hij kan niet eens uitleggen waarom ie met een man naar bed gaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:23 schreef Arcee het volgende:
Wat een slecht verhaal van Gordon. Hij kan totaal niet aangeven wat 't voor een omroep moet worden.
gister ook al, valt wel opquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:33 schreef Zana het volgende:
ik vind het leuker als ook een vrouw als gast mee aan tafel zit, zijn er toch rond de 50 % op deze aarde....maar bij Paul en Witteman kunnen ze er af en toe niet één vinden
Jij wel ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij kan niet eens uitleggen waarom ie met een man naar bed gaat
ja dit is wel een slecht item, soms doen P&W ook niet echt hun huiswerk geloof ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:25 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat een concrete heldere en duidelijke plannen heeft hij.
Dom idee dit. Met zijn slechte vertegenwoordiging.
1 euroquote:
Krijg hem maar niet ingeprogrammeerdquote:
Alle homo's op tv komen uit de provincie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Suko het volgende:
In de provincie vinden ze alles vreemd dus ook homo's, niks nieuws. Wittebol zei terecht dat er zat homosuelen op de buis als voorbeeld dienen met miljoenen kijkers, waar hebben we het over...voor mij was nieuw dat van Erp dat ook is...ha ha. Leuke vent trouwens.Het gesprek nooir gezien, weet niet waar dat zit.
Om in het westen uit de kast te komen zeker, laf!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alle homo's op tv komen uit de provincie.
Leer mij ze te herkenen.
dat wil ik nou ook steeds weten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:38 schreef Suko het volgende:
Nah, dat weet ik zo net niet, of je ongehinderd stiekem mensen kunt filmen ter vertoning later, en public...
Dacht lk al. lijkt op etc...en gaat even wandelen naar de bank....quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef Wup het volgende:
mja dit kan hij beter aan Joling overlaten:)
Tja, die rare mensen uit de provincie ook inderdaad. Die snappen er niets vanquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Suko het volgende:
In de provincie vinden ze alles vreemd dus ook homo's, niks nieuws. Wittebol zei terecht dat er zat homosuelen op de buis als voorbeeld dienen met miljoenen kijkers, waar hebben we het over...voor mij was nieuw dat van Erp dat ook is...ha ha. Leuke vent trouwens.Het gesprek nooit gezien, weet niet waar dat zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |