abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62067960
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 03:32 schreef mootie het volgende:
Tamara was toch lesbisch of bi? Althans tijdelijk, zo lijkt het.
Tamara en Brian zijn gewoon een koppeltje en dat heeft Amanda altijd geweten, al die tijd in de kooi al. Zelfs wij als buitenstaanders zagen de vonken overspringen in die korte tijd dat ze er was. Amanda is zwaar genaaid door Brian, triest van hem en naief van haar. That's the game en zoals Nena al zei: Dat meeeeeeen je niet, je gaat de kooi in.(tegen mandje)

Nena
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_62069106
Hahah.. dit is echt erg dit!

Ik ken die Tamara goed, echt waar.. en zij heeft nooit 6 jaar lang een relatie met Brian gehad, maar maar 3 MAANDEN! En zij weten dat ook heeeeeel goed, waarom ze daar over liegen weet ik niet, beetje vreemd..
En dan nog iets, Tamara had hem gebruikt voor geld, ze zijn op vakantie geweest naar bonaire enz.. na deze vakantie heeft ze het uitgemaakt met Brian. Toen Brian de gouden kooi in ging zocht ze weer contact met hem, omdat ze het interessant vond om op tv te komen. Zelfs de moeder van Brian weet dat ze hem gebruikte voor geld en is erg boos op haar geworden!

Maar nu is Tamara haar plannetje gelukt. Waarschijnlijk is ze met opzet zwanger geworden. Ze wil alleen maar bekend worden in Nederland. Dat meisje heeft serieus psychische problemen, best wel zielig eigenlijk.. Ook voor Brian, want haar liefde is zeker niet oprecht!
En echt waar geloof me.. ik kan het weten, want heb er met mijn neus bovenop gezeten toen Brian en Tamara 3 maanden een 'relatie' hadden!!!

(even kleine aanpassing: Tamara en Brian KENNEN elkaar 6 jaar.. maar hebben maar 3 maanden een relatie gehad)

[ Bericht 5% gewijzigd door Ooh op 02-10-2008 09:17:45 ]
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:59:45 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62069204
Dat zijn jouw eigen woorden, Ooh?

Mooie OP, Leandra!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:00:43 #29
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_62069216
Dus krijgt Brain koekje van eigen deeg
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_62069230
Go hard or go home
pi_62069410
Copycat dat zijn wel mijn woorden, maar niet gelogen! Ik wil hier niets mee bereiken hoor, wou het gewoon ff kwijt omdat het allemaal zo'n onzin is! Ik zat letterlijk met open mond naar rtl boulevard te kijken! Hahaha wat een grap zeg.. maar goed
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:19:26 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62069499
Oh, zo bedoelde ik het ook niet hoor!

Tell me more, tell me more .
pi_62069569
Ik weet zelfs dat Netty (de moeder van Brain) Tamara heeft opgebelt in juli en tegen haar heeft gezegt dat ze Brian met rust moest laten en niet moest gaan stoken tussen Brian en Amanda.
Maar Brian heeft een zwak voor Tamara en houdt waarschijnlijk echt van haar. Tamara daarentegen helemaal niet. Ze heeft vaak genoeg gezegt dat ze Brian gewoon als vriend wou hebben en niet als Haar vriend omdat hij altijd zo'n watje was en moest huilen enzo, daar kon ze niet goed tegen. Maar toen hij op tv kwam was hij opeens weer interessant.
pi_62069593
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:23 schreef Ooh het volgende:
Ik weet zelfs dat Netty (de moeder van Brain) Tamara heeft opgebelt in juli en tegen haar heeft gezegt dat ze Brian met rust moest laten en niet moest gaan stoken tussen Brian en Amanda.
Maar Brian heeft een zwak voor Tamara en houdt waarschijnlijk echt van haar. Tamara daarentegen helemaal niet. Ze heeft vaak genoeg gezegt dat ze Brian gewoon als vriend wou hebben en niet als Haar vriend omdat hij altijd zo'n watje was en moest huilen enzo, daar kon ze niet goed tegen. Maar toen hij op tv kwam was hij opeens weer interessant.
Dat klinkt als een leuke meid
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_62069626
Nou leuk is ze zeker niet. Ze ziet er misschien goed uit en ze komt wel leuk over, maar onder dat alles is ze gemeen en niet goed bij haar hoofd
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:29:26 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62069662
Terwijl je toch juist zou denken dat de manier waarop Brian zich op televisie heeft geprofileerd, hem zoveel minder aantrekkelijker zou maken.
Maar zij ziet dus wel een gouden toekomst in de spotlights voor zich weggelegd als de moeder van het kind van Brian?

En dan dacht je dat ze niet dommer konden zijn dan Amanda .
pi_62069717
quote:
Maar zij ziet dus wel een gouden toekomst in de spotlights voor zich weggelegd als de moeder van het kind van Brian?
Je slaat de spijker op zijn kop.. Dat is waar het haar om gaat.. Ze heeft altijd bekend willen worden, eerst probeerde ze het als model, maar dat lukte niet echt.. en nu ziet ze haar kans schoon met Brian. 15 minutes of fame

En amanda is misschien wel een beetje een slettebak, maar volgens mij wel eerlijk en lief!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:33:03 #38
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62069730
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:27 schreef Ooh het volgende:
Nou leuk is ze zeker niet. Ze ziet er misschien goed uit en ze komt wel leuk over, maar onder dat alles is ze gemeen en niet goed bij haar hoofd
Waarom is ze niet goed bij haar hoofd?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_62069752
quote:
Waarom is ze niet goed bij haar hoofd?
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!
pi_62069838
Iemand die het bed deelt of nog erger, een kind van Brian wil, is per definitie krank im kopf. Laat dat wel gezegd zijn!
Go hard or go home
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:51:07 #41
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62070028
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Ooh het volgende:

[..]

Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!
OMG.. spooky!!!!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_62070055
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Ooh het volgende:

[..]

Ai Ai Ai
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:55:34 #43
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_62070113
T wordt steeds gekker
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:57:57 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62070166
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:40 schreef noekje het volgende:
Iemand die het bed deelt of nog erger, een kind van Brian wil, is per definitie krank im kopf. Laat dat wel gezegd zijn!
Juist. Nu moet ik zeggen dat ze in de kooi redelijk normaal overkwam, die Tamara. Maar gek en gek samen heft elkaar wellicht een beetje op?
pi_62070243
quote:
Juist. Nu moet ik zeggen dat ze in de kooi redelijk normaal overkwam, die Tamara.
Ja dat komt ze ook inderdaad. Charmant, slim enz.. maar echt believe me, allemaal schijn!
En ik weet bijna zeker dat Brian wel vreemd is gegaan met haar toen hij nog met Amanda had. Gezien de lengte dat ze zwanger is.. Dat kan bijna niet, of het moet echt de eerste keer dat ze het deden raak zijn geweest..
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:03:59 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62070287
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:01 schreef Ooh het volgende:

En ik weet bijna zeker dat Brian wel vreemd is gegaan met haar toen hij nog met Amanda had. Gezien de lengte dat ze zwanger is.. Dat kan bijna niet, of het moet echt de eerste keer dat ze het deden raak zijn geweest..
Hij zei gisteren bij Boulevard dat ze begin september die zwangerschapstest hebben gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat dat het eerste is wat je doet, nadat je hebt geneukt, dus daar zal wel een week of wat tussen hebben gezeten. En wanneer was het nu over tussen hem en Amanda?
pi_62070347
Volgens mij was het eind augustus over tussen hem en amanda. Stel je voor dat hij gelijk naar Tamara is gegaan, dan nog zouden ze eerst 2 weken moeten wachten om een zwangerschapstest te doen. Dat zou betekenen dat ze half september een test hebben gedaan. En dat is echt op z'n vroegst!!! Erg onwaarschijnlijk.. dus daarom denk ik dat ze al eerder met elkaar gingen.. maar dat zegt hij natuurlijk niet in de media
pi_62070468
Op het gevaar af dat deze er al tig keer staat.
Ik was toch wel benieuwd naar het bezoek van Tamara in de kooi em eens te zien hoe ze zich gedroeg.

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_62070527
Dat bezoek was ook zo'n gemene vooropgezette actie. Onder het mom van 'gewoon even een vriend bezoeken'. Maar nee hoor, ze kon op tv komen, en tegelijkertijd even stoken tussen Amanda en Brian. Hahaha.. haar gezicht, haar lachje, echt zo sneaky! En maar lief en aardig doen..
pi_62070690
Tamara is cool...

En Ooh is gewoon de gefrustereerde en aan de kant gezette ex van Tamara. (lesbisch wel te verstaan) Tamara heeft vast nog wat sms'jes van je in d'r telefoon.
Je komt alleen met vage verhalen, aannamens, en geen harde bewijzen...maar ga zo door, zeer vermakelijk dit.

The soap continues! Wanneer komt de vader van Brian ten tonele die ook de oom van Tamara blijkt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')