abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61836916
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef Merel het volgende:

[..]

Nouja, als ik mezelf al niet dun genoeg vind, zal die dikke collega van mij wel denken dat ik haar helemáál vadsig vind! En dat is niet m'n bedoeling
Nou, je mag vadsige mensen toch best vadsig vinden? Ze weten zelf heus ook wel dat ze vadsig zijn.
pi_61837027
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Een ex-collega van me, maar met name haar vriend, volgen nu ook het SHE-eet.
Leuk om te zien dat het zo populair is
Alleen een dieet is toch echt niets voor mij, waarschijnlijk zou ik er wel eindelijk mee op gewicht komen maar ga het niet volhouden en kom dan weer keihard aan
pi_61837040
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, je mag vadsige mensen toch best vadsig vinden? Ze weten zelf heus ook wel dat ze vadsig zijn.
Het probleem is alleen dat ze het niet zo waarderen als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 22 september 2008 @ 22:06:57 #54
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61837215
Ik heb zat dikke mensen gezien die er ineens genoeg van hadden en af zijn gevallen. En ik ken ook genoeg dikke mensen die zichzelf altijd maar kwellen met mislukte afvalpogingen en die niks afvallen. Maar om nou te zeggen dat ik mezelf schuldig voel als ik wel afval, neuh. Ik moet er ook mijn stinkende best voor doen, en daar geef ik mezelf gewoon credits voor .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61837240
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Leuk om te zien dat het zo populair is
Alleen een dieet is toch echt niets voor mij, waarschijnlijk zou ik er wel eindelijk mee op gewicht komen maar ga het niet volhouden en kom dan weer keihard aan
Ik geloof dat ik voor het leven bekeerd ben. Ik voel me zó veel beter sinds ik me aan de SHE-regels houd! Ik wil niet anders meer. Als ik straks op gewicht ben zal ik vast wel weer 's aardappels e.d. eten, maar suiker blijft minimaal en veel van de andere richtlijnen zal ik ook blijven volgen, omdat ik me nu gewoon echt gezonder voel.
pi_61837294
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat ze het niet zo waarderen als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt.
Moeten ze ook mar naar SHE luisteren. En, misschien niet zo subtiel, maar bij écht vadsige mensen vraag ik me altijd af hoe ze het in vredesnaam zó ver kunnen hebben laten komen...
pi_61837372
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat dus. Ik wil best de wijsneus spelen, maar alleen op verzoek .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61837471
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Moeten ze ook mar naar SHE luisteren. En, misschien niet zo subtiel, maar bij écht vadsige mensen vraag ik me altijd af hoe ze het in vredesnaam zó ver kunnen hebben laten komen...
Ik zag laatst een foto van een vroegere vriendin. Die is ongeveer 2 keer zo breed als vroeger

En maar klagen dat ze zich lelijk voelt
  maandag 22 september 2008 @ 22:16:35 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61837531
Ach, met afvallen is het net als stoppen met roken. Je omgeving doet net alsof ze het tof vinden,maar eigenlijk willen ze helemaal niet dat het je lukt. Ze willen ten eerste dat je niet verandert en ten tweede niet geconfronteerd worden met het feit dat je je leven in eigen hand hebt.

Mijn man vertelde net trouwens dat hij zo trots op me is en dat ik er beter uitzie dan ooit Hij is er ook van overtuigd dat ik het volhou om minimaal 2 maal per week te sporten en gezond te eten. Lief hè?

Wat betreft salades met op mayo-yoghurtbasis: daar ben ik pas sinds kort mee begonnen. Voorheen maakte ik mijn salades altijd aan met balsamico-azijn, maar tegenwoordig maak ik ook af en toe een dressing met olie of mayo. Misschien niet de meest gezonde optie, maar wel een optie waarmee ik het vol kan houden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61837595
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:07 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik voor het leven bekeerd ben. Ik voel me zó veel beter sinds ik me aan de SHE-regels houd! Ik wil niet anders meer. Als ik straks op gewicht ben zal ik vast wel weer 's aardappels e.d. eten, maar suiker blijft minimaal en veel van de andere richtlijnen zal ik ook blijven volgen, omdat ik me nu gewoon echt gezonder voel.
Niet om negatief te doen maar dat zeg je nu natuurlijk maar hoe is het over 5 jaar?
In het begin raak je 'verslaafd' aan het goede en gezonde gevoel daarna word het wel minder
pi_61837612
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zag laatst een foto van een vroegere vriendin. Die is ongeveer 2 keer zo breed als vroeger

En maar klagen dat ze zich lelijk voelt
Ik voel me al minder aantrekkelijk met tien kilo te veel. Hoe moet je je voelen met dertig te veel...? Dat kan nooit goed zijn voor een mens. Ik herken wel dat je het laat 'versloffen', maar ik kan me niet goed voorstellen dat het keerpunt pas komt op het moment dat je écht obees bent...

Maar ja, laatst zag ik weer zo'n docu over een kliniek voor écht hele dikke mensen. Als in 200, 300 kilo.
pi_61837643
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet om negatief te doen maar dat zeg je nu natuurlijk maar hoe is het over 5 jaar?
In het begin raak je 'verslaafd' aan het goede en gezonde gevoel daarna word het wel minder
Ik zou niet weten waarom. Ik eet namelijk nu ook nog lekkerder. Niet dat ik niet af en toe uit de band spring, maar dat kan ook gewoon. Maar ik ga echt niet meer terug naar de hele dag van alles lopen te snaaien.
pi_61837648
quote:

[..]

:$

ik wilde hier vorige week al iets over zeggen, maar durfde niet

Zag iemand fietsen van nou, pak m beet >120kg.

Dan kan ik echt vol afgrijzen kijken en daar schaam ik me dan enigszins weer voor. Want ja, nee, iets kan een medische oorzaak hebben, etc. Net zoals ik sommige mensen in scootmobielen altijd vol twijfel aankijk of ze dat ding wel écht nodig hebben.

Wat ik écht oprecht (zonder twijfel) heel naar vind zijn te dikke jonge meiden in net te kleine broeken op een snorfiets zie rondkachelen, die nauwelijks harder gaan dan ik op mijn fietsje.... dan denk ik: ga lekker fietsen, dan raak je die dikke reet kwijt

En idd hetzelfde als de dames hierboven, over de dressings over de gezonde salade...etc.
Ja doei.
pi_61837668
quote:

[..]

Mwah, mij lukte het ook om in een jaar 20 kilo aan te komen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 september 2008 @ 22:21:34 #65
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61837682
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, met afvallen is het net als stoppen met roken. Je omgeving doet net alsof ze het tof vinden,maar eigenlijk willen ze helemaal niet dat het je lukt. Ze willen ten eerste dat je niet verandert en ten tweede niet geconfronteerd worden met het feit dat je je leven in eigen hand hebt.

Meen je dit echt?
Ik zou mezelf echt van kant maken als mijn omgeving zo in elkaar zou zitten.
Ik ben er echt met hart en ziel van overtuigd dat mijn omgeving mij altijd zal stimuleren het allerbeste uit mezelf te halen en dit soort dingen alleen zou aanmoedigen.

Mijn omgeving gaat juist steigeren als ik dingen doe die niet in mijn voordeel uitpakken.
pi_61837716
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mwah, mij lukte het ook om in een jaar 20 kilo aan te komen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 kilo in één jaar? Dat vind ik best knap.
pi_61837723
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom. Ik eet namelijk nu ook nog lekkerder. Niet dat ik niet af en toe uit de band spring, maar dat kan ook gewoon. Maar ik ga echt niet meer terug naar de hele dag van alles lopen te snaaien.
Waarom deed je het eerst dan anders? Toen moest je je er vast ook goed bij gevoelt hebben of iets voor terug gekregen hebben
Maar fijn dat het nu goed gaat en hopelijk is het inderdaad over 5 jaar nog zo en dan een nog slankere versie van Isegrim
pi_61837737
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Meen je dit echt?
Ik ben er echt met hart en ziel van overtuigd dat mijn omgeving mij altijd zal stimuleren het allerbeste uit mezelf te halen en dit soort dingen alleen zou aanmoedigen.

Mijn omgeving gaat juist steigeren als ik dingen doe die niet in mijn voordeel uitpakken.
Maar jij bedoelt met 'mijn omgeving' misschien andere mensen...
pi_61837746
quote:

[..]

Meen je dit echt?

Nou, neem van mij aan dat er ook een hoop jaloezie om de hoek kwam kijken toen ik erin slaagde om m'n echt overtollige kilo's kwijt te raken

Als jij echt zo'n omgeving hebt, dan zou ik me gelukkig prijzen
  maandag 22 september 2008 @ 22:23:56 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61837771
Nu, na zo'n twee maanden koolhydraat arm eten begin ik het wel moeilijk te krijgen. En dan krijg je dus zulke dagen als zondag Vandaag begon veelbelovend, tot de middag.Hier mijn lijstje:

O: 2 eieren
T: magere yoghurt + schaaltje komkommer
T: appel en peer
L: kleine portie zuurkook met een heel klein beetje gehakt en spekjes
T: magnum
D: een hele grote schaal witlofsalade met fijngehakte hazelnoten, appel en sinaasappel met een yoghurt-mayo-honing-mosterddressing + een plakje kaas
T: schaaltje komkommer
pi_61837817
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom deed je het eerst dan anders? Toen moest je je er vast ook goed bij gevoelt hebben of iets voor terug gekregen hebben
Ik denk dat ik in een soort vicieuze cirkel zat. Ik was een aantal kg aangekomen en voelde me daardoor niet zo aantrekkelijk meer en daardoor ging ik weer meer snaaien "want het maakte toch niet meer uit" of "want ik had het verdiend" of "want ik voelde me kut". Zoiets.
quote:
Maar fijn dat het nu goed gaat en hopelijk is het inderdaad over 5 jaar nog zo en dan een nog slankere versie van Isegrim
We shall see. Voor nu verloopt het voorspoedig.
pi_61837820
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

20 kilo in één jaar? Dat vind ik best knap.
De eerste kilo's kwamen erbij toen ik op kamers ging- anders eten en minder beweging

De rest kwam doordat ik bijna een jaar alleen maar in bed heb gelegen- met name door minder beweging dus. Al hielp mijn slechte eetpatroon daar wel bij
  maandag 22 september 2008 @ 22:25:23 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61837832
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, je goed voelen wordt minder aantrekkelijk als het te lang duurt .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 22 september 2008 @ 22:25:52 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61837847
Mijn vriendenkring bestaat uit 2 personen gelukkig en van die mensen weet ik zeker dat ze blij voor mij zijn. No matter what.
Mijn familie is goud en mijn lief is nog harder voor me dan ik zelf. Niet omdat hij veeleisend is, maar omdat hij weet met wie hij te maken heeft
Nee, ik kan wel zeggen dat ik nu in een 100% oprechte en harmonieuze omgeving verkeer.

Dat is ooit anders geweest, met 25 vrienden, 100 kennissen en vriendjes die mij niet waard waren.
pi_61837854
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De eerste kilo's kwamen erbij toen ik op kamers ging- anders eten en minder beweging

De rest kwam doordat ik bijna een jaar alleen maar in bed heb gelegen- met name door minder beweging dus. Al hielp mijn slechte eetpatroon daar wel bij
Ja, als je écht geen klap uitvoert maar wel lekker doorsnaait, dan wil het wel ja.
  maandag 22 september 2008 @ 22:26:21 #76
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_61837869
SHE: ook van deze meelezer bedankt voor het trainings-schema. Met mijn werktijden is regelmatig naar de sportschool ingewikkeld, maar dit kan ik wel gaan proberen!

Trouwens: ik ben ook verre van dik, en doe toch halfzacht aan het she-dieet. Gewoon om gezonder te eten en ook meer bewust te zijn van wat je eigenlijk allemaal naar binnen stopt. het liefst verorber ik namelijk elke dag een zakje van die apenkoppen-dropjes, bij voorkeur gedachteloos FOK!-kend.
Maar ik vertel het ook zelden aan iemand, word een beetje moe van het jij?! maar dat is toch nergens voor nodig?!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_61837875
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Alles verveelt op den duur. ;{w Soms verlang ik er weer naar om me vadsig en lelijk te voelen.
pi_61837888
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee maar het nieuwe van een gezonde levenstijl raakt er wel vanaf, zeker als je op een gegeven moment er niet meer van afvalt
pi_61837892
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, als je écht geen klap uitvoert maar wel lekker doorsnaait, dan wil het wel ja.
Juist. Al was dat niks doen nou niet bepaald vrijwillig
  maandag 22 september 2008 @ 22:27:30 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61837909
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou, neem van mij aan dat er ook een hoop jaloezie om de hoek kwam kijken toen ik erin slaagde om m'n echt overtollige kilo's kwijt te raken

Echt? Wie dan? Vrienden?
pi_61837941
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee maar het nieuwe van een gezonde levenstijl raakt er wel vanaf, zeker als je op een gegeven moment er niet meer van afvalt
Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten. Nee, dat is leuk.
  maandag 22 september 2008 @ 22:28:16 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61837943
quote:

[..]

Meen je dit echt?

De mensen die om mij geven stimuleren me juist, maar ik merk bij kennissen en bekenden dat er veel nijd en jaloezie is. En nee, die vinden het volgens mij niet echt leuk dat ik een goed figuur heb/krijg. Is eigenlijk ook niet zo boeiend omdat die mensen sowieso niet zo relevant zijn.
pi_61837948
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Juist. Al was dat niks doen nou niet bepaald vrijwillig
Dat snap ik.
pi_61837954
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Echt? Wie dan? Vrienden?
Neuh, kennissen
  maandag 22 september 2008 @ 22:28:57 #85
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61837962
Als ik iemand zie die een beetje dik is denk ik, zo zie ik er ook uit, morgen....

Bernie en ik zijn tof.
pi_61837982
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De mensen die om mij geven stimuleren me juist, maar ik merk bij kennissen en bekenden dat er veel nijd en jaloezie is. En nee, die vinden het volgens mij niet echt leuk dat ik een goed figuur heb/krijg. Is eigenlijk ook niet zo boeiend omdat die mensen sowieso niet zo relevant zijn.
Misschien confronteert het hen ermee dat zij ook wel bepaalde dingen zouden willen veranderen, maar daar te zwak voor zijn / die keus niet durven te maken.
pi_61838018
Wauw SHE..... Wat een heerlijk duidelijk schema!
Hier kennen we wat mee!
Super bedankt!!

Er is hier trouwens vast wel iemand die "Een strakke buik in 6 weken" van David Zinczenko heeft, of niet?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61838031
heb zelf totaal geen 'naar gevoel' bij de goede reacties die ik krijg...

alleen vind ik dat ze overdrijven als ze zeggen dat ik er goed uitzie en dat ik ' niet meer af moet gaan vallen, want dan blijft er niets meer over ' want er zit nog genoeg aan dat eraf moet
Ja doei.
pi_61838108
Doe mij ook eens dat schema? Denk niet dat ik het ga volgen, maar wil het graag even zien.

jong punt petra punt de aapje gmail punt com
pi_61838150
het staat hierboven Ise
Ja doei.
pi_61838160
quote:
hier dus
Ja doei.
pi_61838169
pi_61838183
Oh, ik let weer lekker op.
pi_61838198
Oh, kut. Ik dacht dat het een eetschema was.
pi_61838199
half 11 cup a soup?
Ja doei.
pi_61838225
Nou...Ik is dus momenteel een übervadsig tiepje en ik word juist een beetje misselijk van al die mensen die roepen....Jij...Dik???? Welnee joh

Hallo...Ik kom af en toe langs een spiegel en ik heb ogen....

En hoe het zover heeft kunnen komen?

3 kids in 5 jaar en vooral níet afvallen van borstvoeding geven speelt iets mee, maar vooral alles opvreten wat los en vast zit!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 22 september 2008 @ 22:36:56 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61838237
Ik heb denk ik maar 1 echt goede vriendin...en nog 2 of 3 meiden die ik regelmatig spreek. Ik had een hele hoop "kroegvrienden" en kennissen maar die zie ik niet meer nu ik niet meer (zo vaak) naar de kroeg kan, soms baal ik daarvan, maar aan de andere kant vind ik het vaak een opgave om contact echt te "onderhouden". Ik heb veel me-time nodig maar dat heeft dus ook zijn keerzijde.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 22 september 2008 @ 22:37:41 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61838264
Merel, je sportschema is gemaild.

Nu ben ik klaar he?
pi_61838266
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten. Nee, dat is leuk.
Dat klinkt aantrekkelijk.....
Hoelang ben je nu met het schema bezig?
  maandag 22 september 2008 @ 22:37:56 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61838268
Wie wil het schema ook naar mij PM'en?

Oja, dik zijn is een raar verschijnsel. Ik werd er zelf mee geconfronteerd toen iemand zich verbaasde over mijn vriend. 'Even wennen, jij met een dikke vriend' (hij is wel 100+). Heel bevreemdend; zo had ik het zelf nog niet ervaren. Het toont wel aan dat aantrekkingskracht in elk geval met meer factoren te maken heeft. Ik vind dikke mensen ook niet mooi, ik ben nooit dik geweest, zal het ook nooit worden, niemand in mijn familie is dik (noch te dun). Niemand van mijn familie en mijn omgeving heeft een problematische relatie met eten. Iedereen eet gematigd, maar wel 'normaal' en is slank. Behalve mijn partner. Ik vind het zelfs nu ik dit tik nog raar!
Ik, die strenge tante, die mensen die geen idee hebben van voeding en zich gedachteloos vol eten keihard veroordeelt en superdom vindt. Die in dieettopics post. Die enorm kritisch is op haar figuur en uiterlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')