Op de piste zie je weinig verschil tussen een jongere en een volwassene ... iedereen is ingepakt in jas/muts/bril en doet zijn ding. En je zal niet de enige zijn die continue omvalt, dus dat je beginner bent valt ook niet al te erg opquote:Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Merel het volgende:
Ik heb nog nooit gewintersport
En nu voel ik me er al te oud voor om nog te beginnen en het helemaal te moeten leren
Op zich zou ik het ook wel willen proberen... Maar ik ken niemand die met me mee zou willen!quote:Op maandag 22 september 2008 20:30 schreef Chicolate het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
Op de piste zie je weinig verschil tussen een jongere en een volwassene ... iedereen is ingepakt in jas/muts/bril en doet zijn ding. En je zal niet de enige zijn die continue omvalt, dus dat je beginner bent valt ook niet al te erg op. Als je het echt wil, kan je het nog leren. Nooit te laat.
Neeeeee helaas niet meer. Ben ook nooit lid geworden van een vereniging, al heb ik daar achteraf wel spijt van. Ik heb trouwens wel wat vriendinnen die wintersporten, maar die zitten vastgekleefd aan hun ventquote:Op maandag 22 september 2008 20:43 schreef Chicolate het volgende:
@Merel: ik meen te herinneren dat jij nog studeert ofzo, en de meeste studie/studentenverengingen organiseren wel een wintersportweek.
Die hebbik, en ik kan het bestand ook niet openen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef k_i_m het volgende:
SHE, gebruik je de nieuwste versie van Word toevallig??
dat dusquote:Op maandag 22 september 2008 20:46 schreef Merel het volgende:
[..]
Die hebbik, en ik kan het bestand ook niet openen.
Zoals elk weldenkende vrouw werk ik op Ubuntuquote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef k_i_m het volgende:
SHE, gebruik je de nieuwste versie van Word toevallig??
yes!quote:Op maandag 22 september 2008 21:03 schreef k_i_m het volgende:
Oh, nu je er toch bent; mag ik dagen omdraaien van schema 2? Morgen en overmorgen komt mijn wederhelft laat thuis. Morgen staat de chili op het menu, dus dat kan ie warm maken als hij thuis is, maar met de zalm en broccoli lukt dat niet. Mag ik dan de rijst maken die later in de week gepland staat?
Wat heb je dat mooi gemaaktquote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Hier dan:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_6ckg6w5gt
Dankjewelquote:Op maandag 22 september 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Hier dan:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_6ckg6w5gt
Viefelepief, ik doe niet aan hyves. Ik vind Hyves wel zo enorm zijn doel voorbij geschoten ellendige klefbende dat ik mij daar enorm van distantieer. Ik bedoel; een profielensite, waarbij je 9 van de 10 profielen niet kan zien omdat mensen ze afschermenquote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef Vivi het volgende:
Kim, PM me dat eetlijstje eens, ik hoor allerlei verrukkuluks voorbij komen!
En neem es Haifs, sloerie.
Ik heb geen MSNquote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Viefelepief, ik doe niet aan hyves. Ik vind Hyves wel zo enorm zijn doel voorbij geschoten ellendige klefbende dat ik mij daar enorm van distantieer. Ik bedoel; een profielensite, waarbij je 9 van de 10 profielen niet kan zien omdat mensen ze afschermen. Like, eh, why bother? Maak dan niks weet je
.
Zodoende mis ik dus vanalles, maar daar heb ik me overheen gezet. Als het belangrijk is bellen ze wel. MSN staat hier trouwens wel gewoon anus. Dus we kunnen als troost wel msn-en.
Behalve mijn vriend en mijn ouders niet, maar goed ben ook nog niet echt slankquote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef Merel het volgende:
Maar uh, jullie hebben dus nooit mensen in je omgeving die je voor gek verklaren omdat je af wilt vallen en die dan aan je kop gaan zeuren dat je niet mee gaat patat eten ofzo?
Heerlijk afschuwelijk programma! En Bridget die net doet alsof ze 't allemaal belachelijk maakt, maar dat lukt dan niet zo goed omdat ze 't eigenlijk allemaal geweldig vindtquote:Op maandag 22 september 2008 21:29 schreef Vivi het volgende:
Ow, ik ga ff naar die vreselijke Bridget koekeloeren!
Oh ja hoor. Bij mijn vakantiewerk keek iedereen vreemd op omdat ik altijd een complete komkommer meesleepte, en die aan het eind van de dag op was. Aan het eind hadden een aantal het al overgenomen. Verder eet ik meestal gewoon met vrienden, die weten dat ik een dieet volg (ok, vanwege buikpijn enzo, maar toch een dieet) en vinden dat niet vreemd. Laat ze lekker praten, jij weet wat gezond en goed voor je isquote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef Merel het volgende:
Maar uh, jullie hebben dus nooit mensen in je omgeving die je voor gek verklaren omdat je af wilt vallen en die dan aan je kop gaan zeuren dat je niet mee gaat patat eten ofzo?
Neh, in mijn omgeving alleen dertigers...en die weten dondersgoed waarom ik geen patat ga eten.quote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef Merel het volgende:
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef Merel het volgende:
Ik voel me altijd zo lullig tegenover écht dikke mensen, alsof ik geen recht van spreken heb zeg maar.
Ik denk dat sommige toch wel kunnen waarderen als je zou uitleggen dat het niet zo gezond is. Sommige willen wel echt leren, maarja genoeg zouden inderdaad ook niet zo blij op reageren.quote:Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me altijd pas echt lullig tegenover mensen die zeggen te lijnen en daarom salade meenemen, maar er vervolgens een halve fles dressing op mayobasis overheen knijpen en gezond bezig denken te zijn. Of mensen die denken dat een sultana ubergezond is. Hun keuze om dat te eten, heb ik niets mee te maken, maar vind het wel zielig ... ik zeg er pas wat van als ze me om mijn mening vragen
. ("ja eet dan een sultana, geen rijswafels" Nee sultana is gezond wilde je zeggen, kan net zo goed een hap suiker nemen "mja ok")
Nouja, als ik mezelf al niet dun genoeg vind, zal die dikke collega van mij wel denken dat ik haar helemáál vadsig vind! En dat is niet m'n bedoelingquote:Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef Liejannuh het volgende:
Het klinkt erg gecompliceerd Merel!
Een ex-collega van me, maar met name haar vriend, volgen nu ook het SHE-eet.quote:Op maandag 22 september 2008 21:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige toch wel kunnen waarderen als je zou uitleggen dat het niet zo gezond is. Sommige willen wel echt leren, maarja genoeg zouden inderdaad ook niet zo blij op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |