Ze heeft een koortslip, dat is herpes..quote:
hrrrrquote:Door een koortslip kan ook genitale herpes ontstaan, dus het wassen van de handen na aanraking van het zweertje/blaasje is noodzakelijk om besmetting te voorkomen, evenals het vermijden van oraal seksueel contact.
ik denk dat zij eerder geboekt was, maar toen kwam zwarte maandag...quote:Op maandag 29 september 2008 23:28 schreef nvgr het volgende:
Mevrouw Greenpeace zit echt helemaal verkeerd hier. Beetje vreemde uitnodiging. Ze wilden blijkbaar een tegenpool oid, maar het enige wat eruit komt is totaal onrelevante info voor wat nu speelt.
Als ik Halsema zie, kan ik alleen maar in beelden denken.quote:Op maandag 29 september 2008 23:28 schreef sander89 het volgende:
[..]
Hier moet je daarvoor zijn.![]()
[B&H SC] Met Femke Halsema in vol ornaat !!
3e comment over sex met Femke op 1 pagina... Sta je droog ofzo?quote:Op maandag 29 september 2008 23:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik Halsema zie, kan ik alleen maar in beelden denken.Fuck politiek en economie.
Klinkt logischer idd. Arm mens, al 10min niets meer gezegd behalve ja knikken.quote:Op maandag 29 september 2008 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat zij eerder geboekt was, maar toen kwam zwarte maandag...
Het was ook nooit de vraag of het zou gebeuren.quote:Op maandag 29 september 2008 23:37 schreef sander89 het volgende:
Op Fok schreeuwde sommige het zelfs al 2 jaar geleden.
Dat was Tegenlicht, maar dat terzijde.quote:Op maandag 29 september 2008 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
en is er zelfs een Zembla uitzending geweest (de dag dat de Dollar valt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |