Doen ze toch nooit met rechtse gasten? Veel te bang dat ze links gevonden worden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:33 schreef Mainport het volgende:
Ze kunnen die rechtse boer uit de achterhoek niet eens op zijn plaats zetten!
Wat zei hij dan verkeerd? Je kunt van een VVD politicus natuurlijk niet verwachten dat er ineens allerlei linkse praatjes uit komen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:33 schreef Mainport het volgende:
Ze kunnen die rechtse boer uit de achterhoek niet eens op zijn plaats zetten!
Dat ga ik zeker kijken Gordon is tof vind je ook niet Haaibaaike ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Goor bij Paul en Jeroen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker kijken Gordon is tof vind je ook niet Haaibaaike ?
Hoezo is Gordon niet tof dan ?quote:
Ja dat willen we 24 uur zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hoezo is Gordon niet tof dan ?
Ik vond hem twee weken geleden erg grappig bij zijn eigen show toen hij dat gehandicapte jongetje ging uitschelden en ging bekogelen met water ballonen.
Michiel van Erp is het met je eensquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:21 schreef tong80 het volgende:
Een homo omroep ?
Het stikt ervan.
Als je geen homo bent scoor je niet.
hij kan niet eens uitleggen waarom ie met een man naar bed gaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:23 schreef Arcee het volgende:
Wat een slecht verhaal van Gordon. Hij kan totaal niet aangeven wat 't voor een omroep moet worden.
gister ook al, valt wel opquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:33 schreef Zana het volgende:
ik vind het leuker als ook een vrouw als gast mee aan tafel zit, zijn er toch rond de 50 % op deze aarde....maar bij Paul en Witteman kunnen ze er af en toe niet één vinden
Jij wel ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij kan niet eens uitleggen waarom ie met een man naar bed gaat
ja dit is wel een slecht item, soms doen P&W ook niet echt hun huiswerk geloof ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:25 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat een concrete heldere en duidelijke plannen heeft hij.
Dom idee dit. Met zijn slechte vertegenwoordiging.
1 euroquote:
Krijg hem maar niet ingeprogrammeerdquote:
Alle homo's op tv komen uit de provincie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Suko het volgende:
In de provincie vinden ze alles vreemd dus ook homo's, niks nieuws. Wittebol zei terecht dat er zat homosuelen op de buis als voorbeeld dienen met miljoenen kijkers, waar hebben we het over...voor mij was nieuw dat van Erp dat ook is...ha ha. Leuke vent trouwens.Het gesprek nooir gezien, weet niet waar dat zit.
Om in het westen uit de kast te komen zeker, laf!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alle homo's op tv komen uit de provincie.
Leer mij ze te herkenen.
dat wil ik nou ook steeds weten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:38 schreef Suko het volgende:
Nah, dat weet ik zo net niet, of je ongehinderd stiekem mensen kunt filmen ter vertoning later, en public...
Dacht lk al. lijkt op etc...en gaat even wandelen naar de bank....quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef Wup het volgende:
mja dit kan hij beter aan Joling overlaten:)
Tja, die rare mensen uit de provincie ook inderdaad. Die snappen er niets vanquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Suko het volgende:
In de provincie vinden ze alles vreemd dus ook homo's, niks nieuws. Wittebol zei terecht dat er zat homosuelen op de buis als voorbeeld dienen met miljoenen kijkers, waar hebben we het over...voor mij was nieuw dat van Erp dat ook is...ha ha. Leuke vent trouwens.Het gesprek nooit gezien, weet niet waar dat zit.
Hij kon gewoon niet goed uitleggen wat zijn idee ging toevoegen aan de bestaande tvquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:05 schreef marcodej het volgende:
Zit het nu op internet te kijken, maar volgens mij snapt Gordon zn eigen concept niet eens...Wat een vaag verhaal.
Wacht maar tot ie gaat zingen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:17 schreef marcodej het volgende:
Gordon over het wegennet. Wat is ie dom zeg als ie ook serieus probeert te doen...
Erwin Olaf ?quote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef Mainport het volgende:
In de aankondiging werd een of andere fotograaf genoemd die het zou hebben over mensen die knipperen met hun ogen.
Vandaag hebben P&W het begrepen.
Niet zo vreemd toch? Is gewoon een factor in de gebeurtenissen van vandaag...quote:Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef vw_caddy het volgende:
Ze weten de dramatische problemen in de economie weer te trekken naar de Amerikaanse verkiezingen, bravo.
Mensen die überhaupt posten zonder umlautquote:Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef Stephe het volgende:
wat ziet Femke er weer heerlijk belachelijk uit. Waar koop je uberhaupt zulke kleding
O ja, ik lik ze altijd van de U af.quote:Op maandag 29 september 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die überhaupt posten zonder umlaut
eenschquote:Op maandag 29 september 2008 23:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind dit wel leuk trouwens, zo'n thema-uitzending. Gewoon gasten die een uur lang met elkaar een gesprek voeren, ipv drie losse interviews.
Als je je een kroonluchterjurk aantrekt, dan kun je je misschien beter low-profile houden. Femke niet.quote:Op maandag 29 september 2008 23:19 schreef FJD het volgende:
Halsema wilde een politiek statement maken maar durft niet echt met deze tafelgasten
Ik ookquote:
Directeur Greenpeacequote:Op maandag 29 september 2008 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook
In tegensteling met die blonde. Wie is dat ?
Directrice van Greenpeace, zal wel vegetarier zijn, mag dus geen vlees inquote:Op maandag 29 september 2008 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook
In tegensteling met die blonde. Wie is dat ?
Ze heeft een koortslip, dat is herpes..quote:
hrrrrquote:Door een koortslip kan ook genitale herpes ontstaan, dus het wassen van de handen na aanraking van het zweertje/blaasje is noodzakelijk om besmetting te voorkomen, evenals het vermijden van oraal seksueel contact.
ik denk dat zij eerder geboekt was, maar toen kwam zwarte maandag...quote:Op maandag 29 september 2008 23:28 schreef nvgr het volgende:
Mevrouw Greenpeace zit echt helemaal verkeerd hier. Beetje vreemde uitnodiging. Ze wilden blijkbaar een tegenpool oid, maar het enige wat eruit komt is totaal onrelevante info voor wat nu speelt.
Als ik Halsema zie, kan ik alleen maar in beelden denken.quote:Op maandag 29 september 2008 23:28 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hier moet je daarvoor zijn.![]()
[B&H SC] Met Femke Halsema in vol ornaat !!
3e comment over sex met Femke op 1 pagina... Sta je droog ofzo?quote:Op maandag 29 september 2008 23:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik Halsema zie, kan ik alleen maar in beelden denken.Fuck politiek en economie.
Klinkt logischer idd. Arm mens, al 10min niets meer gezegd behalve ja knikken.quote:Op maandag 29 september 2008 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat zij eerder geboekt was, maar toen kwam zwarte maandag...
Het was ook nooit de vraag of het zou gebeuren.quote:Op maandag 29 september 2008 23:37 schreef sander89 het volgende:
Op Fok schreeuwde sommige het zelfs al 2 jaar geleden.
Dat was Tegenlicht, maar dat terzijde.quote:Op maandag 29 september 2008 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
en is er zelfs een Zembla uitzending geweest (de dag dat de Dollar valt).
Ook goed.quote:Op maandag 29 september 2008 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat was Tegenlicht, maar dat terzijde.
Met het geluid uit is het nog toffer, dan kun je ze een voor een voor leugenaar uitmakenquote:Op maandag 29 september 2008 23:42 schreef Mainport het volgende:
Kijk al die mannetjes eens over geld praten. Materialisten zijn het, van geestelijke rijkdom hebben ze nog nooit gehoord. De man met dat gestreepte vestje en nicotinekleurig haar die door iedereen heen praat, doet in z'n vrije tijd chic op feestjes van geborneerde rijkelui maar heeft eigenlijk geen echte vrienden. Is de hele tijd met geld bezig maar heeft geen idee waar hij het aan uit moet geven, behalve aan spullen die hij in het sociale rollenpatroon wordt verwacht te hebben. Geheel voorspelbaar zo'n man.
De dollar staat ondanks alle problemen op dit moment niet onder druk, steeg vandaag weer zelfs tov de euro.quote:Op maandag 29 september 2008 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook goed.
Ik kijk die programma's allebei maar ik haal ze dan ook altijd door elkaar. Maar de ene is van de Vara en de ander van de Vpro geloof ik.![]()
Vond die aflevering toen al ijzersterk en voor de hand liggend (in de zin dat het een reeël scenario was) maar toch had ik niet voor mogelijk gehouden dat het eventueel zo snel al werkelijkheid zou worden.
Nu maar hopen dat die rampscenarios uit die aflevering uitblijven.
Bush riep jaren terug trots in een speech dat iedereen nu ineens een tophypotheek kon krijgen en dat iedereen kon kopen wat hij wilde.................. nou dat hebben ze prima geregeld blijktquote:Op maandag 29 september 2008 23:33 schreef FJD het volgende:
De overheid stimuleert (zet Wallstreet onder druk) het geven van hypotheken aan mensen die dat niet kunnen dragen en de schuld ligt volgens Femke bij de deregulering van de financiele markt.
Gouden bergen bestaan dan ook niet, het kan nooit goed geregeld worden omdat sommige mensen gewoon het geld er niet voor hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
Bush riep jaren terug trots in een speech dat iedereen nu ineens een tophypotheek kon krijgen en dat iedereen kon kopen wat hij wilde.................. nou dat hebben ze prima geregeld blijkt![]()
Haar aanwezigheid was dan ook totaal overbodig, wat een wereldvreemd figuur is dat zeg. Denken dat haar agenda wel even aan bod komt mocht er een oplossing gevonden worden voor de kredietcrisis.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Het Greenpeace vrouwtje wordt echt bij alles wat ze zegt uitgelachen.
Sterker nog, het moest direct met de oplossing geïmplementeerd worden. Alles in één keer. Heel terecht dat iedereen haar aankeek of ze water zagen branden. Wat denkt die GP muts nou werkelijk?quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:39 schreef Ericr het volgende:
Haar aanwezigheid was dan ook totaal overbodig, wat een wereldvreemd figuur is dat zeg. Denken dat haar agenda wel even aan bod komt mocht er een oplossing gevonden worden voor de kredietcrisis.
En verder: De vader Denise Kregel was een van de drie brandweermannen die bij een brand in De Punt om het leven kwamen. Willem Middelkoop houdt de ontwikkelingen in de financiële wereld in de gaten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Vanavond v/d Geest en Rinnooy Kan.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:16 schreef marcodej het volgende:
Goeie uitzending gister. Die GP-madam (enge vrouw overigens, krijg er jeuk van) werd op geen enkel moment serieus genomen volgens mij.![]()
Pauw: "Welke acties tellen niet mee?"
Vrouw: "We hebben er even een uurtje over gegeten en geweld kan echt niet. Die actie tegen Kosto..."
Pauw: "ja, dat was een halve moordaanslag! En jullie hebben tijdens een etentje beslist dat dat toch echt niet kan..."
Willem Middelkoop heeft dit allang voorspeld, en is schijnbaar beter op de hoogte dan meneer Staal.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig gaf ze zelf toe dat ze er geen verstand van had.![]()
Maar die Boele Staal was nog erger: die zei me iets te vaak dat het niet zo erg was... Dat vertrouw ik dan al helemaal niet.
Willem Middelkoop... Mag vanavond weer opdraven geloof ik!
prima toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
alweer middelkoop
eenschquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
Dennis had niet eens naar de spelen moeten gaan.
ik snap ook niet waarom we dit verhaal nu moeten horen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
Dennis had niet eens naar de spelen moeten gaan.
Speciaal voor tong denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:01 schreef Wup het volgende:
ow ew Marga van Praag
Daarom keek ik nietquote:
Yay, dat maakt veel goed..quote:
En dat is nu net het gevaarlijke, in Amerikaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:18 schreef Mainport het volgende:
Waarom moet dat stomme filmpje er nu tussendoor.
Ik denk sowieso dat ieder zinnig mens wel doorheeft dat Palin een gevaarlijke gek is.
ik stem voorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef Mainport het volgende:
Waarom sturen P&W de andere gasten niet gewoon weg. Bij nader inzien laat henzelf ook vertrekken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef Mainport het volgende:
Waarom sturen P&W de andere gasten niet gewoon weg. Bij nader inzien laat henzelf ook vertrekken.
Dat dus...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat heeft Marga van Praag eigenlijk gepresteerd? Ik kan me alleen het Jeugdjournaal en een paar mislukte jaren als nieuwslezer herinneren...
Met wat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef marcodej het volgende:
Maarten van Rossum gaat hier toch wel de mist in hoor...
hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Frits Spits is echt een beetje overspannen hoor.
Ha ha, ja overduidelijk, vooral toen van Praag aan het woord was zat hij er wat bevreemd naar te kijken en schrok eigenlijk toen ze het tegen hem had.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:29 schreef axis303 het volgende:
Als Van Rossum niet aan het woord is zit hij er ook altijd bij zo van 'wat doe ik hier nog'
Wat een man
en natuurlijk, de rechter zit fout en de advocaat weet het wel heel goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef qonmann het volgende:
Ook weer Zendtijd voor Advocaten, sla maar over.
ja dit heeft niet erg veel zin zo een eenzijdig verhaal, en nog een vervelend kereltje ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef qonmann het volgende:
Ook weer Zendtijd voor Advocaten, sla maar over.
Die is inderdaad erg goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef marcodej het volgende:
![]()
Hopen dat Blof nog een beetje boeiend wordt...Nieuwe album![]()
Inderdaad, die carrieredrift die er is ingestampt is ook een van de redenen dat het foutquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is er in godsnaam erg aan dat er weinig vrouwen ambitieus zijn?
Dat is toch meestal een weloverwogen eigen keuze van vrouwen?
Schijnbaar hebben veel vrouwen andere prioriteiten, en geef ze eens ongelijk.
Dachten ze dattie terrorist was met z'n "ik heb nog zo gezegd geen bommetje?"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
Valerius kliniek, als het geen hoax is heeft Peer Mascini daar ook een tijdje gezeten.
Tina Turner moet die Femmetje wel aanspreken als succesvolle vrouw.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef Adelante het volgende:
Tina Turner moet echt niet meer in die te korte roode jurkjes gaan staan
De enige reden dat we ons nog steeds afvragen waarom er zo weinig vrouwen aan de top zitten is omdat het antwoord ons niet bevalt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is er in godsnaam erg aan dat er weinig vrouwen ambitieus zijn?
Dat is toch meestal een weloverwogen eigen keuze van vrouwen?
Interessant !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zometeen:
-Leon de Winter ivm de AKO
-Jan Stikvoort (korpschef gouda) vs. Laetitia Griffith
-Jeroen Smit over Fortis
die zat al bij DWDDquote:
Hij is weer eens boos.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:12 schreef qonmann het volgende:
De Winter meent ook iets te moeten zeggen over iets waar hij geen verstand van heeft ..
Yep ..!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef evert het volgende:
heerlijk, laetititia. een duidelijk formulerende politica.
en daar ben ik heel blij meequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep ..!!
Ze had eigenlijk bestuurder in Amsterdam moeten zijn , maar de VVD mocht niet meedoen na de vorige verkiezingen. Vandaar dat ze nu weer in Den Haag zit
Ik vond hem ook wel leuk vanavond. Heel wat onderhoudender dan die zoveelste Marokkanen discussie.quote:
Was Jezus die met die bril dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:48 schreef Stephe het volgende:
jezus, Leon de Winter en Lucretia Griffith.
Nee, in zijn naam vervloek je de gasten. Dat is een oerhollandsch gebruikquote:
maar inhoudelijk is het alleen maar clichematige onzin wat ze uitkraamt. Nederland stond in brand volgens haar, wat een onzin! Het maakt niet uit wat onze praktijkdeskundige te vertellen had, wat recht is is krom Griffiyth of Wilders voor mij is het allemaal 1 pot nat de hele kamer is w.d.b. een eenheidsworst geworden, de inhoud is niet meer belangrijk een en al populisme om kiezers te trekken zo zie ik dat, ons eens zo prachtige landje is nu ook letterlijk diep gezonken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef evert het volgende:
heerlijk, laetititia. een duidelijk formulerende politica.
dan heb je niet geluisterd. dit is op basis van de info van de minister van binnenlandse zaken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:04 schreef nostres het volgende:
[..]
maar inhoudelijk is het alleen maar clichematige onzin wat ze uitkraamt. Nederland stond in brand volgens haar, wat een onzin! Het maakt niet uit wat onze praktijkdeskundige te vertellen had, wat recht is is krom Griffiyth of Wilders voor mij is het allemaal 1 pot nat de hele kamer is w.d.b. een eenheidsworst geworden, de inhoud is niet meer belangrijk een en al populisme om kiezers te trekken zo zie ik dat, ons eens zo prachtige landje is nu ook letterlijk diep gezonken.
Eens. Hoewel Griffith duidelijk formuleerde e.d. en wat dat betreft sterk in het debat was, was het inhoudelijk nogal matig: standaardreacties, voorspelbaar, steeds maar herhalen van clichematige verhalen en totaal niets met de inzichten van de veldwachter doen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:04 schreef nostres het volgende:
[..]
maar inhoudelijk is het alleen maar clichematige onzin wat ze uitkraamt. Nederland stond in brand volgens haar, wat een onzin! Het maakt niet uit wat onze praktijkdeskundige te vertellen had, wat recht is is krom
nou dan heb je dus niet goed opgelet. ik ben nu de herhaling aan het bekijken en de letterlijke bewoordingen van de korpschef zijn dat er dus wel parlementariers geweest zijn sterker nog er was al een afspraak gemaakt tussen de gemeente en parlementariers om te komen kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:17 schreef evert het volgende:
[..]
dan heb je niet geluisterd. dit is op basis van de info van de minister van binnenlandse zaken.
en als een politicus niet ineens meer zo een wijk in kan, dan is er echt iets mis.
ja, dat snap ik ook. maar het mij omgaat dat je als politici blijkbaar niet meer zonder vooraf allerlei afspraken te maken, een wijk in kanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:52 schreef nostres het volgende:
[..]
nou dan heb je dus niet goed opgelet. ik ben nu de herhaling aan het bekijken en de letterlijke bewoordingen van de korpschef zijn dat er dus wel parlementariers geweest zijn sterker nog er was al een afspraak gemaakt tussen de gemeente en parlementariers om te komen kijken.
Mag niet van zijn moeder.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:00 schreef sander89 het volgende:
Gaat Mark Rutte bekend maken dat hij een vriendin heeft?![]()
Ja, ze zouden meer tijd moeten krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:34 schreef Stephe het volgende:
ik denk dat het onderwerp een beetje te zwaar is voor P&W. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |