Ik vond hem ook wel leuk vanavond. Heel wat onderhoudender dan die zoveelste Marokkanen discussie.quote:
Was Jezus die met die bril dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:48 schreef Stephe het volgende:
jezus, Leon de Winter en Lucretia Griffith.
Nee, in zijn naam vervloek je de gasten. Dat is een oerhollandsch gebruikquote:
maar inhoudelijk is het alleen maar clichematige onzin wat ze uitkraamt. Nederland stond in brand volgens haar, wat een onzin! Het maakt niet uit wat onze praktijkdeskundige te vertellen had, wat recht is is krom Griffiyth of Wilders voor mij is het allemaal 1 pot nat de hele kamer is w.d.b. een eenheidsworst geworden, de inhoud is niet meer belangrijk een en al populisme om kiezers te trekken zo zie ik dat, ons eens zo prachtige landje is nu ook letterlijk diep gezonken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef evert het volgende:
heerlijk, laetititia. een duidelijk formulerende politica.
dan heb je niet geluisterd. dit is op basis van de info van de minister van binnenlandse zaken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:04 schreef nostres het volgende:
[..]
maar inhoudelijk is het alleen maar clichematige onzin wat ze uitkraamt. Nederland stond in brand volgens haar, wat een onzin! Het maakt niet uit wat onze praktijkdeskundige te vertellen had, wat recht is is krom Griffiyth of Wilders voor mij is het allemaal 1 pot nat de hele kamer is w.d.b. een eenheidsworst geworden, de inhoud is niet meer belangrijk een en al populisme om kiezers te trekken zo zie ik dat, ons eens zo prachtige landje is nu ook letterlijk diep gezonken.
Eens. Hoewel Griffith duidelijk formuleerde e.d. en wat dat betreft sterk in het debat was, was het inhoudelijk nogal matig: standaardreacties, voorspelbaar, steeds maar herhalen van clichematige verhalen en totaal niets met de inzichten van de veldwachter doen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:04 schreef nostres het volgende:
[..]
maar inhoudelijk is het alleen maar clichematige onzin wat ze uitkraamt. Nederland stond in brand volgens haar, wat een onzin! Het maakt niet uit wat onze praktijkdeskundige te vertellen had, wat recht is is krom
nou dan heb je dus niet goed opgelet. ik ben nu de herhaling aan het bekijken en de letterlijke bewoordingen van de korpschef zijn dat er dus wel parlementariers geweest zijn sterker nog er was al een afspraak gemaakt tussen de gemeente en parlementariers om te komen kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:17 schreef evert het volgende:
[..]
dan heb je niet geluisterd. dit is op basis van de info van de minister van binnenlandse zaken.
en als een politicus niet ineens meer zo een wijk in kan, dan is er echt iets mis.
ja, dat snap ik ook. maar het mij omgaat dat je als politici blijkbaar niet meer zonder vooraf allerlei afspraken te maken, een wijk in kanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:52 schreef nostres het volgende:
[..]
nou dan heb je dus niet goed opgelet. ik ben nu de herhaling aan het bekijken en de letterlijke bewoordingen van de korpschef zijn dat er dus wel parlementariers geweest zijn sterker nog er was al een afspraak gemaakt tussen de gemeente en parlementariers om te komen kijken.
Mag niet van zijn moeder.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:00 schreef sander89 het volgende:
Gaat Mark Rutte bekend maken dat hij een vriendin heeft?![]()
Ja, ze zouden meer tijd moeten krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:34 schreef Stephe het volgende:
ik denk dat het onderwerp een beetje te zwaar is voor P&W. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |