En weet je wat het gekke is, zo veel calorien heb ik die dag niet eens gegetenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Die zondagmiddag met flamkuchen en wijn staat ook nog in mijn geheugen gegrift hoor Tinkie!
[conleche modus off]
Ik wil ook een mini-PC.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik typ dit op mijn Asus EEE mini-peeceetje! Ben er zo blij mee. Hij is klein, licht, cute.
Overal is tegenwoordig wifi, dan kan soms zo goed van pas komen...
Ga zo college in, en ga ook mijn aantekeningen op dit dingetje maken. Het heeft OpenOffice, een open source-pakket dat compatible is met MS Office.
Jaaaa, zou je dat willen doen? Is er iets te bedenken waar een normaal mens zich ook aan kan houden? Ik ben nu op het punt dat ik er echt wel tijd en moeite in wil steken, maar elke dag 5 uur sporten ofzo is bijvoorbeeld onmenselijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
@ Merel; ik weet alleen goede in Utrecht.
Kom je er niet uit, dan wil ik best wel eet-train schema's maken. Ik heb ze hier liggen.
Nee, dat slaat ook nergens op. Maar vaak proppen ze je gewoon zo'n fitness circuit schema in je handen en mag je het uitzoeken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaaa, zou je dat willen doen? Is er iets te bedenken waar een normaal mens zich ook aan kan houden? Ik ben nu op het punt dat ik er echt wel tijd en moeite in wil steken, maar elke dag 5 uur sporten ofzo is bijvoorbeeld onmenselijkVind het een beetje flauw om dan zo te "profiteren" van jouw kennis, maar als het niet te veel moeite is....
Bij mijn sportschool hebben ze wel kant-en-klare trainschema's liggen, maar die zijn dan weer zó algemeen dat ik me afvraag hoe nuttig ze zijn. Er staan dingen op die ik zelf ook kan bedenken, ze voegen niet zoveel toe. En volgens mij slaat het ook nergens op als ik precies dezelfde oefeningen moet doen als de écht dikke huisvrouw met compleet andere bouw die naast me staat te sporten, of wel?
Je maakt me bang!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef SHE het volgende:
Ik wil het best voor je doen, op 1 simpele voorwaarde: je moet je eraan houden!
En nee, je hoeft geen 5 uur te sporten. Uurtje, max.
Leuk!! Waar ga je ze verkopen, op Fok of ergens anders?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de hele ochtend al bezig een lijst te maken met boeken die ik wil gaan verkopen.
Wat een klus: alle titels, auteursnamen, ISBN'nrs invoeren, nieuwprijs opzoeken, mijn prijs bepalen, status vh boek bepalen, boeken wegen ivm porto, opmeten ivm pakketpost of brievenbust post.... Maar er zitten wel hele dure boeken tussen (duurste: 73 euro
) die nu nog steeds gebruikt worden en er nog heel goed uit zien, dus al vraag ik maar de helft van de nieuwprijs, dan levert het nog wel aardig wat op
.
Via Bol.com, denk ik. Daar heb ik in het verleden de meeste successen geboekt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuk!! Waar ga je ze verkopen, op Fok of ergens anders?
hou 's opquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijst voor vandaag: amandelen, sarrasinpannekoeken, frambozensmoothie en verder nog onbekend.
straks naar Rome
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijst voor vandaag: amandelen, sarrasinpannekoeken, frambozensmoothie en verder nog onbekend.
straks naar Rome
Leuk!Leuk!Leuk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.millerscanterbury.co.uk/
hier verblijven wij overigens met Oud en Nieuw
quote:
Mag ik mee in je koffer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga natuurlijk Heel Cultureel doen. Naar de Galleria Borghese en het Forum enzo
En leuke eettentjes zoeken, maar dat spreekt voor zich.
MB: cute!!!!
Ryanair en koffersquote:
In het centrum wel ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe alles heet en waar het zitquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ryanair en koffersMaar voor de rest: sure, gezellig. Neem aan dat jij alle leuke tentjes en pleintjes weet in Rome?
Duiken we samen de koffer inquote:
quote:
Ik ben er maar één keer geweest en ik kan dat welquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef Merel het volgende:
[..]
In het centrum wel ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe alles heet en waar het zitIk moet er zelf zijn om me weer te kunnen herinneren waar alles ookalweer is. Bovendien woont een hele goede vriendin van mij in Rome, dus ik laat me ook vaak gewoon door haar op sleeptouw nemen
Nee, dan doe ik m'n laptop weg en een netbook ervoor in de plaats (heb nml ook nog wel een desktop van 4 jr oud, geen idee hoe lang die het nog uithoudt).quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Maar waarom een laptop én een netbook?
Ja nee die weet ik allemaal blind, maar de leuke barretjes en restaurantjes zou ik alleen kunnen vinden als ik ín Rome sta, dan weet ik precies welke kant ik op moet, maar ik zou nu niet kunnen uitleggen hoe ze heten en waar ze zittenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben er maar één keer geweest en ik kan dat wel.
Maar ik moet zeggen dat ik ook alleen maar de standaarddingen weet, zoals San Clemente, San Giovanni, Scala sancta, Colosseum, Basilica di Santa Cecilia, Forum Romanum.
yep; als je thuis gewichten hebt dan kan al een hele hoop.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me lekker wel aangesproken bij dat snoepen, maak laatste week misbruik van mijn pilletjes en eet alles wat los en vast zit (heel veel chocolade en koekjes). Maar ... vanaf vandaag moet ik eetdagboek bijhouden voor de dietiste, en nu kan ik opeens wel netjes eten zonder pillen. Mijn lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met frambozenjam (zonder toevoegingen) en 1 met stroop
T: -
L: 2 boterhammen frambozenjam en 2 rijstwafels
T: 2 rijstwafels
D: Rijst met roerbakgroentes en komkommer. Bakje yoghurt met zoetstof.
T: Geen idee. Ik hoop van de chips af te blijven.
En verspreid over de dag wat kauwgompjes, tegen de heerlijk ruikende adem.
@CF: veel plezier. Rome
.
@kwak: staat je leuk. En die laatste foto sta je leuk op!
@SHE: is het ook mogelijk om dat ideale lichaam te krijgen zonder de gym, maar met gewichten thuis? Mijn rekening is iedere maand leeg en kan niet bij mijn ouders aankomen met nóg een sport. En doe al 3x per week taekwondo, dus liever iets dat ik thuis kan doen erbij. Wil ook wel benen weg en rest wat steviger. Kan ik broeken gaan kopen enzo.
Zet maar in de Wiki, dan staat 'ie in het eerstvolgende topicquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:48 schreef SHE het volgende:
Kan die in de OP ofzo.
( anders blijf ik mensen mailen )
Oh kind....Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:52 schreef conleche het volgende:
Popjes, dit was een zeer fijne dag. Ontbeten op het dakterras, gelunched met een geitenkaassalade en rosé op het strand, daarna een tukkie onder het parasolletje en zo weer naar huis op het dakterras een wodkaatje. Het leven is niet zo heel slecht. Ik probeer iedere dag een nieuw recept uit. Gisteren had ik sperziebonen à la bonne femme, met spekkies, ei, sjalot en vinaigrette; niet vies. Vanavond denk ik een uientaartje te maken met brisée deeg. Heb gisteren wel gewoon 8 km hardgelopen, dus helemaal dichtgroeien zal wel meevallen.
Ik zag Vivi posten, hoe was Ibiza???
Yeah, i kneuwz. Ik vind het eerder verbazingwekkend dat ik een stabiele 68/69/70 kilo benquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
Met het gevaar af een (vroegere) miss_s kopie te worden; ik begrijp wel waarom een aantal van jullie niet afvallen of zelfs aankomen (PF bijvoorbeeld). Mijn god,wat snoepen jullie veel.
Die dag dat ik op een schop onder mijn hol kreeg van SHE was echt een rare dag. Misschien dat ik één of twee keer per week écht verkeerd eet (iets te zoet en te vet meestal), maar de rest van de dagen voert groente toch echt de boventoon. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik perfect ben
, ik woog niet voor niets 68 kilo en ook nog laat ik nog regelmatig steekjes vallen...
Maar toch, ik had het nooit verwacht, maar afvallen en toch veel eten is niet eens zo moeilijk. Gewoon zorgen dat je voldoende groentes in huis hebt, gezonnde tussendoortjes eten en regelmatig sporten. Dat is echt alles!
It sucks to be usquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me lekker wel aangesproken bij dat snoepen, maak laatste week misbruik van mijn pilletjes en eet alles wat los en vast zit (heel veel chocolade en koekjes). Maar ... vanaf vandaag moet ik eetdagboek bijhouden voor de dietiste, en nu kan ik opeens wel netjes eten zonder pillen. Mijn lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met frambozenjam (zonder toevoegingen) en 1 met stroop
T: -
L: 2 boterhammen frambozenjam en 2 rijstwafels
T: 2 rijstwafels
D: Rijst met roerbakgroentes en komkommer. Bakje yoghurt met zoetstof.
T: Geen idee. Ik hoop van de chips af te blijven.
En verspreid over de dag wat kauwgompjes, tegen de heerlijk ruikende adem.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje
4:45 cruesli balance met halvolle melk
7:30 halve komkommer
8:30 1 sneetje meergranenbrood met boter en lever
10:30 tomaat
11:00 appel
12:30 3 sneetjes brood met boter en 20+ kaas met veel mosterd (lekkaH)
1 kom mosterdsoep
14:30 appel en kiwi
16:00 blokje chocolade
17:30 4 taco's met veel sla
Lange dagen zijn dit altijd, het voelt alsof je constant zit te eten ofzo
Toen ik nog kind was hield ik anders absoluut niet van spinazie crème. Ik had het liefst verse spinaziequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: sinaasappelsap
T: 2 cappuchino
L: roerei met sla
T: bramen met yoghurtshake
T: pistache- en cashewnootjes
T: magere kwark
D: broccolisoep met stukjes chorizo
en straks in de planning 2 glaasjes chardonnay (weekeinde)en stukje komijnekaas...
Te weinig neem ik aan? Heb geen honger gehad eigenlijk....
@Sugar, als je kinderen hebt ben je de rest van je leven gewoon veroordeeld tot spinazie à la crèmeIets anders is niet mogelijk, dus geen schuldgevoelens!
Ik weet het maar het zijn kleine beetjes of fruit.. ik ben dan ook vanaf 6 uur tot 6 uur in beweging, ik loop zo'n 8 uur per dag op het werk... Wordt er nog voor betaald ookquote:
Oh, zeekraalquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
Vriendlief is op dit moment scholfilet voor me aan het bakken, hij gaat het serveren op een bedje van zeekraal![]()
Oi lekker: zeekraal! (Visje trouwens ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
Vriendlief is op dit moment scholfilet voor me aan het bakken, hij gaat het serveren op een bedje van zeekraal![]()
Het smaakt naar zoutquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik schaam me diep als culifan, maar ik heb dus nog nooit zeekraal gegeten.
Echt? Dan heb je het te lang laten koken. Zeekraal hoort knapperig te zijn!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:25 schreef mspoez het volgende:
zeekraal smaakt als een hap zoute snot,vind ik dan.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, nog iets leuks trouwens. Kreeg vandaag een reactie terug op een voorstellingsbrief waarin de volgende zin stond: "Wat een verademing om zo’n lekker geschreven sollicitatie te ontvangen."
Is dat niet cool?
Ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:31 schreef mspoez het volgende:
[..]
Reageerde je op een vacature waarin je schrijverskwaliteiten van belang zijn? Dan is het super extra leuk!!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, nog iets leuks trouwens. Kreeg vandaag een reactie terug op een voorstellingsbrief waarin de volgende zin stond: "Wat een verademing om zo’n lekker geschreven sollicitatie te ontvangen."
Is dat niet cool?
Zeker leuk. Er zijn ook maar weinig mensen die een écht goede sollicitatiebrief kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen jullie die Celeberationsreclame trouwens? Die met die dansende vrouw in die rode jurk. Ligt het aan mij of heeft ze echt enge dunne armpjes?
Is dat niet cool?
Portinatx...ik zal later nog wel wat meer foto's plaatsen, ben nu een selectie aan het maken uit de ruim 1100quote:
Ik zie je arm en bovenlijf ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tink, mijn hoofd ziet er wel slank uit ja![]()
.
De eerlijkheid gebied me op te biechten dat ik wel een slap vel onder aan mijn kin aan het cultiveren benquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie je arm en bovenlijf ookEn je het in ieder geval geen plofkop of onderkin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |