Gewoon de voorkant eraf rukkenquote:Op zondag 21 september 2008 13:56 schreef Merel het volgende:
Ieuw die kreeften! Ik snap niet hoe mensen dingen kunnen eten die er zo uitzien
Ik hou niet van vlees en vis waarin ik nog zie wat voor vorm het beest oorspronkelijk hadquote:Op zondag 21 september 2008 13:59 schreef Isegrim het volgende:
Gewoon de voorkant eraf rukkenen je hebt een heerlijk hapje.
dat snap ik ook nietquote:Op zondag 21 september 2008 14:01 schreef Laureline het volgende:
Maten zijn sowieso veroorzakers van raar gedrag. Ik begrijp ook nooit vrouwen die zich persé dan in een 36 moeten persen, omdat het een 36 is, terwijl ze in één maatje groter er veel beter en slanker uitzien. Niemand kijkt toch op die labeltjes aan de binnenkant!
Kreeften enzo zijn heerlijk!quote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik hou niet van vlees en vis waarin ik nog zie wat voor vorm het beest oorspronkelijk had
Hypocrieteling.quote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik hou niet van vlees en vis waarin ik nog zie wat voor vorm het beest oorspronkelijk had
Ja, maar dan kunnen ze zeggen dat ze in 36 passenquote:Op zondag 21 september 2008 14:01 schreef Laureline het volgende:
Maten zijn sowieso veroorzakers van raar gedrag. Ik begrijp ook nooit vrouwen die zich persé dan in een 36 moeten persen, omdat het een 36 is, terwijl ze in één maatje groter er veel beter en slanker uitzien. Niemand kijkt toch op die labeltjes aan de binnenkant!
Jaaaaa sorry maar ik wist even geen leuke quote uit het eind van het topicquote:Op zondag 21 september 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Wat een saaie TT, Merel. Had toch wel iets beters verwacht van jou.
andere winkels vinden een maat 36 een Lquote:Op zondag 21 september 2008 14:07 schreef Laureline het volgende:
Mannen hebben vaak juist helemaal geen benul wat voor maat ze dragen, die gaan veel zorgelozer door het leven. Terwijl je je als vrouw echt bezighoudt met: Oe, ben ik ineens een 40 ipv een 38![]()
Sommige merken, weet even geen voorbeeld, hebben ook expres een maatvoering waarbij alles te groot valt, zodat iedereen denkt: wauw, ik pas een 34! Kopen maar! Ook een tactiek ...
Dat vind ik echt té triest gewoon. Die maten zouden gewoon vast moeten staan.quote:Op zondag 21 september 2008 14:07 schreef Laureline het volgende:
Mannen hebben vaak juist helemaal geen benul wat voor maat ze dragen, die gaan veel zorgelozer door het leven. Terwijl je je als vrouw echt bezighoudt met: Oe, ben ik ineens een 40 ipv een 38![]()
Sommige merken, weet even geen voorbeeld, hebben ook expres een maatvoering waarbij alles te groot valt, zodat iedereen denkt: wauw, ik pas een 34! Kopen maar! Ook een tactiek ...
Of de Zara en Vero Moda! Paste ik bij de laatste een jurkje, was zelfs de L veel te klein. Terwijl mijn bovenwijdte 90 is, en taille 70. Ik vind mezelf echt mooi, maar wilde toen liefst ook onzichtbaar de winkel uit hollenquote:Op zondag 21 september 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
andere winkels vinden een maat 36 een L(Coolcat en zulks, goh, hoe zouden 14 jarige meisjes toch aan anorexia komen?
)
Mja inderdaad. Zou zoveel schelen als sommige meiden gewoon een broek maatje groter zouden nemen, zodat het vet niet over de rand komt hangen. Hoeven die meiden niet eens dik te zijn, maar 38 ipv de 34 die ze aantrekken ... erg jammer. Ik kijk altijd gewoon wat het leukst staat, boeit me niet welke maat het is. Alleen met online kleren kopen baal ik wel van de maat, heb al wel vaker verkeerde maat gehadquote:Op zondag 21 september 2008 14:01 schreef Laureline het volgende:
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik maak ze nooit zelf, mijn vader is de expert. We doen er ook niet altijd die groentes op, maar ik meen ze gezien te hebben in de koelkast. De mijne heeft in principe best veel groente jaquote:Op zondag 21 september 2008 15:00 schreef Plukie86 het volgende:
Oe Chico dat klinkt ook lekker.![]()
![]()
Jij hebt er zeker meer groente op dan ik, dus die van jou zal wel gezonder zijn.
Maar verbrandt die roerbakgroente niet gauw in de oven?
Hier idem dito. En van S tot L hangt er naast...quote:Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Plukie86 het volgende:
Hier heb ik ook kleding van maat 36 tot maat 42 in de kast liggen.En het past allemaal.
Ik vind ze ook vies. Ooit een keer heel ziek van 'lobster', wtf is dat in het Nederlands? geworden, en sindsdien heb ik een beetje een aversie tegen die dingen. Tcoh moet ik het elke keer proberen. Maar, dit is blijkbaar een Zweedse traditie. Je ee kreeft, drinkt donker bier, en tussendoor zing je liedjes en drink je schnaps.quote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef Merel het volgende:
Ik zei dus...
Ieuw die kreeften! Ik snap niet hoe mensen dingen kunnen eten die er zo uitzien
Net kleding doorgepast voor een modeshow waaraan ik binnenkort meeloop, voor een kledingwinkeltje in een dorp hier in de buurt, heel schattigIk heb voor die show kleding van maat M t/m XL en het zit allemaal goed. Dat vind ik dus echt bewijs dat kledingmaten niets zeggen, ze verschillen zoveel per merk en zelfs per kledingstuk!
oh, en m'n handen stinken er nog steeds naar...tijd om eens te gaan douchen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind ze ook vies. Ooit een keer heel ziek van 'lobster', wtf is dat in het Nederlands? geworden, en sindsdien heb ik een beetje een aversie tegen die dingen. Tcoh moet ik het elke keer proberen. Maar, dit is blijkbaar een Zweedse traditie. Je ee kreeft, drinkt donker bier, en tussendoor zing je liedjes en drink je schnaps.
Wow, vet relaxt, dat hebben we hier in R'dam niet eens.quote:Op zondag 21 september 2008 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even boodschappen doen.
Jaja, ik ben tot de ontdekking gekomen dat de Jumbo Euroborg op zondag van 16 tot 21 uur open is.
quote:Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wow, vet relaxt, dat hebben we hier in R'dam niet eens.
In Almere is bijna iedere supermarkt de hele zondag geopendquote:Op zondag 21 september 2008 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..], ik dacht dat ze dat in alle grote steden hadden? Is de AH ook niet open dan? Op koopzondag is de AH wel open hier en ook de AH in het ziekenhuis is altijd open op zondag, maar dat is maar zo'n kleintje.
Het is ook nog eens een supermooie supermarkt met een fantastisch assortiment, dus ik voel me net als een klein kind in een speelgoedwinkel.
Volgens mij is de laatste hier tot 19:00 op zondag. Je hebt wel avondwinkels, maar die zijn drie keer zo duur.quote:Op zondag 21 september 2008 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..], ik dacht dat ze dat in alle grote steden hadden? Is de AH ook niet open dan? Op koopzondag is de AH wel open hier en ook de AH in het ziekenhuis is altijd open op zondag, maar dat is maar zo'n kleintje.
Het is ook nog eens een supermooie supermarkt met een fantastisch assortiment, dus ik voel me net als een klein kind in een speelgoedwinkel.
Haha mutsquote:Op zondag 21 september 2008 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
nee hoor, schommel nog steeds rond de 70kg
wat is daarquote:Op zondag 21 september 2008 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
srsly
foto van mn instroductie
[ afbeelding ]
iets met![]()
Super de Boer, de Meentquote:Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wow, vet relaxt, dat hebben we hier in R'dam niet eens.
gimme 20!!quote:Op zondag 21 september 2008 15:21 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Hier idem dito. En van S tot L hangt er naast...![]()
Maar... ik paste vanochtend weer met gemak in een broek met maat 38 en was blij! Niet omdat het maat 38 is maar omdat ik 'm een maand geleden echt niet dicht kreeg.
Lijstje voor vandaag;
Brunch met roereitje met tomaat en stukjes magere ham, twee cracottes
T: Vitalinea yoghurt, verse frambozen
Vanavond eten bij vrienden die nogal bourgondisch ingesteld zijn vandaar dit korte lijstje.
Informatiekunde... was ook de enige damequote:Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef Laureline het volgende:
Wat is dat voor studie? Ik zie alleen maar mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |