jullie hebben ook al zo'n model gezin, net als Sugarquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:58 schreef Vivi het volgende:
Wat leuk om zo'n reactie te krijgen Tink!
Even een toepasselijke foto spammen als impressie van mijn vakantie...ik heb voor het eerst van mijn leven bijna moeten janken als een klein kind bij het naar huis gaan.
De schade viel mee, zo'n 60 gram aangekomen...maar de bikinifoto's vond ik toch nog confronterender dan dat ik had gedacht n.a.v. mijn beeltenis in de spiegel(waar ik natuurlijk de meest voordelige pose aannam.. (niet ademend)
).
Vanaf maandag ga ik maar weer ff aan de repen, sporten gaat ook moeilijk omdat ik erg last heb van mijn been momenteel, wel gestepped vanochtend en bij gebrek aan beter op de power plate gelegen.
Oh ja, de foto![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Dan heb je het te lang laten koken. Zeekraal hoort knapperig te zijn!
Dan laat ik die van mij maar niet zienquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie hebben ook al zo'n model gezin, net als Sugar![]()
Van die gezinnen die je in de IKEA gids ziet, en in reclames enzo. Met mooie mensen en engelachtige kinderen enzo
Leuke foto dus![]()
tevens iets uitgebreide TVP
tot morgen
Schijn bedriegt hoor..quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie hebben ook al zo'n model gezin, net als Sugar![]()
Van die gezinnen die je in de IKEA gids ziet, en in reclames enzo. Met mooie mensen en engelachtige kinderen enzo
Leuke foto dus![]()
tevens iets uitgebreide TVP
tot morgen
Meen je dat nou? Daar kan ik 3 dagen van eten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef Isegrim het volgende:
Nog even een gebakken eitje gemaakt, want van zo'n bakkie van de Wok To Go zit je ook niet lang vol.
Mijn verhoudingen zijn gelukkig oke iddquote:Op zaterdag 20 september 2008 07:03 schreef Sugar het volgende:
Die foto is inderdaad hartstikke leuk, en Vief, ik heb je gezien en vind je heel mooi, hoor! Ook je verhoudingen enzo!
Wat een mooie!quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:13 schreef Greys het volgende:
Vievje, welkom terug!
Wat zien jullie er heerlijk ontspannen, mooi en gelukkig uit met zijn drietjes!
Morgen gaan we naar het asiel om het resultaat van de Asielactie te overhandigen in Zwolle (2000 euro en bergen spullen, hoezee!) en dan ga ik ook kennis maken met Boris de Bengaal. Is het geen beauty? Ik hoop dat ze ons geschikt vinden voor hem en dat het kliktDe reden dat we voor Boris gaan is zijn good looks èn nog belangrijker, het feit dat er bij de beschrijving staat dat hij een klein hondje als maatje heeft gehad en dat hij dat weer graag wil. Nou, laat onze Bink nou het leukste kleine hondje zijn dat er bestaat!
Meet Boris!
[ afbeelding ]
Wat fijn!quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga lekker nog op vakantie!3 weken Japan staan in de planning.
En na 3 weken in mijn nieuwe baan, niet meer 2 uur fietsen per dag en wel lange dagen en veel in de auto zitten, ben ik nog steeds op hetzelfde gewicht!
Ja, naast de mooie jurkjes van kwakveense en het vertrek van Conleche naar Frankrijk, heb je ook de onthulling van mijn buik gemist!quote:Heb ik hier nog spannende of leuke of bijzondere dingen gemist de afgelopen weken?
Tisser meissie?quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:16 schreef Sugar het volgende:
[..]
Wat fijn!
[..]
Ja, naast de mooie jurkjes van kwakveense en het vertrek van Conleche naar Frankrijk, heb je ook de onthulling van mijn buik gemist!![]()
En momenteel houd ik me daar ernstig aan vast, want ik voel me kut.
dat jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:33 schreef Vivi het volgende:
Ga een lekkere boswandeling met ze maken Sjoeg, jij krijgt beweging, zij kunnen hun energie kwijt en het is er prachtig weer voor. Neem je trommeltjes mee om kastanjes enzo te verzamelen en kunnen ze thuis straks lekker knutselen.
Typefoutje denk ik motobloquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
weer op 68,5het gaat echt van 70,5 naar 69,5 enzovoorts
hoop dat ik ooit nog 's onder de 69 kom
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:50 schreef Sugar het volgende:
Ik zal het proberen. Op dit moment lukt gewoon niks en kan ik alleen maar huilen.
Stom, want ik doe die dingen ook heel vaak met ze. Maar juist als ik me zo hopeloos voel, kan ik me er niet toe zetten. Als een berg zie ik op tegen iedereen in kleren krijgen (ikzelf ben wel al aangekleed, in kleren die me steeds vertellen dat ik een lelijk monster ben) en moeten gaan. Sorry, leukere berichten pers ik er even niet uit.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:50 schreef Sugar het volgende:
Als een berg zie ik op tegen iedereen in kleren krijgen (ikzelf ben wel al aangekleed, in kleren die me steeds vertellen dat ik een lelijk monster ben) en moeten gaan.
Ah, ik ga spontaan even wat topics doorscrollen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:16 schreef Sugar het volgende:
[..]
Wat fijn!
[..]
Ja, naast de mooie jurkjes van kwakveense en het vertrek van Conleche naar Frankrijk, heb je ook de onthulling van mijn buik gemist!![]()
En momenteel houd ik me daar ernstig aan vast, want ik voel me kut.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Soms wens ik jou toe dat jij in Duitsland zou wonen. Klinkt heel gek, maar hier hebben moeders zoals jij (en ik,maar dat vertel ik zo) de mogelijkheid om op een zogenaamde Mutter-Kind-Kur te gaan:
3 weken met de kinderen in een mooie omgeving (vaak bergen of bos). De kinderen gaan overdag naar de opvang (soort kleuterschool of lagere school), jij wordt 3 x per week gemasseerd, sport veel, gaat in de sauna, schildert, tekent of bent op andere wijze creatief bezig, krijgt voedingsadvies, krijgt -indien gewenst en noodzakelijk- intensieve therapie, drie maal daags staat er een gezonde maaltijd voor je neus, je rust veel uit, je krijgt dansles, de kinderen leren zwemmen etc. etc.
Na die 3 weken ben je niet direct "beter", maar het is wel een goede stap om vanuit verder te gaan. En het beste is nog: het wordt betaald door de Krankenkasse én je hoeft er niet eens overspannen ofzo voor te zijn. Het wordt hier ingezet als "Vorsorge".
Ik ga over 6 weekjesHelaas wel net ten tijde van de intocht van Sinterklaas en St.Maarten (daar voel ik me wel een beetje erg schuldig over naar de kinderen toe), maar ik verheug me er toch op.
In mijn omgeving hebben heel veel ouders dit gedaan (zowel mannen als vrouwen), en allemaal kwamen ze een stuk beter, meer ontspannen en gezonder terug dan voordat ze weggingen.
Ik heb bijna nooit last van katers. Lig nu nog wel in bed, maar moet eigenlijk heel hard studeren en 2 hartige taarten maken. Maar goed, tis zaterdag.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:51 schreef Merel het volgende:
Greys wat een prachtig beest!! Echt, ik ga nóóit meer ergens wonen waar ik geen huisdieren mag, zodra ik een keer verhuisd ben ga ik meteen weer een kat in huis nemen
AKnynke, ben je de kater al een beetje te boven? Ik had gisteren 2 wijntjes en 3 wodka op en liep gewoon te zwalken, echt beschamend![]()
BJ en motorbloempje fijne dag! En Sugar ook, gewoon lekker naar buiten, 't is heerlijk weer!
En ik heb besloten dat ik niet mee hoef naar Rome, ik wil liever in Liejannuhs koffer mee naar Japan!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:13 schreef Greys het volgende:
Vievje, welkom terug!
Wat zien jullie er heerlijk ontspannen, mooi en gelukkig uit met zijn drietjes!
Morgen gaan we naar het asiel om het resultaat van de Asielactie te overhandigen in Zwolle (2000 euro en bergen spullen, hoezee!) en dan ga ik ook kennis maken met Boris de Bengaal. Is het geen beauty? Ik hoop dat ze ons geschikt vinden voor hem en dat het kliktDe reden dat we voor Boris gaan is zijn good looks èn nog belangrijker, het feit dat er bij de beschrijving staat dat hij een klein hondje als maatje heeft gehad en dat hij dat weer graag wil. Nou, laat onze Bink nou het leukste kleine hondje zijn dat er bestaat!
Meet Boris!
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:51 schreef Merel het volgende:
En ik heb besloten dat ik niet mee hoef naar Rome, ik wil liever in Liejannuhs koffer mee naar Japan!
Dat vind ik zo triest. Dat je daar je gevoel van eigenwaarde uit haaltquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:58 schreef Sugar het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik heb inmiddels S weer om me heen en dus tijd voor mezelf vanmiddag.
En een jurkje in maat 34-36 staat leuk, dus dat scheelt ook iets.
Tinkepink, dat verhaal klinkt echt geweldig, wat zul je ernaar uitkijken! Fijn, joh!
Leuk toch als je een kleine maat past.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:16 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Dat vind ik zo triest. Dat je daar je gevoel van eigenwaarde uit haalt.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:59 schreef Vivi het volgende:
Zo, het was een *&*&*^&^%&klus maar ik heb 2 slideshows gemaakt van de 78 leukste (!) foto's...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat leukquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef Vivi het volgende:
Voor degenen die geen leven hebben staat hier een link naar meer vakantieplezier![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |