abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2008 @ 04:06:18 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_62067981
Dit moet ik dus terugzien

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62070745
Mmm, een wisselvallige uitzending, maar dat lag meer aan de gasten. Van Rossem in het begin hilarisch over McCain met vergeet-momenten en een runningmate die Rusland kan zien liggen en Obama heeft kleur en naam tegen, iets wat vermoedelijk gaat tellen in het stemhokje. Maar soms verdenk ik Maarten van effectbejag, hij weet ook dat hij lollig uit de hoek kan komen, het wordt bijna een act, had hij dat ook maar op laatst gedaan, over qua overlastgevers. Toen bleek het opeens niet meer zo erg, klein groepje wat sterk wordt overdreven, zwakjes meneer van Rossen, waar woont U? Ahmed Aboutaleb weigert echt om in te gaan op de problemen, vindt het ook geen integratieprobleem, iets waar Marga van Praag op het einde een zinnige opmerking (dat was ook het enige zinnige wat ze te melden had) over maakte. Hij benadrukte verder dat men moet durven die ongenoegens uit te spreken. Tja, dat is dan toch het Wilders-effect, die heeft het allang al op de agenda gezet, eerst als roepende in de woestijn (niet al te netjes, iig wel klip en klaar) maar langzamerhand wordt nu duidelijk hoe erg en diep de problemen zijn en spreken politici zich uit, halen het naar zich toe, verhullend dat de wonden allang al stinken door het te lang niet te willen zien. Iets wat Jan Mulder gisteravond in DWDD ook moest erkennen, dat ook hij en anderen in Den Haag moeten vaststellen dan men het op sommige punten met Wilders eens is. P&W probeerden Ahmed Aboutaleb uitspraken te ontlokken maar die bleef op lekker in z'n eigen departement rondjes draaien, hij is inmiddel gepokt en gemazeld en omzeilt de echte kwestie, integratie. Hij wil van Nederland een prachtig land maken zei hij in 't begin, dat hoorde ik al een tijd geleden, klinkt een beetje arrogant maar ik ga er verder niet op in, mijn mening is wat dat betreft ietwat 'kras'....
pi_62080173
Als Van Rossum niet aan het woord is zit hij er ook altijd bij zo van 'wat doe ik hier nog'

Wat een man
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_62084042
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:29 schreef axis303 het volgende:
Als Van Rossum niet aan het woord is zit hij er ook altijd bij zo van 'wat doe ik hier nog'

Wat een man
Ha ha, ja overduidelijk, vooral toen van Praag aan het woord was zat hij er wat bevreemd naar te kijken en schrok eigenlijk toen ze het tegen hem had.

Vanavond: Femmetje de Wind over haar vrouwelijke tegenhanger van Quote: vandaag ligt de eerste Jackie Business in de kiosk. Ook nieuw is de cd Oktober van BLØF, zanger PAskal Jakobsen vertelt over het ontstaan van het album en speelt live. Advocaat Bart Nooitgedagt is woest op het hof dat zijn cliënte Soumaya S. veroordeelde. Oja, en een psych over isoleercellen, nee...vrolijkheid alom.

Kwee nie, zal wel zien of ik een blik werp...BLØF, een band wat wel erg aan het somberen is geslagen, zal de leeftijd zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Suko op 02-10-2008 20:50:45 (gast toegevoegd...) ]
pi_62092759
Over 5 minuten al.
pi_62093050
Jackie Business dat is toch dat blad waarvan de redacteurs zelf al toegaven dat je in de ranglijst zou kunnen komen als je als vrouw in loondienst anderhalf keer modaal verdient Ze begonnen met een ton aan eigen geld maar toen werd de lijst wel erg klein

Blof is sowieso niet interessant. Ga wel Koefnoen kijken.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62093153
Ook weer Zendtijd voor Advocaten, sla maar over.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62093225
ik kijk toch even stiekum
............................
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:07:55 #209
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_62093467
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef qonmann het volgende:
en natuurlijk, de rechter zit fout en de advocaat weet het wel heel goed.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_62093493
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef qonmann het volgende:
ja dit heeft niet erg veel zin zo een eenzijdig verhaal, en nog een vervelend kereltje ook.
pi_62093499

Hopen dat Blof nog een beetje boeiend wordt...Nieuwe album
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62093588
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef marcodej het volgende:

Hopen dat Blof nog een beetje boeiend wordt...Nieuwe album
Die is inderdaad erg goed.

Dat livenummer zal wel Oktober zelf worden.
pi_62093644
Wat is er in godsnaam erg aan dat er weinig vrouwen ambitieus zijn?

Dat is toch meestal een weloverwogen eigen keuze van vrouwen?

Schijnbaar hebben veel vrouwen andere prioriteiten, en geef ze eens ongelijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 oktober 2008 @ 23:13:35 #214
862 Arcee
Look closer
pi_62093678
Ik heb 'm op mute.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_62093701
wie heet er dan ook Femmetje
pi_62093706
Pauw en Pitteman

Wie zei dat ook alweer
Genieten is toegestaan!!!
pi_62093766
Een 'Hot or not lijstje'
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62093774
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is er in godsnaam erg aan dat er weinig vrouwen ambitieus zijn?

Dat is toch meestal een weloverwogen eigen keuze van vrouwen?

Schijnbaar hebben veel vrouwen andere prioriteiten, en geef ze eens ongelijk.
Inderdaad, die carrieredrift die er is ingestampt is ook een van de redenen dat het fout
is gegaan met ouders.
pi_62093783
wat een moeizaam gesprek dit, het gaat nergens meer over.
pi_62093795
Er is zoveel mis met de ideologie van dat vrouwenblad.
Graag op anoniem
pi_62093826
Gaat helemaal nergens over dit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62093832
Agnes Jongerius mag er niet in want dat is een dikke koe!
pi_62093836
Advocatengezeur en een vrouw met een voorbeeldblad voor vrouwen, nah...ik heb het gehad.
pi_62093839
Ik heb ook meer bewondering voor een goede moeder dan een of andere ambiteuze topvrouw die 1 dag na de bevalling weer aan het werk gaat.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 23:19:01 #225
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62093856
wat prettig dat die vogel van Blof er bij zit. Had van mij niet gehoeven, maar misschien ontdekt hij nieuwe teksten voor liedjes in dit programma
'Till next time, take care of yourself... and each other
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')