abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61834392

Het vorige deel: Slank de herfst in # 234- Merel: leuk mens, lelijke TT's

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61834427
Mijn laatste post:
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Merel het volgende:
Ik heb nog nooit gewintersport

En nu voel ik me er al te oud voor om nog te beginnen en het helemaal te moeten leren
Op de piste zie je weinig verschil tussen een jongere en een volwassene ... iedereen is ingepakt in jas/muts/bril en doet zijn ding. En je zal niet de enige zijn die continue omvalt, dus dat je beginner bent valt ook niet al te erg op . Als je het echt wil, kan je het nog leren. Nooit te laat.
pi_61834465
theeveepee
Ja doei.
  maandag 22 september 2008 @ 20:32:22 #4
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61834480
SHE, over die dertigersboobs; ik zei het al eerder maar ik combi met vetopslag rond het middel en wel slanke benen krijg je dan het oude vrouwtjes/appeltjes effect.. .

Ik weiger!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61834502
Ah.... Wintersport...K wil ook!! Maar mn meneer nie
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61834555
Oja, en nog een halve ananas toe (voor de vetverbranding )
Vraag me wel af hoe dat dan precies werkt, die vetverbrandende krachten van de ananas? Het voelt namelijk alsof je gewoon heerlijk zit te snoepen
  maandag 22 september 2008 @ 20:38:15 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61834637
Ik ben ook nog nooit op wintersport geweest. Zou het toch maar koud vinden .
* Viking84 is fan van warme oorden .
Niet meer actief op Fok!
pi_61834658
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:30 schreef Chicolate het volgende:
Mijn laatste post:
[..]

Op de piste zie je weinig verschil tussen een jongere en een volwassene ... iedereen is ingepakt in jas/muts/bril en doet zijn ding. En je zal niet de enige zijn die continue omvalt, dus dat je beginner bent valt ook niet al te erg op . Als je het echt wil, kan je het nog leren. Nooit te laat.
Op zich zou ik het ook wel willen proberen... Maar ik ken niemand die met me mee zou willen!

Trouwens, even iets anders, hoe reageert jullie omgeving op jullie "dieet"? Ik krijg zeker weten commentaar als ik op m'n werk bijvoorbeeld niet meer meega luxe broodjes halen op vrijdag, en ze gaan me echt voor gek verklaren als ik zeg dat ik aan de boterhammen pindakaas zitten om af te vallen. Want zij vinden me allemaal dun zat.. Dus hoe voorkom je zo'n discussie?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 22 september 2008 @ 20:39:19 #9
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61834667
Thuis trainen:

http://www.andreasklooster.nl/thuis_trainen.doc

laat even weten of jullie de plaatjes zien.
pi_61834692
werkt niet

hij kent het formaat niet

tekst doet ook raar...
Ja doei.
pi_61834744
TVP.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 22 september 2008 @ 20:42:24 #12
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61834758
ok, dan ga ik weer even rommelen
pi_61834764
Ik kan het bestand ook niet -leesbaar- openen, SHE.
pi_61834784
Doet het niet nee . Conversiedingetje ook geinstalleerd, maar dan doet ie alsnog niets.

@Merel: ik meen te herinneren dat jij nog studeert ofzo, en de meeste studie/studentenverengingen organiseren wel een wintersportweek . Op die manier ben ik ook gegaan, want mijn ouders wilden en willen nog steeds echt niet naar de sneeuw. Verder ben ik een echt zonmens, koukleum, maar tijdens het boarden heb ik het nooit koud, zweet me kapot joh .
  maandag 22 september 2008 @ 20:44:44 #15
331 Merel
Be here now.
pi_61834819
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:43 schreef Chicolate het volgende:
@Merel: ik meen te herinneren dat jij nog studeert ofzo, en de meeste studie/studentenverengingen organiseren wel een wintersportweek .
Neeeeee helaas niet meer. Ben ook nooit lid geworden van een vereniging, al heb ik daar achteraf wel spijt van. Ik heb trouwens wel wat vriendinnen die wintersporten, maar die zitten vastgekleefd aan hun vent
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61834835
ff douchen dan maar
Ja doei.
  maandag 22 september 2008 @ 20:45:51 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61834845
SHE, gebruik je de nieuwste versie van Word toevallig??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61834849
Ik ben ook nog nooit op wintersport geweest, denk ook dat dat maar het beste is
Ben zo onhandig soms
  maandag 22 september 2008 @ 20:46:15 #19
331 Merel
Be here now.
pi_61834859
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Die hebbik, en ik kan het bestand ook niet openen.
pi_61834868
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:46 schreef Merel het volgende:

[..]

Die hebbik, en ik kan het bestand ook niet openen.
dat dus

het is geen docx bestand
Ja doei.
  maandag 22 september 2008 @ 20:49:51 #21
14746 k_i_m
pi_61834948
Word maakt altijd een feest van documenten met plaatjes .
In my life
Why do I smile
pi_61835132
tvp \o/
  maandag 22 september 2008 @ 20:58:08 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
  maandag 22 september 2008 @ 21:00:25 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61835253
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Zoals elk weldenkende vrouw werk ik op Ubuntu
Dus ik heb allemaal open source rommel.

Gelukkig is Google koning, dus als het goed is doet ie ut nu wel.
  maandag 22 september 2008 @ 21:01:24 #25
14746 k_i_m
pi_61835285
Open source .
In my life
Why do I smile
  maandag 22 september 2008 @ 21:03:58 #26
14746 k_i_m
pi_61835362
Oh, nu je er toch bent; mag ik dagen omdraaien van schema 2? Morgen en overmorgen komt mijn wederhelft laat thuis. Morgen staat de chili op het menu, dus dat kan ie warm maken als hij thuis is, maar met de zalm en broccoli lukt dat niet. Mag ik dan de rijst maken die later in de week gepland staat?
In my life
Why do I smile
  maandag 22 september 2008 @ 21:06:31 #27
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61835418
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:03 schreef k_i_m het volgende:
Oh, nu je er toch bent; mag ik dagen omdraaien van schema 2? Morgen en overmorgen komt mijn wederhelft laat thuis. Morgen staat de chili op het menu, dus dat kan ie warm maken als hij thuis is, maar met de zalm en broccoli lukt dat niet. Mag ik dan de rijst maken die later in de week gepland staat?
yes!
  maandag 22 september 2008 @ 21:15:47 #28
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61835664
Ik zal eens op zoek gaan naar een setje dumbells thuistrainen gaat me beter af dan naar de sportschool ofzo... uit de deur stappen en fietsen/hardlopen is beter dan 20 minuten fietsen, omkleden en dan kijken waar je zal gaan beginnen
Tevens tvp.
Bernie en ik zijn tof.
pi_61835670
quote:
Wat heb je dat mooi gemaakt ben altijd op zoek naar dat soort oefeningen maar vaak staan ze niet erg duidelijk online

Nu maar eens echt het sporten gaan plannen, ben nog steeds niet aan mijn universiteit ritme gewend
pi_61835803
quote:
Dankjewel . Ik ga woensdag meteen naar de winkels om dumbells te kopen! Ziet er heel netjes en duidelijk uit allemaal. Wat heb je er een enorm werk van gemaakt. Ben benieuwd .
  maandag 22 september 2008 @ 21:21:04 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61835837
Kim, PM me dat eetlijstje eens, ik hoor allerlei verrukkuluks voorbij komen!

En neem es Haifs, sloerie.
  maandag 22 september 2008 @ 21:21:49 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61835859
Wat een werk SHE, te gek hoor, dat je dat allemaal doet .
  maandag 22 september 2008 @ 21:25:50 #33
14746 k_i_m
pi_61835959
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef Vivi het volgende:
Kim, PM me dat eetlijstje eens, ik hoor allerlei verrukkuluks voorbij komen!

En neem es Haifs, sloerie.
Viefelepief, ik doe niet aan hyves. Ik vind Hyves wel zo enorm zijn doel voorbij geschoten ellendige klefbende dat ik mij daar enorm van distantieer. Ik bedoel; een profielensite, waarbij je 9 van de 10 profielen niet kan zien omdat mensen ze afschermen . Like, eh, why bother? Maak dan niks weet je .

Zodoende mis ik dus vanalles, maar daar heb ik me overheen gezet. Als het belangrijk is bellen ze wel. MSN staat hier trouwens wel gewoon anus. Dus we kunnen als troost wel msn-en .
In my life
Why do I smile
  maandag 22 september 2008 @ 21:28:15 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61836009
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Viefelepief, ik doe niet aan hyves. Ik vind Hyves wel zo enorm zijn doel voorbij geschoten ellendige klefbende dat ik mij daar enorm van distantieer. Ik bedoel; een profielensite, waarbij je 9 van de 10 profielen niet kan zien omdat mensen ze afschermen . Like, eh, why bother? Maak dan niks weet je .

Zodoende mis ik dus vanalles, maar daar heb ik me overheen gezet. Als het belangrijk is bellen ze wel. MSN staat hier trouwens wel gewoon anus. Dus we kunnen als troost wel msn-en .
Ik heb geen MSN .

En stalken is leuk hoor .
  maandag 22 september 2008 @ 21:28:27 #35
331 Merel
Be here now.
pi_61836015
Maar uh, jullie hebben dus nooit mensen in je omgeving die je voor gek verklaren omdat je af wilt vallen en die dan aan je kop gaan zeuren dat je niet mee gaat patat eten ofzo?
  maandag 22 september 2008 @ 21:29:11 #36
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61836036
Ow, ik ga ff naar die vreselijke Bridget koekeloeren!
pi_61836081
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef Merel het volgende:
Maar uh, jullie hebben dus nooit mensen in je omgeving die je voor gek verklaren omdat je af wilt vallen en die dan aan je kop gaan zeuren dat je niet mee gaat patat eten ofzo?
Behalve mijn vriend en mijn ouders niet, maar goed ben ook nog niet echt slank
  maandag 22 september 2008 @ 21:31:49 #38
331 Merel
Be here now.
pi_61836129
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef Vivi het volgende:
Ow, ik ga ff naar die vreselijke Bridget koekeloeren!
Heerlijk afschuwelijk programma! En Bridget die net doet alsof ze 't allemaal belachelijk maakt, maar dat lukt dan niet zo goed omdat ze 't eigenlijk allemaal geweldig vindt
  maandag 22 september 2008 @ 21:36:09 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61836252
Ik hoop zo dat ze een huilbaby heeft geworpen .
pi_61836269
quote:
Oh ja hoor. Bij mijn vakantiewerk keek iedereen vreemd op omdat ik altijd een complete komkommer meesleepte, en die aan het eind van de dag op was. Aan het eind hadden een aantal het al overgenomen. Verder eet ik meestal gewoon met vrienden, die weten dat ik een dieet volg (ok, vanwege buikpijn enzo, maar toch een dieet) en vinden dat niet vreemd. Laat ze lekker praten, jij weet wat gezond en goed voor je is . Of zeg dat ze hun mond moeten houden ghehe.
  maandag 22 september 2008 @ 21:38:14 #41
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61836326
quote:
Neh, in mijn omgeving alleen dertigers...en die weten dondersgoed waarom ik geen patat ga eten.

Gesprekken hierover gaan ongeveer zo:

Kom jongens, gaan we een patatje halen
Sjors: eh...ik moet mijn borsten tegenwoordig van de grond rapen s'ochtends dus ik skip
Oh ...tja, en nou..ja, ik moet zeggen dat Allard ook wel wat aan die buik mag doen hoor
Hoezo buik? Heb ik een buik?
*luid gelach van de groep*

Ja, Fred zijn reet lijkt tegenwoordig op ..
Moet je de teugels van Joos eens zien, je kan er mee paragliden..

etc etc

Patat is na 5 minuten al een heidens gerecht geworden.
pi_61836408
Ik krijg dan altijd te horen: 'maar jij hóeft toch helemaal niet af te vallen?'.
Dat bepaal jíj niet, biatch

Leuk schemaatje SHE. En met gewichtjes van 2,3 kilo? Had van jou verwacht exemplaren van 10 kilo te moeten gebruiken!!!
  maandag 22 september 2008 @ 21:41:23 #43
331 Merel
Be here now.
pi_61836423
Ik voel me altijd zo lullig tegenover écht dikke mensen, alsof ik geen recht van spreken heb zeg maar. Dat zij dan al eeeeeuwen moeite doen om af te vallen, en dat ik dan met mijn (in hun ogen) slanke lijf ook denk te dunner te moeten worden. Plus dat ik eigenlijk gewoon niet de aandacht van anderen erop wil vestigen dat ik wil afvallen! Zij moeten denken dat ik perfect ben Dus als ik dan laat merken dat ik mezelf niet perfect vind, zien zij vast opeens ook alles wat er met me mis is
pi_61836599
Ja, hoi.

Paardenbiefstuk is dus best wel lekker eigenlijk. Arme paardjes.
pi_61836622
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef Merel het volgende:
Ik voel me altijd zo lullig tegenover écht dikke mensen, alsof ik geen recht van spreken heb zeg maar.
Herkenbaar. Maar ook: onzin.
pi_61836661
Ik voel me altijd pas echt lullig tegenover mensen die zeggen te lijnen en daarom salade meenemen, maar er vervolgens een halve fles dressing op mayobasis overheen knijpen en gezond bezig denken te zijn . Of mensen die denken dat een sultana ubergezond is. Hun keuze om dat te eten, heb ik niets mee te maken, maar vind het wel zielig ... ik zeg er pas wat van als ze me om mijn mening vragen . ("ja eet dan een sultana, geen rijswafels" Nee sultana is gezond wilde je zeggen, kan net zo goed een hap suiker nemen "mja ok")
pi_61836691
Het klinkt erg gecompliceerd Merel!
pi_61836749
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me altijd pas echt lullig tegenover mensen die zeggen te lijnen en daarom salade meenemen, maar er vervolgens een halve fles dressing op mayobasis overheen knijpen en gezond bezig denken te zijn . Of mensen die denken dat een sultana ubergezond is. Hun keuze om dat te eten, heb ik niets mee te maken, maar vind het wel zielig ... ik zeg er pas wat van als ze me om mijn mening vragen . ("ja eet dan een sultana, geen rijswafels" Nee sultana is gezond wilde je zeggen, kan net zo goed een hap suiker nemen "mja ok")
Ik denk dat sommige toch wel kunnen waarderen als je zou uitleggen dat het niet zo gezond is. Sommige willen wel echt leren, maarja genoeg zouden inderdaad ook niet zo blij op reageren.
  maandag 22 september 2008 @ 21:52:04 #49
331 Merel
Be here now.
pi_61836766
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef Liejannuh het volgende:
Het klinkt erg gecompliceerd Merel!
Nouja, als ik mezelf al niet dun genoeg vind, zal die dikke collega van mij wel denken dat ik haar helemáál vadsig vind! En dat is niet m'n bedoeling
pi_61836888
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik denk dat sommige toch wel kunnen waarderen als je zou uitleggen dat het niet zo gezond is. Sommige willen wel echt leren, maarja genoeg zouden inderdaad ook niet zo blij op reageren.
Een ex-collega van me, maar met name haar vriend, volgen nu ook het SHE-eet.
pi_61836916
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef Merel het volgende:

[..]

Nouja, als ik mezelf al niet dun genoeg vind, zal die dikke collega van mij wel denken dat ik haar helemáál vadsig vind! En dat is niet m'n bedoeling
Nou, je mag vadsige mensen toch best vadsig vinden? Ze weten zelf heus ook wel dat ze vadsig zijn.
pi_61837027
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Een ex-collega van me, maar met name haar vriend, volgen nu ook het SHE-eet.
Leuk om te zien dat het zo populair is
Alleen een dieet is toch echt niets voor mij, waarschijnlijk zou ik er wel eindelijk mee op gewicht komen maar ga het niet volhouden en kom dan weer keihard aan
pi_61837040
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, je mag vadsige mensen toch best vadsig vinden? Ze weten zelf heus ook wel dat ze vadsig zijn.
Het probleem is alleen dat ze het niet zo waarderen als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt.
  maandag 22 september 2008 @ 22:06:57 #54
14746 k_i_m
pi_61837215
Ik heb zat dikke mensen gezien die er ineens genoeg van hadden en af zijn gevallen. En ik ken ook genoeg dikke mensen die zichzelf altijd maar kwellen met mislukte afvalpogingen en die niks afvallen. Maar om nou te zeggen dat ik mezelf schuldig voel als ik wel afval, neuh. Ik moet er ook mijn stinkende best voor doen, en daar geef ik mezelf gewoon credits voor .
In my life
Why do I smile
pi_61837240
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Leuk om te zien dat het zo populair is
Alleen een dieet is toch echt niets voor mij, waarschijnlijk zou ik er wel eindelijk mee op gewicht komen maar ga het niet volhouden en kom dan weer keihard aan
Ik geloof dat ik voor het leven bekeerd ben. Ik voel me zó veel beter sinds ik me aan de SHE-regels houd! Ik wil niet anders meer. Als ik straks op gewicht ben zal ik vast wel weer 's aardappels e.d. eten, maar suiker blijft minimaal en veel van de andere richtlijnen zal ik ook blijven volgen, omdat ik me nu gewoon echt gezonder voel.
pi_61837294
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat ze het niet zo waarderen als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt.
Moeten ze ook mar naar SHE luisteren. En, misschien niet zo subtiel, maar bij écht vadsige mensen vraag ik me altijd af hoe ze het in vredesnaam zó ver kunnen hebben laten komen...
pi_61837372
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat dus. Ik wil best de wijsneus spelen, maar alleen op verzoek .
pi_61837471
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Moeten ze ook mar naar SHE luisteren. En, misschien niet zo subtiel, maar bij écht vadsige mensen vraag ik me altijd af hoe ze het in vredesnaam zó ver kunnen hebben laten komen...
Ik zag laatst een foto van een vroegere vriendin. Die is ongeveer 2 keer zo breed als vroeger

En maar klagen dat ze zich lelijk voelt
  maandag 22 september 2008 @ 22:16:35 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61837531
Ach, met afvallen is het net als stoppen met roken. Je omgeving doet net alsof ze het tof vinden,maar eigenlijk willen ze helemaal niet dat het je lukt. Ze willen ten eerste dat je niet verandert en ten tweede niet geconfronteerd worden met het feit dat je je leven in eigen hand hebt.

Mijn man vertelde net trouwens dat hij zo trots op me is en dat ik er beter uitzie dan ooit Hij is er ook van overtuigd dat ik het volhou om minimaal 2 maal per week te sporten en gezond te eten. Lief hè?

Wat betreft salades met op mayo-yoghurtbasis: daar ben ik pas sinds kort mee begonnen. Voorheen maakte ik mijn salades altijd aan met balsamico-azijn, maar tegenwoordig maak ik ook af en toe een dressing met olie of mayo. Misschien niet de meest gezonde optie, maar wel een optie waarmee ik het vol kan houden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61837595
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:07 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik voor het leven bekeerd ben. Ik voel me zó veel beter sinds ik me aan de SHE-regels houd! Ik wil niet anders meer. Als ik straks op gewicht ben zal ik vast wel weer 's aardappels e.d. eten, maar suiker blijft minimaal en veel van de andere richtlijnen zal ik ook blijven volgen, omdat ik me nu gewoon echt gezonder voel.
Niet om negatief te doen maar dat zeg je nu natuurlijk maar hoe is het over 5 jaar?
In het begin raak je 'verslaafd' aan het goede en gezonde gevoel daarna word het wel minder
pi_61837612
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zag laatst een foto van een vroegere vriendin. Die is ongeveer 2 keer zo breed als vroeger

En maar klagen dat ze zich lelijk voelt
Ik voel me al minder aantrekkelijk met tien kilo te veel. Hoe moet je je voelen met dertig te veel...? Dat kan nooit goed zijn voor een mens. Ik herken wel dat je het laat 'versloffen', maar ik kan me niet goed voorstellen dat het keerpunt pas komt op het moment dat je écht obees bent...

Maar ja, laatst zag ik weer zo'n docu over een kliniek voor écht hele dikke mensen. Als in 200, 300 kilo.
pi_61837643
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet om negatief te doen maar dat zeg je nu natuurlijk maar hoe is het over 5 jaar?
In het begin raak je 'verslaafd' aan het goede en gezonde gevoel daarna word het wel minder
Ik zou niet weten waarom. Ik eet namelijk nu ook nog lekkerder. Niet dat ik niet af en toe uit de band spring, maar dat kan ook gewoon. Maar ik ga echt niet meer terug naar de hele dag van alles lopen te snaaien.
pi_61837648
quote:

[..]

:$

ik wilde hier vorige week al iets over zeggen, maar durfde niet

Zag iemand fietsen van nou, pak m beet >120kg.

Dan kan ik echt vol afgrijzen kijken en daar schaam ik me dan enigszins weer voor. Want ja, nee, iets kan een medische oorzaak hebben, etc. Net zoals ik sommige mensen in scootmobielen altijd vol twijfel aankijk of ze dat ding wel écht nodig hebben.

Wat ik écht oprecht (zonder twijfel) heel naar vind zijn te dikke jonge meiden in net te kleine broeken op een snorfiets zie rondkachelen, die nauwelijks harder gaan dan ik op mijn fietsje.... dan denk ik: ga lekker fietsen, dan raak je die dikke reet kwijt

En idd hetzelfde als de dames hierboven, over de dressings over de gezonde salade...etc.
Ja doei.
pi_61837668
quote:

[..]

Mwah, mij lukte het ook om in een jaar 20 kilo aan te komen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 september 2008 @ 22:21:34 #65
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61837682
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, met afvallen is het net als stoppen met roken. Je omgeving doet net alsof ze het tof vinden,maar eigenlijk willen ze helemaal niet dat het je lukt. Ze willen ten eerste dat je niet verandert en ten tweede niet geconfronteerd worden met het feit dat je je leven in eigen hand hebt.

Meen je dit echt?
Ik zou mezelf echt van kant maken als mijn omgeving zo in elkaar zou zitten.
Ik ben er echt met hart en ziel van overtuigd dat mijn omgeving mij altijd zal stimuleren het allerbeste uit mezelf te halen en dit soort dingen alleen zou aanmoedigen.

Mijn omgeving gaat juist steigeren als ik dingen doe die niet in mijn voordeel uitpakken.
pi_61837716
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mwah, mij lukte het ook om in een jaar 20 kilo aan te komen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 kilo in één jaar? Dat vind ik best knap.
pi_61837723
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom. Ik eet namelijk nu ook nog lekkerder. Niet dat ik niet af en toe uit de band spring, maar dat kan ook gewoon. Maar ik ga echt niet meer terug naar de hele dag van alles lopen te snaaien.
Waarom deed je het eerst dan anders? Toen moest je je er vast ook goed bij gevoelt hebben of iets voor terug gekregen hebben
Maar fijn dat het nu goed gaat en hopelijk is het inderdaad over 5 jaar nog zo en dan een nog slankere versie van Isegrim
pi_61837737
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Meen je dit echt?
Ik ben er echt met hart en ziel van overtuigd dat mijn omgeving mij altijd zal stimuleren het allerbeste uit mezelf te halen en dit soort dingen alleen zou aanmoedigen.

Mijn omgeving gaat juist steigeren als ik dingen doe die niet in mijn voordeel uitpakken.
Maar jij bedoelt met 'mijn omgeving' misschien andere mensen...
pi_61837746
quote:

[..]

Meen je dit echt?

Nou, neem van mij aan dat er ook een hoop jaloezie om de hoek kwam kijken toen ik erin slaagde om m'n echt overtollige kilo's kwijt te raken

Als jij echt zo'n omgeving hebt, dan zou ik me gelukkig prijzen
  maandag 22 september 2008 @ 22:23:56 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61837771
Nu, na zo'n twee maanden koolhydraat arm eten begin ik het wel moeilijk te krijgen. En dan krijg je dus zulke dagen als zondag Vandaag begon veelbelovend, tot de middag.Hier mijn lijstje:

O: 2 eieren
T: magere yoghurt + schaaltje komkommer
T: appel en peer
L: kleine portie zuurkook met een heel klein beetje gehakt en spekjes
T: magnum
D: een hele grote schaal witlofsalade met fijngehakte hazelnoten, appel en sinaasappel met een yoghurt-mayo-honing-mosterddressing + een plakje kaas
T: schaaltje komkommer
pi_61837817
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom deed je het eerst dan anders? Toen moest je je er vast ook goed bij gevoelt hebben of iets voor terug gekregen hebben
Ik denk dat ik in een soort vicieuze cirkel zat. Ik was een aantal kg aangekomen en voelde me daardoor niet zo aantrekkelijk meer en daardoor ging ik weer meer snaaien "want het maakte toch niet meer uit" of "want ik had het verdiend" of "want ik voelde me kut". Zoiets.
quote:
Maar fijn dat het nu goed gaat en hopelijk is het inderdaad over 5 jaar nog zo en dan een nog slankere versie van Isegrim
We shall see. Voor nu verloopt het voorspoedig.
pi_61837820
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

20 kilo in één jaar? Dat vind ik best knap.
De eerste kilo's kwamen erbij toen ik op kamers ging- anders eten en minder beweging

De rest kwam doordat ik bijna een jaar alleen maar in bed heb gelegen- met name door minder beweging dus. Al hielp mijn slechte eetpatroon daar wel bij
  maandag 22 september 2008 @ 22:25:23 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61837832
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, je goed voelen wordt minder aantrekkelijk als het te lang duurt .
  maandag 22 september 2008 @ 22:25:52 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61837847
Mijn vriendenkring bestaat uit 2 personen gelukkig en van die mensen weet ik zeker dat ze blij voor mij zijn. No matter what.
Mijn familie is goud en mijn lief is nog harder voor me dan ik zelf. Niet omdat hij veeleisend is, maar omdat hij weet met wie hij te maken heeft
Nee, ik kan wel zeggen dat ik nu in een 100% oprechte en harmonieuze omgeving verkeer.

Dat is ooit anders geweest, met 25 vrienden, 100 kennissen en vriendjes die mij niet waard waren.
pi_61837854
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De eerste kilo's kwamen erbij toen ik op kamers ging- anders eten en minder beweging

De rest kwam doordat ik bijna een jaar alleen maar in bed heb gelegen- met name door minder beweging dus. Al hielp mijn slechte eetpatroon daar wel bij
Ja, als je écht geen klap uitvoert maar wel lekker doorsnaait, dan wil het wel ja.
  maandag 22 september 2008 @ 22:26:21 #76
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_61837869
SHE: ook van deze meelezer bedankt voor het trainings-schema. Met mijn werktijden is regelmatig naar de sportschool ingewikkeld, maar dit kan ik wel gaan proberen!

Trouwens: ik ben ook verre van dik, en doe toch halfzacht aan het she-dieet. Gewoon om gezonder te eten en ook meer bewust te zijn van wat je eigenlijk allemaal naar binnen stopt. het liefst verorber ik namelijk elke dag een zakje van die apenkoppen-dropjes, bij voorkeur gedachteloos FOK!-kend.
Maar ik vertel het ook zelden aan iemand, word een beetje moe van het jij?! maar dat is toch nergens voor nodig?!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_61837875
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Alles verveelt op den duur. ;{w Soms verlang ik er weer naar om me vadsig en lelijk te voelen.
pi_61837888
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee maar het nieuwe van een gezonde levenstijl raakt er wel vanaf, zeker als je op een gegeven moment er niet meer van afvalt
pi_61837892
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, als je écht geen klap uitvoert maar wel lekker doorsnaait, dan wil het wel ja.
Juist. Al was dat niks doen nou niet bepaald vrijwillig
  maandag 22 september 2008 @ 22:27:30 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61837909
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou, neem van mij aan dat er ook een hoop jaloezie om de hoek kwam kijken toen ik erin slaagde om m'n echt overtollige kilo's kwijt te raken

Echt? Wie dan? Vrienden?
pi_61837941
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee maar het nieuwe van een gezonde levenstijl raakt er wel vanaf, zeker als je op een gegeven moment er niet meer van afvalt
Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten. Nee, dat is leuk.
  maandag 22 september 2008 @ 22:28:16 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61837943
quote:

[..]

Meen je dit echt?

De mensen die om mij geven stimuleren me juist, maar ik merk bij kennissen en bekenden dat er veel nijd en jaloezie is. En nee, die vinden het volgens mij niet echt leuk dat ik een goed figuur heb/krijg. Is eigenlijk ook niet zo boeiend omdat die mensen sowieso niet zo relevant zijn.
pi_61837948
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Juist. Al was dat niks doen nou niet bepaald vrijwillig
Dat snap ik.
pi_61837954
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Echt? Wie dan? Vrienden?
Neuh, kennissen
  maandag 22 september 2008 @ 22:28:57 #85
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61837962
Als ik iemand zie die een beetje dik is denk ik, zo zie ik er ook uit, morgen....

Bernie en ik zijn tof.
pi_61837982
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De mensen die om mij geven stimuleren me juist, maar ik merk bij kennissen en bekenden dat er veel nijd en jaloezie is. En nee, die vinden het volgens mij niet echt leuk dat ik een goed figuur heb/krijg. Is eigenlijk ook niet zo boeiend omdat die mensen sowieso niet zo relevant zijn.
Misschien confronteert het hen ermee dat zij ook wel bepaalde dingen zouden willen veranderen, maar daar te zwak voor zijn / die keus niet durven te maken.
pi_61838018
Wauw SHE..... Wat een heerlijk duidelijk schema!
Hier kennen we wat mee!
Super bedankt!!

Er is hier trouwens vast wel iemand die "Een strakke buik in 6 weken" van David Zinczenko heeft, of niet?
pi_61838031
heb zelf totaal geen 'naar gevoel' bij de goede reacties die ik krijg...

alleen vind ik dat ze overdrijven als ze zeggen dat ik er goed uitzie en dat ik ' niet meer af moet gaan vallen, want dan blijft er niets meer over ' want er zit nog genoeg aan dat eraf moet
Ja doei.
pi_61838108
Doe mij ook eens dat schema? Denk niet dat ik het ga volgen, maar wil het graag even zien.

jong punt petra punt de aapje gmail punt com
pi_61838150
het staat hierboven Ise
Ja doei.
pi_61838160
quote:
hier dus
Ja doei.
pi_61838169
pi_61838183
Oh, ik let weer lekker op.
pi_61838198
Oh, kut. Ik dacht dat het een eetschema was.
pi_61838199
half 11 cup a soup?
Ja doei.
pi_61838225
Nou...Ik is dus momenteel een übervadsig tiepje en ik word juist een beetje misselijk van al die mensen die roepen....Jij...Dik???? Welnee joh

Hallo...Ik kom af en toe langs een spiegel en ik heb ogen....

En hoe het zover heeft kunnen komen?

3 kids in 5 jaar en vooral níet afvallen van borstvoeding geven speelt iets mee, maar vooral alles opvreten wat los en vast zit!
  maandag 22 september 2008 @ 22:36:56 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61838237
Ik heb denk ik maar 1 echt goede vriendin...en nog 2 of 3 meiden die ik regelmatig spreek. Ik had een hele hoop "kroegvrienden" en kennissen maar die zie ik niet meer nu ik niet meer (zo vaak) naar de kroeg kan, soms baal ik daarvan, maar aan de andere kant vind ik het vaak een opgave om contact echt te "onderhouden". Ik heb veel me-time nodig maar dat heeft dus ook zijn keerzijde.
  maandag 22 september 2008 @ 22:37:41 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61838264
Merel, je sportschema is gemaild.

Nu ben ik klaar he?
pi_61838266
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten. Nee, dat is leuk.
Dat klinkt aantrekkelijk.....
Hoelang ben je nu met het schema bezig?
  maandag 22 september 2008 @ 22:37:56 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61838268
Wie wil het schema ook naar mij PM'en?

Oja, dik zijn is een raar verschijnsel. Ik werd er zelf mee geconfronteerd toen iemand zich verbaasde over mijn vriend. 'Even wennen, jij met een dikke vriend' (hij is wel 100+). Heel bevreemdend; zo had ik het zelf nog niet ervaren. Het toont wel aan dat aantrekkingskracht in elk geval met meer factoren te maken heeft. Ik vind dikke mensen ook niet mooi, ik ben nooit dik geweest, zal het ook nooit worden, niemand in mijn familie is dik (noch te dun). Niemand van mijn familie en mijn omgeving heeft een problematische relatie met eten. Iedereen eet gematigd, maar wel 'normaal' en is slank. Behalve mijn partner. Ik vind het zelfs nu ik dit tik nog raar!
Ik, die strenge tante, die mensen die geen idee hebben van voeding en zich gedachteloos vol eten keihard veroordeelt en superdom vindt. Die in dieettopics post. Die enorm kritisch is op haar figuur en uiterlijk...
  maandag 22 september 2008 @ 22:38:27 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61838285
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Herkenbaar . Behalve het scheten laten dan natuurlijk
pi_61838307
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat klinkt aantrekkelijk.....
Hoelang ben je nu met het schema bezig?
Maand of drie, vier?
pi_61838316
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Herkenbaar . Behalve het scheten laten dan natuurlijk
Ik geloof er niks van, viespeuk.
  maandag 22 september 2008 @ 22:39:52 #104
14746 k_i_m
pi_61838335
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
Mijn vriendenkring bestaat uit 2 personen gelukkig en van die mensen weet ik zeker dat ze blij voor mij zijn. No matter what.
Mijn familie is goud en mijn lief is nog harder voor me dan ik zelf. Niet omdat hij veeleisend is, maar omdat hij weet met wie hij te maken heeft
Nee, ik kan wel zeggen dat ik nu in een 100% oprechte en harmonieuze omgeving verkeer.

Dat is ooit anders geweest, met 25 vrienden, 100 kennissen en vriendjes die mij niet waard waren.
Ik ben toch nog steeds een leuke kennis .
In my life
Why do I smile
pi_61838382
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef Aventura het volgende:
Wie wil het schema ook naar mij PM'en?

Oja, dik zijn is een raar verschijnsel. Ik werd er zelf mee geconfronteerd toen iemand zich verbaasde over mijn vriend. 'Even wennen, jij met een dikke vriend' (hij is wel 100+). Heel bevreemdend; zo had ik het zelf nog niet ervaren. Het toont wel aan dat aantrekkingskracht in elk geval met meer factoren te maken heeft. Ik vind dikke mensen ook niet mooi, ik ben nooit dik geweest, zal het ook nooit worden, niemand in mijn familie is dik (noch te dun). Niemand van mijn familie en mijn omgeving heeft een problematische relatie met eten. Iedereen eet gematigd, maar wel 'normaal' en is slank. Behalve mijn partner. Ik vind het zelfs nu ik dit tik nog raar!
Ik, die strenge tante, die mensen die geen idee hebben van voeding en zich gedachteloos vol eten keihard veroordeelt en superdom vindt. Die in dieettopics post. Die enorm kritisch is op haar figuur en uiterlijk...
Mijn vriend is ook dik. En eigenlijk val ik ook nogal vaak op stevige mannen. Ik zou het niet erg vinden als hij zou afvallen, maar dan vooral om gezondheidsredenen, niet zozeer omdat ik hem dan leuker vind.
  maandag 22 september 2008 @ 22:41:16 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61838389
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:39 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van, viespeuk.
Ik houd ze altijd in tot ik opstijg .
pi_61838398
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:

Mijn man vertelde net trouwens dat hij zo trots op me is en dat ik er beter uitzie dan ooit Hij is er ook van overtuigd dat ik het volhou om minimaal 2 maal per week te sporten en gezond te eten. Lief hè?

Wat betreft salades met op mayo-yoghurtbasis: daar ben ik pas sinds kort mee begonnen. Voorheen maakte ik mijn salades altijd aan met balsamico-azijn, maar tegenwoordig maak ik ook af en toe een dressing met olie of mayo. Misschien niet de meest gezonde optie, maar wel een optie waarmee ik het vol kan houden.
Maar jij weet tenminste dat het niet de gezondste optie is. De dame waar ik het over had, had geen flauw idee dat de mayo niet opgeheven wordt door de groene blaadjes. Of wist uberhaupt niet dat er mayo in haar dressing zat. Daar gaat het me om. Ook die leuke stickers nu op pakken fruitdrank "ik kies bewust". Rot daar toch mee op. Een pak vol vruchtenconcentraat, toegevoegde vitamine C en suikers. En zo bewust is die keuze niet, ze volgen alleen maar die stomme stickertjes. Leer toch eens zelf denken, denk ik dan . Als je echt gezond wil doen, verdiep je er een klein beetje in, een klein beetje maar, om erachter te komen dat pakken sap zo geweldig nog niet zijn. Of mueslirepen.
pi_61838406
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
half 11 cup a soup?
Ja, zoiets. Grappig trouwens, op mijn werk nemen ze altijd om half elf Cup-a-Soup.
pi_61838419
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik houd ze altijd in tot ik opstijg .
Dan doet je buik nog meer pijn.
  maandag 22 september 2008 @ 22:43:29 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61838449
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Oh, kut. Ik dacht dat het een eetschema was.
Kim heeft eetschema's, met avondeten uitgeschreven.
Ze wil ze vast wel mailen.

Ik moet echt mijn google blog gaan maken zodat ik alles online kan gooien.
Mijn laptop tieft echt uit elkaar van de schema's en ik kan niks meer vinden
  maandag 22 september 2008 @ 22:44:51 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61838487
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:42 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dan doet je buik nog meer pijn.
Joh .

Soms is mijn buik gewoon een luchtballonnetje, en zou ik willen dat ik even kon ontluchten zeg maar .

Maar ik denk dat ik mijn anale fase niet goed heb doorlopen, ik heb een psychische blokkade ofzo .
pi_61838507
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:36 schreef vamperotica het volgende:
Nou...Ik is dus momenteel een übervadsig tiepje en ik word juist een beetje misselijk van al die mensen die roepen....Jij...Dik???? Welnee joh

Hallo...Ik kom af en toe langs een spiegel en ik heb ogen....
Dat is ook wel een beetje raar ja, dat mensen dat ook roepen als je dik bent. Misschien dat ze anders denken dat jij denkt dat ze je niet aardig vinden ofzo.
quote:
En hoe het zover heeft kunnen komen?

3 kids in 5 jaar en vooral níet afvallen van borstvoeding geven speelt iets mee, maar vooral alles opvreten wat los en vast zit!
Hmja, ik geloof toch wel heilig in 'elk pondje gaat door 't mondje'. Tuurlijk verandert je lijf door een nestje te werpen, maar je wordt er doorgaans niet moddervet van.
pi_61838574
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Joh .

Soms is mijn buik gewoon een luchtballonnetje, en zou ik willen dat ik even kon ontluchten zeg maar .

Maar ik denk dat ik mijn anale fase niet goed heb doorlopen, ik heb een psychische blokkade ofzo .
Geen last van. Maar gelukkig is het schetentijdperk voorbij.
  maandag 22 september 2008 @ 22:49:05 #114
331 Merel
Be here now.
pi_61838619
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef SHE het volgende:
Merel, je sportschema is gemaild.
Super!
  maandag 22 september 2008 @ 22:49:29 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61838636
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik ben toch nog steeds een leuke kennis .
Ik ben bij je mama thuis geweest kutje, dan ben je toch geen kennis meer!
Meer een vrennis.
  maandag 22 september 2008 @ 22:49:42 #116
14746 k_i_m
pi_61838638
Ik heb al een hele lijst met te mailen mensen. Als er nog meer geinteresseerden zijn, mail even naar het adres in mijn profiel, dan kan ik jullie gelijk bij mijn lijstje zetten .
In my life
Why do I smile
pi_61838693
Iedereen aan de schema's

Ook allemaal een voor- en na-foto maken? (dat wil ik serieus gaan doen voor ik die thuistraining ga doen, wil wel eens het verschil zien )
  maandag 22 september 2008 @ 22:51:37 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61838694
Goed schema! Maar echt een kwartier rekken?!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61838705
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is ook wel een beetje raar ja, dat mensen dat ook roepen als je dik bent. Misschien dat ze anders denken dat jij denkt dat ze je niet aardig vinden ofzo.
[..]

Hmja, ik geloof toch wel heilig in 'elk pondje gaat door 't mondje'. Tuurlijk verandert je lijf door een nestje te werpen, maar je wordt er doorgaans niet moddervet van.
Ik vind mensen over het algemeen aardiger als ze eerlijk tegen me zijn!!

En het werpen speelde slechts íets mee ja
  maandag 22 september 2008 @ 22:52:46 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61838733
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef Sugar het volgende:
Yup. Krijg je mooie spieren van.
pi_61838736
quote:
Cooling down is heilig als je geen blessures wil
  maandag 22 september 2008 @ 22:53:04 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61838742
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mijn vriend is ook dik. En eigenlijk val ik ook nogal vaak op stevige mannen. Ik zou het niet erg vinden als hij zou afvallen, maar dan vooral om gezondheidsredenen, niet zozeer omdat ik hem dan leuker vind.
Ik had hiervoor altijd vriendjes met een normaal postuur. Maar het is gewoon heel gek; de keiharde criteria die ik altijd opstelde verdwenen als sneeuw voor de zon toen ik huidige vriend ontmoette. Er is zo'n gezegde: de ideale partner is degene voor wie je je principes laat vallen.
Zo is het maar net. Al vind ik het weleens moeilijk, vooral omdat ik weet hoe hij er 10 jaar geleden uitzag...Als Keanu Reeves. Echt, er zijn genoeg foto's van. (Castingwerk...!)
Hij heeft de vreselijkste eetgewoontes. Ontbijten met 4! boterhammen, elke dag is het om 5 uur borreltijd, er gaat geen dag voorbij zonder alcohol. Als ik bij hem ben is hij er zich ineens bewust van en mindert hij. Maar over het algemeen, hij heeft echt geen idee wat normale hoeveelheden zijn. Een zakje cashewnoten opeten en geen idee hebben hoe erg dat is. Een vette hap halen bij het stappen omdat hij en zijn vrienden dat nu eenmaal altijd doen, en dan een patatje pinda, een kipcorner en een broodje osseworst bestellen en niet doorhebben dat dat niet normaal is. Twee hamburgers klaarmaken omdat er nu eenmaal 2 in het pakje zitten en niet 1. Echt heel, heel erg vreemd. Ik kan er ook niet bij. Ik leg het hem wel elke keer uit, maar zolang hij denkt dat hij het heeft verdiend, er recht op heeft, zijn behoefte wil bevredigen (ofzo, ik begrijp het niet dus kan het ook niet verklaren) dan kan ik dat wel blijven doen. Helpen zal het dan niet. Ergens zit er bij hem een denkfout, namelijk dat hij gewoon, net zoals slanke mensen, op zaterdagmiddag een patatje kan nemen of gebak bij de koffie....
  maandag 22 september 2008 @ 22:53:19 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61838752
En je spieren worden er lang van in plaats van kort en dik.
pi_61838780
Morgen ga ik ongeveer 50 km fietsen. Eerst naar mijn werk, later van mijn werk naar een klant in Capelle, daarna naar de paarden, daarna naar huis.
pi_61838787
quote:
Ik zou het liefst alleen maar een uur lang rekken maar dat zal wel niet zo effectief zijn
pi_61838850
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:53 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik had hiervoor altijd vriendjes met een normaal postuur. Maar het is gewoon heel gek; de keiharde criteria die ik altijd opstelde verdwenen als sneeuw voor de zon toen ik huidige vriend ontmoette. Er is zo'n gezegde: de ideale partner is degene voor wie je je principes laat vallen.
Zo is het maar net. Al vind ik het weleens moeilijk, vooral omdat ik weet hoe hij er 10 jaar geleden uitzag...Als Keanu Reeves. Echt, er zijn genoeg foto's van. (Castingwerk...!)
De mijne idem, foto's van hem gezien waarop hij echt een hot booty heeft.
quote:
Hij heeft de vreselijkste eetgewoontes. Ontbijten met 4! boterhammen,
Vind je dat veel?
quote:
elke dag is het om 5 uur borreltijd, er gaat geen dag voorbij zonder alcohol. Als ik bij hem ben is hij er zich ineens bewust van en mindert hij. Maar over het algemeen, hij heeft echt geen idee wat normale hoeveelheden zijn. Een zakje cashewnoten opeten en geen idee hebben hoe erg dat is. Een vette hap halen bij het stappen omdat hij en zijn vrienden dat nu eenmaal altijd doen, en dan een patatje pinda, een kipcorner en een broodje osseworst bestellen en niet doorhebben dat dat niet normaal is. Twee hamburgers klaarmaken omdat er nu eenmaal 2 in het pakje zitten en niet 1. Echt heel, heel erg vreemd. Ik kan er ook niet bij. Ik leg het hem wel elke keer uit, maar zolang hij denkt dat hij het heeft verdiend, er recht op heeft, zijn behoefte wil bevredigen (ofzo, ik begrijp het niet dus kan het ook niet verklaren) dan kan ik dat wel blijven doen. Helpen zal het dan niet. Ergens zit er bij hem een denkfout, namelijk dat hij gewoon, net zoals slanke mensen, op zaterdagmiddag een patatje kan nemen of gebak bij de koffie....
Oh, de mijne weet het allemaal precies hoor, maar hij heeft er gewoon schijt aan.
  maandag 22 september 2008 @ 22:56:21 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61838863
quote:
. Ontbijten met 4! boterhammen,
Dat at ik ook tot 2 maanden geleden. En dan nog 2 boterhammen om 10 uur en nog 3 om 12 uur. En dan 's middags fruit en snoep en 's avonds warm met regelmatig een ijsje als toetje.
Sinds ik met dit eetpatroon ben gestopt voel ik me veel beter. Wel mis ik vettig eten heel erg.
pi_61838908
quote:
Ontbijten met 4! boterhammen,
Dat doe ik bij vlagen nog steeds, als ik honger heb 's morgens . Maar het klinkt wel veel ja, zeker in combi met de rest van zijn eetpatroon.
  maandag 22 september 2008 @ 22:58:17 #129
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61838916
Hmmm, wij rekken altijd maar 5 minuten na taebo en na bodyshap/steps/aerobics. Daarvan heb ik dus die dikke spieren?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 22 september 2008 @ 22:59:33 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61838960
Die 4 bammen zijn belegd met 2 of drie plakken vleeswaar per stuk
Ik had sws. nog nooit iemand 4 boterhammen in 1x zien eten

Nou ja, ik denk dat ht ooit nog wel goed komt. Hij is wel van goede wil trouwens; als we samenwonen gaat hij met me mee sporten, en gaan we altijd samen koken en kan ik zelf een beetje sturen wat er in huis komt. De schat merkt niet eens als ik op slinkse wijze zijn eetpatroon manipuleer.

Hij heeft overigens ook medicatie waardoor hij enorm is aangekomen (ik denk wel 20 kg) en ook vocht vasthoudt. Als die straks ook nog de deur uitgaan heb ik weer een jonge god
pi_61839006
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:59 schreef Aventura het volgende:
Die 4 bammen zijn belegd met 2 of drie plakken vleeswaar per stuk
Ik had sws. nog nooit iemand 4 boterhammen in 1x zien eten
Ik vind dat helemaal niet veel. Ik at ook altijd vier boterhammen 's ochtends en 's middags. Maar dat supermarktbrood bestaat ook voor 90% uit lucht, dus daar word je helemaal niet vol van.

En ik deed er het liefst kipkerrie e.d. op.
pi_61839023
Ik ken trouwens boerenzonen die op een dag een heel brood naar binnen werken. Maar die werken meestal hard en zijn niet dik.
  maandag 22 september 2008 @ 23:04:52 #133
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61839138
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:00 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind dat helemaal niet veel. Ik at ook altijd vier boterhammen 's ochtends en 's middags. Maar dat supermarktbrood bestaat ook voor 90% uit lucht, dus daar word je helemaal niet vol van.

En ik deed er het liefst kipkerrie e.d. op.
Nou ja, als lunch op zich niet, maar als ontbijt is het vrij fors. Zeker voor iemand met een zittend beroep.
Het is meer omdat ik zelf enorm matig ben met alles. Zo ben ik opgevoed. Matig eten, 1 plakje vleeswaar of kaas of wat dan ook. Elke zondag kreeg ik een marsreep van opa, die werd dan in 5-en gesneden door mams en dan kregen we allemaal 1 stukje. Op zaterdag 1 klein bakje chips en 1 glas cola.

Dus als ik iemand ongelimiteerd zie eten dan kan ik me daar wel over verbazen Het idee komt niet eens bij me op. Daarom ken ik het fenomeen vreetbuien ook niet. Zit niet in mij
pi_61839214
Gij calvinist. Een Mars in vijf stukjes snijden en verdelen.
pi_61839225
Sleepy time.
pi_61839264
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:07 schreef Isegrim het volgende:
Sleepy time.
idem mooie dromen allen
Ja doei.
  maandag 22 september 2008 @ 23:11:00 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61839327
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:07 schreef Isegrim het volgende:
Gij calvinist. Een Mars in vijf stukjes snijden en verdelen.
Whaha, ja schattig & kneuterig he. Ik vond dat natuurlijk altijd heel stom en wilde de hele Mars.
Maar op zich had moeders gelijk. Zo'n reep is een halve maaltijd en voegt weinig toe. Beter je snoeplust bevredigen met een klein beetje (en dan ook genoeg hebben) dan je ongans vreten. Zo'n ding is teveel voor kleintjes (en groterds).
  maandag 22 september 2008 @ 23:11:05 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61839330
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, wij rekken altijd maar 5 minuten na taebo en na bodyshap/steps/aerobics. Daarvan heb ik dus die dikke spieren?
een goede after-workout bestaat voor 5 minuten uit cooling down. ( hartslag weer omlaag krijgen etc )
en 15 minuten intensieve stretching. Elke spier moet echt even goed opgerekt worden.
Niet alleen scheelt dit spierpijn, maar krijg je ook veel mooiere vormen.
Voor mannen gaat dit niet op. Die moeten packen en helemaal niet rekken.
  maandag 22 september 2008 @ 23:14:21 #139
331 Merel
Be here now.
pi_61839421
SHE, het schema ziet er allemaal heel indrukwekkend uit, maar ik ben een beetje bang voor alle bodybuildmannen waar ik dan tussen moet staan en die vast heel hard moeten lachen om zo'n onzeker meissie dat niet weet hoe het moet Ik ga het wel doen hoor, maar ik vind het eng!!
  maandag 22 september 2008 @ 23:17:30 #140
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61839509
Het leuke is dat die bodybuild mannen jouw een coole chick gaan vinden omdat je meteen met een echt schema begint.
Zodra ze het schema zien zullen ze je prijzen om je goede start.
Trust me

En ik weet al helemaal zeker dat ze kritisch naar je uitvoering zullen kijken. Luister goed naar ze!
Beter is nog om 1 van die klerenkasten te vragen of hij je met de uitvoering wil helpen. Trainers op sportscholen zijn vaak te dom om hun veters te strikken, laat staan dat ze je goede aanwijzingen geven.
Maak er gebruik van!
pi_61839568
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou ja, als lunch op zich niet, maar als ontbijt is het vrij fors. Zeker voor iemand met een zittend beroep.
Het is meer omdat ik zelf enorm matig ben met alles. Zo ben ik opgevoed. Matig eten, 1 plakje vleeswaar of kaas of wat dan ook. Elke zondag kreeg ik een marsreep van opa, die werd dan in 5-en gesneden door mams en dan kregen we allemaal 1 stukje. Op zaterdag 1 klein bakje chips en 1 glas cola.

Dus als ik iemand ongelimiteerd zie eten dan kan ik me daar wel over verbazen Het idee komt niet eens bij me op. Daarom ken ik het fenomeen vreetbuien ook niet. Zit niet in mij
Dat minimale heeft hier juist tot vreetbuien geleid....Nu kon en mocht het ( van mezelf dan)
En ik vrat de wat hierboven beschreven staat rustig als portie..... Kon ook direct na het avondeten rustig nog een friet speciaal, mét snack wegwerken.... En dan even later een hele zak chips ofzo.....

Door dit jaren aan een stuk ( nou ja..... niet dagelijks heur) te doen voel ik gewoon niet meer wanneer ik genoeg heb.... en mn maag die rekt wel mee!
Moet zeggen dat mn porties groente nog steeds behoorlijk groot zijn, maar het gevoel "vol" te zitten komt wel steeds vaker terug gelukkig!
  maandag 22 september 2008 @ 23:21:55 #142
331 Merel
Be here now.
pi_61839645
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:17 schreef SHE het volgende:
Het leuke is dat die bodybuild mannen jouw een coole chick gaan vinden omdat je meteen met een echt schema begint.
Zodra ze het schema zien zullen ze je prijzen om je goede start.
Trust me

En ik weet al helemaal zeker dat ze kritisch naar je uitvoering zullen kijken. Luister goed naar ze!
Beter is nog om 1 van die klerenkasten te vragen of hij je met de uitvoering wil helpen. Trainers op sportscholen zijn vaak te dom om hun veters te strikken, laat staan dat ze je goede aanwijzingen geven.
Maak er gebruik van!
Jaja, zodra ik gestopt ben met blozen en me stom voelen zal ik ze om hulp en aanwijzigingen vragen

Maar qua eten op dagen dat ik niet sport dus, wel of niet die berg kh's?
  maandag 22 september 2008 @ 23:25:47 #143
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61839739
Elke dag precies dat eten wat er staat. Exact hetzelfde, elke dag.
7 dagen per week
1 maand lang. Bovendien zit in je huidige schema niet zoveel KH hoor.
Dan moet je mailen voor een nieuwe, want dan gaat je sport omhoog en dus ook je kh's en je vetten drastisch omlaag.
That's when the good stuff starts
  maandag 22 september 2008 @ 23:27:23 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61839784
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:19 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat minimale heeft hier juist tot vreetbuien geleid....Nu kon en mocht het ( van mezelf dan)
En ik vrat de wat hierboven beschreven staat rustig als portie..... Kon ook direct na het avondeten rustig nog een friet speciaal, mét snack wegwerken.... En dan even later een hele zak chips ofzo.....

Door dit jaren aan een stuk ( nou ja..... niet dagelijks heur) te doen voel ik gewoon niet meer wanneer ik genoeg heb.... en mn maag die rekt wel mee!
Moet zeggen dat mn porties groente nog steeds behoorlijk groot zijn, maar het gevoel "vol" te zitten komt wel steeds vaker terug gelukkig!
Kwestie van jezelf herprogrammeren dus
Wel knap dat je een begin gemaakt hebt. Dat is het halve werk denk ik.
  maandag 22 september 2008 @ 23:27:38 #145
331 Merel
Be here now.
pi_61839792
Oh god, waar ben ik aan begonnen
  maandag 22 september 2008 @ 23:28:57 #146
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61839832
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:27 schreef Merel het volgende:
Oh god, waar ben ik aan begonnen
Merel 2.0
The bionic version
pi_61839971
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Merel 2.0
The bionic version
  maandag 22 september 2008 @ 23:45:59 #148
331 Merel
Be here now.
pi_61840251
OK, volgende week ga ik ermee aan het werk Morgen even bij de sportschool binnenlopen om een mannetje te boeken dat me alles kan uitleggen. Deze week heb ik geen enkele avond na m'n werk de tijd om te gaan sporten en het weekend zit ook propvol (toen ik die afspraken maakte wist ik nog niet dat ik aan Merel 2.0 zou gaan werken ), maar vanaf maandag ga ik gewoon vrij máken. Ik krijg al spierpijn als ik eraan denk
pi_61840275
Spierpijn is fijn!
pi_61840297
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:27 schreef Aventura het volgende:

[..]

Kwestie van jezelf herprogrammeren dus
Wel knap dat je een begin gemaakt hebt. Dat is het halve werk denk ik.
Yup....Juiste knopjes omzeten en gewoon gáán!
  maandag 22 september 2008 @ 23:48:19 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61840315
Ik ga naar bed met LINDA! Trust!
  maandag 22 september 2008 @ 23:51:57 #152
14746 k_i_m
pi_61840416
Ik lig al in bed naast een snurkende man. Ik heb net de boel hier geflest, dus ik kan eindelijk ook gaan slapen . .
In my life
Why do I smile
pi_61842459
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik lig al in bed naast een snurkende man. Ik heb net de boel hier geflest, dus ik kan eindelijk ook gaan slapen . .
Je hebt de boel geflest?
pi_61842486
Wil ik gaan wegen, zijn de batterijen van mijn weegschaal op. Hij geeft aan dat ik 0,0 kg weeg.
  dinsdag 23 september 2008 @ 07:04:27 #155
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61842545
Nou, dan weet je toch genoeg?
pi_61842548
SHE, ik vergeet elke keer om je pakketje op te halen op het postkantoor. Zaterdag is de enige dag dat ik dat kan doen en ik ben het al twee keer vergeten. Ik móet het komende zaterdag echt ophalen, anders sturen ze het terug en dat zou wel érg ondankbaar lijken.
pi_61842553
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 07:04 schreef Sugar het volgende:
Nou, dan weet je toch genoeg?
Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn, straks waai ik van mijn fiets af.
  dinsdag 23 september 2008 @ 07:08:41 #158
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61842570
Ik zal mezelf eens opmeten weer. Waarschijnlijk zit er eerder wat bij, dan dat er wat af is.
  dinsdag 23 september 2008 @ 07:13:47 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61842581
Goedemorgen .

Wat is het vroeg . Had de wekker om 6:30 gezet en toen het 6:30 was op 6:45 . En dat blijkt prima te kunnen. Zit nu aan m'n yoghurt en over 10 minuten moet ik weg . Ik kan zelfs nog even fokken tussendoor! .
Niet meer actief op Fok!
pi_61842584
Mogguh dames.... Blerg...Ik ben misselijk en heb een knallende koppijn.
  dinsdag 23 september 2008 @ 07:23:09 #161
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61842630
He bah, ziek echt, vamp?
Sterkte.

En Viking, jij gaat gordijnrijgen, ringsteken en spijkerpoepen?
pi_61842647
Mwah... Wat snotterig, warm en dus misselijk en hoofdpijn.... Voel ook wat spierpijn opkomen dus ik hoop dat t ff doorzet, dan ben ik er ook vrij snel weer vanaf! (En maar hopen dat de rest dan niet meteen maar aangestoken wordt)
pi_61842695
Mogguh. Beterschap Vamp! Dat half-ziek zijn is echt vervelend.

En ik ga er weer vandoor. Vanavond rond etenstijd weer thuis, en dan lekker naar de bios . Fijne dag allemaal.
pi_61842801
Goedemorgen
Vandaag veelste veel te doen (zeker als je net een weekendje weg ben geweest)
Eerst college, dan mijn laatste 3,5 uur dataverwerken, dan mag ik snel naar mijn werk en vanavond mijn eerste buikdansles
pi_61842818
geen tijd om koffie te drinken in het DE café dus

hier een medium-drukke dag Ga zo richting UMC (waar de hoofdingang ook moge zitten ) naar de afdeling radiologie voor een soort van practicum-kijken-niet-aankomen-college bij "Orientatiecollege Toepassingsgebieden". Interessant, me dunkt.

Daarna hardlopen en spinnen verschuif ik wel naar morgen dan blijft het wat verspreid.
Zit weer onder de 70 en ga maar 's proberen om dat dit keer vol te houden.

Gisteravond nog even met mn moeder gebeld, en nu gaan we 3 oktober naar Les Miserables in het Beatrixtheater in R'dam, ben zeer benieuwd!

Zo na mijn crackers maar eens op de fiets springen en dan de hoofdingang zoeken
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:28:46 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61843068
Wat doe jij voor opleiding dan Moblo?

Oh en goeiesmorgens @ iedereen uiteraard!

.
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:30:16 #167
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61843082
Mijn enkel.
Auw.
Heeel erg auw.

Zo de dokter maar eens bellen
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:31:20 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61843096
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 06:43 schreef Isegrim het volgende:
Wil ik gaan wegen, zijn de batterijen van mijn weegschaal op. Hij geeft aan dat ik 0,0 kg weeg.
Wat goed Ise!

Gefeliciteerrrrrrd!!
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:37:49 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61843162
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef SHE het volgende:
Mijn enkel.
Auw.
Heeel erg auw.

dinsdag 23 september 2008 @ 08:55:20 #170
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61843373
Ik mag van de doc direct door naar EH
Omdat ik geen zwelling en geen blauwe plekken heb. Raar. Duimt u allen!
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:03:31 #171
331 Merel
Be here now.
pi_61843497
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef SHE het volgende:
Mijn enkel.
Auw.
Heeel erg auw.

Oh dat klinkt niet goed!

Ik ben vanochtend ook plat op m'n bek gegaan. Terwijl dat opstapje van de keuken naar de woonkamer er toch echt al zit sinds ik hier woon En dan voel je je zo alléén hè, als er niemand is die hoort hoe je ligt te jammeren!
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:05:40 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61843527
Ik was blij dat ik gisteren alleen was, want er kwamen echt hele kleurrijke scheldwoorden uit mijn waffel.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:06:14 #173
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61843536
Och arme dames hier! Ik duim dat je niks gebroken of gescheurd hebt, SHE! En Merel, gaat het alweer?
pi_61843705
sterkte/succes SHE

@Vivi: Informatiekunde aan de RU Nijmegen

semi-nerdisme dus
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:20:15 #175
331 Merel
Be here now.
pi_61843760
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:06 schreef Sugar het volgende:
Och arme dames hier! Ik duim dat je niks gebroken of gescheurd hebt, SHE! En Merel, gaat het alweer?
Alleen een gedeukt ego, daarvoor hoef je niet naar de EHBO
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:31:06 #176
14746 k_i_m
pi_61843938
Sterkte SHE, ik hoop dat het meevalt!
In my life
Why do I smile
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:40:03 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61844096
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
sterkte/succes SHE

@Vivi: Informatiekunde aan de RU Nijmegen

semi-nerdisme dus
Oh, ik dacht iets medisch n.a.v. je post .
pi_61844159
nee hoor, maar bij dit vak krijg je rond- en inleidingen bij werkgebieden waar Informatiekunde wordt toegepast zodat je weet wat er mogelijk is met je studie
Ja doei.
pi_61844273
tvp maar weer
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:51:57 #180
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61845656
Ik ben inderdaad niet geslonken sinds vorige week. Nou ja, een halve centimeter bij mijn kuiten, maar dat lijkt me meer meet-verschil dan echt heel plaatselijk afvallen.

Oh, oh, oh, hoe krijg ik die 3 kilo (of weet ik wat) er nog af?
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:53:56 #181
14746 k_i_m
pi_61845701
Geduld Sugar, gewoon geduld! .
In my life
Why do I smile
pi_61845830
Viking, er is 13 oktober een arbeidsmarktmiddag voor Letteren in de Academie. Je kunt je inschrijven op de site van de RUG, ik ga ook.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61846398
Is er eik al SHE EH nieuws?

Duurt me een beetje lang eik... ( mompelt iets van...wachten...foto's.. nog meer wachten en hopelijk met wat rust naar huis gestuurd.... Maar vrees iets anders.. ( zoontje had een scheurtje in zn pols....ook niks nie dik of blauw...)
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:37:34 #184
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61846595
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:28 schreef Vivi het volgende:
Wat doe jij voor opleiding dan Moblo?

Oh en goeiesmorgens @ iedereen uiteraard!

[ afbeelding ]

.
Gheghe, tjezus. O... daar zal je de koffie hebben.
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:00:07 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61847089
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, er is 13 oktober een arbeidsmarktmiddag voor Letteren in de Academie. Je kunt je inschrijven op de site van de RUG, ik ga ook.
Ik kreeg die mail ook, dus als het even kan ga ik ook . Dank je wel .

Ik ben een beetje . Dag twee zit erop en dat hele DSW hangt me nu al de keel uit. Het is zo'n kansloze toestand. De hele ochtend zit iedereen achter de pc te zoeken naar vacatures die er niet zijn (in Groningen). En als er wel vacatures zijn, dan moet je weer X jaar werkervaring hebben of ik kan het werk weer niet doen vanwege mijn slechthorendheid. Blijft over: simpel inpakwerk . Na 5 jaar hard studeren. En dat zullen ze me vroeg of laat ook gaan aansmeren, dus ik begin nu echt gestresst te raken. Ik moet snel wat anders vinden!
Wat ook al niet helpt is dat ik niet weet hoe lang ik nog in Groningen blijf. Misschien ben ik binnen twee weken wel weg.
Verder heb ik twee nachten achter elkaar slecht geslapen, dus dat helpt ook al niet. Gelukkig ga ik morgen naar de loopbaanochtend van de uni ipv naar de DSW, dus ik kan iig even wat langer slapen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:05:28 #186
331 Merel
Be here now.
pi_61847218
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Is er eik al SHE EH nieuws?

Duurt me een beetje lang eik... ( mompelt iets van...wachten...foto's.. nog meer wachten en hopelijk met wat rust naar huis gestuurd.... Maar vrees iets anders.. ( zoontje had een scheurtje in zn pols....ook niks nie dik of blauw...)
Die voet wordt nu vast geamputeerd
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:09:52 #187
331 Merel
Be here now.
pi_61847299
Jeetje Viking, ik wou dat ik een oplossing wist! Maar je bent dus niet gebonden aan de regio, je zou best willen verhuizen voor een baan? Aangezien je zegt dat je niet weet hoe lang je nog in Groningen blijft?
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:23:34 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61847642
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:09 schreef Merel het volgende:
Jeetje Viking, ik wou dat ik een oplossing wist! Maar je bent dus niet gebonden aan de regio, je zou best willen verhuizen voor een baan? Aangezien je zegt dat je niet weet hoe lang je nog in Groningen blijft?
Ja, ik wíl juist verhuizen. Naar de Randstad. Vandaar dat ik nu ook bezig ben met woonruimte in Amersfoort . Ik zal om meerdere redenen zó blij zijn als dat doorgaat! Hier is dus echt géén fatsoenlijk werk te vinden. Ik begin bijna spijt te krijgen van mijn studiekeuze... Had ik maar economie ofzo gestudeerd, dan had ik iig een baan gehad. Maar ja, had ik die baan dan ook echt léuk gevonden? Zucht. En uiteindelijk wil ik toch 'iets met schrijven' doen, alleen gaat het zo moeizaam!
Ik heb echt zin in die loopbaanochtend morgen, want dan kan ik mijn ei even kwijt bij een loopbaanbegeleider. Ik moet echt even op een rijtje krijgen wat ik kan en wat ik wil, want op dit moment zie ik mezelf tot m'n 65e stroopwafels bakken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:24:59 #189
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61847666
@ SHE: balen van je enkel, ik hoop dat t meevalt. Bedankt voor t schema. Een losse gewichten schema is precies wat ik zocht!

Kwak is gisteravond een beetje ingestort....long time coming... eindelijk eens uitgehuild bij een live vriendinnetje ipv alleen maar op internet te janken tegen jullie. Resultaat is wel dat ik er dus nu spontaan weer grip op heb, weet dat er veel, te veel, moet gebeuren nog deze maand maar voel me niet meer zo hopeloos en reddeloos...

Ik red t wel, gewoon een maandje doorbuffelen nog en dan weer tijd voor mezelf.

Ik wil nog wel wat zeggen over het onderwerp "dik" waar jullie het gisteren over hadden. Ik ben zo iemand namelijk, die zwaar obees was, met meer dan 30 kilo overgewicht (wel 40). En eerlijk gezegd zou ik jullie ook niet zo makkelijk kunnen vertellen hoe ik t "zo ver heb laten komen" het is namelijk iets dat je niet bewust expres zo doet. het is iets dat je negeert zoalng dat nog gaat...

Ik was als kind al dik, voel me ook al sinds mn 7e jaar te dik en te lelijk. mn kindertijd en tienertijd door gejojo's zonder bewust te lijnen. eerste bewuste lijnpoging op de middelbare school: op mn 17e toen van een kilo of 85 naar 78 afgevallen. en daarna aangekomen toen ik ging studeren (10 kilo door t niet meer fietsen en veel op stations lopen vreten) en toen ik op kamers ging nog 10-15 (op zn zwaarst woog ik 105) door vreetbuien en me erg ongelukkig te voelen.

op een gegeven moment zat ik in een vicieuze cirkel van mezelf lelijk en vies en niet de moeite waard vinden, het opgeven, nog meer eten, me nog rotter en vooral zieliger voelen...etc.

ik heb geprobeerd af te vallen al eerder, maar was nog nooit eerder in staat om voorbij het "ik ben zielig, ik mag niks meer" te komen. Daardoor lukt t nu wel....

maarreh, ik ben nog steeds vadsig en obees hoor en heb er geen enkele moeite mee dat niet-vadsige mensen ook strakker of dunner willen zijn. alleen mensen die zichzelf als slachtoffer beschouwen kunnen daar niet tegen. ik ben er dan ook van overtuigd dat dat soort mensen niet kunnen afvallen, niet blijvend...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61847687
Waarom dan Amersfoort Vik?
The way you rock'n'roll
pi_61847720
Amersfoort is heel goed te bereiken vanuit de Randstad, en ik geloof ook dat ze er kennissen/familie heeft wonen
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:31:22 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61847806
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
Amersfoort is heel goed te bereiken vanuit de Randstad, en ik geloof ook dat ze er kennissen/familie heeft wonen
Klopt.
Amersfoort is lekker centraal (kan zo uitwijken naar A'dam en Utrecht) en dat vind ik fijn.
Volgens mij hoort Amersfoort ook tot de Randstad?
Niet meer actief op Fok!
pi_61847826
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zelf in die regio gewoond dus dat het prima te bereiken is weet ik maar ik zelf zou het als het niks uit maakt het nog wat meer naar het westen zoeken. Maar kennissen/familie in de buurt is zeer zeker ook fijn. Vooral als het gehoor toch een beperking is.
The way you rock'n'roll
pi_61847845
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klopt.
Amersfoort is lekker centraal (kan zo uitwijken naar A'dam en Utrecht) en dat vind ik fijn.
Tja de Randstad is zo'n relatief begrip dat de meningen hierover verschillen.

Edit: volgens wikipedia behoort het er wel toe
The way you rock'n'roll
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:40:39 #195
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61848001
Amersfoort Randstad??? Serieus??

Voor mij is alles voorbij Utrecht "de provincie"
pi_61848068
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:40 schreef kwakveense het volgende:
Amersfoort Randstad??? Serieus??

Voor mij is alles voorbij Utrecht "de provincie"
Voor mij is de regio Amsterdam-Den Haag/Zoetermeer-Rotterdam- evt Dordrecht en Utrecht de randstad.

Alles buiten Amsterdam is uiteraard provincie

pi_61848081
Amersfoort ligt nauwelijks verder naar rechts dan Utrecht hoor.

De provincie vind ik wel heel laatdunkend klinken. Net alsof ze daar allemaal boeren zijn en een jaar achter lopen
The way you rock'n'roll
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:46:18 #198
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61848122
Ik kom uit de provincie ben ik nu een boer
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:46:20 #199
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61848125
(tsja ik kom uit t "groene hart" dus ik woon wel in de randstad maar ben stiekem ook ene provinciaaltje)

ik ben wel westelijk randstad georienteerd, wonend in Leiden. vind Den Haag en Amsterdam prima te doen, Utrecht is al een takke-eind met de trein...
pi_61848153
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klopt.
en Nijmegen
Ja doei.
pi_61848156
Utrecht is zeer zeker wel Randstad, dat het ver is zegt heulemaal niks

Bovendien wat voor trein neem jij dan want dat kan vrij vlot heur.
The way you rock'n'roll
pi_61848173
Amersfoort is alleen geen randstad vrees ik

srsly, als Amersfoort Randstad is
Ja doei.
pi_61848195
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Amersfoort ligt nauwelijks verder naar rechts dan Utrecht hoor.

De provincie vind ik wel heel laagdunkend klinken. Net alsof ze daar allemaal boeren zijn en een jaar achter lopen
Nooit gehoord van de Amsterdamse arrogantie?

http://www.hollandsite.nl/out.php?ID=237

Buiten dat, echt heel erg veel Amsterdammers zeggen dat. Dat was èèn van de eerste dingen die me opvielen toen ik hier net woonde.
pi_61848248
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:

Ik vind zelf ook van niet maar wikipedia zegt van wel
Het ligt in ieder geval niet volledig buiten de bewoonde wereld ofzo
The way you rock'n'roll
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:55:40 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61848327
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:48 schreef motorbloempje het volgende:

Als je maar niet denkt dat jij wèl in de Randstad woont, Mariken! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:57:22 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61848365
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en Nijmegen
Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:57:25 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61848368
Ik kan er wel om lachen. Die arrogante randstedelingen ( ) denken werkelijk dat de wereld op houdt buiten de Randstad. En als ze zich dan eenmaal gaan settelen, kindjes krijgen en een huis met tuin zoeken komen ze in zo'n gehucht aan de rand van de wereld terecht. En komen dan -oh schrik!- tot de ontdekking dat daar ook menselijk leven is Menselijk leven dat zich bar weinig aantrekt van wat de "übermensch" (de Randstedeling) voorschrijft als ideale levenswijze
pi_61848449
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nijmegen is Gelderland toch? Hoe kan een stad in Gelderland nou tot de Randstad behoren? Dacht dat dat alleen Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland was?
ik bedoelde dat je snel in Nijmegen zit
Ja doei.
pi_61848458
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je maar niet denkt dat jij wèl in de Randstad woont, Mariken! .
Randstad
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:05:46 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61848537
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Randstad
Randstad . Een vriendin van mij komt uit een gehucht in de buurt van Heerenveen en sinds zij in Utrecht woont is ze echt een superhippe stadsmeid geworden. Ik wil ook een hippe stadsmeid zijn . Ik vond het 7 jr geleden al heel wat toen ik van Friesland naar Groningen verkaste, maar inmiddels vind ik Groningen ook een boerengehucht .
Niet meer actief op Fok!
pi_61848543
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou Den Helder en Dordrecht vind ik ook al niet meer bij de Randstad horen hoor
The way you rock'n'roll
pi_61848555
dat ís het ook

maar de Randstad is bagger, met de bovengenoemde Randstad-arrogantie, -drukte en -alleen op de wereld-mentaliteit
Ja doei.
pi_61848564
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Die arrogante randstedelingen ( ) denken werkelijk dat de wereld op houdt buiten de Randstad. En als ze zich dan eenmaal gaan settelen, kindjes krijgen en een huis met tuin zoeken komen ze in zo'n gehucht aan de rand van de wereld terecht. En komen dan -oh schrik!- tot de ontdekking dat daar ook menselijk leven is Menselijk leven dat zich bar weinig aantrekt van wat de "übermensch" (de Randstedeling) voorschrijft als ideale levenswijze
Ik blijf mooi in het westen, ook met kinderen
The way you rock'n'roll
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:08:34 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61848582
quote:
t was maar n geintje... ik kom uit een dorpje, en ik zou daar idd best willen wonen als ik een gezin en een auto had. maar als jonge, vrijgezelle, kinderloze meid vind ik niks heerlijker dan in de stad wonen... ben er aan gewend nu...

@ DML: vanuit Leiden is Utrcht gewoon ver met de trein (ik vind alles ver wat meer dan 30 minuten is ) maar desalniettemin zeker randstad... maar wel t randje van de randstad
pi_61848588
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
dat ís het ook

maar de Randstad is bagger, met de bovengenoemde Randstad-arrogantie, -drukte en -alleen op de wereld-mentaliteit
Dat zeggen alleen mensen die niet in de Randstand wonen
The way you rock'n'roll
pi_61848590
quote:
Ik vond het vooral vreemd. Ja, Amsterdam is hoofdstad van ons land (iig representatief) en een prachtige stad, met relatief veel singles en immigranten. Maar toch, Rotterdammers bijvoorbeeld hoor ik nooit op zo'n manier over hun stad praten, terwijl ze er wel van houden. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld een hekel aan A'dam door die arrogantie.

Overigens heb ik wel een hekel aan kleine provinciale dorpjes met bekrompen inwoners. Dat dan weer wel
pi_61848599
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat zeggen alleen mensen die niet in de Randstand wonen
ik heb 22 jaar in Den Haag gewoond
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:10:06 #218
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61848616
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind den haag juist leuk
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:11:05 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61848634
"Vroeger" dacht ik zelf ook altijd dat hip, trendy en stads zijn het grote doel in het leven was. Langzamerhand heb ik ontdekt dat het zeker zijn charme heeft, maar dat het rustiger leven in een dorp zeker niet minder is. Al begrijp ik dondersgoed dat een twintiger zich niet in een dorp wil begraven.

Overigens heb ik nooit in de Randstad willen wonen. Mijn voorkeur gaat uit naar steden als Amersfoort, Zwolle en Alkmaar. Die hebben het beste (en slechtste ) van beide werelden.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:11:05 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61848636
Eén keer is wel genoeg.
pi_61848651
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Haha, zie mijn PI maar alsnog ervaar ik het niet zo.

Wel even vergeten dat jij op de wassenaarsestraat had gewoond, das waar ook
The way you rock'n'roll
pi_61848657
Den Haag

écht, ik ben zó blij dat ik nu hier in 't Oosten woon. Beste beslissing éver
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:14:08 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61848706
Jongens, mijn stukje over de arrogante Randstedeling was niet serieus bedoeld
Maar wie de schoen past trekke hem aan
pi_61848744
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
"Vroeger" dacht ik zelf ook altijd dat hip, trendy en stads zijn het grote doel in het leven was. Langzamerhand heb ik ontdekt dat het zeker zijn charme heeft, maar dat het rustiger leven in een dorp zeker niet minder is. Al begrijp ik dondersgoed dat een twintiger zich niet in een dorp wil begraven.

Overigens heb ik nooit in de Randstad willen wonen. Mijn voorkeur gaat uit naar steden als Amersfoort, Zwolle en Alkmaar. Die hebben het beste (en slechtste ) van beide werelden.
Ik beschouw mezelf verre van hip en trendy maar ik woonde in een klein dorp (wat overigens wel in de randstad ligt) en moest wennen aan de grote stad maar wil er nu zelfs mijn kinderen op laten groeien. Als ik terug ga naar het durp van vroegah dan heb ik totaal niet de behoefte er langer dan een paar uur te blijven terwijl het plan was om na de studie echt wel terug te verhuizen.
The way you rock'n'roll
pi_61848752
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
Jongens, mijn stukje over de arrogante Randstedeling was niet serieus bedoeld
Maar wie de schoen past trekke hem aan
Zo had ik 'm ook niet opgevat.

Maar eigenlijk was ik de 1e keer toen ik in Amsterdam kwam, al meteen verliefd op de stad Tja, en wat doe je dan? Dan ga je er wonen (en studeren) Ik wil hier eigenlijk ook niet meer weg (of het moet naar het buitenland zijn)

Zal nog wat worden, wil zijn kinderen absoluut niet op laten groeien in de stad en is helemaal gek op Friesland, en ik wil absoluut niet weg

Als ik uberhaupt kinderen wil
pi_61849499
Ik woon ook in Amsterdam, maar doe mij maar de provincie.... Ik vind het hier maar een trieste, drukke en lawaaiige boel.
Ik ben heus errug hip (naar eigen provinciale? maatstaven) maar ik zou nooit van mijn leven in A'dam willen blijven wonen. De stad trekt me helemaal niet. Zodra ik afgestudeerd ben, trek ik naar elders. Waarschijnlijk nog wel stad, want ik wil me idd niet in een dorrup begraven, al helemaal niet in zo'n dorp als waarin ik opgegroeid ben.

Maar in elk geval wég uit de Randstad. Alhoewel Amersfoort dan nog wel leuk lijkt. Maar verder weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik zou willen wonen...

OT: SHE wat een mooi thuistrainingsschema! Ik heb dumbells van 1 kilo maar die tape ik wel aanelkaar ofzo. Of een pak suiker eraan, want 1 kilo is me wel te licht.

Hoe kom ik aan zo'n eetschema dat jullie opeens allemaal lijken te hebben? Kan iemand mij dat ook sturen?
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:53:00 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61849529
Ik begin wel echt ook benieuwd te worden hoe het nu met SHE is.

Ai ai ai. Net bracht ik Maria na de lunch weer naar school (race tegen de klok altijd) en krak, breekt mijn fietsketting! Op de heenweg al! En Storm slaapt dan thuis!!!! Ik ben normaal dan een dik kwartier van huis en durf dat net aan. Maar nu moest ik nog een stuk naar school lopen en daarna nog helemaal terug!
Al met al is het goedgekomen, vaart erin en zweet in de nek: totaal een dik half uur van huis geweest. Maar mén, dat is niet leuk!
Maar ik heb mijn lichaamsbeweging even gehad net.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:01:32 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61849681
Oei Sugar. Dat is inderdaad even stressen! Gelukkig dat Storm niets heeft gemerkt.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:03:28 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61849714
Het was een lateraal ruptuur en fractuur

Ik zit dus in het gips.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:04:13 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61849732
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Het was een lateraal ruptuur en fractuur

Ik zit dus in het gips.
, ben je lekker klaar mee.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen trouwens?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:06:03 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61849760
Beterschap SHE! Nu je niet goed meer kunt lopen heb je natuurlijk wel tijd voor nieuwe lijstjes
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:07:43 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61849787
Oh, SHit!!!
pi_61849794
SHE

Beterschap!
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:09:15 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61849815
Ja! Ik mag een week niet bewegen dus ik kan me helemaal kapot typen.

@ Vik: Ik ging dweilen en koken tegelijk en was iets te snel met rennen door de keuken. Mijn enkel klapte naar binnen/buiten ( weet ik niet meer )
Pleurde voorover en kwam ook nog eens met mijn enkel op de vloer terecht.
Aangezien het niet blauw werd en ook niet dik, dacht ik dat ik'm verzwikt had.
Vanochtend deed het wel erg zeer, dus ff naar doc.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:13:09 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61849888
Zou je me dan kunnen helpen weer koolhydraten te introduceren in mijn dieet? Ik ben op gewicht (er mag eventueel nog wel een kilootje af) en ik merk dat ik het moeilijk vind normaal te eten. Óf ik eet op de manier zoals ik de afgelopen 6 weken heb gedaan, óf ik sla door en eet de hele dag koolhydraten, snoep en troep.
Beide wil ik niet. Ik merk ook dat, als ik koolhydraten eet, de spekjes direct op mijn buik gaan zitten
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:14:47 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61849922
Yep. Zal er vandaag even naar kijken. Het helpt enorm als je kort kan schetsen wat je zoal eet op een dag.
pi_61849928
Ah man dat is mooi kut.
Beterschap SHE
The way you rock'n'roll
pi_61849940
Ik wil SHE ook nog even bedanken voor de week eetlijstjes, weer een aantal snelle recepten erbij
Tevens ontzettend balen van de ruptuur, beterschap!
Smoke City - Underwater love
pi_61850030
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Plukie86 het volgende:

Hoe kom ik aan zo'n eetschema dat jullie opeens allemaal lijken te hebben? Kan iemand mij dat ook sturen?
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:21:19 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61850049
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:14 schreef SHE het volgende:
Yep. Zal er vandaag even naar kijken. Het helpt enorm als je kort kan schetsen wat je zoal eet op een dag.
O: 2 eieren óf 1 ei + magere melk en weetabix (1) óf magere melke en weetabix (2)
T: magere yoghurt, soms met fruit + rauwkost
L: meestal rauwkost (een salade ofzo) + een warm groentegerecht, soms met kip of vlees of vis
T: fruit, noten of rauwkost, afhankelijk van de stemming en wat mijn lichaam aangeeft. Soms ook een snoepje ofzo. In het weekend zelfgebakken taart.
D: zie lunch. Eén keer per dag vlees/vis/kip. Vaak eet ik ook nog een stukje kaas bij het eten.
T: incidenteel popcorn, kip o.i.d.

De dagen dat het niet helemaal naar wens loopt vergrijp ik me nog weleens aan een tosti met mayo, ijs (hoe groter hoe beter), whiskey e.a., en chinees eten.
pi_61850059
Beterschap voor SHE

* veiligheidsspeldje heeft even moeten wennen, maar voelt zich wel behoorlijk thuis in Rotterdam ondertussen
M'n eten gaat redelijk. Veel samen zijn, dus ik heb weinig exorbitante vreterij maar wel lekkere avondmaaltijden, veel beweging, maar toch ook redelijk wat extraatjes. Verder verveel ik me een beetje
Het mooi kotsende meisje.
pi_61850198
jemig, lekker dan SHE

sterkte
Ja doei.
pi_61850206
SHE, wat heb je in hemelsnaam gedaan?

Ik ben terug uit Rome. Massa's blaren op mijn voeten, last van mijn darmen, maar o wat was het heerlijk (warm!) en wat heb ik lekker gegeten. Gistereavond een leuke mozzarellabar bezocht; ho-ly shit, wat was dat lekker Er ligt nu een bol gerookte mozzarella in mijn koelkast, wat zal ik ermee doen?

Zo eens op de weegschaal
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:31:52 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61850281
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ben terug uit Rome. Massa's blaren op mijn voeten, last van mijn darmen, maar o wat was het heerlijk (warm!) en wat heb ik lekker gegeten. Gistereavond een leuke mozzarellabar bezocht; ho-ly shit, wat was dat lekker Er ligt nu een bol gerookte mozzarella in mijn koelkast, wat zal ik ermee doen?

Zo eens op de weegschaal
- zo eten
- mozarella verwerken in een salade
- gegrilde groente met gesmolten mozarella
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:31:55 #245
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61850283
quote:

Zo eens op de weegschaal
WB CF!!

Vertel alles!

Niks gedaan, gewoon koken en dweilen
Maar volgens chirurg die gekeken heeft was het een kwestie van tijd dat ik mijn enkel zou scheuren of breken,
Door dat die knie nooit meer is goedgekomen na het ongeluk ( jaja, zelfde been! ) heb ik natuurlijk al die jaren de schokken opgevangen met mijn enkel.
Die was natuurlijk al jaren overbelast.
Maar goed, zodra dit weer hersteld is ga ik eens broeden op een oplossing voor dat been, want hier hebben we natuurlijk geen zin an.

Wat is de schade van je vakantie?
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:35:56 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61850371
Overigens wel ziek dat ik het gisteren nog over dat ongeluk en mijn tragisch been heb gehad.
Ik ben een visionair!
pi_61850376
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

- zo eten
- mozarella verwerken in een salade
- gegrilde groente met gesmolten mozarella
Ik had gister een taartje van rijst met mozzarella en gegrilde aubergine, lekker dat dat was!!! Was ook die gerookte variant

SHE, jeetje mens, pootje omhoog dus maar weer!

Schade is een pond vergeleken met vrijdagochtend op m'n nuchtere maag. netto zal het dus minimaal zijn; we hebben ons suf gewandeld. Zo eens even wat blaren doorprikken en schoonmaken.

Fuck, wat is het hier koud! In Rome was het 22 graden en zonnig
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:38:45 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61850429
quote:

Zo eens op de weegschaal
Huh, ben je nu alweer terug? . Tempus fugit! Ik heb niet eens kans gezien in je koffer te stappen .
Niet meer actief op Fok!
pi_61850712
Even blij doen dat ik van mijn proefpersoonuren af ben
En nu snel door naar mijn werk
pi_61851358
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Huh, ben je nu alweer terug? . Tempus fugit! Ik heb niet eens kans gezien in je koffer te stappen .
Altijd even hartelijk, die Viking
Ik heb mijn blaren allemaal doorgeprikt; volgens mij moet ik nu minstens drie ons lichter zijn
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:23:21 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61851412
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Altijd even hartelijk, die Viking
Ik zat nog te twijfelen of ik dat stukje even tussen zou zetten en daarna dan iets liefs van "Ha, eindelijk ben je er weer. De periode dat je weg was leek een eeuwigheid te duren".
Maar ik was het vergeten .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 23 september 2008 @ 15:28:52 #252
70532 loveli
N
pi_61851533
Ik meld me ook weer eens. Vorige week (ongeveer 10 topics geleden) zat ik in Duitsland en bij terugkeer was ik meteen ziek, dus dat gaat weer lekker.

Even wat reacties op de topics die ik doorgelezen heb:

De buik van MoBlo heb ik dan gemist, maar die van Sugar is om jaloers op te zijn.
SHE, gefeliciteerd met de rechtszaak en sterkte met je enkel (goede reden om voorlopig niet meer te dweilen).
Tink, verstandige beslissing! Geen enkele baan is het waard dat je je zo voelt.
Tante BJ, weer erg leuke foto's en ik blijf er bewondering voor houden hoeveel jij kwijt bent.
Er kwam ook iets voorbij over soja, dat daar geen nuttige dingen in zouden zitten. Ik heb ooit een klok horen luiden over isoflavonoiden en dat die toch best goed voor je zijn.
Verder kwam mijn zus ermee dat uit een onderzoek was gebleken dat lokaal vetverbranden toch wel werkte, dus buikspieroefeningen, here I come (alleen de zelfdiscipline ontbreekt nog een beetje).

Verder mis ik Claudia en Minilot, hoewel die laatste vast weer een keer opduikt met een nieuw account ofzo.

En nu ben ik er weer even vandoor, er moet een IKEA-kast in elkaar.
crap in = crap out
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:32:06 #253
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61851616
voor Sjie... wat naar, van je enkel. beuh. hoop dat ie t snel weer gaat doen...

kwak zit in slaap te vallen op kantoor en niet omdat ik me verveel... straks maar even een powernap doen thuis...
  Vis een optie? dinsdag 23 september 2008 @ 15:33:13 #254
70532 loveli
N
pi_61851638
En wat betreft de randstad-discussie, ik heb er m'n hele leven gewoond, maar hoop toch echt dat ik de laatste helft in een rustig dorp mag slijten.
crap in = crap out
pi_61851665
SHE, sterkte met je enkel!
pi_61851731
Ik ga trouwens over een week of twee, drie beginnen met fitnessen. SHE, als je tips hebt om het allemaal effectiever t maken, hoor ik dat graag; om nou enkel die quadriceps te gaan trainen is ook zo wat
pi_61851850
Oh en de eetlijst voor vandaag:

O: stukje torta di lampone op het vliegveld Niet lekker; ik heb eergisteren een stuk op dat echt super was, maar dit was gewoon ranzig
L: twee kleine volkorenbolletjes met pindakaas, sambal, komkommer en een paar gebakken uitjes
T: smoothie yoghurt/framboos
T: rest van de komkommer
D: salade met kidneybonen, geroosterde paprika, rode ui, gekookt eitje, paar plakjes gebakken bacon oid, yoghurtdressing met koriander, handje naturel-tortillachips met home-made tomatensalsa.
T: gele kiwi.
pi_61852092
Lijstjes!
O: 2 crackers, T: nectarine , T: banaan, L: twee boterhammen, T: krentenbol

Vanavond lasagnette
Ja doei.
pi_61852282
Nou ,dat ging weer mis gisteravond met het gezond eten. Na een fles bubbels heb ik blijkbaar de zelfbeheersing van een 4-jarige, want er ging zo een half stuk kaas, een zak chips en een reep chocola achteraan Dus dat was weer midden in de nacht wakkerworden met de oude bekenden: kurkdroge mond, hartkloppingen en inktzwart schuldgevoel

Baal zo ontzettend dat ik na een halve week alweer in een oude fout verval. Wilde het zelfs eerst maar niet posten maar gewoon 1 dagje overslaan , maar dan vond ik mezelf een dubbele zwakkeling, en houdt het nut van het dieettopic voor mij ook op natuurlijk. Dan is het net zoiets als tegen jezelf liegen.

Maar ik geneer me wel dat ik dit blijkbaar zo slecht in de hand kan houden. Alsof er geen middenweg bestaat tussen puur gezond en met mate iets 'slechts'. Wil ook geen excuses of redenen bedenken die de vreetbuien 'verklaren'. Ik ben hier gewoon een slappeling in
pi_61852373
Troost je.... Ik heb (vanaf 12 uur) een hele zak mini brosjes leeggewerkt... ( wie stopt die dingen dan ook steeds in mn kast?!)
Enige pluspuntje is dat ik er in tegenstelling tot "normaal" kotsmisselijk van ben geworden! Hopelijk bedenk ik me dit in het vervolg van te voren.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:01:54 #261
14746 k_i_m
pi_61852383
Rome is ook niet in één dag gebouwd he? Dat die middenweg er nu niet is wil niet zeggen dat die er nooit zal komen .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:02:21 #262
14746 k_i_m
pi_61852396
Jee, wat ben ik dan voorbeeldig geweest, ik zit nog helemaal op schema vandaag .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:03:09 #263
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61852416
@ laureline: als je nou maar vooral veel tegen jezelf zegt dat je een slappeling bent, dan ga je t vanzelf geloven dat je dit niet kan, en gaat t volgende keer weer fout "want je bent toch een slappeling"

kop op! je kunt maar een kant op en dat is vooruit, of je nou een stapje de verkeerde kant op zet onderweg of niet. achterom kijken heeft in elk geval geen zin want dan blijf je rondjes lopen...

lijstje:
O: smacks ze zijn bijna op
T: een gele paprika
L: twee volkoren!!! boterhammen zonder boter (boter bah) met parmaham (ernaast)
T: een appel, als ik m straks nog weg krijg, of niks
D: gegrilde runderburger met gebakken krieltjes (in een lepeltje olijfolie) met een groene paprika
T: misschien die appel alsnog
pi_61852442
Vertel 's Kim, wat eet jij vandaag? En hoe bevalt de straffe eetlijst?
pi_61852515
Ghehehe... Ik weet gewoon dat ik die dingen niet in huis moet halen.. Maar eej eik moet ik er ook gewoon vanaf kunnen blijven!

Maar eerder had ik wel iets van ach...ben nou toch al de fout in gegaan, laten we er maar een grote friet oorlog achter aan gooien en dan een bak ijs ofzo...Nu ga ik weer braaf verder met mn schemaatje!
pi_61852543
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
Da was toch "pas" volgende week?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:10:54 #267
14746 k_i_m
pi_61852589
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef ColdFeet het volgende:

O: yoghurt
T: 2 boterhammen met pindakaas
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: stukje cervelaatworst
D: Chili

Nou, ik vind het wel meevallen, gewoon 4 boterhammen zoals altijd en dan nog extra yoghurt en worst
Volgende week schijnt het pas erg te worden .
In my life
Why do I smile
pi_61852681
Ik ben benieuwd naar je volledige lijsten! Kun je die PM'en?

Ik ga aan de wandel, naar de kine
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:17:24 #269
14746 k_i_m
pi_61852757
Ik heb inmiddels een dagtaak aan die lijsten, dus mail me maar .
In my life
Why do I smile
pi_61852882
Wbt beheersing: tja, ik weet van mezelf dat ik daar niet zo heel goed in ben (understatement dus koop ik het gewoon niet. Scheelt een hoop

Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen met hagelslag
T: Appel
L: 2 boterhammen met gerookte kipfilet en een lepeltje mayo
D: aardappelschijfjes met gehakt, ui en paprika uit de oven

(mijn diner heb ik nu al op, was flauw)

Straks neem ik nog gegrilde groenten; het plan was om courgette, cherrytomaatjes en paprika te gaan grillen En dan nog een bakje yoghurt ofzo
pi_61853001
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef vamperotica het volgende:

Maar eerder had ik wel iets van ach...ben nou toch al de fout in gegaan, laten we er maar een grote friet oorlog achter aan gooien en dan een bak ijs ofzo...
Ooo dit is echt zo genant herkenbaar

Dank voor de opbeurende woorden allemaal! En dat slappe, dat is juist wat ik niet wil zijn, dus het helpt wel als ik dat tegen mezelf zeg, soort afschrikmiddel zeg maar. Het is alleen zo moeilijk omdat ik 'vroegah' alles straffeloos weg kon kanen, nooit enig gevolg zag van mijn slechte gewoonte iedere avond nog een extra maaltijd chips, drop en chocola te nuttigen . Maar na een zwangerschap verandert dat blijkbaar

Lijstje vandaag (krijg dan ook gelijk zin om hele dag maar niet te eten, als straf, maar dat hou ik toch nooit langer dan een uurtje vol.)
O: yoghurt met bramen, sinaasappelsap
L: roerei met tomaat
T: ham-augurkrolletjes en 1 peer
en straks gazpacho als avondeten, misschien kip, vis of vegetarische burger erbij voor de eiwitjes...
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:29:03 #272
14746 k_i_m
pi_61853035
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef k_i_m het volgende:
Kan iemand dit in de OP zetten misschien?
In my life
Why do I smile
pi_61853040
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:22 schreef Ewelina het volgende:
Wbt beheersing: tja, ik weet van mezelf dat ik daar niet zo heel goed in ben (understatement dus koop ik het gewoon niet. Scheelt een hoop

Ik heb mijn ervoor naar de avondwinkel gestuurd.
pi_61853397
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Laureline het volgende:

[..]

Afspreken met je dat hij niet meer voor je naar de avondwinkel moet gaan
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:03:48 #275
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61853978
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Laureline het volgende:

[..]

Mijn lief zou me keihard uitlachen en in mijn kont neuken als ik hem om troep eruit zou sturen.

( excusez le mot )
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:04:25 #276
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61853991
wat zeg ik nou weer allemaal. It's the diclofenac talking!
pi_61854016
Ja ja... Slap excuus!
pi_61854110
bedankt vreetbui-dames

Nu wil ik cote d'or hazelnoot vanavond
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:24:08 #279
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61854491
ik heb net kippenkuifjes weggekaand niet al te desastreus (wel apart dat ik meer comfort haal uit kippenpootes dan uit chocolade) maar wel een eiwitheavy dagje zo...
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:28:16 #280
14746 k_i_m
pi_61854603
Nou heb ik ook honger! .
In my life
Why do I smile
pi_61855500
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef SHE het volgende:

[..]

WB CF!!

Vertel alles!

Niks gedaan, gewoon koken en dweilen
Maar volgens chirurg die gekeken heeft was het een kwestie van tijd dat ik mijn enkel zou scheuren of breken,
Door dat die knie nooit meer is goedgekomen na het ongeluk ( jaja, zelfde been! ) heb ik natuurlijk al die jaren de schokken opgevangen met mijn enkel.
Die was natuurlijk al jaren overbelast.
Maar goed, zodra dit weer hersteld is ga ik eens broeden op een oplossing voor dat been, want hier hebben we natuurlijk geen zin an.
Ah SHE Dat is niet het nieuws waar we op zaten te wachten. Weet je trouwens zeker dat je maar een weekje hoeft te rusten? Mijn week rust zou erop zitten, maar mn enkel is nog steeds dik en warm, nu moet ik afspraak met de huisarts gaan maken. En hij doet nog te vaak pijn. Heerlijk. Maar mijne zal niet gebroken zijn .

Trouwens, je hebt waarschijnlijk wel contact gehad met een fysio een paar jaar geleden, was die een beetje tof? Want dat zou misschien wel een goed idee zijn, om met hulp van een fysio de spieren in je bovenbenen (knie) en stabilisatieoefeningen te doen voor je enkel, misschien kom je dan van dat vervelende been af. Of je gaat op taekwondo, geweldig voor evenwicht en knieën . Ok, soms wat minder voor je enkel .
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
bedankt vreetbui-dames

Nu wil ik cote d'or hazelnoot vanavond
Het is deze week een AH bonus aanbieding . Uiteraard had ik mijn bonuskaart niet bij me.
pi_61855516
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef k_i_m het volgende:
Stakker
*profiel checkt
*mail stuurt
*onder de brievenbus gaat liggen

pi_61855598
had vandaag een nw tshirt in de post

Merel
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:29:33 #284
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61855896
ColdFeet, welkom terug!

Mijn lijstje:

O: Allbran F'nF met magere melk
T: 1 ei
L: Allbran F'nF met magere melk
L: 1 kipknakworst (van de kinderen meegepikt)
T: garnaaltjes, komkommer, ui, en weer gekookt ei erdoor
D: spinazie (weer a la creme) met gehakt.

Als iemand tips heeft voor me: graag!
pi_61856006
Sugar, jij liever dan ik, al die Allbran... Afijn, kun je niet beter de volgende keer verse spinazie etenin plaats van a la creme? Snel roerbakken met een teentje knoflook ofzo vind ik zelf veel smakelijker!

Je middagsnack ziet er goed uit
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:40:01 #286
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61856092
Ja, maar dat is echt met de kinderen, mijn man die het dan snel kookt. Gewoonte, kan wel altijd anders, maar is geen bewuste keuze van mij nu.
Ik kies zelf regelmatig voor een afwijkende maaltijd, maar dat gaat niet altijd.
pi_61856122
Over 2 uur mijn eerste buikdansles
pi_61856159
Die Allbran heb ik ook eens geprobeerd en ik vind het echt niet te vreten.

Lijstje van vandaag:

O: 2 eitjes
T: VitaLinea
L: twee zuurdesemboterhammen, 1x belegen kaas + mosterd, 1x geitenroomkaas
T: VitaLinea
T: 25 km fietsen
D: AH maaltijdsalade met lauwwarme geitenkaas in spek
T: 2 stukjes chocola
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:57:30 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61856500
Mijn lijstje van vandaag:

O: ei + magere melk met 1 weetabix + 1 verse vijg
T: een paar kleine koekjes
L: witlofsalade met dressing en kiemen + stukje kaas
T: 2 augurken met ham + bioreepje
D: hete kip (kipfilet met piripiri in tomatensaus met verschillende groente)
pi_61857428
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Mijn lief zou me keihard uitlachen en in mijn kont neuken als ik hem om troep eruit zou sturen.

( excusez le mot )
Dat is wel het gebruikelijke tarief ja

Net als avondeten gazpacho en japanse zalm. Mijn maakt die zo ontzettend lekker dat zelfs alle rotkinderen die niets lusten die door mijn kind naar huis worden meegesleept het heerlijk vinden
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:34:34 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61857598
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:29 schreef Laureline het volgende:

[..]

Net als avondeten gazpacho en japanse zalm. Mijn maakt die zo ontzettend lekker dat zelfs alle rotkinderen die niets lusten die door mijn kind naar huis worden meegesleept het heerlijk vinden
Dat klinkt goed! En ook wel low-carb verantwoord enzo. Doe 's receptje posten?
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:40:47 #292
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61857775
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:29 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ah! Een connaisseur!
pi_61858441

dinsdag 23 september 2008 @ 20:01:56 #294
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61858470
Saxay!
pi_61858668
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:01 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]

Geen blote-buik truitje?
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:12:24 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61858804
quote:
[ afbeelding ]

* Viking84 kijkt naar buiten.
Blijkbaar is het bij jou warmer weer dan hier .

Maar ziet er goed uit .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:23:22 #297
331 Merel
Be here now.
pi_61859099
Bah SHE, wat rot van die enkel! Laat je vent maar lekker voor je rennen nu jij het niet kan

Vandaag bij de sportschool binnengelopen en voor donderdag een mannetje geregeld dat me de boel gaat uitleggen. Ben benieuwd!
pi_61859126
quote:
[ afbeelding ]

Nu nog gaan buikdansen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:24:56 #299
14746 k_i_m
pi_61859150
Nou, als dat verdomde eten niet snel klaar is, eet ik mijn sokken op .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:25:12 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61859156
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah SHE Dat is niet het nieuws waar we op zaten te wachten. Weet je trouwens zeker dat je maar een weekje hoeft te rusten? Mijn week rust zou erop zitten, maar mn enkel is nog steeds dik en warm, nu moet ik afspraak met de huisarts gaan maken. En hij doet nog te vaak pijn. Heerlijk. Maar mijne zal niet gebroken zijn .

Trouwens, je hebt waarschijnlijk wel contact gehad met een fysio een paar jaar geleden, was die een beetje tof? Want dat zou misschien wel een goed idee zijn, om met hulp van een fysio de spieren in je bovenbenen (knie) en stabilisatieoefeningen te doen voor je enkel, misschien kom je dan van dat vervelende been af. Of je gaat op taekwondo, geweldig voor evenwicht en knieën . Ok, soms wat minder voor je enkel .
Taekwondo En dan als een soort Buffy lukraak vervelende en/of lelijke mensen op straat neermaaien met een welgemikte trap tussen de ogen .
quote:
Het is deze week een AH bonus aanbieding . Uiteraard had ik mijn bonuskaart niet bij me.
Als je het vraagt toetsen ze altijd zo'n bonusnr. voor je in .

Ik heb vandaag ook foto's laten maken van mijn been, synchroniteit! Ik heb al weken last van vage (als ik "niet definieerbaar, maar wel pijnlijk) steken in en rond het scheenbeen. En dan lees ik natuurlijk uitgerekend dan een of ander artikel over beenkanker .
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:28:46 #301
14746 k_i_m
pi_61859246
Ik heb overal steken, maar ik heb niks gelezen. Das dan weer mijn geluk .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')