abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:32:54 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61770968

Het vorige deel: Slank de herfst in #232: Met zon in huis

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:34:41 #2
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61771010
Wij hebben daar maar 1 avondje gegeten hoor, we zaten in San Eularia .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:35:20 #3
14746 k_i_m
pi_61771024
Ohja, Santa Eulalalalia . Da's toch met die hippies?
In my life
Why do I smile
pi_61771166
vakontie
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:43:55 #5
14746 k_i_m
pi_61771221
whehe .
In my life
Why do I smile
pi_61772509
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:58 schreef Vivi het volgende:
Wat leuk om zo'n reactie te krijgen Tink!

Even een toepasselijke foto spammen als impressie van mijn vakantie...ik heb voor het eerst van mijn leven bijna moeten janken als een klein kind bij het naar huis gaan .

De schade viel mee, zo'n 60 gram aangekomen...maar de bikinifoto's vond ik toch nog confronterender dan dat ik had gedacht n.a.v. mijn beeltenis in de spiegel (waar ik natuurlijk de meest voordelige pose aannam.. (niet ademend) ).

Vanaf maandag ga ik maar weer ff aan de repen, sporten gaat ook moeilijk omdat ik erg last heb van mijn been momenteel, wel gestepped vanochtend en bij gebrek aan beter op de power plate gelegen .

Oh ja, de foto

[ afbeelding ]
jullie hebben ook al zo'n model gezin, net als Sugar
Van die gezinnen die je in de IKEA gids ziet, en in reclames enzo. Met mooie mensen en engelachtige kinderen enzo

Leuke foto dus

tevens iets uitgebreide TVP

tot morgen
Ja doei.
pi_61772512
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Echt? Dan heb je het te lang laten koken. Zeekraal hoort knapperig te zijn!

Zeekraal kort smoren in wat boter samen met een uitje en peper uit de molen. Eet het met gerookte zalm. Belachelijk simpel, belachelijk lekker.

En ik wil ook op vakontie...
pi_61772576
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Van die gezinnen die je in de IKEA gids ziet, en in reclames enzo. Met mooie mensen en engelachtige kinderen enzo

Leuke foto dus

tot morgen
Dan laat ik die van mij maar niet zien
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:52:58 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61772661
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Leuke foto dus

tot morgen
Schijn bedriegt hoor.. .

Trus .
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:53:44 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61772673
Ik opteer trouwens voor emigrottie.

pi_61773218
Ik ben al vijf weken bezig, hoezo vakantie
  zaterdag 20 september 2008 @ 00:46:09 #12
331 Merel
Be here now.
pi_61773433
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef Isegrim het volgende:
Nog even een gebakken eitje gemaakt, want van zo'n bakkie van de Wok To Go zit je ook niet lang vol.
Meen je dat nou? Daar kan ik 3 dagen van eten.

Tevens TVP. En Vivi heeft een knap gezinnetje. En *hips*
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 september 2008 @ 01:13:06 #13
163650 Greys
pi_61773777
Vievje, welkom terug!
Wat zien jullie er heerlijk ontspannen, mooi en gelukkig uit met zijn drietjes!

Morgen gaan we naar het asiel om het resultaat van de Asielactie te overhandigen in Zwolle (2000 euro en bergen spullen, hoezee!) en dan ga ik ook kennis maken met Boris de Bengaal. Is het geen beauty? Ik hoop dat ze ons geschikt vinden voor hem en dat het klikt De reden dat we voor Boris gaan is zijn good looks èn nog belangrijker, het feit dat er bij de beschrijving staat dat hij een klein hondje als maatje heeft gehad en dat hij dat weer graag wil. Nou, laat onze Bink nou het leukste kleine hondje zijn dat er bestaat!

Meet Boris!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 september 2008 @ 02:05:39 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61774275
Wat een schatje Greys!

En wat zien jullie er lief uit Vivi!

Ik kan slecht tegen alcohol sinds ik naar het noorden ben verhuisd, 3 biertjes, een cocktail en een slokje gin tonic doen dat ik me erg raar ga gedragen. Maar ach...Ik ben nu eenmaal een beetje vreemd. Nu maar eens gaan slapen, morgne hard studeren!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_61774739
time2sleep

ik drink de zooveel water maar m'n mond blijft kurkdroog
(heb geen alcohol gedronken: dus vreemd)
  zaterdag 20 september 2008 @ 07:03:56 #16
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61775030
Die foto is inderdaad hartstikke leuk, en Vief, ik heb je gezien en vind je heel mooi, hoor! Ook je verhoudingen enzo!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 20 september 2008 @ 09:03:22 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61775394
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 07:03 schreef Sugar het volgende:
Die foto is inderdaad hartstikke leuk, en Vief, ik heb je gezien en vind je heel mooi, hoor! Ook je verhoudingen enzo!
Mijn verhoudingen zijn gelukkig oke idd Maar allemaal verpakt in vetrollen, dat is dan weer jammer . Maar bedankt, al heb ik enigszins moeite om te geloven dat je het meent, aangezien je zelf zo ongeveer 18 keer slanker bent dan ik en je jezelf nog steeds te dik vindt .

Wat me vooral stoort aan mijn lichaamsbouw is dat ik een meer mannelijke vetopslag heb; rond mijn middel, dan een vrouwelijke, bij de dijen/kont. In combi met mijn large bonbonella's krijg je met zo'n ontploft middeltje al snel een oude vrouwtjes appeltjesfiguur .

Greysie, wat een bjoetie van een kattebeest!
pi_61775449
Ik ga lekker nog op vakantie! 3 weken Japan staan in de planning.
En na 3 weken in mijn nieuwe baan, niet meer 2 uur fietsen per dag en wel lange dagen en veel in de auto zitten, ben ik nog steeds op hetzelfde gewicht!

Heb ik hier nog spannende of leuke of bijzondere dingen gemist de afgelopen weken?
pi_61775455
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 01:13 schreef Greys het volgende:
Vievje, welkom terug!
Wat zien jullie er heerlijk ontspannen, mooi en gelukkig uit met zijn drietjes!

Morgen gaan we naar het asiel om het resultaat van de Asielactie te overhandigen in Zwolle (2000 euro en bergen spullen, hoezee!) en dan ga ik ook kennis maken met Boris de Bengaal. Is het geen beauty? Ik hoop dat ze ons geschikt vinden voor hem en dat het klikt De reden dat we voor Boris gaan is zijn good looks èn nog belangrijker, het feit dat er bij de beschrijving staat dat hij een klein hondje als maatje heeft gehad en dat hij dat weer graag wil. Nou, laat onze Bink nou het leukste kleine hondje zijn dat er bestaat!

Meet Boris!
[ afbeelding ]
Wat een mooie!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 20 september 2008 @ 09:16:17 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61775494
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga lekker nog op vakantie! 3 weken Japan staan in de planning.
En na 3 weken in mijn nieuwe baan, niet meer 2 uur fietsen per dag en wel lange dagen en veel in de auto zitten, ben ik nog steeds op hetzelfde gewicht!
Wat fijn!
quote:
Heb ik hier nog spannende of leuke of bijzondere dingen gemist de afgelopen weken?
Ja, naast de mooie jurkjes van kwakveense en het vertrek van Conleche naar Frankrijk, heb je ook de onthulling van mijn buik gemist! En momenteel houd ik me daar ernstig aan vast, want ik voel me kut.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61775546
aaawwww wat een knapperd die Boris

ik ben klaar om te gaan volleyballen word zo opgehaald

allemaal een fijne dag!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61775562
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 09:16 schreef Sugar het volgende:

[..]

Wat fijn!
[..]

Ja, naast de mooie jurkjes van kwakveense en het vertrek van Conleche naar Frankrijk, heb je ook de onthulling van mijn buik gemist! En momenteel houd ik me daar ernstig aan vast, want ik voel me kut.
Tisser meissie?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 20 september 2008 @ 09:25:29 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61775567
Mooi beestje Greys! Nu maar hopen dat het ook klikt tussen Bink en Boris.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 20 september 2008 @ 09:30:47 #24
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61775613
Veel plezier met sporten, BJ.

Vamp, gewoon, algeheel kutgveoel over wie ik ben. Dikkig nog altijd, kan vandaga niet sporten, want S is weg en ik heb geen geduld met de kinderen.
  zaterdag 20 september 2008 @ 09:33:30 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61775639
Ga een lekkere boswandeling met ze maken Sjoeg, jij krijgt beweging, zij kunnen hun energie kwijt en het is er prachtig weer voor. Neem je trommeltjes mee om kastanjes enzo te verzamelen en kunnen ze thuis straks lekker knutselen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')