abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61850766

INTRO
Heroes is a serial saga about people all over the world discovering that they have superpowers and trying to deal with how this change affects their lives. Not only are they discovering what having superpowers means to them but also the larger picture of where their superpowers come from. Eventually their superpowers draw them together when they try to evade the series' antagonist who wants to harness their super-DNA for himself. Their ultimate destiny is nothing less than saving the world.

NUTTIGE LINKS
Officiële website
De stripboeken
Heroes op IMDB
Het USA uitzendschema van Heroes
Blog
Vorige Topic: Deel 43

! LET OP !
Voor de mensen die Heroes op RTL5 volgen: We lopen hier iets voor op jullie, dus let op met lezen; er kunnen spoilers tussen staan.

Het 3e seizoen van Heroes zal beginnen op 22 september 2008, en heet Villains (trailer). In de tussentijd kun je kijken naar de webserie Going Postal, waarvan hier een trailer staat. Je zult de afleveringen hier kunnen bekijken: http://www.nbc.com/Heroes/Webisodes/

EXTRAATJE
Heroes Ringtone 1
Heroes Ringtone 2
Heroes Ringtone 3

TOPICLIJST
001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 | 007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012 | 013 | 014 | 015 | 016 | 017 | 018 | 019 | 020 |
021 | 022 | 023 | 024 | 025 | 026 | 027 | 028 | 029 | 030 | 031 | 032 | 033 | 034 | 035 | 036 | 037 | 038 | 039 | 040 |
041 | 042 | 043 | 044

Nieuwe seizoen begint op 22 september!
quote:
Exclusive Heroes Webisodes Coming Soon!

On July 14th, Heroes unleashes its first ever web series, "Going Postal." The trilogy of online-only videos introduces us to Echo De Mille, a seemingly ordinary mailman with an extraordinary ability.

The three-part series is written and directed by the same creative team behind the award-winning TV show. Part one, "A Nifty Trick," premieres Monday, July 14th, with new episodes rolling out on subsequent Mondays. Visitors to this year's Comic Con, will get a sneak peak at the epic conclusion at the Heroes panel on Saturday, July 26th.
***Deze openingspost is hier te vinden!***
Deze OP is deels van NX

[ Bericht 99% gewijzigd door admiraal_anaal op 23-09-2008 14:58:06 ]
pi_61850843
Goede afleveringen!
Spanning zit er weer in
pi_61850941
Samenvatting van Breuls van seizoen 2:
quote:
› Hiro belandde in 1671, in Japan. Daar loopt Hij Takezo Kensei tegen het lijf. Hij ontdekt dat het niet de held is die hij in de verhalen heeft leren kennen, maar gewoon een huursoldaat, afkomstig uit Engeland, die zwaar aan de drank is. Hij besluit Kensei te gaan helpen, en gedurende de serie wordt hij steeds meer zelf de Kensei die hij heeft leren kennen. Wanneer Kensei en Hiro ruzie krijgen over Yaeko, Kensei's vriendin die toch meer voelt voor Hiro (en wat wederzijds is) vertrekt Hiro terug naar 2007.

In 2007 komt hij erachter dat zijn vader is vermoord, en uit verdriet en woede zapt hij zichzelf naar de tijd en plaats waar zijn vader om het leven is gebracht. Nadat die hem ervan overtuigt dat je het lot niet moet tarten besluit Hiro de moord op zijn vader niet te voorkomen, maar komt hij er wel achter wie de dader is: Takezo Kensei. Niet alleen blijkt hij nog in leven, hij is ook nog in New York.

Hiro zweert wraak op Kensei, en gaat hem achterna. Kensei, die de naam Adam Monroe blijkt te voeren, bevindt zich in Odessa, Texas.

› Peter is na de nucleaire explosie in de lucht weer hersteld, maar Nathan, die hem omhoog hees, niet. Peter brengt Nathan naar het ziekenhuis en vlucht naar buiten, alwaar hij wordt opgepakt dor Robert en Elle Bishop, die voor the Company werken (Bob is zelfs een van de oprichters). Ze ontnemen Peter tijdelijk zijn krachten en beloven hem verbetering terwijl ze hem gevangen houden. In de cel ontmoet hij ene Adam Monroe, die al dertig jaar vastzit en Peter leert dat hij er nooit meer uitkomt als-ie dat niet zelf doet. Ze besluiten samen uit te breken en de wereld te verbeteren.

Nadat ze naar het ziekenhuis zijn geweest, waar Adam met zijn bloed Nathan heeft genezen, blijken the Haitian en Elle achter hen aan te zitten en ze vluchten, met de belofte elkaar in Montreal in een pakhuis te ontmoeten. Peter wordt echter gepakt door the Haitian, die besluit Peter van zijn geheugen te ontdoen en hem op te sluiten in een container.

Deze container wordt verscheept naar Cork, alwaar Peter wordt opgevangen door een stel Ieren. Door zijn geheugenverlies weet hij niets van wie hij is en wat hij kan, maar gaandeweg ontdekt hij dat-ie speciale gaven heeft en begint hij zich af te vragen wie hij is. Samen met Caitlin, met wie hij inmiddels een romantische relatie heeft opgebouwd, komt hij erachter dat er misschien aanwijzingen zijn in Montreal, in een pakhuis, en ze besluiten daarheen af te reizen.

In Montreal vinden ze een pakhuis vol spullen, waaronder een briefje van Adam aan Peter. Peter herkent de naam niet en vraagt zich hardop af of iemand hem kan wijzen wat de toekomst hem brengt. Dat activeert een van zijn gaven en brengt hem en Caitlin naar New York in juni 2008. Wat blijkt: een virus, genaamd het Shanti virus, heeft 93% van de wereldbevolking uitgeroeid. Kort na die ontdekking brengt Peters gebrek aan controle over zijn gaven hem weer terug naar Montreal, alwaar hij Adam tegenkomt die Peter overtuigt dat hij van alles kan genezen, en dus ook van geheugenverlies.

Nadat Peters geheugen weer terug is besluiten ze samen op zoek te gaan naar het Shanti virus en dit te vernietigen, voor zover Peter weet. Ze ondervragen ene Victoria Pratt, uit wie ze weten te ontfutselen dat het virus zich in Odessa, Texas bevindt.

› Matt is na de gebeurtenissen op Kirby Plaza genezen van zijn schotwonden en samen met Mohinder voogd van Molly Walker. Hij is bovendien (eindelijk) rechercheur geworden en krijgt de moordzaak op Kaito Nakamura als eerste zaak. Hier komt hij, mede door Angela Petrelli te ondervragen, erachter dat Kaito is vermoord door iemand van een organisatie die zich the Company noemt. Tegelijk ontdekt hij dat zijn eigen vader bij deze organisatie betrokken is, wat hem doet besluiten hem op te zoeken. Hij schakelt hiervoor Molly's hulp in, niet wetende dat door de telepatische connectie die hierdoor gelegd wordt, Molly in een coma raakt. Maury, Matts vader. blijkt namelijk dezelfde gave te hebben als Matt, alleen verder ontwikkeld, en hiermee houdt hij Molly in zijn greep.

Samen met Nathan gaat hij op pad om Maury op te sporen, maar deze ontsnapt en heeft Bob als volgende doelwit op zijn dodenlijst staan. In de Company vestiging in Hartsdale, waar Mohinder undercover aan het werk is, ontruimen ze de boel, maar Maury is al binnen en drijft Niki, die daar onder behandeling is, zover dat ze Bob probeert om te brengen.

Matt weet echter zijn vader te overwinnen, Molly te bevrijden uit haar coma en Niki ervan te weerhouden Bob kwaad te doen. Ze injecteert zichzelf echter met het Shanti virus en is nu zelf in levensgevaar.

Matt en Nathan besluiten dat het virus niet veilig is en willen het laatste en meest giftige monster ervan vernietigen. Dit monster bevindt zich in Odessa, Texas.

› Mohinder is na Kirby Plaza undercover voor the Company gaan werken, met medeweten van Noah. Samen proberen ze de boel te infiltreren en af te breken, met voor Noah als doel dat Claire veilig voor ze is. Na de gebeurtenissen met Maury besluit hij echter dat dat een verkeerd doel is: the Company is niet door en door slecht.

Om Niki te redden keert hij zich tegen Noah, want hij heeft Claires bloed nodig omdat dat het enige geneesmiddel tegen het Shanti virus is.

› Claire en haar familie zijn ondergedoken en naar California verhuisd. Daar ontmoet ze een jongen, West, die kan vliegen. Zij worden, tegen de zin van Noah, een stelletje. Wanneer the Company haar echter gevonden blijkt te hebben werken Noah en West samen om haar veilig te stellen. Mohinder, Bob en Elle krijgen haar echter wel te pakken, maar Noah komt om het leven tijdens deze handelingen. Wanneer Claires bloed hem weer tot leven wekt, zegt hij toe weer voor the Company te gaan werken.

› Sylar is door Candice van Kirby Plaza gered en naar de jungle in Zuid-Amerika gebracht. Aldaar komt hij erachter dat hij zijn krachten niet meer heeft, maar besluit Candice, oftewel Betsy, die nu de naam Michelle draagt, om te brengen en haar gave de eerste in een nieuwe reeks te laten zijn. Het blijkt echter niet te werken en hij vlucht de jungle in.

Na dagen achtereen lopen valt hij van de hitte flauw, midden op een weg, waar Maya en Alejandro, die samen met ene Derek in Claires gestolen auto op weg zijn naar Amerika. Sylar stelt zich voor als Gabriel en krijgt een lift.

Maya en Alejandro blijken op de vlucht te zijn voor de autoriteiten in hun eigen land en op weg naar Chandra Suresh in New York omdat Maya een gave heeft waarmee ze al vele doden heeft veroorzaakt. Sylar, die Suresh heeft vermoord, biedt aan ze te helpen en samen reizen ze naar Amerika.

Onderweg ontwikkelen Sylar en Maya een romantische relatie en brengt Sylar Alejandro om het leven. In New York aangekomen gaan ze naar het appartement van Mohinder, Matt en Molly, waar een oppasser op Molly past. De oppasser wordt weggestuurd en Mohinder, die met Claires bloed eindelijk een medicijn voor Niki heeft, wordt met Molly's welzijn in bedreiging, gedwongen naar Sylar toe te komen.

Wanneer Sylar zichzelf later, na Maya te hebben neergeschoten en te hebben gezien dat het medicijn op haar werkt, het medicijn toedient, krijgt hij al zijn gaven weer terug.

› Micah, die na de dood van zijn vader en tijdens de opname van zijn moeder bij familie in New Orleans verblijft, ontdekt dat zijn nichtje Monica ook een gave heeft. Ze kan razendsnel bewegingen en behendigheden leren en kopieren. Wanneer ze deze gave heeft leren ontwikkelen (dankzij een verlijf in Hartsdale), gebruikt ze het om een voorwerp met sentimentele waarde voor Micah terug te winnen van een lokale gang. Dit komt haar echter duur te staan; ze sluiten haar op in een brandend gebouw. Micah schakelt echter de hulp van zijn moeder in, maar Niki komt na Monica te hebben gered zelf vast te zitten in het gebouw.

› Wanneer Peter en Adam in Odessa aankomen, op zoek naar het virus, duikt Hiro daar op, die wraak wil nemen voor de moord op zijn vader. Peter voorkomt dit echter, tot op het punt waar Hiro alsnog Adam confronteert met zijn daad.

Matt en Nathan zijn intussen ook aangekomen in Odessa en willen voorkomen dat Adam het virus in handen krijgt. Ze overtuigen Peter van Adams slechte bedoelingen, maar door Hiro's tussenkomst wordt het virus alsnog verspreid. Het virus breekt uit en Odessa, waar in hoog tempo doden vallen, moet worden afgesloten van de buitenwereld. Op een persconferentie over de uitbraakt bezwijkt echter Nathan aan het virus. Einde seizoen bijna verspreid. Peter weet de reageerbuis met het virus van breken te redden en vernietigt het virus met zijn radioactieve kracht. De helden besluiten dat ze als mensen-met-gaven niet langer uit de publiciteit kunnen blijven en wanneer Nathan in een persconferentie wil verklaren dat hij kan vliegen, wordt hij neergeschoten. Einde seizoen.

Okay, dat was iets meer dan een notedop, maar volgens mij heb ik wel de meest relevante elementen en personen benoemd. Het doorgestreepte is het einde van Powerless als Exodus niet was geannuleerd door de WGA staking.
pi_61850961
kSnap dr geen tering meer van
pi_61851055
Ga vanavond denk ik maar even kijken.
pi_61851151
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kSnap dr geen tering meer van
My thoughts exactly
pi_61851338
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef MadGuy het volgende:
Ga vanavond denk ik maar even kijken.
Dat ja, ben benieuwd.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:20:09 #8
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61851356
Het gaat weer met een rap tempo van start.
Lekker begin!
Nu hopen dat ze het zo kunnen volhouden.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61851534
Argh, ik heb alleen episode 2 binnen maar 1 laat nog een klein half uurtje op zich wachten.. alvast een tvp dus en dan hopelijk genieten ^^.
pi_61851560
Op rapidshare kan ik afl 1 en 2 maar nergens vinden
pi_61851657
Net de twee afleveringen gezien. Het wordt er wel verwarrender op.
Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:39:55 #12
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61851799
Eindelijk, kan niet wachten totdat ik ze even rustig kan gaan kijken.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61851972
Tvp

E01 net gezien, dalijk E02 kijken.
pi_61852424
net 1 en 2 gezien, super!

inderdaad wel weer dat seizoen 1 gevoel

weer een hele hoop nieuwe vragen, kan niet wachten op E3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<hr>
pi_61852519
Hoop dat ze verklaren hoe nikki die explosie had overleeft. Krijg een beetje het Lost polarbear gevoel.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_61852582
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
net 1 en 2 gezien, super!

inderdaad wel weer dat seizoen 1 gevoel

weer een hele hoop nieuwe vragen, kan niet wachten op E3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ spoilervraag:
SPOILER
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:11:36 #17
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61852612
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef DaggerNL het volgende:
Hoop dat ze verklaren hoe nikki die explosie had overleeft. Krijg een beetje het Lost polarbear gevoel.
Nikki is dood.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61852616
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef DaggerNL het volgende:
Volgens mij is Nikkie/Jessica haar geheugen kwijtgeraakt door die explosie en heeft iemand anders (die senator misschien) zich over haar ontfermd en een nieuwe identiteit gegeven.

Hoewel... ze had ineens wel een andere gave: het Subzero effect. Dus misschien is het wel heel iemand anders.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:50:45 #19
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61853587
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Volgens mij is Nikkie/Jessica haar geheugen kwijtgeraakt door die explosie en heeft iemand anders (die senator misschien) zich over haar ontfermd en een nieuwe identiteit gegeven.

Hoewel... ze had ineens wel een andere gave: het Subzero effect. Dus misschien is het wel heel iemand anders.
.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61853730
Iemand RS links?
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:00:34 #21
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61853886
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand RS links?
Waarom RS? Torrents of nieuwsgroepen zijn zoveel sneller.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61853969
SPOILER
SPOILER
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_61854010
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik denk dat Niki/Jessica dood is en dat Tracy misschien een tweelingzus is? Lijkt me de meest logische verklaring eerlijk gezegd.
SPOILER
pi_61854046
ik heb met mijn hand ervoor naar beneden gescrolled

Ik ga NU kijken Genoot net alweer van het echte Heroes geluid
pi_61854086
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Waarom RS? Torrents of nieuwsgroepen zijn zoveel sneller.
Heb RS account en werk verder niet met torrents
pi_61854103
SPOILER
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:32:20 #27
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_61854722
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 @ 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:

Ik ook. Nieuwe ringtone!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_61854749
Ik volg vanaf nu maar de US reeks, ipv de NL reeks op RTL 5. Kijken of ik dat een beetje voor kan houden.

Wel een fantastische seizoens opening zeg
SPOILER
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_61854849
OMG! Vanaf 9u al bezig met episode 1 binnen te laden. #2 was no problem..
pi_61854891
tvpetrelli
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:41:02 #31
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61854934
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik volg vanaf nu maar de US reeks, ipv de NL reeks op RTL 5. Kijken of ik dat een beetje voor kan houden.

Wel een fantastische seizoens opening zeg
SPOILER
Kijk de episode nog eens zou ik zeggen...
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:47:07 #32
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_61855060
Argh. Sluit topic. (Kan niet van die spoilers afblijven... Must, resist, urge...)
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_61855112
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Kijk de episode nog eens zou ik zeggen...
SPOILER
pi_61855208
Alles binnen maar nog niet kunnen kijken, vanavond eindelijk!
Screw them.
We're going home.
pi_61855215
tvp, vanavond kijken
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:56:44 #36
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61855231
SPOILER
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:58:20 #37
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61855264
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:49 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
SPOILER
Jesse doet aan sound manipulation en heeft verder niks te maken met Peter in zijn lichaam want dat heeft future Peter gedaan zoals hij ook in de ep vertelt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61855293
Heb net ep 1 gezien.
SPOILER
pi_61855543
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:58 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Jesse doet aan sound manipulation en heeft verder niks te maken met Peter in zijn lichaam want dat heeft future Peter gedaan zoals hij ook in de ep vertelt.
Bedankt voor de uitleg
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb net ep 1 gezien.
SPOILER
SPOILER
pi_61855959
ik zag dat er 2 verschillende 720p versies van Dimension van aflevering 1 gepost waren, één van 1.5 GB en één van 1.02 GB. Weet iemand het verschil tussen beide?
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_61855968
en ja, ik weet het, die is groter
pi_61856105
Een tvp voor een seizoen met potentieel! Wel geestig overigens hoeveel beter het Engels van Maya is geworden in de tijd tussen de seizoenen.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:00:05 #43
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61856568
tvp
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61856586
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef nicolasvermeersch het volgende:
ik zag dat er 2 verschillende 720p versies van Dimension van aflevering 1 gepost waren, één van 1.5 GB en één van 1.02 GB. Weet iemand het verschil tussen beide?
Er is een repack uitgekomen omdat er een probleem was ergens rond 25:15 - 26:30 in de aflevering maar die zijn beiden gewoon even groot (1.12 GB) dus wat er bij die versies van jou dan anders is weet ik niet.
pi_61857018
Goeie seizoens opening!

Snap er ook niet heel veel van.
Bijvoorbeeld hoe toekomst Peter, heden Peter in dat lichaam krijgt (wat voor kracht is dat?)

En waarom alles in spoiler tags, afleveringen zijn uitgezonden toch
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_61857336
Meh. Ik word er niet echt warm of koud van. Stukje met de schildpad was wel geinig en steden die opgeblazen worden zien er altijd wel tof uit, maar verder...

Ik begon op een gegeven moment nerveus te worden van die überkorte scènes en al dat geswitch tussen personages en verhaallijnen. Dit hadden ze makkelijk over 4 afleveringen uit kunnen strekken en dan het verhaal wat rustiger opbouwen.

Twists als die van Sylars moeder mogen ze aan GTST overlaten wat mij betreft en Suresh mag nu ook wel dood

Gelukkig heeft iedereen nu z'n krachten en kunnen ze ermee overweg itt seizoen 2, dus dit seizoen ziet er wel veelbelovend uit
pi_61857817
jammer dat sylar nu onstervelijk is
pi_61857923
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:00 schreef Darkzell het volgende:

[..]

Er is een repack uitgekomen omdat er een probleem was ergens rond 25:15 - 26:30 in de aflevering maar die zijn beiden gewoon even groot (1.12 GB) dus wat er bij die versies van jou dan anders is weet ik niet.
Zoek eens op Heroes.S03E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION als je wilt.
14 uur geleden is er een versie van 1.52 GB gepost, en 11 uur geleden een van 1.13 GB
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:55:15 #49
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61858229
het enige dat mij tegenstaat zijn de krachten...

Hoeveel precogs kunnen we verduren? Iedereen en z'n grootje kan de toekomst zien blijkbaar.
Waarom kan iedereen ineens heel creatief met z'n kracht omgaan? Voorheen waren het alleen Sylar en Peter die het kunstje konden... maar nu kan iedereen blijkbaar zijn krachten veranderen.

Maar ik vind het een goede toon voor het derde seizoen.

De fout van seizoen twee was dat ze overnieuw begonnen. We kregen er twee nieuwe freaks bij en we kregen alles weer voorgeschoteld alsof het nieuw was. Hiro in Japan bleek pas laat in de serie van belang te zijn, en dan alleen vanwege de introductie van Adam...

Seizoen drie heeft in de eerste twee afleveringen al meer ontdekkingen en plots in volle vaart dan de twee voorgaande seizoenen opgeteld.

Het gevaar bestaat dat ze opeens gas terug moeten nemen waardoor bepaalde dingen ineens nodeloos uitgerekt gaan worden... maar voorlopig ben ik verkocht aan dit nieuwe seizoen.
I'm hungry!
pi_61858233
Hetzelfde heb ik trouwens ook bij Prison.Break.S04E05.720p.HDTV.X264-DIMENSION
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:13:47 #51
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_61858876
Ik hoop nog steeds dat Maya snel dood gaat
pi_61858980
toch maar een spoilertje voor diegene die nog moeten kijken
SPOILER
<hr>
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:20:07 #54
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61859019
4400 maar dan met leuke hoofdpersonen een hoger budget en meerdere verhalen...
I'm hungry!
pi_61859370
Potver, ben nu aan het downloaden. Beetje laat eigenlijk
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_61859497
SPOILER
<hr>
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:52:55 #57
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_61860044
Wees blij dat dat irritante lelijke pokke wijf er niet meer bij zit.
pi_61860159
ik zag haar toch liever dan maya (als personage dan, niet kwa uiterlijk)
<hr>
pi_61860397
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:05 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik denk dat Niki/Jessica dood is en dat Tracy misschien een tweelingzus is? Lijkt me de meest logische verklaring eerlijk gezegd.

Volgens mij was Jessica toch ook haar tweelingzus, maar die was al overleden. Misschien is ze dan toch niet dood.
pi_61860434
SPOILER
pi_61860467
Heerlijke season premier, I love this fucking show!
SPOILER
Bring on next monday!
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:09:36 #62
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61860644
ik wist wel dat het andere topic dicht zou zijn
Man man man, wat een spanning!
Niets teveel gezegd, het is weer zo super als season1

Futere peter sexy ass scar haha...

Ik was even vergeten dat het 2 eps waren zag ze wel bij torrents staan, maar dacht dat het neppers waren haha

Nu heb ik ze beide gezien... ge-wel-dig, kan niet wachten tot volgende week
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_61860698
Ten eerste:
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef rthls het volgende:
En waarom alles in spoiler tags, afleveringen zijn uitgezonden toch
En jezus, sommige vragen/opmerkingen die hier langs komen zijn echt
Nooit eerder voelde ik me geroepen om dit plaatje te posten:

Verder een prima aflevering, ben benieuwd hoe de rest van het seizoen eruit gaat zien.
pi_61860778
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Volgens mij was Jessica toch ook haar tweelingzus, maar die was al overleden. Misschien is ze dan toch niet dood.
SPOILER
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:14:12 #65
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61860815
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:

Heb het heroes geluid als wekker.....
Niet zo'n geweldig idee eigenlijk, nu vink het een stom geluid
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:15:24 #66
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61860871
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef incognitoomuch het volgende:
SPOILER
neehee, haar power is om mensen dingen te laten denken/doen,
SPOILER
Ps; spoiler tags over de laatse 2 eps hoeft toch eigenlijk niet in het USA topic?
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:18:28 #67
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61860978
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:40 schreef Orbis het volgende:
Een tvp voor een seizoen met potentieel! Wel geestig overigens hoeveel beter het Engels van Maya is geworden in de tijd tussen de seizoenen.
Maya kon al goed engels, alejandro niet...
Ben ik aan het spammen met antwoorden?

Vind het gewoon zo spannend hahaha, OMG ... ben een heroes-nerd

Royal Sadness indeed hiero, soms...

ps; Waar de fuck is Treveo?
pi_61861303
Van mij hoeven die kut spoiler tags ook niet ,maar ik wil het niet spoilen voor de stomme ziel die hier kijkt voordat hij/zij de eps al gezien heeft.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:30:02 #69
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61861387
Ando maakt Hiro dood met een kamehameha!

Muhaha lekker niet in spoiler tags .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:45:42 #70
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61861900
de mensen die hier kijken voordat ze de eps hebben gezien zijn net als
mensen die in afrika onveilige seks hebben en dan maar hopen geen aids te krijgen

of was die comment te ver?
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:52:55 #72
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61862172
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef LosingMyWay het volgende:
Huilen is strikt genomen toch ook iets voelen?
Het een uiting van emotie, ja hoezo?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61862312
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]
Het een uiting van emotie, ja hoezo?
Nou was wel grappig claire met een heel verhaal ik kan niets meer voelen en vervolgens barst ze in tranen uit.
pi_61862327
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Trafasi het volgende:

[..]

Maya kon al goed engels, alejandro niet...
Ben ik aan het spammen met antwoorden?

Vind het gewoon zo spannend hahaha, OMG ... ben een heroes-nerd

Royal Sadness indeed hiero, soms...

ps; Waar de fuck is Treveo?
Goed, haar Engels was al aardig. Maar met name haar accent lijkt veel Amerikaanser te zijn geworden. Het klinkt allemaal wat... hmm... vlakker, zeg maar. Geen hele opvallende klanken, zoals een R of G meer.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:58:02 #75
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61862376
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

Nou was wel grappig claire met een heel verhaal ik kan niets meer voelen en vervolgens barst ze in tranen uit.
Pijn voelt ze niet meer...
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 21:58:13 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61862391
Okay, wow!

Kring heeft een biertje verdiend: Heroes heeft inderdaad z'n kracht niet verloren: ze kunnen nog steeds zo lekker de boel opbouwen als in seizoen 1. Gaaf dat er een paar vragen worden beantwoord, gaaf dat er nieuwe vragen worden opgeroepen.

Ik vind het leuk dat we Angela's gave en Sylars wat-doet-hij-met-de-hersenen issue eigenlijk allang hadden kunnen weten: dat van die dromen is begin 2007 al eens genoemd, en Sylars hersenstudie ook. En ik lag in een deuk toen hij zei "Eat them? Claire, that's disgusting!" Ik bedoel: dat is gewoon een knipoog naar de fans.

De verhalen zijn ook weer lekker gedurfd: we dumpen Matt in Afrika, hoppa. We maken van Mohinder een soort mad scientist, hoppa. Sylar is *nog* onoverwinnelijker, hoppa. Vaagheid rondom Linderman, wie is Tracy Strauss, waar komen (f)Peters nieuwe krachten vandaan,... het is teveeeeel.

(Oh en kap allemaal eens met die spoilers. Ik zit de hele tijd die dingen open te klikken en dat irriteert me mateloos. And while we're at it: uitzoeken waar je iets downloadt doe je maar via PM of mail of postduif. Niet hier aub. )

En tot slot:

Heroes is back!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61862426
KAMEHAMEHAAAAAAAAAAAAAAAA
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:00:30 #78
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61862489
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef LosingMyWay het volgende:
Huilen is strikt genomen toch ook iets voelen?
Emotioneel, ja. Da's iets anders dan fysiek.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61862561
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]
Pijn voelt ze niet meer...
Strikt genomen zei ze dat ze niets meer voelde.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:02:32 #80
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61862578
Tracy Strauss....Tracy Strauss....Tracy Strauss.....

Remind me?

Ali larter.. die ja, was ff de naam kwijt, al die nieuwe namen *zucht*
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:03:10 #81
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61862601
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Asgard het volgende:
Nou snap ik hem pas! DBZ
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

Strikt genomen mag future peter ook geen litteken hebben
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:03:41 #82
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61862621
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

Fysiek voelen dus zoals Breuls zegt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61862697
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Asgard het volgende:
Haha dat was ook meteen wat in me opkwam

Heroes
pi_61862770
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:03 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]
Fysiek voelen dus zoals Breuls zegt.
Huilen zou daar ook onder moeten vallen, maar goed ...
het was in ieder geval een verbetering ten opzichten van het 2de seizoen. Donkerder, sneller ...
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:09:36 #85
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61862829
wel grappig dat ze Francis Capra in de rol van Jesse Murphy/Peter hebben gecast...
Een acteur met een stoer maar toch softy uiterlijk, echt iets voor peter....

Ik herkende hem gewoon als het broertje van jesse, uit free willy... cuty

pi_61862854
Dat ding van Ando deed me meer denken aan Street Fighter than DBZ, maar het lijkt inderdaad ook wel op een kamehameha
pi_61862902
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:09 schreef Trafasi het volgende:
wel grappig dat ze Francis Capra in de rol van Jesse Murphy/Peter hebben gecast...
Een acteur met een stoer maar toch softy uiterlijk, echt iets voor peter....

Ik herkende hem gewoon als het broertje van jesse, uit free willy 2
Ik ken die acteur van Criminal minds daar speelde hij een seriemoordenaar.
pi_61863124
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:45 schreef Trafasi het volgende:
de mensen die hier kijken voordat ze de eps hebben gezien zijn net als
mensen die in afrika onveilige seks hebben en dan maar hopen geen aids te krijgen

of was die comment te ver?
Eens.
In de Lost topics discussieren ze zelfs over de promo's (met spoilerbeelden) van de komende weken, en dat allemaal buiten spoilertags.
pi_61863323
Pffff. Wat een eps weer. Heerlijk dat Heroesgevoel!
Toch heeft het een behoorlijke nare nasmaak. Voor mijn gevoel hebben ze in 2 afleveringen net zoveel laten zien als in heel seizoen 2.

Mijn conclusies & vragen (bekritiseer please!):
Peter is dus door FPeter in Jesse gestopt. Maar waarom zie je eerst Jesse's lichaam, maar later dat van Peter?
Nathan is genezen door de aanraking van FPeter, die de kracht van Linderman heeft overgenomen?
Mohinder krijgt vleugels? Iig negatieve bij-effecten!! Dat kon ook niet anders, anders zouden ze iedereen kunnen injecteren om een gave op te wekken, nu ligt dat wat gecompliceerder.
Angela Petrelli heeft dus 3 zoons.
Hoe zit het met de gedaante Linderman?
Parkman is naar Afrika geteleporteerd.
Tracy is dus een heel nieuw character, die gewoon erg op Nikki lijkt (lijkt te makkelijk...).
FPeter weet het allemaal niet meer zo goed!!

Vet dat het weer los is!
pi_61863456
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:26 schreef Symer het volgende:
Meh. Ik word er niet echt warm of koud van. Stukje met de schildpad was wel geinig en steden die opgeblazen worden zien er altijd wel tof uit, maar verder...

Ik begon op een gegeven moment nerveus te worden van die überkorte scènes en al dat geswitch tussen personages en verhaallijnen. Dit hadden ze makkelijk over 4 afleveringen uit kunnen strekken en dan het verhaal wat rustiger opbouwen.

Twists als die van Sylars moeder mogen ze aan GTST overlaten wat mij betreft en Suresh mag nu ook wel dood
Gelukkig heeft iedereen nu z'n krachten en kunnen ze ermee overweg itt seizoen 2, dus dit seizoen ziet er wel veelbelovend uit
Heel graag en schnell bitte Mij part door sylar
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:26:34 #91
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61863495
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:03 schreef Trafasi het volgende:

Strikt genomen mag future peter ook geen litteken hebben
Wat ik interessant vind: het is hetzelfde litteken als in Five Years Gone. Met andere woorden: er is iets, dat binnen nu en vier jaar gebeurt, wat in diverse versies van de toekomst nog steeds plaatsvindt *en* het wint van zijn regeneratiekracht.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:30:34 #92
177219 Maurari
out of our depth
pi_61863660
Die nieuwe eps hebben echt teveel vragen bij me opgeroepen om deze serie nog serieus te nemen. Teveel onlogische shit (en dan bedoel ik niet dat het allemaal niet kan maar gewoon.. onlogische beslissingen en rare acties van personages). Iedereen is ineens heel leip of misschien heb ik heb te lang niet gekeken.

Ging het er het vorige seizoen niet om om claire te beschermen en zo? Nu loopt Sylar in 10 secs bij haar naar binnen en naar buiten. Waarom kon de FUTURE Peter Nathan niet gewoon waarschuwen ipv doodschieten, dat zou ik wel doen bij m'n eigen broer. Waarom denkt Claire Peter tegen te kunnen houden met een pistool. Maya is een dom wicht. etc etc
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:31:32 #93
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61863702
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:22 schreef J0sT het volgende:
Pffff. Wat een eps weer. Heerlijk dat Heroesgevoel!
Toch heeft het een behoorlijke nare nasmaak. Voor mijn gevoel hebben ze in 2 afleveringen net zoveel laten zien als in heel seizoen 2.

Mijn conclusies & vragen (bekritiseer please!):
Peter is dus door FPeter in Jesse gestopt. Maar waarom zie je eerst Jesse's lichaam, maar later dat van Peter?
In de scene waarin we Peter-in-Jesse daadwerkelijk volgen zien we Peter. Ik denk dat dat gewoon een keuze van regie en productie is: wij als kijkers moeten Peter zien, niet een of andere onbekende gast van wie we moeten aannemen dat het Peter is. Dat ze dat pas doen als hij de cel uit is vind ik wel begrijpelijk: in de cel riep hij steeds dat hij het was, en hem dan als Peter tonen is verwarrend: natuurlijk denk je "duh, we zien toch dat je Peter bent?"
quote:
Nathan is genezen door de aanraking van FPeter, die de kracht van Linderman heeft overgenomen?
Volgens mij weet nog niemand dat. Ik denk dat we eerst moeten uitvinden waarom Nathan Linderman ziet. Is Linderman er wel? Is het een illusie/dagdroom? Of is hij echt onzicht- en hoorbaar?
quote:
Mohinder krijgt vleugels? Iig negatieve bij-effecten!! Dat kon ook niet anders, anders zouden ze iedereen kunnen injecteren om een gave op te wekken, nu ligt dat wat gecompliceerder.
Die vond ik logisch. Je gaat niet jezelf overhaast met iets inspuiten zonder dat je negatieve gevolgen krijgt. Da's tv- en filmwet.
quote:
Tracy is dus een heel nieuw character, die gewoon erg op Nikki lijkt (lijkt te makkelijk...).
Er is een theorie dat Jessica (de echte, niet de alternatieve-Niki) helemaal niet dood is maar zonder geheugen verder is gaan leven en een nieuw leven als Tracy Strauss heeft opgebouwd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:34:10 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61863827
Oh, en omdat de afleveringen nu geweest zijn en de linkjes in het vorige topic staan, hier alsnog:

Beaming Beeman voor The Second Coming
Beaming Beeman voor The Butterfly Effect

Er lijkt nog geen Behind the Eclipse te zijn. Misschien wachten ze een weekje om kijkersvragen te verzamelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61863842
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Breuls het volgende:

En tot slot:

<span style="font-size:30px;">Heroes is back!</span>
Alles wat Breuls zegt!

Tracy Strauss vind ik ook zeer interessant. Er kleeft meer aan haar dan gewoon een look-a-like, iets wat we nog niet weten van Niki's kracht blijkbaar. Misschien dat het verbinding heeft met de kracht van Future Peter om mensen in een ander lichaam te plaatsen?

En oeh, nog steeds onder de indruk van Mama Petrelli, goede actrice, ambigue karakter, heerlijk. Jammer dat Bob dood is, maar goed: hij heeft verder geen nut meer natuurlijk. Gaan we Elle nog zien, dat was ook een heerlijk ambigue karakter. In zichzelf goed, maar verknipt door haar leven in de gelederen van the Company. Oeh, er is ZOVEEL. I'm hooked.
pi_61863945
Kwam opzoek naar het gezicht van Peter in five years gone dit plaatje tegen:

Hiro is zo stoer daar
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:38:08 #97
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_61864038
Die krachten van Future Peter zijn makkelijk te verklaren. Hij kan alle gaven van mensen die hij is tegengekomen overgenomen. Hij wordt ouder, ontmoet meer mensen met powers en heeft er zelf dus meer. Vrij simpel
The more debt, the better
pi_61864070
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat ik interessant vind: het is hetzelfde litteken als in Five Years Gone. Met andere woorden: er is iets, dat binnen nu en vier jaar gebeurt, wat in diverse versies van de toekomst nog steeds plaatsvindt *en* het wint van zijn regeneratiekracht.
Damn jij bent slim

Maar ook nog even over Peter. Kon die al morphen of heeft ie dat in de future geleerd?
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:41:47 #99
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61864207
By the way:

Dit is een foto uit Beeman's blog voor Ep1. Niki die blijkbaar uit het gebouw in New Orleans wordt gedragen. Vorige week zagen we daar ook al een foto van. Die scene is blijkbaar naar een latere aflevering verplaatst.

edit: Ik weet niet waarom de foto niet getoond wordt (althans bij mij niet), maar dit is de link.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61864213
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:34 schreef Breuls het volgende:
Oh, en omdat de afleveringen nu geweest zijn en de linkjes in het vorige topic staan, hier alsnog:

Beaming Beeman voor The Second Coming
Beaming Beeman voor The Butterfly Effect

Er lijkt nog geen Behind the Eclipse te zijn. Misschien wachten ze een weekje om kijkersvragen te verzamelen.
Thanks! Staan wat leuke foto's bij..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')