Oh kind....Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:52 schreef conleche het volgende:
Popjes, dit was een zeer fijne dag. Ontbeten op het dakterras, gelunched met een geitenkaassalade en rosé op het strand, daarna een tukkie onder het parasolletje en zo weer naar huis op het dakterras een wodkaatje. Het leven is niet zo heel slecht. Ik probeer iedere dag een nieuw recept uit. Gisteren had ik sperziebonen à la bonne femme, met spekkies, ei, sjalot en vinaigrette; niet vies. Vanavond denk ik een uientaartje te maken met brisée deeg. Heb gisteren wel gewoon 8 km hardgelopen, dus helemaal dichtgroeien zal wel meevallen.
Ik zag Vivi posten, hoe was Ibiza???
Yeah, i kneuwz. Ik vind het eerder verbazingwekkend dat ik een stabiele 68/69/70 kilo benquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
Met het gevaar af een (vroegere) miss_s kopie te worden; ik begrijp wel waarom een aantal van jullie niet afvallen of zelfs aankomen (PF bijvoorbeeld). Mijn god,wat snoepen jullie veel.
Die dag dat ik op een schop onder mijn hol kreeg van SHE was echt een rare dag. Misschien dat ik één of twee keer per week écht verkeerd eet (iets te zoet en te vet meestal), maar de rest van de dagen voert groente toch echt de boventoon. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik perfect ben
, ik woog niet voor niets 68 kilo en ook nog laat ik nog regelmatig steekjes vallen...
Maar toch, ik had het nooit verwacht, maar afvallen en toch veel eten is niet eens zo moeilijk. Gewoon zorgen dat je voldoende groentes in huis hebt, gezonnde tussendoortjes eten en regelmatig sporten. Dat is echt alles!
It sucks to be usquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me lekker wel aangesproken bij dat snoepen, maak laatste week misbruik van mijn pilletjes en eet alles wat los en vast zit (heel veel chocolade en koekjes). Maar ... vanaf vandaag moet ik eetdagboek bijhouden voor de dietiste, en nu kan ik opeens wel netjes eten zonder pillen. Mijn lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met frambozenjam (zonder toevoegingen) en 1 met stroop
T: -
L: 2 boterhammen frambozenjam en 2 rijstwafels
T: 2 rijstwafels
D: Rijst met roerbakgroentes en komkommer. Bakje yoghurt met zoetstof.
T: Geen idee. Ik hoop van de chips af te blijven.
En verspreid over de dag wat kauwgompjes, tegen de heerlijk ruikende adem.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje
4:45 cruesli balance met halvolle melk
7:30 halve komkommer
8:30 1 sneetje meergranenbrood met boter en lever
10:30 tomaat
11:00 appel
12:30 3 sneetjes brood met boter en 20+ kaas met veel mosterd (lekkaH)
1 kom mosterdsoep
14:30 appel en kiwi
16:00 blokje chocolade
17:30 4 taco's met veel sla
Lange dagen zijn dit altijd, het voelt alsof je constant zit te eten ofzo
Toen ik nog kind was hield ik anders absoluut niet van spinazie crème. Ik had het liefst verse spinaziequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: sinaasappelsap
T: 2 cappuchino
L: roerei met sla
T: bramen met yoghurtshake
T: pistache- en cashewnootjes
T: magere kwark
D: broccolisoep met stukjes chorizo
en straks in de planning 2 glaasjes chardonnay (weekeinde)en stukje komijnekaas...
Te weinig neem ik aan? Heb geen honger gehad eigenlijk....
@Sugar, als je kinderen hebt ben je de rest van je leven gewoon veroordeeld tot spinazie à la crèmeIets anders is niet mogelijk, dus geen schuldgevoelens!
Ik weet het maar het zijn kleine beetjes of fruit.. ik ben dan ook vanaf 6 uur tot 6 uur in beweging, ik loop zo'n 8 uur per dag op het werk... Wordt er nog voor betaald ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |