Hij kon gewoon niet goed uitleggen wat zijn idee ging toevoegen aan de bestaande tvquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:05 schreef marcodej het volgende:
Zit het nu op internet te kijken, maar volgens mij snapt Gordon zn eigen concept niet eens...Wat een vaag verhaal.
Wacht maar tot ie gaat zingen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:17 schreef marcodej het volgende:
Gordon over het wegennet. Wat is ie dom zeg als ie ook serieus probeert te doen...
Erwin Olaf ?quote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef Mainport het volgende:
In de aankondiging werd een of andere fotograaf genoemd die het zou hebben over mensen die knipperen met hun ogen.
Vandaag hebben P&W het begrepen.
Niet zo vreemd toch? Is gewoon een factor in de gebeurtenissen van vandaag...quote:Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef vw_caddy het volgende:
Ze weten de dramatische problemen in de economie weer te trekken naar de Amerikaanse verkiezingen, bravo.
Mensen die überhaupt posten zonder umlautquote:Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef Stephe het volgende:
wat ziet Femke er weer heerlijk belachelijk uit. Waar koop je uberhaupt zulke kleding
O ja, ik lik ze altijd van de U af.quote:Op maandag 29 september 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die überhaupt posten zonder umlaut
eenschquote:Op maandag 29 september 2008 23:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind dit wel leuk trouwens, zo'n thema-uitzending. Gewoon gasten die een uur lang met elkaar een gesprek voeren, ipv drie losse interviews.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |