Alles verveelt op den duur. ;{w Soms verlang ik er weer naar om me vadsig en lelijk te voelen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je goed voelen wordt minder aantrekkelijk als het te lang duurt.
Nee maar het nieuwe van een gezonde levenstijl raakt er wel vanaf, zeker als je op een gegeven moment er niet meer van afvaltquote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je goed voelen wordt minder aantrekkelijk als het te lang duurt.
Juist. Al was dat niks doen nou niet bepaald vrijwilligquote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, als je écht geen klap uitvoert maar wel lekker doorsnaait, dan wil het wel ja.
Echt? Wie dan? Vrienden?quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, neem van mij aan dat er ook een hoop jaloezie om de hoek kwam kijken toen ik erin slaagde om m'n echt overtollige kilo's kwijt te raken![]()
Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten.quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee maar het nieuwe van een gezonde levenstijl raakt er wel vanaf, zeker als je op een gegeven moment er niet meer van afvalt
De mensen die om mij geven stimuleren me juist, maar ik merk bij kennissen en bekenden dat er veel nijd en jaloezie is. En nee, die vinden het volgens mij niet echt leuk dat ik een goed figuur heb/krijg. Is eigenlijk ook niet zo boeiend omdat die mensen sowieso niet zo relevant zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Meen je dit echt?
Ik zou mezelf echt van kant maken als mijn omgeving zo in elkaar zou zitten.
Ik ben er echt met hart en ziel van overtuigd dat mijn omgeving mij altijd zal stimuleren het allerbeste uit mezelf te halen en dit soort dingen alleen zou aanmoedigen.
Mijn omgeving gaat juist steigeren als ik dingen doe die niet in mijn voordeel uitpakken.
Dat snap ik.quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Juist. Al was dat niks doen nou niet bepaald vrijwillig
Neuh, kennissenquote:
Misschien confronteert het hen ermee dat zij ook wel bepaalde dingen zouden willen veranderen, maar daar te zwak voor zijn / die keus niet durven te maken.quote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De mensen die om mij geven stimuleren me juist, maar ik merk bij kennissen en bekenden dat er veel nijd en jaloezie is. En nee, die vinden het volgens mij niet echt leuk dat ik een goed figuur heb/krijg. Is eigenlijk ook niet zo boeiend omdat die mensen sowieso niet zo relevant zijn.
hier dusquote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Hier dan:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_6ckg6w5gt
quote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Hier dan:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_6ckg6w5gt
Dat klinkt aantrekkelijk.....quote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten.Nee, dat is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |