die zat al bij DWDDquote:
Hij is weer eens boos.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:12 schreef qonmann het volgende:
De Winter meent ook iets te moeten zeggen over iets waar hij geen verstand van heeft ..
Yep ..!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef evert het volgende:
heerlijk, laetititia. een duidelijk formulerende politica.
en daar ben ik heel blij meequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep ..!!
Ze had eigenlijk bestuurder in Amsterdam moeten zijn , maar de VVD mocht niet meedoen na de vorige verkiezingen. Vandaar dat ze nu weer in Den Haag zit
Ik vond hem ook wel leuk vanavond. Heel wat onderhoudender dan die zoveelste Marokkanen discussie.quote:
Was Jezus die met die bril dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:48 schreef Stephe het volgende:
jezus, Leon de Winter en Lucretia Griffith.
Nee, in zijn naam vervloek je de gasten. Dat is een oerhollandsch gebruikquote:
maar inhoudelijk is het alleen maar clichematige onzin wat ze uitkraamt. Nederland stond in brand volgens haar, wat een onzin! Het maakt niet uit wat onze praktijkdeskundige te vertellen had, wat recht is is krom Griffiyth of Wilders voor mij is het allemaal 1 pot nat de hele kamer is w.d.b. een eenheidsworst geworden, de inhoud is niet meer belangrijk een en al populisme om kiezers te trekken zo zie ik dat, ons eens zo prachtige landje is nu ook letterlijk diep gezonken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef evert het volgende:
heerlijk, laetititia. een duidelijk formulerende politica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |