SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Nieuwe ringtone!quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb met mijn hand ervoor naar beneden gescrolled
Ik ga NU kijkenGenoot net alweer van het echte Heroes geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik volg vanaf nu maar de US reeks, ipv de NL reeks op RTL 5. Kijken of ik dat een beetje voor kan houden.
Wel een fantastische seizoens opening zegKijk de episode nog eens zou ik zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijk de episode nog eens zou ik zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Jesse doet aan sound manipulation en heeft verder niks te maken met Peter in zijn lichaam want dat heeft future Peter gedaan zoals hij ook in de ep vertelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jesse doet aan sound manipulation en heeft verder niks te maken met Peter in zijn lichaam want dat heeft future Peter gedaan zoals hij ook in de ep vertelt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Heb net ep 1 gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Er is een repack uitgekomen omdat er een probleem was ergens rond 25:15 - 26:30 in de aflevering maar die zijn beiden gewoon even groot (1.12 GB) dus wat er bij die versies van jou dan anders is weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:33 schreef nicolasvermeersch het volgende:
ik zag dat er 2 verschillende 720p versies van Dimension van aflevering 1 gepost waren, één van 1.5 GB en één van 1.02 GB. Weet iemand het verschil tussen beide?
Zoek eens op Heroes.S03E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION als je wilt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:00 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Er is een repack uitgekomen omdat er een probleem was ergens rond 25:15 - 26:30 in de aflevering maar die zijn beiden gewoon even groot (1.12 GB) dus wat er bij die versies van jou dan anders is weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |