Doen ze toch nooit met rechtse gasten? Veel te bang dat ze links gevonden worden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:33 schreef Mainport het volgende:
Ze kunnen die rechtse boer uit de achterhoek niet eens op zijn plaats zetten!
Wat zei hij dan verkeerd? Je kunt van een VVD politicus natuurlijk niet verwachten dat er ineens allerlei linkse praatjes uit komen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:33 schreef Mainport het volgende:
Ze kunnen die rechtse boer uit de achterhoek niet eens op zijn plaats zetten!
Dat ga ik zeker kijken Gordon is tof vind je ook niet Haaibaaike ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Goor bij Paul en Jeroen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker kijken Gordon is tof vind je ook niet Haaibaaike ?
Hoezo is Gordon niet tof dan ?quote:
Ja dat willen we 24 uur zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hoezo is Gordon niet tof dan ?
Ik vond hem twee weken geleden erg grappig bij zijn eigen show toen hij dat gehandicapte jongetje ging uitschelden en ging bekogelen met water ballonen.
Michiel van Erp is het met je eensquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:21 schreef tong80 het volgende:
Een homo omroep ?
Het stikt ervan.
Als je geen homo bent scoor je niet.
hij kan niet eens uitleggen waarom ie met een man naar bed gaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:23 schreef Arcee het volgende:
Wat een slecht verhaal van Gordon. Hij kan totaal niet aangeven wat 't voor een omroep moet worden.
gister ook al, valt wel opquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:33 schreef Zana het volgende:
ik vind het leuker als ook een vrouw als gast mee aan tafel zit, zijn er toch rond de 50 % op deze aarde....maar bij Paul en Witteman kunnen ze er af en toe niet één vinden
Jij wel ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij kan niet eens uitleggen waarom ie met een man naar bed gaat
ja dit is wel een slecht item, soms doen P&W ook niet echt hun huiswerk geloof ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:25 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat een concrete heldere en duidelijke plannen heeft hij.
Dom idee dit. Met zijn slechte vertegenwoordiging.
1 euroquote:
Krijg hem maar niet ingeprogrammeerdquote:
Alle homo's op tv komen uit de provincie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Suko het volgende:
In de provincie vinden ze alles vreemd dus ook homo's, niks nieuws. Wittebol zei terecht dat er zat homosuelen op de buis als voorbeeld dienen met miljoenen kijkers, waar hebben we het over...voor mij was nieuw dat van Erp dat ook is...ha ha. Leuke vent trouwens.Het gesprek nooir gezien, weet niet waar dat zit.
Om in het westen uit de kast te komen zeker, laf!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alle homo's op tv komen uit de provincie.
Leer mij ze te herkenen.
dat wil ik nou ook steeds weten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:38 schreef Suko het volgende:
Nah, dat weet ik zo net niet, of je ongehinderd stiekem mensen kunt filmen ter vertoning later, en public...
Dacht lk al. lijkt op etc...en gaat even wandelen naar de bank....quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef Wup het volgende:
mja dit kan hij beter aan Joling overlaten:)
Tja, die rare mensen uit de provincie ook inderdaad. Die snappen er niets vanquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Suko het volgende:
In de provincie vinden ze alles vreemd dus ook homo's, niks nieuws. Wittebol zei terecht dat er zat homosuelen op de buis als voorbeeld dienen met miljoenen kijkers, waar hebben we het over...voor mij was nieuw dat van Erp dat ook is...ha ha. Leuke vent trouwens.Het gesprek nooit gezien, weet niet waar dat zit.
Hij kon gewoon niet goed uitleggen wat zijn idee ging toevoegen aan de bestaande tvquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:05 schreef marcodej het volgende:
Zit het nu op internet te kijken, maar volgens mij snapt Gordon zn eigen concept niet eens...Wat een vaag verhaal.
Wacht maar tot ie gaat zingen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:17 schreef marcodej het volgende:
Gordon over het wegennet. Wat is ie dom zeg als ie ook serieus probeert te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |