Nou, je mag vadsige mensen toch best vadsig vinden?quote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Nouja, als ik mezelf al niet dun genoeg vind, zal die dikke collega van mij wel denken dat ik haar helemáál vadsig vind! En dat is niet m'n bedoeling
Leuk om te zien dat het zo populair isquote:Op maandag 22 september 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een ex-collega van me, maar met name haar vriend, volgen nu ook het SHE-eet.
Het probleem is alleen dat ze het niet zo waarderen als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt.quote:Op maandag 22 september 2008 21:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, je mag vadsige mensen toch best vadsig vinden?Ze weten zelf heus ook wel dat ze vadsig zijn.
Ik geloof dat ik voor het leven bekeerd ben. Ik voel me zó veel beter sinds ik me aan de SHE-regels houd! Ik wil niet anders meer. Als ik straks op gewicht ben zal ik vast wel weer 's aardappels e.d. eten, maar suiker blijft minimaal en veel van de andere richtlijnen zal ik ook blijven volgen, omdat ik me nu gewoon echt gezonder voel.quote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat het zo populair is
Alleen een dieet is toch echt niets voor mij, waarschijnlijk zou ik er wel eindelijk mee op gewicht komen maar ga het niet volhouden en kom dan weer keihard aan
Moeten ze ook mar naar SHE luisteren. En, misschien niet zo subtiel, maar bij écht vadsige mensen vraag ik me altijd af hoe ze het in vredesnaam zó ver kunnen hebben laten komen...quote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat ze het niet zo waarderen als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt.
Dat dus. Ik wil best de wijsneus spelen, maar alleen op verzoekquote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat ze het niet zo waarderen als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt.
Ik zag laatst een foto van een vroegere vriendin. Die is ongeveer 2 keer zo breed als vroegerquote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeten ze ook mar naar SHE luisteren. En, misschien niet zo subtiel, maar bij écht vadsige mensen vraag ik me altijd af hoe ze het in vredesnaam zó ver kunnen hebben laten komen...
Niet om negatief te doen maar dat zeg je nu natuurlijk maar hoe is het over 5 jaar?quote:Op maandag 22 september 2008 22:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik voor het leven bekeerd ben. Ik voel me zó veel beter sinds ik me aan de SHE-regels houd! Ik wil niet anders meer. Als ik straks op gewicht ben zal ik vast wel weer 's aardappels e.d. eten, maar suiker blijft minimaal en veel van de andere richtlijnen zal ik ook blijven volgen, omdat ik me nu gewoon echt gezonder voel.
Ik voel me al minder aantrekkelijk met tien kilo te veel. Hoe moet je je voelen met dertig te veel...? Dat kan nooit goed zijn voor een mens. Ik herken wel dat je het laat 'versloffen', maar ik kan me niet goed voorstellen dat het keerpunt pas komt op het moment dat je écht obees bent...quote:Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van een vroegere vriendin. Die is ongeveer 2 keer zo breed als vroeger
En maar klagen dat ze zich lelijk voelt
Ik zou niet weten waarom. Ik eet namelijk nu ook nog lekkerder. Niet dat ik niet af en toe uit de band spring, maar dat kan ook gewoon. Maar ik ga echt niet meer terug naar de hele dag van alles lopen te snaaien.quote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet om negatief te doen maar dat zeg je nu natuurlijk maar hoe is het over 5 jaar?
In het begin raak je 'verslaafd' aan het goede en gezonde gevoel daarna word het wel minder
:$quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeten ze ook mar naar SHE luisteren. En, misschien niet zo subtiel, maar bij écht vadsige mensen vraag ik me altijd af hoe ze het in vredesnaam zó ver kunnen hebben laten komen...
Mwah, mij lukte het ook om in een jaar 20 kilo aan te komenquote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Meen je dit echt?quote:Op maandag 22 september 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, met afvallen is het net als stoppen met roken. Je omgeving doet net alsof ze het tof vinden,maar eigenlijk willen ze helemaal niet dat het je lukt. Ze willen ten eerste dat je niet verandert en ten tweede niet geconfronteerd worden met het feit dat je je leven in eigen hand hebt.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mwah, mij lukte het ook om in een jaar 20 kilo aan te komen20 kilo in één jaar? Dat vind ik best knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom deed je het eerst dan anders? Toen moest je je er vast ook goed bij gevoelt hebben of iets voor terug gekregen hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Ik eet namelijk nu ook nog lekkerder. Niet dat ik niet af en toe uit de band spring, maar dat kan ook gewoon. Maar ik ga echt niet meer terug naar de hele dag van alles lopen te snaaien.
Maar jij bedoelt met 'mijn omgeving' misschien andere mensen...quote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Meen je dit echt?
Ik zou mezelf echt van kant maken als mijn omgeving zo in elkaar zou zitten.
Ik ben er echt met hart en ziel van overtuigd dat mijn omgeving mij altijd zal stimuleren het allerbeste uit mezelf te halen en dit soort dingen alleen zou aanmoedigen.
Mijn omgeving gaat juist steigeren als ik dingen doe die niet in mijn voordeel uitpakken.
Nou, neem van mij aan dat er ook een hoop jaloezie om de hoek kwam kijken toen ik erin slaagde om m'n echt overtollige kilo's kwijt te rakenquote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Meen je dit echt?
Ik ben er echt met hart en ziel van overtuigd dat mijn omgeving mij altijd zal stimuleren het allerbeste uit mezelf te halen en dit soort dingen alleen zou aanmoedigen.
Mijn omgeving gaat juist steigeren als ik dingen doe die niet in mijn voordeel uitpakken.
Ik denk dat ik in een soort vicieuze cirkel zat. Ik was een aantal kg aangekomen en voelde me daardoor niet zo aantrekkelijk meer en daardoor ging ik weer meer snaaien "want het maakte toch niet meer uit" of "want ik had het verdiend" of "want ik voelde me kut". Zoiets.quote:Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom deed je het eerst dan anders? Toen moest je je er vast ook goed bij gevoelt hebben of iets voor terug gekregen hebben
We shall see.quote:Maar fijn dat het nu goed gaaten hopelijk is het inderdaad over 5 jaar nog zo
en dan een nog slankere versie van Isegrim
De eerste kilo's kwamen erbij toen ik op kamers ging- anders eten en minder bewegingquote:Op maandag 22 september 2008 22:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
20 kilo in één jaar? Dat vind ik best knap.
Ja, je goed voelen wordt minder aantrekkelijk als het te lang duurtquote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet om negatief te doen maar dat zeg je nu natuurlijk maar hoe is het over 5 jaar?
In het begin raak je 'verslaafd' aan het goede en gezonde gevoel daarna word het wel minder
Ja, als je écht geen klap uitvoert maar wel lekker doorsnaait, dan wil het wel ja.quote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De eerste kilo's kwamen erbij toen ik op kamers ging- anders eten en minder beweging
De rest kwam doordat ik bijna een jaar alleen maar in bed heb gelegen- met name door minder beweging dus. Al hielp mijn slechte eetpatroon daar wel bij
Alles verveelt op den duur. ;{w Soms verlang ik er weer naar om me vadsig en lelijk te voelen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je goed voelen wordt minder aantrekkelijk als het te lang duurt.
Nee maar het nieuwe van een gezonde levenstijl raakt er wel vanaf, zeker als je op een gegeven moment er niet meer van afvaltquote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je goed voelen wordt minder aantrekkelijk als het te lang duurt.
Juist. Al was dat niks doen nou niet bepaald vrijwilligquote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, als je écht geen klap uitvoert maar wel lekker doorsnaait, dan wil het wel ja.
Echt? Wie dan? Vrienden?quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, neem van mij aan dat er ook een hoop jaloezie om de hoek kwam kijken toen ik erin slaagde om m'n echt overtollige kilo's kwijt te raken![]()
Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten.quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee maar het nieuwe van een gezonde levenstijl raakt er wel vanaf, zeker als je op een gegeven moment er niet meer van afvalt
De mensen die om mij geven stimuleren me juist, maar ik merk bij kennissen en bekenden dat er veel nijd en jaloezie is. En nee, die vinden het volgens mij niet echt leuk dat ik een goed figuur heb/krijg. Is eigenlijk ook niet zo boeiend omdat die mensen sowieso niet zo relevant zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Meen je dit echt?
Dat snap ik.quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Juist. Al was dat niks doen nou niet bepaald vrijwillig
Neuh, kennissenquote:
Misschien confronteert het hen ermee dat zij ook wel bepaalde dingen zouden willen veranderen, maar daar te zwak voor zijn / die keus niet durven te maken.quote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De mensen die om mij geven stimuleren me juist, maar ik merk bij kennissen en bekenden dat er veel nijd en jaloezie is. En nee, die vinden het volgens mij niet echt leuk dat ik een goed figuur heb/krijg. Is eigenlijk ook niet zo boeiend omdat die mensen sowieso niet zo relevant zijn.
hier dusquote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Hier dan:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_6ckg6w5gt
quote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Hier dan:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_6ckg6w5gt
Dat klinkt aantrekkelijk.....quote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het terugvallen straft zichzelf erg goed af. Dan zit ik weer een hele avond met buikpijn scheten te laten.Nee, dat is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |