Dacht lk al. lijkt op etc...en gaat even wandelen naar de bank....quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef Wup het volgende:
mja dit kan hij beter aan Joling overlaten:)
Tja, die rare mensen uit de provincie ook inderdaad. Die snappen er niets vanquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Suko het volgende:
In de provincie vinden ze alles vreemd dus ook homo's, niks nieuws. Wittebol zei terecht dat er zat homosuelen op de buis als voorbeeld dienen met miljoenen kijkers, waar hebben we het over...voor mij was nieuw dat van Erp dat ook is...ha ha. Leuke vent trouwens.Het gesprek nooit gezien, weet niet waar dat zit.
Hij kon gewoon niet goed uitleggen wat zijn idee ging toevoegen aan de bestaande tvquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:05 schreef marcodej het volgende:
Zit het nu op internet te kijken, maar volgens mij snapt Gordon zn eigen concept niet eens...Wat een vaag verhaal.
Wacht maar tot ie gaat zingen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:17 schreef marcodej het volgende:
Gordon over het wegennet. Wat is ie dom zeg als ie ook serieus probeert te doen...
Erwin Olaf ?quote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef Mainport het volgende:
In de aankondiging werd een of andere fotograaf genoemd die het zou hebben over mensen die knipperen met hun ogen.
Vandaag hebben P&W het begrepen.
Niet zo vreemd toch? Is gewoon een factor in de gebeurtenissen van vandaag...quote:Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef vw_caddy het volgende:
Ze weten de dramatische problemen in de economie weer te trekken naar de Amerikaanse verkiezingen, bravo.
Mensen die überhaupt posten zonder umlautquote:Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef Stephe het volgende:
wat ziet Femke er weer heerlijk belachelijk uit. Waar koop je uberhaupt zulke kleding
O ja, ik lik ze altijd van de U af.quote:Op maandag 29 september 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die überhaupt posten zonder umlaut
eenschquote:Op maandag 29 september 2008 23:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind dit wel leuk trouwens, zo'n thema-uitzending. Gewoon gasten die een uur lang met elkaar een gesprek voeren, ipv drie losse interviews.
Als je je een kroonluchterjurk aantrekt, dan kun je je misschien beter low-profile houden. Femke niet.quote:Op maandag 29 september 2008 23:19 schreef FJD het volgende:
Halsema wilde een politiek statement maken maar durft niet echt met deze tafelgasten
Ik ookquote:
Directeur Greenpeacequote:Op maandag 29 september 2008 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook
In tegensteling met die blonde. Wie is dat ?
Directrice van Greenpeace, zal wel vegetarier zijn, mag dus geen vlees inquote:Op maandag 29 september 2008 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook
In tegensteling met die blonde. Wie is dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |