abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62012926
Liz Taylor in een rolstoel......
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 29 september 2008 @ 23:39:38 #122
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62012956
ik word een beetje moe van die oude dogma's. De wereld is gewoon al verkankerd op het moment dat newconomy zijn intrede deed en dat de handel in waardepapiertjes eenzelfde garantie moest opleveren als een fysiek aanwezig metaal als onderpand daarvoor.
Femke Halsema kan echt niet meer aankomen met regulering en 'oude' economie.
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_62012971
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:37 schreef sander89 het volgende:
Op Fok schreeuwde sommige het zelfs al 2 jaar geleden.
Het was ook nooit de vraag of het zou gebeuren.

Amerika leeft al jaren boven haar stand. Ik had zelf verwacht dat China het vertrouwen in de dollar zou verliezen en zou gaan dumpen maar het gevaar komt van binnenuit.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 september 2008 @ 23:41:12 #124
862 Arcee
Look closer
pi_62012994
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
en is er zelfs een Zembla uitzending geweest (de dag dat de Dollar valt).
Dat was Tegenlicht, maar dat terzijde.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_62013003
oh ze krijgt haar eigen itempje
  maandag 29 september 2008 @ 23:41:42 #126
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62013008
O jee, heb je weer zo'n moraalridder
pi_62013027
Kijk al die mannetjes eens over geld praten. Materialisten zijn het, van geestelijke rijkdom hebben ze nog nooit gehoord. De man met dat gestreepte vestje en nicotinekleurig haar die door iedereen heen praat, doet in z'n vrije tijd chic op feestjes van geborneerde rijkelui maar heeft eigenlijk geen echte vrienden. Is de hele tijd met geld bezig maar heeft geen idee waar hij het aan uit moet geven, behalve aan spullen die hij in het sociale rollenpatroon wordt verwacht te hebben. Geheel voorspelbaar zo'n man.
Graag op anoniem
  maandag 29 september 2008 @ 23:43:42 #128
3185 Adelante
To let it go now
pi_62013061
Wat een verkiezing zeg, lekker eten en dan oordelen over de acties waar mensen worden verminkt in het kader van het milieu
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62013064
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat was Tegenlicht, maar dat terzijde.
Ook goed.

Ik kijk die programma's allebei maar ik haal ze dan ook altijd door elkaar. Maar de ene is van de Vara en de ander van de Vpro geloof ik.

Vond die aflevering toen al ijzersterk en voor de hand liggend (in de zin dat het een reeël scenario was) maar toch had ik niet voor mogelijk gehouden dat het eventueel zo snel al werkelijkheid zou worden.

Nu maar hopen dat die rampscenarios uit die aflevering uitblijven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62013076
ME
  maandag 29 september 2008 @ 23:44:24 #131
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62013089
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:42 schreef Mainport het volgende:
Kijk al die mannetjes eens over geld praten. Materialisten zijn het, van geestelijke rijkdom hebben ze nog nooit gehoord. De man met dat gestreepte vestje en nicotinekleurig haar die door iedereen heen praat, doet in z'n vrije tijd chic op feestjes van geborneerde rijkelui maar heeft eigenlijk geen echte vrienden. Is de hele tijd met geld bezig maar heeft geen idee waar hij het aan uit moet geven, behalve aan spullen die hij in het sociale rollenpatroon wordt verwacht te hebben. Geheel voorspelbaar zo'n man.
Met het geluid uit is het nog toffer, dan kun je ze een voor een voor leugenaar uitmaken
  maandag 29 september 2008 @ 23:45:35 #132
3185 Adelante
To let it go now
pi_62013135
Over geld weggooien gesproken: subsidies aan milieuclubs.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62013352
ik vond jullie acties altijd heel schattig:)
pi_62013443
Moet dat nu weer! Godverdomme!
Graag op anoniem
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 september 2008 @ 00:02:24 #135
862 Arcee
Look closer
pi_62013640
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook goed.

Ik kijk die programma's allebei maar ik haal ze dan ook altijd door elkaar. Maar de ene is van de Vara en de ander van de Vpro geloof ik.

Vond die aflevering toen al ijzersterk en voor de hand liggend (in de zin dat het een reeël scenario was) maar toch had ik niet voor mogelijk gehouden dat het eventueel zo snel al werkelijkheid zou worden.

Nu maar hopen dat die rampscenarios uit die aflevering uitblijven.
De dollar staat ondanks alle problemen op dit moment niet onder druk, steeg vandaag weer zelfs tov de euro.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 september 2008 @ 00:06:22 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62013733
quote:
Op maandag 29 september 2008 23:33 schreef FJD het volgende:
De overheid stimuleert (zet Wallstreet onder druk) het geven van hypotheken aan mensen die dat niet kunnen dragen en de schuld ligt volgens Femke bij de deregulering van de financiele markt.
Bush riep jaren terug trots in een speech dat iedereen nu ineens een tophypotheek kon krijgen en dat iedereen kon kopen wat hij wilde.................. nou dat hebben ze prima geregeld blijkt

Meneer Staal zat wel heel erg te doen alsof het allemaal maar meevalt dat lijkt me toch echt een gepasseerd station
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62014258
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
Bush riep jaren terug trots in een speech dat iedereen nu ineens een tophypotheek kon krijgen en dat iedereen kon kopen wat hij wilde.................. nou dat hebben ze prima geregeld blijkt
Gouden bergen bestaan dan ook niet, het kan nooit goed geregeld worden omdat sommige mensen gewoon het geld er niet voor hebben.
pi_62014731
Het Greenpeace vrouwtje wordt echt bij alles wat ze zegt uitgelachen.
pi_62016474
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Het Greenpeace vrouwtje wordt echt bij alles wat ze zegt uitgelachen.
Haar aanwezigheid was dan ook totaal overbodig, wat een wereldvreemd figuur is dat zeg. Denken dat haar agenda wel even aan bod komt mocht er een oplossing gevonden worden voor de kredietcrisis.
pi_62017261
Ik zag eerst P&W niet zo zitten wat betreft de gasten maar bleek een zeer amusante uitzending met tafelgenoten die altijd reacties 'uitlokken.' Aan Halsema was te merken dat ze haar huiswerk had gedaan, zo rap wist ze een aantal getallen op te noemen qua geld. Ondanks dat ze door Middelkoop er op werd gewezen dat de handel in verrotte hypotheekjes niet meer aan de orde was... Van die Greenpees-dame krijg ik altijd wat rode vlekjes en volgens mij Boele Staal ook, die stond toen aan de kant van de ME tijdens genoemde acties in de vorige eeuw (Halsema ging toen net naar de basisschool en aan stenen gooien deed ze niet, de schat) inmiddels lag ik met die opmerking van Boele reeds onder tafel... P&W waren op hun best, alert en puntig.
pi_62017419
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:39 schreef Ericr het volgende:
Haar aanwezigheid was dan ook totaal overbodig, wat een wereldvreemd figuur is dat zeg. Denken dat haar agenda wel even aan bod komt mocht er een oplossing gevonden worden voor de kredietcrisis.
Sterker nog, het moest direct met de oplossing geïmplementeerd worden. Alles in één keer. Heel terecht dat iedereen haar aankeek of ze water zagen branden. Wat denkt die GP muts nou werkelijk?
pi_62018763
Vanavond v/d Geest en Rinnooy Kan.
pi_62021779
Goeie uitzending gister. Die GP-madam (enge vrouw overigens, krijg er jeuk van) werd op geen enkel moment serieus genomen volgens mij.

Pauw: "Welke acties tellen niet mee?"
Vrouw: "We hebben er even een uurtje over gegeten en geweld kan echt niet. Die actie tegen Kosto..."
Pauw: "ja, dat was een halve moordaanslag! En jullie hebben tijdens een etentje beslist dat dat toch echt niet kan..."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62030549
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Vanavond v/d Geest en Rinnooy Kan.
En verder: De vader Denise Kregel was een van de drie brandweermannen die bij een brand in De Punt om het leven kwamen. Willem Middelkoop houdt de ontwikkelingen in de financiële wereld in de gaten.

(Werfeigenaar De Punt vrij)
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 september 2008 @ 21:20:02 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_62034797
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:16 schreef marcodej het volgende:
Goeie uitzending gister. Die GP-madam (enge vrouw overigens, krijg er jeuk van) werd op geen enkel moment serieus genomen volgens mij.

Pauw: "Welke acties tellen niet mee?"
Vrouw: "We hebben er even een uurtje over gegeten en geweld kan echt niet. Die actie tegen Kosto..."
Pauw: "ja, dat was een halve moordaanslag! En jullie hebben tijdens een etentje beslist dat dat toch echt niet kan..."

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62036459
Femke zat alleen gister de hele tijd verongelijkt te kijken en met haar ogen te draaien.
pi_62037269
Gelukkig gaf ze zelf toe dat ze er geen verstand van had.

Maar die Boele Staal was nog erger: die zei me iets te vaak dat het niet zo erg was... Dat vertrouw ik dan al helemaal niet.

Willem Middelkoop ... Mag vanavond weer opdraven geloof ik!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:39:54 #148
3185 Adelante
To let it go now
pi_62037428
alweer middelkoop en ook nog eens de voorzitter van de SER
pi_62037463
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig gaf ze zelf toe dat ze er geen verstand van had.

Maar die Boele Staal was nog erger: die zei me iets te vaak dat het niet zo erg was... Dat vertrouw ik dan al helemaal niet.

Willem Middelkoop ... Mag vanavond weer opdraven geloof ik!
Willem Middelkoop heeft dit allang voorspeld, en is schijnbaar beter op de hoogte dan meneer Staal.
Of meneer Staal weet het ook precies maar moet een ander verhaal ophangen in de trant van 'er is niet zoveel aan de hand'.

Kwam totaal onbetrouwbaar over inderdaad.
pi_62038441
The harpoons, man them!!1

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')