Mar (0)
vandaag, 15:23
BIJ TAMARA HOEF JE, JE NIET IEDER DAG AF TE VRAGEN OP WELKE PAAL ZE GAAT DANSEN MAAR WEET JE DAT JIJ HAAR ENIGE PAAL BENT.
EN DAT IS HOE HET HOORT VOOR ONS.
Is Amanda door al het blowen en paaldansen vewaard en heeft ze het levens verhaal van haar zus Debora nu haar verhaal gemaakt want haar zus is inderdaad wel vele keren door haar vriend mishandeld en dat vond Amanda toch oooooooh zo erg ... Echt Brian Amanda krijgt spijt door deze nonsens te verzinnen over je.
Amanda wist dat TAMARA BETER WAS DAN HAAR EN DAAROM VERZINT ZE VAN ALLES.
KIJK UIT BRIAN WANT WIE WEET HOE TWISTED ZE AL IS.
Mar (0)
vandaag, 15:11
LIEFDE IS BRIAN EN TAMARA Mar (0)
vandaag, 15:09
Brian wanneer is er een Fandag van Brian en Tamara. HEB ER ZIN IN.
BEN BLIJ DAT JE WEER MET TAMARA BEN.
HIEP HIEP HOERA
Mar (0)
vandaag, 15:04
DUSHI maak je niet druk met de fucked up reacties dat zijn de mensen die geen kant meer kunnen in deze maatschappij dus je kapot proberen te maken.Dat is iets wat ze al tijden proberen.
En dat Amanda zo doet verbaast me niet omdat ze altijd al bang was dat je contact met Tamara zou krijgen.
Weet je nog hoe PARA ze werd als je alleen haar naam noemde of b.v toen je Tamara wilde uitnodigen? woest en wraakzuchtig werd ze en vooral haar aso gedrag van de straat kwam naar boven.Dus ja dit en veel erger is van Amanda te verwachten.
Dat je zo para werd in de kooi was aan haar te danken. Je mocht niks van haar ook geen vriendschap met de mooie en wijze Tamara.
Nou Brian ik hoop dat je gelukkig bent met Tamara. Tamara heeft tenminste respect voor haar lichaam en loopt niet iedere man of vrouw te bespringen.
En weet ook dat mensen al alleen tegen je zijn omdat je een antiliaan ben daar heb ik ook mee te maken maar dat soort animals moet je negeren.
Ik geloof in je omdat ik weet hoe Amanda is en dat is DIEP TRIEST !!!!!!!
JE MOET JE SCHAMEN DAT JE MET HAAR BENT GEWEEST EN DANK GOD DAT ER EEN EINDE AAN IS GEKOMEN.
Het is ook niet zomaar dat haar moeder nooit in de picture wil komen die schaamt zich ook voor haar dochter.En al die leugens over jou Brian Dushi die keren terug naar haar en wat erg is dat zulke dingen dan drie keer erger terugkeren en waarom omdat ze zelf keiharde leugens op iemand's rug zet alleen uit een ziekelijke geobsedeerde jaloezie omdat je liever bij Tamara bent.
Brian veel GENIETEN MET TAMARA EN FUCK IEDEREEN DIE LULT .
die hebben niks te doen maar jij zeker wel dus BO SA KABA BROTHER BAI POKO POKO.
kuminda Kenneth pa mi.
bron
http://brianaire.hyves.nl/blog/16166511/2_jaar_Gouden_Kooi/Kmpg/