SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
Volgens mij was Jessica toch ook haar tweelingzus, maar die was al overleden. Misschien is ze dan toch niet dood.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:05 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik denk dat Niki/Jessica dood is en dat Tracy misschien een tweelingzus is? Lijkt me de meest logische verklaring eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bring on next monday!![]()
En jezus, sommige vragen/opmerkingen die hier langs komen zijn echtquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef rthls het volgende:
En waarom alles in spoiler tags, afleveringen zijn uitgezonden toch
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Volgens mij was Jessica toch ook haar tweelingzus, maar die was al overleden. Misschien is ze dan toch niet dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het heroes geluid als wekker.....quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb met mijn hand ervoor naar beneden gescrolled
Ik ga NU kijkenGenoot net alweer van het echte Heroes geluid
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef incognitoomuch het volgende:neehee, haar power is om mensen dingen te laten denken/doen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps; spoiler tags over de laatse 2 eps hoeft toch eigenlijk niet in het USA topic?Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Maya kon al goed engels, alejandro niet...quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:40 schreef Orbis het volgende:
Een tvp voor een seizoen met potentieel! Wel geestig overigens hoeveel beter het Engels van Maya is geworden in de tijd tussen de seizoenen.
Het een uiting van emotie, ja hoezo?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef LosingMyWay het volgende:
Huilen is strikt genomen toch ook iets voelen?
Nou was wel grappig claire met een heel verhaal ik kan niets meer voelen en vervolgens barst ze in tranen uit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het een uiting van emotie, ja hoezo?
Goed, haar Engels was al aardig. Maar met name haar accent lijkt veel Amerikaanser te zijn geworden. Het klinkt allemaal wat... hmm... vlakker, zeg maar. Geen hele opvallende klanken, zoals een R of G meer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Maya kon al goed engels, alejandro niet...
Ben ik aan het spammen met antwoorden?
Vind het gewoon zo spannend hahaha, OMG ... ben een heroes-nerd![]()
Royal Sadness indeed hiero, soms...
ps; Waar de fuck is Treveo?
Pijn voelt ze niet meer...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Nou was wel grappig claire met een heel verhaal ik kan niets meer voelen en vervolgens barst ze in tranen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |