Tamara en Brian zijn gewoon een koppeltje en dat heeft Amanda altijd geweten, al die tijd in de kooi al. Zelfs wij als buitenstaanders zagen de vonken overspringen in die korte tijd dat ze er was. Amanda is zwaar genaaid door Brian, triest van hem en naief van haar. That's the game en zoals Nena al zei: Dat meeeeeeen je niet, je gaat de kooi in.(tegen mandje)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:32 schreef mootie het volgende:
Tamara was toch lesbisch of bi? Althans tijdelijk, zo lijkt het.
Dat klinkt als een leuke meidquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:23 schreef Ooh het volgende:
Ik weet zelfs dat Netty (de moeder van Brain) Tamara heeft opgebelt in juli en tegen haar heeft gezegt dat ze Brian met rust moest laten en niet moest gaan stoken tussen Brian en Amanda.
Maar Brian heeft een zwak voor Tamara en houdt waarschijnlijk echt van haar. Tamara daarentegen helemaal niet. Ze heeft vaak genoeg gezegt dat ze Brian gewoon als vriend wou hebben en niet als Haar vriend omdat hij altijd zo'n watje was en moest huilen enzo, daar kon ze niet goed tegen. Maar toen hij op tv kwam was hij opeens weer interessant.
Je slaat de spijker op zijn kop.. Dat is waar het haar om gaat.. Ze heeft altijd bekend willen worden, eerst probeerde ze het als model, maar dat lukte niet echt.. en nu ziet ze haar kans schoon met Brian. 15 minutes of famequote:Maar zij ziet dus wel een gouden toekomst in de spotlights voor zich weggelegd als de moeder van het kind van Brian?
Waarom is ze niet goed bij haar hoofd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:27 schreef Ooh het volgende:
Nou leuk is ze zeker niet. Ze ziet er misschien goed uit en ze komt wel leuk over, maar onder dat alles is ze gemeen en niet goed bij haar hoofd
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!quote:Waarom is ze niet goed bij haar hoofd?
OMG.. spooky!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Ooh het volgende:
[..]
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!
Ai Ai Aiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Ooh het volgende:
[..]
Omdat ze serieus psychische problemen heeft! Wil daar niet te diep op in gaan.. dat vind ik te erg worden.. maar ik weet heel veel van haar, en dingen die ze heeft gedaan.. NIET GOED!
Juist. Nu moet ik zeggen dat ze in de kooi redelijk normaal overkwam, die Tamara. Maar gek en gek samen heft elkaar wellicht een beetje op?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:40 schreef noekje het volgende:
Iemand die het bed deelt of nog erger, een kind van Brian wil, is per definitie krank im kopf. Laat dat wel gezegd zijn!
Ja dat komt ze ook inderdaad. Charmant, slim enz.. maar echt believe me, allemaal schijn!quote:Juist. Nu moet ik zeggen dat ze in de kooi redelijk normaal overkwam, die Tamara.
Hij zei gisteren bij Boulevard dat ze begin september die zwangerschapstest hebben gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat dat het eerste is wat je doet, nadat je hebt geneukt, dus daar zal wel een week of wat tussen hebben gezeten. En wanneer was het nu over tussen hem en Amanda?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:01 schreef Ooh het volgende:
En ik weet bijna zeker dat Brian wel vreemd is gegaan met haar toen hij nog met Amanda had. Gezien de lengte dat ze zwanger is.. Dat kan bijna niet, of het moet echt de eerste keer dat ze het deden raak zijn geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |