superslecht vanaf, echt heel erg. Daarom was ik gister boos op Amanda. Ze had beter moeten weten. Al het keiharde werken voor roem en eer heeft ze nu belachelijk gemaakt, dat doet pijn. Niet alleen voor hun, maar ook voor de fans die toekijken. Echt, verdorrie, had eerst een advocaat in de hand genomen ipv deze actie. Okay, Amanda is pas 20, weet niet hoe t werkt met dit soort dingen, maar het doet pijn om dit schandalige media-gebeuren wat er nu is te aanschouwen. Als zij haar recht had willen halen, had ze niet de media erbij moeten betrekken, dat is en blijft een regelrechte wraakactie van Amanda, waar ze dus flink voor gestraft is door de media en terecht! Hopelijk doet ze het in de toekomst beter en gaat ze haar zaken beter regelen, want iedereen verdient een tweede kans, ook Amanda.
quote:
voor ons een heel nieuw leven (722)
today, 09:48
"ma" ik weet niet waar het op slaan moet wat jij nu zegt? maar het feit dat ik mijn profiel niet zichtbaar heb betekent niet dat ik een slet ben of weet je de roepping van slet niet? en waarom zou ik hem zichtbaar meoten stellen als je toch geen fuck met mij te maken heb.. en wat amanda betreft.. hoe kan je zo stom zijn om haar te verdedigen?! zij heeft zelf gezecht op tv tegen haar "beste" vriendin nadia dat ze gek is op dominante mannen, dus hoe dom kan je zijn haar te verdedigen.. ze is hier zelf mee begonnen en ze wilde niet luisteren naar de buitenkant en eigenlijk is het gewoon heel zielig want ze KAN het niet begrijpen omdat ze te STOM is.. dus wat wil jij nu gaan bereiken om haar te gaan verdedigen?! ben je amanda geil ofzoiets dat jij ook zo nodig even wat aandacht van d'r moet.. en jaa je begrijpt natuurlijk zelf ook wel dat je niet het ene moment mishandeling kan accepteren en er om kan lachen heel duidelijk op de televisie, en er nu in eens genoeg van kan hebben! dat zou even makkelijk zijn.. ze is warschijnlijk niet meer in trek bij de mannen omdat ze haar gare kut door iedereen heeft laten zweten en zich door iedereen vol heeft laten spuiten... dus kiest ze maar voor brian zijn geld.. pfff wat ben je dan voor golddigger? vies wijf ga toch weg man.. en ma ik weet niet wat jij mij te zeggen heb maar jou onzin is toch echt met stomheid geslagen!
de groeten
Inge (21)
quote:
today, 01:19
Mooi verwoord Donna...
Het zou zeker niet verkeerd zijn voor haar om (alleen!!) stil te staan bij wat ze aan het doen is... en of dat wel de manier is... en beseft wat ze eigenlijk wil en teweeg brengt.
Die 'Telegraaf-actie' verbaasd me heel erg. Het is gewoon zóóó tegenstrijdig met eerdere verhalen/reacties/blogs e.d. Iets klopt er niet en ik hoop dat Amanda weet wat ze doet... wraakgevoelens zijn immers een hele slechte raadgever... los van wat er wel of niet gebeurd is. Jammer dat het zo loopt.
quote:
Thyrza - LaToya (270)
yesterday, 22:37
suc6 meis
quote:
Pat (0)
yesterday, 22:10
Hey Donna,
Huub heeft Amanda gebeld.......ik geloof dat hij het tel nr van amanda heeft van Talpa gekregen want hij werkt daar......Amanda heeft hem niet opgezocht
quote:
Donna (22)
yesterday, 21:52
Amanda,
Als het verhaal (m.b.t. de aangifte) niet of niet helemaal klopt, is het verstandiger om even een time-out te nemen en goed over alles na te denken.
Pas op dat je niet ook je eigen glazen ingooit. Ik weet niet wat er gebeurd is tussen jullie, dus dat terzijde.
Wat nu gebeurt, lijkt misschien wel als een soort genoegdoening, maar de mensen die jou ook het licht in de ogen niet gunnen, stoken je lekker op. Pas op dat je niet in die val loopt meissie.
Ik snap al niet dat je Huub hierin betrokken hebt. Over jou is hij ook niet positief geweest, dus het feit dat je hem belt, geeft mij het idee dat je niet zo goed weet wat je met de situatie aan moet en om je heen aan het slaan bent, aangespoord door mensen die uiteindelijk niet voor de consequenties van dit mediageweld en dito gevolgen gaan opdraaien.
Als je reden ertoe hebt, zoek je recht, maar laat je niet opnaaien en neem de tijd, doe geen dingen die je meer kwaad dan goed zullen doen, alleen omdat je misschien denkt dat het de ander zou kunnen treffen.
Sterkte en veel wijsheid.
Donna
quote:
Marjanika (0)
yesterday, 21:34
Dat weten we Kitty, Maar het is Amanda die de telefoon op neemt en Amanda die over Brian klets bij Huub die ze beschuldigt van aanranding en geweld.
C-id (4)
yesterday, 21:30
Amanda, het zal wel aan je lage opleiding en je straatmanieren liggen, maar wat je nu Brian aan probeert te doen vind ik echt geen stijl! Hij heeft je zo vaak gered, je was te lui om te lopen in die kooi. Brian moet eigenlijk de beelden terug zien, toen je vreemd ging achter zijn rug met Huub. Je zoende en liet je beffen, toen dat uit kwam zei je dat Huub je verkracht had. Schijnheiligheid ten top! Fuck you bitch!
Kitty (16)
yesterday, 21:26
Marjanika......... Huub belde Amanda hoor !!!!!!!! en je weet hoe sensatie belust is. dus verwijt Amanda niets !!!!!!!
Sterkte Amanda !!!
Marjanika (0)
yesterday, 21:12
Je komt wel erg ongeloofwaardig over Amanda.
Vooral nu je lekker met Huub hebt gebeld om het over Brian te hebben.
Huub was toch diegene die jouw had aangerand? Huub had jouw toch geslagen? Huub was toch degene die jij zo haatte en wou aangeven? En Brian moest toch vaak tussen jou en Huub springen? Nee, ik geloof niets meer van jouw verhaal. Zoals je nu met Huub doet, lijkt het alsof je dat verhaal dus ook al gelogen te hebt.
quote:
Hartje (3)
yesterday, 21:10
wat een een aandachtrekkerij van amanda.Nu het uit is..is brian de zwarte schaap.
Ik denk als brian amanda echt mishandeld zou hebben in de kooi dat ze bij talpa/rtl5 wel allang iets hadden gedaan.
Vind dit zo achteraf gelul. Nu heeft ze geen kooi of brian om aandacht mee te trekken dus nu gaat ze iets verzinnen.
Als ze echt zo een grote mond heeft zoals ze altijd had.dan was ze allang voorzichzelf opgekomen.
geloof hier niks van.. ga een camera zoeken en huilen..dan krijg je ook aandacht..of jou kennende amanda..SHOW YOUR TITTIES..daar krijg je ook goed aandacht mee
dit is zo laag..je had dit niet nodig om aandacht te krijgen..maja dit zegt meer over jou.