abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2008 @ 13:58:47 #1
331 Merel
Be here now.
pi_61798618

Het vorige deel: Slank de herfst in #233: Bijna allemaal terug van vakontie. (by KIM)

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61798642
fipo
Ja doei.
pi_61798647
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:56 schreef Merel het volgende:
Ieuw die kreeften! Ik snap niet hoe mensen dingen kunnen eten die er zo uitzien
Gewoon de voorkant eraf rukken en je hebt een heerlijk hapje.
  zondag 21 september 2008 @ 14:00:06 #4
331 Merel
Be here now.
pi_61798649
Ik zei dus...

Net kleding doorgepast voor een modeshow waaraan ik binnenkort meeloop, voor een kledingwinkeltje in een dorp hier in de buurt, heel schattig Ik heb voor die show kleding van maat M t/m XL en het zit allemaal goed. Dat vind ik dus echt bewijs dat kledingmaten niets zeggen, ze verschillen zoveel per merk en zelfs per kledingstuk!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 21 september 2008 @ 14:00:42 #5
331 Merel
Be here now.
pi_61798664
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:59 schreef Isegrim het volgende:

Gewoon de voorkant eraf rukken en je hebt een heerlijk hapje.
Ik hou niet van vlees en vis waarin ik nog zie wat voor vorm het beest oorspronkelijk had
pi_61798679
Maten zijn sowieso veroorzakers van raar gedrag. Ik begrijp ook nooit vrouwen die zich persé dan in een 36 moeten persen, omdat het een 36 is, terwijl ze in één maatje groter er veel beter en slanker uitzien. Niemand kijkt toch op die labeltjes aan de binnenkant!
pi_61798732
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:01 schreef Laureline het volgende:
Maten zijn sowieso veroorzakers van raar gedrag. Ik begrijp ook nooit vrouwen die zich persé dan in een 36 moeten persen, omdat het een 36 is, terwijl ze in één maatje groter er veel beter en slanker uitzien. Niemand kijkt toch op die labeltjes aan de binnenkant!
dat snap ik ook niet

maar het zal wel psychisch zijn
Ja doei.
pi_61798748
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik hou niet van vlees en vis waarin ik nog zie wat voor vorm het beest oorspronkelijk had
Kreeften enzo zijn heerlijk!

Ik heb nog een zak gamba's in de vriezer, die moet ik ook eens opmaken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61798787
quote:

[..]

Hypocrieteling.
  zondag 21 september 2008 @ 14:05:07 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61798798
Wat een saaie TT, Merel. Had toch wel iets beters verwacht van jou .
Niet meer actief op Fok!
pi_61798808
quote:
Ja, maar dan kunnen ze zeggen dat ze in 36 passen

Overigens, als ik me irriteer aan een bepaalde maat, dan knip ik dat labeltje er gewoon uit. Struisvogelpolitiek FTW!

En dan vervolgens nog de maat onthouden hé.
pi_61798862
Mannen hebben vaak juist helemaal geen benul wat voor maat ze dragen, die gaan veel zorgelozer door het leven. Terwijl je je als vrouw echt bezighoudt met: Oe, ben ik ineens een 40 ipv een 38

Sommige merken, weet even geen voorbeeld, hebben ook expres een maatvoering waarbij alles te groot valt, zodat iedereen denkt: wauw, ik pas een 34! Kopen maar! Ook een tactiek ...
  zondag 21 september 2008 @ 14:08:40 #13
331 Merel
Be here now.
pi_61798882
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Wat een saaie TT, Merel. Had toch wel iets beters verwacht van jou .
Jaaaaa sorry maar ik wist even geen leuke quote uit het eind van het topic

Zometeen lekker achter m'n zonnebril langs een voetbalveld zitten kijken naar mannen in korte broekjes
pi_61798930
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:07 schreef Laureline het volgende:
Mannen hebben vaak juist helemaal geen benul wat voor maat ze dragen, die gaan veel zorgelozer door het leven. Terwijl je je als vrouw echt bezighoudt met: Oe, ben ik ineens een 40 ipv een 38

Sommige merken, weet even geen voorbeeld, hebben ook expres een maatvoering waarbij alles te groot valt, zodat iedereen denkt: wauw, ik pas een 34! Kopen maar! Ook een tactiek ...
andere winkels vinden een maat 36 een L (Coolcat en zulks, goh, hoe zouden 14 jarige meisjes toch aan anorexia komen? )
Ja doei.
pi_61798937
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:07 schreef Laureline het volgende:

Dat vind ik echt té triest gewoon. Die maten zouden gewoon vast moeten staan.
  zondag 21 september 2008 @ 14:16:29 #16
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61799044
TVP!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 21 september 2008 @ 14:18:56 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61799109
Ik ben gewoon al afgevallen . Echt, fuck de zakjes! Nooit meer .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61799174
whehe
Ja doei.
pi_61799193
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

andere winkels vinden een maat 36 een L (Coolcat en zulks, goh, hoe zouden 14 jarige meisjes toch aan anorexia komen? )
Of de Zara en Vero Moda! Paste ik bij de laatste een jurkje, was zelfs de L veel te klein. Terwijl mijn bovenwijdte 90 is, en taille 70. Ik vind mezelf echt mooi, maar wilde toen liefst ook onzichtbaar de winkel uit hollen

Maar ik vroeg me wel af: wat zien zij dan dus als 'passend' figuur bij een maatje S en M?
pi_61799337
quote:
Mja inderdaad. Zou zoveel schelen als sommige meiden gewoon een broek maatje groter zouden nemen, zodat het vet niet over de rand komt hangen. Hoeven die meiden niet eens dik te zijn, maar 38 ipv de 34 die ze aantrekken ... erg jammer. Ik kijk altijd gewoon wat het leukst staat, boeit me niet welke maat het is. Alleen met online kleren kopen baal ik wel van de maat, heb al wel vaker verkeerde maat gehad .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61799388
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61799633
Hier heb ik ook kleding van maat 36 tot maat 42 in de kast liggen. En het past allemaal.

Vanavond eten we zelfgemaakte pizza, gemaakt van een pak koopmans pizzabodem, tomatenpuree, ui, paprika, ham, salami, mais, ananas, en een klein beetje kaas.

Afgezien van de weinige groente vroeg ik me af hoe ongezond dit is? Gezonder dan diepvriespizza of niet? Ik doe er wel ruim beleg op. In elk geval is het wel veel lekkerder dan diepvriespizza. Weet iemand of zelfmaakpizza minder ongezond is dan gewone pizza?
pi_61799773
Hey plukie, ik eet vandaag ook zelfgemaakte pizza . Met zelfgemaakte bodem (deeg kneden enzo) en ui, courgette, perzik, rundergehakt, roerbakgroente (volgens mij), kip etc ... help je hopen dat dit gezonder is dan een diepvriespizza . Zeker een stuk lekkerder ja, ik lust ze niet eens uit de diepvries. En minder toegevoegde zooi.
pi_61800177
Oe Chico dat klinkt ook lekker. Jij hebt er zeker meer groente op dan ik, dus die van jou zal wel gezonder zijn.
Maar verbrandt die roerbakgroente niet gauw in de oven?
pi_61800217
Als je niet wilt dat de groente een beetje droog wordt, kun je 'm even blancheren van tevoren. Maar verbranden valt wel mee hoor.
pi_61800367
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:00 schreef Plukie86 het volgende:
Oe Chico dat klinkt ook lekker. Jij hebt er zeker meer groente op dan ik, dus die van jou zal wel gezonder zijn.
Maar verbrandt die roerbakgroente niet gauw in de oven?
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik maak ze nooit zelf, mijn vader is de expert. We doen er ook niet altijd die groentes op, maar ik meen ze gezien te hebben in de koelkast. De mijne heeft in principe best veel groente ja . Die van mn ouders/broertjes nog meer, die hebben ook nog paprika, tomaat, olijf en tomatensaus erop .
pi_61800650
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Plukie86 het volgende:
Hier heb ik ook kleding van maat 36 tot maat 42 in de kast liggen. En het past allemaal.
Hier idem dito. En van S tot L hangt er naast...
Maar... ik paste vanochtend weer met gemak in een broek met maat 38 en was blij! Niet omdat het maat 38 is maar omdat ik 'm een maand geleden echt niet dicht kreeg.

Lijstje voor vandaag;
Brunch met roereitje met tomaat en stukjes magere ham, twee cracottes
T: Vitalinea yoghurt, verse frambozen

Vanavond eten bij vrienden die nogal bourgondisch ingesteld zijn vandaar dit korte lijstje.
  zondag 21 september 2008 @ 15:43:58 #28
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61801174
quote:
Ik zei dus...

Net kleding doorgepast voor een modeshow waaraan ik binnenkort meeloop, voor een kledingwinkeltje in een dorp hier in de buurt, heel schattig Ik heb voor die show kleding van maat M t/m XL en het zit allemaal goed. Dat vind ik dus echt bewijs dat kledingmaten niets zeggen, ze verschillen zoveel per merk en zelfs per kledingstuk!
Ik vind ze ook vies. Ooit een keer heel ziek van 'lobster', wtf is dat in het Nederlands? geworden, en sindsdien heb ik een beetje een aversie tegen die dingen. Tcoh moet ik het elke keer proberen. Maar, dit is blijkbaar een Zweedse traditie. Je ee kreeft, drinkt donker bier, en tussendoor zing je liedjes en drink je schnaps.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 21 september 2008 @ 15:46:19 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61801229
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik vind ze ook vies. Ooit een keer heel ziek van 'lobster', wtf is dat in het Nederlands? geworden, en sindsdien heb ik een beetje een aversie tegen die dingen. Tcoh moet ik het elke keer proberen. Maar, dit is blijkbaar een Zweedse traditie. Je ee kreeft, drinkt donker bier, en tussendoor zing je liedjes en drink je schnaps.
oh, en m'n handen stinken er nog steeds naar...tijd om eens te gaan douchen.
pi_61801416
Hoi

Jullie gaan echt te hard
pi_61801444
nee hoor, schommel nog steeds rond de 70kg
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 15:55:54 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61801453
Waar hangt Marz eigenlijk uit? Die heb ik hier al een tijdje niet meer gezien. Ik ga even boodschappen doen.
Jaja, ik ben tot de ontdekking gekomen dat de Jumbo Euroborg op zondag van 16 tot 21 uur open is .
Niet meer actief op Fok!
pi_61801456
Lobster is gewoon kreeft.
pi_61801469
goedemiddag

ben dr ook eens ff weer. Gister dus lekker gevolleybald en dat ging weer erg lekker hebben 2 gewonnen en eentje verloren (van een erg goed team, die vorig jaar nog een klasse hoger speelde).
En heb dik 2,5 uur gespeeld. dus erg gezond nu wel een beetje spierpijn, maar 'lekkere; spierpijn....

vanmorgen wederom vroeg mijn bed uit, want moest gewoon werken.. en nu dus net weer thuis. Druk joh!
komende 2 dagen ook weer vroeg, dus ik ga woensdag ongelofelijk uitslapen (mag ook wel na 7 dagen zo vroeg opgestaan te zijn....).
misschien dat ik zo nog wel een uurtje ga slapen... ben moe!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61801571
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even boodschappen doen.
Jaja, ik ben tot de ontdekking gekomen dat de Jumbo Euroborg op zondag van 16 tot 21 uur open is .
Wow, vet relaxt, dat hebben we hier in R'dam niet eens.
  zondag 21 september 2008 @ 16:04:47 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61801657
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

, ik dacht dat ze dat in alle grote steden hadden? Is de AH ook niet open dan? Op koopzondag is de AH wel open hier en ook de AH in het ziekenhuis is altijd open op zondag, maar dat is maar zo'n kleintje.
Het is ook nog eens een supermooie supermarkt met een fantastisch assortiment, dus ik voel me net als een klein kind in een speelgoedwinkel .
Niet meer actief op Fok!
pi_61802123
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

, ik dacht dat ze dat in alle grote steden hadden? Is de AH ook niet open dan? Op koopzondag is de AH wel open hier en ook de AH in het ziekenhuis is altijd open op zondag, maar dat is maar zo'n kleintje.
Het is ook nog eens een supermooie supermarkt met een fantastisch assortiment, dus ik voel me net als een klein kind in een speelgoedwinkel .
In Almere is bijna iedere supermarkt de hele zondag geopend .

En definitieve vulling van mijn pizza: kip, courgette, perzik, ui en kaas. Klinkt heel weinig, maar je wil niet weten hoeveel courgette en ui er kunnen op een klein stukje .
pi_61802216
Hoiii! Ik mag vanavond weer wegen, voel me de laatste tijd erg goed en volgens mij heb ik ook goed gegeten en gesport, dus ik hoop dat ik vanavond de -5 kilo zal bereiken

Lijstje:
Brunch: gekookt eitje met 2 volkorenbammetjes en een kopje thee
Toen wezen sporten, veel water gedronken.
Net een bakje kwark met wat rode druiven op.
Vanavond gegratineerde groentesoep met een beetje 25+ kaas.
pi_61802227
srsly

foto van mn instroductie

iets met
Ja doei.
pi_61802449
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij is de laatste hier tot 19:00 op zondag. Je hebt wel avondwinkels, maar die zijn drie keer zo duur.
pi_61802468
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
nee hoor, schommel nog steeds rond de 70kg
Haha muts

Ik overigens ook al maanden maar goed
  zondag 21 september 2008 @ 16:46:50 #42
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61802564
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
srsly

foto van mn instroductie

[ afbeelding ]

iets met
wat is daar aan?
pi_61802683
nerds die raar doen (zie de rechter )
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 16:58:31 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61802826
Check die iele schoudertjes van Mo
  zondag 21 september 2008 @ 16:59:26 #45
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61802852
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Super de Boer, de Meent
pi_61802857
Wat is dat voor studie? Ik zie alleen maar mannen ?
  zondag 21 september 2008 @ 17:01:03 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61802895
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:21 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Hier idem dito. En van S tot L hangt er naast...
Maar... ik paste vanochtend weer met gemak in een broek met maat 38 en was blij! Niet omdat het maat 38 is maar omdat ik 'm een maand geleden echt niet dicht kreeg.

Lijstje voor vandaag;
Brunch met roereitje met tomaat en stukjes magere ham, twee cracottes
T: Vitalinea yoghurt, verse frambozen

Vanavond eten bij vrienden die nogal bourgondisch ingesteld zijn vandaar dit korte lijstje.
gimme 20!!
pi_61802898
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef Laureline het volgende:
Wat is dat voor studie? Ik zie alleen maar mannen ?
Informatiekunde... was ook de enige dame

enneh, mn schouders hebben wel minder vet, maar zijn niet iel moet altijd grote bovenmaten hebben door 't zwemmen van 'vroegah' brede schouders
Ja doei.
pi_61802967
Jezus, zo wordt het nooit wat met de emancipatie. Maar zet hem op, zou ik zeggen!
  zondag 21 september 2008 @ 17:08:55 #50
331 Merel
Be here now.
pi_61803075
Die topictitel Nouja, beter dan "Lelijk mens, leuke TT's" hè

Vanavond ga ik m'n nieuwe grillpan inwijden
pi_61803313
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef SHE het volgende:

[..]

Super de Boer, de Meent
Is die op zondag tot 21:00 open???

Die is wel belachelijk duur trouwens. Kom er eigenlijk niet meer.
  zondag 21 september 2008 @ 17:20:26 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61803327
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:37 schreef Plukie86 het volgende:

Vanavond eten we zelfgemaakte pizza, gemaakt van een pak koopmans pizzabodem, tomatenpuree, ui, paprika, ham, salami, mais, ananas, en een klein beetje kaas.

Afgezien van de weinige groente vroeg ik me af hoe ongezond dit is? Gezonder dan diepvriespizza of niet? Ik doe er wel ruim beleg op. In elk geval is het wel veel lekkerder dan diepvriespizza. Weet iemand of zelfmaakpizza minder ongezond is dan gewone pizza?
Nee, niet perse.Vaak zijn zelfmaak pizza's calorie- rijker omdat mensen veel meer kaas en vleeswaren erop kwakken.
Verkijk je er niet op , want gemiddeld is een pizza uit de super 5 tot 700 kcal. Een pizza uit eigen keuken kan makkelijk rond 900-1000 komen.
pi_61803330
Maar SHE, ik heb nog geen antwoord op mijn vraag: waar haalde jij in Rotterdam de lekkerste kip?
  zondag 21 september 2008 @ 17:21:48 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61803353
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Is die op zondag tot 21:00 open???

Die is wel belachelijk duur trouwens. Kom er eigenlijk niet meer.
Daarom is ie denk ik zo duur. Ik was er vaste klant op zondag omdat ik te lame was om op zaterdag boodschappen vooruit te doen
Belachelijke toko.
pi_61803403
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Daarom is ie denk ik zo duur. Ik was er vaste klant op zondag omdat ik te lame was om op zaterdag boodschappen vooruit te doen
Belachelijke toko.
Ik schrik me daar iedere keer de tyfus bij de kassa. Beetje het omgekeerde van het gevoel dat je bij Aldi of Lidl aan de kassa hebt.
  zondag 21 september 2008 @ 17:31:34 #56
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61803575
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef Isegrim het volgende:
Maar SHE, ik heb nog geen antwoord op mijn vraag: waar haalde jij in Rotterdam de lekkerste kip?
Had die vraag niet gezien?

Ik haalde kippies bij de kipcentrale Kralingen ( groothandel wild en gevogelte )
Bij Hanos of Makro en er zat ook een poelier in Hillegersberg die erg gers was.
pi_61803721
Hillegersberg is een beetje te ver. Maar die Kipcentrale ( ), kun je daar als particulier gewoon kopen dan? Hanos / Makro heb ik geen pasje van...
  zondag 21 september 2008 @ 17:44:06 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61803851
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:38 schreef Isegrim het volgende:
Hillegersberg is een beetje te ver. Maar die Kipcentrale ( ), kun je daar als particulier gewoon kopen dan? Hanos / Makro heb ik geen pasje van...
Ja, daar kan je zonder pas kopen!
pi_61803910
Okee, ik zal eens kijken. En de Poulet de Bresse van Treuren, is dat 't geld waard?
  zondag 21 september 2008 @ 17:52:56 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61804038
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:04 schreef Laureline het volgende:
Jezus, zo wordt het nooit wat met de emancipatie. Maar zet hem op, zou ik zeggen!
Voor emancipatie moet je niet bij MoBlo wezen, want zij doet inmiddels een andere studie, dus zijn er nu nog 0 dames over .

(Al doet ze nu volgens mij ook een typische jongensstudie).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 september 2008 @ 17:54:55 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61804080
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Okee, ik zal eens kijken. En de Poulet de Bresse van Treuren, is dat 't geld waard?
Kan ik je niet met zekerheid zeggen!.
  zondag 21 september 2008 @ 17:59:36 #62
14746 k_i_m
pi_61804168
Ik heb gewalgd, gekokhalst, gejankt en gevloekt, maar hij zit in de oven .
In my life
Why do I smile
pi_61804391
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voor emancipatie moet je niet bij MoBlo wezen, want zij doet inmiddels een andere studie, dus zijn er nu nog 0 dames over .

Moblo is ook een wannabeejongen

Moblo
pi_61804448
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

huh? een andere studie inmiddels?
Dit is een foto van 3 weken geleden
Ja doei.
pi_61804459
net weer hardgelopen

Les met versnellingen en ben wel dood

heerlijk
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 18:31:54 #66
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61804825
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:59 schreef k_i_m het volgende:

Ik en je man houden van je.
  zondag 21 september 2008 @ 18:36:48 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61804918
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

huh? een andere studie inmiddels?
Dit is een foto van 3 weken geleden
Ja, ik zie de foto niet . En ik dacht dat je bedrijfsinformatica deed? .
Niet meer actief op Fok!
pi_61805186
Lijstje!
O: sinaasappelsap, yoghurt met frambozen
T: augurk-hamrolletjes
L: roerei met tomaat
T: ons nootjes en halve pot magere kwark
D: kouseband en vegetarische stukjes met rotikruiden, in tortillawrap (soort doe-het-zelf-roti)

Als hapje 's avonds kan ik nog de rest van de pot kwark leegeten , of komijnekaas nemen...

Vreemd dat ik de afgelopen 2 dagen het brood dus naar het avondeten heb verplaatst...kan dus nog niets zeggen over het effect van helemaal geen brood. Maar door het niet nemen van 2 boterhammen pindakaas (zucht) 's middags heb ik het idee dat het vreetmonster wel koest blijft.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 september 2008 @ 18:50:14 #69
163650 Greys
pi_61805224
Menu van dit moment: een kapsalonnetje

Maar da's om te vieren dat Boris in de vanmiddag aangeschafte krabpaal ligt te snurken, uit zichzelf, en al met zijn nagels aan het krabgedeelte heeft geklauwd

Vanaf morgen ga ik weer netjes eten
Hoe zou Conleche het hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61805334
Ha, kapsalon! Dat ken ik van Puberruil!

deze
  zondag 21 september 2008 @ 18:56:58 #71
331 Merel
Be here now.
pi_61805381
Greys! Ik wil nou ook een kapsalon! En een Boris!
pi_61805690
tvp
  zondag 21 september 2008 @ 19:46:27 #73
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61806477
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tvp
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 21 september 2008 @ 20:02:45 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61806870
Nou, het stoppen met dieeten is dus niet echt een succes

Mijn lijstje:
O: eitje + geroosterd broodje met op de ene helft een beetje honing en op de andere helft een beetje kaas koolhydraten en vet
L: 2 pannenkoeken met jam en stroop koolhydraten en vet + bakje rucola
T: 2 stukjes Herman koolhydraten en vet
D: noodles met groente met saus koolhydraten en vet

Bah, bah en nog eens bah.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61807046
Oke.... Mn vent heeft voedsel mee naar zn grot gesleept!! Hij is gaan zeevissen vandaag en heeft 2 makreeltjes meegenomen.... Zn kop is ergens waar je een keel zou denken doorgenseden en hij heeft een snee in zn buik ( de vis, niet mn vent) dus ik denk dat ie best een beetje schoon is gemaakt. Liggen nu in de vriezer... Wat kan ik daarmee?
pi_61807462
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef vamperotica het volgende:
Oke.... Mn vent heeft voedsel mee naar zn grot gesleept!! Hij is gaan zeevissen vandaag en heeft 2 makreeltjes meegenomen.... Zn kop is ergens waar je een keel zou denken doorgenseden en hij heeft een snee in zn buik ( de vis, niet mn vent) dus ik denk dat ie best een beetje schoon is gemaakt. Liggen nu in de vriezer... Wat kan ik daarmee?
Grillen. Makreel =
pi_61807554
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:21 schreef Laureline het volgende:

[..]

Of de Zara en Vero Moda!
Zara is een spaans merk volgens mij, dat maatvoering baseert op spaanse dames. Die zijn nou eenmaal heel anders gebouwd dan hollandse deernes.
  zondag 21 september 2008 @ 20:26:45 #78
14746 k_i_m
pi_61807674
Gerookte makreel . Op brood, met peper en een beetje mayo .
In my life
Why do I smile
  zondag 21 september 2008 @ 20:29:29 #79
14746 k_i_m
pi_61807775
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik en je man houden van je.
Mijn man houdt nu ook van jou . Die staat al te trappelen wat er volgende week op het menu staat .
In my life
Why do I smile
  zondag 21 september 2008 @ 20:29:51 #80
14746 k_i_m
pi_61807793
Daar ga ik je even over pm'en trouwens!
In my life
Why do I smile
pi_61809095
Ennuh.... Mot zn vel er nog af ofzo? Wat ik altijd bij de visboer zie liggen is met toch?
  zondag 21 september 2008 @ 21:12:43 #82
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61809164
De Meent, das toch Papecity?
Prrrrr
pi_61809166
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:10 schreef vamperotica het volgende:
Ennuh.... Mot zn vel er nog af ofzo? Wat ik altijd bij de visboer zie liggen is met toch?
Nee hoor, vel hoeft er niet af
  zondag 21 september 2008 @ 21:13:48 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61809200
Heeft makreel eigenlijk schubben?
pi_61809269
gheheh...vast wel.... Maar t ziet er altijd zo vellerig uit...Net als met paling
  zondag 21 september 2008 @ 21:18:40 #86
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61809361
Nou, vandaag goed gedaan, behalve dan het avondeten: pizza uit de pizzeria. Maar ik had er wel zin in en het was heerlijk! Dus: paar dagen weer wat strenger zijn en opletten, dan voel ik me vast weer wat slanker en meer tevreden.

Succes met de makreel, vamp!
En ik vind KippenKim een held!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61809411
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef k_i_m het volgende:
Gerookte makreel . Op brood, met peper en een beetje mayo .
ow lekker

RIP opa en zijn vers gevangen en gerookte makrelen die nog warm waren
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 21:20:23 #88
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61809429
Vroegah dede wij makreel in een velletje folie met kruiden en boter en dan in de kolen op de BBQ, kan vast ook wel in de oven ? Dan hoef je 'm niet te ontschubben want je maakt hem open op zijn buik, ingewanden eruit en dan hop in de oven en als je hem dan gaat eten vouw je hem zo open op zijn rugje. kan je de graat eruitvissen. Lekker hoor.
Prrrrr
pi_61809772
Kim, hoe smaakte je kip?

Vandaag chili op zonder paprika want die was rot
pi_61810122
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:59 schreef k_i_m het volgende:
Je bent echt geweldig jij . Met je kip. Was ie wel lekker?

Ik zou vandaag mijn huiswerk maken en colleges voorbereiden, maar hele dag voor pc gehangen en vooral niets gedaan. En nu is het eigenlijk al te laat ... gelukkig woensdag vrij .
  zondag 21 september 2008 @ 21:47:30 #91
14746 k_i_m
pi_61810412
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:29 schreef Ewelina het volgende:
Kim, hoe smaakte je kip?

Vandaag chili op zonder paprika want die was rot
Het was wel okee. Ik heb mijn wederhelft de filetstukken eraf laten snijden voor mij en ik heb een pootje uit elkaar geplozen. Ik hou gewoon niet zo van kluiven, maar ik heb mijn best gedaan . Mijn wederhelft was erg blij, die heeft geloof ik wel tien keer geroepen dat ie het zo lekker vond. Nou, dat vind ik dan ook wel weer tof .
In my life
Why do I smile
  zondag 21 september 2008 @ 21:48:21 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61810444
Even een RP-tje plaatsen hier. Als je er geen zin in hebt lees je er maar overheen.

Ben al de hele dag aan het twijfelen wat ik morgen zal gaan doen. Ik werk nu al 3 jaar bij een klant en heb echt ab-so-luut geen zin meer om daar heen te gaan. Het werk, het daar zijn, mijn bureau, mijn collega's, echt niets geeft me daar voldoening. Sterker nog, ik sla geestelijk dicht zodra ik achter mijn bureau zit. Alleen al het daar zijn put me totaal uit.

Nu heb ik me voorgenomen zo spoedig mogelijk op te zeggen, maar eigenlijk wil ik er helemaal niet meer heen. Als ik er alleen al aan denk schieten de tranen me zo ongeveer in mijn ogen en word ik kotsmisselijk. Ja, foute boel, en ik had er al veel eerder moeten stoppen.
Nu heb ik een opzegtermijn van een maand. Prima. Maar tot die tijd moet er nog heeeeeel veel gebeuren en ik weet gewoon dat het me niet lukt de klus op een normale manier af te ronden. Daarnaast weet ik dat het bijna onmogelijk is een opvolger voor mij te vinden en mijn collega's kunnen mijn werk ook niet overnemen.
En nu zit ik dus in dubio: kies ik voor mezelf en mijn gezondheid en blijf ik thuis
Kies ik de middenweg en ga toch heen, maar kom waarschijnlijk tot niets.
Of.... Ik weet het niet. Echt niet.
  zondag 21 september 2008 @ 21:52:20 #93
14746 k_i_m
pi_61810581
Maar echt he? . Dan trek je dat gat open en dan kijk je zo weer naar buiten via de voorkant . Als ik erop geblazen had, had je zoiets gekregen volgens mij .

http://video.google.nl/videoplay?docid=1882371979089154426&ei=saXWSIqaB4iuiAL695XOAg&q=raggende+manne&vt=lf&hl=nl
In my life
Why do I smile
  zondag 21 september 2008 @ 21:54:16 #94
14746 k_i_m
pi_61810646
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Even een RP-tje plaatsen hier. Als je er geen zin in hebt lees je er maar overheen.

Ben al de hele dag aan het twijfelen wat ik morgen zal gaan doen. Ik werk nu al 3 jaar bij een klant en heb echt ab-so-luut geen zin meer om daar heen te gaan. Het werk, het daar zijn, mijn bureau, mijn collega's, echt niets geeft me daar voldoening. Sterker nog, ik sla geestelijk dicht zodra ik achter mijn bureau zit. Alleen al het daar zijn put me totaal uit.

Nu heb ik me voorgenomen zo spoedig mogelijk op te zeggen, maar eigenlijk wil ik er helemaal niet meer heen. Als ik er alleen al aan denk schieten de tranen me zo ongeveer in mijn ogen en word ik kotsmisselijk. Ja, foute boel, en ik had er al veel eerder moeten stoppen.
Nu heb ik een opzegtermijn van een maand. Prima. Maar tot die tijd moet er nog heeeeeel veel gebeuren en ik weet gewoon dat het me niet lukt de klus op een normale manier af te ronden. Daarnaast weet ik dat het bijna onmogelijk is een opvolger voor mij te vinden en mijn collega's kunnen mijn werk ook niet overnemen.
En nu zit ik dus in dubio: kies ik voor mezelf en mijn gezondheid en blijf ik thuis
Kies ik de middenweg en ga toch heen, maar kom waarschijnlijk tot niets.
Of.... Ik weet het niet. Echt niet.
Thuisblijven tot je de kracht hebt om op te zeggen. En dan elke week die je gewerkt hebt belonen met nieuwe schoenen, tot het afgelopen is.

of je doet zoals een vriend van mij, die belde naar zijn werk om te vertellen dat hij niet kon komen. Omdat hij dood was .
In my life
Why do I smile
pi_61810672
Mijn mening is dat je altijd voor jezelf moet kiezen.In het bedrijfsleven ben je ook maar een poppetje op die plaats.En daar komt nog bij , als je toch zou gaan en je gaat eronderdoor, zijn beide er helemaal niets mee opgeschoten.
#35.
pi_61810713
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:52 schreef k_i_m het volgende:
Maar echt he? . Dan trek je dat gat open en dan kijk je zo weer naar buiten via de voorkant . Als ik erop geblazen had, had je zoiets gekregen volgens mij .

http://video.google.nl/videoplay?docid=1882371979089154426&ei=saXWSIqaB4iuiAL695XOAg&q=raggende+manne&vt=lf&hl=nl
Ken je die scene van Mr Bean met die kalkoen op zijn hoofd?
#35.
pi_61810714
Hey Tink. Zoals mijn eigen moeder zou zeggen: rustig aan meissie . Weten ze op je werk dat je er graag mee zou willen stoppen? Heb je een beetje een aardige baas? Zou je met die baas kunnen gaan praten, en voorstellen dat je de klus wel wil afmaken, die waarschijnlijk iets meer dan een maand duurt, maar dat je ermee wil stoppen zodra de klus voorbij is? Dan hebben zij ook de tijd om iemand te vinden voor een volgende klus, en plannen ze jou daar niet in. Kies voor jezelf en je gezondheid, je gaat echt maar 1 leven mee.
pi_61810737
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:56 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Ken je die scene van Mr Bean met die kalkoen op zijn hoofd? linkje. http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/nb2112kalkoen.jpg
#35.
  zondag 21 september 2008 @ 21:57:33 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61810751
Dat kan niet k_i_m, echt niet. Ik werk er freelance. En daarnaast zou ik maar daar echt heel schuldig over voelen. Ik zou een klant nooit zo kunnen laten stikken. Ik heb daar al drie keer eerder op willen zeggen, maar iedere keer heeft de eigenaar mij weer kunnen overreden om te blijven. De laatste keer was een halfjaar geleden. Toen heb ik een geweldige baan als communicatieadviseur laten schieten voor dit bedrijf.
Alleen al het feit dat er zo moeilijk mensen te vinden zijn voor dit werk maakt dat ik niet makkelijk weg kan gaan. Aan de andere kant presteer ik op het moment echt ondermaats
  zondag 21 september 2008 @ 22:01:17 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61810891
Nog even voor jullie info. De klus is het opzetten van een nieuw bedrijf. ik heb ook net nieuwe klanten gevonden, heb een berg klantvragen van huidige klanten openstaan en daarnaast zijn er een aantal echt brandende problemen waar maar geen einde aan komt (rechtzaken, dreigende rechtzaken, weigerachtige leveranciers ed.). Normaal gesproken zou ik er wel mee om kunnen gaan, maar mijn batterijtje is echt leeg.

Mijn gezondheid en het gezinsleven vind ik echt belangrijker, maar ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen de klant zo te laten stikken. Daarnaast schaam ik me er ook een beetje voor
pi_61810925
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb daar al drie keer eerder op willen zeggen, maar iedere keer heeft de eigenaar mij weer kunnen overreden om te blijven.
tip van collega freelancer, ongeacht je beslissing: doe nooit, nooit, nooit direct in een gesprek toezeggingen. Altijd zeggen dat je er nog over moet nadenken/kijken of het uitkomt met je eigen planning, etc. Want dan beland je niet in de val van het sentiment van dat moment, het beroep dat iemand op je doet, en kan je de volgende dag je antwoord helder en zakelijk formuleren. Het ziet ernaar uit dat je het gesprek weer moet aangaan, dus sterkte ermee gewenst.

edit: lees nu je 2e bericht: maak een lijst van welke taken je aankunt en welke je absoluut niet wil /kan doen. Dan heb je een goede basis voor een gesprek. Toont ook goodwill het schip niet helemaal direct te willen verlaten, maar wat je niet aankunt momenteel kan je niet aan, dat is gewoon overmacht. Dan is het hun probleem, om voor die zaken iemand anders te zoeken.
  zondag 21 september 2008 @ 22:09:55 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61811166
Dank je Laureline. Dat laatste ga ik inderdaad doen. Ik had me voorgenomen morgen niet te gaan,maar ik ga toch. In ieder geval even praten, wat werk delegeren aan mijn assistente en dan 's middags weer naar huis.
En nu naar bed.
pi_61811264
Je vraagt in principe onze mening, maar je hebt eigenlijk je conclusie al getrokken, doordat je zegt.
dat je het niet over je hart kan verkrijgen om de klant te laten stikken.
#35.
  zondag 21 september 2008 @ 22:18:23 #104
14746 k_i_m
pi_61811444
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Dat kan niet k_i_m, echt niet. Ik werk er freelance. En daarnaast zou ik maar daar echt heel schuldig over voelen. Ik zou een klant nooit zo kunnen laten stikken. Ik heb daar al drie keer eerder op willen zeggen, maar iedere keer heeft de eigenaar mij weer kunnen overreden om te blijven. De laatste keer was een halfjaar geleden. Toen heb ik een geweldige baan als communicatieadviseur laten schieten voor dit bedrijf.
Alleen al het feit dat er zo moeilijk mensen te vinden zijn voor dit werk maakt dat ik niet makkelijk weg kan gaan. Aan de andere kant presteer ik op het moment echt ondermaats
Tink, alles kan. Je hebt het nu tegen de persoon die al haar hele leven met tegenzin naar werk gaat. Ik heb alle smoezen al gebruikt, ben een miljoen keer ontslagen omdat ik altijd maar (werk) ziek was en nu ik wél netjes naar mijn werk ga en mijn werk doe word ik ontslagen door één of andere kutregel die iemand bedacht heeft die honderd keer meer dan ik verdient.

Echt, ik word nog steeds wel eens wakker 's ochtends dat mijn eerste zin is "ik wil niet". En weet je wat ik krijg, van het dagelijks mezelf kwellen? Paniekaanvallen, hyperventilatie en depressieve buien. Nou krijg ik een aardig salaris, maar het compenseert het nog niet voor 1%.

En ik snap best dat het tegen je gevoel ingaat, maar stel even cru dat je er ineens niet meer zou zijn, dan zouden ze OOK een oplossing vinden. Ik zou liever voor een gedeukt ego gaan dan voor een opname bij de psychiatrische inrichting, als ik mag kiezen .
In my life
Why do I smile
pi_61811500
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
net weer hardgelopen

Les met versnellingen en ben wel dood

heerlijk
Jij komt ook niet echt verder met de lessen of heb ik dat verkeerd. ik ben ook met lessen van deel 2 bezig,Die les van 40 minuten met versnellingen heb ik ook al gehad. maar veel verder kom ik niet.omdat ik dan weer verzaak om te gaan.
#35.
  zondag 21 september 2008 @ 22:20:36 #106
331 Merel
Be here now.
pi_61811536
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef Clayton1 het volgende:
Je vraagt in principe onze mening, maar je hebt eigenlijk je conclusie al getrokken
Dat lijkt me anders prima, dat Tink zelf een conclusie trekt in plaats van alleen af te gaan op onze internetmeninkjes Heb jij nog nooit besloten dat je iets wel/niet ging doen, maar dat je het toch nog even met vrienden wilde bespreken, gewoon om je gedachten op een rijtje te zetten en de mening van een ander te horen? Dat kan heel verhelderend werken, maar het hoeft je beslissing niet te veranderen.

Tink, als ik zo lees wat voor werk jij allemaal doet heb ik daar echt bewondering voor
  zondag 21 september 2008 @ 22:25:14 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61811698
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Merel het volgende:
Tink, als ik zo lees wat voor werk jij allemaal doet heb ik daar echt bewondering voor
Dat dus. En verder weet ik niet goed wat ik zou doen in zo'n situatie, dus verder een .
Ik moet morgen gordijnhaken (oid) maken op de sociale werkplaats, dus je bent iig niet de enige die met tegenzin naar haar werk gaat .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 september 2008 @ 22:28:20 #108
331 Merel
Be here now.
pi_61811780
Oh Viking, dat is zo belachelijk dat het bijna grappig wordt Ik hoop dat je je een beetje door de dag weet te slaan!
pi_61812146
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moet morgen gordijnhaken (oid) maken op de sociale werkplaats, dus je bent iig niet de enige die met tegenzin naar haar werk gaat .
Dan ben je straks wel gordijnhaken-expert, viking! Kan je mooi op je cv zetten. Of schrijf er iets goeds/leuks over op je tnog te starten e starten weblog
  zondag 21 september 2008 @ 22:39:21 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61812161
de beste beslissing die ik ooit heb genomen, is mijn 80K salaris, lease BMW en laptop/smartphone inruilen voor NIKS!
Van de een op andere dag, besloot ik niet langer een slaaf te zijn van mijn onrealistische doelen, mijn omgeving en mijn onvermogen mezelf trouw te zijn.
Ik haal nu niet eens de helft binnen en het meest betekenisvolle wat ik doe, doe ik voor niks

Maar ik ben na 10 jaar kwelling, eindelijk heel erg in de buurt van ultieme vrijheid, vrede, rust en zelfliefde.

Rock on!
  zondag 21 september 2008 @ 22:41:04 #111
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61812237
En ik belde dus ook mijn partner op, dat ik dood was.
pi_61812687
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Dank je Laureline. Dat laatste ga ik inderdaad doen. Ik had me voorgenomen morgen niet te gaan,maar ik ga toch. In ieder geval even praten, wat werk delegeren aan mijn assistente en dan 's middags weer naar huis.
En nu naar bed.
Weltrusten en veel succes morgen .

Ik ga ook slapen. Trusten allemaal dus .
  zondag 21 september 2008 @ 23:00:58 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61812978
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:28 schreef Merel het volgende:
Oh Viking, dat is zo belachelijk dat het bijna grappig wordt Ik hoop dat je je een beetje door de dag weet te slaan!
Ja, lach me maar uit .
Het is gelukkig maar voor vier uurtjes per dag (de ene week 's ochtends en de andere week 's middags) en het enige alternatief is dat ik weer even bij mijn ouders ga wonen en dat spreekt me nog minder aan .

Oh ja, in het boekje staat dat werken bij Groningen@work (hoe hip) geen straf is, maar een kans . De eerste consulent die dat met droge ogen tegen mij kan zeggen deze week krijgt een fles wijn .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 september 2008 @ 23:03:00 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61813044
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:38 schreef computergirl het volgende:
Of schrijf er iets goeds/leuks over op je tnog te starten e starten weblog
O ja, dat ga ik beslist doen.
Alle verwikkelingen worden nauwkeurig geregistreerd . Zo kan niet leuk werk toch nog leuk worden . Ik hoop op interessante gesprekspartners en smeuïge verhalen . En vrijdag heb ik weer met afgesproken (als ze weer beter is dan), dus ik heb ook iets om naar uit te kijken .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 september 2008 @ 23:04:17 #115
331 Merel
Be here now.
pi_61813089
Wat computergirl ook al zei, zoiets is natuurlijk wel een perfect onderwerp om over te schrijven. Ik kan me zelfs voorstellen dat de Viva of de Flair daar wel een artikel in zou zien, als je een paar van zulke banen gehad hebt. Als ik zie wat voor onzin zulke bladen van andere freelancers plaatsen, moet zoiets ook wel kunnen
  zondag 21 september 2008 @ 23:04:30 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61813100
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:39 schreef SHE het volgende:
de beste beslissing die ik ooit heb genomen, is mijn 80K salaris, lease BMW en laptop/smartphone inruilen voor NIKS!
Van de een op andere dag, besloot ik niet langer een slaaf te zijn van mijn onrealistische doelen, mijn omgeving en mijn onvermogen mezelf trouw te zijn.
Ik haal nu niet eens de helft binnen en het meest betekenisvolle wat ik doe, doe ik voor niks

Maar ik ben na 10 jaar kwelling, eindelijk heel erg in de buurt van ultieme vrijheid, vrede, rust en zelfliefde.

Rock on!
80K . Jij moet wel hele bijzondere talenten hebben .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 september 2008 @ 23:06:12 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61813166
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:04 schreef Merel het volgende:
Wat computergirl ook al zei, zoiets is natuurlijk wel een perfect onderwerp om over te schrijven. Ik kan me zelfs voorstellen dat de Viva of de Flair daar wel een artikel in zou zien, als je een paar van zulke banen gehad hebt. Als ik zie wat voor onzin zulke bladen van andere freelancers plaatsen, moet zoiets ook wel kunnen
Ik heb vroeger vakantiebaantjes gehad in verzorgingstehuizen en het is jammer dat ik niets heb opgeschreven, want thuis genoten ze altijd van mijn verhalen. Die verhalen alleen al maakten het werk zo de moeite waard .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 september 2008 @ 23:07:18 #118
163650 Greys
pi_61813210
Och Tinkie!
Ik heb weer even bijgelezen maar wat zal je je klote voelen, om het even plat te zeggen. En wat zal je opgelucht zijn als je eenmaal hebt opgezegd... maar ik kan me zó goed voorstellen dat je jezelf helemaal gek maakt in je hoofd met 'ik durf niet, ik schaam me, ik kan het niet maken' en dat soort gedachtes.

Kies voor jezelf! Als ik in jouw schoenen stond zou ik zeggen dat ik me niet gelukkig zou voelen op die plek, dat ik dat al een tijd heb en dat ik het geprobeerd heb maar dat het echt zo niet verder gaat. Maar dat ik de boel niet wil laten stikken en een aantal dingen nog netjes af wil werken, maar wel meteen een tijd afspreken hoe lang dat dan nog zou gaan moeten duren.

Even nog een enorm cliché er in gooien: je leeft niet om te werken, maar je werkt om te leven. En dit werk verpest jouw leven. Dus doe er iets aan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 september 2008 @ 23:11:13 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61813329
Onlangs was er een maatschappelijk werkster bij mij op bezoek en zij zei ook: "Je moet werk zoeken dat bij jou leven past en niet andersom." Tja, dat klonk mij toch wel als een utopie in de oren, hoor. Net alsof ik als een startende neerlandica zoveel te willen heb... .

Maar ik ben wel heel erg allergisch voor 'moeten', dus ik zit niet echt op m'n plek bij het CWI . Moet een hele papierwinkel inleveren: kopieën van sollicitatiebrieven, kopieën van bankafschriften (dat vind ik zó erg hè, dat geneus in m'n financiën!), kopie van m'n bul (die ik nog niet heb ), kopie van inleverbewijs van OV-jaarkaart, kopie van m'n huurcontract en vast nog wel een heleboel meer . En dat allemaal om maar weer een paar weken het hoofd boven water te kunnen houden .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 september 2008 @ 23:13:57 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61813439
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

80K . Jij moet wel hele bijzondere talenten hebben .
Jazeker. Ik kan alles feilloos kopieren, gewetensloos beslissingen nemen en liegen alsof het gedrukt staat.
Als je als psychopaat rijk kon worden, dan was ik nu binnen

Nee, ik heb echt bijzonder weinig talenten. Dat is misschien ook mijn skill, ik kan me nergens blind op staren.
Het enige talent wat ik had, ben ik verloren, dus nu moet ik me maar zien te redden.
pi_61813556
Nu ben ik wel benieuwd wat dat verloren talent is
pi_61813600
Trouwens Greys, die boris van jouw
  zondag 21 september 2008 @ 23:24:33 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61813808
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat dat verloren talent is
Ik was/ben een zeer begenadigd danser ( koninklijk conservatorium den haag + royal academy of dance london afgerond )
Tot ik een auto ongeluk kreeg en in een rolstoel belandde. De ironie
Ik zal nooit meer op dat niveau kunnen dansen en er gaat geen dag voorbij dat ik niet verdrietig ben, maar ik ben inmiddels denk ik wel erg dicht bij acceptatie.

Mag ook wel, na 6 jaar
Ik kan weer lopen, rennen en met heel veel moeite dansen, dus ik moet niet zeuren. Misschien heb ik nog meer talenten die ik moet exploreren in dit leven.
Zoals mensen afzeiken op internet.
  zondag 21 september 2008 @ 23:24:45 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61813812
Ik was ook redelijk gewetenloos, maar ook redelijk opvallend daarin, wrs daarom dat ik nooit de 80K gehaald heb .

Nu ben ik vermutst en droom ik van een boerderijtje in een warm land waar ik therapeutische vakanties organiseer . En dan 's ochtends naar het plaatselijke marktje huppel met mijn mandje om therapeutisch te koken natuurlijk .

O, en ik ben zwaar gefrustreerd, net onze vakantiefilm bekeken en ik zie eruit als een big die rijp is om opgediend te worden, vriendje onthield zich diplomatisch van commentaar n.a.v. mijn geshockte gekrijs .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 21 september 2008 @ 23:25:27 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61813837
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik was/ben een zeer begenadigd danser ( koninklijk conservatorium den haag + royal academy of dance london afgerond )
Ik zal nooit meer op dat niveau kunnen dansen en er gaat geen dag voorbij dat ik niet verdrietig ben, maar ik ben inmiddels denk ik wel erg dicht bij acceptatie.

Mag ook wel, na 6 jaar
Ik kan weer lopen, rennen en met heel veel moeite dansen, dus ik moet niet zeuren. Misschien heb ik nog meer talenten die ik moet exploreren in dit leven.
Wat heftig! .
  zondag 21 september 2008 @ 23:26:45 #126
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61813880
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:
Ik was ook redelijk gewetenloos, maar ook redelijk opvallend daarin, wrs daarom dat ik nooit de 80K gehaald heb .

Nu ben ik vermutst en droom ik van een boerderijtje in een warm land waar ik therapeutische vakanties organiseer . En dan 's ochtends naar het plaatselijke marktje huppel met mijn mandje om therapeutisch te koken natuurlijk .

O, en ik ben zwaar gefrustreerd, net onze vakantiefilm bekeken en ik zie eruit als een big die rijp is om opgediend te worden, vriendje onthield zich diplomatisch van commentaar n.a.v. mijn geshockte gekrijs .
jij bent ook klaar voor een nieuwe jij
Ik lees het al weken in je posts.

vind die power vief! of moet ik je gewoon eens komen afblaffen?
  zondag 21 september 2008 @ 23:29:21 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61813968
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat heftig! .
Ja. Tussen ons, kan ik dit ook nog steeds niet opschrijven zonder de tranen in mijn ogen.
Ik kan je niet uitleggen hoe het voelt als je alles kwijtraakt wat belangrijk voor je is. Zie ook maar ineens een nieuw levensdoel te vinden. Of een nieuwe carriere.
Het is echt heel traumatisch geweest.
  zondag 21 september 2008 @ 23:29:59 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61813994
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:26 schreef SHE het volgende:

[..]

jij bent ook klaar voor een nieuwe jij
Ik lees het al weken in je posts.

vind die power vief! of moet ik je gewoon eens komen afblaffen?
Nou, ik ben al 5 kilo afgevallen sinds ik begon hoor, maar ik voelde me dus nog nét ietsepietsje slanker dan dat ik werkelijk ben inmiddels, blijkt .

Morgen ga ik weer aan de repen, overdag dan, en 's avonds veggies en vis of kip. En weer braaf sporten, al speelt dat klote been steeds op door mijn BI. Spinnen gaat dus voor geen meter, dus het wordt steppen en Tai Chi.
  zondag 21 september 2008 @ 23:31:01 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61814034
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja. Tussen ons, kan ik dit ook nog steeds niet opschrijven zonder de tranen in mijn ogen.
Ik kan je niet uitleggen hoe het voelt als je alles kwijtraakt wat belangrijk voor je is. Zie ook maar ineens een nieuw levensdoel te vinden. Of een nieuwe carriere.
Het is echt heel traumatisch geweest.
Kan ik me heel goed voorstellen, alsof je afscheid moet nemen van de "Jij" die je tot dan aan toe geweest bent, een groot deel van je identiteit aan ontleent.

Sterke vrouw .
  zondag 21 september 2008 @ 23:32:23 #130
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61814073
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, ik ben al 5 kilo afgevallen sinds ik begon hoor, maar ik voelde me dus nog nét ietsepietsje slanker dan dat ik werkelijk ben inmiddels, blijkt .

Morgen ga ik weer aan de repen, overdag dan, en 's avonds veggies en vis of kip. En weer braaf sporten, al speelt dat klote been steeds op door mijn BI. Spinnen gaat dus voor geen meter, dus het wordt steppen en Tai Chi.
Vind je pilates niet fijn? Hoe suf het ook lijkt, het is echt een fantastische sport om je lichaam te 'shapen '
  zondag 21 september 2008 @ 23:33:07 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61814101
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Kan ik me heel goed voorstellen, alsof je afscheid moet nemen van de "Jij" die je tot dan aan toe geweest bent, een groot deel van je identiteit aan ontleent.

Sterke vrouw .
Grappig dat je dat zegt, want je omschrijft het gevoel helderder dan ik kan
Precies wat je zegt, je voelt je identiteitsloos.
  zondag 21 september 2008 @ 23:33:54 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61814123
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Vind je pilates niet fijn? Hoe suf het ook lijkt, het is echt een fantastische sport om je lichaam te 'shapen '
Doe ik ook regelmatig, al zijn sommige oefeningen te zwaar wegens mijn BI. Wat ik morgen ga doen is Body Balance, een combi van Tai Chi, Yoga en Pilates .
  zondag 21 september 2008 @ 23:36:01 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61814184
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, want je omschrijft het gevoel helderder dan ik kan
Precies wat je zegt, je voelt je identiteitsloos.
Logisch, het was iets wat jou als persoon voor een groot (grootste?) deel definieerde.

Als dat wegvalt moet alles wel even ge-rearranged worden in je koppie lijkt mij zo.
  zondag 21 september 2008 @ 23:36:32 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61814196
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Mag ook wel, na 6 jaar
Meen je dat serieus? . Het klinkt bijna te groots voor dit kleine forumpje .
Maar als het geen geintje is: wat een heftig verhaal, joh... Lijkt me afschuwelijk als je juist datgene wat je graag doet en waar je goed in bent niet meer kunt doen...
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 september 2008 @ 23:37:18 #135
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61814222
Klinkt fantastisch. Gaat BI ooit weg, of is dat een levenslang 'cadeautje' na een zwangerschap?
pi_61814254
Jeetje SHE wat heftig
  zondag 21 september 2008 @ 23:40:29 #137
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61814308
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meen je dat serieus? . Het klinkt bijna te groots voor dit kleine forumpje .
Maar als het geen geintje is: wat een heftig verhaal, joh... Lijkt me afschuwelijk als je juist datgene wat je graag doet en waar je goed in bent niet meer kunt doen...
Hoe bedoel je, groots?
en nee, is natuurlijk geen geintje

@ Vief: ja, herindelen van je hoofd ja. Echt zo bizar dat je dat snapt. Behalve mijn lief nooit iemand gesproken die er iets zinnigs over te zeggen had. Laat staan dat ze me begrepen.
De klap ervan was ook best groot hoor, ik ging aan de drugs, deed zelfmoordpogingen. Heel bizar.
Natuurlijk zijn er nog wel momenten dat ik die leegte weer voel, zeker als het over doelen of passies gaat, maar ik geloof wel dat ik het kan leren accepteren.

En ik kan er niet over uit dat je precies de spijker op de kop slaat
  zondag 21 september 2008 @ 23:41:08 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61814322
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:37 schreef SHE het volgende:
Klinkt fantastisch. Gaat BI ooit weg, of is dat een levenslang 'cadeautje' na een zwangerschap?
Dat weet je nooit, nu heb ik al aanleg voor hypermobiliteit, dus dat speelt denk ik ook al mee. Plus dat mijn heupen verkeerd staan, die wilden ze doorzagen toen ik een jaar of 6 was, maar daar heeft mijn pa een stokje voor gestoken.

Vandaar dat ik bij de balletuitvoeringen dus altijd werd weggemoffeld in de coulissen .

Maar ik kan wel weer goed Shakira nadoen, als ik bezopen ben. Dan komt mijn zigeunerkant naar boven en moeten ook altijd mijn schoenen uit en sta ik in de glasscherven te dansen, maar dat merkte ik de volgende ochtend pas als ik rode voetstapjes in mijn gang zag.

Good old times
  zondag 21 september 2008 @ 23:44:03 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61814409
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, groots?

@ Vief: ja, herindelen van je hoofd ja. Echt zo bizar dat je dat snapt. Behalve mijn lief nooit iemand gesproken die er iets zinnigs over te zeggen had. Laat staan dat ze me begrepen.
De klap ervan was ook best groot hoor, ik ging aan de drugs, deed zelfmoordpogingen. Heel bizar.
Natuurlijk zijn er nog wel momenten dat ik die leegte weer voel, zeker als het over doelen of passies gaat, maar ik geloof wel dat ik het kan leren accepteren.

En ik kan er niet over uit dat je precies de spijker op de kop slaat
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet begrijpen .

Je leeft, ademt dansen, je vult er bijna je hele dag, elke dag mee (op zo'n opleiding toch zeker?!) en dan valt dat weg. Lijkt me eerder dat er dan iets mis met je is als je je niet gaat afvragen wat jou nog meer tot jezelf maakt dan dat, en dat er een enorme leegte valt in je hoofd en hart.
  zondag 21 september 2008 @ 23:49:04 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61814540
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, groots?
Het klinkt als een RTL4-drama: groots, veelbelovend talent belandt in een rolstoel...
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 september 2008 @ 23:51:02 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61814616
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:04 schreef Merel het volgende:
Ik vond het zo'n goed idee dat ik meteen al een stukje in elkaar geflanst heb over het voortraject .
Zal hem morgen ofzo nog even online gooien en dan een linkje in m'n sig zetten .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 september 2008 @ 23:54:17 #142
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61814718
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het klinkt als een RTL4-drama: groots, veelbelovend talent belandt in een rolstoel...

Het heeft wel in de krant gestaan. Het begin EN het einde. Het begin omdat ik als eerste 11-jarige ooit toegelaten werd op de academie.
Het einde omdat het technisch gezien onmogelijk was dat ik dat ongeluk had kunnen overleven.

Misschien moet ik mijn verhaal eens mailen naar RTL
  zondag 21 september 2008 @ 23:55:56 #143
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61814763
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat weet je nooit, nu heb ik al aanleg voor hypermobiliteit, dus dat speelt denk ik ook al mee. Plus dat mijn heupen verkeerd staan, die wilden ze doorzagen toen ik een jaar of 6 was, maar daar heeft mijn pa een stokje voor gestoken.

Vandaar dat ik bij de balletuitvoeringen dus altijd werd weggemoffeld in de coulissen .

Maar ik kan wel weer goed Shakira nadoen, als ik bezopen ben. Dan komt mijn zigeunerkant naar boven en moeten ook altijd mijn schoenen uit en sta ik in de glasscherven te dansen, maar dat merkte ik de volgende ochtend pas als ik rode voetstapjes in mijn gang zag.

Good old times
Raap me op!!!

Dat is Sjors in een notendop. Het eerste wat ik doe als ik lazarus ben is mijn zigeunerdans En ik lijk nog op een zigeuner ook!!
Ik MOET de jouwe een keer zien.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 00:00:16 #144
163650 Greys
pi_61814868
SHE
Hoe lang heb je in een rolstoel gezeten dan?
Ik kan me net als Viev ook niet voorstellen dat niemand het gevoel begrijpt, zelfs als je zoiets zelf nooit meegemaakt hebt.

En laten ze er niet zo'n waargebeurd verhaal van maken hoor, daar spelen naar mijn gevoel áltijd dezelfde actrices in
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 september 2008 @ 00:01:08 #145
14746 k_i_m
pi_61814898
Ik kom ook, maar ik dans dan niet. Ik maak ondertussen jullie glazen leeg als jullie aan het dansen zijn .
In my life
Why do I smile
  maandag 22 september 2008 @ 00:01:19 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61814905
Eerst 10 kilo afvallen .

Ik ga mijn schoonheidsslaapje doen bitches, tot morgen!
  maandag 22 september 2008 @ 00:01:55 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61814920
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef Greys het volgende:
SHE
Ik kan me net als Viev ook niet voorstellen dat niemand het gevoel begrijpt, zelfs als je zoiets zelf nooit meegemaakt hebt.

En laten ze er niet zo'n waargebeurd verhaal van maken hoor, daar spelen naar mijn gevoel áltijd dezelfde actrices in
Ja, die ene blonde met die melkmuil .
pi_61814987
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, die ene blonde met die melkmuil .

Die?
  maandag 22 september 2008 @ 00:06:51 #149
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61815010
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef Greys het volgende:
SHE

2 jr rolstoel, half jaar krukken, half jaar intensieve revalidatie.
En ik loop weer als een gazelle

@ Kim: Goed plan, dan gaan die borrels in elk geval niet naar MIJN reet.

Ik ga ook slapie doen. Trustenkusjes. En voor Boris ook 1, Greysie.
pi_61815267
Heftig verhaal SHE! Woah en je staat zo.. Krachtig in het leven. Of zo. Ik vind het altijd zo fijn om je post te lezen want ze stralen iets moois uit.

Nou ja. Ik ga ook maar slapen. Vandaag lief geweest voor mezelf, en nu zie ik pas hoe lelijk ik ben geworden van dat ongezonde eten (doffe huid, droog, vlekkerig pukkels)

gezond eten
pi_61816833
Nog even mijn lijstje van gisteren:

O: twee zuurdesemboterhammen met kaas
L: krentenbol met pindakaas
D: rijkgevulde kippensoep, merguezworstjes, eenpansschotel van kikkererwten, paprika, tomaat
T: chocolademousse (die van de Lidl, noir - zo'n bakje bevat niet heel veel meer kcal dan een stuk chocola, dus ik vond dat het wel kon )
  maandag 22 september 2008 @ 07:32:42 #152
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61817037
Het enige talent dat ik had, ben ik verloren. Wat moet dat enorm heftig zijn inderdaad.
SHE, echt, ik vind het bizar dat andere mensen zich de enorme impact van zoiets niet kunnen voorstellen! Je passie kun je niet meer doen, dat is toch wereldschokkend?

Ik snap je tranen bij het opschrijven heel goed.
  maandag 22 september 2008 @ 09:46:48 #153
14746 k_i_m
pi_61818625
SHE, mag ik schuiven? Ik heb net ontbeten, maar kon geen yoghurt meer halen. Nu hebben ze dat ook in de kantine hier, maar die gaat pas om 12 uur open. Dus dan zou ik vanmiddag een bakkie yoghurt kunnen doen.

Ik kan het ook niet doen trouwens, normaal gesproken eet ik niks tot 12 uur. Dus als het beter is om het dan over te slaan is er ook geen man overboord.
In my life
Why do I smile
  maandag 22 september 2008 @ 09:56:58 #154
331 Merel
Be here now.
pi_61818816
Heftig verhaal SHE! Wat voor werk ben je na je ongeluk eigenlijk gaan doen? Lijkt me enorm lastig om te bedenken waar je opeens heen wilt met je leven als je grote droom in duigen ligt.

Mijn geplande lijstje voor vandaag:
O: 2 gekookte eieren
T: bakje vitalinea
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: stukje kaas, appel, sinaasappel
D: kipkarbonade met rode kool, of tomatensalade (afhankelijk van hoe snel de kip wil ontdooien)
T: stukje kaas
pi_61818833
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:01 schreef SHE het volgende:

[..]

gimme 20!!
Haha, nou, het was lekker!
Vooraf een vrij lichte pompoensoep, als hoofdgerecht een soort taart van filodeeg, pittig lamsvlees, rode ui, linzen en kaas (vergeten welke) en als dessert een Spaanse flan met een heel klein beetje vanille-ijs.
En dan ook nog de nodige glazen wijn...
Calorie-technisch gezien niet best (en ik heb ook best een opgeblazen buik).

Oh en SHE, wat een moeilijke tijd moet je hebben gehad en waarschijnlijk is het nog wel moeilijk, af en toe. Dansen is iets van het hart en de ziel. Ik kan me voorstellen dat je dat mist.
  maandag 22 september 2008 @ 10:00:44 #156
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61818893
moggeh!

ik heb n hoop gemist zie ik.... kan niet overal op reageren. alleen even een knuffel voor Tink
SHE: t lijkt me verschrikkelijk als ik ineens niet meer kon zingen. ik wet al haast niet wat ik met mezelf aan moet als ik een dagje schor ben en in de douche merk dat ik niet kan zingen... en ik ben nog niet eens klaar met een opleiding of een echt talent ofzo....kan me voorstellen dat zoiets voor altijd bij je blijft.

ik heb n snipperdagje vandaag. lekker alle zooi hier thuis opruimen van mn bakfestijn (ze hebben wel van mn happies genoten, jeej!) en nog even bijkomen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61819000
Tjemig SHE.... Heftig is nog zacht uitgedrukt!!
En begrijpen.... Ik denk het niet.....
Maar ik kan me niet voorstellen hoe ik er mee om zou moeten/kunnen gaan als ik eigenlijk van het een op het ander moment mn leven uitgesodemieterd word en opeens in dat van iemand anders terecht ben gekomen.... Alleen dan wel als ikzelf.... En alles wat dat ene leven míjn leven maakte is weg...Foetsie, alleen nog maar herinneringen...
En dan zien op te krabbelen... Dat leven wat het ooit was.... dat beetje "mij" wat er nog over is weer eigen zien te maken.....

[ Bericht 13% gewijzigd door vamperotica op 22-09-2008 10:14:42 ]
pi_61819562
respect voor SHE. Zoals PF (geloof ik) al zei, je komt hier over als een sterke vrouw die weet wat ze wil. En blijkbaar ben je ook echt zo'n sterke vrouw, je hebt je door iets heftigs heen geslagen. Wauw.
  maandag 22 september 2008 @ 10:43:51 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61819712
Heftige periode heb je achter de rug SHE Knap dat je je leven weer op poten hebt gekregen en geen wonder dat je zoekende bent naar een nieuwe passie. En herinner ik het me nou goed dat je ten tijde van je dansopleiding of erna nou ook nog één of twee universitaire studies hebt gedaan, iets van bedrijfskunde en voedingsleer ofzo? Of zit ik er nu helemaal naast?
Hoe dan ook, ik geloof dat je erg trots mag zijn op jezelf.
pi_61819741
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61819819
vandaar dat je van tijd tot tijd zo'n bitch ben SHE ik zou daar ook gefrustreerd van raken

tevens tvp
Ja doei.
pi_61819865
SHE.....
In het weekmenu van Kim staat veel brood... Kan ik dat ongestraft weglaten/ ruilen voor bv yoghurt oid?
En stel dak mn eigen ochten, middag en tussendoorschema aanhoud en alleen de avondmaaltijden van het menu gebruik? Maakt dat heul veul verschil, of maakt het eik nie zoveel uit?

Ik bedoel...Ik weet niet of het allemaal een beetje op elkaar afgestemd is enzo....
  maandag 22 september 2008 @ 11:03:41 #163
14746 k_i_m
pi_61820171
Brood .
In my life
Why do I smile
pi_61820347
Loop ik hier nog niet zo lang mee, of ligt het aan mij...Dak 'r heul zo'n bitch nie vin
  maandag 22 september 2008 @ 11:20:52 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61820531
Ach, niet meer bitchy dan sommige anderen van ons
  maandag 22 september 2008 @ 11:23:29 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61820596
Ik heb het trouwens verteld op mijn werk (schaam me nog steeds kapot, dit is zo níet-Tink).
  • We hebben afgesproken dat ik deze week alleen het allernoodzakelijkste doe en een uur of 15-20 werk.
  • Alle afspraken deze week heb ik afgezegd.
  • Volgende week ben ik lekker op vakantie.
  • Tot de kur doe ik rustig aan.
  • Na de kur nemen we de uiteindelijke beslissing (al heb ik die zelf al genomen)
  • Ik denk mee met een oplossing wat betreft mijn opvolging, maar het is niet mijn probleem
  • Geen zorgen voor de dag van morgen.
      maandag 22 september 2008 @ 11:25:06 #167
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61820639
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
    Heftige periode heb je achter de rug SHE Knap dat je je leven weer op poten hebt gekregen en geen wonder dat je zoekende bent naar een nieuwe passie. En herinner ik het me nou goed dat je ten tijde van je dansopleiding of erna nou ook nog één of twee universitaire studies hebt gedaan, iets van bedrijfskunde en voedingsleer ofzo? Of zit ik er nu helemaal naast?
    Hoe dan ook, ik geloof dat je erg trots mag zijn op jezelf.
    Ik heb bedrijfskunde niet afgerond
    En trots moet ik nog even worden, aangezien ik mezelf stelselmatig naar de klote heb geholpen.

Maar goed, nieuwe dag, nieuwe ontboezemingen

@ Vamp: Ja, brood mag je vervangen. Bij kim zit 4 x brood omdat ze dat nodig heeft.
    Je mag er alles uit de lijst in de OP voor terugzetten, behalve fruit.
    pi_61820646
    Ik word een beetje sneu van dit topic , ik realiseer me dat ik gewoon nog zo weinig heb bereikt in dit leven (Ik ben gelukkig nog niet zo oud dus tijd zat om wél wat te bereiken) door alle verhalen hier. Heftig soms.

OT: gister een toetje gehad dat volgens mij een hele grote caloriebom was. Toen ik het kocht dacht ik dat het tiramisu was, maar het was een soort chococreme met 3 soesjes erin, zooooo machtig, maar erg lekker. Een bakje was 85 gram en ik schat dat er 1000000 kcal inzaten ofzo. En de pizza's waren mislukt, ik had er denk ik teveel spul opgegooid, want de bodem wilde niet goed gaar worden. Al met al werd het pizzaprut dus.

Vandaag maar weer normaal eten, vanavond gewoon aardappels + kool + worstje en vla. Geen gekke dingen dus.
      maandag 22 september 2008 @ 11:27:34 #169
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61820696
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
    Ik heb het trouwens verteld op mijn werk (schaam me nog steeds kapot, dit is zo níet-Tink).
  • We hebben afgesproken dat ik deze week alleen het allernoodzakelijkste doe en een uur of 15-20 werk.
  • Na de kur nemen we de uiteindelijke beslissing (al heb ik die zelf al genomen)
  • Ik denk mee met een oplossing wat betreft mijn opvolging, maar het is niet mijn probleem
  • Schamen?
    Doe maar precies het tegenovergestelde. Doorrammen is minder moeilijk hoor, dat kan iedereen.
    De enige mensen die niet zonder je kunnen is je gezin en familie en jijzelf natuurljk. Die klant kabbelt wel door.
    pi_61820736
    Tink....
    Je doet wat je kunt... Geeft ze alle mogelijkheden om alles gezamelijk op te lossen en dan moet je het loslaten meissie!
    pi_61820740
    quote:

• Goed van je dat je het hebt durven aankaarten! Voor jezelf opkomen is goed. De grootste stap naar verandering heb je nu al gemaakt.
      maandag 22 september 2008 @ 11:30:45 #172
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_61820778
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:25 schreef Plukie86 het volgende:
    Ik word een beetje sneu van dit topic , ik realiseer me dat ik gewoon nog zo weinig heb bereikt in dit leven (Ik ben gelukkig nog niet zo oud dus tijd zat om wél wat te bereiken) door alle verhalen hier. Heftig soms.
    Ach lieverd, zo leuk is een heftig leven niet hoor. Het lijkt allemaal wel leuk van een afstandje, maar als je er middenin zit is het gewoon kut. En veel bereiken kan ook voortkomen uit compensatie- of bewijsdrang
    pi_61820804
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:25 schreef Plukie86 het volgende:

OT: gister een toetje gehad dat volgens mij een hele grote caloriebom was. Toen ik het kocht dacht ik dat het tiramisu was, maar het was een soort chococreme met 3 soesjes erin, zooooo machtig, maar erg lekker. Een bakje was 85 gram en ik schat dat er 1000000 kcal inzaten ofzo.
    Zo'n bakje bij de AH? Profiteroles heet dat volgens mij, ik koop hem ook heel soms. Lekker idd, maar er staan denk ik met opzet geen kcal op het bakje
      maandag 22 september 2008 @ 11:32:18 #174
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_61820819
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:31 schreef computergirl het volgende:

[. Lekker idd, maar er staan denk ik met opzet geen kcal op het bakje
      maandag 22 september 2008 @ 11:34:06 #175
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61820868
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 09:46 schreef k_i_m het volgende:
    SHE, mag ik schuiven? Ik heb net ontbeten, maar kon geen yoghurt meer halen. Nu hebben ze dat ook in de kantine hier, maar die gaat pas om 12 uur open. Dus dan zou ik vanmiddag een bakkie yoghurt kunnen doen.

Ik kan het ook niet doen trouwens, normaal gesproken eet ik niks tot 12 uur. Dus als het beter is om het dan over te slaan is er ook geen man overboord.
    Niet eten is echt heel erg veel verboden. Wel eten is heel erg veel belangrijk.
    We moeten dan even brainstormen over ontbijt, want je moet echt gaan ontbijten. Dus schuiven ja, overslaan nee.
    pi_61820967
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:25 schreef SHE het volgende:

[..]

En trots moet ik nog even worden, aangezien ik mezelf stelselmatig naar de klote heb geholpen.

@ Vamp: Ja, brood mag je vervangen. Bij kim zit 4 x brood omdat ze dat nodig heeft.
    Tnx
    pi_61820970
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

Zo'n bakje bij de AH? Profiteroles heet dat volgens mij, ik koop hem ook heel soms. Lekker idd, maar er staan denk ik met opzet geen kcal op het bakje
    Die dus. Ik had ook al het hele bakje afgespeurd naar de voedingswaarde. Die staat er dus niet op en ik vermoedde ook al dat ze dat expres gedaan hebben omdat niemand het anders meer zou kopen als men eenmaal weet hoeveel kcal erin zitten.
      maandag 22 september 2008 @ 11:39:52 #178
    14746 k_i_m
    pi_61820998
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:34 schreef SHE het volgende:

[..]

We moeten dan even brainstormen over ontbijt, want je moet echt gaan ontbijten. Dus schuiven ja, overslaan nee.
    Ja, dat snap ik. Ik ontbijt ook keurig sinds jouw lijst hoor! En als ik thuis ben trouwens ook wel. Alleen op mijn werk heb ik gewoon geen zin/tijd. Maar dan haal ik straks even yoghurt en eet ik het vanmiddag op .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 22 september 2008 @ 11:40:32 #179
    14746 k_i_m
    pi_61821008
    quote:
  • Tink, ik ben trots op je! .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 22 september 2008 @ 11:46:19 #180
    331 Merel
    Be here now.
    pi_61821129
    Tink waarom zou je je schamen? Vanuit werkgeversstandpunt is het ook beter als iemand op tijd aangeeft dat het allemaal wat te veel wordt. Beter jou nu wat ontlasten dan door blíjven gaan zodat je uiteindelijk instort en ze opeens met een probleem zitten. Nu kun je samen naar een oplossing gaan zoeken. Maargoed, ik zou het ook doodeng vinden om me naar mijn werkgever kwetsbaar op te stellen en zoiets te vertellen hoor. Schaam je niet, maar wees juist trots op jezelf

SHE, heb jij één dezer dagen ook nog tijd om naar mijn sport-/eetgebeuren te kijken? Of word je onderhand al helemaal gek van al die mensen die contant advies van je willen
    pi_61821154
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:25 schreef SHE het volgende:

[..]

En trots mag je zeker wel zijn.... Je bent er toch nog?
    pi_61821155
    en voor Tink
    Ja doei.
      maandag 22 september 2008 @ 11:51:51 #183
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_61821248
    Jullie zijn lief
    pi_61821355
    quote:
  • Ik heb niet teruggelezen wat er precies aan de hand is, maar ik wil toch even zeggen: Goed gedaan
    En vooral niet schamen omdat je voor jezelf bent opgekomen, daar moet je juist blij mee zijn.
      maandag 22 september 2008 @ 11:57:25 #185
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_61821379
    Zo, de eerste 'werkdag' zit erop.
    Hoefde pas om 9 uur aanwezig te zijn, we kregen eerst een rondleiding, toen een praatje onder het genot van een kop thee, vervolgens een gesprek met de werkconsulent (aardige vent, lekker ding zeg ik als pot ) en met de bijstandsconsulent en verder heb ik achter de pc gezeten 'op zoek naar vacatures'.

Saillant detail: niemand heeft aan de productietafel gezeten . Zal morgen wel anders zijn, want dan moet ik van 7:40 tot 11:30. Woensdag ben ik 'vrij', want dan ga ik naar een loopbaanochtend van de RUG en zo probeer ik de komende weken meer deel te nemen aan 'werkzoekactiviteiten' van de RUG. Alles om maar niet naar het CWI te hoeven.

De werkconsulent zei: "Ik heb jou eerder gezien en ik had toen de indruk dat je erg opzag tegen het werk hier, is dat nog steeds zo?". Ik: "Ja, natuurlijk, ik had natuurlijk liever meteen een baan gehad." Toen zei 'ie dat 'ie z'n best ging doen om wat van dat vervelende gevoel weg te nemen. Nou ja...

Nu even bijlezen .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 22 september 2008 @ 11:58:18 #186
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61821401
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:46 schreef Merel het volgende:
    Tink waarom zou je je schamen? Vanuit werkgeversstandpunt is het ook beter als iemand op tijd aangeeft dat het allemaal wat te veel wordt. Beter jou nu wat ontlasten dan door blíjven gaan zodat je uiteindelijk instort en ze opeens met een probleem zitten. Nu kun je samen naar een oplossing gaan zoeken. Maargoed, ik zou het ook doodeng vinden om me naar mijn werkgever kwetsbaar op te stellen en zoiets te vertellen hoor. Schaam je niet, maar wees juist trots op jezelf

SHE, heb jij één dezer dagen ook nog tijd om naar mijn sport-/eetgebeuren te kijken? Of word je onderhand al helemaal gek van al die mensen die contant advies van je willen
    Ja, doe ik allemaal vandaag
      maandag 22 september 2008 @ 12:00:23 #187
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_61821447
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:57 schreef Viking84 het volgende:
    De werkconsulent zei: "Ik heb jou eerder gezien en ik had toen de indruk dat je erg opzag tegen het werk hier, is dat nog steeds zo?". Ik: "Ja, natuurlijk, ik had natuurlijk liever meteen een baan gehad." Toen zei 'ie dat 'ie z'n best ging doen om wat van dat vervelende gevoel weg te nemen. Nou ja...

Nu even bijlezen .
    Mooi is dat. Ze kunnen beter hun best doen om je echte baan aan te bieden. Hoe was de rest van het personeel eigenlijk?
    pi_61821460
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:34 schreef SHE het volgende:

[..]

hoe lang mag je dan zonder eten? Ik heb soms dagen met les van 11 to 3 zonder pauze (en door mijn bitje kan ik alleen drinken, ik ga dat ding niet tijdens les uitdoen) Tips hiervoor? Want ik heb daarna altijd enorm honger en val thuis meteen de koelkast aan
      maandag 22 september 2008 @ 12:01:42 #189
    331 Merel
    Be here now.
    pi_61821471
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef SHE het volgende:

Ja, doe ik allemaal vandaag
    Je hebt m'n tweede vraag niet beantwoord
      maandag 22 september 2008 @ 12:02:43 #190
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_61821493
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat zegt toch al genoeg?
      maandag 22 september 2008 @ 12:30:37 #191
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_61822054
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 12:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mooi is dat. Ze kunnen beter hun best doen om je echte baan aan te bieden. Hoe was de rest van het personeel eigenlijk?
    Oh, ze doen ook hun best me een echte baan aan te bieden, hoor . Alleen niet meer 'passend werk', maar 'algemeen aanvaard werk', dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik kaasvlinders mag inpakken .

De rest van het personeel (ik neem aan dat je de andere uitkeringstrekkers bedoelt?) heb ik weinig gezien. Er waren twee mensen bij die ook afgestudeerd waren aan de RUG en de rest bestond uit schoolverlaters, laagopgeleiden e.d. Iedereen zat achter een computertje in een andere ruimte dan ik, dus er is nog niet zoveel contact geweest.

Het banenaanbod in Groningen is echt om te JANKEN. Ik moet echt zorgen dat ik hier zsm weg kom .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 22 september 2008 @ 12:32:35 #192
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61822110
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef Merel het volgende:

[..]

Soms moet ik wel even zin maken om het te doen, want naast jullie zijn er nog een kleine 15 die lijstjes of vragen hebben.
    Maar als ik het gedaan heb, dan ben ik altijd blij, want dan weet ik dat iemand er mooier van wordt

Kim heeft nu algemene nieuwe weeklijst gehad, dus wie aan wil schuiven kan haar mailen
    Jouw schema is specifieker dus die doe ik even als mijn huis weer netjes is en de boodschappen zijn gedaan.
    Dan ga ik vanavond nog aan het home work-out schema zitten.
      maandag 22 september 2008 @ 12:34:08 #193
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61822149
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef omearos het volgende:

[..]

hoe lang mag je dan zonder eten? Ik heb soms dagen met les van 11 to 3 zonder pauze (en door mijn bitje kan ik alleen drinken, ik ga dat ding niet tijdens les uitdoen) Tips hiervoor? Want ik heb daarna altijd enorm honger en val thuis meteen de koelkast aan
    Ja, ga op zoek naar maaltijdshakes.
    Drink die gewoon ipv eten. Zelfde resultaat als eten. Lichaam boeit het niet of het vloeibaar naar binnen komt of vast.
    pi_61822175
    Oh dan ga ik kim even mailen! Kimmmm wat is je email?
      maandag 22 september 2008 @ 12:36:05 #195
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_61822197
    Werken op de sociale werkplaats is iig wel goed voor de lijn: ieder uur dat ik daar zit kan ik niet snaaien. Bovendien heb ik vandaag mijn pauze gemist, dus ik heb ook niet kunnen eten (heb ik na afloop wel ingehaald, hoor ).
    Niet meer actief op Fok!
    pi_61822293
    Niet zulke leuke verhalen..
    Succes met het volhouden, Viking84, ik hoop dat je snel een baan vindt..

Ik ga weer aan het SHE-schema. Kan ik de yoghurt vervangen door een niet-melkproduct?
    pi_61822299
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 12:36 schreef Viking84 het volgende:
    Werken op de sociale werkplaats is iig wel goed voor de lijn: ieder uur dat ik daar zit kan ik niet snaaien. Bovendien heb ik vandaag mijn pauze gemist, dus ik heb ook niet kunnen eten (heb ik na afloop wel ingehaald, hoor ).
    Nee echt? Ook nog een echte officiele koffiepauze, waarbij dan gezamelijk aan tafel een kop koffie gedronken wordt?
    Hebben de schoonmakers hier ook, best snoezig
      maandag 22 september 2008 @ 12:41:31 #198
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_61822318
    Tinkepink; good for you. Je vatte de koe bij de hoorns en bent nu van dat knagende gevoel af. Ook een véél beter scenario dan je ziek melden (wat ook gesuggereerd werd). Dat vind ik een schande; je meldt je in mijn ogen alleen ziek als je om fysieke redenen niet kunt werken, niet omdat je er geen zin in hebt. Het kost de werkgever echt enorm veel geld en het lost niets op.

Maar on topic: ik voel me beroerd, ik heb gisteren 5 rosé weggezet, en ik was er toch ziek van de hele nacht! Vorige week had ik dat ook al, na 3 roseetjes. Hele nacht hartkloppingen, zweten, niet in slaap kunnen vallen. Echt heel vervelend; ik laat de wijn voorlopig echt even staan.
      maandag 22 september 2008 @ 12:43:25 #199
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_61822365
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 12:41 schreef Aventura het volgende:
    Tinkepink; good for you. Je vatte de koe bij de hoorns en bent nu van dat knagende gevoel af. Ook een véél beter scenario dan je ziek melden (wat ook gesuggereerd werd). Dat vind ik een schande; je meldt je in mijn ogen alleen ziek als je om fysieke redenen niet kunt werken, niet omdat je er geen zin in hebt. Het kost de werkgever echt enorm veel geld en het lost niets op.
    Dank je. Overigens kost het mijn klant helemaal niets als ik niet kom. Ik word per uur betaald. Als ik ziek ben heb ik geen inkomsten. Ook niet als ik op vakantie ga overigens.
    pi_61822517
    @SHE, wat een droevig verhaal. Het echte leven is vaak heftiger dan drie tearjerkers bij elkaar... Maar je hebt ongetwijfeld wel een aantal dingen overgehouden aan je zware ballettraining, neem ik aan:

- ijzeren discipline en wilskracht
    - de eigenschap om binnen 1 minuut overdonderende indruk op mensen die van belang voor je zijn te maken en achter te laten, je krijgt dus altijd alles van iedereen gedaan
    - je ergens totaal op kunnen focusen en dat doel hoe dan ook bereiken

En het klinkt lullig, maar is niet zo bedoeld, maar als je danseres was geworden was op deze leeftijd je carriëre toch ook voorbij, en moest je je gaan bezinnen op een toekomst als choreograaf of balletlerares?(Of bij het NDT3 komen )

Je verhaal doet me denken aan een vriendinnetje van mij, die ook halverwege van de balletacademie werd afgekickt omdat ze zagen dat ze later, ooit, te breedheupig ging worden (welkom eetstoornis!)Ze is buitengewoon charmant en heeft een enorme wil, en is nu eigenaresse van een toprestaurant in Brussel. Als ik mezelf met haar vergelijk schaam ik me bijna: toen ik nog 20 was en op de kunstacademie worstelde met Grote Levensvragen als: Wat moet ik nog in de kunstwereld van nu? of: Vreemdgaan, hoe gaan we daarmee om? opende zij gewoon al haar eerste restaurant in België. Dus waar je je ook op toelegt, het wordt in ieder geval een succes met de keiharde ballettraining achter je!
      maandag 22 september 2008 @ 12:51:26 #201
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_61822547
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 12:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee echt? Ook nog een echte officiele koffiepauze, waarbij dan gezamelijk aan tafel een kop koffie gedronken wordt?
    Hebben de schoonmakers hier ook, best snoezig
    Geen idee hoe ze pauzeren, want dat heb ik dus gemist (was toen in gesprek met een consulent). Morgen zal ik het wel zien. Er is een bedrijfskantine, dus daar zullen ze wel zitten.
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 22 september 2008 @ 13:00:58 #202
    331 Merel
    Be here now.
    pi_61822768
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 12:32 schreef SHE het volgende:

Soms moet ik wel even zin maken om het te doen, want naast jullie zijn er nog een kleine 15 die lijstjes of vragen hebben.
    Maar als ik het gedaan heb, dan ben ik altijd blij, want dan weet ik dat iemand er mooier van wordt

Kim heeft nu algemene nieuwe weeklijst gehad, dus wie aan wil schuiven kan haar mailen
    Jouw schema is specifieker dus die doe ik even als mijn huis weer netjes is en de boodschappen zijn gedaan.
    Dan ga ik vanavond nog aan het home work-out schema zitten.
    Als je het er te druk mee krijgt moet je het zeggen hoor! Ik bedoel, we mogen blij zijn dat je wilt helpen, ik vind het geen vanzelfsprekendheid dat jij al die moeite erin stopt voor ons allemaal

Ik zit nu braaf aan m'n boterhammetjes pindakaas. Lang geleden dat ik dat gegeten heb! En net in de supermarkt 3 plakjes proef-gratis-onze-nieuwe-ham genomen, moet kunnen
      maandag 22 september 2008 @ 13:26:23 #203
    14746 k_i_m
    pi_61823332
    Ik heb de lijst binnen. Als iedereen die interesse heeft even naar het mailadres in mijn profiel wil mailen maak ik een doorstuurlijst.
    In my life
    Why do I smile
    pi_61823465
    Ik zit klaar in m'n hardloop outfit, incl nieuwe witte schoenen
    maar ze zijn nog zo wit en.. wit! Zonde als ze vies worden
      maandag 22 september 2008 @ 13:35:51 #205
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_61823560
    zo. ik zet mn compu uit, en ga zo even heerlijk opruimen en boekje lezen. als dat ding aanstaat kruip ik er toch steeds weer achter *spawn of satan*
    pi_61823593
    Ja dat heb ik dus ook

Maar ik heb gister een nieuw bankje gekocht en m'n laptopje kan ook als tv dus heb ik een soort zithoekje Woei
    pi_61823682
    Oh en Mr PF zou misschien maandag komen, maar dat hingt er vanaf of ik z'n auto alweer gemaakt was en nog iets. Maaarr nu heb ik heb dus sinds donderdag niet gezien maar wel gebeld za/zo over onbenullige zaken. Aan de ene kant wil ik gewoon graag weten of ie komt (hij zei gister wel tot maandag) maar om dan te vragen hoe laat, wanneer, etc. vind ik ook zo... Ik ben aan de ene kant ook graag relax. Zo van, als het lukt dan lukt het en anders volgende keer beter!

Maar nu denk ik dus de hele tijd van zal ik hem bellen/hoe laat zal die evt bellen/komen ipv hard te lopen en huiswerk te maken Je moet ook niet tegen mij zeggen: Ik bel je morgen!! Want dan ben ik de hele dag bezig met dat iemand me gaat bellen

Nou ja, ik ging dus hardlopen! Evy les 6 (Ja ver ben ik he ) Mijn eerste paar hardloopschoenen inwijden
      maandag 22 september 2008 @ 13:43:24 #208
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_61823772
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 13:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
    Oh en Mr PF zou misschien maandag komen, maar dat hingt er vanaf of ik z'n auto alweer gemaakt was en nog iets. Maaarr nu heb ik heb dus sinds donderdag niet gezien maar wel gebeld za/zo over onbenullige zaken. Aan de ene kant wil ik gewoon graag weten of ie komt (hij zei gister wel tot maandag) maar om dan te vragen hoe laat, wanneer, etc. vind ik ook zo... Ik ben aan de ene kant ook graag relax. Zo van, als het lukt dan lukt het en anders volgende keer beter!

Maar nu denk ik dus de hele tijd van zal ik hem bellen/hoe laat zal die evt bellen/komen ipv hard te lopen en huiswerk te maken Je moet ook niet tegen mij zeggen: Ik bel je morgen!! Want dan ben ik de hele dag bezig met dat iemand me gaat bellen

Nou ja, ik ging dus hardlopen! Evy les 6 (Ja ver ben ik he ) Mijn eerste paar hardloopschoenen inwijden
    .
    Jij bent echt schattig zo nu en dan.

In het begin had ik het geluid van mijn pc altijd aan staan en ik stóóf overeind als ik iemand online hoorde komen op MSN, want misschien was Zij het en ik zou Haar maar eens missen hè .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_61823781
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 13:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Ga dan! NU!
    pi_61823821
    Ja ik ben duizelig
    pi_61824136
    Ik stond bij de voordeur om te rennen (ja echt!!) hoor ik m'n telefoon op zolder afgaan Nou ja vriendje is dus kwart over 6 bij mij. Nu ga ik echt Doeg!
      maandag 22 september 2008 @ 14:22:53 #212
    331 Merel
    Be here now.
    pi_61824694
    PF, wat doe je leuk verliefderig Muts!
    pi_61825069
    Valt best mee

Oeh, ik was vergeten dat ik:
    - nog een raar benauwd longaandoening kuchje had, zo een dat ik van traplopen al buiten adem raak
    - heel slecht ademhaal tot soms aan hyperventilatie aan toe (Bij verdrietig zijn zo snel ademen dat je haast moet kotsen enzo) Maar dit was gewoon van het rennen
    - Dat ik een beetje duizelig was al vandaag (zwarte vlekken zien)
    - Dat ik altijd rode vlekken op m'n handen (en soms ook lichaam) krijg bij inspanning
    - Dat ik daarna altijd de weg zo zie golven alsof het stromend water is en duizelig/wazig ga zien (of het kan zijn omdat ik m'n lenzen niet in had)
    - Het nu voelt alsof iemand m'n borstkast dichtknijpt
    - Ik een inhaler heb voor inspanningsgebrek aan conditie astma, die ik best had kunnen gebruiken, maar dat het misschien beter is om gewoon conditie te krijgen. (Al weet ik niet zeker of dit iets long achtigs of iets conditieachtigs is)

Kortom het was geweldig
    (1-2-3-3-3 minuten rennen )
      maandag 22 september 2008 @ 14:55:48 #214
    14746 k_i_m
    pi_61825385
    Euhhh, ik bedenk mij ineens iets, SHE. Ik heb nu twee eetlijsten, en ik heb mensen de tweede doorgestuurd. Kan ik niet beter lijst ''eén ook doorsturen, of kunnen ze gewoon met deel twee beginnen?
    In my life
    Why do I smile
    pi_61826019
    Wow SHE, wat een heftig verhaal. Jij leek me echt zo'n onomstootbare vesting, zo sterk en zelfverzekerd kom je over. Je moet wel een geweldig krachtige persoonlijkheid en sterke wil hebben om hier zo doorheen te komen en na zo'n tegenslag niet in een hoekje te kruipen, maar zelfs hier iedereen op zijn kop te geven als ze niet luisteren. Geweldig mens . Heb echt respect voor jou en je houding.

@PF: neem je astma-spul in het begin gewoon in. Zonder adem krjig je nooit de kans om een normale conditie op te bouwen met hardlopen (ja ervaring mee, ik bleef altijd bij een bepaalde snelheid en uithoudingsvermogen hangen, omdat ik na een bepaalde tijd mijn ademhaling niet meer kon controleren en dus moest afhaken). Eerst conditie, en dan kijken of je zonder medicijnen ook kan rennen lijkt me een slimmere volgorde .

En een voor Tink. Je bent voor jezelf opgekomen, hebt een mooie tussenwegoplossing gevonden waar zowel jij als de klant geen echt slachtoffer van zijn en daar mag je best trots op zijn.

Zo, ik ben ook weer bijgelezen. Ik kan niet wachten tot het vrijdag is, eindelijk een afspraak met de dietiste. Hopelijk kan zij me helpen uitvogelen wat er met mijn buik is (gisteravond zo'n vreselijke buikpijn dat ik niet kon slapen, maar kon ook geen medicijnen innemen omdat ik dan net zo goed geen eetdagboek bij kan houden) en heeft ze ook ideetjes om de hoeveelheid brood en suiker te verminderen . Ik hoop zo dat het geen zware teleurstelling gaat worden, of dat ze wil dat ik ga aankomen .
      maandag 22 september 2008 @ 15:29:01 #216
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61826106
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 14:55 schreef k_i_m het volgende:
    Euhhh, ik bedenk mij ineens iets, SHE. Ik heb nu twee eetlijsten, en ik heb mensen de tweede doorgestuurd. Kan ik niet beter lijst ''eén ook doorsturen, of kunnen ze gewoon met deel twee beginnen?
    Ze mogen OF met lijst 1 beginnen of met lijst 2. Lijsten niet door elkaar gooien.
    ALs je ze nu allebei doorramt dan ben jij ook twee weken van ze af
      maandag 22 september 2008 @ 15:33:31 #217
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_61826226
    ik heb vandaag voor t eerst weer eens brood gegeten, na mijn twee weken experiment met "andere lunch" kreeg ik vandaag toch zo een gruwelijke trek in brood.

ik vind nu zélfs sallands volkoren met zonnepit lekker... misschien dat ik maar ga afwisselen (want vind nog steeds geen enkel beleg op brood lekker )
    pi_61826229
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 15:25 schreef Chicolate het volgende:
    Wow SHE, wat een heftig verhaal. Jij leek me echt zo'n onomstootbare vesting, zo sterk en zelfverzekerd kom je over. Je moet wel een geweldig krachtige persoonlijkheid en sterke wil hebben om hier zo doorheen te komen en na zo'n tegenslag niet in een hoekje te kruipen, maar zelfs hier iedereen op zijn kop te geven als ze niet luisteren. Geweldig mens . Heb echt respect voor jou en je houding.

@PF: neem je astma-spul in het begin gewoon in. Zonder adem krjig je nooit de kans om een normale conditie op te bouwen met hardlopen (ja ervaring mee, ik bleef altijd bij een bepaalde snelheid en uithoudingsvermogen hangen, omdat ik na een bepaalde tijd mijn ademhaling niet meer kon controleren en dus moest afhaken). Eerst conditie, en dan kijken of je zonder medicijnen ook kan rennen lijkt me een slimmere volgorde .

En een voor Tink. Je bent voor jezelf opgekomen, hebt een mooie tussenwegoplossing gevonden waar zowel jij als de klant geen echt slachtoffer van zijn en daar mag je best trots op zijn.

Zo, ik ben ook weer bijgelezen. Ik kan niet wachten tot het vrijdag is, eindelijk een afspraak met de dietiste. Hopelijk kan zij me helpen uitvogelen wat er met mijn buik is (gisteravond zo'n vreselijke buikpijn dat ik niet kon slapen, maar kon ook geen medicijnen innemen omdat ik dan net zo goed geen eetdagboek bij kan houden) en heeft ze ook ideetjes om de hoeveelheid brood en suiker te verminderen . Ik hoop zo dat het geen zware teleurstelling gaat worden, of dat ze wil dat ik ga aankomen .
    Hey, succes bij de diëtiste!
    Hoe ging je eerste gesprek eigenlijk? Vroeg ze wat je gister hebt gegeten of wat je meestal eet of hoe vaak je iets eet?

Ik schijn al een paar (10 of zo?) jaar geen astma meer te hebben, 3 of 5 jaar geleden scheen ik misschien inspanningsastma te hebben. Maar misschien ook niet want m'n longinhoud was wel gewoon prima of zo. Dus nu heb ik nog een beetje ventolin. Het werkt wel amazing, als ik denk dat ik doodga nadat ik heb gerend voor de bus en ik neem dat heb ik het gevoel dat ik een marathon kan lopen of zo
      maandag 22 september 2008 @ 15:33:53 #219
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61826235
    Nou Chica, onomstootbaar allerminst! Zoals je kon lezen heb ik mezelf behoorlijk de vernieling in geholpen omdat ik het niet kon verwerken. Het toont pas karakter als je je door zoiets niet laat beinvloeden en het verstandig verwerkt.
    Nee, ik heb mezelf wel leren kennen hoor in times of misery
    Ik ben ook niet het type wat lijd in stilte. Het moet altijd met veel drama, misere en hevige dalen.
    Maar goed, mijn highs zijn daarentegen ook weer zonder limiet dus eigenlijk is het wel in balans.

Stiekem vind ik ellende ook wel leuk. De momenten dat ik me het meest beroerd heb gevoeld heb ik het meest geleerd en is mijn ik ook het meest gevormd. ( Althans, dit roep ik tegen mezelf als ik het niet meer zie zitten )
    pi_61826324
    Als je je door zo iets niet laat beïnvloeden toon je helemaal geen karakter, volgens mij heb je dan geen karakter en geen gevoelens en emotie. Een soort robot.
    pi_61826506
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 15:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hey, succes bij de diëtiste!
    Hoe ging je eerste gesprek eigenlijk? Vroeg ze wat je gister hebt gegeten of wat je meestal eet of hoe vaak je iets eet?

Ik schijn al een paar (10 of zo?) jaar geen astma meer te hebben, 3 of 5 jaar geleden scheen ik misschien inspanningsastma te hebben. Maar misschien ook niet want m'n longinhoud was wel gewoon prima of zo. Dus nu heb ik nog een beetje ventolin. Het werkt wel amazing, als ik denk dat ik doodga nadat ik heb gerend voor de bus en ik neem dat heb ik het gevoel dat ik een marathon kan lopen of zo
    Mijn eerste gesprek is vrijdag . Daarom zo bang voor de teleurstelling, wil zo graag van mijn eenzijdige en suikerrijke eetpatroon af. Maar hoe maak ik haar wijs dat ik ondertussen ook nog een kilo of 3 af wil vallen, als mijn BMI nu al rond de 21 is .
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 15:33 schreef SHE het volgende:
    Nou Chica, onomstootbaar allerminst! Zoals je kon lezen heb ik mezelf behoorlijk de vernieling in geholpen omdat ik het niet kon verwerken. Het toont pas karakter als je je door zoiets niet laat beinvloeden en het verstandig verwerkt.
    Nee, ik heb mezelf wel leren kennen hoor in times of misery
    Ik ben ook niet het type wat lijd in stilte. Het moet altijd met veel drama, misere en hevige dalen.
    Maar goed, mijn highs zijn daarentegen ook weer zonder limiet dus eigenlijk is het wel in balans.

Stiekem vind ik ellende ook wel leuk. De momenten dat ik me het meest beroerd heb gevoeld heb ik het meest geleerd en is mijn ik ook het meest gevormd. ( Althans, dit roep ik tegen mezelf als ik het niet meer zie zitten )
    Eerlijk gezegd ken ik niemand die zichzelf niet in de vernieling zou willen helpen als je een stuk van je eigen identiteit kwijtraakt. Nog minder mensen ken ik die er overtuigd en sterk uit zouden komen.

Dat laatste is (in het klein) wel herkenbaar. Sommige mensen gaan zich heel erg zielig voelen, leren niets van tegenslagen en willen alleen maar medelijden, en andere mensen voelen zich ook zielig en willen ook medelijden, maar leren er wat van en komen er sterker uit. Dat laatste, dat wil ik ook . Ik wil niet weten hoe ik was geworden/gebleven als ik de onderbouw zonder problemen was doorgekomen, maar kan me ook niet voorstellen dat ik alle tegenslag/de grootste tegenslagen al gehad heb ...
    pi_61826768
    SHE...Je lag al in de vernieling...Hebt jezelf nog ff verder geholpen en bent nu waar je nu bent... Dát is karakter tonen... Als je op 1 vlakke lijn blijft zitten is het niet nodig karakter te hebben!
    pi_61826875
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn eerste gesprek is vrijdag . Daarom zo bang voor de teleurstelling, wil zo graag van mijn eenzijdige en suikerrijke eetpatroon af. Maar hoe maak ik haar wijs dat ik ondertussen ook nog een kilo of 3 af wil vallen, als mijn BMI nu al rond de 21 is .
    [..]

Eerlijk gezegd ken ik niemand die zichzelf niet in de vernieling zou willen helpen als je een stuk van je eigen identiteit kwijtraakt. Nog minder mensen ken ik die er overtuigd en sterk uit zouden komen.

Dat laatste is (in het klein) wel herkenbaar. Sommige mensen gaan zich heel erg zielig voelen, leren niets van tegenslagen en willen alleen maar medelijden, en andere mensen voelen zich ook zielig en willen ook medelijden, maar leren er wat van en komen er sterker uit. Dat laatste, dat wil ik ook . Ik wil niet weten hoe ik was geworden/gebleven als ik de onderbouw zonder problemen was doorgekomen, maar kan me ook niet voorstellen dat ik alle tegenslag/de grootste tegenslagen al gehad heb ...
    Volgens mij mag je helemaal zelf weten hoeveel je weegt
    en als tussen de 18 en 25 goed is
    dan kan je best wel iets afvallen bij 21 (lijkt mij)
      maandag 22 september 2008 @ 16:01:49 #224
    14746 k_i_m
    pi_61826979
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 15:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Ze mogen OF met lijst 1 beginnen of met lijst 2. Lijsten niet door elkaar gooien.
    Anderhalf dan he, want die begon pas op woensdag . Nou, iedereen gemaild!
    In my life
    Why do I smile
    pi_61827058
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Anderhalf dan he, want die begon pas op woensdag . Nou, iedereen gemaild!
    senk you
    The way you rock'n'roll
    pi_61827154
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Volgens mij mag je helemaal zelf weten hoeveel je weegt
    en als tussen de 18 en 25 goed is
    dan kan je best wel iets afvallen bij 21 (lijkt mij)
    Ik vind een BMI van 20 ook heel redelijk, maar ik vraag me af of zij dat ook vindt . Jonge meisje die slank zijn en toch willen lijnen etc ... zal me eerst maar druk gaan maken om mijn algemene eetpatroon. En als je heel nieuwsgierig bent mag je best een keer mee hoor, het is toch een beetje de richting waar jij later terecht gaat komen . En mijn 'geval' ken je al een beetje .

Oh en trouwens, met mijn longinhoud is ook niets mis, bovengemiddeld zelfs, maar ik ben wel echt superbenauwd als ik sport zonder ventolin. Soort verkramping in keel/longspieren ofzo. Weetikveel. Ventolin werkt.
    pi_61827252
    Als je jong bent mag je ook een lager BMI hebben he
    pi_61827734
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 15:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Nieuwsgierig als ik ben vraag ik me dan wel weer af waarom ze niet door elkaar mogen?
    En waarom er bij dat lijstje uit de OP GEEN aardappelen staat..... En in het menu aardappelpuree
      maandag 22 september 2008 @ 16:29:52 #229
    14746 k_i_m
    pi_61827787
    Misschien moeten we gewoon een keer een middagje cursus hebben. Zodat we het zelf straks ook kunnen .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 22 september 2008 @ 16:32:08 #230
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61827851
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:28 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nieuwsgierig als ik ben vraag ik me dan wel weer af waarom ze niet door elkaar mogen?
    Omdat er een bepaalde logica achter zit en opbouw.
    Als je ze door elkaar gaat gebruiken kloppen de verhoudingen niet meer. Ik wil namelijk dat je zoveel eiwit, zoveel KH en zoveel vet binnenkrijgt per dag, met aan het einde van de week (x) resultaat.
    Als je door elkaar gaat husselen dan klopt (x) niet meer.
    pi_61827878
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Omdat er een bepaalde logica achter zit en opbouw.
    Als je ze door elkaar gaat gebruiken kloppen de verhoudingen niet meer. Ik wil namelijk dat je zoveel eiwit, zoveel KH en zoveel vet binnenkrijgt per dag, met aan het einde van de week (x) resultaat.
    Als je door elkaar gaat husselen dan klopt (x) niet meer.
    Aha.... Dacht al zoiets jah....
    En the aardappels?
      maandag 22 september 2008 @ 16:38:36 #232
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61828033
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:33 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Aha.... Dacht al zoiets jah....
    En the aardappels?
    Die mogen zoals je ziet.
    Het is ook geen bootcampschema, die krijgt Kim volgende week pas
      maandag 22 september 2008 @ 16:39:59 #233
    14746 k_i_m
    pi_61828070
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef SHE het volgende:

[..]

Die mogen zoals je ziet.
    Is geen afvalschema, maar een onderhoudsschema.
    Toch al een kilo kwijt . Helaas was dat wel een kilo die op mijn huidig aangegeven gewicht zat, dus in het lijstje klopt het weer nu.
    In my life
    Why do I smile
    pi_61828103
    En gewoon aardappels enzo weglaten is zekers weer niet verstandig....
    Ghehehe...Ben benieuwd hoe een afvalschema er bij jou uit ziet!
      maandag 22 september 2008 @ 16:58:40 #235
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61828583
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Toch al een kilo kwijt . Helaas was dat wel een kilo die op mijn huidig aangegeven gewicht zat, dus in het lijstje klopt het weer nu.
    Waar de neuk is mijn andere reply

een onderhoudsschema betekent ook niet dat je niet afvalt, het is alleen geen crash schema.
    Hierin gaat het om de verdeling van voedingsstoffen en de wijze waarop je ze consumeert.
    Met een beetje goochelen kan je in principe alles eten, alleen niet altijd en niet samen met bepaalde andere stoffen.
      maandag 22 september 2008 @ 16:59:29 #236
    14746 k_i_m
    pi_61828604
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef vamperotica het volgende:
    Ben benieuwd hoe een afvalschema er bij jou uit ziet!
    .

Vind je het weinig dan, qua eten?
    In my life
    Why do I smile
    pi_61828794
    Gebruikt SHE jullie als proefkonijn?
    pi_61828821
    Nee hoor...Helemaal niet weinig.....
    Ben nu alleen op een punt van... Ben eindelijk begonnen en zag liever gister als/dan morgen resultaat enzo...

Maar een beetje verantwoord bezig blijven lijkt me ook wel handig.
      maandag 22 september 2008 @ 17:06:45 #239
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_61828835
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 14:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
    Valt best mee

Oeh, ik was vergeten dat ik:
    - nog een raar benauwd longaandoening kuchje had, zo een dat ik van traplopen al buiten adem raak
    - heel slecht ademhaal tot soms aan hyperventilatie aan toe (Bij verdrietig zijn zo snel ademen dat je haast moet kotsen enzo) Maar dit was gewoon van het rennen
    - Dat ik een beetje duizelig was al vandaag (zwarte vlekken zien)
    - Dat ik altijd rode vlekken op m'n handen (en soms ook lichaam) krijg bij inspanning
    - Dat ik daarna altijd de weg zo zie golven alsof het stromend water is en duizelig/wazig ga zien (of het kan zijn omdat ik m'n lenzen niet in had)
    - Het nu voelt alsof iemand m'n borstkast dichtknijpt
    - Ik een inhaler heb voor inspanningsgebrek aan conditie astma, die ik best had kunnen gebruiken, maar dat het misschien beter is om gewoon conditie te krijgen. (Al weet ik niet zeker of dit iets long achtigs of iets conditieachtigs is)

Kortom het was geweldig
    (1-2-3-3-3 minuten rennen )
    ik heb een uur geleden gesmst, wat het plan was vanavond. Film bij mij, iets bij hem, samen eten of niet. NOg steeds geen antwoord. En ik wil eigenlijk wel weten of ik nu zaterdag met hem gezoend heb of niet, want ik weet het echt niet meer.
      maandag 22 september 2008 @ 17:07:57 #240
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_61828866
    oh, en ik heb chocolade pepernoten, zout drop, koffie en hagelslag uit Nederland gekregen!
      maandag 22 september 2008 @ 17:12:04 #241
    14746 k_i_m
    pi_61828976
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef vamperotica het volgende:
    Nee hoor...Helemaal niet weinig.....
    Ben nu alleen op een punt van... Ben eindelijk begonnen en zag liever gister als/dan morgen resultaat enzo...

Maar een beetje verantwoord bezig blijven lijkt me ook wel handig.
    Nou, ik vind het al best wel snel gaan, en ik heb me echt rondom gegeten de afgelopen dagen .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 22 september 2008 @ 17:13:46 #242
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61829029
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef Isegrim het volgende:
    Gebruikt SHE jullie als proefkonijn?
    Uiteraard.
      maandag 22 september 2008 @ 17:33:20 #243
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_61829595
    help!

Wat voor vegetarisch eten kan ik een kleine, kale duitser voorschotelen?
      maandag 22 september 2008 @ 17:35:12 #244
    14746 k_i_m
    pi_61829634
    Falafel .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 22 september 2008 @ 17:36:20 #245
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_61829657
    voor vanavond dan he. dus makkelijk, snel maar lekker. En je kunt hier geen tofu oid kopen. Nog nooit gezien iig.
      maandag 22 september 2008 @ 17:38:08 #246
    14746 k_i_m
    pi_61829694
    In dat geval, wat je zelf eet, maar dan zonder vlees .
    In my life
    Why do I smile
      maandag 22 september 2008 @ 17:40:37 #247
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_61829748
    een indiase curry zonder vlees? dat is wel heel saai he! men..lastig!
    pi_61829825
    Chicken tonight maar dan zonder kip maar met veel groente en ananas?

Pffff kan ie niet gewoon vlees eten?
    pi_61829927
    Hebben ze dingen met kikkererwten? (falafelballetjes . Zijn echt lekker) Of iets met avocado, paar weken geleden zag ik hier voorbij komen dat avocado goed voor vega's is? Eet ie kaas? Ei? Vis? Dan valt er nog wel wat te regelen toch?
      maandag 22 september 2008 @ 17:51:43 #250
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_61830007
    volgens mij geen vis. En van de rest heb ik echt geen idee! Men...wat haal ik mezelf op de hals.
    pi_61830032
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef AKnynke het volgende:
    een indiase curry zonder vlees? dat is wel heel saai he! men..lastig!
    Neh! Ik maak zelf vaak een lekkere vega-curry, die ook nog eens ontzettend makkelijk is.
    Paar teentjes knoflook en een rooie ui fruiten, paprika- en chilipoeder toevoegen, gemalen komijn en koriander erbij, beetje kurkuma en peper. Vervolgens tomaat uit blik met sap en al erbij smijten, kikkererwten (uitgelekt) erbij en dat 20 minuten afgedekt laten sudderen. Dan nog een theelepel garam massala erbij en vervolgens nog 10 minuutjes laten pruttelen. Lekker met rijst of naan.
    pi_61830083
    Vegetarische snelle recepten

Laat even weten als de link niet werkt. Linkje naar de receptensite van de AH, zoekwoorden: vegetarisch en snel .
    pi_61830129
    Ik ben weer thuis
    Missed me?
      maandag 22 september 2008 @ 17:56:54 #254
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_61830136
    jullie zijn allemaal schatten! Ben idd ook al de ah site aan het afzoeken. Moet ook een beetje rekening houden met welke woorden ik in het zweeds ken, wat ik denk dat ik zo wel weet te vindne in de super etc. etc.
      maandag 22 september 2008 @ 18:08:01 #255
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_61830399
    Ku lu yuk maar dan met bloemkool, groentegerecht + rijst.

En dan zo hopla, hop! klaar
    Bernie en ik zijn tof.
      maandag 22 september 2008 @ 18:11:33 #256
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_61830478
    ik denk dat ik voor pasta met spinazie en geitenkaas/gorgonzala ga. Met pijnboompitten of cashews. Wat vinden jullie daarvan?
      maandag 22 september 2008 @ 18:26:01 #257
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_61830815
    Ja, toll hoor, sehr toll. Succes ermee!
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_61831136
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef AKnynke het volgende:
    ik denk dat ik voor pasta met spinazie en geitenkaas/gorgonzala ga. Met pijnboompitten of cashews. Wat vinden jullie daarvan?
    Klinkt lekker.

Als je niet al te veel in de keuken wilt staan als hij er is, is een groentetaart natuurlijk ook heerlijk.
    En lekker makkelijk.
    Beetje sla erbij en klaar.
    pi_61831151
    goedenavond liefjens

Vandaag weer een chaotische dag gehad zonder dat ik het idee heb dat ik ook maar iets nuttigs gedaan heb

Wel net lekker gespinned en ben helemaal bek af Dus René is nu lekker aan het koken, en mag zo lekker aanschuiven

Moet helemaal in het college-opdrachten maken - ritme komen weer en dat valt me zwaar, maar ik heb het idee dat het wel enigszins gaat goedkomen deze week.. en dan moet ik dit weekend alweer een weekend weg met de motor(club) naar de Ardennen

Bleuh!!!
    Ja doei.
    pi_61831258
    Lijstje:

O: yoghurt & gojimuesli
    T: VitaLinea
    L: twee zuurdesemboterhammen; eentje met belegen slanke kaas en eentje met geitenroomkaas
    T: ananas
    T: VitaLinea
    D: restant kippensoep (net op) en zometeen een salade van witlof met zoete paprika, appel en sinaasappel en een paardenbiefstuk (ik vond dat ik dat een keer moest eten omdat ik anders hypocriet ben)
      maandag 22 september 2008 @ 18:47:19 #261
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_61831366
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
    goedenavond liefjens

Vandaag weer een chaotische dag gehad zonder dat ik het idee heb dat ik ook maar iets nuttigs gedaan heb

Ja, MSN'en tijdens college hè? Foei! .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 22 september 2008 @ 18:56:03 #262
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61831594
    Merel, PM me even je mailadres.
      maandag 22 september 2008 @ 18:56:56 #263
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61831611
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 18:26 schreef mordradead het volgende:
    Ja, toll hoor, sehr toll. Succes ermee!
    Hoe gaat ie bij jou?
    pi_61831662
    Hee.... Da bodybalance...Dat deed toch iemand?
    Is dat iets om thuis te doen? En "doet" t ook nog wat?
    Ik zoek iets om thuis te doen.....
    Als er niet een kind ziek is dan heeft ie wel een ouderavcond, of is mn vent te laat thuis om nog naar de sportschool te gaan en ik word een beetje ziek van het niets doen ( buiten het beginnnetje met hardlopen)
      maandag 22 september 2008 @ 19:05:50 #265
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_61831900
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 18:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Klinkt lekker.

Als je niet al te veel in de keuken wilt staan als hij er is, is een groentetaart natuurlijk ook heerlijk.
    En lekker makkelijk.
    Beetje sla erbij en klaar.
    Ik vind samen koken juist tof! Of, ik koken, hij erbij met een wijntje. Das nog beter.
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 19:10:28 #266
    163650 Greys
    pi_61832049
    Miss_S, welkom terug
    Hoe ging het slapen in de stapelbedden? Leuke tijd gehad?

SHE! Je krijgt een kusje van Boris terug.
    Hij gaat met waffel open onder de kraan hangen om te drinken, hij eet goed, hij speelt met muizen en al het speelgoed van Bink, is vandaag voor het eerst alleen thuis geweest met Bink en lagen allebei te snurken toen ik thuis kwam en... hij vond het goed dat ik een tuigje om deed en stapte er trots mee door het huis. Dus hij mag morgen misschien wel even aan het tuigje in de tuin kijken! Kan hij toch een frisse neus halen tot de kattenren klaar is
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_61832148
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
    Ik ben weer thuis
    Missed me?
    Hey hoe was je weekendje?
      maandag 22 september 2008 @ 19:23:33 #268
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_61832454
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 18:56 schreef SHE het volgende:

[..]

Hoe gaat ie bij jou?
    Stilstand is vooruitgang. Ik moet mezelf eens een schop onder de kont verkopen want ik zit constant aan te modderen en als ik dan hierlees denk ik weer: "Ja, komop morgen"
    Ik zal eens wat ritme en structuur moeten gaan aanbrengen, ik heb er een hekel aan maar je weet wel waar je aantoe bent. Ook wat meer "nee" gaan zeggen, deze week heb ik een alcoholvrije week ingelast... dat is dan de eerste in tijden. Mijn vrienden zeiden dat het niet gaat lukken, maar dat gaat het wel. podverdorie.

Conclusie: ik heb geen flauw idee.
    Bernie en ik zijn tof.
      maandag 22 september 2008 @ 19:35:05 #269
    331 Merel
    Be here now.
    pi_61832783
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 18:58 schreef vamperotica het volgende:
    Hee.... Da bodybalance...Dat deed toch iemand?
    Kun jij de motivatie opbrengen om dat soort dingen thuis te doen? Ik doe af en toe pilates met zo'n DVD (de tijden op de sportschool komen me niet uit), maar ik vind het best lastig om mezelf er toe te zetten in m'n eentje op m'n matje voor de TV te gaan zitten!
    pi_61832870
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef Merel het volgende:

[..]

Kun jij de motivatie opbrengen om dat soort dingen thuis te doen? Ik doe af en toe pilates met zo'n DVD (de tijden op de sportschool komen me niet uit), maar ik vind het best lastig om mezelf er toe te zetten in m'n eentje op m'n matje voor de TV te gaan zitten!
    Ow jawel hoor.... Geen enkel probleem!
    Tijden van de sportschool komen mij ook niet uit.
    Pilates ben ik nog naar op zoek... heb wel bodypump, combat en volgens mij nog wel wat in de aanbieding!
    Mis hier wel de ruimte die een sportschool biedt!
      maandag 22 september 2008 @ 19:39:07 #271
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61832920
    Dat is ook mijn favo quote...zeker als ik ook zo aan het aanklooien ben

Oh dames, de thuis training is klaar. Wel wil ik iedereen verzoeken een paar kleine dumbells aan te schaffen.
    Kost geen drol en is onontbeerlijk.
    Ik ben als de dood dat jullie blessures oplopen dus ik heb die oefeningen uitgekozen waarvan ik vrij zeker ben dat ze weinig risico's geven.
    De spartaanse methodieken laat ik even voor wat ze zijn.

Ik zoek alleen nog een plekje om het up te loaden. Het is een word bestand met plaatjes erin.
    Man is alleen weg en ik weet de ftp gegevens niet
      maandag 22 september 2008 @ 19:41:39 #272
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61832992
    Oh en merel, je sportschool schema komt na het eten.

Ik heb net in alle drukte ( koken en dweilen tegelijk ) mijn enkel verzwikt en ik moet even de schade opnemen
    Volgens mij mijn banden verrekt want het doet fucking pijn en ik kan er niet op staan.
    Gaat wel over, maar doe ff voor de zekerheid wat ijs en ff chillen.
      maandag 22 september 2008 @ 19:41:56 #273
    331 Merel
    Be here now.
    pi_61832999
    De Lidl heeft trouwens volgende week allerlei sport-thingies in de aanbieding. En poezenspullen voor Greys!
      maandag 22 september 2008 @ 19:44:00 #274
    331 Merel
    Be here now.
    pi_61833058
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 19:41 schreef SHE het volgende:

Ik heb net in alle drukte ( koken en dweilen tegelijk ) mijn enkel verzwikt en ik moet even de schade opnemen
    Volgens mij mijn banden verrekt want het doet fucking pijn en ik kan er niet op staan.
    Ik wacht geduldig af Vanavond doe ik toch niets meer behalve lui op de bank zitten en m'n wijvenseries op RTL5 bekijken.

En welke idioot gaat nou koken en dweilen tegelijk! Dweilen is sowieso - na stofzuigen - het aller-aller-aller-irritantste huishoudelijke klusje dat bestaat!
      maandag 22 september 2008 @ 19:45:21 #275
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_61833093
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ja, dat weekendje . Helemaal vergeten!
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 22 september 2008 @ 19:47:07 #276
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_61833137
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 19:44 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik wacht geduldig af Vanavond doe ik toch niets meer behalve lui op de bank zitten en m'n wijvenseries op RTL5 bekijken.

En welke idioot gaat nou koken en dweilen tegelijk! Dweilen is sowieso - na stofzuigen - het aller-aller-aller-irritantste huishoudelijke klusje dat bestaat!
    Ik vind huishoudelijke klusjes best leuk. Mooi, want als ik niet opschiet mag ik straks 40 uur per week kantoren schoonmaken . Liever dat dan bij mensen thuis schoonmaken trouwens. Dat heb ik ook eens gedaan en je hebt er altijd van die lui tussen zitten die elke cm op hun kamer benut hebben. Hebben ze honderd beeldjes op een plankje staan en die moet ik dan allemaal stuk voor stuk afstoffen. En o wee als ik ze niet precies zo terug zet als ze stonden .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_61833164
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 19:41 schreef SHE het volgende:

http://www.orthopedie.nl/content/enkel/enkel_bandletsel.asp Astu. Veel meer dan koelen heb ik zelf ook niet gedaan. Kon er na 2 dagen weer redelijk normaal op lopen. Je weet zeker dat je niet je banden kapot gemaakt hebt btw?

Edit: die site maakt me blij, na een week weer sporten. Waarom ik hem post is me nu eigenlijk onduidelijk.

Als ik die thuisoefeningen een tijdje gedaan heb, mag ik je dan PM'en voor de Spartaanse methode ? Neem aan dat die sneller effect heeft? (en wat zwaarder is)
      maandag 22 september 2008 @ 19:52:27 #278
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61833304
    Het zijn mijn banden toch denk ik, de pijn zit links en rechts van mijn achillespees.
    Nee, volgens mij niet (in)gescheurd want dan had ik nu een flinke zwelling meoten hebben en die blijft uit.
    De pijn is wel heftig zeg, maar verzwikken is ook niet tof natuurlijk.

En weer het been wat toch al niet werkte he!!
    Wintersport gaat weer leuk worden. Ingetaped en ingegipsd op mijn board
      maandag 22 september 2008 @ 19:58:22 #279
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_61833476
    Lijstje van vandaag!

O--> Eiwitshake
    L--> noedelsoepje uit zo'n zakje van de toko. Niet goed maar ik had echt geen kruimel van iets anders meer in huis en viel bijna flauw na het sporten .
    T--> Appel
    D--> 2 borden zilvervliesrijst met makreel en witte kool
    (wat trouwens het lievelingseten van mijn mini is, rare) .

Sport: Ik was weer eens te laat voor Body Balance dus het werd een half uur steppen en half uur wat aan gewichtjes gehangen...moest er wel weer ff aan wennen dus veel zal dat laatste niet uitgehaald hebben.

Vreemd genoeg ben ik wel iets afgevallen na mijn binge aanvallen van verleden week; 73, 6 gaf de weegschaal aan.

SHE, heb je ook speciale tips om rollen rond het middel te deleten? .
    pi_61833526
    Oe SHE toch!
    Da's nie zo mooi vrouwke! Doe maar lekker ff je pootje omhoog en laat je straks fijn verwennen!
      maandag 22 september 2008 @ 20:00:30 #281
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_61833546
    Oh en doe rustig aan he, lees net van je enkel .
    pi_61833553
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het was interesting........
    Nee heb me goed vermaakt

En ik en mijn vriendje sliepen in een 2persoonsbed en er is inderdaad gewoon met matrassen gesleept naar de woonkamer dus geen problemen daar
    pi_61833555
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
    Het zijn mijn banden toch denk ik, de pijn zit links en rechts van mijn achillespees.
    Nee, volgens mij niet (in)gescheurd want dan had ik nu een flinke zwelling meoten hebben en die blijft uit.
    De pijn is wel heftig zeg, maar verzwikken is ook niet tof natuurlijk.

En weer het been wat toch al niet werkte he!!
    Wintersport gaat weer leuk worden. Ingetaped en ingegipsd op mijn board
    Zwelling komt, als je het goed koelt, soms pas een dag later. Ik had de avond dat ik mijn enkel kneusde totaal geen zwelling, klein rood vlekje. Volgende dag was mijn enkel 2x zo dik en was ik erg blij met mijn te brede schoenen . Weet jouw vent hoe ie die schuiflade methode moet toepassen? Kan je over 2 dagen ofzo even kijken, is eenvoudige manier om je banden te testen . En verzwikken is zeer niet ok nee. Ik heb spontaan een enkelband gekocht voor in het openbaar vervoer . Dat stomme geschud van de tram werkt niet erg mee aan het 'rust houden'.

Wanneer ga je? Boarden is echt leuk. Ik kom altijd met knalblauwe knieen terug (stond hier vorige keer ook een foto van in het topic), maar boarden . Wintersport dit jaar staat op losse schroeven .
      maandag 22 september 2008 @ 20:06:12 #284
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61833707
    Rollen op de middel gaan sowieso weg als je minder zuipt
    Daarnaast je schuine buikspieren trainen en hoe lullig het ook is > hardlopen.
    Je middel is een lastige plek als je daar vet opslaat ( ook mijn hotspot )
    pi_61833755
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
    Helpt hardlopen echt?
    Zou vandaag gaan hardlopen maar heb niet alleen mijn colleges gespijbelt

Morgen eerste buikdansles
    pi_61833763
    En als je niet kan hardlopen vanwege een knieblessure SHE?
    The way you rock'n'roll
      maandag 22 september 2008 @ 20:09:25 #287
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61833813
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 20:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zwelling komt, als je het goed koelt, soms pas een dag later. Ik had de avond dat ik mijn enkel kneusde totaal geen zwelling, klein rood vlekje. Volgende dag was mijn enkel 2x zo dik en was ik erg blij met mijn te brede schoenen . Weet jouw vent hoe ie die schuiflade methode moet toepassen? Kan je over 2 dagen ofzo even kijken, is eenvoudige manier om je banden te testen . En verzwikken is zeer niet ok nee. Ik heb spontaan een enkelband gekocht voor in het openbaar vervoer . Dat stomme geschud van de tram werkt niet erg mee aan het 'rust houden'.

Wanneer ga je? Boarden is echt leuk. Ik kom altijd met knalblauwe knieen terug (stond hier vorige keer ook een foto van in het topic), maar boarden . Wintersport dit jaar staat op losse schroeven .
    Ik ga de tweede week van jan, naar pralognan.
    We zijn nu een paar jaar naar val thorens geweest ( want hoog ) en nu willen we wel iets anders. Heb zooo'n zin!
    Maar vrees het ergste met mijn onwillige been.
    Maar goed, tot dusver nog nooit iets verwoest tijdens vakantie dus ik klop nog 10 keer af
      maandag 22 september 2008 @ 20:10:26 #288
    331 Merel
    Be here now.
    pi_61833841
    Ik heb nog nooit gewintersport

En nu voel ik me er al te oud voor om nog te beginnen en het helemaal te moeten leren
    pi_61834009
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, MSN'en tijdens college hè? Foei! .
    ik wilde jou gewoon niet missen

Hardlopen.. ja, dat blijf ik ook maar doen dan.. maargoed, dat ging de laatste tijid weer érg lekker.

@Clayton (late reactie): inmiddels ben ik weer goed op weg: Les 16 van de tweede Evy-serie: nog 14 te gaan maar dus. Heb in de zomervakantie niet gelopen door vakantie- en verhuisdrukte, maar ben weer druk begonnen dus wie weet red ik de Zeven Heuvelenloop wel

Mijn vet moet en zal weg ben het helemaal zat en heb wel eens de duistere gedachte om 'dan gewoon maar te gaan crashen ' maar gelukkig weet ik dat ik dat niet wil en kan, dus blijft het bij die gedachte
    Ja doei.
      maandag 22 september 2008 @ 20:16:54 #290
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61834024
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    En als je niet kan hardlopen vanwege een knieblessure SHE?
    Hard wandelen. Sowieso beter. Je verbrand meer vet met flink wandelen dan met hardlopen.
      maandag 22 september 2008 @ 20:16:58 #291
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_61834026
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
    Ja, ik vind hardlopen heerlijk maar dat gaat dus niet echt goed met dat *&*(())been.

En ja, het is een rotplek .

Ik wil gewoon het vet uit mijn buik sucken en in mijn kont laten spuiten .

En mijn tieten lijken wel twee zelfstandige entiteiten .
    pi_61834080
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 20:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Hard wandelen. Sowieso beter. Je verbrand meer vet met flink wandelen dan met hardlopen.
    Oke, weer wat geleerd.

* Dizzy-Miss-Lizzy gaat morgen direct aan de slag
    The way you rock'n'roll
      maandag 22 september 2008 @ 20:18:52 #293
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_61834086
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 20:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Interval training is het meest effectief las ik ooit eens?
      maandag 22 september 2008 @ 20:19:34 #294
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_61834107
    Oh oh, en hoe ver moet je dan wandelen ?

De Steenweg af, ofzo?
    pi_61834168
    Ik ben ook nooit op wintersport geweest. Denk dat ik zelfs de liftjes al niet meer onder de knie krijg
    Ik heb nog wel prachtig leren schaatsen op Noren als volwassene, maar sindsdien heeft het zo weinig gevroren dat ik nog maar 1 dag heb kunnen schaatsen op echt ijs...was wel heel erg mooi, je waant je dan echt in Holland uit de 17e eeuw...

Lijstje:
    O: kwark met aardbeiden, jus
    L: roerei met tomaat en salade met garnalen
    T: veel pistachenootjes
    D: broodje Adana

en voor straks heeft mijn een fles roséchampagne gekocht, dus dat wordt weer een verleiding die ik niet kan weerstaan. (beken het maar vast)...
      maandag 22 september 2008 @ 20:23:25 #296
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_61834204
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Merel het volgende:
    Ik heb nog nooit gewintersport

En nu voel ik me er al te oud voor om nog te beginnen en het helemaal te moeten leren
    Ach, ik skiede afgelopen seizoen voor het eerst. Je hebt het zo te pakken
    Je bent nooit te oud...etc.
    pi_61834206
    Mijn lijstje is overigens niet om over naar huis te schrijven..

O: twee crackers slankie smeerkaas
    L: twee boterhammen (smeerkaas en kaas)
    D: pasta pesto

had geen fruit bij me

Ga dus nu maar 's even wat aanvullen
    Ja doei.
      maandag 22 september 2008 @ 20:24:47 #298
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61834241
    Nee, flink tempo wandelen,. of interval hardlopen:

1 minuut voluit sprinten, 1 minuut wandelen en dat een half uur lang.
    Rock on!

Masnlief is thuis dus thuis training komt zo online.
      maandag 22 september 2008 @ 20:25:55 #299
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_61834274
    Ik ben een keer op wintersport geweest, en ik woon meteen de ski slalomwedstrijd van ons klasje, maar dat was omdat ik niet kon remmen.

Ik vind wintersport wel leuk omdat je er zulke lieflijke blosjes van krijgt en lliters Gluhwein naar binnen kan gulpen. Oh ja, en het racletten natuurlijk.

Wáárom ben ik zo geboren .

Ik wil wel graag met Dean naar Winterberg ofzo, een weekendje, en dan in zo'n miniklasje .
      maandag 22 september 2008 @ 20:26:32 #300
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61834294
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 20:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, ik vind hardlopen heerlijk maar dat gaat dus niet echt goed met dat *&*(())been.

En ja, het is een rotplek .

Ik wil gewoon het vet uit mijn buik sucken en in mijn kont laten spuiten .

En mijn tieten lijken wel twee zelfstandige entiteiten .

Die borsten ken ik..dertigers borsten

Maar eh, met IB is lopen volgens mij niet verstandig.
    crosstrainer!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')