De dollar staat ondanks alle problemen op dit moment niet onder druk, steeg vandaag weer zelfs tov de euro.quote:Op maandag 29 september 2008 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook goed.
Ik kijk die programma's allebei maar ik haal ze dan ook altijd door elkaar. Maar de ene is van de Vara en de ander van de Vpro geloof ik.![]()
Vond die aflevering toen al ijzersterk en voor de hand liggend (in de zin dat het een reeël scenario was) maar toch had ik niet voor mogelijk gehouden dat het eventueel zo snel al werkelijkheid zou worden.
Nu maar hopen dat die rampscenarios uit die aflevering uitblijven.
Bush riep jaren terug trots in een speech dat iedereen nu ineens een tophypotheek kon krijgen en dat iedereen kon kopen wat hij wilde.................. nou dat hebben ze prima geregeld blijktquote:Op maandag 29 september 2008 23:33 schreef FJD het volgende:
De overheid stimuleert (zet Wallstreet onder druk) het geven van hypotheken aan mensen die dat niet kunnen dragen en de schuld ligt volgens Femke bij de deregulering van de financiele markt.
Gouden bergen bestaan dan ook niet, het kan nooit goed geregeld worden omdat sommige mensen gewoon het geld er niet voor hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
Bush riep jaren terug trots in een speech dat iedereen nu ineens een tophypotheek kon krijgen en dat iedereen kon kopen wat hij wilde.................. nou dat hebben ze prima geregeld blijkt![]()
Haar aanwezigheid was dan ook totaal overbodig, wat een wereldvreemd figuur is dat zeg. Denken dat haar agenda wel even aan bod komt mocht er een oplossing gevonden worden voor de kredietcrisis.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Het Greenpeace vrouwtje wordt echt bij alles wat ze zegt uitgelachen.
Sterker nog, het moest direct met de oplossing geïmplementeerd worden. Alles in één keer. Heel terecht dat iedereen haar aankeek of ze water zagen branden. Wat denkt die GP muts nou werkelijk?quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:39 schreef Ericr het volgende:
Haar aanwezigheid was dan ook totaal overbodig, wat een wereldvreemd figuur is dat zeg. Denken dat haar agenda wel even aan bod komt mocht er een oplossing gevonden worden voor de kredietcrisis.
En verder: De vader Denise Kregel was een van de drie brandweermannen die bij een brand in De Punt om het leven kwamen. Willem Middelkoop houdt de ontwikkelingen in de financiële wereld in de gaten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Vanavond v/d Geest en Rinnooy Kan.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:16 schreef marcodej het volgende:
Goeie uitzending gister. Die GP-madam (enge vrouw overigens, krijg er jeuk van) werd op geen enkel moment serieus genomen volgens mij.![]()
Pauw: "Welke acties tellen niet mee?"
Vrouw: "We hebben er even een uurtje over gegeten en geweld kan echt niet. Die actie tegen Kosto..."
Pauw: "ja, dat was een halve moordaanslag! En jullie hebben tijdens een etentje beslist dat dat toch echt niet kan..."
Willem Middelkoop heeft dit allang voorspeld, en is schijnbaar beter op de hoogte dan meneer Staal.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig gaf ze zelf toe dat ze er geen verstand van had.![]()
Maar die Boele Staal was nog erger: die zei me iets te vaak dat het niet zo erg was... Dat vertrouw ik dan al helemaal niet.
Willem Middelkoop... Mag vanavond weer opdraven geloof ik!
prima toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
alweer middelkoop
eenschquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
Dennis had niet eens naar de spelen moeten gaan.
ik snap ook niet waarom we dit verhaal nu moeten horen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
Dennis had niet eens naar de spelen moeten gaan.
Speciaal voor tong denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:01 schreef Wup het volgende:
ow ew Marga van Praag
Daarom keek ik nietquote:
Yay, dat maakt veel goed..quote:
En dat is nu net het gevaarlijke, in Amerikaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:18 schreef Mainport het volgende:
Waarom moet dat stomme filmpje er nu tussendoor.
Ik denk sowieso dat ieder zinnig mens wel doorheeft dat Palin een gevaarlijke gek is.
ik stem voorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef Mainport het volgende:
Waarom sturen P&W de andere gasten niet gewoon weg. Bij nader inzien laat henzelf ook vertrekken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef Mainport het volgende:
Waarom sturen P&W de andere gasten niet gewoon weg. Bij nader inzien laat henzelf ook vertrekken.
Dat dus...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat heeft Marga van Praag eigenlijk gepresteerd? Ik kan me alleen het Jeugdjournaal en een paar mislukte jaren als nieuwslezer herinneren...
Met wat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef marcodej het volgende:
Maarten van Rossum gaat hier toch wel de mist in hoor...
hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Frits Spits is echt een beetje overspannen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |