abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2008 @ 13:58:47 #1
331 Merel
Be here now.
pi_61798618

Het vorige deel: Slank de herfst in #233: Bijna allemaal terug van vakontie. (by KIM)

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61798642
fipo
Ja doei.
pi_61798647
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:56 schreef Merel het volgende:
Ieuw die kreeften! Ik snap niet hoe mensen dingen kunnen eten die er zo uitzien
Gewoon de voorkant eraf rukken en je hebt een heerlijk hapje.
  zondag 21 september 2008 @ 14:00:06 #4
331 Merel
Be here now.
pi_61798649
Ik zei dus...

Ieuw die kreeften! Ik snap niet hoe mensen dingen kunnen eten die er zo uitzien

Net kleding doorgepast voor een modeshow waaraan ik binnenkort meeloop, voor een kledingwinkeltje in een dorp hier in de buurt, heel schattig Ik heb voor die show kleding van maat M t/m XL en het zit allemaal goed. Dat vind ik dus echt bewijs dat kledingmaten niets zeggen, ze verschillen zoveel per merk en zelfs per kledingstuk!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 21 september 2008 @ 14:00:42 #5
331 Merel
Be here now.
pi_61798664
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:59 schreef Isegrim het volgende:

Gewoon de voorkant eraf rukken en je hebt een heerlijk hapje.
Ik hou niet van vlees en vis waarin ik nog zie wat voor vorm het beest oorspronkelijk had
pi_61798679
Maten zijn sowieso veroorzakers van raar gedrag. Ik begrijp ook nooit vrouwen die zich persé dan in een 36 moeten persen, omdat het een 36 is, terwijl ze in één maatje groter er veel beter en slanker uitzien. Niemand kijkt toch op die labeltjes aan de binnenkant!
pi_61798732
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:01 schreef Laureline het volgende:
Maten zijn sowieso veroorzakers van raar gedrag. Ik begrijp ook nooit vrouwen die zich persé dan in een 36 moeten persen, omdat het een 36 is, terwijl ze in één maatje groter er veel beter en slanker uitzien. Niemand kijkt toch op die labeltjes aan de binnenkant!
dat snap ik ook niet

maar het zal wel psychisch zijn
Ja doei.
pi_61798748
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik hou niet van vlees en vis waarin ik nog zie wat voor vorm het beest oorspronkelijk had
Kreeften enzo zijn heerlijk!

Ik heb nog een zak gamba's in de vriezer, die moet ik ook eens opmaken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61798787
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef Merel het volgende:

[..]

Hypocrieteling.
  zondag 21 september 2008 @ 14:05:07 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61798798
Wat een saaie TT, Merel. Had toch wel iets beters verwacht van jou .
Niet meer actief op Fok!
pi_61798808
quote:
Ja, maar dan kunnen ze zeggen dat ze in 36 passen

Overigens, als ik me irriteer aan een bepaalde maat, dan knip ik dat labeltje er gewoon uit. Struisvogelpolitiek FTW!

En dan vervolgens nog de maat onthouden hé.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61798862
Mannen hebben vaak juist helemaal geen benul wat voor maat ze dragen, die gaan veel zorgelozer door het leven. Terwijl je je als vrouw echt bezighoudt met: Oe, ben ik ineens een 40 ipv een 38

Sommige merken, weet even geen voorbeeld, hebben ook expres een maatvoering waarbij alles te groot valt, zodat iedereen denkt: wauw, ik pas een 34! Kopen maar! Ook een tactiek ...
  zondag 21 september 2008 @ 14:08:40 #13
331 Merel
Be here now.
pi_61798882
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Wat een saaie TT, Merel. Had toch wel iets beters verwacht van jou .
Jaaaaa sorry maar ik wist even geen leuke quote uit het eind van het topic

Zometeen lekker achter m'n zonnebril langs een voetbalveld zitten kijken naar mannen in korte broekjes
pi_61798930
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:07 schreef Laureline het volgende:
Mannen hebben vaak juist helemaal geen benul wat voor maat ze dragen, die gaan veel zorgelozer door het leven. Terwijl je je als vrouw echt bezighoudt met: Oe, ben ik ineens een 40 ipv een 38

Sommige merken, weet even geen voorbeeld, hebben ook expres een maatvoering waarbij alles te groot valt, zodat iedereen denkt: wauw, ik pas een 34! Kopen maar! Ook een tactiek ...
andere winkels vinden een maat 36 een L (Coolcat en zulks, goh, hoe zouden 14 jarige meisjes toch aan anorexia komen? )
Ja doei.
pi_61798937
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:07 schreef Laureline het volgende:

Dat vind ik echt té triest gewoon. Die maten zouden gewoon vast moeten staan.
  zondag 21 september 2008 @ 14:16:29 #16
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61799044
TVP!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 21 september 2008 @ 14:18:56 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61799109
Ik ben gewoon al afgevallen . Echt, fuck de zakjes! Nooit meer .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61799174
whehe
Ja doei.
pi_61799193
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

andere winkels vinden een maat 36 een L (Coolcat en zulks, goh, hoe zouden 14 jarige meisjes toch aan anorexia komen? )
Of de Zara en Vero Moda! Paste ik bij de laatste een jurkje, was zelfs de L veel te klein. Terwijl mijn bovenwijdte 90 is, en taille 70. Ik vind mezelf echt mooi, maar wilde toen liefst ook onzichtbaar de winkel uit hollen

Maar ik vroeg me wel af: wat zien zij dan dus als 'passend' figuur bij een maatje S en M?
pi_61799337
quote:
Mja inderdaad. Zou zoveel schelen als sommige meiden gewoon een broek maatje groter zouden nemen, zodat het vet niet over de rand komt hangen. Hoeven die meiden niet eens dik te zijn, maar 38 ipv de 34 die ze aantrekken ... erg jammer. Ik kijk altijd gewoon wat het leukst staat, boeit me niet welke maat het is. Alleen met online kleren kopen baal ik wel van de maat, heb al wel vaker verkeerde maat gehad .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61799388
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61799633
Hier heb ik ook kleding van maat 36 tot maat 42 in de kast liggen. En het past allemaal.

Vanavond eten we zelfgemaakte pizza, gemaakt van een pak koopmans pizzabodem, tomatenpuree, ui, paprika, ham, salami, mais, ananas, en een klein beetje kaas.

Afgezien van de weinige groente vroeg ik me af hoe ongezond dit is? Gezonder dan diepvriespizza of niet? Ik doe er wel ruim beleg op. In elk geval is het wel veel lekkerder dan diepvriespizza. Weet iemand of zelfmaakpizza minder ongezond is dan gewone pizza?
pi_61799773
Hey plukie, ik eet vandaag ook zelfgemaakte pizza . Met zelfgemaakte bodem (deeg kneden enzo) en ui, courgette, perzik, rundergehakt, roerbakgroente (volgens mij), kip etc ... help je hopen dat dit gezonder is dan een diepvriespizza . Zeker een stuk lekkerder ja, ik lust ze niet eens uit de diepvries. En minder toegevoegde zooi.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61800177
Oe Chico dat klinkt ook lekker. Jij hebt er zeker meer groente op dan ik, dus die van jou zal wel gezonder zijn.
Maar verbrandt die roerbakgroente niet gauw in de oven?
pi_61800217
Als je niet wilt dat de groente een beetje droog wordt, kun je 'm even blancheren van tevoren. Maar verbranden valt wel mee hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')