Op de piste zie je weinig verschil tussen een jongere en een volwassene ... iedereen is ingepakt in jas/muts/bril en doet zijn ding. En je zal niet de enige zijn die continue omvalt, dus dat je beginner bent valt ook niet al te erg opquote:Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Merel het volgende:
Ik heb nog nooit gewintersport
En nu voel ik me er al te oud voor om nog te beginnen en het helemaal te moeten leren
Op zich zou ik het ook wel willen proberen... Maar ik ken niemand die met me mee zou willen!quote:Op maandag 22 september 2008 20:30 schreef Chicolate het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
Op de piste zie je weinig verschil tussen een jongere en een volwassene ... iedereen is ingepakt in jas/muts/bril en doet zijn ding. En je zal niet de enige zijn die continue omvalt, dus dat je beginner bent valt ook niet al te erg op. Als je het echt wil, kan je het nog leren. Nooit te laat.
Neeeeee helaas niet meer. Ben ook nooit lid geworden van een vereniging, al heb ik daar achteraf wel spijt van. Ik heb trouwens wel wat vriendinnen die wintersporten, maar die zitten vastgekleefd aan hun ventquote:Op maandag 22 september 2008 20:43 schreef Chicolate het volgende:
@Merel: ik meen te herinneren dat jij nog studeert ofzo, en de meeste studie/studentenverengingen organiseren wel een wintersportweek.
Die hebbik, en ik kan het bestand ook niet openen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef k_i_m het volgende:
SHE, gebruik je de nieuwste versie van Word toevallig??
dat dusquote:Op maandag 22 september 2008 20:46 schreef Merel het volgende:
[..]
Die hebbik, en ik kan het bestand ook niet openen.
Zoals elk weldenkende vrouw werk ik op Ubuntuquote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef k_i_m het volgende:
SHE, gebruik je de nieuwste versie van Word toevallig??
yes!quote:Op maandag 22 september 2008 21:03 schreef k_i_m het volgende:
Oh, nu je er toch bent; mag ik dagen omdraaien van schema 2? Morgen en overmorgen komt mijn wederhelft laat thuis. Morgen staat de chili op het menu, dus dat kan ie warm maken als hij thuis is, maar met de zalm en broccoli lukt dat niet. Mag ik dan de rijst maken die later in de week gepland staat?
Wat heb je dat mooi gemaaktquote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Hier dan:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_6ckg6w5gt
Dankjewelquote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Hier dan:
Viefelepief, ik doe niet aan hyves. Ik vind Hyves wel zo enorm zijn doel voorbij geschoten ellendige klefbende dat ik mij daar enorm van distantieer. Ik bedoel; een profielensite, waarbij je 9 van de 10 profielen niet kan zien omdat mensen ze afschermenquote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef Vivi het volgende:
Kim, PM me dat eetlijstje eens, ik hoor allerlei verrukkuluks voorbij komen!
En neem es Haifs, sloerie.
Ik heb geen MSNquote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Viefelepief, ik doe niet aan hyves. Ik vind Hyves wel zo enorm zijn doel voorbij geschoten ellendige klefbende dat ik mij daar enorm van distantieer. Ik bedoel; een profielensite, waarbij je 9 van de 10 profielen niet kan zien omdat mensen ze afschermen. Like, eh, why bother? Maak dan niks weet je
.
Zodoende mis ik dus vanalles, maar daar heb ik me overheen gezet. Als het belangrijk is bellen ze wel. MSN staat hier trouwens wel gewoon anus. Dus we kunnen als troost wel msn-en.
Behalve mijn vriend en mijn ouders niet, maar goed ben ook nog niet echt slankquote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef Merel het volgende:
Maar uh, jullie hebben dus nooit mensen in je omgeving die je voor gek verklaren omdat je af wilt vallen en die dan aan je kop gaan zeuren dat je niet mee gaat patat eten ofzo?
Heerlijk afschuwelijk programma! En Bridget die net doet alsof ze 't allemaal belachelijk maakt, maar dat lukt dan niet zo goed omdat ze 't eigenlijk allemaal geweldig vindtquote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef Vivi het volgende:
Ow, ik ga ff naar die vreselijke Bridget koekeloeren!
Oh ja hoor. Bij mijn vakantiewerk keek iedereen vreemd op omdat ik altijd een complete komkommer meesleepte, en die aan het eind van de dag op was. Aan het eind hadden een aantal het al overgenomen. Verder eet ik meestal gewoon met vrienden, die weten dat ik een dieet volg (ok, vanwege buikpijn enzo, maar toch een dieet) en vinden dat niet vreemd. Laat ze lekker praten, jij weet wat gezond en goed voor je isquote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef Merel het volgende:
Maar uh, jullie hebben dus nooit mensen in je omgeving die je voor gek verklaren omdat je af wilt vallen en die dan aan je kop gaan zeuren dat je niet mee gaat patat eten ofzo?
Neh, in mijn omgeving alleen dertigers...en die weten dondersgoed waarom ik geen patat ga eten.quote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef Merel het volgende:
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef Merel het volgende:
Ik voel me altijd zo lullig tegenover écht dikke mensen, alsof ik geen recht van spreken heb zeg maar.
Ik denk dat sommige toch wel kunnen waarderen als je zou uitleggen dat het niet zo gezond is. Sommige willen wel echt leren, maarja genoeg zouden inderdaad ook niet zo blij op reageren.quote:Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me altijd pas echt lullig tegenover mensen die zeggen te lijnen en daarom salade meenemen, maar er vervolgens een halve fles dressing op mayobasis overheen knijpen en gezond bezig denken te zijn. Of mensen die denken dat een sultana ubergezond is. Hun keuze om dat te eten, heb ik niets mee te maken, maar vind het wel zielig ... ik zeg er pas wat van als ze me om mijn mening vragen
. ("ja eet dan een sultana, geen rijswafels" Nee sultana is gezond wilde je zeggen, kan net zo goed een hap suiker nemen "mja ok")
Nouja, als ik mezelf al niet dun genoeg vind, zal die dikke collega van mij wel denken dat ik haar helemáál vadsig vind! En dat is niet m'n bedoelingquote:Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef Liejannuh het volgende:
Het klinkt erg gecompliceerd Merel!
Een ex-collega van me, maar met name haar vriend, volgen nu ook het SHE-eet.quote:Op maandag 22 september 2008 21:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige toch wel kunnen waarderen als je zou uitleggen dat het niet zo gezond is. Sommige willen wel echt leren, maarja genoeg zouden inderdaad ook niet zo blij op reageren.
Nou, je mag vadsige mensen toch best vadsig vinden?quote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Nouja, als ik mezelf al niet dun genoeg vind, zal die dikke collega van mij wel denken dat ik haar helemáál vadsig vind! En dat is niet m'n bedoeling
Leuk om te zien dat het zo populair isquote:Op maandag 22 september 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een ex-collega van me, maar met name haar vriend, volgen nu ook het SHE-eet.
Het probleem is alleen dat ze het niet zo waarderen als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt.quote:Op maandag 22 september 2008 21:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, je mag vadsige mensen toch best vadsig vinden?Ze weten zelf heus ook wel dat ze vadsig zijn.
Ik geloof dat ik voor het leven bekeerd ben. Ik voel me zó veel beter sinds ik me aan de SHE-regels houd! Ik wil niet anders meer. Als ik straks op gewicht ben zal ik vast wel weer 's aardappels e.d. eten, maar suiker blijft minimaal en veel van de andere richtlijnen zal ik ook blijven volgen, omdat ik me nu gewoon echt gezonder voel.quote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat het zo populair is
Alleen een dieet is toch echt niets voor mij, waarschijnlijk zou ik er wel eindelijk mee op gewicht komen maar ga het niet volhouden en kom dan weer keihard aan
Moeten ze ook mar naar SHE luisteren. En, misschien niet zo subtiel, maar bij écht vadsige mensen vraag ik me altijd af hoe ze het in vredesnaam zó ver kunnen hebben laten komen...quote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat ze het niet zo waarderen als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt.
Dat dus. Ik wil best de wijsneus spelen, maar alleen op verzoekquote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat ze het niet zo waarderen als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt.
Ik zag laatst een foto van een vroegere vriendin. Die is ongeveer 2 keer zo breed als vroegerquote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeten ze ook mar naar SHE luisteren. En, misschien niet zo subtiel, maar bij écht vadsige mensen vraag ik me altijd af hoe ze het in vredesnaam zó ver kunnen hebben laten komen...
Niet om negatief te doen maar dat zeg je nu natuurlijk maar hoe is het over 5 jaar?quote:Op maandag 22 september 2008 22:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik voor het leven bekeerd ben. Ik voel me zó veel beter sinds ik me aan de SHE-regels houd! Ik wil niet anders meer. Als ik straks op gewicht ben zal ik vast wel weer 's aardappels e.d. eten, maar suiker blijft minimaal en veel van de andere richtlijnen zal ik ook blijven volgen, omdat ik me nu gewoon echt gezonder voel.
Ik voel me al minder aantrekkelijk met tien kilo te veel. Hoe moet je je voelen met dertig te veel...? Dat kan nooit goed zijn voor een mens. Ik herken wel dat je het laat 'versloffen', maar ik kan me niet goed voorstellen dat het keerpunt pas komt op het moment dat je écht obees bent...quote:Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van een vroegere vriendin. Die is ongeveer 2 keer zo breed als vroeger
En maar klagen dat ze zich lelijk voelt
Ik zou niet weten waarom. Ik eet namelijk nu ook nog lekkerder. Niet dat ik niet af en toe uit de band spring, maar dat kan ook gewoon. Maar ik ga echt niet meer terug naar de hele dag van alles lopen te snaaien.quote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet om negatief te doen maar dat zeg je nu natuurlijk maar hoe is het over 5 jaar?
In het begin raak je 'verslaafd' aan het goede en gezonde gevoel daarna word het wel minder
:$quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeten ze ook mar naar SHE luisteren. En, misschien niet zo subtiel, maar bij écht vadsige mensen vraag ik me altijd af hoe ze het in vredesnaam zó ver kunnen hebben laten komen...
Mwah, mij lukte het ook om in een jaar 20 kilo aan te komenquote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Meen je dit echt?quote:Op maandag 22 september 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, met afvallen is het net als stoppen met roken. Je omgeving doet net alsof ze het tof vinden,maar eigenlijk willen ze helemaal niet dat het je lukt. Ze willen ten eerste dat je niet verandert en ten tweede niet geconfronteerd worden met het feit dat je je leven in eigen hand hebt.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mwah, mij lukte het ook om in een jaar 20 kilo aan te komen20 kilo in één jaar? Dat vind ik best knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom deed je het eerst dan anders? Toen moest je je er vast ook goed bij gevoelt hebben of iets voor terug gekregen hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Ik eet namelijk nu ook nog lekkerder. Niet dat ik niet af en toe uit de band spring, maar dat kan ook gewoon. Maar ik ga echt niet meer terug naar de hele dag van alles lopen te snaaien.
Maar jij bedoelt met 'mijn omgeving' misschien andere mensen...quote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Meen je dit echt?
Ik zou mezelf echt van kant maken als mijn omgeving zo in elkaar zou zitten.
Ik ben er echt met hart en ziel van overtuigd dat mijn omgeving mij altijd zal stimuleren het allerbeste uit mezelf te halen en dit soort dingen alleen zou aanmoedigen.
Mijn omgeving gaat juist steigeren als ik dingen doe die niet in mijn voordeel uitpakken.
Nou, neem van mij aan dat er ook een hoop jaloezie om de hoek kwam kijken toen ik erin slaagde om m'n echt overtollige kilo's kwijt te rakenquote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Meen je dit echt?
Ik ben er echt met hart en ziel van overtuigd dat mijn omgeving mij altijd zal stimuleren het allerbeste uit mezelf te halen en dit soort dingen alleen zou aanmoedigen.
Mijn omgeving gaat juist steigeren als ik dingen doe die niet in mijn voordeel uitpakken.
Ik denk dat ik in een soort vicieuze cirkel zat. Ik was een aantal kg aangekomen en voelde me daardoor niet zo aantrekkelijk meer en daardoor ging ik weer meer snaaien "want het maakte toch niet meer uit" of "want ik had het verdiend" of "want ik voelde me kut". Zoiets.quote:Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom deed je het eerst dan anders? Toen moest je je er vast ook goed bij gevoelt hebben of iets voor terug gekregen hebben
We shall see.quote:Maar fijn dat het nu goed gaaten hopelijk is het inderdaad over 5 jaar nog zo
en dan een nog slankere versie van Isegrim
De eerste kilo's kwamen erbij toen ik op kamers ging- anders eten en minder bewegingquote:Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
20 kilo in één jaar? Dat vind ik best knap.
Ja, je goed voelen wordt minder aantrekkelijk als het te lang duurtquote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet om negatief te doen maar dat zeg je nu natuurlijk maar hoe is het over 5 jaar?
In het begin raak je 'verslaafd' aan het goede en gezonde gevoel daarna word het wel minder
Ja, als je écht geen klap uitvoert maar wel lekker doorsnaait, dan wil het wel ja.quote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De eerste kilo's kwamen erbij toen ik op kamers ging- anders eten en minder beweging
De rest kwam doordat ik bijna een jaar alleen maar in bed heb gelegen- met name door minder beweging dus. Al hielp mijn slechte eetpatroon daar wel bij
Alles verveelt op den duur. ;{w Soms verlang ik er weer naar om me vadsig en lelijk te voelen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je goed voelen wordt minder aantrekkelijk als het te lang duurt.
Nee maar het nieuwe van een gezonde levenstijl raakt er wel vanaf, zeker als je op een gegeven moment er niet meer van afvaltquote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je goed voelen wordt minder aantrekkelijk als het te lang duurt.
Juist. Al was dat niks doen nou niet bepaald vrijwilligquote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, als je écht geen klap uitvoert maar wel lekker doorsnaait, dan wil het wel ja.
Echt? Wie dan? Vrienden?quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, neem van mij aan dat er ook een hoop jaloezie om de hoek kwam kijken toen ik erin slaagde om m'n echt overtollige kilo's kwijt te raken![]()
Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten.quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee maar het nieuwe van een gezonde levenstijl raakt er wel vanaf, zeker als je op een gegeven moment er niet meer van afvalt
De mensen die om mij geven stimuleren me juist, maar ik merk bij kennissen en bekenden dat er veel nijd en jaloezie is. En nee, die vinden het volgens mij niet echt leuk dat ik een goed figuur heb/krijg. Is eigenlijk ook niet zo boeiend omdat die mensen sowieso niet zo relevant zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Meen je dit echt?
Dat snap ik.quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Juist. Al was dat niks doen nou niet bepaald vrijwillig
Neuh, kennissenquote:
Misschien confronteert het hen ermee dat zij ook wel bepaalde dingen zouden willen veranderen, maar daar te zwak voor zijn / die keus niet durven te maken.quote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De mensen die om mij geven stimuleren me juist, maar ik merk bij kennissen en bekenden dat er veel nijd en jaloezie is. En nee, die vinden het volgens mij niet echt leuk dat ik een goed figuur heb/krijg. Is eigenlijk ook niet zo boeiend omdat die mensen sowieso niet zo relevant zijn.
hier dusquote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Hier dan:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Hier dan:
Dat klinkt aantrekkelijk.....quote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten.Nee, dat is leuk.
Herkenbaarquote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten.Nee, dat is leuk.
Maand of drie, vier?quote:Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt aantrekkelijk.....
Hoelang ben je nu met het schema bezig?
Ik geloof er niks van, viespeuk.quote:Op maandag 22 september 2008 22:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Herkenbaar. Behalve het scheten laten dan natuurlijk
Ik ben toch nog steeds een leuke kennisquote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
Mijn vriendenkring bestaat uit 2 personen gelukkig en van die mensen weet ik zeker dat ze blij voor mij zijn. No matter what.
Mijn familie is goud en mijn lief is nog harder voor me dan ik zelf. Niet omdat hij veeleisend is, maar omdat hij weet met wie hij te maken heeft
Nee, ik kan wel zeggen dat ik nu in een 100% oprechte en harmonieuze omgeving verkeer.
Dat is ooit anders geweest, met 25 vrienden, 100 kennissen en vriendjes die mij niet waard waren.
Mijn vriend is ook dik. En eigenlijk val ik ook nogal vaak op stevige mannen. Ik zou het niet erg vinden als hij zou afvallen, maar dan vooral om gezondheidsredenen, niet zozeer omdat ik hem dan leuker vind.quote:Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef Aventura het volgende:
Wie wil het schema ook naar mij PM'en?
Oja, dik zijn is een raar verschijnsel. Ik werd er zelf mee geconfronteerd toen iemand zich verbaasde over mijn vriend. 'Even wennen, jij met een dikke vriend' (hij is wel 100+). Heel bevreemdend; zo had ik het zelf nog niet ervaren. Het toont wel aan dat aantrekkingskracht in elk geval met meer factoren te maken heeft. Ik vind dikke mensen ook niet mooi, ik ben nooit dik geweest, zal het ook nooit worden, niemand in mijn familie is dik (noch te dun). Niemand van mijn familie en mijn omgeving heeft een problematische relatie met eten. Iedereen eet gematigd, maar wel 'normaal' en is slank. Behalve mijn partner. Ik vind het zelfs nu ik dit tik nog raar!
Ik, die strenge tante, die mensen die geen idee hebben van voeding en zich gedachteloos vol eten keihard veroordeelt en superdom vindt. Die in dieettopics post. Die enorm kritisch is op haar figuur en uiterlijk...
Ik houd ze altijd in tot ik opstijgquote:Op maandag 22 september 2008 22:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, viespeuk.
Maar jij weet tenminste dat het niet de gezondste optie is. De dame waar ik het over had, had geen flauw idee dat de mayo niet opgeheven wordt door de groene blaadjes. Of wist uberhaupt niet dat er mayo in haar dressing zat. Daar gaat het me om. Ook die leuke stickers nu op pakken fruitdrank "ik kies bewust". Rot daar toch mee op. Een pak vol vruchtenconcentraat, toegevoegde vitamine C en suikers. En zo bewust is die keuze niet, ze volgen alleen maar die stomme stickertjes. Leer toch eens zelf denken, denk ik danquote:Op maandag 22 september 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, met afvallen is het net als stoppen met roken. Je omgeving doet net alsof ze het tof vinden,maar eigenlijk willen ze helemaal niet dat het je lukt. Ze willen ten eerste dat je niet verandert en ten tweede niet geconfronteerd worden met het feit dat je je leven in eigen hand hebt.
Mijn man vertelde net trouwens dat hij zo trots op me is en dat ik er beter uitzie dan ooitHij is er ook van overtuigd dat ik het volhou om minimaal 2 maal per week te sporten en gezond te eten. Lief hè?
Wat betreft salades met op mayo-yoghurtbasis: daar ben ik pas sinds kort mee begonnen. Voorheen maakte ik mijn salades altijd aan met balsamico-azijn, maar tegenwoordig maak ik ook af en toe een dressing met olie of mayo. Misschien niet de meest gezonde optie, maar wel een optie waarmee ik het vol kan houden.
Dan doet je buik nog meer pijn.quote:Op maandag 22 september 2008 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik houd ze altijd in tot ik opstijg.
Kim heeft eetschema's, met avondeten uitgeschreven.quote:Op maandag 22 september 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Oh, kut.Ik dacht dat het een eetschema was.
![]()
Johquote:
Dat is ook wel een beetje raar ja, dat mensen dat ook roepen als je dik bent.quote:Op maandag 22 september 2008 22:36 schreef vamperotica het volgende:
Nou...Ik is dus momenteel een übervadsig tiepje en ik word juist een beetje misselijk van al die mensen die roepen....Jij...Dik???? Welnee joh
Hallo...Ik kom af en toe langs een spiegel en ik heb ogen....
Hmja, ik geloof toch wel heilig in 'elk pondje gaat door 't mondje'. Tuurlijk verandert je lijf door een nestje te werpen, maar je wordt er doorgaans niet moddervet van.quote:En hoe het zover heeft kunnen komen?
3 kids in 5 jaar en vooral níet afvallen van borstvoeding geven speelt iets mee, maar vooral alles opvreten wat los en vast zit!
Geen last van.quote:Op maandag 22 september 2008 22:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Joh.
Soms is mijn buik gewoon een luchtballonnetje, en zou ik willen dat ik even kon ontluchten zeg maar.
Maar ik denk dat ik mijn anale fase niet goed heb doorlopen, ik heb een psychische blokkade ofzo.
Super!quote:Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef SHE het volgende:
Merel, je sportschema is gemaild.
Ik ben bij je mama thuis geweest kutje, dan ben je toch geen kennis meer!quote:Op maandag 22 september 2008 22:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben toch nog steeds een leuke kennis.
Ik vind mensen over het algemeen aardiger als ze eerlijk tegen me zijn!!quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje raar ja, dat mensen dat ook roepen als je dik bent.Misschien dat ze anders denken dat jij denkt dat ze je niet aardig vinden ofzo.
[..]
Hmja, ik geloof toch wel heilig in 'elk pondje gaat door 't mondje'. Tuurlijk verandert je lijf door een nestje te werpen, maar je wordt er doorgaans niet moddervet van.
Yup. Krijg je mooie spieren van.quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef Sugar het volgende:
Goed schema! Maar echt een kwartier rekken?!
Cooling down is heilig als je geen blessures wilquote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef Sugar het volgende:
Ik had hiervoor altijd vriendjes met een normaal postuur. Maar het is gewoon heel gek; de keiharde criteria die ik altijd opstelde verdwenen als sneeuw voor de zon toen ik huidige vriend ontmoette. Er is zo'n gezegde: de ideale partner is degene voor wie je je principes laat vallen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook dik. En eigenlijk val ik ook nogal vaak op stevige mannen. Ik zou het niet erg vinden als hij zou afvallen, maar dan vooral om gezondheidsredenen, niet zozeer omdat ik hem dan leuker vind.
Ik zou het liefst alleen maar een uur lang rekkenquote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef Sugar het volgende:
De mijne idem, foto's van hem gezien waarop hij echt een hot booty heeft.quote:Op maandag 22 september 2008 22:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik had hiervoor altijd vriendjes met een normaal postuur. Maar het is gewoon heel gek; de keiharde criteria die ik altijd opstelde verdwenen als sneeuw voor de zon toen ik huidige vriend ontmoette. Er is zo'n gezegde: de ideale partner is degene voor wie je je principes laat vallen.
Zo is het maar net. Al vind ik het weleens moeilijk, vooral omdat ik weet hoe hij er 10 jaar geleden uitzag...Als Keanu Reeves. Echt, er zijn genoeg foto's van. (Castingwerk...!)
Vind je dat veel?quote:Hij heeft de vreselijkste eetgewoontes. Ontbijten met 4! boterhammen,
Oh, de mijne weet het allemaal precies hoor, maar hij heeft er gewoon schijt aan.quote:elke dag is het om 5 uur borreltijd, er gaat geen dag voorbij zonder alcohol. Als ik bij hem ben is hij er zich ineens bewust van en mindert hij. Maar over het algemeen, hij heeft echt geen idee wat normale hoeveelheden zijn. Een zakje cashewnoten opeten en geen idee hebben hoe erg dat is. Een vette hap halen bij het stappen omdat hij en zijn vrienden dat nu eenmaal altijd doen, en dan een patatje pinda, een kipcorner en een broodje osseworst bestellen en niet doorhebben dat dat niet normaal is. Twee hamburgers klaarmaken omdat er nu eenmaal 2 in het pakje zitten en niet 1. Echt heel, heel erg vreemd. Ik kan er ook niet bij. Ik leg het hem wel elke keer uit, maar zolang hij denkt dat hij het heeft verdiend, er recht op heeft, zijn behoefte wil bevredigen (ofzo, ik begrijp het niet dus kan het ook niet verklaren) dan kan ik dat wel blijven doen. Helpen zal het dan niet. Ergens zit er bij hem een denkfout, namelijk dat hij gewoon, net zoals slanke mensen, op zaterdagmiddag een patatje kan nemen of gebak bij de koffie....
quote:
Dat doe ik bij vlagen nog steeds, als ik honger heb 's morgensquote:
Ik vind dat helemaal niet veel. Ik at ook altijd vier boterhammen 's ochtends en 's middags. Maar dat supermarktbrood bestaat ook voor 90% uit lucht, dus daar word je helemaal niet vol van.quote:Op maandag 22 september 2008 22:59 schreef Aventura het volgende:
Die 4 bammen zijn belegd met 2 of drie plakken vleeswaar per stuk
Ik had sws. nog nooit iemand 4 boterhammen in 1x zien eten
Nou ja, als lunch op zich niet, maar als ontbijt is het vrij fors. Zeker voor iemand met een zittend beroep.quote:Op maandag 22 september 2008 23:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet veel. Ik at ook altijd vier boterhammen 's ochtends en 's middags. Maar dat supermarktbrood bestaat ook voor 90% uit lucht, dus daar word je helemaal niet vol van.
En ik deed er het liefst kipkerrie e.d. op.
Whaha, ja schattig & kneuterig he. Ik vond dat natuurlijk altijd heel stom en wilde de hele Mars.quote:Op maandag 22 september 2008 23:07 schreef Isegrim het volgende:
Gij calvinist.Een Mars in vijf stukjes snijden en verdelen.
een goede after-workout bestaat voor 5 minuten uit cooling down. ( hartslag weer omlaag krijgen etc )quote:Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, wij rekken altijd maar 5 minuten na taebo en na bodyshap/steps/aerobics. Daarvan heb ik dus die dikke spieren?
Dat minimale heeft hier juist tot vreetbuien geleid....Nu kon en mocht het ( van mezelf dan)quote:Op maandag 22 september 2008 23:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou ja, als lunch op zich niet, maar als ontbijt is het vrij fors. Zeker voor iemand met een zittend beroep.
Het is meer omdat ik zelf enorm matig ben met alles. Zo ben ik opgevoed. Matig eten, 1 plakje vleeswaar of kaas of wat dan ook. Elke zondag kreeg ik een marsreep van opa, die werd dan in 5-en gesneden door mams en dan kregen we allemaal 1 stukje. Op zaterdag 1 klein bakje chips en 1 glas cola.
Dus als ik iemand ongelimiteerd zie eten dan kan ik me daar wel over verbazenHet idee komt niet eens bij me op. Daarom ken ik het fenomeen vreetbuien ook niet. Zit niet in mij
Jaja, zodra ik gestopt ben met blozen en me stom voelen zal ik ze om hulp en aanwijzigingen vragenquote:Op maandag 22 september 2008 23:17 schreef SHE het volgende:
Het leuke is dat die bodybuild mannen jouw een coole chick gaan vinden omdat je meteen met een echt schema begint.
Zodra ze het schema zien zullen ze je prijzen om je goede start.
Trust me
En ik weet al helemaal zeker dat ze kritisch naar je uitvoering zullen kijken. Luister goed naar ze!
Beter is nog om 1 van die klerenkasten te vragen of hij je met de uitvoering wil helpen. Trainers op sportscholen zijn vaak te dom om hun veters te strikken, laat staan dat ze je goede aanwijzingen geven.
Maak er gebruik van!
Kwestie van jezelf herprogrammeren dusquote:Op maandag 22 september 2008 23:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat minimale heeft hier juist tot vreetbuien geleid....Nu kon en mocht het ( van mezelf dan)
En ik vrat de wat hierboven beschreven staat rustig als portie..... Kon ook direct na het avondeten rustig nog een friet speciaal, mét snack wegwerken.... En dan even later een hele zak chips ofzo.....
Door dit jaren aan een stuk ( nou ja..... niet dagelijks heur) te doen voel ik gewoon niet meer wanneer ik genoeg heb.... en mn maag die rekt wel mee!
Moet zeggen dat mn porties groente nog steeds behoorlijk groot zijn, maar het gevoel "vol" te zitten komt wel steeds vaker terug gelukkig!
quote:
Yup....Juiste knopjes omzeten en gewoon gáán!quote:Op maandag 22 september 2008 23:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kwestie van jezelf herprogrammeren dus
Wel knap dat je een begin gemaakt hebt. Dat is het halve werk denk ik.
Je hebt de boel geflest?quote:Op maandag 22 september 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik lig al in bed naast een snurkende man. Ik heb net de boel hier geflest, dus ik kan eindelijk ook gaan slapen.
.
Wat goed Ise!quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:43 schreef Isegrim het volgende:
Wil ik gaan wegen, zijn de batterijen van mijn weegschaal op.Hij geeft aan dat ik 0,0 kg weeg.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef SHE het volgende:
Mijn enkel.
Auw.
Heeel erg auw.
Zo de dokter maar eens bellen
Oh dat klinkt niet goed!quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef SHE het volgende:
Mijn enkel.
Auw.
Heeel erg auw.
Zo de dokter maar eens bellen
Alleen een gedeukt ego, daarvoor hoef je niet naar de EHBOquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:06 schreef Sugar het volgende:
Och arme dames hier! Ik duim dat je niks gebroken of gescheurd hebt, SHE! En Merel, gaat het alweer?
Oh, ik dacht iets medisch n.a.v. je postquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
sterkte/succes SHE
@Vivi: Informatiekunde aan de RU Nijmegen
semi-nerdisme dus![]()
Gheghe, tjezus. O... daar zal je de koffie hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:28 schreef Vivi het volgende:
Wat doe jij voor opleiding dan Moblo?
Oh en goeiesmorgens @ iedereen uiteraard!
[ afbeelding ].
Ik kreeg die mail ook, dus als het even kan ga ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, er is 13 oktober een arbeidsmarktmiddag voor Letteren in de Academie. Je kunt je inschrijven op de site van de RUG, ik ga ook.
Die voet wordt nu vast geamputeerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Is er eik al SHE EH nieuws?
Duurt me een beetje lang eik... ( mompelt iets van...wachten...foto's.. nog meer wachten en hopelijk met wat rust naar huis gestuurd.... Maar vrees iets anders.. ( zoontje had een scheurtje in zn pols....ook niks nie dik of blauw...)
Ja, ik wíl juist verhuizen. Naar de Randstad. Vandaar dat ik nu ook bezig ben met woonruimte in Amersfoortquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:09 schreef Merel het volgende:
Jeetje Viking, ik wou dat ik een oplossing wist! Maar je bent dus niet gebonden aan de regio, je zou best willen verhuizen voor een baan? Aangezien je zegt dat je niet weet hoe lang je nog in Groningen blijft?
Klopt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
Amersfoort is heel goed te bereiken vanuit de Randstad, en ik geloof ook dat ze er kennissen/familie heeft wonen
Ik heb zelf in die regio gewoond dus dat het prima te bereiken is weet ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
Amersfoort is heel goed te bereiken vanuit de Randstad, en ik geloof ook dat ze er kennissen/familie heeft wonen
Tja de Randstad is zo'n relatief begrip dat de meningen hierover verschillen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Amersfoort is lekker centraal (kan zo uitwijken naar A'dam en Utrecht) en dat vind ik fijn.
Volgens mij hoort Amersfoort ook tot de Randstad?
Voor mij is de regio Amsterdam-Den Haag/Zoetermeer-Rotterdam- evt Dordrecht en Utrecht de randstad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:40 schreef kwakveense het volgende:
Amersfoort Randstad??? Serieus??
Voor mij is alles voorbij Utrecht "de provincie"
en Nijmegenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Amersfoort is lekker centraal (kan zo uitwijken naar A'dam en Utrecht) en dat vind ik fijn.
Volgens mij hoort Amersfoort ook tot de Randstad?
Nooit gehoord van de Amsterdamse arrogantie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Amersfoort ligt nauwelijks verder naar rechts dan Utrecht hoor.
De provincie vind ik wel heel laagdunkend klinken. Net alsof ze daar allemaal boeren zijn en een jaar achter lopen
Ik vind zelf ook van niet maar wikipedia zegt van welquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Amersfoort is alleen geen randstad vrees ik![]()
srsly, als Amersfoort Randstad is
Als je maar niet denkt dat jij wèl in de Randstad woont, Mariken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Amersfoort is alleen geen randstad vrees ik![]()
srsly, als Amersfoort Randstad is
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?quote:
ik bedoelde dat je snel in Nijmegen zitquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?
Randstadquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat jij wèl in de Randstad woont, Mariken!.
Randstadquote:
Nou Den Helder en Dordrecht vind ik ook al niet meer bij de Randstad horen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?
Ik blijf mooi in het westen, ook met kinderenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Die arrogante randstedelingen () denken werkelijk dat de wereld op houdt buiten de Randstad. En als ze zich dan eenmaal gaan settelen, kindjes krijgen en een huis met tuin zoeken komen ze in zo'n gehucht aan de rand van de wereld terecht. En komen dan -oh schrik!- tot de ontdekking dat daar ook menselijk leven is
Menselijk leven dat zich bar weinig aantrekt van wat de "übermensch" (de Randstedeling) voorschrijft als ideale levenswijze
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Die arrogante randstedelingen () denken werkelijk dat de wereld op houdt buiten de Randstad. En als ze zich dan eenmaal gaan settelen, kindjes krijgen en een huis met tuin zoeken komen ze in zo'n gehucht aan de rand van de wereld terecht. En komen dan -oh schrik!- tot de ontdekking dat daar ook menselijk leven is
Menselijk leven dat zich bar weinig aantrekt van wat de "übermensch" (de Randstedeling) voorschrijft als ideale levenswijze
Dat zeggen alleen mensen die niet in de Randstand wonenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
dat ís het ook
maar de Randstad is bagger, met de bovengenoemde Randstad-arrogantie, -drukte en -alleen op de wereld-mentaliteit
Ik vond het vooral vreemd. Ja, Amsterdam is hoofdstad van ons land (iig representatief) en een prachtige stad, met relatief veel singles en immigranten. Maar toch, Rotterdammers bijvoorbeeld hoor ik nooit op zo'n manier over hun stad praten, terwijl ze er wel van houden. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld een hekel aan A'dam door die arrogantie.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoondquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die niet in de Randstand wonen
ik vind den haag juist leukquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoond
Haha, zie mijn PI maar alsnog ervaar ik het niet zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoond
Ik beschouw mezelf verre van hip en trendy maar ik woonde in een klein dorp (wat overigens wel in de randstad ligt) en moest wennen aan de grote stad maar wil er nu zelfs mijn kinderen op laten groeien. Als ik terug ga naar het durp van vroegah dan heb ik totaal niet de behoefte er langer dan een paar uur te blijven terwijl het plan was om na de studie echt wel terug te verhuizen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
"Vroeger"dacht ik zelf ook altijd dat hip, trendy en stads zijn het grote doel in het leven was. Langzamerhand heb ik ontdekt dat het zeker zijn charme heeft, maar dat het rustiger leven in een dorp zeker niet minder is. Al begrijp ik dondersgoed dat een twintiger zich niet in een dorp wil begraven.
Overigens heb ik nooit in de Randstad willen wonen. Mijn voorkeur gaat uit naar steden als Amersfoort, Zwolle en Alkmaar. Die hebben het beste (en slechtste) van beide werelden.
Zo had ik 'm ook niet opgevat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, mijn stukje over de arrogante Randstedeling was niet serieus bedoeld![]()
Maar wie de schoen past trekke hem aan
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Het was een lateraal ruptuur en fractuur
Ik zit dus in het gips.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n eetschema dat jullie opeens allemaal lijken te hebben? Kan iemand mij dat ook sturen?
O: 2 eieren óf 1 ei + magere melk en weetabix (1) óf magere melke en weetabix (2)quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:14 schreef SHE het volgende:
Yep. Zal er vandaag even naar kijken. Het helpt enorm als je kort kan schetsen wat je zoal eet op een dag.
- zo etenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
SHE, wat heb je in hemelsnaam gedaan?
Ik ben terug uit Rome. Massa's blaren op mijn voeten, last van mijn darmen, maar o wat was het heerlijk (warm!) en wat heb ik lekker gegeten. Gistereavond een leuke mozzarellabar bezocht; ho-ly shit, wat was dat lekkerEr ligt nu een bol gerookte mozzarella in mijn koelkast, wat zal ik ermee doen?
Zo eens op de weegschaal
WB CF!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben terug uit Rome. Massa's blaren op mijn voeten, last van mijn darmen, maar o wat was het heerlijk (warm!) en wat heb ik lekker gegeten. Gistereavond een leuke mozzarellabar bezocht; ho-ly shit, wat was dat lekkerEr ligt nu een bol gerookte mozzarella in mijn koelkast, wat zal ik ermee doen?
Zo eens op de weegschaal
Ik had gister een taartje van rijst met mozzarella en gegrilde aubergine, lekker dat dat was!!! Was ook die gerookte variantquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
- zo eten
- mozarella verwerken in een salade
- gegrilde groente met gesmolten mozarella
Huh, ben je nu alweer terug?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Zo eens op de weegschaal
Altijd even hartelijk, die Vikingquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh, ben je nu alweer terug?. Tempus fugit! Ik heb niet eens kans gezien in je koffer te stappen
.
Ik zat nog te twijfelen of ik dat stukje even tussen zou zetten en daarna dan iets liefs van "Ha, eindelijk ben je er weer. De periode dat je weg was leek een eeuwigheid te duren".quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Altijd even hartelijk, die Viking
Da was toch "pas" volgende week?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel 's Kim, wat eet jij vandaag? En hoe bevalt de straffe eetlijst?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel 's Kim, wat eet jij vandaag? En hoe bevalt de straffe eetlijst?
Ooo dit is echt zo genant herkenbaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef vamperotica het volgende:
Maar eerder had ik wel iets van ach...ben nou toch al de fout in gegaan, laten we er maar een grote friet oorlog achter aan gooien en dan een bak ijs ofzo...
Kan iemand dit in de OP zetten misschien?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb inmiddels een dagtaak aan die lijsten, dus mail me maar.
Ik heb mijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
Wbt beheersing: tja, ik weet van mezelf dat ik daar niet zo heel goed in ben (understatementdus koop ik het gewoon niet. Scheelt een hoop
Afspreken met jequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb mijnervoor naar de avondwinkel gestuurd.
Mijn lief zou me keihard uitlachen en in mijn kont neuken als ik hem om troep eruit zou sturen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb mijnervoor naar de avondwinkel gestuurd.
Ah SHEquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
[..]
WB CF!!
Vertel alles!
Niks gedaan, gewoon koken en dweilen
Maar volgens chirurg die gekeken heeft was het een kwestie van tijd dat ik mijn enkel zou scheuren of breken,
Door dat die knie nooit meer is goedgekomen na het ongeluk ( jaja, zelfde been!) heb ik natuurlijk al die jaren de schokken opgevangen met mijn enkel.
Die was natuurlijk al jaren overbelast.
Maar goed, zodra dit weer hersteld is ga ik eens broeden op een oplossing voor dat been, want hier hebben we natuurlijk geen zin an.
Het is deze week een AH bonus aanbiedingquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
bedankt vreetbui-dames
Nu wil ik cote d'or hazelnoot vanavond
Stakkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb inmiddels een dagtaak aan die lijsten, dus mail me maar.
Dat is wel het gebruikelijke tarief jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn lief zou me keihard uitlachen en in mijn kont neuken als ik hem om troep eruit zou sturen.
( excusez le mot )
Dat klinkt goed! En ook wel low-carb verantwoord enzo. Doe 's receptje posten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is wel het gebruikelijke tarief ja![]()
Net als avondeten gazpacho en japanse zalm. Mijnmaakt die zo ontzettend lekker dat zelfs alle rotkinderen die niets lusten die door mijn kind naar huis worden meegesleept het heerlijk vinden
Ah! Een connaisseur!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is wel het gebruikelijke tarief ja![]()
Net als avondeten gazpacho en japanse zalm. Mijnmaakt die zo ontzettend lekker dat zelfs alle rotkinderen die niets lusten die door mijn kind naar huis worden meegesleept het heerlijk vinden
Geen blote-buik truitje?quote:
* Viking84 kijkt naar buiten.quote:
Taekwondoquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah SHEDat is niet het nieuws waar we op zaten te wachten. Weet je trouwens zeker dat je maar een weekje hoeft te rusten?
Mijn week rust zou erop zitten, maar mn enkel is nog steeds dik en warm, nu moet ik afspraak met de huisarts gaan maken. En hij doet nog te vaak pijn. Heerlijk. Maar mijne zal niet gebroken zijn
.
Trouwens, je hebt waarschijnlijk wel contact gehad met een fysio een paar jaar geleden, was die een beetje tof? Want dat zou misschien wel een goed idee zijn, om met hulp van een fysio de spieren in je bovenbenen (knie) en stabilisatieoefeningen te doen voor je enkel, misschien kom je dan van dat vervelende been af. Of je gaat op taekwondo, geweldig voor evenwicht en knieën. Ok, soms wat minder voor je enkel
.
Als je het vraagt toetsen ze altijd zo'n bonusnr. voor je inquote:Het is deze week een AH bonus aanbieding. Uiteraard had ik mijn bonuskaart niet bij me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |